Sivu: 12 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 210111213142262112 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 4629:sta
  1. #331
    Lainaa (Emppu85 @ Elo. 16 2007,19:35) kirjoitti
    Siis mun mielipide on just se että Honda on paljon laadukkaamman näköinen kuin Kawa, mutta se siis mielipide kysymys. Samoin Hondan mittaristo on mun mielestä käytännöllisempi kuin kawan. Ja kyllä mä Kawalla ajelen Mutta ei olisi haittaa jos olisi Honda alla
    Hondat on tyttöjen vehkeitä... Siks just niiden pitää olla "laadukkaamman" (lue: yksinkertaisemman) näkösiä, ja mittaristot simppeleitä että tylleröt ymmärtäis niistä jotain Eikä kolinoita + rahinoita passaa kuulua, menis muuten tytöillä koko ajokausi korjaamolla patsastellessa kun moporassarit antais jopolle valohoitoo. Ja minkäänlaista luonnetta ei saa tyttöjen pyörästä ajaessa löytyä, oikeestaan hondan lisävarustelistaan pitäis vielä lisätä apupyörät niin avot, jopa alkais olla tyttöpyörä kohillaan!

    Noh, ei nyt kannata suutahtaa, arvon neitokaiset, hondakuskit ym. neitimäiset ihmiset (sama asia?), leikkiähän minä vaan lasken.. (vaikka eihän täällä kymppi-palstalla näitä em. immeistyyppejä pitäis kai ollakaan?)
    Ninja forever, man!
  2. #332
    Eiköhän palata aiheeseen..

    Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?

    Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
    TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  3. #333
  4. #334
    http://www.youtube.com/watch?v=9jFjf4shCiQ

    Komea putkisto. Lieköhän desipelit lailliset täällä neuvostosuomessa?
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  5. #335
    Tuli hommattua ruttutukusta kypä-ärrä ja pitäs vähä maalailla ni sattusko joku tietää mustan 10r:n -05 värikoodia,nii ja alakatteiden koodia kans?
    Thank you!!
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  6. #336
    Voi olla joku perin eksoottinen tuo värikoodi * Iteltä maalattiin 2005 mallin zx6r:stä takahaarukkaa joskus(huoltopukki naarmut pois) ja totesivat värikoodin olevan peräisin Lexus:esta..Musta helmiäis väri..



    BMW S1000rr 2010
  7. #337
    -04:een musta oli lähimpänä yamahasta. maaliliikkeessä kannattaa kattoa niistä värikartoista päivänvalossa.
    900 RR
  8. #338
    Lainaa (svahnm @ Elo. 17 2007,09:42) kirjoitti
    Eiköhän palata aiheeseen..

    Onko jollain Gipro-vaihdenäyttö/TRE aiheuttanut FI-valon syttymistä tyhjäkäynnillä vai onko kyseessä ihan jokin muu?

    Asentelin tosiaan palikan pyörään ja laite pelittää vaihdenäytön osalta tyydyttävästi, mutta n. 1tkm ajon jälkeen ilmeni satunnaista FI-valon palamista tyhjäkäynnillä. Jos pyörä liikkuu vähintään hölkkävauhtia valo sammuu (myös vapaalla lasketellessa).
    TRE modi on asennossa ' - ' eli nolla, tosin ei vaikutusta vaikka ajaisi Hard tai Soft asennollakin ja vapaallahan se on aina disabloitu joka tapauksessa.
    Mulla on FI-valo syttynyt kahdesti käynnistyksen jälkeen. Ensimmäinen kerta oli ennen GIPron asentamista ja toinen sen jälkeen. TRE moodi oli silloin 0-asennossa. Valo sammui, kun sammutin ja käynnistin moottorin uudelleen.

    Ei uskoakseni liity tohon vaihdenäyttöön. Niin ja mopo on mallia -07.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  9. #339
    Beet Nassert

    Ihanan kallista.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  10. #340
    Oisikohan jollain toimivaa service manuaalia 04-05 10 ärrään?
    Ne paketit jotka olen toisaalla olevista linkeistä bongannut ovat olleet, joko "lopusta korruptoituneita" tai sitten salasanalla suojattuja...
    Jos olisi tiedossa toimivaa linkkiä tai jopa suoraa siirtoa skypellä tms. niin olisin erittäin kiitollinen.
  11. #341
    Lainaa (Gikseristi @ Syys. 22 2007,12:27) kirjoitti
    Oisikohan jollain toimivaa service manuaalia 04-05 10 ärrään?
    Ne paketit jotka olen toisaalla olevista linkeistä bongannut ovat olleet, joko "lopusta korruptoituneita" tai sitten salasanalla suojattuja...
    Jos olisi tiedossa toimivaa linkkiä tai jopa suoraa siirtoa skypellä tms. niin olisin erittäin kiitollinen.
    kato tuolta mun viestit..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  12. #342
    Lainaa (svahnm @ Syys. 22 2007,12:33) kirjoitti
    Lainaa (Gikseristi @ Syys. 22 2007,12:27) kirjoitti
    Oisikohan jollain toimivaa service manuaalia 04-05 10 ärrään?
    Ne paketit jotka olen toisaalla olevista linkeistä bongannut ovat olleet, joko "lopusta korruptoituneita" tai sitten salasanalla suojattuja...
    Jos olisi tiedossa toimivaa linkkiä tai jopa suoraa siirtoa skypellä tms. niin olisin erittäin kiitollinen.
    kato tuolta mun viestit..
    Mulla on koneella tuo manuaali mihin svahnm tuossa viittaa. Ite juurikin hänen opastuksellaan tuon samaisen torrent-zydeemin netistä imutin. En oo vielä pahemmin tuota manuaalia tutkinut, mut tosi pätevältä opukselta vaikutti kun sitä tulostaessa pikaiseen silmäilin.

    No, mut se probleema tässä on että miten sen sulle saisin tulemaan, tiedoston koko on nimittäin 188Mt... Liekö e-kusti jaksaa polkee tuollasen lastin kans..? Ja jos vaikka jaksaakin, pitää vastaanottajalla olla tarpeeks isossa sähköpostilootassaan tarpeeks paljon tyhjää tilaa
    Ninja forever, man!
  13. #343
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 22 2007,12:16) kirjoitti
    Beet Nassert

    Ihanan kallista.
    Aika rapeet saundit!

    Saattais mummoilla tipahtaa harkko sloggiin ku tuollasta rämäyttäis samalla tontilla..
    Ninja forever, man!
  14. #344
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  15. #345
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä kuullostipa hyvältä,race-malli.
    Suk dik!
  16. #346
    Lainaa (anttari @ Syys. 24 2007,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä kuullostipa hyvältä,race-malli.
    Ei auta punosletkut, eikä race neste.

    Ratkaisu on tässä: Brembo (10.4760.60)

    http://www.moto-racing.co.uk/cat--Br....MC.html
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  17. #347
    Lainaa (dYNY @ Syys. 24 2007,21:00) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Syys. 24 2007,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä kuullostipa hyvältä,race-malli.
    Ei auta punosletkut, eikä race neste.

    Ratkaisu on tässä: Brembo (10.4760.60)

    http://www.moto-racing.co.uk/cat--Br....MC.html
    Auttaisiko toi pääsylinteri tuollaisiin jarrutehon notkahduksiin? Normaalisti ottaa napakasti kiinni eli perä nousee mutta vain toistuvissa kovissa jarrutuksissa toi teho katoaa Häijyn tuntuista
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  18. #348
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,21:12) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 24 2007,21:00) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Syys. 24 2007,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä kuullostipa hyvältä,race-malli.
    Ei auta punosletkut, eikä race neste.

    Ratkaisu on tässä: Brembo (10.4760.60)

    http://www.moto-racing.co.uk/cat--Br....MC.html
    Auttaisiko toi pääsylinteri tuollaisiin jarrutehon notkahduksiin? Normaalisti ottaa napakasti kiinni eli perä nousee mutta vain toistuvissa kovissa jarrutuksissa toi teho katoaa * Häijyn tuntuista *
    Ainakin Ameriikan foorumilla ovat todenneet toimivaksi korjaukseksi tähän ongelmaan.

    Aion itsekin vaihtaa Brembon pääsylkkyyn talven aikana
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  19. #349
    Tällästä tälläkertaa. Vieläkun sais uuden putken ja noi "matkalaukut" tosta sivuilta veks, niin rupeais näyttämään jo pyörältä. *





    EDIT: Kuva kyllä hieman valehtelee. Silmällä katsottuna tekele on täysin symmetrinen...



    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  20. #350
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 25 2007,18:07) kirjoitti
    Mikäs profiili mahtuu pyöriin tollasen huggerin alla?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  21. #351
    Lainaa (dYNY @ Syys. 25 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,21:12) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 24 2007,21:00) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Syys. 24 2007,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä kuullostipa hyvältä,race-malli.
    Ei auta punosletkut, eikä race neste.

    Ratkaisu on tässä: Brembo (10.4760.60)

    http://www.moto-racing.co.uk/cat--Br....MC.html
    Auttaisiko toi pääsylinteri tuollaisiin jarrutehon notkahduksiin? Normaalisti ottaa napakasti kiinni eli perä nousee mutta vain toistuvissa kovissa jarrutuksissa toi teho katoaa Häijyn tuntuista
    Ainakin Ameriikan foorumilla ovat todenneet toimivaksi korjaukseksi tähän ongelmaan.

    Aion itsekin vaihtaa Brembon pääsylkkyyn talven aikana
    Mitenkähän herkäksi jarrut tulee tuollaisella järemmällä brembolla? Jos herkkyys on sitä luokkaa, että vika hipasusta etunen alta niin ei kiva
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  22. #352
    Lainaa (Miq @ Syys. 26 2007,08:21) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 25 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,21:12) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 24 2007,21:00) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Syys. 24 2007,20:48) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 24 2007,20:20) kirjoitti
    jarruteho hukassa, olisiko vinkkejä missä vika? onko ilmiö tullut muilla vastaan?
    Mulla viime kesänä kanssa radalla yhtäkkiä jarrukahva meni melkein pohjaan ja jarrutehot katosi. Jostain kuulin että 10r jarrusylinteri ois vähän alimitoitettu Jarruletkujen vaihto teräspunosletkuihin ei ainakaan olisi pahaksi. Ja kannattaa ostaa jotain race-mallin nestettä kuullostipa hyvältä,race-malli.
    Ei auta punosletkut, eikä race neste.

    Ratkaisu on tässä: Brembo (10.4760.60)

    http://www.moto-racing.co.uk/cat--Br....MC.html
    Auttaisiko toi pääsylinteri tuollaisiin jarrutehon notkahduksiin? Normaalisti ottaa napakasti kiinni eli perä nousee mutta vain toistuvissa kovissa jarrutuksissa toi teho katoaa * Häijyn tuntuista *
    Ainakin Ameriikan foorumilla ovat todenneet toimivaksi korjaukseksi tähän ongelmaan.

    Aion itsekin vaihtaa Brembon pääsylkkyyn talven aikana *
    Mitenkähän herkäksi jarrut tulee tuollaisella järemmällä brembolla? Jos herkkyys on sitä luokkaa, että vika hipasusta etunen alta niin ei kiva
    Ei kuulemma tule. Liike lyhenee ja tarvittava voima on suunnilleen samaa luokkaa kuin vakiossakin.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  23. #353
    Lainaa (Miq @ Syys. 26 2007,08:16) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 25 2007,18:07) kirjoitti
    Mikäs profiili mahtuu pyöriin tollasen huggerin alla?
    Siinä on ihan tuo vakio dunlopin rengas 190/50ZR17.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  24. #354
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 26 2007,18:06) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 26 2007,08:16) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 25 2007,18:07) kirjoitti
    Mikäs profiili mahtuu pyöriin tollasen huggerin alla?
    Siinä on ihan tuo vakio dunlopin rengas 190/50ZR17.
    Eiköstä vakio ole 190/55/17?Yleensä jälkiasennetut kumit ovat 50 sarjalaisia.Mul oli ainakin vakio 55 sarjalainen ja välis kokeilin 50 sarjalaista mut nyt pyöräytin alle jälleen 55 sarjaa olevan Racetecin...
    BMW S1000rr 2010
  25. #355
    Lainaa (kemo @ Syys. 26 2007,22:46) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 26 2007,18:06) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 26 2007,08:16) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 25 2007,18:07) kirjoitti
    Mikäs profiili mahtuu pyöriin tollasen huggerin alla?
    Siinä on ihan tuo vakio dunlopin rengas 190/50ZR17.
    Eiköstä vakio ole 190/55/17?Yleensä jälkiasennetut kumit ovat 50 sarjalaisia.Mul oli ainakin vakio 55 sarjalainen ja välis kokeilin 50 sarjalaista mut nyt pyöräytin alle jälleen 55 sarjaa olevan Racetecin...
    No enpäs mene sanomaan. Lunttasin ton tiedon vain tuolta kawasaki.fi sivustolta. Täytyypä tänään tarkastaa astia, kun käy ajelemassa.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  26. #356
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 27 2007,14:36) kirjoitti
    No enpäs mene sanomaan. * Lunttasin ton tiedon vain tuolta kawasaki.fi sivustolta. Täytyypä tänään tarkastaa astia, kun käy ajelemassa.
    -06:sta eteenpäin muuttui 55-profiiliin..

    EDIT: Katos, kawan suomen sivuilla oli tosiaan ainakin -07:aan merkattu 50-sarjalainen, eli onko se palannut takaisin, vai onko vain painovirhe??

    EDIT2: No, ainakin ruottin sivuilla 2007:ssa oli 55-sarja, samoin kuin uuteen 2008 oli mainittu 190/55-17.. Onhan toi profiililtaan enemmän kilparadoille vaikka saatavuus katurenkaissa on heikompi kuin 50-sarjassa..



    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  27. #357
    Lainaa (svahnm @ Syys. 27 2007,14:37) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 27 2007,14:36) kirjoitti
    No enpäs mene sanomaan. * Lunttasin ton tiedon vain tuolta kawasaki.fi sivustolta. Täytyypä tänään tarkastaa astia, kun käy ajelemassa.
    -06:sta eteenpäin muuttui 55-profiiliin..

    EDIT: Katos, kawan suomen sivuilla oli tosiaan ainakin -07:aan merkattu 50-sarjalainen, eli onko se palannut takaisin, vai onko vain painovirhe??

    EDIT2: No, ainakin ruottin sivuilla 2007:ssa oli 55-sarja, samoin kuin uuteen 2008 oli mainittu 190/55-17.. Onhan toi profiililtaan enemmän kilparadoille vaikka saatavuus katurenkaissa on heikompi kuin 50-sarjassa..
    Huoltomanuskasta; 190/55ZR17M/C (75W). Eli taisi virhe olla tuolla sivustolla...
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  28. #358
    Juu, tuosta huggerista ja sen mahtumisesta pyörimään. Kävin eilen heittämässä pientä rundia ja alkumatkasta piti aivan helkkarinmoista laahausääntä takapalloon. Tuntu, että ääni ei ollut jatkuvaa, vaan aina kun rengas pyörähti tietylle kohtaan kuului ääni. Hetken ajon jälkeen tuo ääni loppui kokonaan mutta pysähtyessä huggeri oli hakeutunut hieman vinoon takapalloon nähden. Tuli tuosta vaan mieleen, että onkohan takarengas linjassa takahaarukkaan nähden? Mitenkä tuon voisi parhaiten itse todeta? Mitenkä tuon huggerin voisi parhaiten asenmoida, niin että se olisi linjassa ja mahtuisi pyörimään täysin? Kiinnitysruuvit on nyt kierretty hyvällä maulla momenttiin. Täytyypi varmaan ottaa vielä irti ja näyttää kulmahiomakonetta jahka kerkiää...
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  29. #359
    Onko kukaan säätänyt ITE venttiilejä kympistään? Mittarissa on noin 22tkm joten se alkaisi oleen melko aiheellista. Siksi kysynki, että onko se kuinkakin vaikea homma? Siin nimittäin säästäis pitkän "sentin" Vuosien mittaanhan se tekee oikein omaisuuden!!! Kun osais ite säätää.
    Ja kaveri lupautuis jeesaan tossa hommassa ja häneltä löytyy kokemusta 12-kawan venttiilien säädöstä (jaksaa joka talvi tarkistella/säätää).
    Eli kannattaisiko viedä liikkeeseen vai säätää omassa verstaassa?
    Pitää mennä kaivaan nenää siksi aikaa kunnes keksii ratkaisun..
  30.  
  31. #360
    Lainaa (SatanClaus @ Loka. 10 2007,20:03) kirjoitti
    Onko kukaan säätänyt ITE venttiilejä kympistään? Mittarissa on noin 22tkm joten se alkaisi oleen melko aiheellista. Siksi kysynki, että onko se kuinkakin vaikea homma? Siin nimittäin säästäis pitkän "sentin" * Vuosien mittaanhan se tekee oikein omaisuuden!!! Kun osais ite säätää.
    Ja kaveri lupautuis jeesaan tossa hommassa ja häneltä löytyy kokemusta 12-kawan venttiilien säädöstä (jaksaa joka talvi tarkistella/säätää).
    Eli kannattaisiko viedä liikkeeseen vai säätää omassa verstaassa?
    Pitää mennä kaivaan nenää siksi aikaa kunnes keksii ratkaisun..
    No jos kerran osaava kaveri ryhtyy jeesaamaan, ja kiinnostusta löytyy hommaan lähtee, niin ite sit vaan urakka alle! Palasäätöiset lienee kympin venttiilit (vai onko?), eli duunia piisaa...

    Ite haeskelin ohjeita + tietoja jo valmiiks kun meinasin palasäätöisen 6R:n venttiilit säätää ite, alkup. suunn. mukaan ens talvena, mut eipä enää tarttekaan kun vaihtui kesäkuussa tuo 6R uudennihkeeseen kymppiin! (Siinä ei oo vielä tarkastukset/säädöt ajankohtaisia, mittarissa tällä hetkellä 11,5tkm.)

    Noihin kutosen venttilinsäätöohjeisiin ym. oheismatskuun tutustuneena uskallan veikata että vaikee, ahdas, paikoittain sokeakin ja tarkkuutta vaativa homma tuo on, mut sullahan on edelleen tuo osaava kaimanderi tulossa hommaan mukaan? Kattelet vaan vierestä kaljatöpseli hanskassa ja kessu toisessa, ja "otat ns. oppia"

    Joku ohjeisti minua tuon 6R:n kohdalla että kannattaa harkita koko koneen ottamista pöydälle säätämisen ajaks, se nyt ainakin poistais nuo ahtaus- ja sokeusongelmat. Kannattaa harkita
    Ninja forever, man!
Sivu: 12 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 210111213142262112 ... ViimeinenViimeinen