Lähetysmaana Hong Kong eli EU:n ulkopuolelta -> tuotehinnan lisäksi postikulut, tullimaksu ja alv tulee maksettavaksi.
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/...inen/index.jsp
E: olikin vastattu jo pariin kertaan. Luetaan ne kaikki viestit ennen postausta![]()
Kiitos kaikille nopeista vastauksista!
Yhden pohjamaalatun katesatsin löysin britannian ebaysta.
Taitaa tulla kaikkein halvimmaksi tilata sellainen kun hintaa oli noin 300€ ja maalauttaa mieluisan värikseksi...
Onko kellään tiedossa EU-alueella "edullista" paikkaa mistä saisi tilata 10R katesarjoja/ katteita?
Muutaman paikan tiedän itse, joissa sarja kustantaa 1500€...
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
Ootko kyselly mitä katesatsin maalaus maksaa suomessa? Ite oon siinä uskossa että puhutaan 500e ja siitä ylöspäin. Ellei sit tietty oo suhteita/ittel tarvittavia taitoja.
Mut saahan stormiltakin katesatseja http://www.storm-motor.fi/osat/moott...-zx10-r-04-05/
Ite varmaan kokeilisin onneani noitten kiinan sarjojen kanssa, eikös sellasen nyt sais about 600e sis kaikki tullit jne..?
Kuuklettele, noita kiinankatteiden arvosteluja on ainakin jenkki foorumeilla jonkin verran..
Viimeksi muokannut: Juhis; 24.03.2012 klo 23:57.
Ääni kanssa kiinalaisille.Vaivatonta ja varmasti vähintään tuplahintaista,jos maalauttaa+ teippaa.
http://www.ebay.co.uk/sch/Motorcycle...p3286.c0.m1539
Tuolta sivulta vaan,mikä väri miellyttää.
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Pyörä 2004 10R:
-Minkä kokoiset renkaat max. menevät ko. kawan alkuperäisille vanteille?
-Renkaat ovat alunperin kokoa edessä 120/70ZR-17 ja takana 190/50ZR-17.
Wikipedian mukaan 2006-2007 mallissa takanen on kokoa 190/55ZR-17...
Meneekö taakse alkuperäiselle vanteelle 200 leveä taikka 210 leveä?
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
190/55 sopii kuulemma tapauskohtaisesti. Joissain huggeri ottaa hiukan kiinni ja joissain ei ollenkaan...
Puukko heiluu jos ko. kokoon päädyn ja huggeri ottaisi kiinni
Suurin syy miksi 200 taikka 210 kiinnostaa on ulkonäkö mutta myönnän kyllä, että jatkotkin ja pieni virittely ovat käyneet myös mielessä.
Olisi sääli jos nyt menen uuden 190 takasen ostamaan ja kuukauden parin päästä innostun pyörää jatkamaan.
Siksi olisi hyvä tietää, että sopiiko vakio"perään" se leveämpi renkula kun parempi se on niin päin, että ostaa sen yhden leveän kuin yhden kapean ja yhden leveän![]()
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
Vanteeseen joka on tarkoitettu 190:lle meinaat laittaa 210:n?
Eli vanne ei levene mutta renkaan pitäisi?
Saattaa näyttää hassulta, saattaa tulla yllättävän pyöreä eli korkea.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Vanteen leveys?
6" vanteelle istuu vielä ihan nätisti esim. Metzun 210/50, mutta ei sillä aja
hirvikään muuta kun hakemaan marketista kaljaa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
Appiukko iski z1000 Kawaansa 200/50 ,muistaakseni jonkun metukan renkaan,ajoi sillä n 200km ja ANTOI pois.Sanoi pyörän olleen renkaan vaihdon jälkeen aivan järkyttävä ajoltaan .Nyt pyörii alla 190/55 ja toimii niinkuin pitääkin.
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Siinäpä yleensä käy niin ettei se leveempi rengas olekaan leveempi vaan se pyöristyy.
Renkaan sivut joutuvat tarkoitettua kapeemmalle vanteelle eli rengas pyöristyy.
Renkaan leveys on pienempi mutta halkaisija on paljon suunniteltua suurempi.
Mutta, on se mahdollista edellyttäen että suurempihalkaisijainen rengas mahtuu pyörimään.
Ajo-ominaisuuksista en takaa mitään
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Juuri näin. Amitsu puolella on kyllä yleistä, että rengas levitetään huomattavasti leveämmälle vanteelle kuin se on tarkoitettu. Tällä saadaan aikaiseksi se optinen harha, että rengas olisi mukamas leveämpi kuin se todellisuudessa on. Toimii varmaan mopossakin, mutta halkaisija tippuu ja ajoominaisuudet ON! Varmaan vartille ihan hyvät![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kawan kotisivuja selaillessa silmiin pisti mielenkiintoinen ero E10 bensiinin soveltuvuudesta 10R kawoihin.
Linkissä lista, joihin E10 soveltuisi...
http://www.kawasaki.fi/Info/Details/340DF3E3773
2004-2005 10R pyöriin ei sovellu mutta alkaen 2006---> soveltuisi
Mikähän tuo suuri ero ko. pyörissä on?
Ja ei, en ole tankkaamassa E10 kawaan, autossakaan en sitä käytä saati sitten pyörässä![]()
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
Jos on hyväkuntoinen kymppi myynnissä, niin privaa tulemaan. Voisin ostaa pois. 06-07 -malli ei kiinnosta ja syy on se, että olen jo sellaisen yhden uutena ostanut. C-malli kiinnostaa erityisesti.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Viimeksi muokannut: sky; 31.03.2012 klo 21:44.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tuollaisen omistaneena, verrattuna muihin tonnisiin laite todella tuntuu hyvin brutaalilta, keulii aivan liikaa, on todella terävä liikkeissään..
Suuri osa tuosta tosin on sellaista perstuntumaa kuten joku jo asiaa valaisi, vääntökäyrän ansiota ym, sliparilla ja commanderilla se nyt ei todellista takapyörätehoa potki kun sen 160hp, mutta teho tulee todella ärhäkästi käyttöön sitten kun se tulee...
Ainoat moitteet itsellä tuosta:
Hieman vanhanaikaisen oloiset katteet ohjaamosta katsottuna, kun vertaa esim '05 ZX-6R
HÄVIÄVÄT JARRUT radalla joku tyyppivika korjaantui kun pulttasi tilalle ZZR1400 satulat, menivät ihan bolt on, ja pysähtyy...
Jenkamittarin toteutus on ihan hirveä...
Ja tietysti se ainaisesti rallattava nokkaketju, johon auttaa esim APE käsin kiristettävä kiristin.
Viimeksi muokannut: Grodin; 01.04.2012 klo 10:40.
'96 Laverda Custom 125 -> '94 CB500 -> '97 CBR 600F -> '06 ZX-6R -> '05 ZX-10R -> '03 RSV-R 1000 -> '08 CBR 600RR
Tämä ei varmaankaan kuulu tälle palstalle mutta kun ylempänä oli juttua ulkomailta tavaran tilaamisesta niin kyselen että mikähän mahtaa olla vikana kun yritin tilata PAY PALL-maksulla Jenkkilöistä kokoputkiston Kymppiini niin maksukentässä ei Pay Pall-salasanani kelpaa mutta kun yritän mennä omalle Pay Pall-tililleni niin sinne kyllä salasana kelpaa! Eli kun pakoputkifirman nettisivuilla siirryn maksa ostos-kohtaa sinne ei kelpaa salasani mutta omalle Pay Pall-tililleni pystyn kirjautumaan samoilla tunnuksilla ja salasanoilla. Ostoskori ei siis aukea firman sivuilla!? Onko joku kohdannut samanlaisia ongelmia? Viisaampia Pay Pall-maksajia/asiakkaita foorumilla?![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Mä oon samaa mieltä tuosta muotoilusta. Toki se on nykysin vanhahtavan näköinen. Huomion arvoista on se, kun istuu sen päälle, niin se tuntuu kuin istuisi kevarin päälle, "ohjaamo" on sen verta pieni ja pyörä kevyt. Hauskaa on myös se, että pienissä vauhdeissa alusta tuntuu vähän samalta, kun olis soutelemassa veneellä merellä, mutta ku kääntää tupen nurin, niin mitä kovempaa mennää, sen paremmalta tuntuu. Viisaat miehet väittävät että alusta olisi suunniteltu kuulemma 200+ km/h vauhteihin
Tosiaan niinkuin täällä todettiin, kierroslukumittari on arserista ja ei toi nopeusmittarikaan oo kovassa ajossa mikään kuningas juttu, eli kyllä kumpikin sais mielestäni olla ne perinteiset viisarimittarit. Vaikka se onkin vanhahtavaa![]()
Jarrut ovat erittäin hyvät, silloinkun ne toimivat....Eli tykkäävät syystä tai toisesta tai jopa useammasta kadota.
Keskivääntö on kyllä aivan kipeä. Jos joku, niin tämäpyörä on tehty kovaan ajoon kadulla ja ennenkaikkea keulimiseenTästä päästääkin siihen lopputulokseen, että pyörä on ei sovellu ärhäkkyytensä takia hyvin radalle ja kadulle vielä huonommin, jos ei ole ajatellut ajella loppukesää ilman korttia...
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tarkennetaan että tuolta==>> http://www.ebay.com/itm/06-07-Kawasa...-/400263473465 piti ostaa kyseinen putkisto mutta en pääse maksamaan sitä koska en pääse "buy it now"-kohdasta eteenpäin.
Nyt näyttää siltä että Ebay-tilini ei ole auennut jostain syystä. Siitä se taitaa ahdistaa.![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
No niin kiitos vinkeistä mutta ongelma selvisi. Jostain kumman syystä aikaisemmin rekisteröimäni Paypall-tili ei toiminut. Nyt rekkasin sen uudestaan niin johan aukeaa. Nyt vaan tarvis päättää että tilaanko kyseisen Micron-putkiston vai nöy!? Jenkkilöistä en ole koskaan ennen netin kautta tilannut mutta linkissä ollut myyjä on näköjään saanut 95% positiivisia palautteita toiminnastaan eli eiköhän se turvallinen firma ole.Se että kannattaako muutaman hevosvoiman takia maksaa n.800Euroa onkin toinen juttu. Tuo turbosarjakin kun tallissa odottaa toki sen muutoskatsastamisen vaikeus saattaa aiheuttaa sen ettei turboa Kymppiin laitetakaan. Toinen turbotin kun tallissa jo on valmiina.
![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!