Sivu: 67 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757656667686977117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1981:stä 2010:een 4629:sta
  1. #1981
    Lainaa (jaulis @ Elo. 11 2010,17:13) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
    Ja samalla vaihdekaavion kääntö. *

    Suosittelen lämpimästi.
    Kääntö onnistuu helposti myös orkkistapeilla...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  2. #1982
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Tällaisen tavismotoristin ja muutaman ratapäivän vuodessa ajavan ajotyylillä eroa ei huomaa mitenkään. Viime talvena asentelin omaan mopooni ja enpä huomannut keväällä eroja kulussa, tosin pyörä on -04...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  3. #1983
    Lainaa (2705 @ Elo. 11 2010,11:28) kirjoitti
    Niin se alusta kannattaa laittaa kuntoon niin rauhoittuu aika paljon.Kyllä se keulan lasku vain parantaa ajoa,kääntyykin hieman paremmin ja pitäähän pyörällä luonnetta olla.Laittaa vaikka hondan jos haluaa tasaisen pyörän
    Ei tarvitse enään paljon muuta kikkailua, kun vain laittaa uudet linnunluut joilla nostaa hieman perää.Kääntyy paremmin ja on mukavampi ajaa monessakin eri tilanteessa. Parhain terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #1984
    Lainaa (vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
    Jaahas vähän kerkes motarilla tossa kurvailemaan ja kyllähän se prkl ihan miehekkäästi vetää, tai kai sen kuulukin jos dynolapussa lukee 175 takaselta *

    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
    Missä dynotettu? Parhain terveisin ps pistä lappua esiin...
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  5. #1985
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin käytös muuttuu +++
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  6. #1986
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
    Jaahas vähän kerkes motarilla tossa kurvailemaan ja kyllähän se prkl ihan miehekkäästi vetää, tai kai sen kuulukin jos dynolapussa lukee 175 takaselta *

    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
    Missä dynotettu? Parhain terveisin * ps pistä lappua esiin...
    Pro dyno systems nimisessä puljussa penkitetty. Säädöt ajettu jossain muualla ennen lunariin kippaamista. Täytyy pistää kuvaa joku päivä kun sattuu olemaan kamera/skanneri
  7. #1987
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin * käytös muuttuu +++
    Ei se vielä käy normaalisti alemmilla kierroksilla, mutta onneksi ylhäältä vetääkin sitten ja kunnolla

    Huomenna olisi tarkoitus tutkiskella tuota ongelmaa taas.

    Kyllä tämä pyörän käytöksessä näkyy ihan positiivisesti ja sai vielä hienon vaihdenäytön tuohon samalla
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #1988
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,22:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin * käytös muuttuu +++
    Ei se vielä käy normaalisti alemmilla kierroksilla, mutta onneksi ylhäältä vetääkin sitten ja kunnolla *

    Huomenna olisi tarkoitus tutkiskella tuota ongelmaa taas.

    Kyllä tämä pyörän käytöksessä näkyy ihan positiivisesti ja sai vielä hienon vaihdenäytön tuohon samalla
    Laita heti suosiolla asetus "1" jolloin kaasuun vastaavuus on nopeimmillaan. Ne muut asetukset on ihan turhia

    Omassa härvelissä se ainakin pelittää hyvin... tosin 95E:tä on sitten turha tankata enää. Venat kilisee kuormitettaessa alakierroksilla.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  9. #1989
    jaahas ebaysta näyttäis saavan 200$ perustapit ja 300$ säädettävät. HMm.... kuinkakohan noi perusmallin tapit osuis kohdalleen, kai ne ny osuu
  10. #1990
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (2705 @ Elo. 11 2010,11:28) kirjoitti
    Niin se alusta kannattaa laittaa kuntoon niin rauhoittuu aika paljon.Kyllä se keulan lasku vain parantaa ajoa,kääntyykin hieman paremmin ja pitäähän pyörällä luonnetta olla.Laittaa vaikka hondan jos haluaa tasaisen pyörän
    Ei tarvitse enään paljon muuta kikkailua, kun vain laittaa uudet linnunluut joilla nostaa hieman perää.Kääntyy paremmin ja on mukavampi ajaa monessakin eri tilanteessa. Parhain terveisin *
    Motovilleltä saat muutamalla eurolla mutterin (kawa oem), jolla tosta iskarin yläpään kiinnikkeestä saa portaattomasti säädettävän.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #1991
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,22:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin * käytös muuttuu +++
    Ei se vielä käy normaalisti alemmilla kierroksilla, mutta onneksi ylhäältä vetääkin sitten ja kunnolla *

    Huomenna olisi tarkoitus tutkiskella tuota ongelmaa taas.

    Kyllä tämä pyörän käytöksessä näkyy ihan positiivisesti ja sai vielä hienon vaihdenäytön tuohon samalla
    Kuka sanoi että hyvä.... Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  12. #1992
    Lainaa (dYNY @ Elo. 11 2010,23:35) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,22:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin * käytös muuttuu +++
    Ei se vielä käy normaalisti alemmilla kierroksilla, mutta onneksi ylhäältä vetääkin sitten ja kunnolla *

    Huomenna olisi tarkoitus tutkiskella tuota ongelmaa taas.

    Kyllä tämä pyörän käytöksessä näkyy ihan positiivisesti ja sai vielä hienon vaihdenäytön tuohon samalla
    Laita heti suosiolla asetus "1" jolloin kaasuun vastaavuus on nopeimmillaan. Ne muut asetukset on ihan turhia *

    Omassa härvelissä se ainakin pelittää hyvin... tosin 95E:tä on sitten turha tankata enää. Venat kilisee kuormitettaessa alakierroksilla.
    Dyny on oikeassa, mutta viri vehkeisiin oikea polttoaine on vain korkeaoktaaninen 98 okt. tai Shell V- Power 99 on vielä parempaa.Asetus heti nro 1 kytke sytytysvirta päälle paina atren alla olevaa nappia kun näytössä näkyy nro 1 niin näpit irti vain napilta ja kaikki on ok parhain Terveisin
    ps Gipro Atren isot numerot on tarkoitettu eri fillareihin lue ohjeet!
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  13. #1993
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,00:00) kirjoitti
    jaahas ebaysta näyttäis saavan 200$ perustapit ja 300$ säädettävät. HMm.... kuinkakohan noi perusmallin tapit osuis kohdalleen, kai ne ny osuu *
    Jos pistät käännetyn kaavion täytyy myös osata ja tottua ajaan sillä Terveisin *
    ps vaikea siihen tottumattomalle , sillä ajotapa muuttuu radikaalisti !



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #1994
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 12 2010,02:41) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,00:00) kirjoitti
    jaahas ebaysta näyttäis saavan 200$ perustapit ja 300$ säädettävät. HMm.... kuinkakohan noi perusmallin tapit osuis kohdalleen, kai ne ny osuu *
    Jos pistät käännetyn kaavion täytyy myös osata ja tottua ajaan sillä Terveisin *
    ps vaikea siihen tottumattomalle , sillä ajotapa muuttuu radikaalisti !
    Mitä nyt kavereilta kuullut juttuja niin tohon omaan pyörään pääsee kyllä helposti sisään muutamassa päivässä, ongelmia tulee sitten jatkossa aina kun ajaa jonkun toisen pyörällä missä on kaavio normipäin Ikävästi vaan näyttäisi kaikissa noissa tappisarjoissa menevän tuo vaihdetanko tuollai alakautta jolloin tuo nykyinen sifterin anturi ei pelittäisi käännetyllä kaaviolla ja noi anturit maksaa vissiin aika ikäviä summia eli taidan tyytyä tuohon tavalliseen kaavioon vaikka se radalla ei ihan niin ergonominen olekaan, jos ei sitten joku halua vaihtaa tuota push-tyypin anturia pull-malliseen
  15. #1995
    Lainaa (dYNY @ Elo. 11 2010,23:35) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,22:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin * käytös muuttuu +++
    Ei se vielä käy normaalisti alemmilla kierroksilla, mutta onneksi ylhäältä vetääkin sitten ja kunnolla *

    Huomenna olisi tarkoitus tutkiskella tuota ongelmaa taas.

    Kyllä tämä pyörän käytöksessä näkyy ihan positiivisesti ja sai vielä hienon vaihdenäytön tuohon samalla
    Laita heti suosiolla asetus "1" jolloin kaasuun vastaavuus on nopeimmillaan. Ne muut asetukset on ihan turhia *

    Omassa härvelissä se ainakin pelittää hyvin... tosin 95E:tä on sitten turha tankata enää. Venat kilisee kuormitettaessa alakierroksilla.
    Näin tein ja 98 käytän aina
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #1996
    Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
  17. #1997
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,22:29) kirjoitti
    Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
    Ainakin omassa '07 tuo -1 eteen on ollut sopiva ja matka-ajossakaan ei mene liian tiheäksi. -2 eteen ja voi jo aika äkäisesti tunkea hyttiäkin syliin kovemmissa kiihdytyksissä
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #1998
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 12 2010,22:33) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,22:29) kirjoitti
    Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
    Ainakin omassa '07 tuo -1 eteen on ollut sopiva ja matka-ajossakaan ei mene liian tiheäksi. -2 eteen ja voi jo aika äkäisesti tunkea hyttiäkin syliin kovemmissa kiihdytyksissä
    Moikka !
    Minulla oli alkuun välitykset -2 eteen eli välitykset 15-40 ihan liian tiheät -06 10 r, jos vähänkin fillaroi motarilla tms eikä vain pelkästään ajelele kaupukiajelua. muutenkin 1-vaihde on liian lyhyt ja menee vain pahempaan suuntaan eli tosi lyhyeksi.Itsellä nyt -1 eteen OK Mitä siihen hytin syliin tuloon(ainainen teema ) niin ainakin mun fillari tekee mitä käsketään kun kahvaa vain vääntää *voimaa tuntuu riittävän.Etunen nousee helposti ylös vielä kolmosella *kun vain muistaa kääntää kahvaa oikeaan aikaan oikealla kierrosalueella siitä se hupi sitten alkaakin kun jengat 9- 10 000rpm tai yli juuri hiljan meni oikea etu stefa, *piakkoin huotoon koko etupää. Muuten vaihdoin jo kertaalleen modatun ja huolletun Öhlins steering dampperin GPR n 1.0 mallin stabilizaseriin. Se on hintansa väärti uskaltaisin väittää sillä en ole vielä saanut parempaa kokeilla.. mm. sitä voi säätää ajon aikana hanskat kädessä,helppo tulkata tapahtuvat asiat kovassakin menossa. Kaikki Öhlins steering dampperit on ihan kivoja siihen asti kun kokeilee kunnon kampetta tosi toimissa. eroa on kuin yöllä ja päivällä, tietenkin se vaikuttaa että GPR ON LAADULTAAN JA OMINAISUUKSILTAAN OIKEAA RACE TAVARAA !, kun taas Öhlins on enemmänkin yli mainostettu Yamahan tuotemerkki ja kampe mielestäni. Lausuntoni asiasta ei edusta mitään kaupallista organisaatiota ja on vain oma mielipiteeni ko. asiasta. Jo muutaman testin jälkeen olen tyytyväinen hankintaani *...Olen muutenkin päivitellyt fillaria monella tavalla, myös niin ettei heti uudempienkaan *jalkoihin jää pistetään myöhemmin juttua ja kuvaa tapetille myöhemmin.Mun 10 R on sika makee peli jo nyt Parhain terveisin kaikille foorumilaisille *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  19. #1999
    Lainaa (vuohi @ Elo. 10 2010,22:12) kirjoitti
    Joo ihan perus hyvä käyttöpelihän sieltä löytyi. Vähän käytönjälkiä ja 2-kilpinen mutta tuolla ei niin ole väliä kun tuskin tulee pysymään kumipuoli alaspäin jatkossakaan *

    Varusteita on ihan kivasti: akran täysränni, kommanderi, vapaavirtaussuodin ja sifteri. Ohjausiskaria huutaa kyllä vielä aika pahasti lyhyen lenkin perusteella.

    Onnea c-Modelin hankinnalle! Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  20. #2000
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 13 2010,02:16) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 12 2010,22:33) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,22:29) kirjoitti
    Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
    Ainakin omassa '07 tuo -1 eteen on ollut sopiva ja matka-ajossakaan ei mene liian tiheäksi. -2 eteen ja voi jo aika äkäisesti tunkea hyttiäkin syliin kovemmissa kiihdytyksissä
    Moikka !
    Minulla oli alkuun välitykset -2 eteen eli välitykset 15-40 ihan liian tiheät, jos vähänkin fillaroi motarilla tms eikä vain pelkästään ajelele kaupukiajelua. muutenkin 1-vaihde on liian lyhyt ja menee vain pahempaan suuntaan eli tosi lyhyeksi.Itsellä nyt -1 eteen OK Mitä siihen hytin syliin tuloon(ainainen teema ) niin ainakin mun fillari tekee mitä käsketään kun kahvaa vain vääntää *voimaa tuntuu riittävän.Etunen nousee helposti ylös vielä kolmosella *kun vain muistaa kääntää kahvaa oikeaan aikaan oikealla kierrosalueella siitä se hupi sitten alkaakin kun jengat 9- 10 000rpm tai yli juuri hiljan meni oikea etu stefa, *piakkoin huotoon koko etupää. Muuten vaihdoin jo kertaalleen modatun ja huolletun Öhlins steering dampperin GPR n 1.0 mallin stabilizaseriin. Se on hintansa väärti uskaltaisin väittää sillä en ole vilä saanut parempaa kokeilla.. mm. sitä voi säätää ajon aikana hanskat kädessä,helppo tulkata tapahtuvat asiat kovassakin menossa. Kaikki Öhlins steering dampperit on ihan kivoja siihen asti kun kokeilee kunnon kampetta tosi toimissa. eroa on kuin yöllä ja päivällä, tietenkin se vaikuttaa että GPR ON OIKEAA RACE TAVARAA, kun taas Öhlins on enemmänkin yli mainostettu Yamahan tuotemerkki ja kampe mielestäni. Lausuntoni asiasta ei edusta mitään kaupallista organisaatiota ja on vain oma mielipiteeni ko. asiasta. Jo muutaman testin jälkeen olen tyytyväinen hankintaani *...Olen muutenkin päivitellyt fillaria monella tavalla, myös niin ettei heti uudempienkaan *jalkoihin jää pistetään myöhemmin juttua ja kuvaa tapetille. on sika makee peli jo nyt Parhain terveisin kaikille foorumilaisille *
    Joo kuullostaisi tuo -1 eteen aika passelilta, ja mitä tuohon hytittelyyn tulee niin se on vaan plussaa
  21. #2001
    Onkos kukaan laittanut yhtämittaista ketjua ZX-10R:äänsä? Kuinka kova duuni siinä on irroittaa takahaarukka? Entä miten käy ketjun pituudelle jos laittaa -1 eturattaan, normaalistihan ketjussa on 110 lenkkiä ..?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  22. #2002
    Lainaa (Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
    Onkos kukaan laittanut yhtämittaista ketjua ZX-10R:äänsä? Kuinka kova duuni siinä on irroittaa takahaarukka? Entä miten käy ketjun pituudelle jos laittaa -1 eturattaan, normaalistihan ketjussa on 110 lenkkiä ..?
    Takapyörä siirtyy hieman taaksepäin, kiristys vara riittää normaalista 108 lenkkisestä 110 seenkin ainakin uutena.En näe mitään järkeä laittaa kuin niitattava 520/525 ZVM ja niittattava lukko väärinpäin, siis niitatut päät näkyy ulospäin.Voi aina välillä tsekkailla mikä on meininki niittauksien osalta.Parhain terveisin
    ps muistaakseni normaali ketjun yleis pituus on 108 lenkkinen,tietysti vuosimalli huomioiden !
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  23. #2003

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
    Onkos kukaan laittanut yhtämittaista ketjua ZX-10R:äänsä? Kuinka kova duuni siinä on irroittaa takahaarukka?
    Taitaa vaatia rälläkkää ja takahaarukan paloittelua jos päättymättömän ketjun haluat laittaa.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  24. #2004
    Lainaa (Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
    Onkos kukaan laittanut yhtämittaista ketjua ZX-10R:äänsä? Kuinka kova duuni siinä on irroittaa takahaarukka? Entä miten käy ketjun pituudelle jos laittaa -1 eturattaan, normaalistihan ketjussa on 110 lenkkiä ..?
    Ööö, kait se ketju on ihan yhtä pitkä silläkin rattaalla *

    Vähän kiristät sieltä takahaarukassa olevista pulteista mitkä työntää taka-akselissa kiinni olevia paloja ja annat soittaa mutkasta tietä näkymättömiin.
  25. #2005
    Jaahas kohta pitäis lähteä alastaroon koittamaan varttimailia. Minkälaisia tuloksia noilla 04 pyörillä on saatu ajettua? alle 10sek vaatii varmaan jo tekijänmiehen puikkoihin, no sitä lähdetään silti tavoittelemaan *

    edit: ja jos se ei jostain syystä alitu niin vika on kuskin ylipainoisuudessa, eikä suinkaan ajotaidoissa niin kuin joku voisi virheellisesti olettaa



  26. #2006
    Lainaa (Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
    Entä miten käy ketjun pituudelle jos laittaa -1 eturattaan, normaalistihan ketjussa on 110 lenkkiä ..?
    Taka-akseli 8mm taakseppäin nykyisestä. 108 lenkkisellä 8mm eteenpäin nykyisestä.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #2007
    Lainaa (vuohi @ Elo. 13 2010,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 13 2010,02:16) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 12 2010,22:33) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,22:29) kirjoitti
    Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
    Ainakin omassa '07 tuo -1 eteen on ollut sopiva ja matka-ajossakaan ei mene liian tiheäksi. -2 eteen ja voi jo aika äkäisesti tunkea hyttiäkin syliin kovemmissa kiihdytyksissä
    Moikka !
    Minulla oli alkuun välitykset -2 eteen eli välitykset 15-40 ihan liian tiheät, jos vähänkin fillaroi motarilla tms eikä vain pelkästään ajelele kaupukiajelua. muutenkin 1-vaihde on liian lyhyt ja menee vain pahempaan suuntaan eli tosi lyhyeksi.Itsellä nyt -1 eteen OK Mitä siihen hytin syliin tuloon(ainainen teema ) niin ainakin mun fillari tekee mitä käsketään kun kahvaa vain vääntää *voimaa tuntuu riittävän.Etunen nousee helposti ylös vielä kolmosella *kun vain muistaa kääntää kahvaa oikeaan aikaan oikealla kierrosalueella siitä se hupi sitten alkaakin kun jengat 9- 10 000rpm tai yli juuri hiljan meni oikea etu stefa, *piakkoin huotoon koko etupää. Muuten vaihdoin jo kertaalleen modatun ja huolletun Öhlins steering dampperin GPR n 1.0 mallin stabilizaseriin. Se on hintansa väärti uskaltaisin väittää sillä en ole vilä saanut parempaa kokeilla.. mm. sitä voi säätää ajon aikana hanskat kädessä,helppo tulkata tapahtuvat asiat kovassakin menossa. Kaikki Öhlins steering dampperit on ihan kivoja siihen asti kun kokeilee kunnon kampetta tosi toimissa. eroa on kuin yöllä ja päivällä, tietenkin se vaikuttaa että GPR ON OIKEAA RACE TAVARAA, kun taas Öhlins on enemmänkin yli mainostettu Yamahan tuotemerkki ja kampe mielestäni. Lausuntoni asiasta ei edusta mitään kaupallista organisaatiota ja on vain oma mielipiteeni ko. asiasta. Jo muutaman testin jälkeen olen tyytyväinen hankintaani *...Olen muutenkin päivitellyt fillaria monella tavalla, myös niin ettei heti uudempienkaan *jalkoihin jää pistetään myöhemmin juttua ja kuvaa tapetille. on sika makee peli jo nyt Parhain terveisin kaikille foorumilaisille *
    Joo kuullostaisi tuo -1 eteen aika passelilta, ja mitä tuohon hytittelyyn tulee niin se on vaan plussaa *
    Ja suosiolla +2 taakse. Ei varmasti ole liian tiheä välitys jos ajo on kuitenkin katuräppäilyä ja rataa, eikä ajele kuin tissiposket. Tuo pelkkä -1 eteen on aika hyvä jos ajelee enempi reissua kympillä. Vakiovälit on turhan pitkät jopa siihenkin homosteluun.

    Ykkösen välityskään ei taatusti mene liian lyhyeksi ja kuka muutenkaan vinguttaa kympillä ykkösvaihteella yhtään missään... Sehän on aivan turha vaihde kaikkeen.

    Ps. Tosi harmi ettei nuo öhlärit ole oikeaa racea, eikä edes italiassa tehtyjä... Ovat kuitenkin niin kivan värisiä pamppuja että voishan niillä muuten ajaa, jos ei vaan menis race maine oman kylän varaosakauppiaiden silmissä.
    Supermoto
  28. #2008
    Lainaa (vuohi @ Elo. 14 2010,10:19) kirjoitti
    Jaahas kohta pitäis lähteä alastaroon koittamaan varttimailia. Minkälaisia tuloksia noilla 04 pyörillä on saatu ajettua? alle 10sek vaatii varmaan jo tekijänmiehen puikkoihin, no sitä lähdetään silti tavoittelemaan *

    edit: ja jos se ei jostain syystä alitu niin vika on kuskin ylipainoisuudessa, eikä suinkaan ajotaidoissa niin kuin joku voisi virheellisesti olettaa *
    No vituikshan se sitten meni tietenkin, sitä kytkintä pitää oikeasti luistattaa ihan vitun pitkälle. No viereisen radan satapiikki customi sentääs jäi taakse

    Oli kyllä opettavainen reissu muutenkin: kiihdyttely on homojen hommaa, tourinki on homojen hommaa, 200m on vähän lyhyt stunttisuora 10r:lle ja motarilla on hyvin tilaa keulitella
  29. #2009
    Lainaa (jaulis @ Elo. 14 2010,19:38) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 13 2010,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 13 2010,02:16) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 12 2010,22:33) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 12 2010,22:29) kirjoitti
    Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
    Ainakin omassa '07 tuo -1 eteen on ollut sopiva ja matka-ajossakaan ei mene liian tiheäksi. -2 eteen ja voi jo aika äkäisesti tunkea hyttiäkin syliin kovemmissa kiihdytyksissä
    Moikka !
    Minulla oli alkuun välitykset -2 eteen eli välitykset 15-40 ihan liian tiheät, jos vähänkin fillaroi motarilla tms eikä vain pelkästään ajelele kaupukiajelua. muutenkin 1-vaihde on liian lyhyt ja menee vain pahempaan suuntaan eli tosi lyhyeksi.Itsellä nyt -1 eteen OK Mitä siihen hytin syliin tuloon(ainainen teema ) niin ainakin mun fillari tekee mitä käsketään kun kahvaa vain vääntää *voimaa tuntuu riittävän.Etunen nousee helposti ylös vielä kolmosella *kun vain muistaa kääntää kahvaa oikeaan aikaan oikealla kierrosalueella siitä se hupi sitten alkaakin kun jengat 9- 10 000rpm tai yli juuri hiljan meni oikea etu stefa, *piakkoin huotoon koko etupää. Muuten vaihdoin jo kertaalleen modatun ja huolletun Öhlins steering dampperin GPR n 1.0 mallin stabilizaseriin. Se on hintansa väärti uskaltaisin väittää sillä en ole vilä saanut parempaa kokeilla.. mm. sitä voi säätää ajon aikana hanskat kädessä,helppo tulkata tapahtuvat asiat kovassakin menossa. Kaikki Öhlins steering dampperit on ihan kivoja siihen asti kun kokeilee kunnon kampetta tosi toimissa. eroa on kuin yöllä ja päivällä, tietenkin se vaikuttaa että GPR ON OIKEAA RACE TAVARAA, kun taas Öhlins on enemmänkin yli mainostettu Yamahan tuotemerkki ja kampe mielestäni. Lausuntoni asiasta ei edusta mitään kaupallista organisaatiota ja on vain oma mielipiteeni ko. asiasta. Jo muutaman testin jälkeen olen tyytyväinen hankintaani *...Olen muutenkin päivitellyt fillaria monella tavalla, myös niin ettei heti uudempienkaan *jalkoihin jää pistetään myöhemmin juttua ja kuvaa tapetille. on sika makee peli jo nyt Parhain terveisin kaikille foorumilaisille *
    Joo kuullostaisi tuo -1 eteen aika passelilta, ja mitä tuohon hytittelyyn tulee niin se on vaan plussaa *
    Ja suosiolla +2 taakse. Ei varmasti ole liian tiheä välitys jos ajo on kuitenkin katuräppäilyä ja rataa, eikä ajele kuin tissiposket. Tuo pelkkä -1 eteen on aika hyvä jos ajelee enempi reissua kympillä. Vakiovälit on turhan pitkät jopa siihenkin homosteluun.

    Ykkösen välityskään ei taatusti mene liian lyhyeksi ja kuka muutenkaan vinguttaa kympillä ykkösvaihteella yhtään missään... Sehän on aivan turha vaihde kaikkeen.

    Ps. Tosi harmi ettei nuo öhlärit ole oikeaa racea, eikä edes italiassa tehtyjä... Ovat kuitenkin niin kivan värisiä pamppuja että voishan niillä muuten ajaa, jos ei vaan menis race maine oman kylän varaosakauppiaiden silmissä.
    Mitäs ihmeen tissiposkia täällä on? kybä kelaa neljässä sekassa 100 km/h --> 200 km/h, joten pitäskö siinä vielä olla lyhyemmät välit että koko aika menis vaihteiden kelaamiseen... *

    Taidatte ajaa liian isoilla vaihteilla *jos kerran tarvitte lyhyempiä välejä... *

    Laitoin viime syksynä +2 piikkiä lisää taakse (vanhaan huussi ysiini). Toimii radalla erinomaisesti, ehkä sais olla vielä se +1 piikki lisää, mutta kadulla noin liian lyhyet välit ovat alkaneet v*tuttaan... Tosin ysissä on vakiona hieman lyhyemmät välit kuin kybässä.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  30.  
  31. #2010
    Joo täytyy nyt katsoa jos ottais vaikka vaan sen -1 eteen ja sitten toiset välit jotain lentokenttä/huippunopeus juttuja varten. Onko kukaan muuten käynyt tuollaisella 04-05 kawalla kokeilemassa kulkua jossain? riittääkö vakio välit? onko jotain huippunopeuden rajoittimia?
Sivu: 67 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1757656667686977117 ... ViimeinenViimeinen