Sivu: 82 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272808182838492132 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2431:stä 2460:een 4629:sta
  1. #2431
    Lainaa (sky @ Touko. 23 2011,18:10) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,11:11) kirjoitti
    ps Kuitenkin valmiiksi rakenneltu hyvillä palikoilla ja ammattitaidolla on hieman kalliimpi ostotilanteessa.Se tulee kuitenkin edullisemmaksi kuin ostaa vakio ja alkaa siitä sitä rakentelemaan.Hyvin rakennetut pyörät ovat lähes poikkeuksetta myös hyvin huollettuja ( ei D:tä mm.)
    Voin omalta kohdaltani sanoa,että palaa rahaa ja aikaa turhan paljon.Tällä hetkellä minulla ei tiedossa ainakaan nk. ostettavaa käytettyä asillista laiteltua Kybää.. ainakaan vanhempia malleja.Yksi vaihto ehto on ostaa uusi tai ylivuotinen malli niin tämän kesän.... säästyy suuremmilta vara ja viritysosa hankinnoilta yms.

    Huokealla on vaikea saada hyvää-

    Parhain terveisin -KK
    Athenea lainatakseni, ei tarvitse virittää, vaihtaa vaan joka kesä seuraavan kehitysversion alle *

    Toi uuden ostaminen ei oikein *innosta, saan ajaa yhden kesän ja seuraavana keväänä täytyy myydä pois ja olla kaks kesää taas ajamatta, niin on sit taas varaa ostaa yhdeks kesäks pyörä.... *

    Nimin. köyhä ja kipeä
    Moikka !
    mies joka ei tunne sanaa hyvä Jees
    Sitten mielestäni kannattaa ostaa Vespa tai jokin muu sellainen Scootteri

    Onhan se tietenkin teoriassa ok tuo Athenen uusin kehitysversio juttu,mutta ilman teknisiä pikku muutoksia hyvin monet uudetkin kehitysversiot jäävät hieman "kehitys vammaisiksi"(myös tehojen) suhteen<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<&lt
    ;<<<<<<<<<< en kyllä ole omalta osaltani saanut yhtään kehitysversiota kesässä valmiiksi siihen kuntoon että se olis mulle jotkin kiksit antanut -tyttöjä tietenkin lukuun ottamatta
    Ps kohta kaikki pyörät on jotain eco lussuja häkäpönttöineen... ja pikku virittäminenkin pitää mielen virkeänä

    Parhain terveisin-KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  2. #2432
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin *
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK *
    Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.
  3. #2433
    Lainaa (torotoro @ Touko. 25 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin *
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK *
    Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.
    Moikka!
    Taitaa olla väärät öljyt, ei pitäis mennä niin nopeasti tai öljyä on täytetty liikaa..?
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #2434
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 26 2011,03:22) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 25 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin *
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK *
    Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.
    Moikka!
    Taitaa olla väärät öljyt, ei pitäis mennä niin nopeasti tai öljyä on täytetty liikaa..?
    Parhain terveisin -KK
    Tai sitten keulittu liikaa rysäyttämällä keula alas
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #2435
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 26 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 26 2011,03:22) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 25 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin *
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK *
    Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.
    Moikka!
    Taitaa olla väärät öljyt, ei pitäis mennä niin nopeasti tai öljyä on täytetty liikaa..?
    Parhain terveisin -KK
    Tai sitten keulittu liikaa rysäyttämällä keula alas *
    Juu-u, oon kuullut rautaperistä, mutta kybässä voisi puhua jo rautakeulasta!

    On muuten niin jäykkä keula, että ei oo ihme et se ottaa kyttyrää keulumisesta. *

    öljyn olisi ilmeisesti tarkoitus mennä iskun vaimentimien "kanavista" (tai mitä ikinä sitten ovatkaan) siten että kanavien virtausta säätämällä saadaan aikaiseksi vaimennus. Kun virtaus on riittävän pieni ja isku kova, niin seuraava paikka mistä öljy menee läpi on tietysti iskarin heikoin osa: Stefat!



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #2436
    Lainaa (sky @ Touko. 26 2011,18:07) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 26 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 26 2011,03:22) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 25 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin *
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK *
    Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.
    Moikka!
    Taitaa olla väärät öljyt, ei pitäis mennä niin nopeasti tai öljyä on täytetty liikaa..?
    Parhain terveisin -KK
    Tai sitten keulittu liikaa rysäyttämällä keula alas *
    Juu-u, oon kuullut rautaperistä, mutta kybässä voisi puhua jo rautakeulasta!

    On muuten niin jäykkä keula, että ei oo ihme et se ottaa kyttyrää keulumisesta. *

    öljyn olisi ilmeisesti tarkoitus mennä iskun vaimentimien "kanavista" (tai mitä ikinä sitten ovatkaan) siten että kanavien virtausta säätämällä saadaan aikaiseksi vaimennus. Kun virtaus on riittävän pieni ja isku kova, niin seuraava paikka mistä öljy menee läpi on tietysti iskarin heikoin osa: Stefat! *
    Moikka!
    Kannattaa hieman keulan säätöön ensin perehtyä ja muuttaa sitä tarpeen mukaan, jos meinaa sillä paljon keulia. Minun *pyöräni keula pienin muutoksin on oikein hyvä nyt kun se laiteltiin niinkuin halusin!
    Jos tulee Rysäyttämällä alas on yleensä täytynyt keuliessa tapahtua virhe ilmeisesti ykkösellä hanaa ja tök tök.... alas. Kun kantti loppuu niin alas rysäyttämällä pakokauhun saattamana (isommalla vaihteella riittää valitys) jos vain potkua piisaa...jos on
    Etunen ilmassa niin pitää olla myös voimaa *vielä vedossa jos mielii laskeutua tasaisemmin, saati kuin se on mahdollista(ei tietenkään aina kaikki mene pulkkaan)Itse nostan enään vain show mielessä silloin tälloin...
    Ps jollain on rautakeula ja jollain rautainen mies tankojen takana !

    -Adrenaliinin täytteisiä hetkiä kaikille !
    Parhain terveisin rautakeula 10r bombereille -KK



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  7. #2437
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2011,00:19) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 26 2011,18:07) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 26 2011,17:40) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 26 2011,03:22) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 25 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin *
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK *
    Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.
    Moikka!
    Taitaa olla väärät öljyt, ei pitäis mennä niin nopeasti tai öljyä on täytetty liikaa..?
    Parhain terveisin -KK
    Tai sitten keulittu liikaa rysäyttämällä keula alas *
    Juu-u, oon kuullut rautaperistä, mutta kybässä voisi puhua jo rautakeulasta!

    On muuten niin jäykkä keula, että ei oo ihme et se ottaa kyttyrää keulumisesta. *

    öljyn olisi ilmeisesti tarkoitus mennä iskun vaimentimien "kanavista" (tai mitä ikinä sitten ovatkaan) siten että kanavien virtausta säätämällä saadaan aikaiseksi vaimennus. Kun virtaus on riittävän pieni ja isku kova, niin seuraava paikka mistä öljy menee läpi on tietysti iskarin heikoin osa: Stefat! *
    Moikka!
    Kannattaa hieman keulan säätöön ensin perehtyä ja muuttaa sitä tarpeen mukaan, jos meinaa sillä paljon keulia. Minun *pyöräni keula pienin muutoksin on oikein hyvä nyt kun se laiteltiin niinkuin halusin!
    Jos tulee Rysäyttämällä alas on yleensä täytynyt keuliessa tapahtua virhe ilmeisesti ykkösellä hanaa ja tök tök.... alas. Kun kantti loppuu niin alas rysäyttämällä pakokauhun saattamana (isommalla vaihteella riittää valitys) jos vain potkua piisaa...jos on
    Etunen ilmassa niin pitää olla myös voimaa *vielä vedossa jos mielii laskeutua tasaisemmin, saati kuin se on mahdollista(ei tietenkään aina kaikki mene pulkkaan)Itse nostan enään vain show mielessä silloin tälloin...
    Ps jollain on rautakeula ja jollain rautainen mies tankojen takana !

    -Adrenaliinin täytteisiä hetkiä kaikille !
    Parhain terveisin rautakeula 10r bombereille -KK
    Juu katon tossa viikon lopun aikana vieläkö se vuotaa ku näyttäs että ei kun pyöräytin pölysuojien alta puhtakaaks,Toivon mukaan pyörä ei oo itestään keulinu talven aikana... Oisko kellään heittää raakaa säätöä keulalle/takaiskarille takanen kohtuu hyvä ku tulee mammaa kyyvitettyä jonkun verran mut keulalle ottasin vinkkejä ihan perus säädöistä.On hieman erilainen kuin edellinen honda...
  8. #2438
    onko kaikssa kybissä luistokytkin? Vai onko se vain jostain tietystä vuosimallista alkaen?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2439
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,12:20) kirjoitti
    onko kaikssa kybissä luistokytkin? Vai onko se vain jostain tietystä vuosimallista alkaen?
    kaikissa on
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  10. #2440
    Noniin, Alastarolla suoritetun heittäytymisen johdosta kymppi näyttäisi siirtyvän vakuutusyhtiölle *

    Tässä tullut puntaroitua vanhan 10R korvaajaksi seuraavia hyvinkin erillaisia vaihtoehtoja.

    ZX-10R 2011
    ylivuotinen 10R, näyttäisi saavan melko edullisesti.
    BMWS1000RR
    Aprilia RSV4
    Aprilia Tuono
    Ducati hypermotard evo SP
    Ducati SF

    Radallakin olisi edelleen tarkoitus vierailla ja kilometrejä kertyy varmaan n. 10tkm /vuosi.
    Pientä vaihtelua Kawaan kaipaisi ja pyörä pitäisi löytyä melkoa nopeasti ettei pääse kesä loppumaan.

    Eli nyt tarvittaisiin hieman apua tähän päätöksen tekoon, ettei merkki pääse vaan vaihtumaan *



    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  11. #2441
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
  12. #2442
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #2443
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Supermoto
  14. #2444
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Onhan toi bemari hieno, mutta joku siinä ei vaan sytytä. Tuono tuosta listasta on vielä koeajamatta.
    Olkapää meni vaan siihen kuntoon, että koeajot saa hetken odottaa.
    Tuosta listasta muuten puuttuu KTM RC8R. Moottorin luonne ainakin oli Kawaan verrattuna melko erillainen.
    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  15. #2445
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Sinänsä ymmärrän näkökulman, mutta toiset taas sanovat että vaparia on turha virittää, eli unohda se

    Osta joku vanhempi vähänajettu ja lykkää siihen säästyneillä rahoilla kiinni turbokitti, ni johan tulee keulimisesta hauskaa. Tosin radallakäynnin voineen sitten jo unohtaa

    Tuo supermotolinja voisi olla myös aivan uusi silmät avaava kokemus, itse olen kyllä miettinyt vähän kevyempää linjaa ja tupla vanteilla: sliksit ja nappulat ja ehkäpä piikit vielä



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #2446
    Lainaa (sky @ Touko. 28 2011,12:11) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Sinänsä ymmärrän näkökulman, mutta toiset taas sanovat että vaparia on turha virittää, eli unohda se

    Eihän tuo mitään virittämistä ole. Pelkästään pakolliset toimenpiteet jotta saadaan pyörä ns.hereille, aivan kuten sen kuuluisi olla jo vakiona. *
    Supermoto
  17. #2447
    ^^ Jaulis kyllä oikeessa tuossa, hiton direktiivit Noilla muutoksillahan se pistetään siihen kuosiin, kuin se tosiaan pitäs olla jo tehtaalta tullessaan.
  18. #2448
    Lainaa (Perkele @ Touko. 28 2011,16:43) kirjoitti
    ^^ Jaulis kyllä oikeessa tuossa, hiton direktiivit Noilla muutoksillahan se pistetään siihen kuosiin, kuin se tosiaan pitäs olla jo tehtaalta tullessaan.
    Eikös teikäläinen ollut niitä joensuun "raggareita", ootko maisemissa ensiviikonloppuna, jos kävis kalj... kahvilla ja potkimassa kybän renkaita? Vaimo pakottaa mut lähtemään joensuuhun ensi viikonlopuksi
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2449
    Lainaa (sky @ Touko. 28 2011,18:46) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 28 2011,16:43) kirjoitti
    ^^ Jaulis kyllä oikeessa tuossa, hiton direktiivit Noilla muutoksillahan se pistetään siihen kuosiin, kuin se tosiaan pitäs olla jo tehtaalta tullessaan.
    Eikös teikäläinen ollut niitä joensuun "raggareita", ootko maisemissa ensiviikonloppuna, jos kävis kalj... kahvilla ja potkimassa kybän renkaita? * Vaimo pakottaa mut lähtemään joensuuhun ensi viikonlopuksi *
    Alkukirjain sama, mutta vähän eri suunnassa.. Jyväskylässä vaikutan
  20. #2450
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Nyt kaivataan hyviä neuvoja.

    Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
    Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.

    Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
    Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!

    Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
    GAAAAAZ!!!!
  21. #2451
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 29 2011,20:53) kirjoitti
    Nyt kaivataan hyviä neuvoja.

    Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
    Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.

    Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
    Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!

    Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
    Liittimet kannattaa ainakin tarkastaa hapettumien varalta jos tuota bensapumpun ääntä ei kuulu kun virrat laittaa päälle.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  22. #2452
    satulan alla on oranssi/musta johto naarasliittimellä,laita virta päälle ja maaduta johto runkoon tai - napaan,sen jälkeen fi valo "morsettaa" vikakoodia.
    #313
  23. #2453
    Olli79:lle,

    noista ottaisin RC8R:n. On varmasti erilainen peli rivinelosten jälkeen, mutta siinä on hyvä ja tilava ajoasento, jonka saat muokattua mihin suuntaan tahansa kun kaikki (penkki, cliparit, tapit...) on säädettäviä. Lisäksi on vakiona jo hyvä paketti, ts. ei tarvetta modauksille tai lisäpalikoille, ainoastaan täysputkisto on kallis. Ja jos ratailua harrastaa niin tuosta saa todella fiksusti peilit, vilkut ja kilpitelineen pois. Mittaristossa on ajanottoa ja kaikkea infoa tolkuttomasti. Ei ole mitään sähköhimmeleitä ja luistonestoja. Tuohon jos laittaa vielä lyhyemmät välit niin voi vetää aika ronskisti... Kotari olisi oma valinta. Ainoa kynnys rivi4-kuskeille tuntuu olevan tuo v-twin kone. Se on erilainen ja alkuun sen kanssa on hukassa jos ajaa kuin rivikonetta. Mutta nuo uudet 1200cc padat vetää kyllä aika huolella koko alueella. Kannattaa kokeilla.

    Mukava dilemma sulla
  24. #2454
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Miksi et ostaisi bemmiä JA öhlinsiä?
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  25. #2455
    Lainaa (TommoKe @ Touko. 30 2011,11:55) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Miksi et ostaisi bemmiä JA öhlinsiä? *
    Pankkitili kieltää. Pakko sahata halvoilla japsiräpsyillä jotta uskaltaa ajaa välillä radallakin.
    Supermoto
  26. #2456
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Medi @ Touko. 29 2011,21:29) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 29 2011,20:53) kirjoitti
    Nyt kaivataan hyviä neuvoja.

    Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
    Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.

    Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
    Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!

    Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
    Liittimet kannattaa ainakin tarkastaa hapettumien varalta jos tuota bensapumpun ääntä ei kuulu kun virrat laittaa päälle.

    satulan alla on oranssi/musta johto naarasliittimellä,laita virta päälle ja maaduta johto runkoon tai *- napaan,sen jälkeen fi valo "morsettaa" * vikakoodia.
    Näyttä numeroo 35: immobilizer amplifier malfunction.. karkeesti ajosestolaitteen vahvistimen virhetoiminta.
    Eli mitähän seuraavaks??
    GAAAAAZ!!!!
  27. #2457
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 30 2011,21:06) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Touko. 29 2011,21:29) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 29 2011,20:53) kirjoitti
    Nyt kaivataan hyviä neuvoja.

    Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
    Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.

    Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
    Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!

    Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
    Liittimet kannattaa ainakin tarkastaa hapettumien varalta jos tuota bensapumpun ääntä ei kuulu kun virrat laittaa päälle.

    satulan alla on oranssi/musta johto naarasliittimellä,laita virta päälle ja maaduta johto runkoon tai *- napaan,sen jälkeen fi valo "morsettaa" * vikakoodia.
    Näyttä numeroo 35: immobilizer amplifier malfunction.. karkeesti ajosestolaitteen vahvistimen virhetoiminta.
    Eli mitähän seuraavaks??
    Kaikki käynnistykseneston liittimet auki ja suihkaus crc 5-56 tms. öljyä niihin. Jos se ei auta niin sitten em. johtosarjojen mittaus yleismittarilla oikareiden ja katkosten tarkistamiseksi.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  28. #2458
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 30 2011,21:06) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Touko. 29 2011,21:29) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 29 2011,20:53) kirjoitti
    Nyt kaivataan hyviä neuvoja.

    Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
    Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.

    Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
    Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!

    Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
    Liittimet kannattaa ainakin tarkastaa hapettumien varalta jos tuota bensapumpun ääntä ei kuulu kun virrat laittaa päälle.

    satulan alla on oranssi/musta johto naarasliittimellä,laita virta päälle ja maaduta johto runkoon tai *- napaan,sen jälkeen fi valo "morsettaa" * vikakoodia.
    Näyttä numeroo 35: immobilizer amplifier malfunction.. karkeesti ajosestolaitteen vahvistimen virhetoiminta.
    Eli mitähän seuraavaks??
    Muistan lukeneeni että tämä olisi ollut yleisempikin ongelma siinä vuosimallissa,jokin liitin hapettuu ja ajonesto jää päälle,jossain vanhassa mpmailmassa taisi olla juttua aiheesta.
    #313
  29. #2459
    ^ Jep, en ole lehdestä tuota juttua lukenut, mutta todennäköisesti muistat aivan oikein. Oma ei muistaakseni antanut vikakoodia, mutta muuten samat oireet ja hapettunut liitinhän siihen oli syynä.

    Virallisestihan tämä ei ole yleistä kun Sumekolla asiaa tiedustelin
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  30.  
  31. #2460
    Tuossa C-mallissa on ollut ongelmaa johtosarjan hapettumisen kanssa, ainakin joissain yksilöissä.
    Itse joskus otin (asiantuntijoiden vinkistä) auki 2 liitintä akun vierestä vasemmalla.
    Vasemman sivuposken takaa (muoviläpyskä satulan ja tankin kohdalta) löytyy rungon vierestä umpeen teipattu johtosarja jossa 2 litteää "riviliitintä". Avaa veitsellä varovasti auki ja putsaa mahdolliset "homeet" liittimistä.
    Suuri osa sähköistä kulkee noiden liittimien kautta ja siellä on usein hapettumaa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 82 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272808182838492132 ... ViimeinenViimeinen