Kääntö onnistuu helposti myös orkkistapeilla...(jaulis @ Elo. 11 2010,17:13) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Tällaisen tavismotoristin ja muutaman ratapäivän vuodessa ajavan ajotyylillä eroa ei huomaa mitenkään. Viime talvena asentelin omaan mopooni ja enpä huomannut keväällä eroja kulussa, tosin pyörä on -04...(-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Ei tarvitse enään paljon muuta kikkailua, kun vain laittaa uudet linnunluut joilla nostaa hieman perää.Kääntyy paremmin ja on mukavampi ajaa monessakin eri tilanteessa.(2705 @ Elo. 11 2010,11:28) kirjoitti
Parhain terveisin
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Missä dynotettu? Parhain terveisin(vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
ps pistä lappua esiin...
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Kepa ! Hyvä valinta toi Gipron Atre joko 10 R käy normaalisti joka kierrosalueella ? Parhain Terveisin(-kepa- @ Elo. 11 2010,16:24) kirjoitti
käytös muuttuu +++
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Pro dyno systems nimisessä puljussa penkitetty. Säädöt ajettu jossain muualla ennen lunariin kippaamista. Täytyy pistää kuvaa joku päivä kun sattuu olemaan kamera/skanneri(Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:53) kirjoitti
Ei se vielä käy normaalisti alemmilla kierroksilla, mutta onneksi ylhäältä vetääkin sitten ja kunnolla(Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:58) kirjoitti
![]()
Huomenna olisi tarkoitus tutkiskella tuota ongelmaa taas.
Kyllä tämä pyörän käytöksessä näkyy ihan positiivisesti ja sai vielä hienon vaihdenäytön tuohon samalla![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Laita heti suosiolla asetus "1" jolloin kaasuun vastaavuus on nopeimmillaan. Ne muut asetukset on ihan turhia(-kepa- @ Elo. 11 2010,22:20) kirjoitti
Omassa härvelissä se ainakin pelittää hyvin... tosin 95E:tä on sitten turha tankata enää. Venat kilisee kuormitettaessa alakierroksilla.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
jaahas ebaysta näyttäis saavan 200$ perustapit ja 300$ säädettävät. HMm.... kuinkakohan noi perusmallin tapit osuis kohdalleen, kai ne ny osuu![]()
Motovilleltä saat muutamalla eurolla mutterin (kawa oem), jolla tosta iskarin yläpään kiinnikkeestä saa portaattomasti säädettävän.(Kauhukahvailija @ Elo. 11 2010,21:48) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kuka sanoi että hyvä....(-kepa- @ Elo. 11 2010,22:20) kirjoitti
Terveisin
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Dyny on oikeassa, mutta viri vehkeisiin oikea polttoaine on vain korkeaoktaaninen 98 okt. tai Shell V- Power 99 on vielä parempaa.Asetus heti nro 1 kytke sytytysvirta päälle paina atren alla olevaa nappia kun näytössä näkyy nro 1 niin näpit irti vain napilta ja kaikki on ok parhain Terveisin(dYNY @ Elo. 11 2010,23:35) kirjoitti
ps Gipro Atren isot numerot on tarkoitettu eri fillareihin lue ohjeet!
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Jos pistät käännetyn kaavion täytyy myös osata ja tottua ajaan sillä(vuohi @ Elo. 12 2010,00:00) kirjoitti
Terveisin *
ps vaikea siihen tottumattomalle , sillä ajotapa muuttuu radikaalisti !
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Mitä nyt kavereilta kuullut juttuja niin tohon omaan pyörään pääsee kyllä helposti sisään muutamassa päivässä, ongelmia tulee sitten jatkossa aina kun ajaa jonkun toisen pyörällä missä on kaavio normipäin(Kauhukahvailija @ Elo. 12 2010,02:41) kirjoitti
Ikävästi vaan näyttäisi kaikissa noissa tappisarjoissa menevän tuo vaihdetanko tuollai alakautta jolloin tuo nykyinen sifterin anturi ei pelittäisi käännetyllä kaaviolla ja noi anturit maksaa vissiin aika ikäviä summia eli taidan tyytyä tuohon tavalliseen kaavioon vaikka se radalla ei ihan niin ergonominen olekaan, jos ei sitten joku halua vaihtaa tuota push-tyypin anturia pull-malliseen
![]()
Näin tein ja 98 käytän aina(dYNY @ Elo. 11 2010,23:35) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Hmmm... ketjut ovat kuluneet vähän epätasaisesti ja rupesin suunnittelemaan vähän lyhyempiä välityksiäkin. Onko porukka kokeillut minkälaisia välityksiä noissa 04-05 vehkeissä? vissiin se perus eteen -1 toimii ihan jees?
Ainakin omassa '07 tuo -1 eteen on ollut sopiva ja matka-ajossakaan ei mene liian tiheäksi. -2 eteen ja voi jo aika äkäisesti tunkea hyttiäkin syliin kovemmissa kiihdytyksissä(vuohi @ Elo. 12 2010,22:29) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Moikka !(-kepa- @ Elo. 12 2010,22:33) kirjoitti
Minulla oli alkuun välitykset -2 eteen eli välitykset 15-40 ihan liian tiheät -06 10 r, jos vähänkin fillaroi motarilla tms eikä vain pelkästään ajelele kaupukiajelua. muutenkin 1-vaihde on liian lyhyt ja menee vain pahempaan suuntaan eli tosi lyhyeksi.Itsellä nyt -1 eteen OK Mitä siihen hytin syliin tuloon(ainainen teema ) niin ainakin mun fillari tekee mitä käsketään kun kahvaa vain vääntää *voimaa tuntuu riittävän.Etunen nousee helposti ylös vielä kolmosella *kun vain muistaa kääntää kahvaa oikeaan aikaan oikealla kierrosalueella siitä se hupi sitten alkaakin kun jengat 9- 10 000rpm tai yli juuri hiljan meni oikea etu stefa, *piakkoin huotoon koko etupää. Muuten vaihdoin jo kertaalleen modatun ja huolletun Öhlins steering dampperin GPR n 1.0 mallin stabilizaseriin. Se on hintansa väärti uskaltaisin väittää sillä en ole vielä saanut parempaa kokeilla.. mm. sitä voi säätää ajon aikana hanskat kädessä,helppo tulkata tapahtuvat asiat kovassakin menossa. Kaikki Öhlins steering dampperit on ihan kivoja siihen asti kun kokeilee kunnon kampetta tosi toimissa. eroa on kuin yöllä ja päivällä, tietenkin se vaikuttaa että GPR ON LAADULTAAN JA OMINAISUUKSILTAAN OIKEAA RACE TAVARAA !, kun taas Öhlins on enemmänkin yli mainostettu Yamahan tuotemerkki ja kampe mielestäni. Lausuntoni asiasta ei edusta mitään kaupallista organisaatiota ja on vain oma mielipiteeni ko. asiasta. Jo muutaman testin jälkeen olen tyytyväinen hankintaani *...Olen muutenkin päivitellyt fillaria monella tavalla, myös niin ettei heti uudempienkaan *jalkoihin jää pistetään myöhemmin juttua ja kuvaa tapetille myöhemmin.Mun 10 R on sika makee peli jo nytParhain terveisin kaikille foorumilaisille *
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Onnea c-Modelin hankinnalle! Terveisin(vuohi @ Elo. 10 2010,22:12) kirjoitti
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Joo kuullostaisi tuo -1 eteen aika passelilta, ja mitä tuohon hytittelyyn tulee niin se on vaan plussaa(Kauhukahvailija @ Elo. 13 2010,02:16) kirjoitti
![]()
Onkos kukaan laittanut yhtämittaista ketjua ZX-10R:äänsä? Kuinka kova duuni siinä on irroittaa takahaarukka? Entä miten käy ketjun pituudelle jos laittaa -1 eturattaan, normaalistihan ketjussa on 110 lenkkiä ..?
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Takapyörä siirtyy hieman taaksepäin, kiristys vara riittää normaalista 108 lenkkisestä 110 seenkin ainakin uutena.En näe mitään järkeä laittaa kuin niitattava 520/525 ZVM ja niittattava lukko väärinpäin, siis niitatut päät näkyy ulospäin.Voi aina välillä tsekkailla mikä on meininki niittauksien osalta.Parhain terveisin(Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
ps muistaakseni normaali ketjun yleis pituus on 108 lenkkinen,tietysti vuosimalli huomioiden !
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Taitaa vaatia rälläkkää ja takahaarukan paloittelua jos päättymättömän ketjun haluat laittaa.(Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Ööö, kait se ketju on ihan yhtä pitkä silläkin rattaalla *(Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
Vähän kiristät sieltä takahaarukassa olevista pulteista mitkä työntää taka-akselissa kiinni olevia paloja ja annat soittaa mutkasta tietä näkymättömiin.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Jaahas kohta pitäis lähteä alastaroon koittamaan varttimailia. Minkälaisia tuloksia noilla 04 pyörillä on saatu ajettua? alle 10sek vaatii varmaan jo tekijänmiehen puikkoihin, no sitä lähdetään silti tavoittelemaan *
edit: ja jos se ei jostain syystä alitu niin vika on kuskin ylipainoisuudessa, eikä suinkaan ajotaidoissa niin kuin joku voisi virheellisesti olettaa
Taka-akseli 8mm taakseppäin nykyisestä. 108 lenkkisellä 8mm eteenpäin nykyisestä.(Jalase @ Elo. 13 2010,08:32) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ja suosiolla +2 taakse. Ei varmasti ole liian tiheä välitys jos ajo on kuitenkin katuräppäilyä ja rataa, eikä ajele kuin tissiposket. Tuo pelkkä -1 eteen on aika hyvä jos ajelee enempi reissua kympillä. Vakiovälit on turhan pitkät jopa siihenkin homosteluun.(vuohi @ Elo. 13 2010,07:39) kirjoitti
Ykkösen välityskään ei taatusti mene liian lyhyeksi ja kuka muutenkaan vinguttaa kympillä ykkösvaihteella yhtään missään... Sehän on aivan turha vaihde kaikkeen.
Ps. Tosi harmi ettei nuo öhlärit ole oikeaa racea, eikä edes italiassa tehtyjä... Ovat kuitenkin niin kivan värisiä pamppuja että voishan niillä muuten ajaa, jos ei vaan menis race maine oman kylän varaosakauppiaiden silmissä.
Supermoto
No vituikshan se sitten meni tietenkin, sitä kytkintä pitää oikeasti luistattaa ihan vitun pitkälle. No viereisen radan satapiikki customi sentääs jäi taakse(vuohi @ Elo. 14 2010,10:19) kirjoitti
![]()
Oli kyllä opettavainen reissu muutenkin: kiihdyttely on homojen hommaa, tourinki on homojen hommaa, 200m on vähän lyhyt stunttisuora 10r:lle ja motarilla on hyvin tilaa keulitella![]()
Mitäs ihmeen tissiposkia täällä on? kybä kelaa neljässä sekassa 100 km/h --> 200 km/h, joten pitäskö siinä vielä olla lyhyemmät välit että koko aika menis vaihteiden kelaamiseen... *(jaulis @ Elo. 14 2010,19:38) kirjoitti
Taidatte ajaa liian isoilla vaihteilla *jos kerran tarvitte lyhyempiä välejä... *![]()
Laitoin viime syksynä +2 piikkiä lisää taakse (vanhaan huussi ysiini). Toimii radalla erinomaisesti, ehkä sais olla vielä se +1 piikki lisää, mutta kadulla noin liian lyhyet välit ovat alkaneet v*tuttaan...Tosin ysissä on vakiona hieman lyhyemmät välit kuin kybässä.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Joo täytyy nyt katsoa jos ottais vaikka vaan sen -1 eteen ja sitten toiset välit jotain lentokenttä/huippunopeus juttuja varten. Onko kukaan muuten käynyt tuollaisella 04-05 kawalla kokeilemassa kulkua jossain? riittääkö vakio välit? onko jotain huippunopeuden rajoittimia?