Sivu: 95 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45859394959697105145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2821:stä 2850:een 4629:sta
  1. #2821
    Lainaa banditx kirjoitti Katso viesti
    Mitäs muita maksuja minulle tulee jos ostan linkin tuotteen?
    http://viewitem.eim.ebay.fi/Motorrad...703199026/item
    Koska Euroopan ulkopuolelta niin maksettavaksi tulee ALV 23%+tulli 3.7 %
  2. #2822
    Lainaa banditx kirjoitti Katso viesti
    Mitäs muita maksuja minulle tulee jos ostan linkin tuotteen?
    http://viewitem.eim.ebay.fi/Motorrad...703199026/item
    Lähetysmaana Hong Kong eli EU:n ulkopuolelta -> tuotehinnan lisäksi postikulut, tullimaksu ja alv tulee maksettavaksi.

    http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/...inen/index.jsp

    E: olikin vastattu jo pariin kertaan. Luetaan ne kaikki viestit ennen postausta
  3. #2823
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    Koska Euroopan ulkopuolelta niin maksettavaksi tulee ALV 23%+tulli 3.7 %

    Kiitos kaikille nopeista vastauksista!
    Yhden pohjamaalatun katesatsin löysin britannian ebaysta.
    Taitaa tulla kaikkein halvimmaksi tilata sellainen kun hintaa oli noin 300€ ja maalauttaa mieluisan värikseksi...

    Onko kellään tiedossa EU-alueella "edullista" paikkaa mistä saisi tilata 10R katesarjoja/ katteita?
    Muutaman paikan tiedän itse, joissa sarja kustantaa 1500€...
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  4. #2824
    Lainaa banditx kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kaikille nopeista vastauksista!
    Yhden pohjamaalatun katesatsin löysin britannian ebaysta.
    Taitaa tulla kaikkein halvimmaksi tilata sellainen kun hintaa oli noin 300€ ja maalauttaa mieluisan värikseksi...

    Onko kellään tiedossa EU-alueella "edullista" paikkaa mistä saisi tilata 10R katesarjoja/ katteita?
    Muutaman paikan tiedän itse, joissa sarja kustantaa 1500€...

    Ootko kyselly mitä katesatsin maalaus maksaa suomessa? Ite oon siinä uskossa että puhutaan 500e ja siitä ylöspäin. Ellei sit tietty oo suhteita/ittel tarvittavia taitoja.
    Mut saahan stormiltakin katesatseja http://www.storm-motor.fi/osat/moott...-zx10-r-04-05/

    Ite varmaan kokeilisin onneani noitten kiinan sarjojen kanssa, eikös sellasen nyt sais about 600e sis kaikki tullit jne..?

    Kuuklettele, noita kiinankatteiden arvosteluja on ainakin jenkki foorumeilla jonkin verran..
    Viimeksi muokannut: Juhis; 24.03.2012 klo 23:57.
  5. #2825
    Ääni kanssa kiinalaisille.Vaivatonta ja varmasti vähintään tuplahintaista,jos maalauttaa+ teippaa.

    http://www.ebay.co.uk/sch/Motorcycle...p3286.c0.m1539

    Tuolta sivulta vaan,mikä väri miellyttää.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  6. #2826
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Ootko kyselly mitä katesatsin maalaus maksaa suomessa? Ite oon siinä uskossa että puhutaan 500e ja siitä ylöspäin. Ellei sit tietty oo suhteita/ittel tarvittavia taitoja.
    Mut saahan stormiltakin katesatseja http://www.storm-motor.fi/osat/moott...-zx10-r-04-05/

    Ite varmaan kokeilisin onneani noitten kiinan sarjojen kanssa, eikös sellasen nyt sais about 600e sis kaikki tullit jne..?

    Kuuklettele, noita kiinankatteiden arvosteluja on ainakin jenkki foorumeilla jonkin verran..

    Kaikki kulut katesarjasta ovelle toimitettuna ovat yhteensä noin 500€. Ei siis mitenkään paha kun vanhat katteet voi myydä pois niin pyörän ulkonäön päivittäminen onnistuu ihan muutamalla satasella...
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  7. #2827
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    No helvata!
    Kokeilin eilen niitä vaan sormilla pyöritellä eikä toi 1.25 uponnu yhtään sen enempää/paremmin kuin normi M10kään..
    Eli siis kumpaakaan ei pyörrittäny kuin sen just "yhden jengan verran"
    Taitaa jäädä laittamatta, ku ehtisin eilen palauttaa noi lankarullat jo.
    Ja toisaalta tallista löytyy takahaarukan altakin nostava takapukki.

    Nonniin, tänään uus yritys. Ja tällä kertaa ne uppos kyl ihan sormilla pyörittämällä, ihan eri tavalla kuin ekalla kertaa..
    No, pääasia et uppos
    Ja tosiaan, ne on M10x1.25.
    Biltemasta 5e
  8. #2828
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Nonniin, tänään uus yritys. Ja tällä kertaa ne uppos kyl ihan sormilla pyörittämällä, ihan eri tavalla kuin ekalla kertaa..
    No, pääasia et uppos
    Ja tosiaan, ne on M10x1.25.
    Biltemasta 5e
    Suosittelen kuitenkin aluksi aina pientä varovaisuutta pukin käytössä, vaikka on lankarullat käytössä, mikäli pukki ei satu olemaan uber-jäykkä. Meinaan että ne lankarullat pysyy myös hahloissa, eikä vain niin että katot että ne meni hahloihin
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2829
    Pyörä 2004 10R:
    -Minkä kokoiset renkaat max. menevät ko. kawan alkuperäisille vanteille?
    -Renkaat ovat alunperin kokoa edessä 120/70ZR-17 ja takana 190/50ZR-17.

    Wikipedian mukaan 2006-2007 mallissa takanen on kokoa 190/55ZR-17...

    Meneekö taakse alkuperäiselle vanteelle 200 leveä taikka 210 leveä?
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  10. #2830
    Lainaa banditx kirjoitti Katso viesti
    Pyörä 2004 10R:
    -Minkä kokoiset renkaat max. menevät ko. kawan alkuperäisille vanteille?
    -Renkaat ovat alunperin kokoa edessä 120/70ZR-17 ja takana 190/50ZR-17.

    Wikipedian mukaan 2006-2007 mallissa takanen on kokoa 190/55ZR-17...

    Meneekö taakse alkuperäiselle vanteelle 200 leveä taikka 210 leveä?
    Kyllä tohon menee taakse 190/55. Sitä en muista joutuko huggerin kanssa säätään.

    Meinasitko myös pidentää takahaarukkaa? Ei tuossa hommassa ole muuten mitään järkeä. Kyseessä on kuitenkin kilokyykky
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #2831
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Kyllä tohon menee taakse 190/55. Sitä en muista joutuko huggerin kanssa säätään.

    Meinasitko myös pidentää takahaarukkaa? Ei tuossa hommassa ole muuten mitään järkeä. Kyseessä on kuitenkin kilokyykky
    190/55 sopii kuulemma tapauskohtaisesti. Joissain huggeri ottaa hiukan kiinni ja joissain ei ollenkaan...
    Puukko heiluu jos ko. kokoon päädyn ja huggeri ottaisi kiinni

    Suurin syy miksi 200 taikka 210 kiinnostaa on ulkonäkö mutta myönnän kyllä, että jatkotkin ja pieni virittely ovat käyneet myös mielessä.
    Olisi sääli jos nyt menen uuden 190 takasen ostamaan ja kuukauden parin päästä innostun pyörää jatkamaan.
    Siksi olisi hyvä tietää, että sopiiko vakio"perään" se leveämpi renkula kun parempi se on niin päin, että ostaa sen yhden leveän kuin yhden kapean ja yhden leveän
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  12. #2832
    Vanteeseen joka on tarkoitettu 190:lle meinaat laittaa 210:n?
    Eli vanne ei levene mutta renkaan pitäisi?
    Saattaa näyttää hassulta, saattaa tulla yllättävän pyöreä eli korkea.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #2833
    Vanteen leveys?

    6" vanteelle istuu vielä ihan nätisti esim. Metzun 210/50, mutta ei sillä aja
    hirvikään muuta kun hakemaan marketista kaljaa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #2834
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Vanteeseen joka on tarkoitettu 190:lle meinaat laittaa 210:n?
    Eli vanne ei levene mutta renkaan pitäisi?
    Saattaa näyttää hassulta, saattaa tulla yllättävän pyöreä eli korkea.

    Kyllä, juuri noin. Vanne pysyy samana mutta rengas levenee...
    Ja juuri sitä tietoa olen vailla, että onko ko. toimenpide mahdollista.
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  15. #2835
    Appiukko iski z1000 Kawaansa 200/50 ,muistaakseni jonkun metukan renkaan,ajoi sillä n 200km ja ANTOI pois.Sanoi pyörän olleen renkaan vaihdon jälkeen aivan järkyttävä ajoltaan .Nyt pyörii alla 190/55 ja toimii niinkuin pitääkin.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  16. #2836
    Lainaa banditx kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, juuri noin. Vanne pysyy samana mutta rengas levenee...
    Ja juuri sitä tietoa olen vailla, että onko ko. toimenpide mahdollista.
    Siinäpä yleensä käy niin ettei se leveempi rengas olekaan leveempi vaan se pyöristyy.
    Renkaan sivut joutuvat tarkoitettua kapeemmalle vanteelle eli rengas pyöristyy.
    Renkaan leveys on pienempi mutta halkaisija on paljon suunniteltua suurempi.

    Mutta, on se mahdollista edellyttäen että suurempihalkaisijainen rengas mahtuu pyörimään.
    Ajo-ominaisuuksista en takaa mitään
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  17. #2837
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Siinäpä yleensä käy niin ettei se leveempi rengas olekaan leveempi vaan se pyöristyy.
    Renkaan sivut joutuvat tarkoitettua kapeemmalle vanteelle eli rengas pyöristyy.
    Renkaan leveys on pienempi mutta halkaisija on paljon suunniteltua suurempi.

    Mutta, on se mahdollista edellyttäen että suurempihalkaisijainen rengas mahtuu pyörimään.
    Ajo-ominaisuuksista en takaa mitään
    Juuri näin. Amitsu puolella on kyllä yleistä, että rengas levitetään huomattavasti leveämmälle vanteelle kuin se on tarkoitettu. Tällä saadaan aikaiseksi se optinen harha, että rengas olisi mukamas leveämpi kuin se todellisuudessa on. Toimii varmaan mopossakin, mutta halkaisija tippuu ja ajoominaisuudet ON! Varmaan vartille ihan hyvät
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #2838
    Kawan kotisivuja selaillessa silmiin pisti mielenkiintoinen ero E10 bensiinin soveltuvuudesta 10R kawoihin.
    Linkissä lista, joihin E10 soveltuisi...
    http://www.kawasaki.fi/Info/Details/340DF3E3773

    2004-2005 10R pyöriin ei sovellu mutta alkaen 2006---> soveltuisi
    Mikähän tuo suuri ero ko. pyörissä on?

    Ja ei, en ole tankkaamassa E10 kawaan, autossakaan en sitä käytä saati sitten pyörässä
    Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
    http://www.adressit.com/mediamaksu
  19. #2839
    Jos on hyväkuntoinen kymppi myynnissä, niin privaa tulemaan. Voisin ostaa pois. 06-07 -malli ei kiinnosta ja syy on se, että olen jo sellaisen yhden uutena ostanut. C-malli kiinnostaa erityisesti.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  20. #2840
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Jos on hyväkuntoinen kymppi myynnissä, niin privaa tulemaan. Voisin ostaa pois. 06-07 -malli ei kiinnosta ja syy on se, että olen jo sellaisen yhden uutena ostanut. C-malli kiinnostaa erityisesti.
    Taitaa kohta toi C-mallin kysyntä olla jo niin kovaa, että sen maksaa enemmän kuin D-malli. Selvää kultti-ainesta
    Viimeksi muokannut: sky; 31.03.2012 klo 21:44.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #2841
    Lainaa mikvee kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiinnosta kysyn, ku on paljon juttua, että 04-05 mallit on jollain tapaa ärhäkämpiä/tehokkaampia ku tuoreemmat mallit. Pitäneekö paikkansa, ja mihin se mahdollisesti perustuu? Ja kun puhutaan c-mallista, niin onko se just nää ko. vuosimallit? Kiitokset jos viitsitte valaista asiaa.
    Tuollaisen omistaneena, verrattuna muihin tonnisiin laite todella tuntuu hyvin brutaalilta, keulii aivan liikaa, on todella terävä liikkeissään..

    Suuri osa tuosta tosin on sellaista perstuntumaa kuten joku jo asiaa valaisi, vääntökäyrän ansiota ym, sliparilla ja commanderilla se nyt ei todellista takapyörätehoa potki kun sen 160hp, mutta teho tulee todella ärhäkästi käyttöön sitten kun se tulee...

    Ainoat moitteet itsellä tuosta:

    Hieman vanhanaikaisen oloiset katteet ohjaamosta katsottuna, kun vertaa esim '05 ZX-6R
    HÄVIÄVÄT JARRUT radalla joku tyyppivika korjaantui kun pulttasi tilalle ZZR1400 satulat, menivät ihan bolt on, ja pysähtyy...
    Jenkamittarin toteutus on ihan hirveä...
    Ja tietysti se ainaisesti rallattava nokkaketju, johon auttaa esim APE käsin kiristettävä kiristin.
    Viimeksi muokannut: Grodin; 01.04.2012 klo 10:40.
    '96 Laverda Custom 125 -> '94 CB500 -> '97 CBR 600F -> '06 ZX-6R -> '05 ZX-10R -> '03 RSV-R 1000 -> '08 CBR 600RR
  22. #2842
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Taitaa kohta toi C-mallin kysyntä olla jo niin kovaa, että sen maksaa enemmän kuin D-malli. Selvää kultti-ainesta
    Olen aina tykännyt tuosta C-mallin kympistä. Se on muotoilultaan yksi hienoimpia kilokyykkyjä mitä maa päällään kantaa. Lisäksi Kawasaki on aina osannut tehdä hyviä moottoreita.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  23. #2843
    Tämä ei varmaankaan kuulu tälle palstalle mutta kun ylempänä oli juttua ulkomailta tavaran tilaamisesta niin kyselen että mikähän mahtaa olla vikana kun yritin tilata PAY PALL-maksulla Jenkkilöistä kokoputkiston Kymppiini niin maksukentässä ei Pay Pall-salasanani kelpaa mutta kun yritän mennä omalle Pay Pall-tililleni niin sinne kyllä salasana kelpaa! Eli kun pakoputkifirman nettisivuilla siirryn maksa ostos-kohtaa sinne ei kelpaa salasani mutta omalle Pay Pall-tililleni pystyn kirjautumaan samoilla tunnuksilla ja salasanoilla. Ostoskori ei siis aukea firman sivuilla!? Onko joku kohdannut samanlaisia ongelmia? Viisaampia Pay Pall-maksajia/asiakkaita foorumilla?
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  24. #2844
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Tämä ei varmaankaan kuulu tälle palstalle mutta kun ylempänä oli juttua ulkomailta tavaran tilaamisesta niin kyselen että mikähän mahtaa olla vikana kun yritin tilata PAY PALL-maksulla Jenkkilöistä kokoputkiston Kymppiini niin maksukentässä ei Pay Pall-salasanani kelpaa mutta kun yritän mennä omalle Pay Pall-tililleni niin sinne kyllä salasana kelpaa! Eli kun pakoputkifirman nettisivuilla siirryn maksa ostos-kohtaa sinne ei kelpaa salasani mutta omalle Pay Pall-tililleni pystyn kirjautumaan samoilla tunnuksilla ja salasanoilla. Ostoskori ei siis aukea firman sivuilla!? Onko joku kohdannut samanlaisia ongelmia? Viisaampia Pay Pall-maksajia/asiakkaita foorumilla?
    Mikä firma? Sivuston osoite? Minnekköhän olet salasanasi antanut...
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  25. #2845
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Mikä firma? Sivuston osoite? Minnekköhän olet salasanasi antanut...
    Olisin jo kyllä itse sulkenut sukkelasti tilin...
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  26. #2846
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Olen aina tykännyt tuosta C-mallin kympistä. Se on muotoilultaan yksi hienoimpia kilokyykkyjä mitä maa päällään kantaa. Lisäksi Kawasaki on aina osannut tehdä hyviä moottoreita.
    Mä oon samaa mieltä tuosta muotoilusta. Toki se on nykysin vanhahtavan näköinen. Huomion arvoista on se, kun istuu sen päälle, niin se tuntuu kuin istuisi kevarin päälle, "ohjaamo" on sen verta pieni ja pyörä kevyt. Hauskaa on myös se, että pienissä vauhdeissa alusta tuntuu vähän samalta, kun olis soutelemassa veneellä merellä, mutta ku kääntää tupen nurin, niin mitä kovempaa mennää, sen paremmalta tuntuu. Viisaat miehet väittävät että alusta olisi suunniteltu kuulemma 200+ km/h vauhteihin

    Tosiaan niinkuin täällä todettiin, kierroslukumittari on arserista ja ei toi nopeusmittarikaan oo kovassa ajossa mikään kuningas juttu, eli kyllä kumpikin sais mielestäni olla ne perinteiset viisarimittarit. Vaikka se onkin vanhahtavaa

    Jarrut ovat erittäin hyvät, silloinkun ne toimivat.... Eli tykkäävät syystä tai toisesta tai jopa useammasta kadota.

    Keskivääntö on kyllä aivan kipeä. Jos joku, niin tämäpyörä on tehty kovaan ajoon kadulla ja ennenkaikkea keulimiseen Tästä päästääkin siihen lopputulokseen, että pyörä on ei sovellu ärhäkkyytensä takia hyvin radalle ja kadulle vielä huonommin, jos ei ole ajatellut ajella loppukesää ilman korttia...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #2847
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Olisin jo kyllä itse sulkenut sukkelasti tilin...
    Minä olisin vaihtanut salasanan
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  28. #2848
    Tarkennetaan että tuolta==>> http://www.ebay.com/itm/06-07-Kawasa...-/400263473465 piti ostaa kyseinen putkisto mutta en pääse maksamaan sitä koska en pääse "buy it now"-kohdasta eteenpäin.

    Nyt näyttää siltä että Ebay-tilini ei ole auennut jostain syystä. Siitä se taitaa ahdistaa.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  29. #2849
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Mä oon samaa mieltä tuosta muotoilusta. Toki se on nykysin vanhahtavan näköinen. Huomion arvoista on se, kun istuu sen päälle, niin se tuntuu kuin istuisi kevarin päälle, "ohjaamo" on sen verta pieni ja pyörä kevyt. Hauskaa on myös se, että pienissä vauhdeissa alusta tuntuu vähän samalta, kun olis soutelemassa veneellä merellä, mutta ku kääntää tupen nurin, niin mitä kovempaa mennää, sen paremmalta tuntuu. Viisaat miehet väittävät että alusta olisi suunniteltu kuulemma 200+ km/h vauhteihin

    Tosiaan niinkuin täällä todettiin, kierroslukumittari on arserista ja ei toi nopeusmittarikaan oo kovassa ajossa mikään kuningas juttu, eli kyllä kumpikin sais mielestäni olla ne perinteiset viisarimittarit. Vaikka se onkin vanhahtavaa

    Jarrut ovat erittäin hyvät, silloinkun ne toimivat.... Eli tykkäävät syystä tai toisesta tai jopa useammasta kadota.

    Keskivääntö on kyllä aivan kipeä. Jos joku, niin tämäpyörä on tehty kovaan ajoon kadulla ja ennenkaikkea keulimiseen Tästä päästääkin siihen lopputulokseen, että pyörä on ei sovellu ärhäkkyytensä takia hyvin radalle ja kadulle vielä huonommin, jos ei ole ajatellut ajella loppukesää ilman korttia...
    Jep, olen kanssasi samaa mieltä. Eikä muuten sovi unohtaa tämän pyörän akseliväliä
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  30.  
  31. #2850
    Lainaa cool´eri kirjoitti Katso viesti
    Tarkennetaan että tuolta==>> http://www.ebay.com/itm/06-07-Kawasa...-/400263473465 piti ostaa kyseinen putkisto mutta en pääse maksamaan sitä koska en pääse "buy it now"-kohdasta eteenpäin.

    Nyt näyttää siltä että Ebay-tilini ei ole auennut jostain syystä. Siitä se taitaa ahdistaa.

    No niin kiitos vinkeistä mutta ongelma selvisi. Jostain kumman syystä aikaisemmin rekisteröimäni Paypall-tili ei toiminut. Nyt rekkasin sen uudestaan niin johan aukeaa. Nyt vaan tarvis päättää että tilaanko kyseisen Micron-putkiston vai nöy!? Jenkkilöistä en ole koskaan ennen netin kautta tilannut mutta linkissä ollut myyjä on näköjään saanut 95% positiivisia palautteita toiminnastaan eli eiköhän se turvallinen firma ole. Se että kannattaako muutaman hevosvoiman takia maksaa n.800Euroa onkin toinen juttu. Tuo turbosarjakin kun tallissa odottaa toki sen muutoskatsastamisen vaikeus saattaa aiheuttaa sen ettei turboa Kymppiin laitetakaan. Toinen turbotin kun tallissa jo on valmiina.
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Sivu: 95 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45859394959697105145 ... ViimeinenViimeinen