Nyt vasta, noh onhan tässä vielä kesää jäljellä.(-kepa- @ Touko. 03 2011,09:53) kirjoitti
![]()
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Jooh itse yleensä tässä vapun aikoihin haen pyörää ajoon. Itselläni oleellisena osana ajonautintoon kuuluu lämmin kesäinen sää. Ei hirveästi innosta ajella alle 10c lämpötiloissa(jarska @ Touko. 03 2011,11:37) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Onkohan pyörän akku mennyt talven aikana hieman sököksi. Tuntuu välillä vähän starttauksessa hyytyvän. Talvella pääsi akku tyhjäksi ja ehti olla muutaman viikon tyhjänä ennenkö otin ylläpitolataukseen. Akku oli 100% täyteen ladattu, kun sen pyörään eilen laitoin kiinni.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Käy heittään pitempi lenkki, itellä oli samaa vikaa muutama vuos sitten ja korjaantu kun kävi maakuntakierroksellla..
https://www.mprengas.fi
Ja sitten se sanoo sopimuksen irti tuolla 500km päässä keskellä ei mitään, kun päätän pysähtyä ja sammuttaa pyörän(jeppe56 @ Touko. 03 2011,22:15) kirjoitti
Mutta tosiaan, en kyllä ole pitkää lenkkiä pyörällä heittänyt.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Ei muuta kuin Akkusalolle kolmiokadulle Mancesteriin testaan akku, jossa se mitataan ja rasitetaan samalla.Itse satula pois ja homma toimii ! jos vähänkään oireilee pikkku testiajon aikana siis min 1/h jälkeen tai seuraavana aamuna ajeluiden jälkeen silloin olis uuden akun hankinnat paikallaan.(-kepa- @ Touko. 03 2011,22:26) kirjoitti
Taitaa kuitenkin olla kunnossa jos et ole saanut mitään kunnon syväpurkausta aikaan
ps ei kannata pelätä mörköjäParhain terveisin -KK
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Tietääkös kukaan mistä saisi tilattua näitä muovisia "nipsuja" joita on näissä katteiden kiinnityksissä? Tarvitsisi niitä pienempiä ja sitten sitä suurempi kokoista.
Omasta pyörästä puuttuu muutama![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Motonetistä löytyy niitä klipsuja.(-kepa- @ Touko. 07 2011,18:33) kirjoitti
Kiitti vinkistä, täytyy käydä siellä katsomassa.(emjei @ Touko. 08 2011,09:08) kirjoitti
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Just kävin itekkin hakemassa niitä nipsukoita omaan kymppiin. Löytyvät autotarvikkeista. Siellä on just sellasia mihin menee sellanen tappi sisään. Näyttävät ihan originaaleilta. Niitä on montaa kokoa eli kannattaa varmaan mitata se reikä, että ovat sopivia...(-kepa- @ Touko. 08 2011,10:14) kirjoitti
NYT SITTEN ON KEPALLEKKIN SOPIVAT AJOKELIT(-kepa- @ Touko. 03 2011,17:29) kirjoitti
tarkoitan (yli 10 celsiusta)
ps.Keskiviikkona on iskarien huolto laitetaan uudet stefat ,öljyt tarkastetaan typet ym /säädellään hieman jousitusta,asentoa samalla(taidan hieman madaltaa keulaa?) operaatio 10 R isku kuntoon !
Terveisin -KK![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Kävin katsomassa, mutta silmämääräisesti tarkasteltuna ei ollut ihan sopivia. Harmi, kun suurin osa näistä on suljetuissa pusseissa eikä niitä oikein viitsi repiä auki.(emjei @ Touko. 08 2011,13:02) kirjoitti
Pitää käydä vielä uudelleen, kun on enemmän aikaa josko löytyisi sopivan kokoisia.
Mikä kymppi sulla on? Oletko myös laittanut näitä motonetin nipsukoita kiinni ja testannut, että ne myös sopii sinne kunnolla?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Joo nyt tarkenee(Kauhukahvailija @ Touko. 10 2011,01:23) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Motonetistä löytyy monesti sieltä palvelutiskin takaa tämmöstä pussitettua kamaa yksittäinkin. Ottaa vaikka vanhan malliksi ja käy sieltä myyjältä kysymässä. Näin olen ainakin itse pari kertaa tehnyt ettei ole tarvinnut ostaa jotain perhepakkausta jos tarvii vain yhden tai kaksi.
Minulla on -08 kymppi. Eli löytyy motonetin nettivuiltakin 47-1700 numerolla . Nimi on muoviniitti 6mm. Nämä kävi ainakin minun mopoon suoraan etukatteisiin ja takakatteisiin. Ulkonäystäkään ei eroittanut alkuperäisestä.klikedi klik(-kepa- @ Touko. 10 2011,19:56) kirjoitti
Roger that. Täytyypäs katsastaa, että olisiko omassa pyörässäni mahdollisesti samat nipsut, kuin -08 mallisessa.(emjei @ Touko. 11 2011,18:23) kirjoitti
Kiitos![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Onko muilla ollu ongelmia venttiilin jousen lautasen kanssa...?Omasta vm-06 oli pako puolelta palasina...
Onko kellään kokemuksia/ideoita miten tuota ajoasentoa saisi vähän inhimillisemmäksi clipareiden osalta halvalla? Ei ehkä hirveästi ylöspäin tarvitsisi saada mutta saisivat olla suoremassa kulmassa eikä tuollai alaspäin kallellaan ainakaan noin paljoa. Säädettävät cliparit ja muutkin uudet koneistetut ovat niin prkleen kalliita että miellummin heittäisi vaikka jonkun toisen pyörän cliparit kiinni mitkä saisi romuttamolta/muualta halvalla.
Itse laitoin LSL:n cliparit kawaan. ne tuntuu aika hyvälle näin parin sadan kilometrin jälkeen. Täällä muutama kuva verrattuna vakioihin. Suosittelen * Motovillee sieltä lähti sopuhintaan.(vuohi @ Touko. 12 2011,15:01) kirjoitti
Pikku metelli hommelit ja asento on ok !(vuohi @ Touko. 12 2011,15:01) kirjoitti
ps.parasta ottaa yhteys paikalliseen hyvään metalli heeboon jos itsellä ei ole mahdollisuutta tehdä muutostyötä.Niin saat Sliparis mihin asentoon tahansa.Eikä varmaan maksa paljon !
Parhain terveisin -KK![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
En kyllä ole nyt heti ko.asiasta kuullut ainakaan zx 10 r:n kohdalta.(torotoro @ Touko. 11 2011,21:38) kirjoitti
Ei muuta kuin toivottavasti saat pyöräs pikaisesti kuntoon
Parhain terveisin -KK
ps.Paljoko oli kertynyt kilometrejä kun näin pääsi käymään.Tuo palasina sana oli aika raju... pistä kuvaa jos mahdollista![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Niin kyllä tarkenee, joskin on pikku sateita kyllä tulossa.Iskari hommelit meni pulkkaan.On kuin toisella pyörällä ajelis, joutuu vain pikkasen hienosäätään ajotavan mukaan.On tuo toinen olkapää vielä sen verran kipeä että taitaa rajummat vedot siirtyä keskikesän puolelle.Kyllä näköjään KYB:itkin saa toimimaan kun viitsii hieman nähdä vaivaa!(-kepa- @ Touko. 10 2011,22:36) kirjoitti
Parhain terveisin -KK![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Joko kahvailijalla on hassukaasut kiinni, vai pitääkö tulla tampereelle asti susukilla hinamaan että saadaan lussumallin kawaankin vauhtia? *
Supermoto
Juu sanotaanko että murusina(Kauhukahvailija @ Touko. 13 2011,11:13) kirjoitti
25tkm ol mittarissa.Tänään pitäis päästä pyörän päälle
![]()
Itse olen kanssa miettinyt alustan säätöä, mutta olen jättänyt sen ainakin toistaiseksi tehdassäädöille, koska ei ole tarpeeksi tietotaitoa alkaa säätämään alustaa.(Kauhukahvailija @ Touko. 13 2011,11:35) kirjoitti
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Moikka Jauhis !(jaulis @ Touko. 13 2011,12:00) kirjoitti
Olis noloa sitten kun kaikki on kondiksessa, että hinausköysi ehkä venähtäis tai sun Gikseri itse tulis lussumallin hinaukseen
Mitä kuuluu muuten ?
Pistän hassukaasut pian kiinni ja sitten testiin kun kaikki on valmiina.Muutamaa ratkaisua vielä pähkäillään miten menis nappiin kaikki kerralla... Kuitenkin helppoa on kuin paskanajo ilman perälaitaa...(joku rahtari sanoi joskus)
Parhain Terveisin -KK![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Moikka kepa !(-kepa- @ Touko. 13 2011,21:07) kirjoitti
Ei jousitusen säätö niin paljon tieto taitoa vaadi !
Sun 10 R:ssä on takaiskarissa ylhäällä Comp pistä ruuvi kiinni ensin ja sitten 1- 2 kierrosta auki(iskunvaimennuksen jäykkyys)
Alhaalla rebound (paluu vaimennuksen säätö) pistä aluksi kiinni ja sitten 1- 1 1/2 kierrosta auki sitten lisää *tarpeen mukaan * testaan vain sitten jos et ole kerran säätöjä ennen peukaloinut.Jos ei ole hyvä niin kierrä ruuvit takaisin.
Etupään (KYB) säädöt toisin päin,siis rebound ylhäällä(yläsäätöruuvit)naksuilla
ja comp alaruuvit naksuilla aloita vaikka sun tehdas säätöjä muutamalla kokeileen esim. *ylä(rebound) 1 naksu kiinni ja alhaalla(comp) 2 naksua kiinni päin *katso ajossa miten 10 R sitten käyttäytyy.., jos ei hyvä palauta ennalleen !!!
Tietenkin molemmat etuputket samoihin säätöihin !
On vain vaikeaa säätää kamun pyörää netissä..... toivottavasti tämä homma ei kuse kintuille.
-Täytyy hommassa olla tietenkin mukana *liimatuubi ja kokoamis ohjeet * * *( tarvit vain kapean talttakärkisen pikku ruuvimeisselin ja hieman asennetta..)
-Mun mielestä jos kuski ei ole mikään 50 kiloinen kukkakeppi niin ainakin takajousta olis ehkä tarve hieman kiristää(vakiojousi) vaikka myöhemmin sitten kun homma toimii ja vähän ollaan jo säätämisestä jyvällä..
ps STD Factory settings``it on perseestä....
- etupään 15 mm pudotus ja takapään nosto samalla on mielestäni bull Shittiä... (kts fun factory,hauska ajaa tms teemat ..) * funny fiilikset loppuvat sitten kun voimakkaasti etujarrua käyttäessä* rengas ottaakin *etulokasuojaan kiinni helposti..
HUOM!
Ainoa poikkeus tietenkin on vain Jauhiksen 06-07" Lussu" 10 R mallien hinaukseen *customoitu Gikseri....XxX Tietenkin kukkis ajelee niin hiljaa... että jousitusta tuskin paljon täytyy säätää kuin softimpaan suuntaan (kokonaan auki joka säätöruuvi) *Jees...Ei muuta kuin testaileen fillaria .... ei se siitä hajoa... !
Parhaat terveiset kaikille -KK![]()
![]()
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Hyvin pyörä pelaa onnex puolet lautasesta oli ehjänä muuten ois saattanu hajota muutakin...(torotoro @ Touko. 13 2011,16:03) kirjoitti
![]()
http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=85790(torotoro @ Touko. 14 2011,08:45) kirjoitti
06:ssa on ollut muutamia.. Aika karu kuva heti avausviestissä. Whee, siinä on ollut jo täystuho lähellä, meinaan jos pääsee löysäämään.
-P
Ipadillä paska muokata joten laitetaan kunnon linkkinä, uuteen viestiin.
06 venaongelmia.