Onko tietoa löytyykö täältä pohjoisesta päin pajaa, joka pystyy säätämään kawan omaa ecua? Ainakaan tt-motorsport ei pysty.
zx-10R 2011 ex: gsx-f 600 -05, z750s -06, gsx-r 1000 k5, gsx-r 1000 k9.
Löytyikin soppeli vaihtokone eräältä orgilaiselta, joten vielä laitetaan Kawa nippuun ja täytyy vaan toivoa että sais vaikka yhden kokonaisen kauden ajaa ilman koneremppaa![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
morjesta.. nyt ois taas kymppi pihassa.. pari viikkoa sit tuli poimittua -08 zx10-r kuleksimasta nettimotosta..
3 edellistä kesää körötelly 9-r..llä ja sitä ennen oli 3 vuotta -04 vuoden kymppi jolla tuli 60tkm rullailtua..
jokseenkin taas maistuu aika mansikalta ajaa kate pyörällä riisutun ysin jälkeen.. vetoja tuntus olee silleen koko alueellaa tasasen paljon enmmän versus c-malli.. voima tuntus vaan vähä rauhallisemmin tulevan ulos,muttei silti kovin kesysti![]()
jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider
zx-10r-04 ex
dr-800s-93
ktm duke 620 -96
zx10-r -08
2004 vuoden 10r hommattu, väriltään tietysti musta.
Kenelläkään myydä tohon ducktailia taakse? Tai onko ylipäätään mitään lisäpalikkaa porukalla tuohon ylimääräsenä lojumassa? Putkisto tohon on vaihettu, muuten aika vakio kuosissa.
<p>Yamaha FZ1N 2007</p>
Nyt soi mun kymppiärrä taas, kiitos vaan käyttäjälle breaker ehjästä vaihtokoneesta
Onnistui kuitenkin vaihdossa paskomaan #1 lambdan, tai ainakin siitä tuo huutelee FI-koodia. Ei vaikuta käyntiin eikä kulkuun, mutta vituttaahan sitä vilkkuvaa valoa katella taulussa. Kysymys kuuluukin että onko tuossa mitään haittavaikutuksia jos tilaan eBaysta eliminaattorit molempien lambdojen liittimiin? Tulee halvemmaksi kuin hankkia ehjä lambda![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Ei kellään ois myydä syyläriä 06-07 malliin? Töötti perkele oli jäänyt kiristämättä mulla hyvin, se irtosi tärinästä ja napsautti ison reiän keskelle syyläriä kun roikkui piuhojen varassa.
Vittu tätä tuuria![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Tuolla on pätevä korjaaja ja hinnatkin sopivat.
Jäähdyttäjäkorjaamo Reijo Oksanen.
Puh.nro -03 7346460
https://plus.google.com/112850867156...ut?gl=fi&hl=fi
Lambdat säätää vain alle 7000rpm ja sitäkin huonosti. Eliminaattorit kehiin ja commarilla säätöön.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Tattis. eBaysta näytti saavan tarvikeosana uutta syyläriä reiluun sataseen ja käytettyjäkin oli vino pino satasen hintaluokassa. Taitaa ajassa ja vaivassa säästää tilata ehjä palikka tilalle kuin käydä kuskailemaan osia Lahteen.
Pyörä jäi huoltsikan pihaan tänään, ajattelin huomenna käydä kokeilemassa pikakorjausta kemiallisella metallilla jos se vaikka sen verran kestäisi että saisi ajettua potilaan turvaan omaan talliin odottelemaan ehjiä palikoita.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Onko jollain tietoa minkä kokoinen työkalu menee 04-05 kympin emäputken lukkomuttereihin?
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Varastointitilan loppuessa voisin luopua edukkaasti ylimääräisistä 2004 10r:n osista.
Täällä kuvia osista.
Kuvissa olevien osien lisäksi löytyisi myös matkustajan penkki ja musta ducktail.
Keulaputkista toinen ulkoputki on hieman mutkalla, sisäputki ja toinen kokonaan kunnossa olevia. Laita yv jos jotain tarvitset niin keksitään jokin hinta.
zx-10r -04
On se tuo Kawa herkkä kapistus. Talven pölyttynyt ja nyt latasin akun täyteen ja kokeilin käyntiin.
Ei yrittänytkään..
Hellä pesu ja sitten lähti käyntiin![]()
https://www.mprengas.fi
Jotain päivitystä ens vuodeksi? http://www.asphaltandrubber.com/bike...a-zx-10r-wsbk/
Superbike fans should rejoice to the news that Kawasaki has an all-new ZX-10R in the works for the upcoming model year. The news comes from Germany’s reliable Speedweek publication, which interviewed Guim Roda, the Team Manager of Kawasaki’s World Superbike racing effort.
Talking to Speedwekk, Roda said “we will have a new Kawasaki ZX-10R in 2016. The concept will be the same but, with some details and changes, it will be even more competitive.”
“Given that the current rules are very restricted, the motorbikes have to be developed with an eye on the sport. We are heading on a path that Aprilia, Ducati and BMW have already taken for this year by bringing out new bikes,” he added.
What Roda is referencing is the fact that the rules in WSBK are limiting what race teams can develop from the stock motorcycles from the manufacturers.
This in-turn means that OEMs will have to make their superbike and supersport machines more competitive and potent from the factory, as we’ve seen with the recently released Yamaha YZF-R1, Ducati Panigale R, and Aprilia RSV4 RF.
As Roda hints at, we can expect to see a similar move from Kawasaki then, with the 2016 Kawasaki Ninja ZX-10R likely to have a highly tuned engine (200+ horsepower) and sophisticated electronics package.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Hei. Onko D-Iivil tai joku muu laittanut tuohon 2006-2007 malliin lambda eliminaattoreita. Olisiko mitään kokemuksia jakaa? Itsellä vilkuttaa tuota FI vikakoodia 33 ja todella houkuttelisi nuo eliminaattorit mielummin kuin uusi sensori. Muutkin kokemukset näistä eliminaattoreista on tervettulleita..
Kawasaki ZX-10R 2011
Noni. Staattori kärvähti 2007 vuosimallisesta. Maahantuojalla ei ole staattoria varaosana, eikä tunnu merkkihuolloilla olevan hyllyssä. Eli tilaus Euroopasta tai Japanista olisi vaihtoehtona. Toimituskulut 2-5 viikkoa, kiitos ja hei!
Etsitään neulaa heinäsuovasta, mutta mahtaisiko jollain olla tällainen uusi tai käytetty ehjä staattori jossain ylimääräisenä. Nyt sille olisi ostaja. Myös vinkit kelpaa, mistä tällaisen voisi saada nopeasti. Ebaystä varmaan tulee nopammin kuin tuo 2vko mikä merkkiliikkeen kautta tilatessa kestää.
Kawasaki ZX-10R 2011
Aika hinnakkaita Helmutin ebayssä. Lupaavat kuitenkin aika pikaista toimitusta. Ihan ensi viikolla.
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...tator&_sacat=0
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Onko noilla väliä, että onko euro vai jenkkimallin pyörä. Eli voiko tuossa staattorissa olla jotain eroja sen suhteen? Manuaalin mukaan ainakin tuossa kopan pulteissa on jotain pientä eroa.
Kawasaki ZX-10R 2011
Rick's Motorsportin tarjonta kandee tsekata myös. Oli Apriliaan ainoa tarvikestaattori joka kesti eikä hinnaltaa kauhean paha. Jos kawasika myy originaalia kolmosella alkavalla numerolla, niin sehän on vielä halpa. Apikkaan oli marmorihinta yli 600e.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
http://www.ebay.de/itm/ZX10R-ZX10-06...item233702d359
Uskalataisikohan sitä tällaisen ostaa? Lienee tarvikeosa (vai alkuperäinen??) Jos ymmärsin oikein, niin toimitus olisi viimeistään 18. päivä perillä, tai 19. jos tilaus käsitellään huomenna.
Kawasaki ZX-10R 2011
Luurin näytöltä kurkkasin, että yli 99 pinnaa positiivista. Käy viel tsiigaamassa palauteosiota, jos vaikka sattuis silmään saman kikkareen ostaneen kommentit. Multa ei kannata kysyä uskaltamisesta, koska ostin aprilliin käytetyn nokkaketjun helmutin ebaysta. Ihan vain varmuuden vuoksi.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tuli nyt tuollanen tilattua. Katsotaan miten käy, toivottavasti saisi pyörän motoparkkiin kuntoon..
Kawasaki ZX-10R 2011
Kävipä sitten 119 asteessa lämpötila Berliinin ruuhkissa! Ai että. Paljonkohan se maksimilämpö on mita poijilla noussu?
Alko tuo etuputken stefa vuotaan. Onko vaikea vaihtaa?![]()