En omasta ('08) löytänyt tuota merkintää pikaisella vilkaisulla, on sen verran ahdas paikka.
08-09 10R:n Pääsylinterin osanumero on 43015-0097 ja käy myös 07-08 ZX6R.
Tuossa räjäytyskuva: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...agram&id=16172
Sekä lista pyöristä mihin menee:
http://www.partzilla.com/parts/detai...3015-0097.html
Liekö näistä apua?
S1000R
Pyörittelin vähän parkkipaikalla ja reenailin hätäjarrutuksia. Huomasin sitten aikani pyöriteltyä, että vasemmalta edestä stefa oli falskannut hieman öljyä. Kokeilin siinä pumppailla vähän, eikä vaikuttanut vuotavan enempää. Mahtaako olla haitallista, vai purskauttiko vain ylimäärästä pihalle?
Kawasaki ZX-10R 2011
Tarkkaile sitä.
Tuskin sielä ylimääräistä öljyä on.
Luultavasti stefa alkaa tulla vaihtokuntoon.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Onko tietoa saako tuota zx-10R 2011 ei abs-versiota abs:illiseksi jollain keinolla? ECU:n muokkaamisella tms?
zx-10R 2011 ex: gsx-f 600 -05, z750s -06, gsx-r 1000 k5, gsx-r 1000 k9.
Minkä on normaali lämpötila jäähdytinnesteelle näin "helteellä"? Tuntuu käyvän kohtuu kuumana, kun satasessa valoissa. Ohjekirjan mukaan yli 115°C on vasta vaarallista, mutta onko tuo n. 100°C normaalia taajamassa? Tokihan se tuosta laskee kun saa pyörään vauhtia.
RC8
Kylmänä alkaa ketjun rallatus olla aika voimakasta, ajattelin jos kiristimen vaihtaisi. Manuaalin mukaan simppeli homma; vanha irti, uusi kiinni, pyöräytä konetta pari kiekkaa ja eiku menoks.
Onko kommentteja operaation hyödyllisyydestä tai vinkkejä suorittamiseen tai muuta vastaavaa?
Vasta-alkaja.
1. polkupyörä
2. ZX-10R -05
3. Sähkö-Jopo
Se on yksi vaihtoehto. Itse hommasin jenkkien ebaysta kawan racing kitin mekaanisen kiristimen.
Saa sellaisen kireyden kuin haluaa eikä ole pelkoa siitä, että hajoaa.
Härmässä svh 980€mutta jenkeistä 130€ rahteineen tullattuna kentällä. Aika kohtuullinen sieltä.
Näppärä tyyppi kyllä tekee siitä automaagisesta kiristimestäkin mekaanisen.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Joo, tuota pohdin myös, että pitäisikö laittaa tuo manuaalisäätöinen kiristin. Esim tässä näyttäisi olevan tarjolla tämmöinen
http://www.dragrace.fi/product_info....60i104qv45nhr3
Lienee ihan toimiva, kun noinkin yksinkertaisesta osasta kyse? 1000e kyllä kuulostaa melko ryöstöltä yhestä pultista
Lähinnä tuon manuaalisäädön kanssa epäilyttää, että osaako tämmöinen vähemmän koneiden kanssa pelautunut säätää sitä oikein. Luin kyllä jotain ohjeita, että ekana "näppikireydelle" ja siitä sitten tyhjäkäyntiäänen perusteella. Sehän tuossa olisi plussaa, että ilmeisesti säätövaraa olisi enemmän.
Vasta-alkaja.
1. polkupyörä
2. ZX-10R -05
3. Sähkö-Jopo
Kannatta sitten muistaa laittaa lukitetta siihen kiristimen pultin lukitusmutteriin. Oli meinaa viime kesänä sydäri lähellä kun juurikin 10rssä pääsi se löystymään ja saatanallinen rallatuskonsertti alkoi..![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Nyt ei ole tabletilla korjaamokäsikirjaa, saisiko joku kaivettua FI vikavalon koodit 25 & 33. Pahus vieköön rupes just vilkuttamaan punaista..
Kawasaki ZX-10R 2011
^ Vaihdetunnistimen virtapiiri poikki tai oikosulussa, eipä tuosta oikein enempää irti saa.
Nohonii, näyttäis kansipahvi tihkuvan vaihdepolkimen puolelta -05 kympissä... Kannattaako lähteä itse vaihtamaan, vaiko paljonko kustantaa pajalla suurinpiirtein..?
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Nyt vähän hävettää. Resonanssiääni kuuluukin jostain mittariston luota eikä moottorista.
Mittariostoa painamalla ääni häviää, mutta mittariston kiinnityksen parantaminen ei asiaa auttanut. Täytyypi vielä pureutua asiaan.
Tuosta venttiilikopan vuotamisesta ollut joillain muillakin foorumeilla juttua. Itse päätin laittaa talvella venttiilien säädön yhteydessä kaikki venttiilikopan tiivisteet uusiksi, kun pyörällä kuitenkin ikää se 9v. RM Heinolla setti maksoi 180€, mutta tulipahan ostettua. Olisi mielenkiintoista tietää onko kellään kokemusta ebay-tiivisteistä. Kumiakin on niin monen sorttista...
Ja sen verran työläs homma tuo venttiilikopan irroittaminen on, että pienen tihkumisen korjaisin vasta talvella.![]()
Voi johtua jos speedohealerin "plug and pray" johtosarjassa on joku vika.
Tarkista ensin liittimet, että ovat kiinni ja mikään pinni ei ole vääntynyt tai ei ole
oikealla korkeudella liittimessä. Jos ei sittenkään toimi niin mittaa johtimet, että
virta kulkee.
Näillä nyt ensimmäiseksi...
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*