Sivu: 127 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2777117125126127128129137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3781:stä 3810:een 4629:sta
  1. #3781
    Onko porukalla oireillu jännitteensäädin kawoissa? Itel hyyty akku ja ei sen iästä tietoa nii uutta tilalle. 3kertaa läx tulille ja tänään pitemmällä lenkillä ei puhunu startti mitää. Lykkimällä käymään ja sit kotia ajaessa hoksasin kokeilla säädintä ja oli kuuma ku puuma 😢 kierroksilla valot yms pelaa mut kaupuki ajossa ku flekti huuti nii virta alko loppuu ajovaloilta ja kerran mittaristostakin mut kotio selvittiin.. Laturi jos sippaa nii se ei lienee latais yhtään mitään vai ?
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  2. #3782
    Lainaa suski750-f kirjoitti Katso viesti
    Onko porukalla oireillu jännitteensäädin kawoissa? Itel hyyty akku ja ei sen iästä tietoa nii uutta tilalle. 3kertaa läx tulille ja tänään pitemmällä lenkillä ei puhunu startti mitää. Lykkimällä käymään ja sit kotia ajaessa hoksasin kokeilla säädintä ja oli kuuma ku puuma  kierroksilla valot yms pelaa mut kaupuki ajossa ku flekti huuti nii virta alko loppuu ajovaloilta ja kerran mittaristostakin mut kotio selvittiin.. Laturi jos sippaa nii se ei lienee latais yhtään mitään vai ?
    Hei. mulla kävi lähes samanlainen tilanne. ajelin prätkäreissulla, kunnes yhdellä tauolla kawa ei enää lähtenyt käyntiin. Mäkistartilla käyntiin ja siitä pääsi ajaen noin kymmenen km, kunnes valot rupesi häviämään ja pyörä simahti kokonaan. Hinauksella kawa huoltamon pihaan. Ajattelin, että akku tuli tiensä päähän ja hain uuden, asensin sen sitten seuraavana päivänä. Tämän jälkeen pystyin ajamaan yhden iltalenkin, mutta lopussa huomasin, että taas valot alkoivat häviämään. Syy ei siis ollut akussa. Netistä etsiskelin tietoa, että missä vika voisi olla, ja useat kertoivat kawan polttavan noita staattorin käämejä, ainakin 2006-2007 mallissa. Avasin staattorin kopan ja tarkistin, sielläpä se oli staattori karrelle palaneena. Nyt odotellaan ebay:stä tilattua staattoria saapuvaksi. Kannattaa siis tsekata se staattori ensitöiksesi! Edellisellä sivulla myös keskustelua aiheesta.
    Kawasaki ZX-10R 2011
  3. #3783
    Lämmiittääköhän toi staattorin rikkoutuminen tota jännitteen säädintä ? Mittaan viel mitä virtamittari puhuu latauksen puolesta kuha saan mittarin ja pyörän samaan osoitteeseen
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  4. #3784
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suski750-f kirjoitti Katso viesti
    Lämmiittääköhän toi staattorin rikkoutuminen tota jännitteen säädintä ? Mittaan viel mitä virtamittari puhuu latauksen puolesta kuha saan mittarin ja pyörän samaan osoitteeseen
    Kyllä siinä niin voi käydä, että jännitteensäätimen lämmöt nousee. Joko laturi ei anna laisinkaan virtaa tai sitten kolmesta johdosta kovin epätasaista vaihtovirtaa, joka on myrkkyä jännitteensäätimelle.

    Uusi suosiolla kaikki osat, laturi=>jännitteensäädin=>akku.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  5. #3785
    10 volttia näytti tyhjäkäynnillä ja pikku kierroksilla just ja just 11 😞 alkas nyppii sivukatteita haitolta
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  6. #3786
    Mitenkä nuo lähivalot saa palaamaan molemmissa umpioissa? Meneekö pelkällä polttimon vaihdolla, vai pitääkö tehdä jotain kytkentöjä?
  7. #3787
    Lainaa pepe100 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkä nuo lähivalot saa palaamaan molemmissa umpioissa? Meneekö pelkällä polttimon vaihdolla, vai pitääkö tehdä jotain kytkentöjä?
    Lähivalo on vain toisella puolella, parkit kummallakin. Kun kaukovalo palaa, ninn lähivalo myös.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  8. #3788
    Kyllä sinne johtojen väliin saa sellasen mötikän että saa valot tuplattua. Tässäki topicissa juttua siitä oli joskus 2009 vuonna. Haku toiminnolla ettimään
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  9. #3789
    Lainaa teemu.k.anttila kirjoitti Katso viesti
    Lähivalo on vain toisella puolella, parkit kummallakin. Kun kaukovalo palaa, ninn lähivalo myös.
    Juu niin palaa, mutta tahtoo, että molemmissa umpioissa on valo myös lyhkäsillä.
  10. #3790
    Lainaa suski750-f kirjoitti Katso viesti
    Kyllä sinne johtojen väliin saa sellasen mötikän että saa valot tuplattua. Tässäki topicissa juttua siitä oli joskus 2009 vuonna. Haku toiminnolla ettimään
    Ei löytynyt? Loppui varmaan järki ennen..
  11. #3791
  12. #3792
    No nyt on taas kummallista. Eli 2007 vuoden malli ja staattori vaihdettiin viime viikolla. Huomasin sitten heti ajoon lähtiessä, että ajovalot eivät toimi, kaikki muut kylläkin, vilkut, parkit jarrut. Tässä ebaystä tilatussa staattorissan liitin oli alkuperäiseen nähden hieman erilainen, eikä näin ollen mennyt kiinni samaan kohtaan kuin alkuperäinen staattori, vaan suoraan tuohon jännitteensäätimeen. Alkuperäinen meni kiinni tuollaiseen sähköjohto polkuun, jossa useita piuhoja, jotka menivät jännitteensäätimelle. Osaako joku sanoa, että miksi ihmeessä valot ei pala ja mitä tuolle asialle voi tehdä??

    Kyseessä siis tämä tuote:

    http://www.ebay.de/itm/ZX10R-ZX10-06...item233702d359
    Kawasaki ZX-10R 2011
  13. #3793
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    No nyt on taas kummallista. Eli 2007 vuoden malli ja staattori vaihdettiin viime viikolla. Huomasin sitten heti ajoon lähtiessä, että ajovalot eivät toimi, kaikki muut kylläkin, vilkut, parkit jarrut. Tässä ebaystä tilatussa staattorissan liitin oli alkuperäiseen nähden hieman erilainen, eikä näin ollen mennyt kiinni samaan kohtaan kuin alkuperäinen staattori, vaan suoraan tuohon jännitteensäätimeen. Alkuperäinen meni kiinni tuollaiseen sähköjohto polkuun, jossa useita piuhoja, jotka menivät jännitteensäätimelle. Osaako joku sanoa, että miksi ihmeessä valot ei pala ja mitä tuolle asialle voi tehdä??
    Ainakin tässä z1000sx:ssä on joku valoja ohjaava releboksi, mikä sytyttää valot vasta kun kone käy. Oletettavasti sulla tuo boksi ei nyt saa "tietoa" koneen käynnistymisestä tuon staattorin erilaisen kytkennän seurauksena. Ongelman ratkaisun avain on alkuperäisen kytkentäkaavion tutkiminen, jotta selviää mihin pitäisi syöttää virtaa jotta valot heräävät. Jos vain staattorin kytkentä muuttui, niin se viittaa siihen, että älyboksille on mennyt suoraan staattorilta joku piuha jo ennen jännitteensäädintä.
  14. #3794
    Joo tällaiseen päätelmään päädyttiin myös mekaanikon kanssa...
    Kawasaki ZX-10R 2011
  15. #3795
    Moron pöytään,

    ensimmäistä pyörää olen hankkimassa sitten lähemmäs 20v tauon jälkeen kun laitoin kevarin pois. Tätä ennen ajelin huvikseen motocrossia ja mopoilla aina muutenkin lapsena liikuin, 7vuotiaana Honda Monkey alla.

    Suzukipuolelta katselin noin 3000-4000 euron luokassa GSX-R 750/1000 vm. 2001-2005, mutta vertailuksi tätä Kawasakia jolle nuoruudesta olisi isommat sympatiat. Naapurin miehellä oli/on nuoruudessani lähemmäs 10kpl Z1 750/900 Kawoja ja muita vastaavia.

    Millainen tämä ZX-10 olisi "ekaksi" pyöräksi? Luotettavuus, varaosahinnat (huollot tekisin kaikki itse tallissani), alusta/jarrut? Kulkevuus on varmasti kunnossa, onko vääntö heti alhaalta OK? Vertailua GSX-R 1000 2003-2005? Olen kokoa 177cm/68kg, onko jompikumpi sopivampi pienelle kuskille?
    Mopoo hankkimassa
  16. #3796
    Lainaa alspe kirjoitti Katso viesti
    Moron pöytään,

    ensimmäistä pyörää olen hankkimassa sitten lähemmäs 20v tauon jälkeen kun laitoin kevarin pois. Tätä ennen ajelin huvikseen motocrossia ja mopoilla aina muutenkin lapsena liikuin, 7vuotiaana Honda Monkey alla.

    Suzukipuolelta katselin noin 3000-4000 euron luokassa GSX-R 750/1000 vm. 2001-2005, mutta vertailuksi tätä Kawasakia jolle nuoruudesta olisi isommat sympatiat. Naapurin miehellä oli/on nuoruudessani lähemmäs 10kpl Z1 750/900 Kawoja ja muita vastaavia.

    Millainen tämä ZX-10 olisi "ekaksi" pyöräksi? Luotettavuus, varaosahinnat (huollot tekisin kaikki itse tallissani), alusta/jarrut? Kulkevuus on varmasti kunnossa, onko vääntö heti alhaalta OK? Vertailua GSX-R 1000 2003-2005? Olen kokoa 177cm/68kg, onko jompikumpi sopivampi pienelle kuskille?
    Gixxeri helpompi opetella ajamaan. Rauhallisempi käytökseltään ja moottoriltaan, joka helpottaa opetelua keulimaan, kiihdyttään mutkista yms... Kymppi on taas selvästi terävämpi niin ajettavuudeltaan kuin moottoriltaan. Molemmat erittäin lujia ja luotettavia.


    Ensi pyöräksi kadulle laittaisin kilosista gixxerin K5-K8 väliltä. Moottori niissä on parasta mitä kadulle löytyy. Kokeilee kymppiä sitten kun alkaa gixxeri asettumaan käteen...
    Supermoto
  17. #3797
    Huoltojen puolesta ehdottomasti Suzuki. Kawasta saa purkaa puoli pyörää, että pystyy tarkistamaan venat.
    Suzukin K1-K4 kiloset on tilavampia ajoasennoltaan. K5 lähtien ne vastaa Kawan Gen1 kymppiä. Näin ainakin omasta mielestä mitä olen ajanut omalla ja kavereiden mopoilla. Noissa vanhemmissa Suzukeissa penkin ja stongan väli on selvästi pidempi kuin uudemmissa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  18. #3798
    Nyt pitäisi asennella lambdan eliminaattorit, joita tulee 2 kpl tähän 07 malliin. Sellainen kysymys, että miten tuo johtojen liitos aukeaa, äkkiseltään ei inahtanutkaan. Eli nämä happisensorista lähtevät piuhat, joiden liitoskohta on siinä jäähdytinnesteen vieressä suurin piirtein.

    Onko niissä joku niksi vai voimalla vaan? Sellainen juttu vielä, että mahtaako tuo pelittää jos eliminoi vain toisen lambdan, koska ilmeisesti vain toinen rikki..
    Kawasaki ZX-10R 2011
  19. #3799
  20. #3800
  21. #3801
    1000PS Kawasaki ZX-10R 2016

    http://youtu.be/k1AI2jPK0Cg
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
  22. #3802
    Oliskos täällä kenellekkään jäänyt suoria etupumppuja ekakoppaisesta ZX-10R:stä? Mielellään stefatkin saisi olla kunnossa, mutta ei kynnyskysymys.
    Tuo mun pyörä on 2005 mallia mutta lienee samat pumput siinä 2004 mallissa myös.

    Jos löytyy tarjoa YV:llä.


    -Ziili
  23. #3803
    Pitäs varmaan päivittää 2005 Kymppii. Moottorin ohjaus sifteri nyt ekaks. Kenen valmistajan olis ok?
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  24. #3804
    Tulihan sitä aikoinaan puhuttua että ei nämä mitään Powerbcomanderia tarvi, mutta jotenkin vaan tuntus siltä että pitäs kokeilla.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  25. #3805
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    1000PS Kawasaki ZX-10R 2016

    http://youtu.be/k1AI2jPK0Cg
    Onpahan aika herkullisen näköinen pyörä!!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  26. #3806
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Onpahan aika herkullisen näköinen pyörä!!!
    meinasko goza hommata ihan oikean moottoripyörän?
    zzr1400
  27. #3807
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    meinasko goza hommata ihan oikean moottoripyörän?
    No ei nyt sentään, mutta voisin vaihtaa Bemarin värit tollasiksi?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  28. #3808
    Ajokelit aattona
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  29. #3809
    http://www.kawasaki.eu/en/racing/roa...VsJWVFaXQ5QCVE

    Uskoisin, että Kawasaki jatkaa uudella 10R mallilla vakuuttavaa menoa WSBK:ssa.
    Kawasaki ZX-10R 2011
  30.  
  31. #3810
    Onko kellään tarvetta zx10R Micron sliparille?

    2004 mallissa nyt kiinni. Ostin Yoshimuran itelle, niin Micron jää ylimääräiseksi. Oval normaali rosterivärillä.
Sivu: 127 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2777117125126127128129137 ... ViimeinenViimeinen