Sivu: 16 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 4629:sta
    Nyt tuli uus kymppi r omistaja leiriin. Tänään kävin vaihtamassa pikku zetan pois. Ajamaan onneks pääs ku päätiet on sulia, joku 20km tuli päästeltyä ja mukavaa oli.

Peli vm 05 ja ajettu 16tkm
    Kawasaki zx-10r
    Lainaa (Huoppi @ Tammi. 18 2008,22:54) kirjoitti
    Nyt tuli uus kymppi r omistaja leiriin. Tänään kävin vaihtamassa pikku zetan pois. Ajamaan onneks pääs ku päätiet on sulia, joku 20km tuli päästeltyä ja mukavaa oli.

Onnee räheestä valinnasta
    BMW S1000rr 2010
    Lainaa (Huoppi @ Tammi. 18 2008,22:54) kirjoitti

hyvä valinta
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (svahnm @ Tammi. 18 2008,09:52) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 26 2007,08:23) kirjoitti
    Lainaa (emjei @ Joulu. 25 2007,11:14) kirjoitti
    Onko kellään kiinni 04-05 kymmpi ärrässä ivan's tre modia?
    Ite aattelin tollasen investoida niin häviää noi rajoitukset ala- ja keskikierroksilta 1-4 vaihteilla...

http://www.motoring.fi/product_details.php?p=264&c=111

Ois mukava kuulla kokemuksia kyseisestä härpäkkeestä...
    vm. 2004-2005 zx10ärrässä ei ole rajoituksia alemmilla vaihteilla. siinä mielessä tre on hukkahankinta tuossa ekassa kypässä. asiaa aikanaan tiedustelin sumekolta ja japanista asti. uudemmassa kypässä voi olla jo jotain, sen kohdalta en asiaa ole kysellyt enkä tiedä.

kyllähän myyntimies myy vaikka kilon shittiä, jos joku ostaa, vaikka sitä piisaisi omastakin takaa.
    No, hitto nyt vasta huomasin tän viestin...

Eli jos noin olisi, se selittäisi miksi en oikein huomannut eroa noiden Gipron TRE-asetusten välillä ajossa.
    Itse tosin ostin tuon mokkulan puhtaasti vaihdenäytön takia.
    Mä mietein kanssa tota "rajotin" hommaa et ei voi olla! ku ei ainakaan mun pyörä (vm05) mieti kun sitä kahvaa vääntää
    en löytänyt haun avulla juttua zx10r öljyistä niin tuli tossa mieleen et mitä öljyä porukka käyttää? ihan sitä mitä ohjekirjassa suositellaan vai onkos porukka koittanut jotain muuta?
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 20 2008,23:18) kirjoitti
    en löytänyt haun avulla juttua zx10r öljyistä niin tuli tossa mieleen et mitä öljyä porukka käyttää? ihan sitä mitä ohjekirjassa suositellaan vai onkos porukka koittanut jotain muuta?
    Castrol R4 10W-50
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 20 2008,23:25) kirjoitti
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

R4 Käyttö kielletty.. Tai niin ainakin sumekolta tuli viestiä, että poistaa sylinterin pinnasta jotakin..Ei suositella.

R4 ne yrittää kawasakiin tunkea Allrightissa, mutta kawan R pyörissä sen käyttö on ainakin "kielletty"! En kyllä usko, että mitenkään tavallisessa ajossa vaikuttaa, mutta itse en ainakaan käytä sitä! Vain Castrollin GPS joka on halvempaakin (ainakin 4 euroa).. Ja kytkin kyllä pitää ihan hyvin eikä "pala"

Moro,onko kukaan zx10r omistajista kokeillut Teboilin Super Bike öljyä.Kävin työkeikalla eräässä paikassa ja ne antoi mulle 4kpl neljän litran kannuu mukaan.Mun zx900 Kawa on ainekin pelannut ihan hyvin sillä,mutta uskaltaako laittaa 10 ärrään!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Pyörässä käytetty aina motul 300v. Toimivuudesta ei tietoa ku tullu pyörällä ajettuu vasta 20km, ainaskii kallista ainetta se on.
    Kawasaki zx-10r
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 21 2008,19:49) kirjoitti
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

R4 Käyttö kielletty.. Tai niin ainakin sumekolta tuli viestiä, että poistaa sylinterin pinnasta jotakin..Ei suositella.

R4 ne yrittää kawasakiin tunkea Allrightissa, mutta kawan R pyörissä sen käyttö on ainakin "kielletty"! En kyllä usko, että mitenkään tavallisessa ajossa vaikuttaa, mutta itse en ainakaan käytä sitä! Vain Castrollin GPS joka on halvempaakin (ainakin 4 euroa).. Ja kytkin kyllä pitää ihan hyvin eikä "pala"
    OHO!

Aika uskomatonta. Jos tuossa olisi jotain perää niin eiköhän Sumeko olisi tiedottanut asiasta jälleenmyyjiään ja huoltopisteitään, sekä pyörien omistajia. Myös Castrol valmistajana olisi varmasti reagoinut ongelmaan. Eikä kawan sylintereissä varmaankaan ole mitään pinnoitusta mitä ei muilla pyörämerkeillä ole.

Itse olen ajanut ko. rasvalla kymmeniä tuhansia kilometrejä, sekä katua, että rataa ilman mitään ylimääräisiä kulumisia. Kytkimen kanssakaan ei ole ollut mitään ongelmaa.

Nyt olisi mielenkiintoista kuulla Sumekon virallinen kanta asiaan.
    dYNY

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (dYNY @ Tammi. 22 2008,08:30) kirjoitti
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

OHO!

Aika uskomatonta. Jos tuossa olisi jotain perää niin eiköhän Sumeko olisi tiedottanut asiasta jälleenmyyjiään ja huoltopisteitään, sekä pyörien omistajia. Myös Castrol valmistajana olisi varmasti reagoinut ongelmaan. Eikä kawan sylintereissä varmaankaan ole mitään pinnoitusta mitä ei muilla pyörämerkeillä ole.

Itse olen ajanut ko. rasvalla kymmeniä tuhansia kilometrejä, sekä katua, että rataa ilman mitään ylimääräisiä kulumisia. Kytkimen kanssakaan ei ole ollut mitään ongelmaa.

Eipä ainakaan huollossa pistetä sitä R4 sinne, kun näin on ohjeistettu. Muihin merkkeihin kyllä.

Sumekoltahan sitä voi kysäistä, mutta sielläkin on vähän vastaukset mitä on. Riippuu siitä ihmisestä joka sattuu vastaamaan Jokaisella on mielipiteet ja tieto on rajattua sekin.
    taitaa sumekokin kohta suositella moppiilin delvaccia 15w-40 kisakoneisiinkin, hehiö, hymiö.

aika erikoista, jos tosiaan olisivat sanoneet, ettei r4 suberbikeöljyä saisi laittaa kawan koneeseen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Miten on,onko kellään kokemuksia siitä Teboilin Super Bike öljystä?Kestääkö Kympin kone?
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Noniin, '04 mallin 10R olisi tarjolla (7tkm ajettu!) ja enköhän tuon itselleni hae kevään mittaan, jos ei mitään ihmeempiä ilmene. Mitä kyseisestä pyörämallista pitäisi erityisesti katsoa vielä ennen kauppojen tekoa? Tyyppivikoja, takuuseen meneviä korjauksia yms?

Jonkin verran olen foorumia lueskellut ja tuli esille etuvanteen ja laturin ongelmat. Mitä vuosimalleja nuo koskevat ja onko ne vaihdettu kaikkiin takuuna?

Perkuleen hieno pyörä...
    Tuono V4 factory
    ex Street Triple R
    ex 10R
    Onko tietoa '05 mallin etuputkien yläkolmion (1kpl kuusiokolo) ja alakolmion (2kpl pultteja) kiristys monenteista?

Joku korjaamo opus löytyy, mutta se määrittää nuo ristiin: räjäytyskuvassa 20nm ylös ja 30nm alas, kun taas tekstissä väittää toisin päin.

Kuinkahan tarkkaan nuo tarvisee kiristään, jos pistää 30nm molempiin
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
    Lainaa (raich @ Tammi. 28 2008,14:14) kirjoitti
    Noniin, '04 mallin 10R olisi tarjolla (7tkm ajettu!) ja enköhän tuon itselleni hae kevään mittaan, jos ei mitään ihmeempiä ilmene. Mitä kyseisestä pyörämallista pitäisi erityisesti katsoa vielä ennen kauppojen tekoa? Tyyppivikoja, takuuseen meneviä korjauksia yms?

Jonkin verran olen foorumia lueskellut ja tuli esille etuvanteen ja laturin ongelmat. Mitä vuosimalleja nuo koskevat ja onko ne vaihdettu kaikkiin takuuna?

Perkuleen hieno pyörä... *
    Muistaakseni kyseiset viat olivat 04 mallissa ainakin,eli kysyä kannattaa kyllä ainakin ne et onko tarkistettu...
    BMW S1000rr 2010
    Joko uusimmasta 10-R:stä on jotain specsejä tippunut maailmalta?Mitä mahtaa esim.ottaa huippuja ilman rajoitinta?Taitaa Isot Zetorit ja uudet Busat tuntua entistäkin pahemmilta matkalehmiltä mitä tulee suorituskykyyn!
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
    Lainaa kirjoitti
    Onko tietoa '05 mallin etuputkien yläkolmion (1kpl kuusiokolo) ja alakolmion (2kpl pultteja) kiristys monenteista?

Joku korjaamo opus löytyy, mutta se määrittää nuo ristiin: räjäytyskuvassa 20nm ylös ja 30nm alas, kun taas tekstissä väittää toisin päin.

Ainaki mun manuaalin mukaan ylempi 20nm ja alemmat 30nm
    Ja takaasi Suikkaan ;)

Nyt: GSX-R 750 K1

Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 23 2008,20:45) kirjoitti
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

OHO! *

Eipä ainakaan huollossa pistetä sitä R4 sinne, kun näin on ohjeistettu. Muihin merkkeihin kyllä.

Sumekoltahan sitä voi kysäistä, mutta sielläkin on vähän vastaukset mitä on. Riippuu siitä ihmisestä joka sattuu vastaamaan Jokaisella on mielipiteet ja tieto on rajattua sekin.
    No niin. Nyt on messuilta saatu Sumekon kanta Castrolin R4 öljylle.

Mitään rajoituksia R4:n käytölle EI OLE
    dYNY

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (svahnm @ Tammi. 13 2008,19:53) kirjoitti
    Lainaa (jaskajaska @ Tammi. 13 2008,19:45) kirjoitti
    Itse ajattelin tilata kanssa gipron! pistätkö tänne viestiä että oliko vika huonosta kontaktista
    Joo, ilman muuta kunhan selviää. Voi olla, etten ajele kympillä nyt ennen kevättä, kun pitäis venttiilit tarkistaa, etupumput huoltaa jne.. joten varmuutta vian korjautumiseen ei välttämättä saa kellarissa ennen kunnollista koeajolenkkiä.
    No, nyt huolellessani pyörää tsekkailin kontaktit ja totesin kaiken olevan kunnossa. Vikakoodi aiheutui Gipron sekoilusta.

Resetoimalla Gipron, vika hävisi. Eli palauttamalla tehdasasetukset takaisin. Tän olisin voinut tehdä jo ajokautenakin..
    FI-valo siis paloi vain paikallaan ollessa. Heti kun liutti pyörää edes kävelyvauhtia, valo sammui.

Muistelen tosiaan, että vaihdenäyttö toimi melko hyvin ennen kuin kokeilin eri TRE-ohjelmia napista.

Tuon häkkyrän asennukseen vielä, että olipas taas helvatin ahdas paikka noille liittimille, joista pinnejä irrotellaan.
    Kyllä sen tekee, mutta kärsivällisyyttä tarvitaan.

zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Morjes

Nyt ois mulla mahku vaihtaa K6 giksu 06 10R:ään. Mitä mieltä olette, onko vaihdossa järkee? Ite en ole ajanu koskaan minkään vuotisella 10R:llä, mutta silti kawa kiinnostas.... Kertokaas mielipiteitä.
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 04 2008,19:24) kirjoitti
    Morjes

Nyt ois mulla mahku vaihtaa K6 giksu 06 10R:ään. Mitä mieltä olette, onko vaihdossa järkee? Ite en ole ajanu koskaan minkään vuotisella 10R:llä, mutta silti kawa kiinnostas.... Kertokaas mielipiteitä.
    vaihda ihmeessä vaikkesi suzukissakaan mitään vikaa oo..

Kawasaki Ninja ZX-10R
    Juu, suzuki on helvetin hyvä mopo, mutta onko kawa jotain parempaa....
    Se on maku asia.Kawa ei tule ihan joka päivä vastaan.Varsinkaan tuo 06-07 zx10r.Suitza tasapaksumpi,kawa räyhäsempi..Itellä oli zx10r 06 puoltoista kesää ja ei oo pahaa sanottavaa kyllä.Mitään vikoja ei ollut koko aikana ja kilsoja oli luopuessani 22tkm.
    BMW S1000rr 2010
    Lainaa (tpower82 @ Helmi. 04 2008,19:33) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 04 2008,19:24) kirjoitti
    Morjes

Nyt ois mulla mahku vaihtaa K6 giksu 06 10R:ään. Mitä mieltä olette, onko vaihdossa järkee? Ite en ole ajanu koskaan minkään vuotisella 10R:llä, mutta silti kawa kiinnostas.... *Kertokaas mielipiteitä.
    vaihda ihmeessä * vaikkesi suzukissakaan mitään vikaa oo..
    Jaa ei oo mitään vikaa vai... SE VTN PRKLEEN STNAN JÄRKYTTÄVÄN YRJÖTTÄVÄ ETUVALO!!! Eli tottakai kannattaa vaihtaa Kawaan!

Mut muista pyytää pikkasen rahaa välissä, mikäli pyörien kilsat/kunto/varustukset on lähellä toisiaan (jostain kumman syystä huutavat käytetyistä suizukkeista enempiä kun kawoista)
    Ninja forever, man!
    Joo, nyt on sitte kaupat lyöty lukkoon Tarvii toivoo, et kawa pelaa yhtä hyvin ku suzuki
    Lainaa (dYNY @ Helmi. 01 2008,23:48) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 23 2008,20:45) kirjoitti
    Castrol R4 10W-50
    JA Castrolin Gps..

OHO!

No niin. Nyt on messuilta saatu Sumekon kanta Castrolin R4 öljylle.

Mitään rajoituksia R4:n käytölle EI OLE
    Keneltä kysyit?

Sumeko sano, että kiillottaa sylinterin pinnoitetta jolloin se kuluu nopeammin ja ei suositella.

Hmm.. Puhuvat ristiin siellä.
    Lainaa (raikkonen @ Helmi. 06 2008,13:29) kirjoitti
    Joo, nyt on sitte kaupat lyöty lukkoon Tarvii toivoo, et kawa pelaa yhtä hyvin ku suzuki
    Onneksi olkoon,minkäs värisenä kawan otit?
  30.  
    Lainaa (j-10r @ Tammi. 31 2008,12:10) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti

Ainaki mun manuaalin mukaan ylempi 20nm ja alemmat 30nm
    Noin sen on pakko olla, että ylös 20 ja alas 30, kun ylhäältä tuo etuputken pinta taitaa olla ohuempi kuin keskeltä. Oli muuten 06-07 mallin oppaassa tekstissä ja räjäytyskuvassakin juurikin noin eli varmaan mun opuskassa on typo tekstissä.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Sivu: 16 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666116 ... ViimeinenViimeinen