Sivu: 100 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50909899100101102110150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2971:stä 3000:een 4629:sta
  1. #2971
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Ok, eli putkisto ei taida olla Serpent mallistoa, jos se on titaania? Mulla on tollainen 400mm Ultralight vaimennin (paino 1kg) ja Serpent putkisto. Periaatteessa saisi olla hiljaisempi, mutta ei noita Ultralight putkia löydä mistään.
    En ole varma, että mitä mallistoa tämä on enkä tunne Micronin valikoimaa juurikaan. Nykyäänhän koko Micronia ei edes ole enää, kun se on mennyt konkurssiin jokunen vuosi sitten. Onko poliisit ja melumittaukset alkaneet pelottaa, kun pitäisi hiljaisemmaksi saada
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #2972
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    En ole varma, että mitä mallistoa tämä on enkä tunne Micronin valikoimaa juurikaan. Nykyäänhän koko Micronia ei edes ole enää, kun se on mennyt konkurssiin jokunen vuosi sitten. Onko poliisit ja melumittaukset alkaneet pelottaa, kun pitäisi hiljaisemmaksi saada
    Ei nyt pelota, mutta mutkapätkillä olisi mukavampi, jos ei ihan niin paljon laulaisi.
    Serpent putkiston tunnistat litistetystä lähdöstä, eli tähän tyyliin. Pistä vielä kuva sun vaimentimesta.

    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  3. #2973
    Tokicon satulat vaihtui Nissineihin ja letkut päivittyi teräspunokseen, melkoinen ero jarrukahvan fiiliksessä. Suosittelen.
  4. #2974
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Tokicon satulat vaihtui Nissineihin ja letkut päivittyi teräspunokseen, melkoinen ero jarrukahvan fiiliksessä. Suosittelen.
    Ilmeisesti D-mallin kymppiin teit päivityksen? Itse tein saman operaation edelliseen -07 kymppiin ja olihan se ero aikamoinen.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #2975
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti D-mallin kymppiin teit päivityksen? Itse tein saman operaation edelliseen -07 kymppiin ja olihan se ero aikamoinen.
    Sitten vielä Ferodon sinter palat niin johan pysähtyy!!!!
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  6. #2976
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti D-mallin kymppiin teit päivityksen? Itse tein saman operaation edelliseen -07 kymppiin ja olihan se ero aikamoinen.
    -05 vuoden malliin, eli C-malliko se nyt on. Ensikertalaiselle ilmaus tuotti aluksi päänvaivaa, mutta sitten löytyi kaapin perältä 30ml lääkeruisku, jolla oli hyvä imuttaa ilmakuplat pois (sopivalla "letkuadapterilla" sovellettuna).
  7. #2977
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt pelota, mutta mutkapätkillä olisi mukavampi, jos ei ihan niin paljon laulaisi.
    Serpent putkiston tunnistat litistetystä lähdöstä, eli tähän tyyliin. Pistä vielä kuva sun vaimentimesta.

    Tässä kuvassa näkyy tuo vaimennin:



    Tuo on suhkot hiljainen putkisto ilman db-killeriäkin, ainakin alle 10krpm. Tosin tuon 690 SMC:n & Akrapovic -putkisto ilman killeriä jälkeen kaikki tuntuu suhkot hiljaiselta. Johtuen varmaan siitä, että kuulo on heikentynyt
    Viimeksi muokannut: -kepa-; 07.06.2012 klo 17:47.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #2978
    Jees, ei ole näköjään Ultralight vaimennin.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  9. #2979
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Jees, ei ole näköjään Ultralight vaimennin.
    Meneekö HeavyWeight sarjaan vai
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  10. #2980
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Meneekö HeavyWeight sarjaan vai
    Juu, aika paljon noissa on eroa. Saman kokoinen hiilari Akra painaa liki 800g enemmän kuin Micron
    Toi taitaa olla ihan perus katulaillinen pönttö, Ultra on race rööri.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  11. #2981
    Itselläkin kävi mielessä tuo jarrujen päivitys tokicoista nissineihin. Mistä te olette noita satuloita hommanneet? Ebay ei oikein auttanut tässä asiassa, eikä kotimaisista purkaamoista löytynyt sopivia elimenluovuttajia(636r ja ZZR1400?).
    Kawasaki ZX10R '06
  12. #2982
    Z1000nen vaihtumassa luultavasti kyykkyyn ja yksi vaihtoehto on nyt zx-10r. Osaisko joku tiivistää miten ja mitä eroja vuosimalleissa on esim. välillä 2006-2010?
  13. #2983
    Lainaa Xxx^ kirjoitti Katso viesti
    18tkm vaihdoin uudet palat ja nyt 3tkm myöhemmin alkoi kahva painumaan kemorassa. olisiko jarrunesteet menneet jo huonoksi vai olisiko ilmaa jarruissa? paloissa kyllä on pintaa.
    Tyyppivika Tokicon jarrusatuloissa, ei kestä lämpöä. Parantuu ainoastaan vaihtamalla satulat esimerkiksi zx6R:n Nissineihin tai ZZR1400 nissineihin.

    Niitä pitää vain kytätä iipeistä. Joskus tuurilla onnistuu saamaan. Mulla kävi tuuri vuos sitten. Yksi vaihtoehto on R1 04-06 ja R6 08- Satulat. Pikkasen koneistamalla niillä saa kelpo jarrut aikaiseksi.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  14. #2984
    Lainaa motodino kirjoitti Katso viesti
    Z1000nen vaihtumassa luultavasti kyykkyyn ja yksi vaihtoehto on nyt zx-10r. Osaisko joku tiivistää miten ja mitä eroja vuosimalleissa on esim. välillä 2006-2010?
    06-07 on ns. D-malli (tunnista helposti tuplaputkista jotka tulevat sinne "penkin alle") ja sitten tuli tämä uudempi malli vuonna 08. 08-10 ei ole kuin kosmeettisia eroja käytönnössä. Ota vuodesta 08 --> jos vaan mahdollista.

    Ja esim. täältä sitten tarkemmin tietoa eri vuosimalleista:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-10R
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #2985
    Tulipas tänään ruuvattua uusi putki (vakio) ja MiiV:n valmistama GP -slipari. Onpas makeet soundit tuolla pikkuvaimentimella jossa on jopa e-hyväksyntä, mutta killerin heitin jo mäkeen, kun aiheuttaa hengenahdistuksia
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #2986
    Lainaa un5k4 kirjoitti Katso viesti
    Itselläkin kävi mielessä tuo jarrujen päivitys tokicoista nissineihin. Mistä te olette noita satuloita hommanneet? Ebay ei oikein auttanut tässä asiassa, eikä kotimaisista purkaamoista löytynyt sopivia elimenluovuttajia(636r ja ZZR1400?).
    Täältä tuli itelle:
    http://www.402bike.com/
    Sivun alalaidasta "Contact us" ja siihen vaan rallienglantia suoltamaan. "I am interested in ZX14 front calibers.." jne..

    Uudet satulat + käyttämättömät jarrupalat + vakioletkut (ZX14). 225$
    Lähetyskulut 110$
    Tulli oli muistaakseni 70€ tai jotain. Tämän kanssa kai voisi yrittää kikkailla jotenkin, että lähettäjä merkkais lahjaksi tjsp? Ei tullut itellä alettua ehdottelemaan tällaista.

    Teräspunosletkuja löytyy Ebaysta, itelle tuli briteista, joten tähän ei tarvinnut tullille alkaa suojelurahoja maksamaan (EU:n sisäistä kauppaa).
  17. #2987
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Täältä tuli itelle:
    http://www.402bike.com/
    Sivun alalaidasta "Contact us" ja siihen vaan rallienglantia suoltamaan. "I am interested in ZX14 front calibers.." jne..

    Uudet satulat + käyttämättömät jarrupalat + vakioletkut (ZX14). 225$
    Lähetyskulut 110$
    Tulli oli muistaakseni 70€ tai jotain. Tämän kanssa kai voisi yrittää kikkailla jotenkin, että lähettäjä merkkais lahjaksi tjsp? Ei tullut itellä alettua ehdottelemaan tällaista.

    Teräspunosletkuja löytyy Ebaysta, itelle tuli briteista, joten tähän ei tarvinnut tullille alkaa suojelurahoja maksamaan (EU:n sisäistä kauppaa).
    Löysin ebaystä 2009 vuosimallin ZX6R:n Nissinin etujarrusatulat hintaan 230$ plus 50$ rahdit. Miten nuo eroaa ZX14/ZZR1400 satuloista vai eroaako mitenkään?
    Teräspunosletkut löytyy jo entuudestaan, joten tämä satuloiden päivittäminen mahtaa olla se Stage 2?
    Kawasaki ZX10R '06
  18. #2988
    En löydä kyseistä ketjua missä asiasta keskusteltiin mutta oliko se nyt niin että Kympin(kin) nopeudenrajoitin toimii niin että ecu:lle annetaan tieto milloin kutosvaihde on käytössä ja käyttöön otetaan sytkäkartta joka rajoittaa kierroslukua aikaisemmin kuin muilla vaihteilla? Ja tämä kierrosluvun rajoitus tapahtuu "hellävaraisemmin" kuin muilla vaihteilla moottorivauriota välttäen. Ainakaan oma Kymppi ei täysillä ajaessa ala "röpöttämään" samalla lailla kuin paikallaan rajoittajaa vastaan kierrättämällä. Oma pyörä kiertää kutosella maksimit 13000rpm siis punarajalle saakka eikä yhtään yli! Käsittääkseni atre/gipro-tyyppisillä härpäkkeillä syötetään eculle tietoa että sisällä olisi vitosvaihde jolloin paras mahdollinen sytkäkartta/tehot olisi käytössä. Näinhän se siis meni...?
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  19. #2989
    Kiireellistä apua kaivattaisiin tampereella. 10r -05 kyseessä ja hajosi servo(perästä, olisko pakarin šervo). Sattuisiko keneltäkää löytyä ylimääräistä servoa tai eliminaattoria? Auto käytössä joten lähialueilta noutokin onnistuisi.
  20. #2990
    Lainaa Zilla kirjoitti Katso viesti
    Kiireellistä apua kaivattaisiin tampereella. 10r -05 kyseessä ja hajosi servo(perästä, olisko pakarin šervo). Sattuisiko keneltäkää löytyä ylimääräistä servoa tai eliminaattoria? Auto käytössä joten lähialueilta noutokin onnistuisi.
    Mulla saattaa olla tuo pakarin servo autotallissa ylimääräisenä. Itsellä kun on täysputki ilman mitään himmeleitä, en ole vaan varma että sainko tuon servon pyörän mukana, pyörässä se ei ainakaan ole kiinni ja joku laatikko osia taisi mukana tulla. Olen joskus viiden aikaan kotona niin voin silloin tarkistaa asian.

    Sinäänsähän tuo pyörä ei vissiin sitä servoa tarvitse jos vääntää vaijerit läppä auki asentoon. Toki se vikavalo sitten palaa sielä kojetaulussa kun ei servoa löydy mutta ei se menoa ole ainakaan itsellä haitannut.
  21. #2991
    Lainaa Zilla kirjoitti Katso viesti
    Kiireellistä apua kaivattaisiin tampereella. 10r -05 kyseessä ja hajosi servo(perästä, olisko pakarin šervo). Sattuisiko keneltäkää löytyä ylimääräistä servoa tai eliminaattoria? Auto käytössä joten lähialueilta noutokin onnistuisi.
    Koita saada läppä auki asentoon ja lukita siihen. Servosta voi ottaa vaijerit irti ja jättää sen itsekseen surisemaan.
    Itsellä ollut monta vuotta pelkkä servo paikallaan, eikä mitään vikavaloa ole syttynyt.
    https://www.mprengas.fi
  22. #2992
    Läppä on jo lukittu, vaierit poistettu ja pelkkä servo surissut tähän saakka. tänään olin ajamassa ja pysähdyin ja kun käänsin tappokatkaisijan käynnistys asentoon ei surinaa kuulunutkaan vaan virrat pätki omituisesti. Avasin sen servon kotelon ja huomasin, että muovisesta "hammaspyörästä" puuttuu yksi hammas lisäksi onnistuin siinä tien päällä sekoittamaan kohdan jossa sen pitäisi olla. Soittelin paikallisiin huoltoihin ja eräästä meinattiin, että pitäisi käynnistyä vaikka ei servo olisi ollenkaan kiinni--> ei käynnistynyt ainoastaan eculta kuului pieni nakutus.. Ettei olis vaan eculle käynyt mitään?
    edit: Ei näköjään olekkaan ecu boksi mistä naksahdus kuuluu vaan sen päällä oleva? Mikähän laatikko kyseessä(3liitintä ja kaikki erillaisia)
    Viimeksi muokannut: Zilla; 25.06.2012 klo 17:14.
  23. #2993
    Mulla on ylimääräsenä toi servo kyllä tossa jos haluat koittaa toimiiko sen kanssa. En taida viitsiä itse kumminkaan ruuvata moista ankkuria pyörään kiinni vain että saisi jonkun valon sammumaan
  24. #2994
  25. #2995
    Lainaa un5k4 kirjoitti Katso viesti
    Löysin ebaystä 2009 vuosimallin ZX6R:n Nissinin etujarrusatulat hintaan 230$ plus 50$ rahdit. Miten nuo eroaa ZX14/ZZR1400 satuloista vai eroaako mitenkään?
    Teräspunosletkut löytyy jo entuudestaan, joten tämä satuloiden päivittäminen mahtaa olla se Stage 2?
    Ei pitäs satuloiden erota mitenkään, pääsylkkä on tosin eri 6R vs. ZX14.
    '03 ZX6R
  26. #2996
    Kysyn tälläi alustavasti että kiinnostaisiko muita 04-05 vm. kympin omistajia takahaarukanjatkot? Ajattelin itselleni mahdollisesti jyrsiä moiset jos työkiireiltäni ehdin enkä löydä tarpeeksi halpoja valmiita, ja samallahan niitä siinä nyt tekisi sitten useammankin parin.
  27. #2997
    kyllähän noi vois kiinnostaa..
    onko aikataulusta suunnitelmia?
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  28. #2998
    Lainaa vuohi kirjoitti Katso viesti
    Kysyn tälläi alustavasti että kiinnostaisiko muita 04-05 vm. kympin omistajia takahaarukanjatkot? Ajattelin itselleni mahdollisesti jyrsiä moiset jos työkiireiltäni ehdin enkä löydä tarpeeksi halpoja valmiita, ja samallahan niitä siinä nyt tekisi sitten useammankin parin.
    kyllä kiinnostaa jos hinta on kohtuullinen vaikka hyvin se vakionaki piirtää
  29. #2999
    Lainaa vuohi kirjoitti Katso viesti
    Kysyn tälläi alustavasti että kiinnostaisiko muita 04-05 vm. kympin omistajia takahaarukanjatkot? Ajattelin itselleni mahdollisesti jyrsiä moiset jos työkiireiltäni ehdin enkä löydä tarpeeksi halpoja valmiita, ja samallahan niitä siinä nyt tekisi sitten useammankin parin.
    Hep! tänne kans yhdet jatkot
  30.  
  31. #3000
    Zillan kanssa puhuin asiasta kun hänellä on jotkut oikeen kaupasta ostetut jatkot hyllyssä odottamassa. Jos noita saisi tossa joskus heinäkuun, aikana kun on töissä vähän hiljaisempaa, lainaan pientä mallin katsomista varten niin voisin siinä välissä niitä muutamat jyrsiä.
Sivu: 100 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50909899100101102110150 ... ViimeinenViimeinen