Sivu: 38 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2836373839404888138 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 4629:sta
  1. #1111
    Noniin, hyppään tänne Kawasaki-kerhon puolelle niin, että suhisee. Tuli ostettua tuollainen 2007 vuosimallin musta kymppiärrä.

    Jotta ei tule ihan OT, niin onko tuossa vuosimallissa normaalia, että pienillä kierroksilla (2000-5000rpm) tulee värinät läpi ohjaukseen, aina kun tiessä pientä pomppua/epätasaisuutta (kun etujousitus painuu kasaan)?

    Tuon saa aikaiseksi myös siten, että vauhdissa työntää/tönii etupäätä alaspäin. Tuo ilmiö "poistuu" yli 5000rpm jälkeen melkein kokonaan.

    Ihan kuin moottorin värinät johtuisivat läpi kun jousitus joutuu hommiin.

    Muuten tuo keula tuntuu ihan hyvältä, ei kolise hidastetöyssyissä ym. (mitä nyt kotiinajon aikana kerkesi tunnustelemaan sen 140km).
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  2. #1112
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 07 2009,23:22) kirjoitti
    Noniin, hyppään tänne Kawasaki-kerhon puolelle niin, että suhisee. Tuli ostettua tuollainen 2007 vuosimallin musta kymppiärrä.

    Jotta ei tule ihan OT, niin onko tuossa vuosimallissa normaalia, että pienillä kierroksilla (2000-5000rpm) tulee värinät läpi ohjaukseen, aina kun tiessä pientä pomppua/epätasaisuutta (kun etujousitus painuu kasaan)?

    Tuon saa aikaiseksi myös siten, että vauhdissa työntää/tönii etupäätä alaspäin. Tuo ilmiö "poistuu" yli 5000rpm jälkeen melkein kokonaan.

    Ihan kuin moottorin värinät johtuisivat läpi kun jousitus joutuu hommiin.

    Muuten tuo keula tuntuu ihan hyvältä, ei kolise hidastetöyssyissä ym. (mitä nyt kotiinajon aikana kerkesi tunnustelemaan sen 140km).
    Ratkaisu on tässä ketjussa tuossa vähän ylempänä.

    Kesä. 24 2009,23:09

    Ei poistanut ongelmaa 100%, mutta 95% joten se saa kelvata mulle

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  3. #1113
    Ok, täytyy kokeilla tuota kumituttihässäkkää. Jotenkin vaan tuntuu hassulta, että tuollainen virtalukonpideke (tai mikä onkaan) aiheuttaisi tuollaisen väristyksen/tärinän. Tarkennuksena, että tuo ilmiö on pahimmillaan 4000-5000rpm välissä.

    Noista keulan säädöistäkään en ole kyllä hajulla, eli nekin voivat olla mitä vain. Miten tuon default-säädön saisi takaisin, josta sitten voisin ruveta katsomaan omaan tyyliini sopivaa (kuinka monta napsua ja minne suuntaan)? Voiko tuo aiheuttaa tuota värinää (väärä setup)?
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  4. #1114
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 08 2009,09:26) kirjoitti
    Ok, täytyy kokeilla tuota kumituttihässäkkää. Jotenkin vaan tuntuu hassulta, että tuollainen virtalukonpideke (tai mikä onkaan) aiheuttaisi tuollaisen väristyksen/tärinän. Tarkennuksena, että tuo ilmiö on pahimmillaan 4000-5000rpm välissä.

    Noista keulan säädöistäkään en ole kyllä hajulla, eli nekin voivat olla mitä vain. Miten tuon default-säädön saisi takaisin, josta sitten voisin ruveta katsomaan omaan tyyliini sopivaa (kuinka monta napsua ja minne suuntaan)? Voiko tuo aiheuttaa tuota värinää (väärä setup)?
    Ei pitäisi kyllä keulan säädöillä olla suuremmin vaikutusta noihin resonointeihin.

    Alustan saat tehdaskuosiin manuaalin avulla. Jos pyörän mukana et saanut moista, niin pistä vaikka sähköpostia Sumekolle, niin lähettävät kopion ilmaiseksi.

    - P

    Edit: niin ja tietenni joku reipas vois pistää sulle kyseisen mallin asetukset, niin ei tartte kustin polkemista odotella..



  5. #1115
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 08 2009,09:26) kirjoitti
    Ok, täytyy kokeilla tuota kumituttihässäkkää. Jotenkin vaan tuntuu hassulta, että tuollainen virtalukonpideke (tai mikä onkaan) aiheuttaisi tuollaisen väristyksen/tärinän. Tarkennuksena, että tuo ilmiö on pahimmillaan 4000-5000rpm välissä.

    Noista keulan säädöistäkään en ole kyllä hajulla, eli nekin voivat olla mitä vain. Miten tuon default-säädön saisi takaisin, josta sitten voisin ruveta katsomaan omaan tyyliini sopivaa (kuinka monta napsua ja minne suuntaan)? Voiko tuo aiheuttaa tuota värinää (väärä setup)?
    Perussäätö keulassa on rebound: 10 naksua, compression: 10 naksua ja jousen esijännitys 17mm.

    Eli ensin vaimennuksen säädöt kiinni (myötäpäivään) ja sitten nuo 10 naksua auki.

    Värinä tulee virtalukosta joka on kiinni siinä ylä t-kappaleessa kumiheloilla ja katkopulteilla. Määrätyllä taajuudella se ottaa kiinni siihen suojakuoreen ja värinä välittyy sitten stongaan.

    Vaimennuksen säätö saattaa vaikuttaa minimaalisesti tuohon.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  6. #1116
    Lainaa (jaskajaska @ Touko. 31 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (jii-äm @ Touko. 30 2008,17:34) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
    Elikkäs lipan pitäisi kustantaa väh. kiloeuro, jotta tuosta vaihdosta tulisi jotain kotiin päin mahdollisen lipsun kohdalla. Ei kuitenkaan mitään hajua mitä noi pikku lipsujen paikkomiset kymppiin tyypillisesti tekee, että osaisi päättää vaihtaako yhtiö vai maksaa omasta pussista vahingon sattuessa?
    Tonniin ei kyllä kovin kummoista lippaa tarvitse ainakaan siinä tapauksessa että työ tehdään korjaamolla oman autotallin sijasta. Mulla on ihan empiiristä kokemusta, mut ei kuitteja tallessa joten en osaa varaosien hintoja tai muita heittää.

    Suuntaa antaen voisi sanoa että pyörä kyljelleen vähäksi matkaa liukumaan niin lunnaiksi meno on aika todennäköistä (oli sitten mutkatie tai rata). Vaikka vielä ajamalla kotiinkin saisi.
    Heitin just pienet lipat 10ärrällä ja kokonais kustannukset oli 3000€ korjaamolla. leovincen slipari (490€). kaikki oikean puolen katteet. jarrupoljin ja molemmat posket.
    Aika tarkka arvio toi on. Vanha loppunajettu katutakanen hävis alta hevosenkengässä (vauhti matala 1.34) -> lowsideri seinään josta toiselle kyljelle (johon ei ihme kyllä tullut oikeen mitään) -> oik. kylkeen skraidua ja perä n. 3750e + tankin maalaus

    Piti olla vain varovainen piipahdus kokeileen voiko paskalla selällä ajaa taas radalla (uus nakki odotti tallissa), mutta ei voi muutakun todeta että super TYHMÄ MINÄ *
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  7. #1117
    Lainaa (dYNY @ Heinä. 08 2009,09:59) kirjoitti
    Perussäätö keulassa on rebound: 10 naksua, compression: 10 naksua ja jousen esijännitys 17mm.

    Eli ensin vaimennuksen säädöt kiinni (myötäpäivään) ja sitten nuo 10 naksua auki.

    Värinä tulee virtalukosta joka on kiinni siinä ylä t-kappaleessa kumiheloilla ja katkopulteilla. Määrätyllä taajuudella se ottaa kiinni siihen suojakuoreen ja värinä välittyy sitten stongaan.

    Vaimennuksen säätö saattaa vaikuttaa minimaalisesti tuohon.
    Kiitos ja kumarrus. Pitää tutustua asiaan paremmin ensi viikolla kun alkaa kesäloma *

    Tuohon kuvaan liittyen, miten sait putken pätkän sinne väliin? Jouduitko purkamaan/vääntämään jotain? Oliko iso änkeminen?

    edit. onko kellään tietoa mistä saisin omistajankäsikirjan, kun tuossa ei tullut mukaan (vain huoltokirja)? Noista naksuista ym. on siinä varmaan kattavammin kuin tuossa koneelta löytyvästä service manualissa.



    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  8. #1118
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 08 2009,13:00) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Heinä. 08 2009,09:59) kirjoitti
    Perussäätö keulassa on rebound: 10 naksua, compression: 10 naksua ja jousen esijännitys 17mm.

    Eli ensin vaimennuksen säädöt kiinni (myötäpäivään) ja sitten nuo 10 naksua auki.

    Värinä tulee virtalukosta joka on kiinni siinä ylä t-kappaleessa kumiheloilla ja katkopulteilla. Määrätyllä taajuudella se ottaa kiinni siihen suojakuoreen ja värinä välittyy sitten stongaan.

    Vaimennuksen säätö saattaa vaikuttaa minimaalisesti tuohon.
    Kiitos ja kumarrus. Pitää tutustua asiaan paremmin ensi viikolla kun alkaa kesäloma *

    Tuohon kuvaan liittyen, miten sait putken pätkän sinne väliin? Jouduitko purkamaan/vääntämään jotain? Oliko iso änkeminen?
    Pikkusen vaan ruuvarilla raottaa niin ton pissapojan letkun pätkän saa sinne väliin helposti.

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  9. #1119
    Lainaa (Grosse @ Heinä. 08 2009,13:00) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Heinä. 08 2009,09:59) kirjoitti
    Perussäätö keulassa on rebound: 10 naksua, compression: 10 naksua ja jousen esijännitys 17mm.

    Eli ensin vaimennuksen säädöt kiinni (myötäpäivään) ja sitten nuo 10 naksua auki.

    Värinä tulee virtalukosta joka on kiinni siinä ylä t-kappaleessa kumiheloilla ja katkopulteilla. Määrätyllä taajuudella se ottaa kiinni siihen suojakuoreen ja värinä välittyy sitten stongaan.

    Vaimennuksen säätö saattaa vaikuttaa minimaalisesti tuohon.
    Kiitos ja kumarrus. Pitää tutustua asiaan paremmin ensi viikolla kun alkaa kesäloma *

    Tuohon kuvaan liittyen, miten sait putken pätkän sinne väliin? Jouduitko purkamaan/vääntämään jotain? Oliko iso änkeminen?

    edit. onko kellään tietoa mistä saisin omistajankäsikirjan, kun tuossa ei tullut mukaan (vain huoltokirja)? Noista naksuista ym. on siinä varmaan kattavammin kuin tuossa koneelta löytyvästä service manualissa.
    Et sitten lukenut tuota mun viestiä ollenkaan? * Eli toistetaanpa, Sumekolle yhteydenottoa joko sähköpostitse tai pöhelimellä. Pistävät sulle nopsaan tulemaan kopion kyseisestä läpyskästä.

    - P



  10. #1120
    Lainaa (Perkele @ Heinä. 08 2009,13:09) kirjoitti
    Et sitten lukenut tuota mun viestiä ollenkaan? * Eli toistetaanpa, Sumekolle yhteydenottoa joko sähköpostitse tai pöhelimellä. Pistävät sulle nopsaan tulemaan kopion kyseisestä läpyskästä.

    - P
    No prkl, taisin ajatella kokoajan service manuaalia. My bad, täytyy ottaa silmät käteen

    Otan yhteyttä Sumekolle.

    Kiits.
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  11. #1121
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,12:46) kirjoitti
    ...Vanha loppunajettu katutakanen hävis alta hevosenkengässä (vauhti matala 1.34) -> lowsideri seinään josta toiselle kyljelle (johon ei ihme kyllä tullut oikeen mitään) -> oik. kylkeen skraidua ja perä n. 3750e + tankin maalaus
    Onko tietoa mistä löytyisi käytettyjä 10r:n katteita ja osia?

    Tai mistä mestasta noita voisi saada edukkaammin uutena?

    edit: korjaukseen meni...



    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  12. #1122
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,17:58) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,12:46) kirjoitti
    ...Vanha loppunajettu katutakanen hävis alta hevosenkengässä (vauhti matala 1.34) -> lowsideri seinään josta toiselle kyljelle (johon ei ihme kyllä tullut oikeen mitään) -> oik. kylkeen skraidua ja perä n. 3750e + tankin maalaus
    Onko tietoa mistä löytyisi käytettyjä 10r:n katteita ja osia?

    Tai mistä mestasta noita voisi saada edukkaammin uutena?

    Ois nyt vaihtoehtoja:
    1) teettää remppa liikkeessä
    2) tehdä remppa eli ottaa könttä summa joka vastaa uusien osien ovh:ta (kannattaisi olettaen että löytyy jostain osat halvalla, jolloin työlle jäisi jotain arvoa)
    3) tehdä pyörästä reiseri (lasikuitu katteet yms.)

    Huom! Jos kiinnostaa esim. reiserin aihio niin asap. kyseleen (huomenna menee joko korjaukseen tai otan rahat). Mitään muuta kun katteet oik. puolelta + skraidu tankissa, kytkin kopassa ja perä katteet mennyt (häkki ehjä). Niin ja tapit poikki, mut vaihteen siirtäjä ja takajarru kunnossa eli ajo kunnossa.
    eBaysta lähtisin katseleen, esim. <a href="http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-Fairing-ZX-10R-04-05-Green-Black-ABS-SET-K1412_W0QQitemZ250458357968QQcmdZViewIte



    mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3a507b40d0&_trk sid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|7 2%3A1689|240%3A1318|301%3A0|293%3A2|294%3A50" target="_blank">TÄSTÄ</a> koko setti rapiaan 300 puntaan posteineen...laadusta ei henk.koht. kokemusta mut kuulopuheiden mukaan ihan hyviä pitäis olla.

    edit. en saanu suoraa linkkiä toimimaan mut tästä selaamaan: <a href="http://shop.ebay.co.uk/items/__zx10r-fairings_W0QQQ5ftrkparmsZ65Q253A12Q257C66Q253A2Q25 7C39Q253A1Q257C72Q253A1689QQ_dmp

    tZUKQ5fMotorcycleQ5fPartsQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em1 4?_pgn=2" target="_blank">iibei</a>

    edit2: Monsteri-setti ois aika hieno mun silmään



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  13. #1123
    Lainaa (jukepoksi @ Heinä. 08 2009,18:13) kirjoitti
    eBaysta lähtisin katseleen, esim. <a href="http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-Fairing-ZX-10R-04-05-Green-Black-ABS-SET-K1412_W0QQitemZ250458357968QQcmdZViewIte





    mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3a507b40d0&_trk sid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|7 2%3A1689|240%3A1318|301%3A0|293%3A2|294%3A50" target="_blank">TÄSTÄ</a> koko setti rapiaan 300 puntaan posteineen...laadusta ei henk.koht. kokemusta mut kuulopuheiden mukaan ihan hyviä pitäis olla.
    Mä oon kuullut taas ihan toista...
    '03 ZX6R
  14. #1124
    Lainaa (markketo @ Heinä. 08 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Heinä. 08 2009,18:13) kirjoitti
    eBaysta lähtisin katseleen, esim. <a href="http://cgi.ebay.co.uk/KAWASAKI-Fairing-ZX-10R-04-05-Green-Black-ABS-SET-K1412_W0QQitemZ250458357968QQcmdZViewIte






    mQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3a507b40d0&_trk sid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|7 2%3A1689|240%3A1318|301%3A0|293%3A2|294%3A50" target="_blank">TÄSTÄ</a> koko setti rapiaan 300 puntaan posteineen...laadusta ei henk.koht. kokemusta mut kuulopuheiden mukaan ihan hyviä pitäis olla.
    Mä oon kuullut taas ihan toista...
    Jaa oot vai? Kaveri osti vastaavan setin 9R:ään eikä sillä ainakaan valittamista ollut. Tuskin nuo alkuperäistä laatua vastaa mut eipä oo hinnalla pilattu...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  15. #1125
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,17:58) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,12:46) kirjoitti
    ...Vanha loppunajettu katutakanen hävis alta hevosenkengässä (vauhti matala 1.34) -> lowsideri seinään josta toiselle kyljelle (johon ei ihme kyllä tullut oikeen mitään) -> oik. kylkeen skraidua ja perä n. 3750e + tankin maalaus
    Onko tietoa mistä löytyisi käytettyjä 10r:n katteita ja osia?

    Tai mistä mestasta noita voisi saada edukkaammin uutena?

    Ois nyt vaihtoehtoja:
    1) teettää remppa liikkeessä
    2) tehdä remppa eli ottaa könttä summa joka vastaa uusien osien ovh:ta (kannattaisi olettaen että löytyy jostain osat halvalla, jolloin työlle jäisi jotain arvoa)
    3) tehdä pyörästä reiseri (lasikuitu katteet yms.)

    Huom! Jos kiinnostaa esim. reiserin aihio niin asap. kyseleen (huomenna menee joko korjaukseen tai otan rahat). Mitään muuta kun katteet oik. puolelta + skraidu tankissa, kytkin kopassa ja perä katteet mennyt (häkki ehjä). Niin ja tapit poikki, mut vaihteen siirtäjä ja takajarru kunnossa eli ajo kunnossa.
    Saat 7 k€ korjattuna, onhan kyseessä kaadettu pyötä Ja eikä pureta äkrän ränniä ja PC:tä pois. Vaikka onhan ne villat jo kärynneet

    Tee elämässä kerrankin jämpti päätös, pyörä korjaukseen ja takasin ajoon.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #1126
    Lainaa (jukepoksi @ Heinä. 08 2009,18:30) kirjoitti
    Jaa oot vai? Kaveri osti vastaavan setin 9R:ään eikä sillä ainakaan valittamista ollut. Tuskin nuo alkuperäistä laatua vastaa mut eipä oo hinnalla pilattu...
    Niin siis onhan noissa hinta-laatusuhde varmasti kohdallaan, mutten menisi kyllä hyviksi haukkumaan.
    '03 ZX6R
  17. #1127
    Lainaa (sky @ Heinä. 08 2009,21:35) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,17:58) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Heinä. 08 2009,12:46) kirjoitti
    ...Vanha loppunajettu katutakanen hävis alta hevosenkengässä (vauhti matala 1.34) -> lowsideri seinään josta toiselle kyljelle (johon ei ihme kyllä tullut oikeen mitään) -> oik. kylkeen skraidua ja perä n. 3750e + tankin maalaus
    Onko tietoa mistä löytyisi käytettyjä 10r:n katteita ja osia?

    Tai mistä mestasta noita voisi saada edukkaammin uutena?

    Ois nyt vaihtoehtoja:
    1) teettää remppa liikkeessä
    2) tehdä remppa eli ottaa könttä summa joka vastaa uusien osien ovh:ta (kannattaisi olettaen että löytyy jostain osat halvalla, jolloin työlle jäisi jotain arvoa)
    3) tehdä pyörästä reiseri (lasikuitu katteet yms.)

    Huom! Jos kiinnostaa esim. reiserin aihio niin asap. kyseleen (huomenna menee joko korjaukseen tai otan rahat). Mitään muuta kun katteet oik. puolelta + skraidu tankissa, kytkin kopassa ja perä katteet mennyt (häkki ehjä). Niin ja tapit poikki, mut vaihteen siirtäjä ja takajarru kunnossa eli ajo kunnossa.
    Saat 7 k€ korjattuna, onhan kyseessä kaadettu pyötä Ja eikä pureta äkrän ränniä ja PC:tä pois. Vaikka onhan ne villat jo kärynneet *

    Tee elämässä kerrankin jämpti päätös, pyörä korjaukseen ja takasin ajoon.
    Jep. Minäkin kyllä korjaisin itse. Eihän toi ole edes pahasti mennyt pas2.

    sakujen iibeistä löytää joskus todella edukkaita osia ihan suoralla ostollakin.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  18. #1128
    Selailin uutta kaikkitietävää BIKE lehteä. Kawa kyykytti selvästi koko kyykkykaartin. Niin sitä pitää...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  19. #1129
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 09 2009,19:19) kirjoitti
    Selailin uutta kaikkitietävää BIKE lehteä. Kawa kyykytti selvästi koko kyykkykaartin. Niin sitä pitää... *
    Eipä olisi ensimmäinen kerta kun Bikessä on numerosarakkeet paitsi sekaisin, niin myös lukuarvot arvottu

    Esimerkiksi Bladesta penkitettiin 170.5 pollea ja suitsasta 166.2. Molemmat saivat samat pisteet. Sen sijaan Kawa vetäisi 2 hp suuremmalla huipputeholla 5 pistettä enemmän, vaikka se häviää esimerkiksi bladelle koko tehoalueella lukuunottamatta 11500 ylittävää pätkää. Esim 8000 rpm kohdalla ero on noin 15 hp. Ota noista sitten selvää.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  20. #1130
    Jokainen voi lukea lehden ja tehdä omat johtopäätökset..
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  21. #1131
    Lehtien testeissä tuntuu voittavan se, joka testaajia miellyttää. Parasta nykyisistä kilokyykyistä on vaikea valita muuten. Samalla tapaa valitaan voittaja kuin ajaja valitsee oman pyöränsä, fiiliksen mukaan . Tässä tapausessa Bikessä Kawalla tosin ajettiin nopeimmat ratakierrokset.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  22. #1132
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 09 2009,21:02) kirjoitti
    Jokainen voi lukea lehden ja tehdä omat johtopäätökset.. *
    Tai käydä ajamassa pyörät itse ja tulla ehkä jopa samaan tulokseen... Ainakin tässä tapauksessa.
    Supermoto
  23. #1133
    3 kuukautta ja reilut 13 000km takana 10r:llä. On se vaan mahtava pyörä edelleenkin, ei tähän kyllästy.

    Euroopassa kävin kesäkuussa parin viikon reissulla ja hyvinhän tällä matkaakin taittoi. Ruotsi-Tanska-Saksa-Sveitsi-Ranska-Italia-Itävalta-Saksa-Tsekki-Puola reittinä, noin 5500 km.
    Reissua varten tuli laitettua sporttipyörässä harvinaisempia lisävarusteita, kuten navigaattoriteline, virran ulosotto ja lämpökahvat
    Öhlins-naviteline

    Radalle pitäs päästä vielä tälle kesää, toivottavasti useammin kuin kerran. Siellä tämä varmaan omimmillaan on kuitenkin.
    zx-10r -04
  24. #1134
    Kattelin joo jossain Biken mittaamia käppyröitä ja tosiasiahan on se että kybän käppyrät oli ihan perseestä performansen kannalta. MUTTA kun pyörää kokeilee, niin veikkaampa että kybä tuntuu mukavan repivältä ajettaessa ja sitä ei saa aikaiseksi kuin tehon ja väännön äkkijyrkällä nousulla. Tällöin jossain pitää olla vääntöä ja tehoa vähemmän. Ja mikäli näin ei olisi, niin pyörähän tuntuis Yamahalta! *

    Olisi kiva nähdä vertailu, jossa pyöriin on asennettu kaikki kilkkeet ja vempeleet, sekä tietysti säädetty penkissä. Veikkaisin että tulos voisi olla että pyörät alkaisi muistuttaan enemmän toisiaan. Toki niitä pieniä tehoeroja varmasti syntyisi, mutta jos käppyrät on muuten saman olosia, niin eipä sillä +2 hp erolla paljoa elvistellä *



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #1135
    Lainaa (niko80 @ Heinä. 09 2009,22:13) kirjoitti
    Radalle pitäs päästä vielä tälle kesää, toivottavasti useammin kuin kerran. Siellä tämä varmaan omimmillaan on kuitenkin.
    Kemoraan 18.8 ajamaan.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  26. #1136
    Lainaa (V-boost @ Heinä. 10 2009,16:50) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Heinä. 09 2009,22:13) kirjoitti
    Radalle pitäs päästä vielä tälle kesää, toivottavasti useammin kuin kerran. Siellä tämä varmaan omimmillaan on kuitenkin.
    Kemoraan 18.8 ajamaan.
    Tuota päivämäärää voisi harkita myös.

    Toivottavasti Kemoraan ehtii jo tässä kuussa ensimmäisen kerran.

    edit. sekotin kuukauden.



    zx-10r -04
  27. #1137
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Tulipa laitettua 16-piikkinen eturatas -04:seen ja sehän piristy! Suosittelen lämpimästi, jos ketju/ratas pakettia vaihdatte, niin piikkiä pienempi eteen.
    Mihinkä hintaan ja mistä olette speedohealereita hommanneet? ja onko jollain kokemusta missä säädöissä tällä välityksellä healerin pitäisi olla?
    GAAAAAZ!!!!
  28. #1138
    Lainaa (micky1000 @ Heinä. 10 2009,17:59) kirjoitti
    Tulipa laitettua 16-piikkinen eturatas -04:seen ja sehän piristy! Suosittelen lämpimästi, jos ketju/ratas pakettia vaihdatte, niin piikkiä pienempi eteen.
    Mihinkä hintaan ja mistä olette speedohealereita hommanneet? ja onko jollain kokemusta missä säädöissä tällä välityksellä healerin pitäisi olla?
    Aattelin piikkä isompaa eteen. Pysyis joskus keula maassa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  29. #1139
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 10 2009,21:04) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Heinä. 10 2009,17:59) kirjoitti
    Tulipa laitettua 16-piikkinen eturatas -04:seen ja sehän piristy! Suosittelen lämpimästi, jos ketju/ratas pakettia vaihdatte, niin piikkiä pienempi eteen.
    Mihinkä hintaan ja mistä olette speedohealereita hommanneet? ja onko jollain kokemusta missä säädöissä tällä välityksellä healerin pitäisi olla?
    Aattelin piikkä isompaa eteen. Pysyis joskus keula maassa.
    sopiko tohon 18 hamppi eteen.. hitusen näyttää timmiltä..
    vitsi ku ei tajunnu kaverin 12r vanhaa hamppia kokeilla..
    itellä tulee jonku verran ajeltua keski nopeuden ollessa lähellä 200 nii ei kai toi yx isompi etunen haittais ku lähtee näkö tota vaihtovaloa kattellessa (mix se palaa ees 6 vaihteel?) puhutaan siis -04/05 kympistä
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  30.  
  31. #1140
    Lainaa (micky1000 @ Heinä. 10 2009,17:59) kirjoitti
    Mihinkä hintaan ja mistä olette speedohealereita hommanneet? ja onko jollain kokemusta missä säädöissä tällä välityksellä healerin pitäisi olla?
    Nopeusnäyttöjen mukaan oma mittari näyttää 85, niin todellinen nopeus on se 80... Näin ainakin -08 malli.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 38 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2836373839404888138 ... ViimeinenViimeinen