Sivu: 99 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4989979899100101109149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2941:stä 2970:een 4629:sta
  1. #2941
    Tzäy

    Oli omassa -08 ninjassa sellainen vika, että kun kierrokset nousi yli 6 000 niin rupesi pyörä "räpättämään" ja kierrokset nousi todella kivuliaasti ylöpäin. Pyörä oli 24 päivää huollossa(!) ja vika oli servomoottorissa. NOTTA JOS JOLLAIN ON SAMANMOISIA VIKOJA NIIN SERVOMOOTTORI VAIHTOON!
  2. #2942
    Moro,

    Olen ostamassa ZX10R ´04.. Pikkaasen syyhyttää päästä pyörän päälle. Sunnuntaina olisi the Day. Tietääkö kukaan, voiko siihen asentaa 2002 ZX6R 636 olevaa Acran pönttöä? Menee muuten vanhan pyörän mukana aikanaan kun laitan sen myyntiin.
  3. #2943
    Lainaa Patrick kirjoitti Katso viesti
    Moro,

    Olen ostamassa ZX10R ´04.. Pikkaasen syyhyttää päästä pyörän päälle. Sunnuntaina olisi the Day. Tietääkö kukaan, voiko siihen asentaa 2002 ZX6R 636 olevaa Acran pönttöä? Menee muuten vanhan pyörän mukana aikanaan kun laitan sen myyntiin.

    Näin mutulla sanoisin, että kymppiin kympille tehty pönttö. Menee pyörä tukkoon sellaisella mehupillillä
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  4. #2944
    Eiköhän putken sisähalkaisija ole ratkaiseva tekijä.
    Jos suunniilleen 2 tuumaa koko matka ilman suurempia kynnyksiä niin ei varmaan suurempia ahdista.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  5. #2945
    Lainaa Dyno kirjoitti Katso viesti
    Tzäy

    Oli omassa -08 ninjassa sellainen vika, että kun kierrokset nousi yli 6 000 niin rupesi pyörä "räpättämään" ja kierrokset nousi todella kivuliaasti ylöpäin. Pyörä oli 24 päivää huollossa(!) ja vika oli servomoottorissa. NOTTA JOS JOLLAIN ON SAMANMOISIA VIKOJA NIIN SERVOMOOTTORI VAIHTOON!

    Ja älkää nyt ainakaan samaan huoltoon sitten viekö. Mistä suomesta löytyy taas tämmöinen laatuhuolto?Mistä ihmeestä näille löytyy asiakkaita?
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  6. #2946
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Ja älkää nyt ainakaan samaan huoltoon sitten viekö. Mistä suomesta löytyy taas tämmöinen laatuhuolto?Mistä ihmeestä näille löytyy asiakkaita?
    oliko huollossa vai huollon jonossa 24päivää.. ??
    tarkennusta ennenku maalataan risti mp-huollon niskaan..
    ps : vaiha koko putkisto nii ei servo sulje putkea ja mopo röpötä

    nii ja mopon bensavalon syttyessä kwaakussa noin 4 litraa jäljellä
    jolla ajaa 40-80 km ajosta riippuen
    Viimeksi muokannut: suski750-f; 26.05.2012 klo 08:35.
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  7. #2947
    Gen 1 kympin putkiston irroitus. Onko millainen operaatio? Mietin tässä, että jaksaisiko tuossa ulkona katoksessa vaiko suosiolla ajaa 200km päähän tallille? Pitäisi vaihtaa pakosarjan tiivisteet uusiin. Syylärin saa tuosta jotenkin kätevästi sivuun, ilman irroitusta, että saa putkiston irti?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #2948
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Gen 1 kympin putkiston irroitus. Onko millainen operaatio? Mietin tässä, että jaksaisiko tuossa ulkona katoksessa vaiko suosiolla ajaa 200km päähän tallille? Pitäisi vaihtaa pakosarjan tiivisteet uusiin. Syylärin saa tuosta jotenkin kätevästi sivuun, ilman irroitusta, että saa putkiston irti?
    Itse itselleni vastaten. Eipä tarvitse syyläriä kokonaan poistaa, riittää kun ottaa irti kiinnikkeistä, että saa vähän sivumpaan siirrettyä ja sitten irroittaa flektin, niin työtilaa on aika hyvin.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9. #2949
    Mulla 2011 zx10 "rällättää" kylmänä niin pahasti, että alkaa hatuttamaan. Ääni on sellainen kuin jotain olisi löysällä ja tuo alkoi jo viime syksynä jolloin maahantuojan huollon kaverit eivät edes kuulleet mitään, mutta kun itse ajaa mopolla, niin ainahan sieltä löytää ne eroavaisuudet.. Nyt se ääni on voimistunut ja on tod paha kylmänä jonka jälkeen n. 4000-4500rpm muuttaa hieman soundiaan ja voimistuu. Yli 5000rpm ääni hukkuu muihin kolinoihin ja kilinöihin.

    Uutena tuota ääntä ei ollut ja tuli esiin pikkuhiljaa. Kuuluu pyörän keskeltä ja erityisesti vasemmalta puolelta. Tosiaan uutena oli vain normaalit ruksutukset eikä mitään nykyistä, irtonaisen mutterin ääntä 10000rpm pyörivässä pesukoneessa.

    Ajatus moottoririkosta tukkirekan vierellä tai radalla alkaa tuntumaan epämiellyttävältä.. Mopolla ajettu 4k ja on neljäs zx joten metakka on tuttua, paitsi tämä..

    Prkl.

    - Ja tälläinen löytyi juuri tubesta jossa ääni on tismalleen sama, mutta vaimeampi http://www.youtube.com/watch?v=DJ4AxFIsVVU
    Viimeksi muokannut: msk383; 28.05.2012 klo 00:06.
    ZX-10R '11
  10. #2950
    Nokkaketjun rallatukselta kuulostaa. Entisen Hondakuskin korvaan kovin tutun kuuloinen ääni.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  11. #2951
    Tältä se nyt sitten kuulostaa kylmällä koneella.. http://youtu.be/Pkvrsu5kSyw
    ZX-10R '11
  12. #2952
    Vihdoinkin sain koneelta ulos heikkolaatuisen kuvan talven moponostoreissulta

    Parempaa kuvaa sitten, kun seuraavan kerran pyörän vahailee ja ehtii ajoilta ottaa kuvia.

    zx-10r 3.JPG
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  13. #2953
    Mikähän vika vois olla kyseessä
    Eli ku hurraa tasakaasuulla 4500-5000rpm niin tuntuu ku jättäis kipinän välistä tai pytyt kävis poissa pelistä eli moottorijarrua antaa. kestää alle s 1 tämä jonka jälkeen toimii normaalisti. kiertää rajottajalle ja tehot tallessa.
    Tänään sitten jätti tien päälle ei vaan lähteny käyntiin. Sammu vauhdista ja sitten hörähti kerran jonka jälkeen ei enään ollenkaan. startti kyllä pyörii ja virtaa on alle vuoden vanha akku. Pyörällä ajettua n 3000km tälle keväälle ja kaiken kaikkiaan 19010km kyseessä c malli 2005. No pyörä seiso sitten 3-4h ku hinautin kotia ja kokeilin äsken käyntiin niin lähti kun vähän aikaa starttas annoin lämmetä niin kauan että flekti lähti päälle ja edelleen toimi hyvin. Pyörä ei myöskään ajossa nosta lämpöjä yli 70 ellei paikallaan ole joten en usko että kuumenee liikaa.

    Tuo kuulostaa juuri samalta kuin omavika http://www.kawarb.fi/smf/viat-ja-huo...-kayntihairio/

    Ajattelin huomenna tarkistaa
    -pc liitännät
    -akun kengät
    -liittimiä
    -ilmanputsarin
    -jalan asentotunnistimen
    -servomoottorin ohittajan
    -speedohealerin
    - jotain muuta ? mitä ?

    tuttu puhui kawasakin nokkaakselinasentotunnistimesta missä se on ?
    Viimeksi muokannut: Time; 29.05.2012 klo 21:50.
  14. #2954
    Lainaa Time kirjoitti Katso viesti
    Mikähän vika vois olla kyseessä
    Eli ku hurraa tasakaasuulla 4500-5000rpm niin tuntuu ku jättäis kipinän välistä tai pytyt kävis poissa pelistä eli moottorijarrua antaa. kestää alle s 1 tämä jonka jälkeen toimii normaalisti. kiertää rajottajalle ja tehot tallessa.
    Tänään sitten jätti tien päälle ei vaan lähteny käyntiin. Sammu vauhdista ja sitten hörähti kerran jonka jälkeen ei enään ollenkaan. startti kyllä pyörii ja virtaa on alle vuoden vanha akku. Pyörällä ajettua n 3000km tälle keväälle ja kaiken kaikkiaan 19010km kyseessä c malli 2005. No pyörä seiso sitten 3-4h ku hinautin kotia ja kokeilin äsken käyntiin niin lähti kun vähän aikaa starttas annoin lämmetä niin kauan että flekti lähti päälle ja edelleen toimi hyvin. Pyörä ei myöskään ajossa nosta lämpöjä yli 70 ellei paikallaan ole joten en usko että kuumenee liikaa.

    Tuo kuulostaa juuri samalta kuin omavika http://www.kawarb.fi/smf/viat-ja-huo...-kayntihairio/

    Ajattelin huomenna tarkistaa
    -pc liitännät
    -akun kengät
    -liittimiä
    -ilmanputsarin
    -jalan asentotunnistimen
    -servomoottorin ohittajan
    -speedohealerin
    - jotain muuta ? mitä ?

    tuttu puhui kawasakin nokkaakselinasentotunnistimesta missä se on ?
    Eikös c-mallissa saattanut olla jotain häikkiä joissain johtosarjoissa? Olisiko löytynyt peräti tästä ketjusta tuota keskustelua? Voisi ainakin olla yksi tarkistettava kohde.
  15. #2955
    Lainaa protoni kirjoitti Katso viesti
    Eikös c-mallissa saattanut olla jotain häikkiä joissain johtosarjoissa? Olisiko löytynyt peräti tästä ketjusta tuota keskustelua? Voisi ainakin olla yksi tarkistettava kohde.
    näin mäkin muistelisin, jossain tässä ketjussa oli puhetta.
    oisko kyseiset liittimet ollu siinä tankin ja kuskin penkin alla olevan muovin alla..(?) piru ku ei muista..
  16. #2956
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    näin mäkin muistelisin, jossain tässä ketjussa oli puhetta.
    oisko kyseiset liittimet ollu siinä tankin ja kuskin penkin alla olevan muovin alla..(?) piru ku ei muista..
    Tästä triidistä löytyy postaus aiheeseen, olisiko itse perkeleen kirjoittama Googlella etsimään. site:moottoripyora.org hakusana
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  17. #2957
    Onko teillä ollut miten tiheitä välejä C-mallin kympissä? Mietin, että josko laittaisi eteen -1 ja taakse +2.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #2958
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Onko teillä ollut miten tiheitä välejä C-mallin kympissä? Mietin, että josko laittaisi eteen -1 ja taakse +2.
    Muuttuu aika mukavasti.
    Vastaa kaasuun paljon terävämmin (siis tuntuu siltä) ja keula on huomattavasti kevyempi.
    Haittana on tietty se että satasen vauhdissa on 6:lla kierroksia jo liki 4.500.
    Silti suosittelen, vaikka ihan vaihtelun vuoksi. Halvin mahdollinen "virityskeino".
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #2959
    Sivu 86 löytyy juttua C:n johtosarjan hapettumista. Ei minun unknow-howta vaan ihan oikeaa know-howta..
  20. #2960
    Onko tuo luistokytkimen ominaisuus vai vika, että kun kiihdyttää reippaasti ja painaa kytkintä vaihtaakseen vaihdetta, niin kytkintä painaessa tuntuu pieni sellainen "pykällys" tms. vivussa? Toivottavasti selitin mahdollisimman huonosti
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  21. #2961
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Onko teillä ollut miten tiheitä välejä C-mallin kympissä? Mietin, että josko laittaisi eteen -1 ja taakse +2.
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Muuttuu aika mukavasti.
    Vastaa kaasuun paljon terävämmin (siis tuntuu siltä) ja keula on huomattavasti kevyempi.
    Haittana on tietty se että satasen vauhdissa on 6:lla kierroksia jo liki 4.500.
    Silti suosittelen, vaikka ihan vaihtelun vuoksi. Halvin mahdollinen "virityskeino".
    +1 tälle! Samat välitykset mullakin käytössä. Btw kannattaa muistaa varmistaa, että ketju riittää. Ainakin 190/55 takarengas ottaa noilla väleillä vakioketjulla huggeriin kiinni. Mähän en muistanu, joten ilman huggeria ja entistä lyhyemmällä akselivälillä mennään. Sehän ei onneksi haittaa kun eturengas pysyy muutenkin niin vankasti tiessä..
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  22. #2962
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Onko tuo luistokytkimen ominaisuus vai vika, että kun kiihdyttää reippaasti ja painaa kytkintä vaihtaakseen vaihdetta, niin kytkintä painaessa tuntuu pieni sellainen "pykällys" tms. vivussa? Toivottavasti selitin mahdollisimman huonosti
    Ei oikeastaan painaessa, mutta kytkintä nostaessa tulee kuvailemasi "naksahdus" joskus.

    Väleistä puheenollen, itsellä melko reilusti tihennetty. En ole jaksanut laskea tarkkaa piikkien määrää, mutta ainakin tuo -1 / +2. Kierroksia satasen vauhdissa yli 5000rpm. Itse en ole tuota kokenut kuitenkaan vielä häiritsevänä metelinä/tärinänä. Miinuspuolena reippaanlainen mittarivirhe, jos ei ole Speedohealeria asennettu.

    Kyllähän se melko äkäisesti kaasuun vastaa ja kierrokset kerää, tosin en ole päässyt testaamaan vakioväleillä olevaa vastaavaa C-mallia.

    +20cm swingillä 1 ja 2 vaihteilla powerburnaa helposti kaasulla kuivalla asfaltilla. Kytkintä tarjotessa 3-4 vaihteilla lähtee perse seilaamaan kun motarilla ajelee. Hauskaa hommaa
    GSX600F -90 -> ZX10R -04 -> CBR600RR -13
  23. #2963
    Toinen kysymys..

    miinus 1 piikkinen ratas edessä. Vm. 2008

    Mahtuuko Continentalin RoadAttack 190/50 pyörimään osumatta huggeriin?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  24. #2964
    Itsellä edessä -1 ja takana vakio, ykköselle tuli vähän lisää terhakkuutta nurkissa pyörimiseen. Muutenhan sillä ei sitten ole niin väliä mitkä ne välit on jos ykkönen on vaan tarpeeksi lyhyt, ihan turha pistää törkysen lyhyitä välejä ja leuhkia kun keulii vielä vitosellakin. Ajais pidemmillä väleillä mutta pienemällä vaihteella jolloin olisi aivan sama lopputulos.

    Itseäkin vähän jatkot kiihottanut tohon, vähän hermostuneen oloinen poltella tollai vakiomittasena omaan makuun. Varsinkin kun ura alkaa käymään mutkikkaaksi vaatii ohjaaminen aika paljon keskittymistä. Voimahan tuossa riittää ihan hyvin vakio mittaisenakin reviirin merkailuun vaikka mistä kyydeistä kun vähän jarrulla avittaa alkuun
  25. #2965
    Voihan video.

    Taistelen oman pyörän ja vuotavan Micronin putkiston kanssa. Vuotaa ihan sieltä käyrän alusta missä se kiinnittyy moottoriin, kun on irronnut jotenkin liitoksesta 3 sylinterin kohdalta. Tuota yritettiin korjatakkin, mutta vuotaa edelleen ja pitää ärsyttävää säksätystä. Nyt täytyy melkein siirtyä kokoputkistosta alkuperäiseen käyrästöön ja erilliseen slipariin. Tuskinpa tuo nyt tehoissa näkyy mitenkään.

    Onko kenelläkään kokemusta, että ovatko nämä tälläiset stubby "vaimentimet" miten äänekkäitä?

    http://www.ebay.co.uk/itm/ZX10R-04-0...item41619934b0
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  26. #2966
    Jos pyörii nurkissa 04-05 mallin vakioputki, niin laita privaa! En tarvitse alkuperäistä vaimenninta.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  27. #2967
    Niin ja jos joku haluaa ostaa 04-05 malliseen kymppiin sopivan Micronin kokorännin, niin yv:tä. Putkessa yksi lommo ja pieni vuotokohta yhdessä liitoksessa. Itsellä ei aika, välineet eikä kiinnostus jaksa kunnostaa tätä, mutta osaava kaveri oikaisee tuon lommon ja saa tuon vuotokohdan korjattua.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  28. #2968
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Niin ja jos joku haluaa ostaa 04-05 malliseen kymppiin sopivan Micronin kokorännin, niin yv:tä. Putkessa yksi lommo ja pieni vuotokohta yhdessä liitoksessa. Itsellä ei aika, välineet eikä kiinnostus jaksa kunnostaa tätä, mutta osaava kaveri oikaisee tuon lommon ja saa tuon vuotokohdan korjattua.
    Ihan mielenkiinnosta, mikä vaimennin siinä on? Onko Ultralight ja minkä mittainen?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  29. #2969
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta, mikä vaimennin siinä on? Onko Ultralight ja minkä mittainen?
    Putkisto on titaania ja tuo vaimennin on näitä "täyspitkiä" malleja eli hyvin samaa kokoluokkaa vakiovaimentimen kanssa, mutta eihän se mitään paina.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  30.  
  31. #2970
    Ok, eli putkisto ei taida olla Serpent mallistoa, jos se on titaania? Mulla on tollainen 400mm Ultralight vaimennin (paino 1kg) ja Serpent putkisto. Periaatteessa saisi olla hiljaisempi, mutta ei noita Ultralight putkia löydä mistään.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Sivu: 99 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4989979899100101109149 ... ViimeinenViimeinen