Sivu: 58 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1711:stä 1740:een 4629:sta
  1. #1711
    Sponsori rahoista se on kiinni ne ajaa vaikka millä kun eurot on paikallaan......
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  2. #1712
    Lainaa (sky @ Touko. 19 2010,23:28) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Touko. 19 2010,22:08) kirjoitti
    ^ Juu kyl se toho lauseeseen on kiteytetty aika hyvin, miks perusjamppa näitä nykytonnisia virittelee. Muuta syytä siihen ei ole
    Jep jep, mä haluaisin nähdä kans sen jätkän/gimman joka pystyy ottaan nykytonnisesta kaiken irti vakiona... Eli käsi pystyyn nyt, jos olet etsimäni henkilö tai edes trolli! *
    Radalla vaikeaa...liikenneruuhkassa myös mutta motarilla ei vilä mun eteen ole tullut ahtamatonta 1000 tms , josta en ota irti sitä mitä on tarjolla TESTAAN AINAKIN KUN TILAISUUS TULEE Olet siinä oikeassa että, jo monta vuotta kaikki isot kyykyt ovat tehoiltaan riittäviä lähes kaikille kuljettajille jotka tehoa hyödyntävät käytännössä ei vain tehopenkissä
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  3. #1713
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 19 2010,17:14) kirjoitti
    Aika pitkät välitykset tässä omassakin pyörässä, kun vakioväleillä mennään.

    Minkälaisia välityksiä olette käyttäneet ja hyväksi havainneet kympeissänne? Mietin, että josko ottaisi 2 piikkiä pienemmän eturattaan (17 on vakio?).
    Minulla on nyt alla ZX10R -06 jossa on välitykset 15 E -takana40
    Mielestäni tulee väleistä liian tiheät laitan eteen 16 piikkisen ja jätän vakion taakse 40 vm -06 eli minulle saa riittää -1 eteen en viitsisi jäädä jonkun vanhan Busan alle motarilla jos ei katsele taaksensa peiliin välillä............
    nykyisellä välityksellä keulii liian herkästi pienillä vaihteilla 1-2 Laitan muuten ketjut 525 ZVM, 520 tarjottiin että olis enemmän kisamaiset ja pienempi vierintä vastus mutta ken mopon ketjut haluaa katu pyöräänsä laittakoon
    Kiitokset status nimi muutoksesta sillä suzuki pv on kuin mini Gigseri Ismo Laitelan hyppysissä



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #1714
    Lainaa (jaulis @ Touko. 20 2010,07:21) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 19 2010,23:28) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Touko. 19 2010,22:08) kirjoitti
    ^ Juu kyl se toho lauseeseen on kiteytetty aika hyvin, miks perusjamppa näitä nykytonnisia virittelee. Muuta syytä siihen ei ole
    Jep jep, mä haluaisin nähdä kans sen jätkän/gimman joka pystyy ottaan nykytonnisesta kaiken irti vakiona... Eli käsi pystyyn nyt, jos olet etsimäni henkilö tai edes trolli! *
    Hep Hep...

    Eikö kawakuskit käytä ikinä kaasua pohjassa? Hävetkää.*
    Kyllä kai kawakuskit ainakin piikkisillä kuulemma vetelee kaasupohjassa,mutta silloin tällöin olen kuullut myös että kilosta on kahvottu huolellisesti että täytyy saada paukkua lisää
    Yleisesti ottaen Voimakkaan Kawasakin ajajan ei tarvitse pitää kaasua pohjassa silloin kun jo vastaavalla toisen merkkisellä on jo kahva pohjassa niin että on pelko että vaijerit venyy..........
    En usko että kawasakien kuljettajien tarvitsee hävetä vain niiden jotka vain ulkoilluttaa kawasakiaan



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  5. #1715
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2010,00:27) kirjoitti
    Laitan muuten ketjut 525 ZVM, 520 *tarjottiin että olis enemmän kisamaiset ja pienempi vierintä vastus mutta ken mopon ketjut haluaa katu pyöräänsä laittakoon
    Tarviit kyllä aika paljon muutakin siihen pyörääs kuin putkiston ettei 520 ketjut kestäisi...
    '03 ZX6R
  6. #1716
    On tullut metsästettyä omaan kymppiin putkistoa koirien ja kissojen kanssa. USAsta saisi halvalla koko yoshin (570$), mutta ko. pulju ei toimita Usan rajojen ulkopuolelle

    Ei todellakaan huvittaisi maksaa paria tonnia putkistosta. Saksassa olisi yksi akran kokoränni hiilaripöntöillä 900e hintaan (including delivery). Tuokaan nyt ei vielä edullinen hinta ole, mutta ei noita vakioputkiakaan jaksaisi eikä näitä koko rännejä meinaa mistään löytää

    Mihin hintoihin ootte noita koko rännejä ostaneet? Oman pyörän putkiston hintaa nostaa sekin, kun on noi tuplavaimentimet...
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  7. #1717
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 24 2010,19:47) kirjoitti
    On tullut metsästettyä omaan kymppiin putkistoa koirien ja kissojen kanssa. USAsta saisi halvalla koko yoshin (570$), mutta ko. pulju ei toimita Usan rajojen ulkopuolelle
    Käytä välityspalvelua?
    Tai tuttua/tutun tuttua?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #1718
    Kerro mistä löydän moisen välityspalvelun *

    Edit:

    Löysin jo MyUS.com

    Viimeksi kun yritin googlettaa, niin ei meinannut löytyä sopivaa hakusanaa. Välityspalvelu oli taikasana



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9. #1719
    Lainaa (sky @ Touko. 20 2010,13:04) kirjoitti
    No koitapa selvittää jostain että kuinka paksut on zzr1400:n jarrulevyt? Eli voisko kybässä olla selkeästi ohuemmat ja näin ollen männät toimii huonommin?

    Toi kuumuus ei sinänsä ole mitenkään outoa, kyllä ne kuumenee ihan vietävästi, ainakin radalla. Mutta ei sen pitäisi täristää uusilla satuloilla, paitsi jos levyissä on vikaa.

    Tämä menee jo täysin teoreettiselle tasolle (OT), mutta voisi kuvitella että jos pyörän laakeri on kulunut ja väljistynyt, niin kun jarrutat kurviin samalla kun käännät, niin pyörä pääsee kääntymään viallisen laakerin takia sen verran että jarrulevytkin vääntyvät aavistuksen satuloihin nähden ja *näin ollen ilmenee pientä nypytystä. Toki teoriassa kulunut laakeri toimii huonosti silloin kun jarrutetaan. Eli jarrutus kasvattaa kitkaa ja pyrkii vääntämään/keskittämään akselia laakeriin nähden, jolloin se vääntyy epäedulliseen asentoon, jossa liike kitka kasvaa jne... Mutta en ole kuullut kenenkään kertoneen että laakerit vaihtamalla nypytys katosi. *
    Zetorin levyjen paksuudesta en tiedä, mutta uskoisin että samanlevyiset.

    Etupyörä irti ja tsekkasin äsken irtopyörällä akselin väljyyden. Kun päistä akselia heiluttaa, niin tuntuu pieni välys (lienee normaalia, vai pitääkö akselin olla yhtä puuta molempien päiden laakereiden kanssa)?

    Toinen minkä huomasin kun etupumppuja (ilman rengasta) heilutin, niin tuntuu myös jonkinmoinen välys. Onko tuo normaalia? "klappi" ei siis tule kolmioista vaan kun up-side-down keulan liukuputkesta pitää kiinni toisella kädellä ja toisella kädellä kiinteästä putkestä ja nitkuttaa?? Tuo on siis aika selvä klappi ja nakse kuuluu putkien sisältä. Pumput huollettiin kuukausi sitten.

    Kele, kun tiedä enää ittekään mitä sitä epäilisi keulan tärinän aiheuttajaksi pintajarrulla.



    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  10. #1720
    Lainaa (markketo @ Touko. 24 2010,03:28) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2010,00:27) kirjoitti
    Laitan muuten ketjut 525 ZVM, 520 *tarjottiin että olis enemmän kisamaiset ja pienempi vierintä vastus mutta ken mopon ketjut haluaa katu pyöräänsä laittakoon
    Tarviit kyllä aika paljon muutakin siihen pyörääs kuin putkiston ettei 520 ketjut kestäisi...
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Supermoto
  11. #1721
    Lainaa (Grosse @ Touko. 24 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 20 2010,13:04) kirjoitti
    No koitapa selvittää jostain että kuinka paksut on zzr1400:n jarrulevyt? Eli voisko kybässä olla selkeästi ohuemmat ja näin ollen männät toimii huonommin?

    Toi kuumuus ei sinänsä ole mitenkään outoa, kyllä ne kuumenee ihan vietävästi, ainakin radalla. Mutta ei sen pitäisi täristää uusilla satuloilla, paitsi jos levyissä on vikaa.

    Tämä menee jo täysin teoreettiselle tasolle (OT), mutta voisi kuvitella että jos pyörän laakeri on kulunut ja väljistynyt, niin kun jarrutat kurviin samalla kun käännät, niin pyörä pääsee kääntymään viallisen laakerin takia sen verran että jarrulevytkin vääntyvät aavistuksen satuloihin nähden ja *näin ollen ilmenee pientä nypytystä. Toki teoriassa kulunut laakeri toimii huonosti silloin kun jarrutetaan. Eli jarrutus kasvattaa kitkaa ja pyrkii vääntämään/keskittämään akselia laakeriin nähden, jolloin se vääntyy epäedulliseen asentoon, jossa liike kitka kasvaa jne... Mutta en ole kuullut kenenkään kertoneen että laakerit vaihtamalla nypytys katosi. *
    Zetorin levyjen paksuudesta en tiedä, mutta uskoisin että samanlevyiset.

    Etupyörä irti ja tsekkasin äsken irtopyörällä akselin väljyyden. Kun päistä akselia heiluttaa, niin tuntuu pieni välys (lienee normaalia, vai pitääkö akselin olla yhtä puuta molempien päiden laakereiden kanssa)?

    Toinen minkä huomasin kun etupumppuja (ilman rengasta) heilutin, niin tuntuu myös jonkinmoinen välys. Onko tuo normaalia? "klappi" ei siis tule kolmioista vaan kun up-side-down keulan liukuputkesta pitää kiinni toisella kädellä ja toisella kädellä kiinteästä putkestä ja nitkuttaa?? Tuo on siis aika selvä klappi ja nakse kuuluu putkien sisältä. Pumput huollettiin kuukausi sitten.

    Kele, kun tiedä enää ittekään mitä sitä epäilisi keulan tärinän aiheuttajaksi pintajarrulla.
    Miten eturengas... Uudenkin renkaan saa aika herkästi nypyttämään jos harrastaa esim. viivan piirtämistä eturenkaalla, mikä onkin aika luonnollista kympillä kun se oikein houkuttelee kova vauhtisiin keulimisiin.
    Supermoto
  12. #1722
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:24) kirjoitti
    Miten eturengas... Uudenkin renkaan saa aika herkästi nypyttämään jos harrastaa esim. viivan piirtämistä eturenkaalla, mikä onkin aika luonnollista kympillä kun se oikein houkuttelee kova vauhtisiin keulimisiin.
    Eturengas on uusi, vaihdettiin alle samalla keulahuollon yhteydessä. Keulimista en harrasta.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  13. #1723
    Lainaa (Grosse @ Touko. 24 2010,23:03) kirjoitti
    Eturengas on uusi, vaihdettiin alle samalla keulahuollon yhteydessä. Keulimista en harrasta.
    Onko uus rengas noussu kunnolla vanteelle? Mulla oli vanhassa zetassa samanlaista nypytystä. Tuntui tosin laimeasta myös tasaisessa ajossa, mutta erityisesti kevyessä jarrutuksessa...
    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  14. #1724
    Lainaa (Grosse @ Touko. 24 2010,21:53) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 20 2010,13:04) kirjoitti
    No koitapa selvittää jostain että kuinka paksut on zzr1400:n jarrulevyt? Eli voisko kybässä olla selkeästi ohuemmat ja näin ollen männät toimii huonommin?

    Toi kuumuus ei sinänsä ole mitenkään outoa, kyllä ne kuumenee ihan vietävästi, ainakin radalla. Mutta ei sen pitäisi täristää uusilla satuloilla, paitsi jos levyissä on vikaa.

    Tämä menee jo täysin teoreettiselle tasolle (OT), mutta voisi kuvitella että jos pyörän laakeri on kulunut ja väljistynyt, niin kun jarrutat kurviin samalla kun käännät, niin pyörä pääsee kääntymään viallisen laakerin takia sen verran että jarrulevytkin vääntyvät aavistuksen satuloihin nähden ja *näin ollen ilmenee pientä nypytystä. Toki teoriassa kulunut laakeri toimii huonosti silloin kun jarrutetaan. Eli jarrutus kasvattaa kitkaa ja pyrkii vääntämään/keskittämään akselia laakeriin nähden, jolloin se vääntyy epäedulliseen asentoon, jossa liike kitka kasvaa jne... Mutta en ole kuullut kenenkään kertoneen että laakerit vaihtamalla nypytys katosi. *
    Zetorin levyjen paksuudesta en tiedä, mutta uskoisin että samanlevyiset.

    Etupyörä irti ja tsekkasin äsken irtopyörällä akselin väljyyden. Kun päistä akselia heiluttaa, niin tuntuu pieni välys (lienee normaalia, vai pitääkö akselin olla yhtä puuta molempien päiden laakereiden kanssa)?

    Toinen minkä huomasin kun etupumppuja (ilman rengasta) heilutin, niin tuntuu myös jonkinmoinen välys. Onko tuo normaalia? "klappi" ei siis tule kolmioista vaan kun up-side-down keulan liukuputkesta pitää kiinni toisella kädellä ja toisella kädellä kiinteästä putkestä ja nitkuttaa?? Tuo on siis aika selvä klappi ja nakse kuuluu putkien sisältä. Pumput huollettiin kuukausi sitten.

    Kele, kun tiedä enää ittekään mitä sitä epäilisi keulan tärinän aiheuttajaksi pintajarrulla.
    Tuo vois tulla myös ohjauslaakerista, jos siis pumpuista otat kiinni ja nitkuttelet eri suuntiin ja tuntuu klapia. Ote Bajahillin käytetyn osto-oppaasta:

    "Ohjauslaakeri: *Aseta pyörä keskiseisontatuelle ja tarkista etupään toiminta. Tartu renkaaseen ja yritä liikuttaa sitä eteen ja taakse sekä sivusuunnassa. Minkäänlaista klappia ei pitäisi löytyä mikäli ohjauslaakeri on kunnossa. Kääntele rengasta hitaasti. Mikäli tunnet pykäliä tai liike takeltelee, on todennäköistä että ohjauslaakeri on kulunut. ".

    Mulla oli ex-ysistä jo aika huonossa jamassa, ei enää kiristämällä parantunut ja oli selkee pykälä kulunut keskelle. Vaihdoin kunnolliseen kartiomalliin ja avot kun etupäästä hävis nypytykset yms.

    Tuo on helppo tsekata eli suosittelen tarkistamaan.

    - P

    Edit: äh, luin tuon sun kuvauksen uudestaan ja ei tuntuis tuonne viittaavan. Noh, tsekkaa silti. Tuo lagu aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita jos on huonossa jamassa / ei ole tarpeeksi kireällä.



  15. #1725
    Lainaa (Perkele @ Touko. 25 2010,09:00) kirjoitti
    Edit: äh, luin tuon sun kuvauksen uudestaan ja ei tuntuis tuonne viittaavan. Noh, tsekkaa silti. Tuo lagu aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita jos on huonossa jamassa / ei ole tarpeeksi kireällä.
    Minkä kokoinen haka-avain (onko tuon niminen) noihin kruunumuttereihin sopii? 20-50mm löytyy ainakin motonetistä.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  16. #1726
    Lainaa (Grosse @ Touko. 25 2010,12:16) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 25 2010,09:00) kirjoitti
    Edit: äh, luin tuon sun kuvauksen uudestaan ja ei tuntuis tuonne viittaavan. Noh, tsekkaa silti. Tuo lagu aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita jos on huonossa jamassa / ei ole tarpeeksi kireällä.
    Minkä kokoinen haka-avain (onko tuon niminen) noihin kruunumuttereihin sopii? 20-50mm löytyy ainakin motonetistä.
    Osta T U O L L A I N E N niin saat sen laakerin vedettyä momenttiavaimella vielä oikeaan momenttiin.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  17. #1727
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:17) kirjoitti
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Onko noin?

    2007 Dyno comparison
    '03 ZX6R
  18. #1728
    Lainaa (markketo @ Touko. 25 2010,14:42) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:17) kirjoitti
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Onko noin?

    2007 Dyno comparison
    On... Suzuki vetänyt varmaan sutia penkissä.
    K7 ja -08 kymppi ovat samalla viivalla keskenään. Tuo vanhempi mallihan on aivan lussu.
    Supermoto
  19. #1729
    No niinpä näkyvät olevan samalla viivalla keskenään...

    Sutiko K8 rullalla kenties enemmän kuin K7?

    2008 Dyno chart
    '03 ZX6R
  20. #1730
    Lainaa (markketo @ Touko. 25 2010,21:04) kirjoitti
    No niinpä näkyvät olevan samalla viivalla keskenään...

    Sutiko K8 rullalla kenties enemmän kuin K7?

    2008 Dyno chart
    No taatusti. Vakio BT-15 on aivan paska gummi ja K8 aivan eri vihainen K7 nähden...
    Supermoto
  21. #1731
    Batlaxit ne on kympissäkin vakiona...
    '03 ZX6R
  22. #1732
    Lainaa (markketo @ Touko. 25 2010,21:31) kirjoitti
    Batlaxit ne on kympissäkin vakiona...
    Just sen verran vähemmän vetoja että riittää pidot kympissä... *
    Supermoto
  23. #1733
    Lainaa (Perkele @ Touko. 25 2010,09:00) kirjoitti
    Mulla oli ex-ysistä jo aika huonossa jamassa, ei enää kiristämällä parantunut ja oli selkee pykälä kulunut keskelle. Vaihdoin kunnolliseen kartiomalliin ja avot kun etupäästä hävis nypytykset yms.

    Tuo on helppo tsekata eli suosittelen tarkistamaan.

    - P
    Tuolla mp-tallin puolella, stefan kuivuminen keskustelussa lisää infoa asiaan. Keula siis purettu kokonaan ja laakerit pitäisi varmaan vaihtaa uusiin. Muutama lisäkysymys tuli mieleen.

    Toinen asiaan liittyvä keskustelu

    Mistä kannattaa uusi laakerisarja hankkia?
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  24. #1734
    Lainaa (jaulis @ Touko. 25 2010,16:56) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Touko. 25 2010,14:42) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:17) kirjoitti
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Onko noin?

    2007 Dyno comparison
    On... Suzuki vetänyt varmaan sutia penkissä.
    K7 ja -08 kymppi ovat samalla viivalla keskenään. Tuo vanhempi mallihan on aivan lussu. *
    Mjoo, kaverin kans käytettii 2009 keväällä penkissä mopot samana päivänä. Kaverilla gsxr1000-07 ja yoshimura-japan kokoputki. Mun kawassa oli LOR-merkkinen slipari.

    Suzuki puski 176.6hp ja mun Kawa 170.4hp. Ok, oli tiedossa et suzukissa on vahva kone.

    Sit hommasin Akran putken ja PCV:sen, ja käytin samassa penkissä. Tulos oli 181->hp... Ok, suzuki ei ollu ny mukana, mut kuiteski näin.
  25. #1735
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Touko. 24 2010,03:28) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2010,00:27) kirjoitti
    Laitan muuten ketjut 525 ZVM, 520 *tarjottiin että olis enemmän kisamaiset ja pienempi vierintä vastus mutta ken mopon ketjut haluaa katu pyöräänsä laittakoon
    Tarviit kyllä aika paljon muutakin siihen pyörääs kuin putkiston ettei 520 ketjut kestäisi...
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Jos olisin tiennyt olisin kaiketi ajellut Suzukin K7 mallilla jo alusta asti kun siinä ei ole niitä väännön tehokuoppiakaan, mutta taitaa vaan olla noi tehojutut ko. kiksusta vähän perstuntuma dynolla mitattuja.............. on tullut ajeltua monen moista suikkaa mitään poikkeuksellisia tehoja en ole havainnut vain surkean alaväännön vakiossa
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  26. #1736
    Lainaa (Grosse @ Touko. 25 2010,22:51) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 25 2010,09:00) kirjoitti
    Mulla oli ex-ysistä jo aika huonossa jamassa, ei enää kiristämällä parantunut ja oli selkee pykälä kulunut keskelle. Vaihdoin kunnolliseen kartiomalliin ja avot kun etupäästä hävis nypytykset yms.

    Tuo on helppo tsekata eli suosittelen tarkistamaan.

    - P
    Tuolla mp-tallin puolella, stefan kuivuminen keskustelussa lisää infoa asiaan. Keula siis purettu kokonaan ja laakerit pitäisi varmaan vaihtaa uusiin. Muutama lisäkysymys tuli mieleen.

    Toinen asiaan liittyvä keskustelu

    Mistä kannattaa uusi laakerisarja hankkia?
    Mä itse tein talven aikana, joten tilailin <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-ZX10R-ZX-10-R-04-05-Steering-Stem-Bearings-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c10419340
    QQitemZ120531817280QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAcce ssories" target="_blank">TÄÄLTÄ</a> = halpa ja hyvä (tuo on C-malliin), mutta sulla ei varmaankaan ole oikein intressejä ootellä 2 viikkoa laakereita.

    Tuommoiset kartiomallit kuitenkin hommaat ihan ehdottomasti, ovat nimittäin huomattavasti paremmat / kestävämmät kuin alkuperäisen malliset.

    Itse olen ulkomailta aina tilaillut osat, joten en ikävä kyllä osaa suomen tarjonnassa auttaa

    - P
  27. #1737
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 26 2010,10:35) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Touko. 24 2010,03:28) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2010,00:27) kirjoitti
    Laitan muuten ketjut 525 ZVM, 520 *tarjottiin että olis enemmän kisamaiset ja pienempi vierintä vastus mutta ken mopon ketjut haluaa katu pyöräänsä laittakoon
    Tarviit kyllä aika paljon muutakin siihen pyörääs kuin putkiston ettei 520 ketjut kestäisi...
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Jos olisin tiennyt olisin kaiketi ajellut Suzukin *K7 mallilla jo alusta asti kun siinä ei ole niitä väännön tehokuoppiakaan, mutta taitaa vaan olla noi tehojutut ko. kiksusta vähän perstuntuma dynolla mitattuja..............
    Ei tuo nyt niin hirveän kuoppaiselle tuntunut ajossakaan.




    Bikefoxin penkissä tuollaisesta 170hv gixxusta sai 187hv lapun jos haluaa esim. netissä luvuilla kikkeliä venytellä...


    Jos kovasti tykkää kawoista ja haluaa leijua, niin päivittä -08 kymppiin tai uudempaan. Se on jo oikeasti ihan pirun hyvä pyörä. Ja siinähän on enemmän jerkkuakin kuin tuossa vanhassa, mikä on luonnollisesti todella tärkeässä roolissa... Jaksaa mennä sitten ylämäkeenkin.*10hv on elintärkeä määrä näissä, juuri se ratkaiseva tekijä.

    Lainaa kirjoitti
    on tullut ajeltua monen moista suikkaa mitään poikkeuksellisia tehoja en ole havainnut vain surkean alaväännön vakiossa
    Sama vika, jokaista on tullut ajettua ja oikeastaan ainoat poikkeukset 2000-luvulla milloin omaan makuun suzukit eivät olisi olleet koneeltaan selvästi parhaita kilosista, ovat olleet -04 ja -08. Silloin ovat kympit ottaneet hommaa haltuun... *

    Ps. Melkein ostin uuden -06 kympin aikoinaan. Onneksi on koeajo mahdollisuuksia olemassa... Ostin gixxerin. Tosin saman mahdollisuuden ansiosta voisin ostaa vaikka heti uuden kympin. *
    Supermoto
  28. #1738
    Tulipas sitten vähän ostettua palikkaa omaan pyörään. Commanderi Usasta ja Akran kokoränni Saksasta. Ihanan kallista
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  29. #1739
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 26 2010,21:52) kirjoitti
    Tulipas sitten vähän ostettua palikkaa omaan pyörään. Commanderi Usasta ja Akran kokoränni Saksasta. Ihanan kallista *
    Kuinka kallista?
  30.  
  31. #1740
    Lainaa (jaulis @ Touko. 26 2010,14:07) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 26 2010,10:35) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 24 2010,22:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Touko. 24 2010,03:28) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 23 2010,00:27) kirjoitti
    Laitan muuten ketjut 525 ZVM, 520 *tarjottiin että olis enemmän kisamaiset ja pienempi vierintä vastus mutta ken mopon ketjut haluaa katu pyöräänsä laittakoon
    Tarviit kyllä aika paljon muutakin siihen pyörääs kuin putkiston ettei 520 ketjut kestäisi...
    Siinähän on ns. viritettynä vakio K7 sukisukin tehot, joten eihän niitä ketjuja tarvitse edes kiristää ensimmäisellä 20tkm. *
    Jos olisin tiennyt olisin kaiketi ajellut Suzukin *K7 mallilla jo alusta asti kun siinä ei ole niitä väännön tehokuoppiakaan, mutta taitaa vaan olla noi tehojutut ko. kiksusta vähän perstuntuma dynolla mitattuja..............
    Ei tuo nyt niin hirveän kuoppaiselle tuntunut ajossakaan.




    Bikefoxin penkissä tuollaisesta 170hv gixxusta sai 187hv lapun jos haluaa esim. netissä luvuilla kikkeliä venytellä...


    Jos kovasti tykkää kawoista ja haluaa leijua, niin päivittä -08 kymppiin tai uudempaan. Se on jo oikeasti ihan pirun hyvä pyörä. Ja siinähän on enemmän jerkkuakin kuin tuossa vanhassa, mikä on luonnollisesti todella tärkeässä roolissa... Jaksaa mennä sitten ylämäkeenkin.*10hv on elintärkeä määrä näissä, juuri se ratkaiseva tekijä.

    Lainaa kirjoitti
    on tullut ajeltua monen moista suikkaa mitään poikkeuksellisia tehoja en ole havainnut vain surkean alaväännön vakiossa
    Sama vika, jokaista on tullut ajettua ja oikeastaan ainoat poikkeukset 2000-luvulla milloin omaan makuun suzukit eivät olisi olleet koneeltaan selvästi parhaita kilosista, ovat olleet -04 ja -08. Silloin ovat kympit ottaneet hommaa haltuun... *

    Ps. Melkein ostin uuden -06 kympin aikoinaan. Onneksi on koeajo mahdollisuuksia olemassa... Ostin gixxerin. Tosin saman mahdollisuuden ansiosta voisin ostaa vaikka heti uuden kympin. *
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen 180 kmh saa Englannissa RAM AIR SYSTEMIIN BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Sivu: 58 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068108 ... ViimeinenViimeinen