Joskus vahingossa saattanu olla poliisin asiakaskin![]()
Ostinpa sitten itsekkin tänään jälleen kerran 10-ärränGeneraatiota 1. Kaveri tuntuu olevan aika skarppina, kun vähän kahvasta kääntää. Ei ole yli puoleen vuoteen tullut ajettua kilokyykyllä ja tuon 690 SMC:n jälkeen sitä voimaa tuntuu olevan aikalailla, kun kiihdytyksessä näkökenttä alkaa taas sumentua
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jeps, moro vaan munkin puolesta.
Viikon ajan on kortti ollu nyt ja reilu 800km on tullut omalla kympillä (-05) päästeltyä
Kai se äkänen on, paha mennä sanomaan, ku en oo ikinä ennen mitään mopedia/moottoripyörää/kaksipyöräistä polkupyörää lukuunottamatta omistanut, niin ei oo oikein vertailupohjaa.
Tavoitteena olis tältä kesältä saada kunnollinen ajorutiinin tunne päälle ja yleensäkkin selvitä hengissä. Katotaan miten äijän käy.
-Rankkis
Eihän C-mallin kympissä ole alunperinkään lambdaa ja kattia?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Apuja..!
Onkos jollain C-mallin omistajalla WP:n ohjausiskaria? Ostin tollasen käytettynä, ja huomasin ettei asennus mennytkään niinkuin elokuvissa.
Eli: kuuluisko tohon pakettiin myös erillainen yläkolmion mutteri, joka keskittää sen kolmioon tulevan pidikkeen kohdilleen?
Ku ainakaan ei se näytä sillä alkuperäisellä mutulla toimivan..
Tälläsen kuvan löysin netistä, joten kuuluisko tossa olla tollanen erillainen toi keskimutteri? Ku alkuperäinen mutu on ihan erinnäköinen.
http://attach.kawiforums.com/2005/01...14062454-0.jpg
Pitäisiköhän viritellä omaan kymppiin pikakaasu. Semmoinen on/off -mallinen olisi aika jees![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Viimeksi muokannut: sky; 22.05.2012 klo 01:07.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Niino samaa näytti kaikki isot HD:t ja yks mukiset supermotot piti viel enemmän mökää mut ei ainakaa mua ole ne häirinny
Helpostihan tuolla ajaa ja hauskaaki oneikä tuo tyhjäkäynnillä pidä juuri mitään ääntä mutta sitten ku ne mittauskierrokset on 5850rpm niin sillon pitää. mut ajossa nuilla kierroksilla mennään jo yli 100 vaihteella ku vaihteella.
Omassa kympissä on Micronin kokoränni. Ei mikään hirveän kovaääninen mielestäni ole ainakaan alle 10krpm. Edellinen 690 SMC Akran kokorännillä ilman db-killeriä... Huhhuh. Siinä oli meinaan meteliä ja pauketta sen verran, että välillä jo hirvitti. Metsätielläkin kun päästi menemään, niin tippui oravat puusta.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kuinka monta kilometriä porukka pystyy ajamaan tankillisella?
Erityisesti kiinnostaa vuosimallia 2008 olevat ärrät. Ajo on pääasiassa pääkaupunkiseudulla.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Itse en ole kovin tarkkaan bensan kulutusta seurannut mutta 100-200km taitaa itsellä mennä ennen kuin valo syttyy noin about. Sen sijaan itseä kiinnostaisi kuinka pitkälle pääsee sen jälkeen kun bensavalo syttyy?
Jaahas kävin mp69:sin tarjoamalla melunmittaus pisteellä koittamassa onneani. Ihan ok-lukemat tuli tauluun kun tuossa vm.04 mallissa on tyyppikilvessä 97db@5800rpm ja nyt mitattu tulos akran täysrännillä 100db. Eikä ole edes mitään killereitä kiinni vaan ihan tyhjä hormi, näköjään toimii ihan hyvin tuollainen perinteinen täyskokoinen äänenvaimennin![]()
Lueskelin juuri tuossa vanhoja MP Maailman lehtiä ja ainakin pelkissä slipareiden testeissä Akra oli selkeästi hiljaisin. Oli Killereillä jopa hiljaisempi, kuin vakioputki ja ilmankin äänet olivat kohtuullisissa lukemissa.
Joten voisikin olla, että kokoputkistollakin Akra on hiljaisemmasta päästä.
EDIT:
Onko kukaan asennellut -08 malliin pikakaasua? Mistä ja mihin hintaan tilasitte? Ja asennuksen hinta vai itse tehnyt?
Ja toinen kysymys: Onko tuo Öhlinsin ohjausiskari tässä vuosimallissa se surullisen kuuluisa "löysä" malli? Millä sen saa jämäkämmäksi?
Viimeksi muokannut: MsG; 23.05.2012 klo 14:53. Syy: Lisäys
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Olen tässä miettinyt, että mikä pyörässä pitää tuollaista outoa säksätystä kun se käy. Selvisi, että lähtee vuotavasta pakosarjan tiivisteestä. Ei olisi ihan heti tullut mieleen.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa