Osaisko joku antaa suoran osotteen mistä ladata -04-05 10R:n huoltomanuaali?
Tai lähettää suoraa tänne päin, tänks.
TZR125
CBR 600F 98
ZX-10R 06
CB1000R 09
R1 09
Katteet avattu ja liittimet tarkastettu ja healer toimii ja calibroitu uudestaan, joku kosketushäikkä ilmeisesti vaan.(jokkepokke @ Touko. 30 2008,11:37) kirjoitti
TZR125
CBR 600F 98
ZX-10R 06
CB1000R 09
R1 09
Täältä löytyy:(jokkepokke @ Kesä. 06 2008,04:14) kirjoitti
Huoltomanuaali
ZX-10R
Ostakaa mun musu hyvään kotiin. Mut teillähän jo on Ninzat. Prkle.
http://www.nettimoto.com/629831
Minkäs meinaat tilalle laittaa?(TaikaEtana @ Kesä. 13 2008,17:45) kirjoitti
Semmosta pinkkiä Jopoa oon katsellut.(raikkonen @ Kesä. 13 2008,18:26) kirjoitti
Ihan tosissaan jos olis käteistä muuallakin kuin pankissa, niin 1098s tai F4. Toisaalta noi on täynnä hipo osaa, joten en voi enää itse oikeen laittaa niitä talvi-iltojen pimeydessä. Kaippa mä näissä japsi kyykyissä pitäydyn, niissä kun on työsarkaa tuunauksen merkeissä. Ninja on hyväks todettu, mutta tuo 08 muotoilu ei muhun iske, Honda on muuten vaan ruma, joten jäljelle jää kilogixu tai R1. Kunhan nyt saa tuon ensiks pois nurkista pyörimästä.
![]()
Millaisia kilpitelineitä on porukka laitellut (jo on laitellut) tuohon K8 malliin..? Kuvia..?!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Onkos etujarrun ilmaamisen kanssa kenelläkään ollut probleemia?
2004 kyseessä, kauhean kumisen tuntuinen
-säätö finaalissa,
-palat ok, mutta painuu melkein kahvaan kiinni. Ilmattu on normikonstein muttei kuplia tule.
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Mulla vähän sama homma tossa 04:ssa. Taitaa letkut rueta antamaan periks niin paljon, että pehmenee toi jarru. Itse vaihdoin uudet nesteetkin ja ilmasin jarrut, mutta ei auttanu. Pientä parantumista huomaa kun nesteet joutuu rasitukseen esim radalla. Itsellä ollut ostoslistalla teräspunosletkut mutta ei oo vielä saanu vaan aikaseksi tilata niitä...(Timbacharly @ Kesä. 24 2008,23:23) kirjoitti
Kumi on perseestä, terästä tilalle.Puhuu mies joka myi ninjan ja kulkee ainakin hetken bussilla, siis linja-autolla. Hayabussiin en koske.
![]()
Kiitos, kiitos. Täytyy myöntää, että tyhjä fiilis. Onhan se hienoa olla velaton mies, mutta silti hiukan siipi maassa.(raikkonen @ Kesä. 25 2008,23:28) kirjoitti
Kohta se uus omistajakin varmaankin pyörii täällä. Laittakaa poika koville. On katsos Turusta.![]()
Alan säästään seuraavaan, mikä lie peli tulee olemaankaan. Ajelkaa varovasti. TaikaEtana has left the building...for now...
Ostin kymppiin hiukan korkeemman plexin. Valmistaja Fabbri. Kuva löytyy---> http://kuvablogi.com/nayta/1242060/
Jämsässä 280. Millä sais hieman potkua lisää ??
Kokoputkisto+komentaja+K&N vai mitä?
btw vastaus ei ole "osta busa takaisin"..
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Lähteekö muilla pyörä käyntiin jos on vaihde silmässä ja kytkinpohjassa? Miulla ei ja pyörä on 05 vuosimallinen.
Kawasaki zx-10r
Laita siihen turbo... *(Toippari @ Heinä. 02 2008,19:51) kirjoitti
![]()
Niin aattelin hieman yksinkertaisemmin. Ei silti hyvä vastaus mutta jää toteuttamatta.(TaikaEtana @ Heinä. 02 2008,20:02) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Kyllä mulla ainakin lähtee. Pyörä '05.(Huoppi @ Heinä. 02 2008,20:02) kirjoitti
ZX-10R
Lähtee kyllä. Vianetsintä kannattanee keskittää siihen anturiin kytkinkahvan alla. Joko huono kontakti tai anturi risa.(Huoppi @ Heinä. 02 2008,20:02) kirjoitti
Onkos kellään tullut sellaista vastaan, että keulassa joku kohta resonoi tietyllä kierrosalueella? Keula ei siis varsinaisesti täristä käsille, vaan matalia kierroksia lukuunottamatta päästää sellaista ikävää resonanssiääntä, äänen voimakkuus vaihtelee kierrosten mukaan (en muista nyt tarkkaan millä kierroksilla voimakkainta). Olen koettanut jos ääni sammuisi pleksistä kiinni pitäen, mutta sillä ei tunnu olevan vaikutusta, joten en keksi mistä ääni voisi olla peräisin..
Kyseessä siis -04 10R.
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Olikohan jollain virta-avain/lukko pitänyt jotain ääniä.. muistelen lukeneeni. Kokeile haulla.(Zia @ Heinä. 07 2008,12:01) kirjoitti
Itselläkin tulee sellainen resonanssi n. 4krpm kohdilla, mutta enpä ole äänistä välittänyt kun osat pysyy kiinni.![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Mulla ainakin pärisee siihen malliin, että pitää kehitellä joku korjaustoimenpide siihen. Virtalukosta se ääni kyllä lähtee. Huomaat, kun painat virta-avaimesta eteenpäin samalla kun vaihtelet kierroksia ajaessa.(svahnm @ Heinä. 07 2008,12:25) kirjoitti
Takuuseenhan toi vielä menisi, mutta Sumekolla eivät olleet koskaan kuulleet moisesta joten sen korjauskin voi olla vähän hakusessa. Taitaa olla parasta hoitaa se itse![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Putki vaihdettu, Akran täysputkisto
Bmc racing ilmansuodatin
Power commander ja säätö kx tampere
Orkkis 162,62 rwhp, nyt 174,30
Vääntö 102,5 -> 106,95
Paino -7 kg
Tehokäyrä loppuun asti nouseva kun orkkiksella loppu laskevaa.
Seuraavaksi rajoittajien poisto ja max kierrosten nosto +500 rpm
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
(Toippari @ Heinä. 08 2008,20:34) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
(Athene @ Heinä. 08 2008,21:51) kirjoitti
Peilit pois ja mopo tonttiin ni voit ehkä vetää yli 287kmh,joka busallakin oli työn takana
![]()
Suk dik!
Etu jarrupalat menee kohta vaihtoon, suositelkaas jotain hyviä paloja kymppiin.
Alkuperäispalat tuntuu kadulla ok ja kestävältä, mutta radalla teho mielestäni hiipuu kovissa jarruissa. Löytyisi joku aavistuksen radalla parempi pala millä yhtä hyvä katukäytös...
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Mulla on ollut tämän kesän Ferodon XRAC palat ja mielestäni pitää kadullakin hyvin. Itse asiassa paremmin pitävät kuin vanhat kuluneet orkkispalat.
Muista ei kokemusta.
EDIT: malli taisi olla xrac 2164..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
opettelet nyt vaan oikeasti ajamaan. Sulla on ihan liian hyvä pyörä, niin sun ei oo tarvinut oikeasti opetella ajamisen tekniikkaa.(Miq @ Touko. 30 2008,13:40) kirjoitti
Ei tommosen pyörän perässä voi pysyä vanhalla ysillä, ellei osaa oikeasti ajaa, mutta yritetään kuiteskin
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kokeileppa painaa katetta etuvalojen välistä tai sitten siitä sauma kohdasta joka nousee valojen kohdalta ylös!(Zia @ Heinä. 07 2008,12:01) kirjoitti