Sivu: 69 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2041:stä 2070:een 4629:sta
  1. #2041
    Rengäslämppärit on minullakin hankintalistalla ensi kesäksi. *Orgin viime Kemoran päivillä ajoin ilman lämppäreitä mutta onneksi oli kuuma päivä ja sai renkaat lämpimäks ajamalla setin pari ekaa kierrosta vähän iisimmin. Seosrenkaisiin siirtymällä sain luottoa lisää ja oma ennätyskin parani puolitoista sekuntia. (hyppyläpsy)

    Vuosi sittenhän tuli nätti kaato Kemorassa(oma virhe) ja seurauksena vasemman puolen katteet otti vähän damagea. Tämän jälkeen pyörään on tullut mm. kuitukatteet, projektioajovalo, rear-setit ja gsx-r:n vilkulliset peilit. Tuosson kuvakin.

    Tulossa on myös kaatumatapit*sekä alustapäivitys kun halvalla sai ja vakio iskarit olisi pitänyt kuitenkin alkaa huoltamaan. Sifterikin olisi mukava.

    Ketjut ja rattaat menee talvella vaihtoon. Nyt on edessä -1 ja takana +1. Saisi ehken olla rata-ajoon vähän vielä lyhyempi eli taakse joko +2 tai +3. 190/55 rengas kuitenkin kompensoi jonkun verran tiheämpiä välityksiä.
    zx-10r -04
  2. #2042
    No nyt on jalkatapit kiinni. Takajarrun valokytkintä en saanut oikeen ympättyä kiinni kun piti sen tilallelle laittaa se jousi joka vetää jarrupoljinta ylös päin ettei se jää laahaamaan ja vaihdetankoa piti vähän soveltaa sifterin takia mutta muuten ihan simppeli ja helppo asennus. Pistin tapit niin ylös ja taakse kuin menee eikä ajoasento silti tuntunut tälläiselle 176cm hukkapätkälle mitenkään huonolta päin vastoin. Jarru ja vaihteet pelaavat paljon särmemmän tuntuisesti eikä muitakaan natinoita tunnu eli ihan hyviltä vaikuttavat nyt ainakin lyhyen lenkin perusteella.
  3. #2043
    Lainaa (niko80 @ Elo. 19 2010,23:48) kirjoitti
    Rengäslämppärit on minullakin hankintalistalla ensi kesäksi. *Orgin viime Kemoran päivillä ajoin ilman lämppäreitä mutta onneksi oli kuuma päivä ja sai renkaat lämpimäks ajamalla setin pari ekaa kierrosta vähän iisimmin. Seosrenkaisiin siirtymällä sain luottoa lisää ja oma ennätyskin parani puolitoista sekuntia. (hyppyläpsy)

    Vuosi sittenhän tuli nätti kaato Kemorassa(oma virhe) ja seurauksena vasemman puolen katteet otti vähän damagea. Tämän jälkeen pyörään on tullut mm. kuitukatteet, projektioajovalo, rear-setit ja gsx-r:n vilkulliset peilit. Tuosson kuvakin.

    Tulossa on myös kaatumatapit*sekä alustapäivitys kun halvalla sai ja vakio iskarit olisi pitänyt kuitenkin alkaa huoltamaan. Sifterikin olisi mukava.

    Ketjut ja rattaat menee talvella vaihtoon. Nyt on edessä -1 ja takana +1. Saisi ehken olla rata-ajoon vähän vielä lyhyempi eli taakse joko +2 tai +3. 190/55 rengas kuitenkin kompensoi jonkun verran tiheämpiä välityksiä.
    Oikea oppinen ajoasento * Terveisin * Eikös Kawaan ole kiva nojailla mutkissa...



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #2044
    Lainaa (vuohi @ Elo. 20 2010,15:40) kirjoitti
    No nyt on jalkatapit kiinni. Takajarrun valokytkintä en saanut oikeen ympättyä kiinni kun piti sen tilallelle laittaa se jousi joka vetää jarrupoljinta ylös päin ettei se jää laahaamaan ja vaihdetankoa piti vähän soveltaa sifterin takia mutta muuten ihan simppeli ja helppo asennus. Pistin tapit niin ylös ja taakse kuin menee eikä ajoasento silti tuntunut tälläiselle 176cm hukkapätkälle mitenkään huonolta päin vastoin. Jarru ja vaihteet pelaavat paljon särmemmän tuntuisesti eikä muitakaan natinoita tunnu eli ihan hyviltä vaikuttavat nyt ainakin lyhyen lenkin perusteella.
    Joutuu väsään kikku lisä kikkeen niin kaikki kiinni kerralla. ps Olihan ne ihan hyvän näköiset ! , mutta itselle tulee Tsekeistä käännetyllä kaaviolla varustettuna ja sifteriä en henkilö kohtaisesti vain tarvitse Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  5. #2045
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 20 2010,21:57) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 20 2010,15:40) kirjoitti
    No nyt on jalkatapit kiinni. Takajarrun valokytkintä en saanut oikeen ympättyä kiinni kun piti sen tilallelle laittaa se jousi joka vetää jarrupoljinta ylös päin ettei se jää laahaamaan ja vaihdetankoa piti vähän soveltaa sifterin takia mutta muuten ihan simppeli ja helppo asennus. Pistin tapit niin ylös ja taakse kuin menee eikä ajoasento silti tuntunut tälläiselle 176cm hukkapätkälle mitenkään huonolta päin vastoin. Jarru ja vaihteet pelaavat paljon särmemmän tuntuisesti eikä muitakaan natinoita tunnu eli ihan hyviltä vaikuttavat nyt ainakin lyhyen lenkin perusteella.
    Joutuu väsään kikku lisä kikkeen niin kaikki kiinni kerralla. ps Olihan ne ihan hyvän näköiset ! , mutta itselle tulee Tsekeistä käännetyllä kaaviolla varustettuna ja sifteriä en henkilö kohtaisesti vain tarvitse Terveisin *
    Toimii toikin käänetyllä kaaviolla ihan hyvin kun heittää vaan sen vaihteensiirtimen akseliin tulevan vivun sinne alapuolelle kun se on nyt siinä yläpuolella.
  6. #2046
    Jaahas nurin mön, menihän siinä jo prkl 2 viikkoa kumipuoli alas päin vissiin No ei tullut kuin pakkausmuoveihin ja johonkin pikku osiin vähän vauhtiraitoja. Alastaron eka vasuri ja etunen alta ihan reippaasta kyydistä eli ei voi olla kuin tyytyväinen noihin jäykkiin tappeihin kun ei hajonnut oikeastaan mitään
  7. #2047
    Lainaa (vuohi @ Elo. 23 2010,18:32) kirjoitti
    Jaahas nurin mön, menihän siinä jo prkl 2 viikkoa kumipuoli alas päin vissiin * No ei tullut kuin pakkausmuoveihin ja johonkin pikku osiin vähän vauhtiraitoja. Alastaron eka vasuri ja etunen alta ihan reippaasta kyydistä eli ei voi olla kuin tyytyväinen noihin jäykkiin tappeihin kun ei hajonnut oikeastaan mitään *
    Hip hei ja onnittelut.

    Lipsahtiko vahingossa vai pitikö jo hampaat irvessä vääntää että milloin se oikein alkaa puskemaan...
    Supermoto
  8. #2048
    Lainaa (jaulis @ Elo. 23 2010,19:22) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 23 2010,18:32) kirjoitti
    Jaahas nurin mön, menihän siinä jo prkl 2 viikkoa kumipuoli alas päin vissiin * No ei tullut kuin pakkausmuoveihin ja johonkin pikku osiin vähän vauhtiraitoja. Alastaron eka vasuri ja etunen alta ihan reippaasta kyydistä eli ei voi olla kuin tyytyväinen noihin jäykkiin tappeihin kun ei hajonnut oikeastaan mitään *
    Hip hei ja onnittelut. *

    Lipsahtiko vahingossa vai pitikö jo hampaat irvessä vääntää että milloin se oikein alkaa puskemaan...
    Ihme ettei ollut kuitenkaan se kuuluisa käännetty vaihdejärjestys!

    Mutta onnittelut, oot osoittanut ottavasi ratailun tosissaan.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2049
    Lainaa (sky @ Elo. 23 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Elo. 23 2010,19:22) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 23 2010,18:32) kirjoitti
    Jaahas nurin mön, menihän siinä jo prkl 2 viikkoa kumipuoli alas päin vissiin * No ei tullut kuin pakkausmuoveihin ja johonkin pikku osiin vähän vauhtiraitoja. Alastaron eka vasuri ja etunen alta ihan reippaasta kyydistä eli ei voi olla kuin tyytyväinen noihin jäykkiin tappeihin kun ei hajonnut oikeastaan mitään *
    Hip hei ja onnittelut. *

    Lipsahtiko vahingossa vai pitikö jo hampaat irvessä vääntää että milloin se oikein alkaa puskemaan...
    Ihme ettei ollut kuitenkaan se kuuluisa käännetty vaihdejärjestys!

    Mutta onnittelut, oot osoittanut ottavasi ratailun tosissaan.
    Mun mielestä ei ole mitään onniteltavaa kun joku ottaa vahigossa lipat ! Kai sen rata ajelun kaiketi siitä pitävät harrastajat ottavat melko tosissaan kuitenkin.Täytyiskö ruveta jakamaan 1-luokan rautaristejä ratapäivillä kaatuneille onneksi pääsi mahdollisimman vähin vaurioin eikä sattunut mitään vakavaa Parhain terveisin
    ps vaihdekaavio on makuasia
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  10. #2050
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 24 2010,00:56) kirjoitti
    Täytyiskö ruveta jakamaan 1-luokan rautaristejä ratapäivillä kaatuneille onneksi pääsi mahdollisimman vähin vaurioin eikä sattunut mitään vakavaa Parhain terveisin *
    ps vaihdekaavio on makuasia
    Purppurasydänhän kaadoista pitäis saada.

    Ps. Myönnetäänkö niitä takautuvasti? Mistä voin noutaa omani?
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  11. #2051
    Kiitokset onnitteluista, ainahan niitä kaatoja se tietty määrä tulee kun tarpeeksi täysiä koittaa ajaa ja tuollaiset harmittomat lowsiderit ovat ihan tervetulleita jos niitä kaatoja nyt kumminkin tulee

    Asiasta moottorisahaan, jäi noiden tappisarjojen asennuksen jälkeen noi vakio tapit yms. kilkkeet nurkkiin pyörimään. Vasemman puolen romut ovat aika heikossa kunnossa mutta oikean puolen tavarat joutaisivat jos joku moisia tarvitsee.
  12. #2052
    Olisko jollakulla tietoa mistä vois kysellä/tilata/ostaa pikakaasun kawaan?
    Kokeilin Motoparkissa kymppiä jossa oli tuo, ja minä ainakin tykästyin niin paljon että pitäisi saada omaankin.



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  13. #2053
    Lainaa (V-boost @ Elo. 24 2010,23:07) kirjoitti
    Olisko jollakulla tietoa mistä vois kysellä/tilata/ostaa pikakaasun kawaan?
    Kokeilin Motoparkissa kymppiä jossa oli tuo, ja minä ainakin tykästyin niin paljon että pitäisi saada omaankin.
    Merkkikohtainen pikakaasusarja kybään Robbymoto *about 150e +vaijerisarja 40e
    Motoring Finland Hyvinkää(EE-Speed) ei mitään Stormin Dominoja..Nopea toimitus parhain terveisin
    ps ristipää ruuvit löysälle ja vakiokahvaa ylös ja eteen(huom ! kiinni myös) niin on helpompi kaasua kääntää ja asento ajaessa hieman paranee, jos ei niin ainakin vauhti tietenkin * puhtia fillarissa riittää ensi alkuun p-kaasua(Pokakaasu) odotellessa * parhain terveisin *
    ps en tiedä kuinka olen itse pärjännyt ilman pikakaasukahvaa näinkin pitkään on varmaan ranne venynyt jo liian paljon..Erityisesti suosittelen C-malliin kun on muutenkin maltillinen ja leppoisa vekotin !



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #2054
    Lainaa (vuohi @ Elo. 24 2010,20:24) kirjoitti
    Kiitokset onnitteluista, ainahan niitä kaatoja se tietty määrä tulee kun tarpeeksi täysiä koittaa ajaa ja tuollaiset harmittomat lowsiderit ovat ihan tervetulleita jos niitä kaatoja nyt kumminkin tulee *

    Asiasta moottorisahaan, jäi noiden tappisarjojen asennuksen jälkeen noi vakio tapit yms. kilkkeet nurkkiin pyörimään. Vasemman puolen romut ovat aika heikossa kunnossa mutta oikean puolen tavarat joutaisivat jos joku moisia tarvitsee.
    Taisi olla hyvä ostos tuo tappisarja , kun kesti kaatumisen kasassa ja vielä fillarikin pysyi ehjänä ,Ehdottomasti radalle kiinteät lyhyet jalkatapit ! tai ainakin vakiotapeista viikset pois Parhain Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  15. #2055
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 24 2010,23:50) kirjoitti
    Merkkikohtainen pikakaasusarja kybään *about 150e +vaijerisarja 40e
    Ei sitten ihan halpa tuo EE:n hinta.
    -Noh, köyhälle on kaikki kallista, sano tj.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  16. #2056
    Lainaa (V-boost @ Elo. 25 2010,00:54) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 24 2010,23:50) kirjoitti
    Merkkikohtainen pikakaasusarja kybään *about 150e +vaijerisarja 40e
    Ei sitten ihan halpa tuo EE:n hinta.
    -Noh, köyhälle on kaikki kallista, sano tj.
    Dominon kahva maksaa jonku 20-40e, ja se menee ninjaan, kunhan lämmittää orginaalivaijereiden ohjureita hiukan ja taivuttaa niitä.
    Orginaalissa ohjurit tekee jonku 75 asteen kulman, dominossa 90.

    Ja voipi olla että joutuu orginaalivaijerin kuorta lyhentämään muutaman millin jotta vaijeri on tarpeeks pitkä pikakaasun isomman kehän takia.

    www.carpimoto.com löytyy 150e vaijereineen, mut kulut tietty päälle. Robbymoto, neljällä eri kaasukehällä.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #2057
    Tolla tavalla taitaa onnistua pikakaasun teko aika moneenkin laitteeseen.



    ZH2 2020
  18. #2058
    Lainaa (Attitude @ Elo. 25 2010,21:16) kirjoitti
    Tolla tavalla taitaa onnistua pikakaasun teko aika moneenkin laitteeseen.
    Tjuu tuo kaveri kirjoitti ainakin yhteen väliin zx-10r.netin puolella ja pari ohjettakin sinne väsännyt. Yksi palstalainen siellä tekee noita, olikohan riffleman nimimerkkinsä. Kyseinen härpäke, joka tuossa ohjeessa on, juurikin hänen valmiste jos en ihan väärässä ole. Lähettää suomeenkin, eikä pahat postikulut. Pystyyhän tuon nippusiteestäkin tekemään, mutta joskus ollut puhetta orgissakin, että kannattaako kaasun kanssa kikkailla / säästää.. ikävämpi juttu, jos hirttää kiinni

    - P
  19. #2059
    Niin olishan tossa kohta (talvella) aikaa tehdä ja modata alkuperäisestä kahvasta.
    Mutta en tykkää rikkoo alkuperäistä, ko niitä on vain se yksi.
    Sen kun vetäsee tohkeissaan dremelillä ketuiksi,niin kylläpä sitten hiusrajan alla kihisee...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  20. #2060
    Lainaa (Perkele @ Elo. 25 2010,21:36) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Elo. 25 2010,21:16) kirjoitti
    Tolla tavalla taitaa onnistua pikakaasun teko aika moneenkin laitteeseen.
    Tjuu tuo kaveri kirjoitti ainakin yhteen väliin zx-10r.netin puolella ja pari ohjettakin sinne väsännyt. Yksi palstalainen siellä tekee noita, olikohan riffleman nimimerkkinsä. Kyseinen härpäke, joka tuossa ohjeessa on, juurikin hänen valmiste jos en ihan väärässä ole. Lähettää suomeenkin, eikä pahat postikulut. Pystyyhän tuon nippusiteestäkin tekemään, mutta joskus ollut puhetta orgissakin, että kannattaako kaasun kanssa kikkailla / säästää.. ikävämpi juttu, jos hirttää kiinni

    - P
    Ei tosiaan kannata tehdä mitään kotitekoisia virityksiä tai muita kikkailuja, jos hirttää kiinni niin kybässä ei kerkiä edes sanoon kissa kun vahinko on jo tapahtunut.Ostaa sitten tehdastekoisen kun on varaa.....Parhain terveisin
    ps Kaasu kahvan vaihtaminen isommalle kehälle, mutta vaikeuttaa esim kikkailua fillarilla ja on sadesäällä ja kadulla vaihtelevissa olosuhteissa mielestäni jopa vaarallinen. Ei paljon varoittele kun puree//////////////////////
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  21. #2061
    Lainaa (V-boost @ Elo. 25 2010,23:02) kirjoitti
    Niin olishan tossa kohta (talvella) aikaa tehdä ja modata alkuperäisestä kahvasta.
    Mutta en tykkää rikkoo alkuperäistä, ko niitä on vain se yksi.
    Sen kun vetäsee tohkeissaan dremelillä ketuiksi,niin kylläpä sitten hiusrajan alla kihisee...
    Ebaystä saa lisää orginaaleja harjotuskappaleiks tyyliin 10-20e+kulut...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #2062

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Ainakin osassa pikakaasuja kehä ei ole pyöreä vaan välitetty siten että isommilla kaasunasennoilla välitys on nopeampi. Itse ainakin tykkään tuollaisesta.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  23. #2063
    Minä en etsi pelkästään isompi kehästä kahvaa, vaan juuri semmosta missä esim 1/3 kaasusta ylöspäin on nopeampi välitys.
    (joku viisas aikanaan sanoi tuommosta progressiiviseksi?)

    Pelkästään isompi kehänen voipi olla vaarallinen?



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  24. #2064
    Lainaa (V-boost @ Elo. 26 2010,13:22) kirjoitti
    Pelkästään isompi kehänen voipi olla vaarallinen?
    Jaa milleen?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #2065

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2010,13:46) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Elo. 26 2010,13:22) kirjoitti
    Pelkästään isompi kehänen voipi olla vaarallinen?
    Jaa milleen?
    No ainakin kaasukontrolli on tarkempi avauksissa jos välitys hitaampi pienillä kaasuasennoilla kuin isoilla joten pienempi high siderin riski.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  26. #2066
    Lainaa (TeroT @ Elo. 26 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2010,13:46) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Elo. 26 2010,13:22) kirjoitti
    Pelkästään isompi kehänen voipi olla vaarallinen?
    Jaa milleen?
    No ainakin kaasukontrolli on tarkempi avauksissa jos välitys hitaampi pienillä kaasuasennoilla kuin isoilla joten pienempi high siderin riski.
    Kannattaako ollenkaan pikakaasua asentaa jos ei ole täyttä turvallisuutta ja sen tunnetta. Tottumattomalla todennäköisesti näppituntuma siihen kasvaa vasta muutaman kaadon jälkeen,kun esim. perä karkaa alta yllättäen ITSE SUOSITTELISIN VAIN KISA KÄYTTÖÖN! huomautan tietenkin,että pikakaasun tulisi olla
    kusiaisien pakollinen lisävaruste, kun menot alkaa vasta kun varvikello on tapissaan Parhain Terveisin
    ps. miksi pikakaasun kehän tulisi olla sellainen että välitys pienillä asennoilla hitaampi kuin isoilla.Parempi on että veto on tasainen alusta loppuun silloin kaasua on helpompi annostella tarpeen mukaan. Nopeutta ja turhan pitkää kahvan kääntämistä vartenhan niitä käyttää pääasiassa kisakuljettajat (Tietenkin poikkeuksena voidaan pitää kaikkia alitehoisia kattiloita joiden nopea kaasuvaste nostaisi menot edes normaali levelille)
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  27. #2067

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 27 2010,03:05) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Elo. 26 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2010,13:46) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Elo. 26 2010,13:22) kirjoitti
    Pelkästään isompi kehänen voipi olla vaarallinen?
    Jaa milleen?
    No ainakin kaasukontrolli on tarkempi avauksissa jos välitys hitaampi pienillä kaasuasennoilla kuin isoilla joten pienempi high siderin riski.
    Kannattaako ollenkaan pikakaasua asentaa jos ei ole täyttä turvallisuutta ja sen tunnetta. *Tottumattomalla todennäköisesti näppituntuma siihen kasvaa vasta muutaman kaadon jälkeen,kun esim. perä karkaa alta yllättäen *ITSE SUOSITTELISIN VAIN KISA KÄYTTÖÖN! huomautan tietenkin,että pikakaasun tulisi olla
    kusiaisien pakollinen lisävaruste, *kun menot alkaa vasta kun varvikello on tapissaan * Parhain Terveisin *
    ps. miksi pikakaasun kehän tulisi olla sellainen että välitys pienillä asennoilla hitaampi kuin isoilla.Parempi on että veto on tasainen alusta loppuun silloin kaasua on helpompi annostella tarpeen mukaan. Nopeutta ja turhan pitkää kahvan kääntämistä vartenhan niitä käyttää pääasiassa kisakuljettajat *(Tietenkin poikkeuksena voidaan pitää kaikkia alitehoisia kattiloita joiden nopea kaasuvaste nostaisi *menot edes normaali levelille)
    Kannattaa asentaa koska helpottaa ajamista varsinkin radalla. Ei siihen mitään kaatoja tarvii, koska välitys nopeutuu vasta kun avaat kaasua enemmän ja silloinhan pyörä on jo pystyssä. Pikakaasu ei vaikuta mitenkään siihen miten meno alkaa kun "varvikello on tapissa" joten sen suhteen ei ole merkitystä onko kusiainen vai joku muu pyörä. Samoin pikakaasu ei vaikuta kaasuvasteeeseen mitenkään (ei edes alitehoisissa kattiloissa).
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  28. #2068
    Onhan noissa pikakaasu-kahvoissa isohko hintahaitari.
    Dominon kahvaa saa 55.- stormilta, Activen kahvaa nopealla etsimiselllä löytyi hintaan 150.-(Carpimoto)

    Dominosta en tiedä onko lie lineaarinen vai progressiivinen, ja hintaan sisältyy "vain" kahva+tupet mol.puolille.

    Activen kahvaan tulee 2kpl vaijerirullia, joissa molemmissa on 2 eri "asentoa" , näin ollen paketissa olisi 4 eri pikakaasu-vaihtoehtoa.
    Pakettiin sisältyisi myös uudet vaijerit.

    Nyt sitten miettimään onko toi activen sarja hintansa väärtti, vai "tyytyisikö" tuohon dominon sarjaan...?

    VOI VOI, -niin paljon hankittavaa,niin vähän rahhaa.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  29. #2069
    Lainaa (TeroT @ Elo. 27 2010,07:02) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 27 2010,03:05) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Elo. 26 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 26 2010,13:46) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Elo. 26 2010,13:22) kirjoitti
    Pelkästään isompi kehänen voipi olla vaarallinen?
    Jaa milleen?
    No ainakin kaasukontrolli on tarkempi avauksissa jos välitys hitaampi pienillä kaasuasennoilla kuin isoilla joten pienempi high siderin riski.
    Kannattaako ollenkaan pikakaasua asentaa jos ei ole täyttä turvallisuutta ja sen tunnetta. *Tottumattomalla todennäköisesti näppituntuma siihen kasvaa vasta muutaman kaadon jälkeen,kun esim. perä karkaa alta yllättäen *ITSE SUOSITTELISIN VAIN KISA KÄYTTÖÖN! huomautan tietenkin,että pikakaasun tulisi olla
    kusiaisien pakollinen lisävaruste, *kun menot alkaa vasta kun varvikello on tapissaan * Parhain Terveisin *
    ps. miksi pikakaasun kehän tulisi olla sellainen että välitys pienillä asennoilla hitaampi kuin isoilla.Parempi on että veto on tasainen alusta loppuun silloin kaasua on helpompi annostella tarpeen mukaan. Nopeutta ja turhan pitkää kahvan kääntämistä vartenhan niitä käyttää pääasiassa kisakuljettajat *(Tietenkin poikkeuksena voidaan pitää kaikkia alitehoisia kattiloita joiden nopea kaasuvaste nostaisi *menot edes normaali levelille)
    Kannattaa asentaa koska helpottaa ajamista varsinkin radalla. Ei siihen mitään kaatoja tarvii, koska välitys nopeutuu vasta kun avaat kaasua enemmän ja silloinhan pyörä on jo pystyssä. Pikakaasu ei vaikuta mitenkään siihen miten meno alkaa kun "varvikello on tapissa" joten sen suhteen ei ole merkitystä onko kusiainen vai joku muu pyörä. Samoin pikakaasu ei vaikuta kaasuvasteeeseen mitenkään (ei edes alitehoisissa kattiloissa).
    Tekstiä kirjoittaessani tarkoitin sillä että nopeati varvit tappiin, vai eikös sillä isokehäisellä ranneliike lyhene,mitä pienempiin pyöriin tulee ne tarvii kierroksia huipputehon saavuttaakseen.mitä kaasuvasteeseen tulee ei se parane vaan nopeutuu korjaan. Onnea sitten vaan turvallisille syys testeille! Parhain terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  30.  
  31. #2070
    Nonni, pyörä jäi säädettäväksi aamulla.

    Sen verran ehdin dataa näkemään ensimmäisestä vedosta, ennen kuin poistuin paikalta, että käyrä näytti heti alkuun aika nätiltä / tasaiselta. Penkittäjä meinasi, että käyrän perusteella huipputehoja ei saa tuohon enää sen kummemmin, mutta aikoi hieroa ala- ja keskialuetta vielä ajettavammaksi. Pohjana mulla oli Dynojetin sivuilta nettimappi vastaavaan pärrään Aratan täysputkistolla, eli ei ihan päin prinkkalaa ollut tuolla nettimapillakaan. Parempihan siitä toki on tulossa, kun päivä penkissä hierotaan kuntoon.

    Loppuun pakko mainita, että on tuossa Aratan putkistossa imho parhaat äänet, mitä oon kuullut. Ollut itsellä mm. Yoshimuran täysrööriä ja Akraa on kuultu paljon, mutta voi jumalauta kun on pikkukiekoilla murea/matala ja ylhäältä sitten täys helvetti irti! Anteeksi hehkutus, mutta ihan loistoäänet kun vielä pääsi itse nyt vierestä kuuntelemaan kun toinen vääntää hanat kaakkoon.

    - P



Sivu: 69 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179119 ... ViimeinenViimeinen