Voi olla samasta jutusta, toki arvaukseni voi olla väärä.
Kokemukseni mukaisessa tilanteessa iso ongelma ilmenee parhaiten oikeesti kierrätettäessä.
ja sit sieltä kaasu pois.
Kerro kun tiedät lisää.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
D-mallista on kokemus jossa ruiskurungon mekaniikka oli hapettunut niin etteivät ekat läpät sulkeutuneet kunnolla. Kunnon avauksen jälkeen jäi tyhjäkäynti 2-3k paikkeille.
Erään nivelen purku ja voitelu auttoi.
Tämä on melko villi arvaus mutta saattaa olla oikeakin.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Mikä nivel? Oliko työläs homma?
Koska tyhjäkäynti tosiaan jää siihen 2krpm ja yli. Toisioläpät olivat jääneet auki.
EDIT: Laitoin vanhaakunnon WD40:stä tuon servon liikuttamiin niveliin niin nyt ainakin pelittää hienosti
Ei välttämättä kovin pitkäikäistä ole, mutta ajokauden päässee aloittamaan![]()
Viimeksi muokannut: epv; 15.03.2015 klo 14:40.
RC8
Pannaas tännekin jos tärppäis.
Olisiko kellään ylimääräistä matkustajan jakkaraa 2006-2007 malliin? Myyjä jolta mopon ostin viime syksynä ei saanut koskaan aikaan toimittaa penkkiä ja nyt olis pikainen tarve.
YV tai soitto/tekstari numeroon 045-1352866
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Terve 10r:än omistajille ! Ostin juuri tuossa -08 jenkkilässä valmistetun version vakio putkella ja heti ekojen kilsojen jälkeen tilasin ameriikan mailta m4 street slayer sliparinelikkäs kun siitä lähtee se kattipönttö myös pois niin miten tuo uudelleen säätäminen ? onko PC5 oikea boksi ja mikä on paras paikka säädättää prätkä päijät-hämeen alueella ? tänks kolleegat
![]()
![]()
Nyk. Kawasaki ZX-10R -08
Ent. Kawasaki ZX-6R -08
Niko S.
^Ainakin tuoreimmat jenkki-kawat on rajoitettu. Ecu flashilla saa ainakin kaikki tehot käyttöön.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Okkei, no mikäs pönttö se siellä muovin takana sit on ? tarviiko sitä sitte säädättää ollenkaa jos ne katit onki ne kaks torvea siinä ensimmäisenanii miten lie jenkkiläiset rajotettu, viron rekkaris oli ilmotettu 138kw tehoks ja valmistenumerosta sain jälkijunas selville että usassa tai canadassa valmistettu..
selventäkää kokematonta
D
Nyk. Kawasaki ZX-10R -08
Ent. Kawasaki ZX-6R -08
Niko S.
Miten toi ecu flash toimii ? Mullakun on jenkkien orkkis ecu niin pitääkö hommata euroopan malli tai sit tommoi racinki ecu plus 600dollariivai mitä pcl sais säädettyy? Vähän se harmittaa kruisailla noinki rajotetulla vehkeellä
![]()
Nyk. Kawasaki ZX-10R -08
Ent. Kawasaki ZX-6R -08
Niko S.
Kyllä se jarrupenkki kertoo, että onko kuinka rajoitettu teho. Miettii sit lisää sen jälkeen.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Tietääkö kukaan että pystyykö vuoden 2011 10r:n ohjausiskaria (öhlins) huoltamaan kotikonstein?
Omassani alkaa olla ilmeisesti huollon tarpeessa koska säätöpotikan asennolla ei tunnu olevan juurikaan vaikutusta...
Vanhemmissa iskareissa taisi olla "öljyproppu" jota kautta ölpät vaihdettiin ja iskari ilmattiin, mutta tuossa ei semmosia hienouksia ole.
Mistäs pitäs lähteä hakemaan vikaa? Gen 2 10R rupesi äsken kesken reissun pätkimään / kyykkäilemään kiihdytyksissä. Meinas tulla pallit suusta ulos kun kolmosella lähdin ohittamaan rekkaletkaa täydellä kaasulla ja yks kaks pyörä kyykkää täysin 3-4 kertaa peräkkäin.
Ongelma poistui hetkeksi, mutta palasi hetkeä myöhemmin. Kyykkäilee satunnaisesti kevyessäkin kiivdytyksessä, tasakaasulla tuntui toimivan ihan ok.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Ekana tule mieleen joku anturi, esim. sivujalka.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Taitaa ne viat tarttua sinusta noihin mopoihin(sorry OT)
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Saveylle sen verran että otappa yhteys tuonne Gatemaniaan hämeenlinnassa siellä kertovat kummalla tavalla kannattaa säätää sun tapauksessa.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Ei tuosta saa kuin vikakoodit silloin jos sytyttää FI-valon tauluun.
Pakko kai tuo joku kontaktihärö on olla kun välillä toimi loppumatkastakin ihan ok. Täytyy käydä paikallisesta Biltemasta hakemassa työkaluja että saa katteet pois ja sitä puhdistus-sprayta kans. Jos tuolla huomenna kotiin pääsis![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Vaikuttaisi siltä että sivujalan katkaisija on tiensä päässä. Ei auttanut kaikkien liittimien läpikäynti kontaktispraylla, mutta sivujalan kytkimen ohittaminen poisti vaivan. Sen verran vasta ehdin testata että pari kertaa kelasin kaikki vaihteet rajoittajaan ilman ongelmia. Tuli samalla testattua miten goretex lepattaa pikkuisen vajaassa kolmessa markassa![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Pika kysäri. Kuuluuko 2008 10r 24tkm huolto ohjelmaan venttiilien säätö ?
jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider
zx-10r-04 ex
dr-800s-93
ktm duke 620 -96
zx10-r -08
Nyt ei mee taas vahvasti. Tänään piti ajaa JNS-Lohja. Pieksämäen jälkeen poliisi otti ajokortin ja Rajamäen kohdalla kaksvitosella Kawa rupesi rallattamaan / nakuttamaan niin että oli vedettävä stoppi siihen paikkaan. Onneks sataa vettä ja on vitun kylmä.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
No johan on harmillista. Ihmettelen tuota rallatusta, omaa kun on saanut paiskoa ja runtata huolella vailla ensimmäistäkään tekniikka murhetta (47 000km mittarissa).
Oisko nokkaketjun kiristin sitten pettänyt, entisessä Hondassa petti kesken ajon ja nakutus/rallatus kuului tulppienkin läpi todella selvästi (ajoin sillä vielä huoltomiehen pakeille n.20km), kiristimen ja ketjun vaihdon jälkeen rokkasi taas entiseen tapaansa.
MT-09
Nokkaketjun kiristintä mä ainakin toivon. Rupes puskemaan ääni pikkuhiljaa tulppien läpi. Hetken annoin käydä tyhjäkäyntiä ja silloin oli hiljaa. Vähänkin jenkaa ja vasemmalta puolelta konetta nakutti / rallatti. Vaikeasti kuviltava ääni.
Noh, onneks on aikaa korjata nyt tuon ekan vastoinkäymisen takia![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com