Sivu: 81 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3171798081828391131 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2401:stä 2430:een 4629:sta
  1. #2401
    Lainaa (jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
    Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
    Eiköhän se gikseri ole kuitenkin se "lussumalli" näistä jos tässä nyt kilokyykystä aletaan käyttämään sanaa "lussu".
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #2402
    Lainaa (Perkele @ Touko. 14 2011,10:28) kirjoitti
    Ipadillä paska muokata joten laitetaan kunnon linkkinä, uuteen viestiin.
    06 venaongelmia.
    Soittelin tuossa aamusella yhdelle kamulleni ja kysäsin tuosta ongelmasta ja sen onko tiedossa. vastaus oli kaikki on mahdollista..ei vuosimalli kohtainen ongelma. Ei mikään kawasakin perus ongelma.Joitain tuon tapaisia juttuja on tapahtunut 600 cc. kisapeleissä muissakin merkeissä kun vehkeitä kunnolla hapetetaan.Moottoreissa on ollut vakio roinat sisällä , ei kokonaan hajonneista tietoa, vain irronnut palasia. ym. kommentti oli lopuksi että olis viisata avata koko moottori ja tarkastaa kaikki muutkin paikat.Pitaisi olla kyllä oireillut jo aiemmin.. kaveri oli onnekas kun ei korkannut kokonaan *

    -Voihan ne avaruus sukkulatkin hajota !

    -ps Kawasaki kokoaa 10R mallit pääasiallisesti samoilla palikoilla(jouset retainerit yms)ainakin vanhemmat mallit..
    Itse taidan kylla samalla kun kansi hommin ryhdytään pistää koko paketin uusiksi hieman laadukkaammilla racing käyttöön tarkoitetuilla osilla....

    Parhain terveisin -KK



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  3. #2403
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 14 2011,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
    Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
    Eiköhän se gikseri ole kuitenkin se "lussumalli" näistä jos tässä nyt kilokyykystä aletaan käyttämään sanaa "lussu". *
    Moikka !

    Ei Gikserit tosiaan ole mitään lussuja !
    Mutta ei ole mitkään Kawasakin ZX 10 R:t myös !!!

    Tuo Jauhiksen juttu juontaa siitä kun vanhemman 04-05 mallin 10 R:n käyttäytyminen tuntuu niin erilaiselta kuin 06-07 mallin (vain hirveä tehopiikki joka antaa sen hirveän voiman tunteen) saman saat omallas kun vedät heti hanat kaakkoon!

    -Täytyy muistaa ,että kuitenkin 06- ylöspäin 10 R:t ovat myös vakiona parempia ajaa,sillä myös se vaikuttaa tehon tuntuun...

    Parhain terveisin kaikille -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #2404
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 14 2011,16:54) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 14 2011,10:28) kirjoitti
    Ipadillä paska muokata joten laitetaan kunnon linkkinä, uuteen viestiin.
    06 venaongelmia.
    Soittelin tuossa aamusella yhdelle kamulleni ja kysäsin tuosta ongelmasta ja sen onko tiedossa. vastaus oli kaikki on mahdollista..ei vuosimalli kohtainen ongelma. Ei mikään kawasakin perus ongelma.Joitain tuon tapaisia juttuja on tapahtunut 600 cc. kisapeleissä muissakin merkeissä kun vehkeitä kunnolla hapetetaan.Moottoreissa on ollut vakio roinat sisällä , ei kokonaan hajonneista tietoa, vain irronnut palasia. ym. kommentti oli lopuksi että olis viisata avata koko moottori ja tarkastaa kaikki muutkin paikat.Pitaisi olla kyllä oireillut jo aiemmin.. kaveri oli onnekas kun ei korkannut kokonaan *

    -Voihan ne avaruus sukkulatkin hajota !

    -ps Kawasaki kokoaa 10R mallit pääasiallisesti samoilla palikoilla(jouset retainerit yms)ainakin vanhemmat mallit..
    Itse taidan kylla samalla kun kansi hommin ryhdytään pistää koko paketin uusiksi hieman laadukkaammilla racing käyttöön tarkoitetuilla osilla....

    Parhain terveisin -KK
    Juu kone laulaa paremmin kuin ennen konetta ei lähetty enempi aukomaan, kun kaikki pelaa niin kuin pitääkin ja kaikki palasetkin oli kupissa eivätkä olleet liikkeelle lähteneet. Mikäli olis koko lautanen menny muruiks ni ajot ollu hetkeks ohi mut onni oli myötä että oli huollon aika.Heinolla sanoivat että pari tapausta löytyny aiemminkin huollon yhteydessä ja lautanenkin löyty sumekolta hyllystä nyt ajellu vajaan 400km hyvin toimii
  5. #2405
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 14 2011,16:54) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 14 2011,10:28) kirjoitti
    Ipadillä paska muokata joten laitetaan kunnon linkkinä, uuteen viestiin.
    06 venaongelmia.
    Soittelin tuossa aamusella yhdelle kamulleni ja kysäsin tuosta ongelmasta ja sen onko tiedossa. vastaus oli kaikki on mahdollista..ei vuosimalli kohtainen ongelma. Ei mikään kawasakin perus ongelma.Joitain tuon tapaisia juttuja on tapahtunut 600 cc. kisapeleissä muissakin merkeissä kun vehkeitä kunnolla hapetetaan.Moottoreissa on ollut vakio roinat sisällä , ei kokonaan hajonneista tietoa, vain irronnut palasia. ym. kommentti oli lopuksi että olis viisata avata koko moottori ja tarkastaa kaikki muutkin paikat.Pitaisi olla kyllä oireillut jo aiemmin.. kaveri oli onnekas kun ei korkannut kokonaan *

    -Voihan ne avaruus sukkulatkin hajota !

    -ps Kawasaki kokoaa 10R mallit pääasiallisesti samoilla palikoilla(jouset retainerit yms)ainakin vanhemmat mallit..
    Itse taidan kylla samalla kun kansi hommin ryhdytään pistää koko paketin uusiksi hieman laadukkaammilla racing käyttöön tarkoitetuilla osilla....

    Parhain terveisin -KK
    Arvasin, että lähdet "puolustamaan" kys. mallia Tjoo, toki ovat samoja palikoita pitkälti kympeissä jne. JA KOROSTAN vielä muillekin, ettei tuo ole mikään yleinen ongelma.. noita ei Jenkkilässäkään (zx-10r.net:ssä siis ainakaan) ole ollut kuin muutama. Nuo muutamat ovat vain olleet tuota 06 mallia, eipä siinä sen kummempaa.

    Kys. osat voivat tulla mistä vain, liekö alihankkijoilta tulevia osia esmes. Ja materiaaleissa / erissä voi joskus sattua tuollaista. Ei tuo mikään Kawan oma ongelma tai varsinkaan tietyn mallin ongelma ole.

    - P

    Edit: pointti siis, että oikeassa olet. Ei ole mikään Kawan oma ongelma tai varsinaisesti kyseiseen malliin liittyvä. Eipä ollut tarkoitus porukkaa pelotella, pistin vain jutun kun joku kyseli että onko vastaavaa tapahtunut kenellekään.



  6. #2406
    Lainaa (Perkele @ Touko. 14 2011,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 14 2011,16:54) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 14 2011,10:28) kirjoitti
    Ipadillä paska muokata joten laitetaan kunnon linkkinä, uuteen viestiin.
    06 venaongelmia.
    Soittelin tuossa aamusella yhdelle kamulleni ja kysäsin tuosta ongelmasta ja sen onko tiedossa. vastaus oli kaikki on mahdollista..ei vuosimalli kohtainen ongelma. Ei mikään kawasakin perus ongelma.Joitain tuon tapaisia juttuja on tapahtunut 600 cc. kisapeleissä muissakin merkeissä kun vehkeitä kunnolla hapetetaan.Moottoreissa on ollut vakio roinat sisällä , ei kokonaan hajonneista tietoa, vain irronnut palasia. ym. kommentti oli lopuksi että olis viisata avata koko moottori ja tarkastaa kaikki muutkin paikat.Pitaisi olla kyllä oireillut jo aiemmin.. kaveri oli onnekas kun ei korkannut kokonaan *

    -Voihan ne avaruus sukkulatkin hajota !

    -ps Kawasaki kokoaa 10R mallit pääasiallisesti samoilla palikoilla(jouset retainerit yms)ainakin vanhemmat mallit..
    Itse taidan kylla samalla kun kansi hommin ryhdytään pistää koko paketin uusiksi hieman laadukkaammilla racing käyttöön tarkoitetuilla osilla....

    Parhain terveisin -KK
    Arvasin, että lähdet "puolustamaan" kys. mallia Tjoo, toki ovat samoja palikoita pitkälti kympeissä jne. JA KOROSTAN vielä muillekin, ettei tuo ole mikään yleinen ongelma.. noita ei Jenkkilässäkään (zx-10r.net:ssä siis ainakaan) ole ollut kuin muutama. Nuo muutamat ovat vain olleet tuota 06 mallia, eipä siinä sen kummempaa.

    Kys. osat voivat tulla mistä vain, liekö alihankkijoilta tulevia osia esmes. Ja materiaaleissa / erissä voi joskus sattua tuollaista. Ei tuo mikään Kawan oma ongelma tai varsinkaan tietyn mallin ongelma ole.

    - P

    Edit: pointti siis, että oikeassa olet. Ei ole mikään Kawan oma ongelma tai varsinaisesti kyseiseen malliin liittyvä. Eipä ollut tarkoitus porukkaa pelotella, pistin vain jutun kun joku kyseli että onko vastaavaa tapahtunut kenellekään.
    Moikka -P
    Kiitos kuitenkin kun laittelit juttua, sillä on hyvä tietää asiasta ainakin nk.tee se itse miesten, että tarkistelee hieman tarkemmin osissa mahdollisesti esiintyvät alkavat hiushalkeamat yms. ennen kuin niputtaa kannen kun on venan säätö puuhissa ja pääsee tarkemmin kurkkimaan missä mennään !

    Ei se mitään peloittelua ole mielestäni vain on parempi tietää ajoissa ja katsoa kun katua.... tuo hommeli oli minulle ainakin ihan uusi juttu.Oma käsitykseni asiasta on , että kun tehdään paljon pyöriä niin jossain osa sarjassa on ollut jokin materiaali tai muu valmistus virhe tms.sama juttu pätee kaikkiin muihinkin Nipponin pyöriin....

    Toivottavasti ei kuitenkaan ole mitää pikku hippua mennyt kuitenkaan eteen päin väärästä paikasta.Ainakin öjyjen ja suodattimen vaihto olis heti paikallaan !

    Parhain terveisin-KK
    ps. Täytyy kuitenkin muistaa että Kawasakin 10R on oikea moottoripyörä vuosimallista riippumatta.
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  7. #2407
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 14 2011,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
    Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
    Eiköhän se gikseri ole kuitenkin se "lussumalli" näistä jos tässä nyt kilokyykystä aletaan käyttämään sanaa "lussu". *
    Höpö höpö, me ollaan jo eellä. Eikä porsi venttiilit.
    Supermoto
  8. #2408
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 14 2011,17:28) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 14 2011,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
    Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
    Eiköhän se gikseri ole kuitenkin se "lussumalli" näistä jos tässä nyt kilokyykystä aletaan käyttämään sanaa "lussu". *
    Moikka !

    Ei Gikserit tosiaan ole mitään lussuja !
    Mutta ei ole mitkään Kawasakin ZX 10 R:t myös !!!

    Tuo Jauhiksen juttu juontaa siitä kun vanhemman 04-05 mallin 10 R:n käyttäytyminen tuntuu niin erilaiselta kuin 06-07 mallin (vain hirveä tehopiikki joka antaa sen hirveän voiman tunteen) saman saat omallas kun vedät heti hanat kaakkoon!

    -Täytyy muistaa ,että kuitenkin 06- ylöspäin 10 R:t ovat myös vakiona parempia ajaa,sillä myös se vaikuttaa tehon tuntuun...

    Parhain terveisin kaikille -KK
    Herkkä hetki, joten myönnettäköön... Kympit on ihan kivoja vespoja. *
    Supermoto
  9. #2409
    Lainaa (jaulis @ Touko. 15 2011,01:21) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 14 2011,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
    Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
    Eiköhän se gikseri ole kuitenkin se "lussumalli" näistä jos tässä nyt kilokyykystä aletaan käyttämään sanaa "lussu". *
    Höpö höpö, me ollaan jo eellä. Eikä porsi venttiilit.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  10. #2410
    Lainaa (jaulis @ Touko. 15 2011,01:29) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 14 2011,17:28) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 14 2011,16:41) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
    Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
    Eiköhän se gikseri ole kuitenkin se "lussumalli" näistä jos tässä nyt kilokyykystä aletaan käyttämään sanaa "lussu". *
    Moikka !

    Ei Gikserit tosiaan ole mitään lussuja !
    Mutta ei ole mitkään Kawasakin ZX 10 R:t myös !!!

    Tuo Jauhiksen juttu juontaa siitä kun vanhemman 04-05 mallin 10 R:n käyttäytyminen tuntuu niin erilaiselta kuin 06-07 mallin (vain hirveä tehopiikki joka antaa sen hirveän voiman tunteen) saman saat omallas kun vedät heti hanat kaakkoon!

    -Täytyy muistaa ,että kuitenkin 06- ylöspäin 10 R:t ovat myös vakiona parempia ajaa,sillä myös se vaikuttaa tehon tuntuun...

    Parhain terveisin kaikille -KK
    Herkkä hetki, joten myönnettäköön... Kympit on ihan kivoja vespoja. *
    Nyt sitten Jauhiksella on todella ollut herkkä hetki tai on tutkittu todella tarkoin lasikantista laulukirjaa..
    Muutenvain pistäisin tuon tekstisi näin:
    Kunnon Gixxauttelu kesällä pitää mielen virkeänä *

    Parhain terveisin -KK
    -edit: ja tietenkin nyt on hienoa kun Suomi voitti 6-1 *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  11. #2411
    Tulipa vaihdettua tulpat kymppiin, olihan siinä vähän hommaa mutta onnistu se lopulta. Keskimmäiset lähtee tosi simppelisti mut ne reunimmaiset on pahimmat. Kannattaa olla hylsysarjassa eri mittaisia jatkoja että onnistuu, tai sitten joku erikoisavain mikä iteltä puuttuu * *Huomenna vuorossa jäähdytysnesteiden vaihto.. Tuleehan tossa loppujen lopuks säästöä jokunen euro kun tekee noita ite *
    ZX-10R----> 690smc-r
  12. #2412
    Lainaa (JuhoK @ Touko. 18 2011,22:01) kirjoitti
    Tulipa vaihdettua tulpat kymppiin, olihan siinä vähän hommaa mutta onnistu se lopulta. Keskimmäiset lähtee tosi simppelisti mut ne reunimmaiset on pahimmat. Kannattaa olla hylsysarjassa eri mittaisia jatkoja että onnistuu, tai sitten joku erikoisavain mikä iteltä puuttuu * *Huomenna vuorossa jäähdytysnesteiden vaihto.. Tuleehan tossa loppujen lopuks säästöä jokunen euro kun tekee noita ite *
    Pikku vinkki:

    Mopon mukana tuleva tulppa-avain on tarkoitettu niiden tulppien vaihtoon juuri kyseisessä mallissa.

    T. Nimimerkki itsekin pakin pohjia kolunnut ja erilaisia hylsy/jatko/nivelyhdistelmiä kasaillut tampio
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  13. #2413
    Itse vaihdoin myös tulpat viime talvena ja kyllähän siinä muutama ehtoo meni kun rauhassa teki. Oma tulppa-avain oli käytössä ja se oli ihan hyvä, mutta esim. moottorinkannakkeiden pulttien kiristäminen oikeaan momenttiin oli ainakin minun työkaluilla mahdotonta, koska tilaa on niin vähän.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  14. #2414
    Osaatteko neuvoa mistä vois tilata,takaistuimen tilalle sen härpäkkeen vm-06
  15. #2415
    Lainaa (torotoro @ Touko. 19 2011,14:51) kirjoitti
    Osaatteko neuvoa mistä vois tilata,takaistuimen tilalle sen härpäkkeen vm-06
    Sumekolta ainakin. Hinta ei ole jammun luokkaa ja tulee 100 varmasti oikean sävyisenä... niin ja sopii ilman virittelyjä paikalleen.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  16. #2416
    Lainaa (dYNY @ Touko. 19 2011,06:52) kirjoitti
    Lainaa (JuhoK @ Touko. 18 2011,22:01) kirjoitti
    Tulipa vaihdettua tulpat kymppiin, olihan siinä vähän hommaa mutta onnistu se lopulta. Keskimmäiset lähtee tosi simppelisti mut ne reunimmaiset on pahimmat. Kannattaa olla hylsysarjassa eri mittaisia jatkoja että onnistuu, tai sitten joku erikoisavain mikä iteltä puuttuu * *Huomenna vuorossa jäähdytysnesteiden vaihto.. Tuleehan tossa loppujen lopuks säästöä jokunen euro kun tekee noita ite *
    Pikku vinkki:

    Mopon mukana tuleva tulppa-avain on tarkoitettu niiden tulppien vaihtoon juuri kyseisessä mallissa.

    T. Nimimerkki itsekin pakin pohjia kolunnut ja erilaisia hylsy/jatko/nivelyhdistelmiä kasaillut tampio *
    No eipä tullu mieleen katsoa tota pyörän omaa työkalusatsia..
    ZX-10R----> 690smc-r
  17. #2417
    Onko kukaan kokeillut käykö -08 kymppiin zx-6r:n rattaat? Olen koittanut googlailla tota hommaa mutta varmaa vastausta en ole vielä löytänyt. Tarkoitus ois laittaa 520 ketjut mopoon...
  18. #2418
    Tiedot peräsin JT:n nettikatalogista:
    -takaratas sopii, ketjulinja siirtyy 0,8mm ulospäin, jos ratas on asennettu tasainen pinta ulospäin. Pysyy samana mikäli "uloke" on ulkopuolella
    -eturattaan spoori ja ketjulinja sama, mutta 6R:n ratas on 5,1mm paksumpi. Saattaa silti sopia ongelmitta.
    -ER6 eturatas on taas 2,15mm ohuempi, joten sais prikattua paikalleen



    '03 ZX6R
  19. #2419
    Lainaa (emjei @ Touko. 19 2011,22:23) kirjoitti
    Onko kukaan kokeillut käykö -08 kymppiin zx-6r:n rattaat? Olen koittanut googlailla tota hommaa mutta varmaa vastausta en ole vielä löytänyt. Tarkoitus ois laittaa 520 ketjut mopoon...
    Moikka !
    Enpä laittais kuitenkaan 520- sarjan ketjuja,jos menee vain katuajoon, se vierintävastus juttu on enemman kisamiehiä varten hyöty on niin pientä sivari ajossa,venyy vain hieman herkemmin.
    ps. näyttääkin ihan mopon ketjuilta *
    Parhain terveisin -KK



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  20. #2420
    Lainaa (markketo @ Touko. 19 2011,23:11) kirjoitti
    Tiedot peräsin JT:n nettikatalogista:
    -takaratas sopii, ketjulinja siirtyy 0,8mm ulospäin, jos ratas on asennettu tasainen pinta ulospäin. Pysyy samana mikäli "uloke" on ulkopuolella
    -eturattaan spoori ja ketjulinja sama, mutta 6R:n ratas on 5,1mm paksumpi. Saattaa silti sopia ongelmitta.
    -ER6 eturatas on taas 2,15mm ohuempi, joten sais prikattua paikalleen
    Minäkin katselin noita tuolta JT:n sivuilta ja huomasin, että ratas on hieman kapeampi ja ketjulinja muuttuu.


    zx-6r 07-10


    zx-10r 08-10

    Mutta minustakin näyttää siltä, että ei ole 6r:n rattailla ihan bolton homma.

    Minun ajelut liikenteessä on sen verran vähäistä, että tuskin tulee ketjujen venymisen kanssa ongelmia. Mieltä lämmittää enemmän pienmpi vierintä vastus. Kaikkien muiden kisaosien jatkoksi noi käy hyvin *
  21. #2421
    Lainaa (emjei @ Touko. 20 2011,07:00) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Touko. 19 2011,23:11) kirjoitti
    Tiedot peräsin JT:n nettikatalogista:
    -takaratas sopii, ketjulinja siirtyy 0,8mm ulospäin, jos ratas on asennettu tasainen pinta ulospäin. Pysyy samana mikäli "uloke" on ulkopuolella
    -eturattaan spoori ja ketjulinja sama, mutta 6R:n ratas on 5,1mm paksumpi. Saattaa silti sopia ongelmitta.
    -ER6 eturatas on taas 2,15mm ohuempi, joten sais prikattua paikalleen
    Minäkin katselin noita tuolta JT:n sivuilta ja huomasin, että ratas on hieman kapeampi ja ketjulinja muuttuu.


    zx-6r 07-10


    zx-10r 08-10

    Mutta minustakin näyttää siltä, että ei ole 6r:n rattailla ihan bolton homma.

    Minun ajelut liikenteessä on sen verran vähäistä, että tuskin tulee ketjujen venymisen kanssa ongelmia. Mieltä lämmittää enemmän pienmpi vierintä vastus. Kaikkien muiden kisaosien jatkoksi noi käy hyvin *
    Mitäs noita enään sitten miettimään!
    Jos on muutenkin kisaosilla ladattu niin paras 520 ratas ja ketjusetti 10R:ään kiinni niitähän on alan liikkeissä niin että hyllyt notkuu.Ei tuollaisia paljon ihmetellä silloin tarvitse jos on muutenkin pyörää rakentanut tai rakennellut kun ei muutenkaan miikään hintava prokkis.
    ps vaikka lojuis tallinnurkassa, sitten vain palstalle kusiaisen osat myyntiin!
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  22. #2422
    Itse katoin muuten -06 mallin 6R:n eturatasta, mutta mutta, ER6 rattaalla ton todnäk saa onnistumaan. 2mm prikka pitäs olla suht helppo löytääkin.

    '03 ZX6R
  23. #2423
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
  24. #2424
    D-mallin kybää kävin koeajamassa, täytyy sanoa että ihastutti ajoasennoltaan ja käytökseltään!

    Tuo kaasu oli aika salakawala ei rykässyt niinkuin C-malli kun käänsi kuudessa tontussa tupin nurin, mutta sieltä se lähti kiskoon salakawalasti nopeusmittaria ylöspäin *

    Oisko kellään kaupan -05 C-mallia tai -06 D mallia? Huokeaan asevelihintaan tietysti *



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #2425
    Keväällä suoritin sisäänajon pakasta vedetylle 10R:lle ja varmasti sellainen tulee seuraavaksi ratapyöräksi, mikäli sellaisen hankin ... Hieno laite. Omistin -08 10R:n aikanaan ja se oli jo jotakuinkin täydellinen radalle. Tämä uusi on vieläkin paremin, jos mahdollista !? Eli siis pyörien eliittiä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  26. #2426
    onka tietoo?

    Mitä maksaa D-mallin 24tkm:n huolto ns. merkki-huollossa?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #2427
    Lainaa (torotoro @ Touko. 21 2011,17:06) kirjoitti
    Huoh ja taas etuputket vuotaa...
    Moikka !
    Ei sitten muuta kuin stefojen ja öljyjen vaihtoon !
    Täytyy keulitella hieman rauhallisemmin
    ps ainakin kun tullaan alas.Alkoiko molemmat putket vuotamaan?
    Koska viimeksi teit tai teetit homman kuntoon?
    Kyllä niillä laiton jälkeen pitäis mennä pitkään....
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  28. #2428
    Lainaa (sky @ Touko. 21 2011,22:25) kirjoitti
    D-mallin kybää kävin koeajamassa, täytyy sanoa että ihastutti ajoasennoltaan ja käytökseltään!

    Tuo kaasu oli aika salakawala ei rykässyt niinkuin C-malli kun käänsi kuudessa tontussa tupin nurin, mutta sieltä se lähti kiskoon salakawalasti nopeusmittaria ylöspäin *

    Oisko kellään kaupan -05 C-mallia tai -06 D mallia? Huokeaan asevelihintaan tietysti *
    Moikka !
    Hieman laiteltuna 06-07 D-model ZX 10 R on hieno käytöksinen ja hyvä ajaa (vakionakin joidenkin mielestä)
    Minun -06 kiskoo alhaalta asti tehot ulos tasaisesti tappiin asti sen mitä kahvaa kääntää vain tuo tehopiikki puuttuu..(ei tosiaan jää 04-05 mallien jalkoihin)....eikä taida paljon jäädä muidenkaan ,eihän sitä koskaan tietenkään tiedä,mutta en ole kyllä itse vielä törmännyt sellaiseen härveliin(huom! vaparit)
    Jos löydät valmiiksi asiallisesti rakennetun, niin hinnassa tuskin on aseveljeyttä mutta laadussa sitäkin enemmän!

    ps Kuitenkin valmiiksi rakenneltu hyvillä palikoilla ja ammattitaidolla on hieman kalliimpi ostotilanteessa.Se tulee kuitenkin edullisemmaksi kuin ostaa vakio ja alkaa siitä sitä rakentelemaan.Hyvin rakennetut pyörät ovat lähes poikkeuksetta myös hyvin huollettuja ( ei D:tä mm.)
    Voin omalta kohdaltani sanoa,että palaa rahaa ja aikaa turhan paljon.Tällä hetkellä minulla ei tiedossa ainakaan nk. ostettavaa käytettyä asillista laiteltua Kybää.. ainakaan vanhempia malleja.Yksi vaihto ehto on ostaa uusi tai ylivuotinen malli niin tämän kesän.... säästyy suuremmilta vara ja viritysosa hankinnoilta yms.

    Huokealla on vaikea saada hyvää-

    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  29. #2429
    Lainaa (sky @ Touko. 22 2011,10:57) kirjoitti
    onka tietoo?

    Mitä maksaa D-mallin 24tkm:n huolto ns. merkki-huollossa?
    Moikka !
    About 3-400... € riippuu mitä teet muutakin kuin venojen tarkistuksen/säädön ! Täytyykö koppien tiivisteet vaihtaa,mitkä öljyt ja suodatin,meneekö säätöpaloja,uudet Iridium tulpat yms.

    Parhain Terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  30.  
  31. #2430
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2011,11:11) kirjoitti
    ps Kuitenkin valmiiksi rakenneltu hyvillä palikoilla ja ammattitaidolla on hieman kalliimpi ostotilanteessa.Se tulee kuitenkin edullisemmaksi kuin ostaa vakio ja alkaa siitä sitä rakentelemaan.Hyvin rakennetut pyörät ovat lähes poikkeuksetta myös hyvin huollettuja ( ei D:tä mm.)
    Voin omalta kohdaltani sanoa,että palaa rahaa ja aikaa turhan paljon.Tällä hetkellä minulla ei tiedossa ainakaan nk. ostettavaa käytettyä asillista laiteltua Kybää.. ainakaan vanhempia malleja.Yksi vaihto ehto on ostaa uusi tai ylivuotinen malli niin tämän kesän.... säästyy suuremmilta vara ja viritysosa hankinnoilta yms.

    Huokealla on vaikea saada hyvää-

    Parhain terveisin -KK
    Athenea lainatakseni, ei tarvitse virittää, vaihtaa vaan joka kesä seuraavan kehitysversion alle

    Toi uuden ostaminen ei oikein innosta, saan ajaa yhden kesän ja seuraavana keväänä täytyy myydä pois ja olla kaks kesää taas ajamatta, niin on sit taas varaa ostaa yhdeks kesäks pyörä....

    Nimin. köyhä ja kipeä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 81 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3171798081828391131 ... ViimeinenViimeinen