[QUOTE=teemu.k.anttila;6267839]Ladatulla akulla pyörä lähti käyntiin ja kyseinen pistoke näyttäisi olevan se oikea. Huoltopukeilla käytettynä ainakin vaihteet 1, 2 ja 3 näkyivät oikein. Sitten vain miettimään miten vaihdenäytön kiinnittäisi mittariston viereen.
Mulla taas paksulla kaksipuolisella teipillä kiinni. Olen tehnyt teipistä kerrostamalla mittaristoa seuraavan
"kasan" jossa ylä- ja alapäässä on 3 kerrosta ja keskellä vain yksi. Hyvin pysyy eikä heilu ajossa.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Onko tietoa 10r:n huollon ohjeajoista?
Ja jos jollain olisi kommentoitavaa huoltopaikoista: motorman vs Motor Service Portaankorva. Kaikki kokemukset otetaan mielellään vastaan.
zx-10R 2011 ex: gsx-f 600 -05, z750s -06, gsx-r 1000 k5, gsx-r 1000 k9.
Olisi ylimääräisenä quickshifteri 10r:ään, vm. 04-05 eli pc3usbllä varustettuun menee suoraan. Laitoin myös myyntipuolelle..![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
zx-10R 2011 ex: gsx-f 600 -05, z750s -06, gsx-r 1000 k5, gsx-r 1000 k9.
Keväällä on edessä ohjauslaakerien vaihto. Mistä olette hommanneet ohjausakselin mutterien aukaisemiseen sopivan hylsyn? Ilmeisesti jotkut ovat modanneet isosta hylsystä itse mutta saako näitä jostakin kohtuulliseen hintaan tilattua?
zx-10r -04
mitä hyötyä saadaan uudemmissa kympeissä vaakatasossa olevasta taka jousesta?
Toiseksi kiinnostais kokemukset uusien ja vanhojen kymppien eroista? Mikä on suurin ero ku tällasesta vanhasta hyppää vaikka vuoden 2011 puikkoihin?
Testaamallahan se selviää mutta kokemukset kiinnostaa.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
^ Jossain oli juttua että nämä nykyiset massiivisen kokoiset pakarisysteemit koneen alla vievät niin paljon tilaa ja lämmittävät sitten vielä ympäristöä, että tämän takia olisivat päätyneet tuohon ratkaisuun.
ZH2 2020
ZX10R klubiin liitytty tänään, melkoinen ero verrattuna edelliseen K3 1000 GSXR:ään..!![]()
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Nyt kun kevät on koittanut ja taas päässyt mopoilemaan, niin viime kesältä tuttu resonanssiääni moottorin/pakoputken suunnalta noin 4000rpm kohdalla kuuluu edelleen. Onko muilla -04-05 10ärrän omistajilla ollut samanlaista vikaa/ominaisuutta? Google kertoi ulkomaisilla foorumeilla ihmisten ihmetelleen moottoriääntä juuri kyseisellä kierrosluvulla. Itsellä pyörässä vielä vakio käyrästö ja pakoputken läppäsäädin, joka muuttaa asentoaan tällä kierrosluvulla. Ei kuulosta sattumalta?
Pyörä on itselläni siis vasta toista kautta. PC3 ja Yoshin vaimennin löytyy, mutta niiden säädöistä ei ole mitään dokumenttia...
Joko on porukalla kympit liikkeellä.? Itte muutaman sata kilsaa tullu pyörittyä ja hyvin pelittää. Ainut mitä ny hokasin niin on syöny yhtä etujarrupalaa noin puolet enemmän ku muita. Pitää varmaan vaihtaa nuo palat ja Ihmetellä sitte lisää. Jotain jumitusta?![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Pakko olla aika samoilla linjoilla.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Mitäs öljyjä jengi on käyttänyt C-mallin kympissä? Delvac ei käy vastaukseksiJa saako tuon öljyfiltterin helposti vaihdettua vai vaatiiko jotain poppakonsteja tai spessu työkaluja?
Jarruista perään kysymys, mitä paloja jengi on käyttänyt edessä? Onkohan nuo Lucaksen perus sintteripalat ok?
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Vasta-alkaja.
1. polkupyörä
2. ZX-10R -05
3. Sähkö-Jopo
Öljynä mulla on ollu valvoline sininen. Ja tällähetkellä bilteman täyssynteettinen. Ei ainakaan vielä oo räjähtäny.
Seuraavaksi menee taas valvoline... vaihteisto toimii sillä "pehmeemmin".
Öljyn vaihdosta sen verran että helposti onnistuu ilman Erikois juttuja mutta ite en oo kertaakaan onnistunu sotkematta pakosarjaa. Eli öljyn katkuinen eka startti.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
On perkele näköjään huoltokirja kadonnut jonnekin muuton yhteydessä. Täytyy vielä toiseen kertaan käydä kaikki jemmat läpi, mutta mikäli sitä ei löydy niin tietääkö joku mistä on mahdollista saada uusi manuaali.
Oman omistushistorian ajalta saan kyllä huoltohistorian digitaalisesti ja vaikka leimattua uuteen kirjaan mutta edellisen omistajan huoltoja (2 ekaa) en saa.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Kannattaa muuten laittaa foliot siihen pakosarjan päälle niin ei käryä...folioränni tms
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Loisto vinkki. Jotenki ei vaan oo käyny mielen päällä tommonen. Kiitti vinkistä
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Muistaako/tietääkö kukaan minä vuonna ZX-10R:ään tuli ensimmäisen kerran Nissin 19mm etujarrun pääsylinteri? Viittiskö joku kattoo -08 tai uudemmasta, että lukeeko pääsylinterin alapuolella 11/19 (saattaa olla jarruvalo katkaisijan alla tuo teksti?).
Vai tuliko se vasta -12 malliin? (ei viittis summassa tilata ebaysta..) Entäpä onko samaa 19mm pääsylinteriä käytetty myös jossain 6R:ssä?
GAAAAAZ!!!!