Sivu: 28 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878128 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 4629:sta
  1. #811
    Lainaa (Tuuliwiiri @ Marras. 29 2008,14:27) kirjoitti
    Jepskukkuu!
    Tuumin vaa, et mahtaako kellää lojua nurkissa jouten -04-05 mallin kiihkeää sliparia? Tarjoa vaikka privana..

    Ja muuten iha uteliaisuudesta ois hauska tietää millä pöntöllä kukakin on saanu parasta melua ilmoille?

    Jos ei viel ole sliparii hommattu nii suosittelen Sharkin Cone sliparii.. oli ittel z750 moinen ja anto sellaset pörinät et takuulla 10r vähintää samallaiset *







    636 -06
  2. #812
    Aattelimpa tänä talvena huoltaa mopottimeni itte ni onko tuo tulppien vaihto noin vaikeeta että pitäs koko motti irrottaa?
    ja mitkä öljyt? minkä kokonen vakio eturatas on? (17?)



    K7 kilo
  3. #813
    Lainaa (larvantti @ Joulu. 24 2008,15:17) kirjoitti
    Aattelimpa tänä talvena huoltaa mopottimeni itte ni onko tuo tulppien vaihto noin vaikeeta että pitäs koko motti irrottaa?
    ja mitkä öljyt? minkä kokonen vakio eturatas on? (17?)
    Ei tarvii tulppien vaihtoo irrottaa konetta.
    Öljyiks riittää mitkä täyttää ohjekirjan vaatimukset, itellä ollu motulin 5100 ja hyvin on pelannu. Vaihtoväli on kyllä ollu 6tkm.
    Eturattaasta en tiiä.
    Kawasaki zx-10r
  4. #814
    Lainaa kirjoitti
    minkä kokonen vakio eturatas on? (17?)
    oikein, 17 piikkinen on vakiona ainakin 04-05 malleissa. Öljynä oon käyttäny bel-ray:n osasynteettistä, vaihto 6 tkm:n, tai kerran vuodessa välein.
  5. #815
    Entäpä jos laitan piikkiä pienemmän eturattaan, kui paljo se vaikuttaa nopeusmittariin? tarviiks speedohealeri hankkia?
    K7 kilo
  6. #816
    Tässä aikasemmin kirijotettuva, 17 piikkisen eturattaan tilalle 16 piikkinen
    Lainaa kirjoitti
    Mittarivirheen voi laskea näin: 16/17=~0.94117...

    Elikkäs jos ajat 17:lla satasta, niin 16:lla ajat 94,117...km/h.

    Eli 16 piikkisellä eturattaalla moottoripyörän nopeus on ~0.94117 kertainen verrattuna 17 piikkiseen.

    Karrikoiden:
    Jos moottoripyörä on 17 piikkisellä kulkenut esim. 250 km/h, niin 16:lla se kulkee = 16/17*250 = 235.29 km/h.

    Jos taas moottori kiertää todellisessa 100 km/h nopeudessa esim. 4500r/min, niin 16:lla eturattaalla se kiertää 17/16*4500r/min=4781,25r/min.
  7. #817
    Tulppa hommasta vielä sen verta että ei nuo 2 reunimmaista hattua taho lähtee ku ottaa moottorin siihen runkoo kiinni ni pitääkö sitä muka murjoo et lähtee vai pitääkö sitä pari senttiä laskee sitä koneen etupäätä? kiitos vastauksista!
    K7 kilo
  8. #818
    Ne koneen kannakkeet pitää irrottaa rungon ja moottorin kannen välistä, sitte mahtuu reunimmaiset puolat nousemaan rungon sisäpuolelle.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  9. #819
    Lainaa (larvantti @ Joulu. 25 2008,20:58) kirjoitti
    Tulppa hommasta vielä sen verta että ei nuo 2 reunimmaista hattua taho lähtee ku ottaa moottorin siihen runkoo kiinni ni pitääkö sitä muka murjoo et lähtee vai pitääkö sitä pari senttiä laskee sitä koneen etupäätä? kiitos vastauksista!
    En ihan tarkkaan enää muista, mutta riitti kun irrottaa ne moottorinkiinnikkeet tieltä pois. Ei siis tartte itsessään moottoria liikutella, mutta kiinnikkeet oli jotenkin tiellä vaihto-operaatiossa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  10. #820
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
  11. #821
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Kyllä se on hyvä. Kone tuntuu alakierroksilta nuhasemmallta kuin 05- ja 06 mallit. Yläkierroksilla sitten tapahtuu. Asia korjaantunee putken vaihdolla?

    Muuten pyörä on mielestäni todella hyvä ajettava, kevyt yms. En ole vielä paremmalla ajanut.
  12. #822
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Ei ainakaan täristä kuiten aikaisemmat 04-07 mallit...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  13. #823
    Lainaa (Athene @ Tammi. 07 2009,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Ei ainakaan täristä kuiten aikaisemmat 04-07 mallit...
    WTF

    Täristä?

    Miten?

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  14. #824
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 07 2009,15:46) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Tammi. 07 2009,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Ei ainakaan täristä kuiten aikaisemmat 04-07 mallit...
    WTF

    Täristä?

    Miten?

    Kaasukäsi puutuu.
  15. #825
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 08 2009,07:24) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 07 2009,15:46) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Tammi. 07 2009,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Ei ainakaan täristä kuiten aikaisemmat 04-07 mallit...
    WTF

    Täristä?

    Miten?

    Kaasukäsi puutuu.
    OK. En ymmärtänyt, kun oma ei tee tuota.

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  16. #826
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 07 2009,07:19) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Kyllä se on hyvä. Kone tuntuu alakierroksilta nuhasemmallta kuin 05- ja 06 mallit. Yläkierroksilla sitten tapahtuu. Asia korjaantunee putken vaihdolla? *

    Muuten pyörä on mielestäni todella hyvä ajettava, kevyt yms. En ole vielä paremmalla ajanut.
    Jos meinaat esim. kokoröörin vaihtoa vakion tilalle, niin ei ne vääntöä ainakaan lisää joten alas ei kovin paljon jerkkua ole odotettavissa enemmänkin sinne ylärekisteriin. Eli jos väännöstä tykkää (siitä vähäisestäkin ), niin vakioputkisto tai slipari on parempi vaihtoehto. Jos taas sinne ylös haluaa vielä lisää jerkkua, niin koko putki vaihtoon ja säätöä kehiin..

    Tietenni jos vielä puristuksia lisäiltäs jne. niin alhaallakin saatas positiivisia muutoksia tapahtumaan..

    - P



  17. #827
    Lainaa (Perkele @ Tammi. 08 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 07 2009,07:19) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Kyllä se on hyvä. Kone tuntuu alakierroksilta nuhasemmallta kuin 05- ja 06 mallit. Yläkierroksilla sitten tapahtuu. Asia korjaantunee putken vaihdolla? *

    Muuten pyörä on mielestäni todella hyvä ajettava, kevyt yms. En ole vielä paremmalla ajanut.
    Jos meinaat esim. kokoröörin vaihtoa vakion tilalle, niin ei ne vääntöä ainakaan lisää joten alas ei kovin paljon jerkkua ole odotettavissa enemmänkin sinne ylärekisteriin. Eli jos väännöstä tykkää (siitä vähäisestäkin ), niin vakioputkisto tai slipari on parempi vaihtoehto. Jos taas sinne ylös haluaa vielä lisää jerkkua, niin koko putki vaihtoon ja säätöä kehiin..

    Tietenni jos vielä puristuksia lisäiltäs jne. niin alhaallakin saatas positiivisia muutoksia tapahtumaan..

    - P
    Uusi kymppiärrä näyttää olevan poikkeus - siinä kokorännillä saadaan lisää potkua koko kierrosalueella ja 7-8 tonnin kohdilla näyttää olevan todella suuri ero Akran hyväksi *



    ZH2 2020
  18. #828
    Juu niin ne isot pojat on kertonu, että toi Akran putki on tosi hyvä uuteen kymppiin. (Varmaan moni muukin putki lähes yhtä hyvä). Tulee voimaa lisää koko alueelle

    No, tarvii ny toivoo jotta saa putken hankittua, nii sitten sen näkee. Muijan mielestä ihan paska idea laittaa 1300e pakoputkeen
  19. #829
    Lainaa (Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
    Putki vaihdettu, Akran täysputkisto
    Bmc racing ilmansuodatin
    Power commander ja säätö kx tampere

    Orkkis 162,62 rwhp, nyt 174,30
    Vääntö 102,5 -> 106,95
    Paino -7 kg
    Tehokäyrä loppuun asti nouseva kun orkkiksella loppu laskevaa.
    Seuraavaksi rajoittajien poisto ja max kierrosten nosto +500 rpm
    Tässä käytännössä kun vaihdoin. *
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  20. #830
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 08 2009,15:00) kirjoitti
    Juu niin ne isot pojat on kertonu, että toi Akran putki on tosi hyvä uuteen kymppiin. (Varmaan moni muukin putki lähes yhtä hyvä). Tulee voimaa lisää koko alueelle

    No, tarvii ny toivoo jotta saa putken hankittua, nii sitten sen näkee. Muijan mielestä ihan paska idea laittaa 1300e pakoputkeen
    Noin 100€/hv... ei paha.

    1300€ muijaan... => huonompi hyötysuhde
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  21. #831
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 08 2009,07:24) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 07 2009,15:46) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Tammi. 07 2009,15:02) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Ei ainakaan täristä kuiten aikaisemmat 04-07 mallit...
    WTF

    Täristä?

    Miten?

    Kaasukäsi puutuu.
    Juuri tuo. Semmoinen tietynlainen värinä ja tärinä joka puuduttaa kädet ja tuntuu pitemmän päälle ikävältä. Joissain pyörissä on se ominaisuus. Sen takia tärinän takia 06/07 mallikin meni itseltä aikoinaan hylkyyn ostopäätöksen suhteen. Joskus on ollut pyörä, jolla ajaessa näpit puutuu ja ei kiitos enää, senverran epämiellyttävä juttu. Muuten ihan ok tuo vanhakin malli olis ollut... Tuli sitten Honda silloin.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  22. #832
    Lainaa (Attitude @ Tammi. 08 2009,14:43) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Tammi. 08 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 07 2009,07:19) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Kyllä se on hyvä. Kone tuntuu alakierroksilta nuhasemmallta kuin 05- ja 06 mallit. Yläkierroksilla sitten tapahtuu. Asia korjaantunee putken vaihdolla? *

    Muuten pyörä on mielestäni todella hyvä ajettava, kevyt yms. En ole vielä paremmalla ajanut.
    Jos meinaat esim. kokoröörin vaihtoa vakion tilalle, niin ei ne vääntöä ainakaan lisää joten alas ei kovin paljon jerkkua ole odotettavissa enemmänkin sinne ylärekisteriin. Eli jos väännöstä tykkää (siitä vähäisestäkin ), niin vakioputkisto tai slipari on parempi vaihtoehto. Jos taas sinne ylös haluaa vielä lisää jerkkua, niin koko putki vaihtoon ja säätöä kehiin..

    Tietenni jos vielä puristuksia lisäiltäs jne. niin alhaallakin saatas positiivisia muutoksia tapahtumaan..

    - P
    Uusi kymppiärrä näyttää olevan poikkeus - siinä kokorännillä saadaan lisää potkua koko kierrosalueella ja 7-8 tonnin kohdilla näyttää olevan todella suuri ero Akran hyväksi *
    I stand corrected! *

    Mutta kuvaamallani tavalla se yleensä on tupannut menemään! Hassu vekotin tai sitten Akran kavereiden hyvyyttä & näkymys siitä, että voimaa tarvitaan alaskin lisää eli suunnittelun lähtökohta on ollut lisätä tosiaan alarekisteriinkin boostia, which is nice!

    - P

    Edit: hyvän näköinen käyrä toipparilla, tasaiselta näyttää!



  23. #833
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Moro

    Ajattelin lainata tota yo kysymystä, koskapa minullakin on kauppapoliittiset neuvottelut käynnistyneet 10 ärrä Monsterista. Tässä olen talven hohhoillut uudesta Busasta, R1:sta ja Gigseristä, mutta jotenkin toi Monster-modaus näyttää minun silmään todella onnistuneelta. Harmi, ettei ole tullut 10 r:ää koskaan testattua, mutta hyvä peli toi lienee...? Ilmeisesti toi alaväännön ohuus on ainoita arvosteltuja asioita, kun lueskelee esimerkiksi ulkomaisia artikkeleita. Onko löytynyt mitää takuujuttuja tai vastaavia?

    Nykyinen pyöräni on kolme vuotta vanha Busa, joka sekin on palvellut kolme kesää mainiosti. Jotenkin vaan haluais kokeilla viime kesän ratakokeilujen jälkeen jotain kevyempää. Ja onhan minunkin taustalla long time ago Gpz 900 R - aikansa huippupeli.

    Mitähän toi Akran slipari vaikuttaa mihinkään muuhun kuin ulkonäköön - johon mielestäni todella paljon ja positiivisesti?
  24. #834
    Lainaa (mal100 @ Tammi. 10 2009,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Moro

    Ajattelin lainata tota yo kysymystä, koskapa minullakin on kauppapoliittiset neuvottelut käynnistyneet 10 ärrä Monsterista. Tässä olen talven hohhoillut uudesta Busasta, R1:sta ja Gigseristä, mutta jotenkin toi Monster-modaus näyttää minun silmään todella onnistuneelta. Harmi, ettei ole tullut 10 r:ää koskaan testattua, mutta hyvä peli toi lienee...? Ilmeisesti toi alaväännön ohuus on ainoita arvosteltuja asioita, kun lueskelee esimerkiksi ulkomaisia artikkeleita. Onko löytynyt mitää takuujuttuja tai vastaavia?

    Nykyinen pyöräni on kolme vuotta vanha Busa, joka sekin on palvellut kolme kesää mainiosti. Jotenkin vaan haluais kokeilla viime kesän ratakokeilujen jälkeen jotain kevyempää. Ja onhan minunkin taustalla long time ago Gpz 900 R - aikansa huippupeli.

    Mitähän toi Akran slipari vaikuttaa mihinkään muuhun kuin ulkonäköön - johon mielestäni todella paljon ja positiivisesti?
    Mjoo, se alavääntö on surkee verrattuna esim. 06-malliin, mis arrowin sliparit. (Edellinen peli). Mut oon kuullu, että päästösysteemit tiukentu 08-vuodelle, joten putkesta tuli luonnolisesti ympäristöystävällisempi---> vähemmän tehoa.

    Mut kiva sillä on ajella silti. Itellä menee putki vaihtoo, tai ainakin slipari tulee. Sliparinkin pitäisi auttaa jo jonkin verran? Saa nähdä.

    Takuuseen mun pyörässä meni ohjausiskari. Kusi öljyt pihalle pari sadan kilsan jälkeen. Eipä kyl mitää hätää, takuuseen tuli jo uus.

    Eli on se helvetin hyvä pyörä. Ite oon kans suunnitellu tota monster-tarrasettiä, mut sa nähä laitanko.

    PS. Racefitin slipari on hieno
  25. #835
    Moro. Voiko -04 ninjaan laittaa 530 jaolla olevat ketjut ilman mitään muutoksia? Noi 525 ketjut tuntuu vähän heiveröisiltä tehoihin nähden. Onhan muissakin kilosissa sporteissa 530 jaolla olevat ketjut.

    Nyt talvella pitäisi laittaa uusi paketti pyörimään. Olihan nuo orkkikset alla 35tkm ja nyt saa jokaisen kiihdytyksen jälkeen olla kiristämässä. Varmaan D.I.D:n ZVM ketjut laitan alle. Käsittääkseni parhaat ketjut mitä saa.



    Honda CBR 954RR -03
  26. #836
    Lainaa (SJV @ Tammi. 07 2009,11:14) kirjoitti
    Lainaa (Tuuliwiiri @ Marras. 29 2008,14:27) kirjoitti
    Jepskukkuu!
    Tuumin vaa, et mahtaako kellää lojua nurkissa jouten -04-05 mallin kiihkeää sliparia? Tarjoa vaikka privana..
    Tuollainen UUSI (ollut kilvettömässä varalla) paketissa oleva löytyisi.

    E-hyväksytty, killerin voi toki irroittaa..

    Privalla tavoittaa *

    MYYTY



  27. #837
    Lainaa (SJV @ Tammi. 11 2009,23:17) kirjoitti
    Lainaa (SJV @ Tammi. 07 2009,11:14) kirjoitti
    Lainaa (Tuuliwiiri @ Marras. 29 2008,14:27) kirjoitti
    Jepskukkuu!
    Tuumin vaa, et mahtaako kellää lojua nurkissa jouten -04-05 mallin kiihkeää sliparia? Tarjoa vaikka privana..
    Tuollainen UUSI (ollut kilvettömässä varalla) paketissa oleva löytyisi.

    E-hyväksytty, killerin voi toki irroittaa..

    Privalla tavoittaa *



    MYYTY
    Sekä maksettu!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  28. #838
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Olen hommaamassa omaan -04 10R:ään jonkun säädettävän ohjausiskarin.
    Minkälaisia kokemusksia porukalla on -04/-05 mallin 10R:n ohjausiskareista? Mikä merkki on hinta-laatu suhteeltaan "paras"?
    Öhlins on varmaan hyvä, mutta hintaakin on..
    Onko kokemuksia seuraavista merkeistä: Hyper Pro tai Spirit? Tai muista merkeistä?
    GAAAAAZ!!!!
  29. #839
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 07 2009,07:19) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Kyllä se on hyvä. Kone tuntuu alakierroksilta nuhasemmallta kuin 05- ja 06 mallit. Yläkierroksilla sitten tapahtuu. Asia korjaantunee putken vaihdolla? *

    Muuten pyörä on mielestäni todella hyvä ajettava, kevyt yms. En ole vielä paremmalla ajanut.
    Samat sanat.Kyl oon tykännyt!
    BMW S1000rr 2010
  30.  
  31. #840
    Lainaa (raikkonen @ Tammi. 10 2009,22:33) kirjoitti
    Lainaa (mal100 @ Tammi. 10 2009,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Tammi. 03 2009,18:03) kirjoitti
    Onko toi uus zx-10r nyt sit hyvä... ajattelin laittaa koko keskustelun ytimen pieneen kysymykseen.
    Moro

    Ajattelin lainata tota yo kysymystä, koskapa minullakin on kauppapoliittiset neuvottelut käynnistyneet 10 ärrä Monsterista. Tässä olen talven hohhoillut uudesta Busasta, R1:sta ja Gigseristä, mutta jotenkin toi Monster-modaus näyttää minun silmään todella onnistuneelta. Harmi, ettei ole tullut 10 r:ää koskaan testattua, mutta hyvä peli toi lienee...? Ilmeisesti toi alaväännön ohuus on ainoita arvosteltuja asioita, kun lueskelee esimerkiksi ulkomaisia artikkeleita. Onko löytynyt mitää takuujuttuja tai vastaavia?

    Nykyinen pyöräni on kolme vuotta vanha Busa, joka sekin on palvellut kolme kesää mainiosti. Jotenkin vaan haluais kokeilla viime kesän ratakokeilujen jälkeen jotain kevyempää. Ja onhan minunkin taustalla long time ago Gpz 900 R - aikansa huippupeli.

    Mitähän toi Akran slipari vaikuttaa mihinkään muuhun kuin ulkonäköön - johon mielestäni todella paljon ja positiivisesti?
    Mjoo, se alavääntö on surkee verrattuna esim. 06-malliin, mis arrowin sliparit. (Edellinen peli). *Mut oon kuullu, että päästösysteemit tiukentu 08-vuodelle, joten putkesta tuli luonnolisesti ympäristöystävällisempi---> vähemmän tehoa.

    Mut kiva sillä on ajella silti. Itellä menee putki vaihtoo, tai ainakin slipari tulee. Sliparinkin pitäisi auttaa jo jonkin verran? Saa nähdä.

    Takuuseen mun pyörässä meni ohjausiskari. Kusi öljyt pihalle pari sadan kilsan jälkeen. Eipä kyl mitää hätää, takuuseen tuli jo uus.

    Eli on se helvetin hyvä pyörä. Ite oon kans suunnitellu tota monster-tarrasettiä, mut sa nähä laitanko.

    PS. Racefitin slipari on hieno
    Tuossa monster mallin kympissä on e-hyväksytty akran slipari.Siinä näytti olevan viä paikallaan se läppä systeemi vaijereineen.Voi olla et on ainakin hyvin sivistynyt tuolla melu osastolla Ite vaihdoin jo ennen ensimmäisiä ajoja yoshin sliparin omaani joten ei ole tietoa sen vaikutuksista.Ääntä ainakin mukavammin..
    BMW S1000rr 2010
Sivu: 28 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1826272829303878128 ... ViimeinenViimeinen