20% katukäytössä on ihan jees, kun parantaa kuitenkin korroosion kestoa.(Miq @ Syys. 11 2009,09:09) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Laitetaanpa tämä tähänkin ketjuun, jos vaikka paremmin löytyisi tietoa..
Kaadoin 10ärräni paikoiltaan ja öljynpaineen merkkivalo jäi palamaan käynnistyksen jälkeen. Toisessa ketjussa mainitun vinkin perusteella irrotin bensapumpun liittimen ja löysäsin reilusti öljynsuodatinta ja starttasin. Suodattimen välistä valui kyllä öljyä. Valo ei kuitenkaan sammunut tämän jälkeen, joten koetin vielä laskemalla kaikki öljyt pois pohjapropun kautta ja irrottamalla koko suodattimen ja laitoin öljyt uudelleen sisään. Vieläkin valo palaa. Kierroksia en uskaltanut juurikaan nostaa, vaikka se tämän kuuleman perusteella voisi auttaakin. Eli mikä sitten neuvoksi? Kaikki piuhat ja liittimet näyttävät ja tuntuvat olevan ehjiä, mikään ei ole jäänyt puristuksiin katteen ja moottorin posken väliin.
huupille:
Joo hanaa vaan hetken aikaa kierroksen yli 4000 niin kyl se siitä. Hetken savuttaa mutta kone kyllä saa voitelua eikä tule vaurioita.
Ja mä luulin että mun ex-ysissä oli mureat äänet Yoshin putkistolla.. nope nope.. Arata kuullostaa kyllä kusiaisessakin aika murealta(Perkele @ Syys. 09 2009,13:30) kirjoitti
Yoshi over Akra ja nyt vois sanoa, että soundejen puolesta ainakin (ja luetun mukaan tehojen blablabla tiedän tiedän) Arata over those both!
Hitto että pitää matalaa murinaa noissa klipeissä.. ihan sama missä pyörässä kiinni. Gixeri, kusiaiskawa, kymppi jne. todella mukavat soundit. Noh, pakko tupata paikoilleen vaikkei pc:tä oliskaan.. silleesti, että just ennen talliin työntämistä ettei tykkää kovin paskaa. Pakko ottaa kuitenkin ääninäyte itselleen
- P
Juurikin näin. *(nebis @ Syys. 11 2009,16:28) kirjoitti
Muutaman sekunnin pidin kiekat yli 4000 niin jo sammui valo. Savutus oli kyllä kieltämättä aika reilua. Noo, kovaa ajoa vaan.. *
![]()
Onhan se uus kybä kova peli, mut tälle kyl repes jo vähän: kovalupaus toi +340km/h.. jep jep, ihan varmaa!
GAAAAAZ!!!!
Itekki nauranu tolle(micky1000 @ Syys. 14 2009,22:51) kirjoitti
Kaikenlaisia tarinoita tua nettimotossa kyl näkee
![]()
Millanen tuo uusi kybä on radalla? Ainakin varmaan pitempi ja siten rauhallisempi (=hallittavampi) kuin vanhemmat? Aikas paljon roinaa lupaa tuossa jo mukaan ja vissiin aika hyvin laitettukin toi pyörä...(raikkonen @ Syys. 15 2009,06:07) kirjoitti
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Onhan tuo kymppi pidentynyt vuosien varrella...(Miq @ Syys. 15 2009,08:08) kirjoitti
04-05 Akseliväli 1385mm, ohjauskulma 24° ja etujättö 102mm
06-07 Akseliväli 1390mm, ohjauskulma 24,5° ja etujättö 102mm
08- Akseliväli 1415mm, ohjauskulma 25,5° ja etujättö 110mm
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Tuosta olis hyvä nähdä dynokäppyrät, kun ei ihan mee läpi noilla muutoksilla tuo + 200 hv...(micky1000 @ Syys. 14 2009,22:51) kirjoitti
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
+50hp kaasusetti niin ei silloinkaan.(micky1000 @ Syys. 14 2009,22:51) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Jaa-a, Mahtaisko mennä edes vapaapudotuksella?(Toippari @ Syys. 15 2009,09:09) kirjoitti
Pitäs saada pysyyn nokka alaspäin koko ajan...
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Hiukan optimistisessa penkissä 200hp konetehoa kuullostaa ihan mahdolliselta, joku taas vaan lukenu lappua väärin...
Ja uskon kyllä senkin että ottaa 340km/h mittariin, se on vasta 10% mittarivirhe mikä ei tossa nopeudessa ole edes kovin paha.
Kuka ottaa kiksit mistäkin.![]()
'03 ZX6R
Niin KONEtehoa ehkä, mutta ei TAKAPYÖRÄtehoa(markketo @ Syys. 15 2009,19:03) kirjoitti
... Siis noilla mainituilla muutoksilla ei sitten millään ei!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Joku on tainnut kehittää todellisen tehoputken(Athene @ Syys. 15 2009,19:05) kirjoitti
![]()
ZH2 2020
Attituden mainitsemasta tehoputkesta aasinsiltana sitten takaisin Arataan
Putki tuli tänään ja pakko hehkuttaa.. kevein putkisto mitä olen käsissäni pitänyt ja saumat ovat niin viimeisen päälle tehtyjä, etten ole tosiaan vastaavaa nähnyt aiemmin. Luin että viimeistely on noissa ihan huippuluokkaa ja nyt kun on omin silmin nähnyt ja pyöritellyt käsissään, niin pakko myöntää.
Niin ja joko muistin mainita, että kevyt kuin höyhen! Mä oon rakastunut! Hitto pakko pistää paikoilleen vähän ennen talliin pukkaamista, pakko se on ottaa savut vielä, koska äänetkin pitäis olla kunnolla murakat tuossa.
Sorry hehkutus, oli vaan sen verta hjyvä fiilis.
- P
^ Mitä oon Aratan pöhinöitä joskus yhdessä Bladessa kuunnellut, niin hyvältä kuulostaakin, ei vain näytä hyvälle.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Saa sitä ollakin onnessaan. Hienot osat ovat aina iloinen asia...(Perkele @ Syys. 15 2009,20:41) kirjoitti
![]()
Supermoto
^^ Athene: mukava kuulla. Kovasti odotan tosiaan päästä kuuntelemaan soundit tuosta putkestahyvää lupaa tuo sinunkin kommenttisi
jaulis: juu saahan sitä hehkuttaa, toivottavasti vaan en kenenkään ärsytyskynnystä ylitä tässä onneni huumassa
Mutta tosiaan mukavahan se on saada uutta palikkaa mopoon, sääli vaan että ajokausi lyhenee kokoajan. Tänään piti motarin rampilla käyttää jalkaa maassa ja testata että oliko kosteus vettä vai jäätä, vettä se oli mutta näytti ihan jäältä.
- P
Heps! Vinkkejä millä saisi ilman kokoränniä kohtuu hintaisin konstein -05 kybästä ylärekisteristä >12000rpm enemmän ruutia? Vai aiheuttaako vakio rännin ahtaus putkien yhdistyessä sen, ettei oikein mikään temppu auta tuonne ylärekisteriin?
Slipari viritteisenä tehokäyrä laskee nopeasti huippujen jälkeen n.12200rpm ja tuon tuntee varsinkin 5 & 6 vaihteilla kun maksimi teho on ohitettu, niin alkaa vähän mopo puutumaan enenemässä määrin lähestyttäessä rajoittajaa
Eli huipputehoja ei tarvii välttämäti enempää, mutta tehon negatiivinen kulmakerroin sais olla loivempi huippujen jälkeen, jolloin puhaltelisi reippaammin rajoittajalle.
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Jos huipuilla ei ole niin väliksi niin lyhennä välitystä. Rupeaa potkimaan iloisesti rajoittimeen isommallakin vaihteella...(Miq @ Syys. 16 2009,16:16) kirjoitti
![]()
Supermoto
Tarkennus: "huippuja ei tarvii välttämäti enempää" -> "huipputehoja ei tarvii välttämäti enempää" eli kyllä mopotin kulkea pitää, joten ratas kikkailut on(jaulis @ Syys. 16 2009,16:24) kirjoitti
, koska ainahan voi pienempää vaihdetta pykältää, mutta sitten vauhtikin on taas pienempi ja kun tykkään mennä "välillä" kovaa.
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Tosiaan...(Miq @ Syys. 16 2009,16:30) kirjoitti
Mitkä välit sulla muuten on. Mikäli vakiot niin kannattaa kyllä koittaa "kikkailla".
Supermoto
Nokkien uudelleen ajoitus, kannen porttaus mutta helpoiten homma taitaa onnistua kuitenkin kokorännillä(Miq @ Syys. 16 2009,16:16) kirjoitti
http://www.ivansperformanceproducts.com/zx10r.htm
ZH2 2020
Vakio välit on ja niillä menee ihan ok vaikka takasen profiili korkeampi (satunnaisilla amatööri kokeilulla & 5hz tarkalla gps:llä) 0-100 = 3.1, 0-200 = 7.6, 100-200 = 4.2 ja aamuyöstä happirikkaalla ilmalla powerwheelietä kolmosella maksimiväännön kohdilta.(jaulis @ Syys. 16 2009,16:34) kirjoitti
Eli jos kikkailee väleillä niin oisko eteen piikki lisää tai/ja takaa pois -> shiftaisi maksimi tehon kovemmalle nopeudelle isoilla vaihteilla (vai turruttaisiko käytännössä)...
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Joopa joo, vähissä taitaa olla mahkut venyttää tuota maksimitehon jälkeistä aluetta ilman kunnon investointeja(Attitude @ Syys. 16 2009,20:34) kirjoitti
Sytkä kikkailutkaan ei taida (oikeasti) purra tuonne ylärekisteriin???
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Kokoränni, uudet nokat, ohuempi kansipahvi ja voimakomentaja.(Attitude @ Syys. 16 2009,20:34) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Ihme! Äijä on täällä heti itkemässä mistä sais lisätehoja kybään, kun ysi alkaa pysymään perässä.(Miq @ Syys. 17 2009,09:03) kirjoitti
Mut mitäs sää niillä lisätehoilla, kun pyöränkin pistit jo seisomaan....
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Osat:(dYNY @ Syys. 17 2009,09:05) kirjoitti
- putki 1600e (eihän muuta kuin akraa voi kawaan laittaa)
- nokkatsäätyvät eli ei tarvii 0e
- pahvi 50e
tietty sitten
- airfilsu 50e
- sytkä boxi 350e
----------
= >2000e
Työt:
- pc3 + sytkä säätö >300e
- nokkien säätö + venavälykset >600e
- pahvin asennus xxxe
----------
= >1000e
summasummarum >3000eKuka lähdeen sponssaan
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Onhan se kesä ensi kesänäkin vai onko joku perunut sen(sky @ Syys. 17 2009,09:09) kirjoitti
Ja eikös ne lisä konit tule sullekin käyttöön vasta ensi kaudelle
Ois ollut vaan niin kiva pösäyttää oikea 300kmh rikki (vakio c-malli menee rajoittajalle kuulemma 297kmh), mut ehkäpä sen aika on sitten vanhempana kun emäntä haluaa taas mopon kyytiin eikä isäntä enään taivu radalle jolloin vaihdetaan busaan
![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.