Sivu: 60 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1771:stä 1800:een 4629:sta
  1. #1771
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 03 2010,17:56) kirjoitti
    Commanderi saapuu Usasta. Putkisto vielä tulon päällä. Onko tuolla paljon vaikutuksia jos ruuvailee commanderin kiinni vakiopyörään defaultti-kartalla
    Komentajassa on defaulttina 0-kartta, eli ei mitään muutosta. Mutta lataa Dynojetin sivuilta muutama eri versio, jotka vastaavat pyöräsi palikoita ja kokeile miten ne toimii.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  2. #1772
    Lainaa (-JuhaK- @ Kesä. 04 2010,19:37) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 03 2010,17:56) kirjoitti
    Commanderi saapuu Usasta. Putkisto vielä tulon päällä. Onko tuolla paljon vaikutuksia jos ruuvailee commanderin kiinni vakiopyörään defaultti-kartalla
    Komentajassa on defaulttina 0-kartta, eli ei mitään muutosta. Mutta lataa Dynojetin sivuilta muutama eri versio, jotka vastaavat pyöräsi palikoita ja kokeile miten ne toimii.
    Juuri ruuvailin komentajan kiinni ja latasin tuon vakiopyörälle tarkoitetun kartan sinne. Kävin ajamassa pienen testilenkin ja kyllä sen vaikutuksen huomasi jo nyt. Vastaa esim. kaasuun paremmin
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  3. #1773
    Lainaa (timppal @ Kesä. 04 2010,19:26) kirjoitti
    Uusi 10r-05 kuski ilmoittautuu Kotimatka Tampereelta (n.40km) oli yhtä juhlaa. Mahtava laite
    Onnittelut!
    Aivan upea mopo.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #1774
    Lainaa (timppal @ Kesä. 04 2010,19:26) kirjoitti
    Uusi 10r-05 kuski ilmoittautuu Kotimatka Tampereelta (n.40km) oli yhtä juhlaa. Mahtava laite
    Loistava valinta
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #1775
    Harmittaa ku ei ehi ajelee olleskaa. 08 kymppi ja 3200 mittarissa, säälittävää



  6. #1776
    onko noissa 10r vehkeissä mitään suurempia vikoja vm.07-09?
    himottais ostaa ehkäpä toi "uudempi" malli ja oon yrittäny katella onko pahempia onkhelmia mut tuntuu et porukka vääntää enemmän vaan vakuutusten hinnoista
    monelta (tyhmältäkö) vaan kuullut et älä osta wikasakia
  7. #1777
    Lainaa (rete123 @ Kesä. 05 2010,09:44) kirjoitti
    onko noissa 10r vehkeissä mitään suurempia vikoja vm.07-09?
    himottais ostaa ehkäpä toi "uudempi" malli ja oon yrittäny katella onko pahempia onkhelmia mut tuntuu et porukka vääntää enemmän vaan vakuutusten hinnoista
    monelta (tyhmältäkö) vaan kuullut et älä osta wikasakia
    Tjoo, tyhmältä kyllä tai sanotaanko että suomessa tuntuu olevan merkkiuskollisuus vaan niin pirun vahvaa, että kaikki muut merkit on paskoja, paitsi se millä itse sattuu köröttelemään.

    Se on ihan se ja sama, minkä japsin laitat. Kaikki ovat nykypäivänä aika hemmetin lujasti tehtyjä.

    Mua itseäni näissä Kawioissa puhututtaa se so called attitude! Tuokin on osittain kuvitelmaa, mutta Kawan markkinointiosasto ja suunnittelijat (pyörien ulkonäkö) ovat onnistuneet hemmetin hyvin tämän mielikuvan rakentamisessa. Sounditkin ovat myllyssä yleensä Kawamaisen raa-at jopa vakiohilppeillä. Mun mielestä vähän semmoinen Japanin Ducati.

    - P
  8. #1778
    Tämmönen tulossa Saksasta

    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9. #1779
  10. #1780
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 06 2010,20:02) kirjoitti
    Tämmönen tulossa Saksasta *

    Hyvä kokoränni Akrapovicilta 06-07 ZX10 R Kawaan..Onko mukana Akran omat noise killerit...Jos ei ole, eipä taida Ahvenistolle olla asiaa kuin määrättyinä rata ajo päivinä. Minulla on saman oloinen putkisto alla vain titaanivaimentimin, sovitteet ovat tarkkoja kuin hienoa automaattikelloa kasaisi.Osta valmiiksi uudet orig.kuparitiivisteet ja kunnon jousenvetokoukku ennen asennusta valmiiksi.Minun 10 r-06 antoi pikku komentajan säädöillä ja BMC norm. vapaavirtaus suodattimella takanakilta 171 hv hankkimasi kokoputkisto on melko äänekäs ilman noise killereitä kun antaa vähän kahvaa
    Asentamani putken product code on 105192 *S-K10R3-ZT Complete system Racing line johon voi myös ostaa Akran kalliit N-killerit myös jälkiasennuksena jos tarvitsee.Kyllä muuttuu jo putkenvaidolla sen huomaat *Onneksi olkoon hyvän putken hankinnalle . Kannattava hankinta ja tärkein. Kun penkittelet pistä dynokäyrää *heti näytille.Itse en usko kovinkaan paljon noihin netistä ladattaviin valmis softiin Commanderille.Alkuun hyvä, mutta mielipiteitä on monia ja kaikki pyörät on tavallaan yksilöitä enemmän tai vähemmän * Parhain Terveisin * Kyllä kerkiää jos on kiire



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  11. #1781
    Ei ole killereitä. Kiitos vinkeistä, täytyypä käydä ostamassa. Pyörä on menossa penkkiin kunhan saan putken kiinni. Laitan kyllä käyrää tänne näkyville sitten.

    Tuleekos tuossa asennuksessa eteen muuta ihmeellistä näin yleensä mitä pitää ottaa huomioon?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  12. #1782
    tervehdys! olisin tässä aikeissa ostamassa 10R:ää ja ajattelin kysäsistä vm. 04 pyörästä millainen se on ajoasennoltaan, sopiiko hyvin tälläisellä 175cm/95kg kokoiselle kuskille...onko mitään perusvikoja mitä kannattaa hiukan katsella ennen ostopäätöstä yms. vai kannattaako katsella uudempia...?!
    ZX12R vm.2004
    muzzy 1427cc yms.
  13. #1783
    Lainaa (Simppa70 @ Kesä. 07 2010,13:46) kirjoitti
    tervehdys! olisin tässä aikeissa ostamassa 10R:ää ja ajattelin kysäsistä vm. 04 pyörästä millainen se on ajoasennoltaan, sopiiko hyvin tälläisellä 175cm/95kg kokoiselle kuskille...onko mitään perusvikoja mitä kannattaa hiukan katsella ennen ostopäätöstä yms. vai kannattaako katsella uudempia...?!
    Tuossa edellä on 45 sivua juttua kympistä. Sieltä ei löytynyt vastausta ?
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  14. #1784
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 07 2010,07:31) kirjoitti
    Ei ole killereitä. Kiitos vinkeistä, täytyypä käydä ostamassa. Pyörä on menossa penkkiin kunhan saan putken kiinni. Laitan kyllä käyrää tänne näkyville sitten.

    Tuleekos tuossa asennuksessa eteen muuta ihmeellistä näin yleensä mitä pitää ottaa huomioon?
    Ei siinä mitään ihmeellistä tule.Ainoa minkä kanssa voi joutua tekemään pikku kikka kuutosen on oikea alakate .Se ajaa ehkä putkeen kiinni.Alakatteet ovat toisissaan kiinni sellaisella kaariraudalla.vasen alakate on raudassa kiinni niillä Kawasakin omilla nippeleillä taas oikean puoleinen on kiinni 2 ruuvilla siinä samassa raudassa Voit joutua pistään pikkasen pidemmät ruuvit ja n sentin pitkän puslan putkenpatkän tms.kaariraudan ja alakatteen väliin ,jotta vasen alakate ei ota kiinni uuteen putkeen eli tulee sentin ulos päin, koska putket käy välillä aika lämpöisenä Eli vain pikku sovittelua.Kokoa kaikki ensin saman niinkuin ne oli silloin näet tavitsetko ylipäätään mitään... Asennukset sujuu hyvin kun putsaat vanhat pakoaukon kupari tiivisteet pois uusien alta Terveisin *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  15. #1785
    Lainaa (Simppa70 @ Kesä. 07 2010,13:46) kirjoitti
    tervehdys! olisin tässä aikeissa ostamassa 10R:ää ja ajattelin kysäsistä vm. 04 pyörästä millainen se on ajoasennoltaan, sopiiko hyvin tälläisellä 175cm/95kg kokoiselle kuskille...onko mitään perusvikoja mitä kannattaa hiukan katsella ennen ostopäätöstä yms. vai kannattaako katsella uudempia...?!
    ON PERUS VIKA OLLA OSTAMATTA KAWASAKI ZX 10 R
    Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  16. #1786
    Joopajoo. Ei ole muni Ninjassa mekaanista vikaa, tarvii viedä BW:n huoltoon että saadaan piuha kiinni ja nähdään mahdollisia vikakoodeja tms. Nyt epäillään ettei kone saa bensaa kun kierrokset on yli sen 7000--> bensapumppu, ecu???
    Kiva ajella kuin mummo, hitaasti ja varovasti.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  17. #1787
    Tuli hankittua 10r -04 ensimmäiseks pyöräks ja hyvä peli on.. tuntus potkua riittävästi olevan ihan noin vakiona.
  18. #1788
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 09 2010,08:05) kirjoitti
    Joopajoo. Ei ole muni Ninjassa mekaanista vikaa, tarvii viedä BW:n huoltoon että saadaan piuha kiinni ja nähdään mahdollisia vikakoodeja tms. Nyt epäillään ettei kone saa bensaa kun kierrokset on yli sen 7000--> bensapumppu, ecu???
    Kiva ajella kuin mummo, hitaasti ja varovasti.
    Eli ei ole vetoja yli 7000? Hiljaa kaasua lisäämällä kierrokset nousee kuitenkin ylemmäs?
    Onko tietoa, että "suodatin" olis joskus puhdistettu?

    Bensapumpun sisällä on sihti ja ainakin itellä oli ihan tukossa, kun viime kesänä sen aukasin. Kannattaa se ensin kattoa.
    https://www.mprengas.fi
  19. #1789
    uusi 10-r 09=08 kuski ilmoittautuu
    virallisesti vasta huomenna mut taitaa huominen mennä
  20. #1790
    Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
  21. #1791
    Lainaa (Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
    Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
    Öhlinssi paska, ai jaa. Säätönuppihan on kierretty täysin auki. Ei muuta kuin säätämään... vai mikä sen paskaks tekee ?
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  22. #1792
    Lainaa (Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
    Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
    Siis onko sulla 2010 malli?`Sisuskaluja ne on noihin -08/-09 malleihin muutelleet. Jäykemmillä öljyillä kuulemma toimii paremmin. Eipä siinä vakiona kovasti vaimennustehoa ole . Uuteen -10 malliin iskaria pitäis olla kuitenkin jo parannettu, kun vanha on saanut niin paljon negatiivista palautetta. Siis uusimman uuden iskarin kohtalosta ei ole tietoa miksi se vielä on huono.

    Yksi vaihtoehto on hommata kokonaan uusi aftermarket iskari .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  23. #1793
    Niinhän ne jossain kovasti väittää (jenkkipalstoilla muistaakseni), ettei ole lähelläkään samaa tasoa noi tehdasasennetut / merkeille toimitetut vaimentimet esim. Öhlarilta, kuin mitä sitten itse myyvät jälkiasennusosina.

    Olisko ettei hinnat nouse ihan hirveiksi, niin laadusta on sitten hieman tingitty versus jälkiasennusiskarinsa. Toisaalta en usko, että esim. Öhlins lähtisi hirveästi nimeään pilaamaan täyttä tuubaa valmistamalla..

    - P
  24. #1794
    Lainaa (Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
    Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
    Kysäseppä tualta---> http://www.mp-racing.fi/
  25. #1795
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 10 2010,09:37) kirjoitti
    Niinhän ne jossain kovasti väittää (jenkkipalstoilla muistaakseni), ettei ole lähelläkään samaa tasoa noi tehdasasennetut / merkeille toimitetut vaimentimet esim. Öhlarilta, kuin mitä sitten itse myyvät jälkiasennusosina. *

    Olisko ettei hinnat nouse ihan hirveiksi, niin laadusta on sitten hieman tingitty versus jälkiasennusiskarinsa. Toisaalta en usko, että esim. Öhlins lähtisi hirveästi nimeään pilaamaan täyttä tuubaa valmistamalla..

    - P
    Ainoa ero on sisällä olevassa säätöneulassa jossa tehdasasenetussa on ohivuotoreikä. Neulan vaihtamalla siitä saa toimivan. Eli ei mitään syytä ostaa jotain muuta vaimenninta.

    Ja kaikki tämä vain sen takia, että kukaan tampio ei mene vääntämään säätöä tappiin ja sen seurauksena aja itteään hengiltä. Hienoa tämä jenkkiläinen tuotevastuulaki häsmäkkä
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  26. #1796
    Mitä sitä pelkkää iskaria vaihtamaan kun koko pyörä on täys paska. .. siis kaikki riippuu siitä keltä kysyy.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  27. #1797
    Vaikka sama tarra päällä onkin,
    oli iskarin toiminnassa kuitenkin havaittava ero, -08:iin vaihdettiin alkuper. tilalle vanhasta kinneristä vastaavantyyppinen vaimennin (huollettu=ehjä ja toimiva) Kyseessä siis iso-Ö:n
    kaupasta ostettu viriviri-iskari.
    Ehkä siitä alkuperäisestäkin olisi saanut helposti muokattua, silloin ei ehtinyt/ ollut tarvetta enempiä perehtyä.

    Muutokset ehkä heiltä:
    -Motoracing Company
    -Topi Service
    -Gustafsson Racing

    Tosin kunnon McGyver tekee itse ja säästää.

    Aihetta sivuten, en tiedä onko kyseessä vain psykologinen vaikutus ja onnettomat sattumat, mutta aivan kuin vaikuttaisi wp:eenkin laatu hieman notkahtaneen erään pienen markkinamuutoksen jälkeen tässä vuosia sitten...
    (Oranssipaitaiset ei saa hermostua )
  28. #1798
    Buahahaha, ei helevetti nyt Shervin pääsi MCN:ään huippumodatun Kawansa kera!!!

    - P
  29. #1799
    Joo tosiaan oma on -08. Vai on ne sitä uudistettuun gen3:een parannellu. Joo täytyy soitella Motoracingiin.

    Toippari; mikä kiristää?
  30.  
  31. #1800
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 10 2010,10:19) kirjoitti
    Lainaa (Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
    Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
    Kysäseppä tualta---> http://www.mp-racing.fi/
    Moikka Raikkonen ja Muut Foorumilaiset
    Hyvä paikka huollattaa öhlins ym jousitukset on Racing Kaukonen Pälkäneellä Hieman toiset hinnat kuin MP-Racing Valtuutettu Öhlins ym iskarit, keulahuollot,Takaiskarit tms. Hommat onnistuu.......
    Kesä Terveisin ps. Saa toimivaksi 10R alkuperäisen



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Sivu: 60 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270110 ... ViimeinenViimeinen