Sivu: 61 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1801:stä 1830:een 4629:sta
  1. #1801
    ^ Toi onki hyvä tietää. Nettisivuja en pikasella googlauksella löytäny, mut yhteystiedot kyllä.
  2. #1802
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 10 2010,23:13) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 10 2010,10:19) kirjoitti
    Lainaa (Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
    Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
    Kysäseppä tualta---> http://www.mp-racing.fi/
    Moikka Raikkonen ja Muut Foorumilaiset
    Hyvä paikka huollattaa öhlins ym jousitukset on Racing Kaukonen Pälkäneellä Hieman toiset hinnat kuin MP-Racing Valtuutettu Öhlins ym iskarit, keulahuollot,Takaiskarit tms. Hommat onnistuu.......
    Kesä Terveisin ps. Saa toimivaksi 10R alkuperäisen
    Kaukosella ollaan käytetty kelkkojen iskareita. Ammattitaitoista ja kohtuuhinnalla. Öhläreitä niissäkin on... Ja Fixtremessä vois onnistua myös?



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  3. #1803
    Lainaa (Athene @ Kesä. 11 2010,07:14) kirjoitti
    Kaukosella ollaan käytetty kelkkojen iskareita. Ammattitaitoista ja kohtuuhinnalla. Öhläreitä niissäkin on... Ja Fixtremessä vois onnistua myös?
    Täysin off topic, mutta onko Athene vaihtanu SF:n busaan? Menikö Vahteristolle vaihdossa? Ei ainakaan vielä näkyny Heinon sivuilla... hieman houkuttelis toi SF *
    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  4. #1804
    Lainaa (Olli79 @ Kesä. 11 2010,08:13) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Kesä. 11 2010,07:14) kirjoitti
    Kaukosella ollaan käytetty kelkkojen iskareita. Ammattitaitoista ja kohtuuhinnalla. Öhläreitä niissäkin on... Ja Fixtremessä vois onnistua myös?
    Täysin off topic, mutta onko Athene vaihtanu SF:n busaan? Menikö Vahteristolle vaihdossa? Ei ainakaan vielä näkyny Heinon sivuilla... hieman houkuttelis toi SF *
    Jatketaan ot; En ole luopunut, enkä luopumassa SFsta . On käytössä molemmat .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #1805
    2 tuntia sitten tuli paketti Briteistä. ZX10R ja racefit growler. uu mama.
  6. #1806
    Uhhuh, kybän takapyörätehot ja sateesta märkä asfaltti tuli todettua taas hieman vaaralliseksi yhdistelmäksi.

    Ajelin köyhtymismaatille nostamaan 20€ rahaa, tuokin homma meni toki vituiks ja otin sitten epähuomiossa 140€, osittain kuitenkin tomaatin kutaleen vika, sillä ei meinannut millään ottaa "pankki" nappulasta kontaktia joten painelin sitä siinä aika ahkeraan, sitten tietenni vaihtoi näyttötilan ja tälläsin 140€ vaihtoehdon..

    Asiasta kyrpiintyneenä lähdin hieman reippaammin etenemään, olin ykkösellä ja väänsin ehkä hieman liikaa oikeanpuolimmaista kapulaa.. kohta alkoikin sitten melkoinen show, kun lähti perä irti ja paiskoi ihan kunnolla puolelta toiselle.. olisko ollut 80-100 vauhtia.. hallitusti toki (buahaha) otin homman haltuun, eli annoin paiskoa ja sitten löytyi taas pito ja onneksi (märkä asfaltti kun oli) ei mennyt nutulleen.. tulee tuo pito takaisin "sladissa" märällä hieman hallitummin kuin kuivalla

    Semmonen rahannostoreissu.. Onneksi tililtä lähti tuo 140€ eikä loppupeleissä 2000€ (katteisiin yms. lisäys räikkösen viestin jälkeen).

    - P

    Edit: olkapää perskeles vaan nyt vähän kipeä, kun sen verran paiskoi miestäkin sarvissa että piti ihan tosissaan roikkua kyydissä..

    Edit2: ja ei siis ollut semmoista perus leikkimistä siis, mitä sateella tulee harrastettua usein u know.. oli lähtä kohtuu pahasti lapasesta tällä kertaa.



  7. #1807
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 11 2010,20:40) kirjoitti
    Semmonen rahannostoreissu.. Onneksi tililtä lähti tuo 140€ eikä loppupeleissä 2000€
    Juu, mieti jos ois lähteny 10000€, köyhiä ois voinu vituttaa
  8. #1808
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 11 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 11 2010,20:40) kirjoitti
    Semmonen rahannostoreissu.. Onneksi tililtä lähti tuo 140€ eikä loppupeleissä 2000€
    Juu, mieti jos ois lähteny 10000€, köyhiä ois voinu vituttaa
    Hmmh, joko mä en hjymmärrä, tai sitten sä tai häh? Meinasin, että parempi oli tuo vahingossa nostettu 140€ kuin mopo asfalttiin ja katetta ostamaan useammalla tuhannella..

    Noh, eipä tuosta enempiä.. jos meinaat, että oli jotenkin elvistellen kirjoitettu, niin not. Kai tuo on käsitettävissä väärin helpohkosti.

    Ja köyhä kun olen, niin ainahan se vituttaa.

    - P

    Edit: ja vielä mietin, kun lukaisin lähetetyn viestin uudemman kerran, että joku varmaankin käsittää tuon väärin. No, my bad.



  9. #1809
    Kyllä mä ymmärsin ton sun tarinan Jotenki vaan häiritsi noi tarkat rahasummat

    Ps.
  10. #1810
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 11 2010,20:40) kirjoitti
    Uhhuh, kybän takapyörätehot ja sateesta märkä asfaltti tuli todettua taas hieman vaaralliseksi yhdistelmäksi.

    Ajelin köyhtymismaatille nostamaan 20€ rahaa, tuokin homma meni toki vituiks ja otin sitten epähuomiossa 140€, osittain kuitenkin tomaatin kutaleen vika, sillä ei meinannut millään ottaa "pankki" nappulasta kontaktia joten painelin sitä siinä aika ahkeraan, sitten tietenni vaihtoi näyttötilan ja tälläsin 140€ vaihtoehdon..

    Asiasta kyrpiintyneenä lähdin hieman reippaammin etenemään, olin ykkösellä ja väänsin ehkä hieman liikaa oikeanpuolimmaista kapulaa.. kohta alkoikin sitten melkoinen show, kun lähti perä irti ja paiskoi ihan kunnolla puolelta toiselle.. olisko ollut 80-100 vauhtia.. hallitusti toki (buahaha) otin homman haltuun, eli annoin paiskoa ja sitten löytyi taas pito ja onneksi (märkä asfaltti kun oli) ei mennyt nutulleen.. tulee tuo pito takaisin "sladissa" märällä hieman hallitummin kuin kuivalla

    Semmonen rahannostoreissu.. Onneksi tililtä lähti tuo 140€ eikä loppupeleissä 2000€ (katteisiin yms. lisäys räikkösen viestin jälkeen).

    - P

    Edit: olkapää perskeles vaan nyt vähän kipeä, kun sen verran paiskoi miestäkin sarvissa että piti ihan tosissaan roikkua kyydissä..

    Edit2: ja ei siis ollut semmoista perus leikkimistä siis, mitä sateella tulee harrastettua usein u know.. oli lähtä kohtuu pahasti lapasesta tällä kertaa.
    En ymmärrä miksi hermostua moisesta kun rahat tuli automaatista kuitenkin.
    Vaikka kuinka pinna menis kireelle on muistettava, että fillarin kahvominen sadesäällä sladiin on vaarallista. Voi mennä rahojen lisäks vielä henki. Sinun pyörässä on ilmeisesti raju tehopiikki kun on C-Model ja siinä se tulee yllättäen. Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi... Onko renkaat , ilmanpaineet tai jousitus kohdallaan.Säätö hommeleita ilmeisesti tiedossa.
    Tässä on yksi pikku vinkki
    WARNING !!!
    Improper tire pressure or overloading can cause loss of control.
    Loss of control can result in severe injury or death ! ! !
    Tämä on vitsi vain ps.ei siinä mitään elvisteltävää oliskaan kun meinas ottaa kunnon lipat....Paljonko muuten taka nakilta irtoo oikeita hevosia -04 C Widowmakerista *
    * Parhain Terveisin *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  11. #1811
    hep,mimmoisia kiihtyvyyksiä olette mittaillut 0-100?ite yritellyt mutta kun ei osaa niin ei osaa,racecronolla ei taida tarkkoja aikoja tulla?niin kova tuuli oli eilen ettei varttimailia uskaltanut kokeilla...
    Elämäntapatyhmä
  12. #1812
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 11 2010,20:40) kirjoitti
    Uhhuh, kybän takapyörätehot ja sateesta märkä asfaltti tuli todettua taas hieman vaaralliseksi yhdistelmäksi.

    Ajelin köyhtymismaatille nostamaan 20€ rahaa, tuokin homma meni toki vituiks ja otin sitten epähuomiossa 140€, osittain kuitenkin tomaatin kutaleen vika, sillä ei meinannut millään ottaa "pankki" nappulasta kontaktia joten painelin sitä siinä aika ahkeraan, sitten tietenni vaihtoi näyttötilan ja tälläsin 140€ vaihtoehdon..

    Asiasta kyrpiintyneenä lähdin hieman reippaammin etenemään, olin ykkösellä ja väänsin ehkä hieman liikaa oikeanpuolimmaista kapulaa.. kohta alkoikin sitten melkoinen show, kun lähti perä irti ja paiskoi ihan kunnolla puolelta toiselle.. olisko ollut 80-100 vauhtia.. hallitusti toki (buahaha) otin homman haltuun, eli annoin paiskoa ja sitten löytyi taas pito ja onneksi (märkä asfaltti kun oli) ei mennyt nutulleen.. tulee tuo pito takaisin "sladissa" märällä hieman hallitummin kuin kuivalla

    Semmonen rahannostoreissu.. Onneksi tililtä lähti tuo 140€ eikä loppupeleissä 2000€ (katteisiin yms. lisäys räikkösen viestin jälkeen).

    - P

    Edit: olkapää perskeles vaan nyt vähän kipeä, kun sen verran paiskoi miestäkin sarvissa että piti ihan tosissaan roikkua kyydissä..

    Edit2: ja ei siis ollut semmoista perus leikkimistä siis, mitä sateella tulee harrastettua usein u know.. oli lähtä kohtuu pahasti lapasesta tällä kertaa.
    En ymmärrä miksi hermostua moisesta kun rahat tuli automaatista kuitenkin.
    Vaikka kuinka pinna menis kireelle on muistettava, että fillarin kahvominen sadesäällä sladiin on vaarallista. Voi mennä rahojen lisäks vielä henki. Sinun pyörässä on ilmeisesti raju tehopiikki kun on C-Model ja siinä se tulee yllättäen. Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi... Onko renkaat , ilmanpaineet tai jousitus kohdallaan.Säätö hommeleita ilmeisesti tiedossa.
    Tässä on yksi pikku vinkki
    WARNING !!!
    Improper tire pressure or overloading can cause loss of control.
    Loss of control can result in severe injury or death ! ! !
    Tämä on vitsi vain ps.ei siinä mitään elvisteltävää oliskaan kun meinas ottaa kunnon lipat....Paljonko muuten taka nakilta irtoo oikeita hevosia -04 C Widowmakerista *
    * Parhain Terveisin *
    No tjoo, kiitoksia vinkeistä mutta pyörien kanssa (ja pyöräni) koen olevani aika sinut, joten voi sanoa ettei ole luettelemistasi seikoista kiinni. Aika ahneesti pyörien parissa tuusaan, joten tekniikka on tuttua + oman pärrän säädöt on oman painon / ajotyylin mukaan laitettu kuosiin, ihan ajan kanssa.

    Kunhan nyt sattui olemaan lainehtiva asfaltti, hieman kallistuksessa oleva pyörä (kevyttä mutkaa) ja ihan helvetisti liikaa kaasua.

    Siinä olis ollut sama, mikä pyörä alla. Samalla tavalla olis käyttäytynyt, kun ja jos kuskilla "hirttää" kiinni. Eli vika täysin penkin ja tangon välissä..

    - P

    Edit: tämän nykyisen pyörän pollet eivät ole vielä tiedossa. Menossa säätöön heinäkuun aikana kun tulee aika paljon hilpettä ja modia, eli tuolloin selviää mitä tarjoaa takaselta.



  13. #1813
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 13 2010,13:38) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 11 2010,20:40) kirjoitti
    Uhhuh, kybän takapyörätehot ja sateesta märkä asfaltti tuli todettua taas hieman vaaralliseksi yhdistelmäksi.

    Ajelin köyhtymismaatille nostamaan 20€ rahaa, tuokin homma meni toki vituiks ja otin sitten epähuomiossa 140€, osittain kuitenkin tomaatin kutaleen vika, sillä ei meinannut millään ottaa "pankki" nappulasta kontaktia joten painelin sitä siinä aika ahkeraan, sitten tietenni vaihtoi näyttötilan ja tälläsin 140€ vaihtoehdon..

    Asiasta kyrpiintyneenä lähdin hieman reippaammin etenemään, olin ykkösellä ja väänsin ehkä hieman liikaa oikeanpuolimmaista kapulaa.. kohta alkoikin sitten melkoinen show, kun lähti perä irti ja paiskoi ihan kunnolla puolelta toiselle.. olisko ollut 80-100 vauhtia.. hallitusti toki (buahaha) otin homman haltuun, eli annoin paiskoa ja sitten löytyi taas pito ja onneksi (märkä asfaltti kun oli) ei mennyt nutulleen.. tulee tuo pito takaisin "sladissa" märällä hieman hallitummin kuin kuivalla

    Semmonen rahannostoreissu.. Onneksi tililtä lähti tuo 140€ eikä loppupeleissä 2000€ (katteisiin yms. lisäys räikkösen viestin jälkeen).

    - P

    Edit: olkapää perskeles vaan nyt vähän kipeä, kun sen verran paiskoi miestäkin sarvissa että piti ihan tosissaan roikkua kyydissä..

    Edit2: ja ei siis ollut semmoista perus leikkimistä siis, mitä sateella tulee harrastettua usein u know.. oli lähtä kohtuu pahasti lapasesta tällä kertaa.
    En ymmärrä miksi hermostua moisesta kun rahat tuli automaatista kuitenkin.
    Vaikka kuinka pinna menis kireelle on muistettava, että fillarin kahvominen sadesäällä sladiin on vaarallista. Voi mennä rahojen lisäks vielä henki. Sinun pyörässä on ilmeisesti raju tehopiikki kun on C-Model ja siinä se tulee yllättäen. Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi... Onko renkaat , ilmanpaineet tai jousitus kohdallaan.Säätö hommeleita ilmeisesti tiedossa.
    Tässä on yksi pikku vinkki
    WARNING !!!
    Improper tire pressure or overloading can cause loss of control.
    Loss of control can result in severe injury or death ! ! !
    Tämä on vitsi vain ps.ei siinä mitään elvisteltävää oliskaan kun meinas ottaa kunnon lipat....Paljonko muuten taka nakilta irtoo oikeita hevosia -04 C Widowmakerista *
    * Parhain Terveisin *
    No tjoo, kiitoksia vinkeistä mutta pyörien kanssa (ja pyöräni) koen olevani aika sinut, joten voi sanoa ettei ole luettelemistasi seikoista kiinni. Aika ahneesti pyörien parissa tuusaan, joten tekniikka on tuttua + oman pärrän säädöt on oman painon / ajotyylin mukaan laitettu kuosiin, ihan ajan kanssa.

    Kunhan nyt sattui olemaan lainehtiva asfaltti, hieman kallistuksessa oleva pyörä (kevyttä mutkaa) ja ihan helvetisti liikaa kaasua.

    Siinä olis ollut sama, mikä pyörä alla. Samalla tavalla olis käyttäytynyt, kun ja jos kuskilla "hirttää" kiinni. Eli vika täysin penkin ja tangon välissä..

    - P

    Edit: tämän nykyisen pyörän pollet eivät ole vielä tiedossa. Menossa säätöön heinäkuun aikana kun tulee aika paljon hilpettä ja modia, eli tuolloin selviää mitä tarjoaa takaselta.
    No voi PERKELE sentään.... olisit silti voinut loukkaantua ainakin.Kannattaisi ottaa iisisti kuitenkin kun on kilosen sarvissa ja huono keli myös.Se on aivan selvää että mopo voi karata käsistä vastaavassa tilanteessa keneltä vain, minä taas ajan olosuhteiden mukaan silti liian lujaa, mutta en ihan tolla tyylillä siksi fillari pysyy hanskassa.Mulla oli viime yö oikein Kauhukahvailijan kauhea yö, sillä ajattelin nopeesti päivässä vetää mopon atomeiksi , huoltaa ja kasata sekä vaihtaa ketjut,rattaat,renkaat,linnunluut ym vaihtamattomat ostetut osat tieltä pois nurkista. Siitä sitten alkoikin sellainen ruletti että fillari on nyt vasta testi valmis mutta paikat on niin kipeet ja olen väsynyt myös, että en viitsi enään testaan edes lähteä.Minä pistän siitä juttua mikä ei mennytkään niin kuin olin kaavaillut ja mitä tapahtui myöhemmin kun tästä jakselen.Mulla on myös muutama hyvä tekninen juttu myös

    Parhain terveisin kaikille jäsenille
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #1814
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Supermoto
  15. #1815
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Ei se pito tuntunut välillä piisaavan kuivalla asfaltillakaan, varsinkaan kylmällä .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #1816
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  17. #1817
    Onko ilmansuodatin tyyliin K&N kannattava ostos kun nyt putkisto vaihtuu ja pyörä penkitetään? Saako tuosta käytännössä mitään hyötyä?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #1818
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 14 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta *luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry *
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin *
    Hmm, oonko sanonut punaselle vetäisseeni? Vauhtia sanoin olleen siellä 80 - 100 kieppeillä ja lievää mutkaa.. Jos nyt tuota pyörää tunnet, niin tietänet että ykkönen on helvetin pitkä ja punaisella ei tuossa vaiheessa olla. Ei tarvitse vielä kummoistakaan kahvan vääntämistä, nyt sattui pyörähtämään takanen hieman ylimääräistä ja sain enemmän äksöniä, kuin koskaan aikaisemmin. Johtuu myös siitä, ettei ollut mitenkään valmistautunut asiaan, koska "leikkiessä" ne jutut ei tuu yllätyksenä. En mä niin sinkki kireänä kuitenkaan vääntänyt, tuli siis tilanne yllätyksenä ja siksi siitä hieman pahempi meinas tullakin kun ei ollut ns. valmis.

    Aika karkeaa tekstiä sulta kuitenkin, varsinkaan kun et mua ja ajotyyliäni tunne, jos noi on nyt mulle kohdistettu. Noh, kukin tyylillään mutta pyydän, älä rupea tyhmäksi haukkumaan miestä paremmin tuntematta. Aika kaukana ajotyyli mistään reikäpäästä. Mutta mutta, eiköhän tämä minun osaltani tässä..

    - P



  19. #1819
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 14 2010,19:04) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 14 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta *luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry *
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin *
    Hmm, oonko sanonut punaselle vetäisseeni? Vauhtia sanoin olleen siellä 80 - 100 kieppeillä ja lievää mutkaa.. Jos nyt tuota pyörää tunnet, niin tietänet että ykkönen on helvetin pitkä ja punaisella ei tuossa vaiheessa olla. Ei tarvitse vielä kummoistakaan kahvan vääntämistä, nyt sattui pyörähtämään takanen hieman ylimääräistä ja sain enemmän äksöniä, kuin koskaan aikaisemmin. Johtuu myös siitä, ettei ollut mitenkään valmistautunut asiaan, koska "leikkiessä" ne jutut ei tuu yllätyksenä. En mä niin sinkki kireänä kuitenkaan vääntänyt, tuli siis tilanne yllätyksenä ja siksi siitä hieman pahempi meinas tullakin kun ei ollut ns. valmis.

    Aika karkeaa tekstiä sulta kuitenkin, varsinkaan kun et mua ja ajotyyliäni tunne, jos noi on nyt mulle kohdistettu. Noh, kukin tyylillään mutta pyydän, älä rupea tyhmäksi haukkumaan miestä paremmin tuntematta. Aika kaukana ajotyyli mistään reikäpäästä. Mutta mutta, eiköhän tämä minun osaltani tässä..

    - P
    Niitä kahvankääntö, hidas kahvakäsi juttuja ja luistoja kommentoi mm. Jauhis kts. edelliset kommentit. Tämä Perkele ei ollut sinulle. Mulla ei ole tapana koskaan haukkua ketään olen pelimies.Tää mun juttuni oli vain yleistä small talk tyylistä juttua niin ei kannata ottaa hernettä nenään kenenkään ! kun se ei ollut tarkoitettu kenellekkään henkilökohtaisesti eikä liittynyt sinun tapahtumaasi.Aina kun jotain kommentoi joku suuttuu tms.
    Muuten missä siinä jutussa haukuin sinua tyhmäksi tai haukuin ajotyyliäsi........
    Parhain terveisin kaikille



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  20. #1820
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 14 2010,17:40) kirjoitti
    Onko ilmansuodatin tyyliin K&N kannattava ostos kun nyt putkisto vaihtuu ja pyörä penkitetään? Saako tuosta käytännössä mitään hyötyä?
    On ainakin mielestäni.Paperi filtteri menee helposti tukkoon,kastuu mutta on uutena hyvä.Vapaavirtaus suodattimeen vaihdetaan pääasiassa huollon helppouden ja paremman ilmanvirtauksen takia jos päädyt hankkimaan osta normaali K&N , koska katukäytössä race malli on ehkä turhan ohut ja voi ehkä teoriassa päästää jotain muutakin läpi kuin ilmaa.Kaikissa kisa vehkeissä käytetään yleensä aina vapaavirtaus suodattimia niin tuskin niitä turhaan laitetaan ja itse asiassa niitä on myös mukava huoltaa.Jos vaihdat vapaavirtaus suodattimen pistä ennen penkitystä seokset muuttuu! jos vaihdat jälkikäteen. Parhain terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  21. #1821
    Hain eilen Kawan huollosta (3 krt) ja kertoivat että jälkiasennettu hälytin olisi häirinnyt sytkää just 7000 kierroksen kohdalla ja nyt pitäisi pelittää.
    V*tut, edelleen pätkäisee syötön 7000 kohdalla. Hermo menee, rahat menee ja ajokausi menee! Tänään taas takaisin huoltoon, reissuun pitäis kuitenkin lähteä 24.6. Vitu!
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  22. #1822
    onko sulla kommanderi pyörässä?Ettei ole asennettu liian lähellä sähkölaitteita?Itellä oli speedohealer liian liki kommanderia ja sotki säädöt aiheuttaen lievää nykimistä,korjaantui kun siirsin sen kauemmaksi...tosin sekin maksoi 150,kun jouduin tilaamaan uudelleen penkityksen ennenkun löytyi vikaa......
    Elämäntapatyhmä
  23. #1823
    Ei ole mitään virityksiä, ihan vakio kaikilta osin.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  24. #1824
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 15 2010,09:09) kirjoitti
    Ei ole mitään virityksiä, ihan vakio kaikilta osin.
    Ookko koittanu mitä vaihtaa vian huomattuasi,ex k6 katko 7-8000 kieroksen kohtilla vika lähti johtosarjan vaihtamalla. käytin myös sitä huollossa eikä se siellä löytyny kilpakuskeilta kyselemällä testailin kaikkea mitä neuvoivat,eikä tullu kalliiks..
  25. #1825
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 14 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta *luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry *
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin *
    Uudessa kympissä sutimisen esto kyllä estää varsinaisen sutimisen, mutta ei se silti ole mikään pidon tae .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  26. #1826
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 14 2010,19:04) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 14 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta *luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry *
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin *
    Hmm, oonko sanonut punaselle vetäisseeni? Vauhtia sanoin olleen siellä 80 - 100 kieppeillä ja lievää mutkaa.. Jos nyt tuota pyörää tunnet, niin tietänet että ykkönen on helvetin pitkä ja punaisella ei tuossa vaiheessa olla. Ei tarvitse vielä kummoistakaan kahvan vääntämistä, nyt sattui pyörähtämään takanen hieman ylimääräistä ja sain enemmän äksöniä, kuin koskaan aikaisemmin. Johtuu myös siitä, ettei ollut mitenkään valmistautunut asiaan, koska "leikkiessä" ne jutut ei tuu yllätyksenä. En mä niin sinkki kireänä kuitenkaan vääntänyt, tuli siis tilanne yllätyksenä ja siksi siitä hieman pahempi meinas tullakin kun ei ollut ns. valmis.

    Aika karkeaa tekstiä sulta kuitenkin, varsinkaan kun et mua ja ajotyyliäni tunne, jos noi on nyt mulle kohdistettu. Noh, kukin tyylillään mutta pyydän, älä rupea tyhmäksi haukkumaan miestä paremmin tuntematta. Aika kaukana ajotyyli mistään reikäpäästä. Mutta mutta, eiköhän tämä minun osaltani tässä..

    - P
    Noniin, c-mallin metkut alkaa tulla sulle pikkuhiljaa tututks! * Juuri tästä syystä mm. Miq rakasti c-mallia *



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #1827
    Lainaa (Athene @ Kesä. 16 2010,15:15) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 14 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta *luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry *
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin *
    Uudessa kympissä sutimisen esto kyllä estää varsinaisen sutimisen, mutta ei se silti ole mikään pidon tae .
    mikä hiton sutimisen esto???Luistokytkin taitaa tosta -08 mallista löytyä,mikä ei sekään oikein toimi.mutta EI siinä ainakaan mitään sutimisen estoa ole tai sitten mä en osaa sitäkään koska kyllä sutii!
    Elämäntapatyhmä
  28. #1828
    Lainaa (kawa636b @ Kesä. 17 2010,08:35) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Kesä. 16 2010,15:15) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 14 2010,17:36) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 13 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 13 2010,02:08) kirjoitti
    Minun 10 r ssä -06 ei ole ollut hallitsemattomia luistoja vaikka olen sateellakin kahvonut sitä melko rajusti. Mulla vetää satatauluun heti kun kahvaa vähän kääntää satoi tai paistoi...
    Sehän on rikki mikäli pitoa riittää sateellakin.
    Niin hidasta kaasukättä ei ole vielä keksitty että kympissä riittäisi pito, varsinkaan sateella... *
    Kukaan ei takanakin pidosta puhunutkaan, vain HUOM! hallitsemattomasta *luistosta. Vain todella tyhmä kiskoo hanat kaakkoon mutkassa sateella 10 r llä tms.
    kyllä siellä vahinkoon piisaa pienempikin. Kyllä rengas sutii melkein aina mutta sehän kuuluu asiaan sorry *
    ehkä käsi ei ole niin hidas vain taitavasti annostelee voiman käytön.
    Muuten ei mun kympissä millään kelillä löydy kokonaan pitoa,en ole vielä tavannutkaan sellaista tyyppiä joka tällä fillarilla mutkassa vetää varvarin punaiselle.Ilmeisesti näitä hemmoja on enemman tuolla osastolla johon surun valittelut annetaan ja kynttilä asetetaan terveisin *
    Uudessa kympissä sutimisen esto kyllä estää varsinaisen sutimisen, mutta ei se silti ole mikään pidon tae .
    mikä hiton sutimisen esto???Luistokytkin taitaa tosta -08 mallista löytyä,mikä ei sekään oikein toimi.mutta EI siinä ainakaan mitään sutimisen estoa ole tai sitten mä en osaa sitäkään koska kyllä sutii!
    Siinä on KIMS (Kawasaki ignition management system).
    Ei ole luistonesto, vaan sutimisenesto. KLIK
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  29. #1829
    Eikä edes varsinainen sutimisenestokaan vaan lähinnä pehmentää pyörän käytöstä mahdollisissa pidon menetys tms. tilanteissa.
    '03 ZX6R
  30.  
  31. #1830
    Tärinä ja pätkiminen loppuivat. Vein mopon takaisin myyjälle ja hain Porista 2.kilpisen 10r:n tilalle. Olisko Mig:n vanha? No, toistaiseksi ei voi muuta kuin hymyillä, ei voi olla kuin tyytyväinen, sen verran killerivekotin on kyseessä.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Sivu: 61 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371111 ... ViimeinenViimeinen