Moikka !(sky @ Touko. 23 2011,18:10) kirjoitti
mies joka ei tunne sanaa hyvä Jees
Sitten mielestäni kannattaa ostaa Vespa tai jokin muu sellainen Scootteri
Onhan se tietenkin teoriassa ok tuo Athenen uusin kehitysversio juttu,mutta ilman teknisiä pikku muutoksia hyvin monet uudetkin kehitysversiot jäävät hieman "kehitys vammaisiksi"(myös tehojen) suhteen<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
;<<<<<<<<<< en kyllä ole omalta osaltani saanut yhtään kehitysversiota kesässä valmiiksi siihen kuntoon että se olis mulle jotkin kiksit antanut -tyttöjä tietenkin lukuun ottamatta
Ps kohta kaikki pyörät on jotain eco lussuja häkäpönttöineen... ja pikku virittäminenkin pitää mielen virkeänä
Parhain terveisin-KK![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Juu ei menty pitkään /viime kesänä huollatin etupään, talven jäliltä rupes vuotaan.Täytyy hetki seurata vuotaako vielä...eihän siinä muukaan auta jos vuotaminen jatkuu.(Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,10:03) kirjoitti
![]()
Moikka!(torotoro @ Touko. 25 2011,15:44) kirjoitti
Taitaa olla väärät öljyt, ei pitäis mennä niin nopeasti tai öljyä on täytetty liikaa..?
Parhain terveisin -KK![]()
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Tai sitten keulittu liikaa rysäyttämällä keula alas(Kauhukahvailija @ Touko. 26 2011,03:22) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Juu-u, oon kuullut rautaperistä, mutta kybässä voisi puhua jo rautakeulasta!(-kepa- @ Touko. 26 2011,17:40) kirjoitti
On muuten niin jäykkä keula, että ei oo ihme et se ottaa kyttyrää keulumisesta. *
öljyn olisi ilmeisesti tarkoitus mennä iskun vaimentimien "kanavista" (tai mitä ikinä sitten ovatkaan) siten että kanavien virtausta säätämällä saadaan aikaiseksi vaimennus. Kun virtaus on riittävän pieni ja isku kova, niin seuraava paikka mistä öljy menee läpi on tietysti iskarin heikoin osa: Stefat!
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Moikka!(sky @ Touko. 26 2011,18:07) kirjoitti
Kannattaa hieman keulan säätöön ensin perehtyä ja muuttaa sitä tarpeen mukaan, jos meinaa sillä paljon keulia. Minun *pyöräni keula pienin muutoksin on oikein hyvä nyt kun se laiteltiin niinkuin halusin!
Jos tulee Rysäyttämällä alas on yleensä täytynyt keuliessa tapahtua virhe ilmeisesti ykkösellä hanaa ja tök tök.... alas. Kun kantti loppuu niin alas rysäyttämällä pakokauhun saattamana (isommalla vaihteella riittää valitys) jos vain potkua piisaa...jos on
Etunen ilmassa niin pitää olla myös voimaa *vielä vedossa jos mielii laskeutua tasaisemmin, saati kuin se on mahdollista(ei tietenkään aina kaikki mene pulkkaan)Itse nostan enään vain show mielessä silloin tälloin...
Ps jollain on rautakeula ja jollain rautainen mies tankojen takana !
![]()
![]()
-Adrenaliinin täytteisiä hetkiä kaikille !
Parhain terveisin rautakeula 10r bombereille -KK
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Juu katon tossa viikon lopun aikana vieläkö se vuotaa ku näyttäs että ei kun pyöräytin pölysuojien alta puhtakaaks,Toivon mukaan pyörä ei oo itestään keulinu talven aikana...(Kauhukahvailija @ Touko. 27 2011,00:19) kirjoitti
Oisko kellään heittää raakaa säätöä keulalle/takaiskarille takanen kohtuu hyvä ku tulee mammaa kyyvitettyä jonkun verran mut keulalle ottasin vinkkejä ihan perus säädöistä.On hieman erilainen kuin edellinen honda...
![]()
onko kaikssa kybissä luistokytkin? Vai onko se vain jostain tietystä vuosimallista alkaen?
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
kaikissa on(sky @ Touko. 27 2011,12:20) kirjoitti
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Noniin, Alastarolla suoritetun heittäytymisen johdosta kymppi näyttäisi siirtyvän vakuutusyhtiölle *
Tässä tullut puntaroitua vanhan 10R korvaajaksi seuraavia hyvinkin erillaisia vaihtoehtoja.
ZX-10R 2011
ylivuotinen 10R, näyttäisi saavan melko edullisesti.
BMWS1000RR
Aprilia RSV4
Aprilia Tuono
Ducati hypermotard evo SP
Ducati SF
Radallakin olisi edelleen tarkoitus vierailla ja kilometrejä kertyy varmaan n. 10tkm /vuosi.
Pientä vaihtelua Kawaan kaipaisi ja pyörä pitäisi löytyä melkoa nopeasti ettei pääse kesä loppumaan.
Eli nyt tarvittaisiin hieman apua tähän päätöksen tekoon, ettei merkki pääse vaan vaihtumaan *
Aprilia RSV4R -11
(Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.
Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)
- P
Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.(Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *(sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
![]()
Supermoto
Onhan toi bemari hieno, mutta joku siinä ei vaan sytytä. Tuono tuosta listasta on vielä koeajamatta.(jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
Olkapää meni vaan siihen kuntoon, että koeajot saa hetken odottaa.
Tuosta listasta muuten puuttuu KTM RC8R. Moottorin luonne ainakin oli Kawaan verrattuna melko erillainen.
Aprilia RSV4R -11
(Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
Sinänsä ymmärrän näkökulman, mutta toiset taas sanovat että vaparia on turha virittää, eli unohda se(jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
Osta joku vanhempi vähänajettu ja lykkää siihen säästyneillä rahoilla kiinni turbokitti, ni johan tulee keulimisesta hauskaa. Tosin radallakäynnin voineen sitten jo unohtaa![]()
Tuo supermotolinja voisi olla myös aivan uusi silmät avaava kokemus, itse olen kyllä miettinyt vähän kevyempää linjaa ja tupla vanteilla: sliksit ja nappulat ja ehkäpä piikit vielä
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Eihän tuo mitään virittämistä ole. Pelkästään pakolliset toimenpiteet jotta saadaan pyörä ns.hereille, aivan kuten sen kuuluisi olla jo vakiona. *(sky @ Touko. 28 2011,12:11) kirjoitti
![]()
Supermoto
^^ Jaulis kyllä oikeessa tuossa, hiton direktiivitNoilla muutoksillahan se pistetään siihen kuosiin, kuin se tosiaan pitäs olla jo tehtaalta tullessaan.
Eikös teikäläinen ollut niitä joensuun "raggareita", ootko maisemissa ensiviikonloppuna, jos kävis kalj... kahvilla ja potkimassa kybän renkaita?(Perkele @ Touko. 28 2011,16:43) kirjoitti
Vaimo pakottaa mut lähtemään joensuuhun ensi viikonlopuksi
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Alkukirjain sama, mutta vähän eri suunnassa.. Jyväskylässä vaikutan(sky @ Touko. 28 2011,18:46) kirjoitti
![]()
Nyt kaivataan hyviä neuvoja.
Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.
Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!
Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
GAAAAAZ!!!!
Liittimet kannattaa ainakin tarkastaa hapettumien varalta jos tuota bensapumpun ääntä ei kuulu kun virrat laittaa päälle.(micky1000 @ Touko. 29 2011,20:53) kirjoitti
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
satulan alla on oranssi/musta johto naarasliittimellä,laita virta päälle ja maaduta johto runkoon tai - napaan,sen jälkeen fi valo "morsettaa" vikakoodia.
#313
Olli79:lle,
noista ottaisin RC8R:n. On varmasti erilainen peli rivinelosten jälkeen, mutta siinä on hyvä ja tilava ajoasento, jonka saat muokattua mihin suuntaan tahansa kun kaikki (penkki, cliparit, tapit...) on säädettäviä. Lisäksi on vakiona jo hyvä paketti, ts. ei tarvetta modauksille tai lisäpalikoille, ainoastaan täysputkisto on kallis. Ja jos ratailua harrastaa niin tuosta saa todella fiksusti peilit, vilkut ja kilpitelineen pois. Mittaristossa on ajanottoa ja kaikkea infoa tolkuttomasti. Ei ole mitään sähköhimmeleitä ja luistonestoja. Tuohon jos laittaa vielä lyhyemmät välit niin voi vetää aika ronskisti... Kotari olisi oma valinta. Ainoa kynnys rivi4-kuskeille tuntuu olevan tuo v-twin kone. Se on erilainen ja alkuun sen kanssa on hukassa jos ajaa kuin rivikonetta. Mutta nuo uudet 1200cc padat vetää kyllä aika huolella koko alueella. Kannattaa kokeilla.
Mukava dilemma sulla![]()
Miksi et ostaisi bemmiä JA öhlinsiä?(jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
![]()
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
Pankkitili kieltää. Pakko sahata halvoilla japsiräpsyillä jotta uskaltaa ajaa välillä radallakin.(TommoKe @ Touko. 30 2011,11:55) kirjoitti
![]()
Supermoto
Näyttä numeroo 35: immobilizer amplifier malfunction.. karkeesti ajosestolaitteen vahvistimen virhetoiminta.(Medi @ Touko. 29 2011,21:29) kirjoitti
Eli mitähän seuraavaks??
GAAAAAZ!!!!
Kaikki käynnistykseneston liittimet auki ja suihkaus crc 5-56 tms. öljyä niihin. Jos se ei auta niin sitten em. johtosarjojen mittaus yleismittarilla oikareiden ja katkosten tarkistamiseksi.(micky1000 @ Touko. 30 2011,21:06) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Muistan lukeneeni että tämä olisi ollut yleisempikin ongelma siinä vuosimallissa,jokin liitin hapettuu ja ajonesto jää päälle,jossain vanhassa mpmailmassa taisi olla juttua aiheesta.(micky1000 @ Touko. 30 2011,21:06) kirjoitti
#313
^ Jep, en ole lehdestä tuota juttua lukenut, mutta todennäköisesti muistat aivan oikein. Oma ei muistaakseni antanut vikakoodia, mutta muuten samat oireet ja hapettunut liitinhän siihen oli syynä.
Virallisestihan tämä ei ole yleistä kun Sumekolla asiaa tiedustelin![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Tuossa C-mallissa on ollut ongelmaa johtosarjan hapettumisen kanssa, ainakin joissain yksilöissä.
Itse joskus otin (asiantuntijoiden vinkistä) auki 2 liitintä akun vierestä vasemmalla.
Vasemman sivuposken takaa (muoviläpyskä satulan ja tankin kohdalta) löytyy rungon vierestä umpeen teipattu johtosarja jossa 2 litteää "riviliitintä". Avaa veitsellä varovasti auki ja putsaa mahdolliset "homeet" liittimistä.
Suuri osa sähköistä kulkee noiden liittimien kautta ja siellä on usein hapettumaa.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green