Sivu: 110 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1060100108109110111112120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3271:stä 3300:een 4629:sta
  1. #3271
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Tuo lambda on itselleni vähän vieras juttu muutenkin, voisiko joku hieman briiffata siitä? Onko se ikäänkuin samankaltaisissa "tehtävissä" kuin power commander?
    Lambda mittaa putkesta tulevaa pakokaasun happimäärää ja säätää sitten ruiskutettavan polttoaineen määrää niin, että seos olisi mahdollisimman ideaali haluttuun arvoon nähden. Katuvehkeissä se tarkoittaa mahdollismman vähän saasteita.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  2. #3272
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Lambda mittaa putkesta tulevaa pakokaasun happimäärää ja säätää sitten ruiskutettavan polttoaineen määrää niin, että seos olisi mahdollisimman ideaali haluttuun arvoon nähden. Katuvehkeissä se tarkoittaa mahdollismman vähän saasteita.
    Jos lambda-anturi ei toimi, niin miten käy sen ruiskutuksen kanssa, meneekö ihan persiilleen vai johonkin standardi asetuksiin?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  3. #3273
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Jos lambda-anturi ei toimi, niin miten käy sen ruiskutuksen kanssa, meneekö ihan persiilleen vai johonkin standardi asetuksiin?
    Standardi asetuksiin jossa seos on varmuuden vuoksi rikkaalla.
    Silloin kyllä mittariston punainen varoitusvalo ilmoittaa viasta ja FI kirjaimet vilkkuvat näytössä.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  4. #3274
    Morjes kaikillle!

    Olen uusi täällä joten elekää ampuko, jos tuli väärään paikkaan.
    Tänä kesänä tuli hommattua itselle zx-10R 04vm. Sanotaan näin, että ei oo aika käyny pitkäks uuden harrastuksen parissa..

    Tässä pyörä kun se minulle tuli, pari kk sitte. Kilikoli matta mustalla upeasti katteet paikoillaan maalattu versio
    http://i1241.photobucket.com/albums/...130512_005.jpg

    Pienellä pudjetilla ja DIY meiningillä yrittäny rakentaa omaa silmää mielyttävää ulkonäköä. Ja tältä se tänään näyttää.
    http://i1241.photobucket.com/albums/...1/SAM_0192.jpg (kuvat on aika hanurista, mutta nii on kuvaajaki. Pyöräki likainen kuvissa)
    http://i1241.photobucket.com/albums/...130717_006.jpg
    Pikku hiljaa tuloo uutta palikkaa ja maalausta.
    Parissa kuukauvvessa kohta lähes 6000km ilman minkäänlaisia vikoja. Tai no, takanakki tuntuu aika vauhikaasti kuluvan

    Nii ja sitte ite asiaan. Mistähän sais tuommoselle yleismalliselle kiinan ohjausiskarille asennus/kiinnitys sarjoja? Ei kellään satu hyllyssä pyörimään ylimääräsiä?
    ZX-10R
  5. #3275
    Lainaa Tomppasdf kirjoitti Katso viesti
    Nii ja sitte ite asiaan. Mistähän sais tuommoselle yleismalliselle kiinan ohjausiskarille asennus/kiinnitys sarjoja? Ei kellään satu hyllyssä pyörimään ylimääräsiä?
    Älä hyvä mies asenna mitään kiinan halpa p.....kaa henkivakuutukseksisi. Mulla on ratapyöränä samanlainen laite joten tiedän kunnollisen ohjausiskarin pakollisuuden tässä mallissa. Todella keulimisherkkä laite, varsinkin jos paikallaan on vakio takaiskari eikä takapyörää oo vedetty ihan taakse tappiin asti.
    Kiinalaisesta laatukalu kun poikii etusen tullessa tonttiin hiukan vinossa......Otahan yhteyttä yv:llä. Multa saattais löytyä tuolta jemmoista lsl tai öölari ylimääräisenä.Saat sopuhintaan ettet loukkaa itsees. Osa kinukkikamaa on ok käyttää, mutta on osia ja palikoita joita ei tosiaankaan pyörään kannata laittaa......
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  6. #3276
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Älä hyvä mies asenna mitään kiinan halpa p.....kaa henkivakuutukseksisi. Mulla on ratapyöränä samanlainen laite joten tiedän kunnollisen ohjausiskarin pakollisuuden tässä mallissa. Todella keulimisherkkä laite, varsinkin jos paikallaan on vakio takaiskari eikä takapyörää oo vedetty ihan taakse tappiin asti.
    Kiinalaisesta laatukalu kun poikii etusen tullessa tonttiin hiukan vinossa......Otahan yhteyttä yv:llä. Multa saattais löytyä tuolta jemmoista lsl tai öölari ylimääräisenä.Saat sopuhintaan ettet loukkaa itsees. Osa kinukkikamaa on ok käyttää, mutta on osia ja palikoita joita ei tosiaankaan pyörään kannata laittaa......
    Tuohon vältettäviän kiinankamojen listaan voisi noiden ohjausiskareiden lisäksi lisätä kaikki jarruosat. Ei ole ihan yksi eikä kaksi lippaa ja pyörän totaalituhoa aiheutunut kiinalaisista jarrukahvoista.
    Superbike #7
  7. #3277
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuohon vältettäviän kiinankamojen listaan voisi noiden ohjausiskareiden lisäksi lisätä kaikki jarruosat. Ei ole ihan yksi eikä kaksi lippaa ja pyörän totaalituhoa aiheutunut kiinalaisista jarrukahvoista.
    Laitas vähän lähteitä näihin väittämiin koska itse olen kuullut vain yhdestä tapauksesta ja sekin johtui asennusvirheestä..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  8. #3278
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Laitas vähän lähteitä näihin väittämiin koska itse olen kuullut vain yhdestä tapauksesta ja sekin johtui asennusvirheestä..
    Mulla on ollu kaikissa laitteissani kiinan kahvat,enkä laske niitä älä laita osiksi. Kaikki ovat olleet hinta/laatu suhteeltaan täys kymppejä,eikä toimivuudessa ole ollut mitään ongelmaa.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  9. #3279
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Mulla on ollu kaikissa laitteissani kiinan kahvat,enkä laske niitä älä laita osiksi. Kaikki ovat olleet hinta/laatu suhteeltaan täys kymppejä,eikä toimivuudessa ole ollut mitään ongelmaa.
    jep, samat kokemukset vaikka nykyisessä pyörässä ei olekkaan.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  10. #3280
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Älä hyvä mies asenna mitään kiinan halpa p.....kaa henkivakuutukseksisi. Mulla on ratapyöränä samanlainen laite joten tiedän kunnollisen ohjausiskarin pakollisuuden tässä mallissa. Todella keulimisherkkä laite, varsinkin jos paikallaan on vakio takaiskari eikä takapyörää oo vedetty ihan taakse tappiin asti.
    Kiinalaisesta laatukalu kun poikii etusen tullessa tonttiin hiukan vinossa......Otahan yhteyttä yv:llä. Multa saattais löytyä tuolta jemmoista lsl tai öölari ylimääräisenä.Saat sopuhintaan ettet loukkaa itsees. Osa kinukkikamaa on ok käyttää, mutta on osia ja palikoita joita ei tosiaankaan pyörään kannata laittaa......
    Radalla ei oo tarkotus käydä ulkoiluttaa pyörää. Mutta ompahan tuota kadulla tullu jo yhen kerran womplattua oikein kunnolla, monta kertaa vähän vähemmän. Oishan se lsl/öhlins hyvä, siitähän ei mihinkään pääse, mutta ompahan ne hyvän hintasiaki.. Luulen että omassa käytössä menis ihan tuommonen halpis kura, kun ilmankin jollain lailla pärjää..

    Kiinan kahvat omistan myöskin ... kaikille tiedoksi, jos omistaa sellaiset etäisyys säädettävät kiina kahvat, KANNATTAA KIRISTÄÄ/TARKISTAA SE SÄÄTÖ NIVELEN PULTTI KUNNOLLA. Se ei varmasti ole kiristetty kun sormi tiukkuuteen tehtaalla. Näin on ollu itsellä ja kaikilla kavereilla kellä on ollu kinukki kahvat...

    Tulipa tänään joutessaan kiillotettua pyöräki. http://i1241.photobucket.com/albums/...130718_006.jpg
    Kaveri lainas collinite merkkistä vahaa. Tais olla tuota.http://www.autonhoito.com/shop/index...roducts_id=216
    Oli älyttömän helppo levittää ja pyyhkiä pois. Sopi myös mustille muovi osille(peilit, etulokari). Koko pyörän vetäsin sillä vanteet, rungon yms. Melekein hommattava itellekkin tuota!...

    Jossain vaiheessa on yläkolmio otettava irti ja maalattava. En oo sitä vielä tarkemmin tutkinu, mutta lähteekö se kenties ihan kotikonstein irti?. Lähinnä virtalukon osalta mietityttää, mitä sieltä löytyy. Tarviiko jotain spesiaali avaimia tms?
    ZX-10R
  11. #3281
    Kylläpäs kiiltää.
  12. #3282
    Mistäpä tuohon saisi nopsaan ketjut ja rattaat? Hyvät pitäis olla ja edukas hintakaan ei olisi pahitteeksi
    -1 +2 rissat ilmeisesti ihan passelit seka-ajoon...
    Nykyiset:
    cbr1000rr -10
    vtr sp1 -00
    sport 750 -02
    er5 -02
  13. #3283


    Siinä mun uusi pyörä ZX10R vm. 2007. Pyörä on henkilökohtaisessa sisäänajossa vielä ja täytyy sanoa, että erittäin hyvältä tuntuu!
    Kawasaki ZX-10R 2011
  14. #3284
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    Sama kuin toi 33 jonka laitoin aikaisemmin, mutta lambda nro 2:n kohdalla.

    Itsellä hajosi tuo sama, kun putki otti maakosketuksen ja osui anturiin.

    Onko sulla korjaamokäsikirjaa tohon laitteeseen?

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!

    Nyt mullakin FI valo vilkuttaa ja vikakoodia 83 pukkaa eli lambda #2. Tätä tää on. Mr Murphy iski heti,
    kun kommentoin tota Hitmanin vikaa. Pikaisella mittauksella moottorin käydessä anturin liittimestä tuli
    4,2V ulos eli se on sökö.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  15. #3285
    Ville45

    Probikes Seenintie 11. Nopee ja halapa

    itelle -05:n tänäkesänä -1+1 ja pystyy vielä motariakin huudattaan. -1+2 keventelis toki vielä herkemmin...
  16. #3286
    Lainaa DumDum kirjoitti Katso viesti
    Ville45

    Probikes Seenintie 11. Nopee ja halapa

    itelle -05:n tänäkesänä -1+1 ja pystyy vielä motariakin huudattaan. -1+2 keventelis toki vielä herkemmin...
    nimim. "-1+3"
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  17. #3287
    Lainaa dYNY kirjoitti Katso viesti
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!

    Nyt mullakin FI valo vilkuttaa ja vikakoodia 83 pukkaa eli lambda #2. Tätä tää on. Mr Murphy iski heti,
    kun kommentoin tota Hitmanin vikaa. Pikaisella mittauksella moottorin käydessä anturin liittimestä tuli
    4,2V ulos eli se on sökö.
    Vilkuttako jatkuvasti, vai satunnaisesti?
    Kawasaki ZX-10R 2011
  18. #3288
    Lainaa DumDum kirjoitti Katso viesti
    Ville45

    Probikes Seenintie 11. Nopee ja halapa

    itelle -05:n tänäkesänä -1+1 ja pystyy vielä motariakin huudattaan. -1+2 keventelis toki vielä herkemmin...
    Paljonko kierrokset on suurinpiirtein vaikka 120km/h?
    Nykyiset:
    cbr1000rr -10
    vtr sp1 -00
    sport 750 -02
    er5 -02
  19. #3289
    Lainaa ville45 kirjoitti Katso viesti
    Paljonko kierrokset on suurinpiirtein vaikka 120km/h?
    Tuolla on kätevä katsella. Näkee just eikä suurin piirtein:
    http://www.gearingcommander.com
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  20. #3290
    c-mallin kympistä kyssäri. Mitä noista iskarin päistä säädetään? Eli mikä vaikuttaa mitenkin?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  21. #3291
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Vilkuttako jatkuvasti, vai satunnaisesti?
    About 30 sekkaa käynnistyksestä jonkä jälkeen jatkuvasti.

    Tänään uusi anturi kiinni ja
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  22. #3292
    Minkäslaisia kaatumatappeja tai muita kaatumissuojausta porukalla on 10R:ssä? Näiltä suomalaisilta nettisivuilta olen koittanut vähän haeskella, mutta kuvat ja selostukset ovat usein aika nihkeitä.. Mikäli osaisit kertoa hieman kokemuksia/arvostelua tai jopa laittamaan kuvaa tähän niin arvostaisin kovasti!
    Kawasaki ZX-10R 2011
  23. #3293
    sanokaa ny joku mitä mistäki ruuvista säädetään... Ja tarkotan siis tossa jousituksessa.
    Musta tuntuu että vaimennukset on ihan liian tiukalla. "mukavuuden" kustannuksella.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  24. #3294
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    sanokaa ny joku mitä mistäki ruuvista säädetään... Ja tarkotan siis tossa jousituksessa. Musta tuntuu että vaimennukset on ihan liian tiukalla. "mukavuuden" kustannuksella.
    Molemmilla puolilla tulee olla samat säädöt. Oletussäädöt ovat 70 kiloiselle kuskille. Painavammalla kuormalla tai kovemmissa nopeuksissa voi vaimennuksia säätää jäykemmiksi. Vaimennuksen toiminnan kannalta on oleellista, että keulaöljyt ovat melko uudet. Pluruksi leikkaantunut öljy vaimentaa huonosti.

    Putkien yläpäässä on iskunvaimennuksen paluuvaimennuksen säädin (pieni ruuvi) ja esijännityksen (oikeastaan painauman) säädin.

    Käännä ensin paluuvaimennuksen ruuvi kiinni, jolloin vaimennus on suurimmillaan. Oletusasetus on 9 naksahdusta sisäänkierretystä asennosta avattu. Säätöalue 0 - 11 naksua.

    Putkien alapäässä on iskunvaimennuksen (meno)vaimennuksen säätö. Vaimennus on suurimmillaan, kun ruuvi on kiinni. Oletusasetus on siitä 7 naksahdusta avattu. Säätöalue 0 - 13 naksua.

    Painauman säätö mitataan milleinä näkyvältä osalta. Oletusasetus on 14 mm. Säätöalue on 4 - 19 milliä. Jousituksen joustovara on noin 120 mm. Kun kuski on ajoasennossa, tulisi painauman olla noin kolmasosa joustovarasta. Tällöin on töyssyyn ajettaessa noin 80 milliä sisäänjoustovaraa ja kuopan yli ajettaessa noin 40 milliä ulosjoustovaraa.
  25. #3295
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    sanokaa ny joku mitä mistäki ruuvista säädetään... Ja tarkotan siis tossa jousituksessa.
    Musta tuntuu että vaimennukset on ihan liian tiukalla. "mukavuuden" kustannuksella.
    Vakio jousitus C-mallissa on kohtuu tiukka ja minun oli ainakin hyvin vaikea saada mitään tuntumaa alustasta. Keulassa jouset ovat 1kg/mm ja takana 10kg/mm. Mustaakseni service manuaalissa suositellaan 10W öljyjä keulaan ja öljynkorkeudeksi 91mm putken yläpäästä mitattuna. Vaimennussäätöjä joskus kokeilin muutella mutta tällainen puuperse/käsi ei niissä vaikutusta juuri huomannut.

    Tälle kesälle sain aikaiseksi stefan vaihdon yhteydessä vaihtaa keulaan Matrisin sisuskalut(olikohan F05R), takaiskarin vaihdoin jo aiemmin Matrisin M05R-malliin. Ostin nämä käytettynä edullisesti pari vuotta sitten. Ja voi pojat, että on hyvä nyt. Vielä kun ehtisi radalle testaamaan mutta ainakin katuajon perusteella tämä oli paras upgrade tähän pyörään tähän mennessä!

    Nyt on siis keulassa 0.9kg/mm jouset, Motulin 5W öljyt ja ilmatilaa jätin aluksi suositellun maksimin 135mm. Myöhemmin lisäsin vielä 10 millilitraa öljyä molempiin putkiin. Takajousi on 85N/mm. Eli huomattavasti löysempi vakioon verrattuna, mutta omalle painolle ja pyörälleni aika passeli.
    zx-10r -04
  26. #3296
    Lainaa Hitman kirjoitti Katso viesti
    Minkäslaisia kaatumatappeja tai muita kaatumissuojausta porukalla on 10R:ssä? Näiltä suomalaisilta nettisivuilta olen koittanut vähän haeskella, mutta kuvat ja selostukset ovat usein aika nihkeitä.. Mikäli osaisit kertoa hieman kokemuksia/arvostelua tai jopa laittamaan kuvaa tähän niin arvostaisin kovasti!
    Mulla oli Puigin kaatumatatit. Isot ja rumat ja hoitivat hommansa erinomaisesti kun radalla könysin. Suosittelen. Nyt LSL:n tatit ja R&G-Raging (englannista) koneenposkisuojat. Noilla en toistaiseksi ole kaatunut. Noi LSL:n tatit on vähän rimpulan oloiset.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  27. #3297
    Lainaa niko80 kirjoitti Katso viesti
    Vakio jousitus C-mallissa on kohtuu tiukka ja minun oli ainakin hyvin vaikea saada mitään tuntumaa alustasta. Keulassa jouset ovat 1kg/mm ja takana 10kg/mm. Mustaakseni service manuaalissa suositellaan 10W öljyjä keulaan ja öljynkorkeudeksi 91mm putken yläpäästä mitattuna. Vaimennussäätöjä joskus kokeilin muutella mutta tällainen puuperse/käsi ei niissä vaikutusta juuri huomannut.

    Tälle kesälle sain aikaiseksi stefan vaihdon yhteydessä vaihtaa keulaan Matrisin sisuskalut(olikohan F05R), takaiskarin vaihdoin jo aiemmin Matrisin M05R-malliin. Ostin nämä käytettynä edullisesti pari vuotta sitten. Ja voi pojat, että on hyvä nyt. Vielä kun ehtisi radalle testaamaan mutta ainakin katuajon perusteella tämä oli paras upgrade tähän pyörään tähän mennessä!

    Nyt on siis keulassa 0.9kg/mm jouset, Motulin 5W öljyt ja ilmatilaa jätin aluksi suositellun maksimin 135mm. Myöhemmin lisäsin vielä 10 millilitraa öljyä molempiin putkiin. Takajousi on 85N/mm. Eli huomattavasti löysempi vakioon verrattuna, mutta omalle painolle ja pyörälleni aika passeli.
    Itsellä oli edellisen omistajan jäljiltä kaikkia säätöjä laitettu kovemmaksi, tiedä sitten minkä kokoinen kuljettaja ollut. Säätelin tehtaan arvoihin takasin paitsi taka-iskari pari milliä kireämmällä.
    Tuntuis toimivan paremmin, saattaa tosin olla menttaalipuolella ero, kun tosi vaikeaa huomata normi katu-ajossa eroja.
  28. #3298
    Nettimotoa katsellessani huomasin, että nyt taitaa olla ostajan markkinat 10R:lle.
    Itse yrittänyt myydä muutaman vuoden omaa pyörää ja todennut vielä tähän asti ettei puoli-ilmaiseksi viitsi luopua. Ylihintaa en ole pyytänyt, aina mahtunut nettimoton halvimpiin, eikä kyselyitä tule juuri lainkaan, piti välillä tarkastaa onko puhelin numero oikein.
    Sininen väri kawasakissa karkoittaa näköjään ostajat.
    Summalla minkä saisi -04 pyörästä ei saa mitään järkevää pyörää tilalle, joten parempi ajella vaan nykyisellä.
    Pyörän vaihtaminen parin vuoden välein lisää itselle kiinnostusta lajiin ja jaksaa ajella paremmin, mutta nyt on tullut kilometrejä säälittävän vähän taas tälle vuodelle (3000km).
    Tänään alkaa olaa viimeisiä nautinnolisia mutkapätkä kelejä joten pieni lenkki olisi tarkoitus ajella.
  29. #3299
    Lainaa jjake kirjoitti Katso viesti
    Nettimotoa katsellessani huomasin, että nyt taitaa olla ostajan markkinat 10R:lle.
    Itse yrittänyt myydä muutaman vuoden omaa pyörää ja todennut vielä tähän asti ettei puoli-ilmaiseksi viitsi luopua. Ylihintaa en ole pyytänyt, aina mahtunut nettimoton halvimpiin, eikä kyselyitä tule juuri lainkaan, piti välillä tarkastaa onko puhelin numero oikein.
    Sininen väri kawasakissa karkoittaa näköjään ostajat.
    Summalla minkä saisi -04 pyörästä ei saa mitään järkevää pyörää tilalle, joten parempi ajella vaan nykyisellä.
    Pyörän vaihtaminen parin vuoden välein lisää itselle kiinnostusta lajiin ja jaksaa ajella paremmin, mutta nyt on tullut kilometrejä säälittävän vähän taas tälle vuodelle (3000km).
    Tänään alkaa olaa viimeisiä nautinnolisia mutkapätkä kelejä joten pieni lenkki olisi tarkoitus ajella.
    Juuri kuukausi takaperin kaupat tehneenä voin yhtyä mielipiteeseesi. Uskon, että "pienellä pintaremontilla" ja huomiota herättävällä myynti-ilmoituksella on suuri merkitys kun pyrit myymään ylläpitokustannuksiltaan suhteellisen kallista harrastusvälinettä. Ja 10R:ssä kulut on moottoripyörienkin joukossa varmasti kalliimman puoleiset keskiarvoon verrattuna.

    Tällaisen hankinta on täysin tunnemaailman hommia, eikä pelata niin sanotusti järjen kanssa. Ainakin itselle myynti-ilmoituksen ensimmäisen kuvan piti olla jo kiinnostusta herättävä, että saatoin edes kuvitella tekeväni kauppoja. Jos ei se heti iske, niin vaikea on lopulta päätyä hankkimaan juuri se. Kenties alhainen hinta ei ole edes se tärkein juttu. Uskon, että ihan pienelläkin ilmeen piristyksellä, hyvillä kuvilla ja innostavalla myynti-ilmoituksella saa paljon huomiota lisää
    Kawasaki ZX-10R 2011
  30.  
  31. #3300
    Lainaa jjake kirjoitti Katso viesti
    Nettimotoa katsellessani huomasin, että nyt taitaa olla ostajan markkinat 10R:lle.
    Itse yrittänyt myydä muutaman vuoden omaa pyörää ja todennut vielä tähän asti ettei puoli-ilmaiseksi viitsi luopua. Ylihintaa en ole pyytänyt, aina mahtunut nettimoton halvimpiin, eikä kyselyitä tule juuri lainkaan, piti välillä tarkastaa onko puhelin numero oikein.
    Sininen väri kawasakissa karkoittaa näköjään ostajat.
    Summalla minkä saisi -04 pyörästä ei saa mitään järkevää pyörää tilalle, joten parempi ajella vaan nykyisellä.
    Pyörän vaihtaminen parin vuoden välein lisää itselle kiinnostusta lajiin ja jaksaa ajella paremmin, mutta nyt on tullut kilometrejä säälittävän vähän taas tälle vuodelle (3000km).
    Tänään alkaa olaa viimeisiä nautinnolisia mutkapätkä kelejä joten pieni lenkki olisi tarkoitus ajella.
    Hmmm... Ehkä tuo väri hommaki vaikuttaa. Mut mun mielestä se kokonaan sininen 10 on ehdottomasti komein vakioväri.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Sivu: 110 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1060100108109110111112120 ... ViimeinenViimeinen