Ihan tässä vaan kyselisin vieläkö on takuupeli,jos on niin en suosittele itse säätään,saattaa nimittäin tulla yllätyksiä eteen!(SatanClaus @ Loka. 10 2007,20:03) kirjoitti
Ei ole takuu peli ja siksi tässä olenkin miettinyt, että hoitais säätämisen omassa tallissa. On se kaveri lupautunut avuksi siihen hommaan ja eihän siitä muuten mitään tulisi. Pitäisi olla palasäätöinen mut pitää tarkistaa vielä selailemalla käsityökirjaa (toisin sanoen huolto manuaalia). 12R:n ainaki pystyy säätämään moottoria kallistamalla ja toivottavasti myös kympinki. Olen jo varautunut siihen, että siitä tulee aikaa vievä homma, koska tulppien vaihtoki oli melko ahdasta touhua mutta oli se myös loppujen lopulta palkitsevaa kun oli kaikki osat takasin paikoillaan!![]()
kallistamalla? mitähän tuolla tarkoitatte? ihan venakopan avaamalla ja välykset siitä tsekkaamalla. palat vaihtuuvat nokat irrottamalla.(SatanClaus @ Loka. 14 2007,20:32) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Minäkin olen jostain saanut käsityksen, ettei hommaa mahdu tekemään ilman koneen laskemista etupäästä.(kawabata @ Loka. 14 2007,22:37) kirjoitti
itellä olis tarkoitus tarkistaa/säätää tänä talvena. Pitää vielä tutkia ja päättää jaksaako ryhtyä itse..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Tarkoitin juuri tota samaa kuin svahnm. Ajatuksissa olisi, että syysloman aikana sais tehtyä säätö homman. Mutta jos se onnistuu ilman etupäästä irrottamista niin hyvä homma. Kaikki tieto mitä tuohon säätämiseen tulee on arvokasta!! Että jos löytyy tietoa niin ois mukava kuulla lisää.(svahnm @ Loka. 15 2007,08:31) kirjoitti
-06/07 mallissa ei ainakaan tarvitse irroitella konetta mitenkään. Eli ihan normaalisti venakoppa auki. Näin siis Kawan tehtaan korjaamokäsikirjan mukaan.(SatanClaus @ Loka. 16 2007,10:18) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Jeesakkaa jos pystytte.
Eli oon vaihtamassa z 1000 -04:seen kytkin ja jarrukahvoja (tuuninkia) ja kahvoja sais viel ihan siedettävään hintaan.
Mut kun niitä ei luettelon mukaan saa kuin zx 6 ja zx 10 -04.
Varaosaluetteloa selailin ja ihan kuin z:ssa ja nois zx:issä ois samat kahvat. Voin olla väärässä. Jotta jos samassa tallissa seisoo z ja xz niin vertaisitteko? Tai jos muuten on tietoo niin kertokaa.![]()
Ai jaa?
ZX10R -04 on säätö vain jarrukahvassa Z1000 on taas molemmissa kahvoissa säätö (siis ne siinä kahvan päällä)(Sämby @ Loka. 16 2007,22:52) kirjoitti
Eli jarrukahvat ovat samanlaiset, kytkinkahvat ei...
Siis hetkonen, mikä säätö on z:tan kytkinkahvassa? (Muutakuin vaijerin säätö)![]()
Ai jaa?
No mulla (-03 Z1000) oli ainakin se mikskä sitä nyt sitten sanotaan... Siinä kähvanpäällä sellanen namiskuukkeli mistä voi säätää kahvan "tyhjää" liikettä... olikohan nyt tarpeeksi sekavasti selostettu?(Sämby @ Loka. 17 2007,21:52) kirjoitti
http://www.louis.de/_300076....857.JPG
Ja 10:ssä ei ole kuin jarrukahvassa sellanen...
Ite tilasin luisilta Z:taan kahvat niin sieltä tuli kymppiin käypäset
Sitten vaihtuikin mopo...
No hitto. mulla -04:nen ja siinä ei tollasta säätöä ole. No joo itekkin tilasin pazzo racingiltä kahvat. Saas nähä minkälaiset tulee.
Vieläkö muuten löytyy ne vahvemmat kytkinjouset?
Onko niistä mitään kokemusta? Mulla on muutakin sun vanhaa kilkettä.
Ai jaa?
Jouset on valitettavasti jo myyty.(Sämby @ Loka. 19 2007,22:25) kirjoitti
Nyt taisinkin tunnistaa miehen
Menee jo OFF topicin puolelle SORRY![]()
Nii joo... jousista sen verran vielä että Z1000 vakiokytkin kestää sellasen 150hp renkaalta edellyttäen että kaikki on kunnossa ja EBC:n jousilla noin 170hp renkaalta... Yks turbo Z:tan omistaja vaan tuossa aikoinaan kertoili kokeilleensa.(rottweiler @ Loka. 19 2007,22:40) kirjoitti
Vitun ruma kymppiärrä;
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
No niin. Venttiilit tarkistettu ja ei löytyny moittimista.
Oli siinä jonkin verran tekemistä, että sai venttiilit näkösälle, mutta kyllä voin sanoa, että kannattaa toi homma tehä ite kuin, että veisi liikkeeseen ja maksaisi itsensä kipeäksi!![]()
Niin tai jos käy niinku mulla,että sumeko makso venttiilin säädön!(SatanClaus @ Loka. 23 2007,21:25) kirjoitti
![]()
PC3 ZX-10R -06-07
Huudettavana
no niin, suositelkaas jotain näyttäviä kilpitelineitä ja vilkkuja -04 malliin![]()
Kawasaki Ninja ZX-10R
Mulla ois pyramidin teline, Uusi käyttämätön kilvenvalolla.(tpower82 @ Marras. 07 2007,06:18) kirjoitti
Maksoi muistaakseni 99e mutta tarjoo jotain.
- XT 660 R
oisko kuvaa?(Xxx^ @ Marras. 07 2007,12:25) kirjoitti
Kawasaki Ninja ZX-10R
Miten olis Kawan orkkis lisävarusteteline?(tpower82 @ Marras. 07 2007,06:18) kirjoitti
http://www.kawasaki.fi/images/access...096LIT0001.jpg
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
aika törkeän näköinen(dYNY @ Marras. 08 2007,08:21) kirjoitti
Kawasaki Ninja ZX-10R
Tuohon tarvii varmaan hommata (tai ehkä mielummin leikellä ite --> ei maksa just mitään) kilpitelineen ja kilven väliin jonkinlainen pelti- tai alumiinilevy lisätueksi, ei meinaan kestä kilpi pitkään ehjänä jos sen laittaa pelkästään yläreunan rei'istä (2kpl) suoraan telineeseen kii. Pelkkä kilpi on sen verran ohutta ja huteraa alumiinia, että tärinästä halkee palasiks jos on vain yläreunasta kiinni. Ja sit kun kilpi halkee /putoo kyydistä / katoo, pääset rekisteröimään ajokkis uudelleen.(tpower82 @ Marras. 08 2007,16:47) kirjoitti
Eikä kannata vängätä mulle vastaan tässä asiassa, nimim. "omakohtaista kokemusta löytyy"Onneks vaan huomasin halkeemat ennenku irtos kilpi kokonaan
![]()
Ninja forever, man!
Alumnimnumniini ei oikeen kestä tollasta tärinää... Itellä on rosterista tehty ja ei o ollu mitz ongelmia vaikka onkin "vain" kahdella pultilla kiinni.
Edit. Meinaan se kilven teline on rosteria, kilpi ny on mitä on
if i was in ww2 they'd call me spitfire
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Ei se minusta ole ruma.Paljon kauniimpi kun mun entinen Anoppi,se muuten oli tosi ruma.(CeeCee @ Loka. 23 2007,19:46) kirjoitti
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Kateeksi käy! Onko mitään tietoa vielä milloin pyörä on saatavilla?(kemo @ Marras. 19 2007,19:14) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Luultavasti ensimmäiset ovat messuilla mut toimitukset maaliskuu 2008 jos kaikki menee putkeen..
BMW S1000rr 2010