Sivu: 13 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 4629:sta
    Lainaa (SatanClaus @ Loka. 10 2007,20:03) kirjoitti
    Onko kukaan säätänyt ITE venttiilejä kympistään? Mittarissa on noin 22tkm joten se alkaisi oleen melko aiheellista. Siksi kysynki, että onko se kuinkakin vaikea homma? Siin nimittäin säästäis pitkän "sentin" * Vuosien mittaanhan se tekee oikein omaisuuden!!! Kun osais ite säätää.
    Ja kaveri lupautuis jeesaan tossa hommassa ja häneltä löytyy kokemusta 12-kawan venttiilien säädöstä (jaksaa joka talvi tarkistella/säätää).
    Eli kannattaisiko viedä liikkeeseen vai säätää omassa verstaassa?
    Pitää mennä kaivaan nenää siksi aikaa kunnes keksii ratkaisun..
    Ihan tässä vaan kyselisin vieläkö on takuupeli,jos on niin en suosittele itse säätään,saattaa nimittäin tulla yllätyksiä eteen!
    Ei ole takuu peli ja siksi tässä olenkin miettinyt, että hoitais säätämisen omassa tallissa. On se kaveri lupautunut avuksi siihen hommaan ja eihän siitä muuten mitään tulisi. Pitäisi olla palasäätöinen mut pitää tarkistaa vielä selailemalla käsityökirjaa (toisin sanoen huolto manuaalia). 12R:n ainaki pystyy säätämään moottoria kallistamalla ja toivottavasti myös kympinki. Olen jo varautunut siihen, että siitä tulee aikaa vievä homma, koska tulppien vaihtoki oli melko ahdasta touhua mutta oli se myös loppujen lopulta palkitsevaa kun oli kaikki osat takasin paikoillaan!
    Lainaa (SatanClaus @ Loka. 14 2007,20:32) kirjoitti
    Ei ole takuu peli ja siksi tässä olenkin miettinyt, että hoitais säätämisen omassa tallissa. On se kaveri lupautunut avuksi siihen hommaan ja eihän siitä muuten mitään tulisi. Pitäisi olla palasäätöinen mut pitää tarkistaa vielä selailemalla käsityökirjaa (toisin sanoen huolto manuaalia). 12R:n ainaki pystyy säätämään moottoria kallistamalla ja toivottavasti myös kympinki. Olen jo varautunut siihen, että siitä tulee aikaa vievä homma, koska tulppien vaihtoki oli melko ahdasta touhua mutta oli se myös loppujen lopulta palkitsevaa kun oli kaikki osat takasin paikoillaan!
    kallistamalla? mitähän tuolla tarkoitatte? ihan venakopan avaamalla ja välykset siitä tsekkaamalla. palat vaihtuuvat nokat irrottamalla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (kawabata @ Loka. 14 2007,22:37) kirjoitti
    Ei ole takuu peli ja siksi tässä olenkin miettinyt, että hoitais säätämisen omassa tallissa. On se kaveri lupautunut avuksi siihen hommaan ja eihän siitä muuten mitään tulisi. Pitäisi olla palasäätöinen mut pitää tarkistaa vielä selailemalla käsityökirjaa (toisin sanoen huolto manuaalia). 12R:n ainaki pystyy säätämään moottoria kallistamalla ja toivottavasti myös kympinki. Olen jo varautunut siihen, että siitä tulee aikaa vievä homma, koska tulppien vaihtoki oli melko ahdasta touhua mutta oli se myös loppujen lopulta palkitsevaa kun oli kaikki osat takasin paikoillaan! *
    kallistamalla? mitähän tuolla tarkoitatte? ihan venakopan avaamalla ja välykset siitä tsekkaamalla. palat vaihtuuvat nokat irrottamalla.
    Minäkin olen jostain saanut käsityksen, ettei hommaa mahdu tekemään ilman koneen laskemista etupäästä.

itellä olis tarkoitus tarkistaa/säätää tänä talvena. Pitää vielä tutkia ja päättää jaksaako ryhtyä itse..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (svahnm @ Loka. 15 2007,08:31) kirjoitti
    Minäkin olen jostain saanut käsityksen, ettei hommaa mahdu tekemään ilman koneen laskemista etupäästä.

itellä olis tarkoitus tarkistaa/säätää tänä talvena. Pitää vielä tutkia ja päättää jaksaako ryhtyä itse..
    Tarkoitin juuri tota samaa kuin svahnm. Ajatuksissa olisi, että syysloman aikana sais tehtyä säätö homman. Mutta jos se onnistuu ilman etupäästä irrottamista niin hyvä homma. Kaikki tieto mitä tuohon säätämiseen tulee on arvokasta!! Että jos löytyy tietoa niin ois mukava kuulla lisää.
    Lainaa (SatanClaus @ Loka. 16 2007,10:18) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Loka. 15 2007,08:31) kirjoitti
    Ei ole takuu peli ja siksi tässä olenkin miettinyt, että hoitais säätämisen omassa tallissa. On se kaveri lupautunut avuksi siihen hommaan ja eihän siitä muuten mitään tulisi. Pitäisi olla palasäätöinen mut pitää tarkistaa vielä selailemalla käsityökirjaa (toisin sanoen huolto manuaalia). 12R:n ainaki pystyy säätämään moottoria kallistamalla ja toivottavasti myös kympinki. Olen jo varautunut siihen, että siitä tulee aikaa vievä homma, koska tulppien vaihtoki oli melko ahdasta touhua mutta oli se myös loppujen lopulta palkitsevaa kun oli kaikki osat takasin paikoillaan! *

Tarkoitin juuri tota samaa kuin svahnm. Ajatuksissa olisi, että syysloman aikana sais tehtyä säätö homman. Mutta jos se onnistuu ilman etupäästä irrottamista niin hyvä homma. Kaikki tieto mitä tuohon säätämiseen tulee on arvokasta!! Että jos löytyy tietoa niin ois mukava kuulla lisää.
    -06/07 mallissa ei ainakaan tarvitse irroitella konetta mitenkään. Eli ihan normaalisti venakoppa auki. Näin siis Kawan tehtaan korjaamokäsikirjan mukaan.
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Jeesakkaa jos pystytte.

Eli oon vaihtamassa z 1000 -04:seen kytkin ja jarrukahvoja (tuuninkia) ja kahvoja sais viel ihan siedettävään hintaan.
    Mut kun niitä ei luettelon mukaan saa kuin zx 6 ja zx 10 -04.
    Varaosaluetteloa selailin ja ihan kuin z:ssa ja nois zx:issä ois samat kahvat. Voin olla väärässä. Jotta jos samassa tallissa seisoo z ja xz niin vertaisitteko? Tai jos muuten on tietoo niin kertokaa.
    Ai jaa?
    Lainaa (Sämby @ Loka. 16 2007,22:52) kirjoitti
    Jeesakkaa jos pystytte.

Eli oon vaihtamassa z 1000 -04:seen kytkin ja jarrukahvoja (tuuninkia) ja kahvoja sais viel ihan siedettävään hintaan.
    Mut kun niitä ei luettelon mukaan saa kuin zx 6 ja zx 10 -04.
    Varaosaluetteloa selailin ja ihan kuin z:ssa ja nois zx:issä ois samat kahvat. Voin olla väärässä. Jotta jos samassa tallissa seisoo z ja xz niin vertaisitteko? Tai jos muuten on tietoo niin kertokaa.
    ZX10R -04 on säätö vain jarrukahvassa Z1000 on taas molemmissa kahvoissa säätö (siis ne siinä kahvan päällä)

Eli jarrukahvat ovat samanlaiset, kytkinkahvat ei...

Siis hetkonen, mikä säätö on z:tan kytkinkahvassa? (Muutakuin vaijerin säätö)
    Ai jaa?
    Lainaa (Sämby @ Loka. 17 2007,21:52) kirjoitti
    Siis hetkonen, mikä säätö on z:tan kytkinkahvassa? (Muutakuin vaijerin säätö)
    No mulla (-03 Z1000) oli ainakin se mikskä sitä nyt sitten sanotaan... Siinä kähvanpäällä sellanen namiskuukkeli mistä voi säätää kahvan "tyhjää" liikettä... olikohan nyt tarpeeksi sekavasti selostettu?

http://www.louis.de/_300076....857.JPG

Ja 10:ssä ei ole kuin jarrukahvassa sellanen...

Ite tilasin luisilta Z:taan kahvat niin sieltä tuli kymppiin käypäset

Sitten vaihtuikin mopo...

No hitto. mulla -04:nen ja siinä ei tollasta säätöä ole. No joo itekkin tilasin pazzo racingiltä kahvat. Saas nähä minkälaiset tulee.

Vieläkö muuten löytyy ne vahvemmat kytkinjouset?
    Onko niistä mitään kokemusta? Mulla on muutakin sun vanhaa kilkettä.
    Ai jaa?
    Lainaa (Sämby @ Loka. 19 2007,22:25) kirjoitti
    No hitto. mulla -04:nen ja siinä ei tollasta säätöä ole. No joo itekkin tilasin pazzo racingiltä kahvat. Saas nähä minkälaiset tulee.

Jouset on valitettavasti jo myyty.

Nyt taisinkin tunnistaa miehen

Menee jo OFF topicin puolelle SORRY
    Lainaa (rottweiler @ Loka. 19 2007,22:40) kirjoitti
    Lainaa (Sämby @ Loka. 19 2007,22:25) kirjoitti

Jouset on valitettavasti jo myyty.

Nyt taisinkin tunnistaa miehen

Menee jo OFF topicin puolelle SORRY
    Nii joo... jousista sen verran vielä että Z1000 vakiokytkin kestää sellasen 150hp renkaalta edellyttäen että kaikki on kunnossa ja EBC:n jousilla noin 170hp renkaalta... Yks turbo Z:tan omistaja vaan tuossa aikoinaan kertoili kokeilleensa.
    Vitun ruma kymppiärrä;

ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
    No niin. Venttiilit tarkistettu ja ei löytyny moittimista.
    Oli siinä jonkin verran tekemistä, että sai venttiilit näkösälle, mutta kyllä voin sanoa, että kannattaa toi homma tehä ite kuin, että veisi liikkeeseen ja maksaisi itsensä kipeäksi!
    Lainaa (SatanClaus @ Loka. 23 2007,21:25) kirjoitti
    No niin. Venttiilit tarkistettu ja ei löytyny moittimista. *
    Oli siinä jonkin verran tekemistä, että sai venttiilit näkösälle, mutta kyllä voin sanoa, että kannattaa toi homma tehä ite kuin, että veisi liikkeeseen ja maksaisi itsensä kipeäksi! *
    Niin tai jos käy niinku mulla,että sumeko makso venttiilin säädön!
    PC3 ZX-10R -06-07

Huudettavana
    no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (tpower82 @ Marras. 07 2007,06:18) kirjoitti
    no *niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin *
    Mulla ois pyramidin teline, Uusi käyttämätön kilvenvalolla.
    Maksoi muistaakseni 99e mutta tarjoo jotain.
    - XT 660 R
    Lainaa (Xxx^ @ Marras. 07 2007,12:25) kirjoitti
    oisko kuvaa?
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (tpower82 @ Marras. 07 2007,18:21) kirjoitti
    no *niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin *
    oisko kuvaa?
    - XT 660 R
    Miten olis Kawan orkkis lisävarusteteline?

http://www.kawasaki.fi/images/access...096LIT0001.jpg
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (Xxx^ @ Marras. 07 2007,22:41) kirjoitti
    oisko kuvaa?
    40 euroa?
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (dYNY @ Marras. 08 2007,08:21) kirjoitti
    Miten olis Kawan orkkis lisävarusteteline?

http://www.kawasaki.fi/images/access...096LIT0001.jpg
    aika törkeän näköinen
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (tpower82 @ Marras. 08 2007,16:47) kirjoitti
    Lainaa (Xxx^ @ Marras. 07 2007,22:41) kirjoitti
    oisko kuvaa?
    40 euroa?
    Tuohon tarvii varmaan hommata (tai ehkä mielummin leikellä ite --> ei maksa just mitään) kilpitelineen ja kilven väliin jonkinlainen pelti- tai alumiinilevy lisätueksi, ei meinaan kestä kilpi pitkään ehjänä jos sen laittaa pelkästään yläreunan rei'istä (2kpl) suoraan telineeseen kii. Pelkkä kilpi on sen verran ohutta ja huteraa alumiinia, että tärinästä halkee palasiks jos on vain yläreunasta kiinni. Ja sit kun kilpi halkee /putoo kyydistä / katoo, pääset rekisteröimään ajokkis uudelleen.

Eikä kannata vängätä mulle vastaan tässä asiassa, nimim. "omakohtaista kokemusta löytyy" Onneks vaan huomasin halkeemat ennenku irtos kilpi kokonaan
    Ninja forever, man!
    Alumnimnumniini ei oikeen kestä tollasta tärinää... Itellä on rosterista tehty ja ei o ollu mitz ongelmia vaikka onkin "vain" kahdella pultilla kiinni.

Edit. Meinaan se kilven teline on rosteria, kilpi ny on mitä on

if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (CeeCee @ Loka. 23 2007,19:46) kirjoitti
    Vitun ruma kymppiärrä;

Ei se minusta ole ruma.Paljon kauniimpi kun mun entinen Anoppi,se muuten oli tosi ruma.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen
    BMW S1000rr 2010
    Lainaa (kemo @ Marras. 19 2007,19:14) kirjoitti
    Nyt se on sit laitettu 2008 malli tilaukseen
    Kateeksi käy! Onko mitään tietoa vielä milloin pyörä on saatavilla?
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
  30.  
    Luultavasti ensimmäiset ovat messuilla mut toimitukset maaliskuu 2008 jos kaikki menee putkeen..
    BMW S1000rr 2010
Sivu: 13 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363113 ... ViimeinenViimeinen