Sivu: 92 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42829091929394102142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2731:stä 2760:een 4629:sta
    No ei kai nyt vielä mitään pyöriä huilimassa! Kesällä tuli ajeltua liian vähän, niin nyt pyörä toimii vielä jokapäiväisessä työmatka-ajossa...
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
    Tänään alkoi talvisäilöön laitto, 4 tunnin aikana tuli tehtyä seuraavat

pesu, vahaus, ketjujen ja rattaiden putsaus,
    ketjujen venymän mittaus, 318mm eli aika rajalla alkaa olla 323mm tais olla servicelimit,
    sidestandswitch avaus ja putsaus,
    jarrunesteiden vaihto.

Jäihän tuohon vielä jotain pientä näpertämistä talveksi.
    mitäs putkistoa suosittelette 05:seen kybään?
    niin kauan hyvä ku lämpimän paskan tekee ja sokeri sulaa suuhun...
    Orkkista.Miksi pitäs vaihtaa??Luulen että kyyti kyllä piisaa orkkis putkellakin!!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Lainaa (kusti83 @ Marras. 05 2011,21:11) kirjoitti
    mitäs putkistoa suosittelette 05:seen kybään?
    Paras putkisto varmaan on Akrapovicin titaaninen. Niitä löytää välillä halvalla käytettynä. Jos ihan uutena ostaa niin kannattaa harkita myös LeoVincen putkistoja ne on aikapaljon halvempia kuin Akrat. Näkyy olevan suomalaisissa kisa Kawoissa LeoVincen putkia, eli luulis niiden olevan myös laadukkaita. Jos hommaat kokoputkiston kannattaa hommata myös Power Comanderi samalla ja säädättää mopo penkissä. Itselläni on Akrapovic PowerComander 3 yhdistelmä -08 kympissä ja olen ollut tyytyväinen...
    Lainaa (solifer @ Marras. 05 2011,23:01) kirjoitti
    Orkkista.Miksi *pitäs vaihtaa??Luulen että kyyti kyllä piisaa orkkis putkellakin!! *
    Kyyti on varmasti kunnossa, mutta äänet ei Ja kyllähän kokoputkisto + PC + säätö penkissä saa pyörän paremmaksi.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
    Lainaa (-kepa- @ Marras. 13 2011,22:34) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Marras. 05 2011,23:01) kirjoitti
    Orkkista.Miksi *pitäs vaihtaa??Luulen että kyyti kyllä piisaa orkkis putkellakin!! *
    Kyyti on varmasti kunnossa, mutta äänet ei Ja kyllähän kokoputkisto + PC + säätö penkissä saa pyörän paremmaksi.
    Totta!!Äänet on vähän nuhaset! Vaikka olen kyllä vaihtanut Leonvinsen sliparin!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Varmaan täälläkin aikaisemmin asiaa käsitelty muttei vaan osu haku-toiminnallakaan silmään eli minkälaisia dynokäppyröitä on saatu 06-mallisesta 10-R:stä kokoputkistolla + ruiskun säädöllä esim. PoverCommanderilla? Kun taitaa oman Kawan turbotus lakipykälistä johtuen jäädä haaveeksi niin tarvii varmaan tyytyä saada pannusta vaparina maksimit ulos. * *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
    Lainaa (cool´eri @ Marras. 19 2011,19:09) kirjoitti
    Varmaan täälläkin aikaisemmin asiaa käsitelty muttei vaan osu haku-toiminnallakaan silmään eli minkälaisia dynokäppyröitä on saatu 06-mallisesta 10-R:stä kokoputkistolla + ruiskun säädöllä esim. PoverCommanderilla? Kun taitaa oman Kawan turbotus lakipykälistä johtuen jäädä haaveeksi niin tarvii varmaan tyytyä saada pannusta vaparina maksimit ulos. * *
    Oma ex 07-vuotinen kymppi puski 165hp/109nm akran kokoputkistolla ja pc:llä varustettuna. Tosin eipä noita penkitystulokisia voi oikein hirveästi vertailla ellei sitten ole ajettu samassa penkissä peräkkäin. Ja kyllä tämä kymppi ainakin liikkui sen verran, että alkoi jo ihan hirvittämään välillä *

Lainaa (-kepa- @ Marras. 20 2011,21:58) kirjoitti
    Lainaa (cool´eri @ Marras. 19 2011,19:09) kirjoitti
    Oma ex 07-vuotinen kymppi puski 165hp/109nm akran kokoputkistolla ja pc:llä varustettuna. Tosin eipä noita penkitystulokisia voi oikein hirveästi vertailla ellei sitten ole ajettu samassa penkissä peräkkäin. Ja kyllä tämä kymppi ainakin liikkui sen verran, että alkoi jo ihan hirvittämään välillä *
    Oolrait,thank's tiedoista! Jotain tollasia tehoja arvelinkin saatavan. Joskus muistan kuulleeni huhuja että parinsadan(moottoriteho!) hv:n tehorajakin olisi Kympillä ylitetty ja ilman ram air:a mutta kyseessä ollut ilmeisesti kovin optimaalinen dyno. Se on kurjaa kun penkkien tulokset antaa erilaisia tuloksia. Josko sitä sitten alkais tekeen töitä sen eteen että sais pyörään ne "kuristamattomat" tehot käyttöön. *

Tarvii varmaan Kympin turbovermeet heittää metallinkeräykseen kun lain koukerot on nykyään sellaset että turboon saa luvat vain vanhempiin laitteisiin. *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
    Jos jollain on ylimääräistä putkistoa ja powercommanderia niin tarjotkaa?
    siis 05vm putkistoa?
    Lainaa (kusti83 @ Marras. 21 2011,21:50) kirjoitti
    siis 05vm putkistoa?
    Ebay kannattaa katsoa, ellet ole jo ehtinyt.

Itsekin aikoinaan tilasin akran kokorännin saksasta Ebay.de -sivuston kautta ex kymppiin.
    Jos joku haluaa eroon siitä meluläpän servomoottorista niin tästä löytyy rakennusohjeet.

Tuon pitäis toimia 10R 2004 - 2010, Z1000/Z750 2007 - 2012 ja varmaan myös uusimmissa 6R:ssä.
    Noistahan pyydetään yleensä jotain satkua, joten luulis olevan katteet kohdillaan...
    ZH2 2020
    Lainaa (Attitude @ Marras. 29 2011,20:33) kirjoitti
    Jos joku haluaa eroon siitä meluläpän servomoottorista niin tästä löytyy rakennusohjeet.

Tuon pitäis toimia 10R 2004 - 2010, Z1000/Z750 2007 - 2012 ja varmaan myös uusimmissa 6R:ssä.
    Noistahan pyydetään yleensä jotain satkua, joten luulis olevan katteet kohdillaan...
    Tai jos ei haittaa, että se servomoottori jää sinne paikalleen, niin nyppää vain vaijerin irti.. Tietysti tuolla eliminaattorilla saa painoa pudotettua ja tilaa säästettyä, kun koko servomoottorin ruuvata irti
    Lainaa (-kepa- @ Joulu. 01 2011,14:29) kirjoitti

Tai jos ei haittaa, että se servomoottori jää sinne paikalleen, niin nyppää vain vaijerin irti.. Tietysti tuolla eliminaattorilla saa painoa pudotettua ja tilaa säästettyä, kun koko servomoottorin ruuvata irti *
    Mulla kun sattuu duunin puolesta oleen noita osia niin varsin värkkäsin pari settiä piirilevyn palaselle ja kuumaliimaa päälle että kestää.

Ens viikolla kaveri tulee käymään niin kokeillaan toimiiko.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Onkos noissa 04-05 malleissa jotain erityisiä tyyppivikoja jos sattus moinen jopo löytymään kohtuu hintaan?
    Yamaha R1
    -------------------
    Ex. Yamaha r6r
    Lainaa (jarska @ Joulu. 01 2011,14:39) kirjoitti

Tai jos ei haittaa, että se servomoottori jää sinne paikalleen, niin nyppää vain vaijerin irti.. Tietysti tuolla eliminaattorilla saa painoa pudotettua ja tilaa säästettyä, kun koko servomoottorin ruuvata irti *
    Mulla kun sattuu duunin puolesta oleen noita osia niin varsin värkkäsin pari settiä piirilevyn palaselle ja kuumaliimaa päälle että kestää.

lähetäppä mulle 1 kpl kanssa moisia ihme laitteita jos korvausta vastaan jaksat niitä lisää väkertää!!!
    Elämäntapatyhmä
    Lainaa (kawa636b @ Joulu. 12 2011,20:33) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Joulu. 01 2011,14:39) kirjoitti

lähetäppä mulle 1 kpl kanssa moisia ihme laitteita jos korvausta vastaan jaksat niitä lisää väkertää!!!
    Onnistuu, saatko itte juotettua paketin kiinni liittimen johtoihin vai lähetätkö mulle ja väsään täysin kytkentävalmiin, joka vaan tökätään paikoilleen?

Edit: oliski kätevämpää jos sais noita liittimiä piuhoineen jostain niin vois pätkiä piuhat ja tehdä valmiiksi asti.

MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Lainaa (jarska @ Joulu. 12 2011,21:33) kirjoitti
    Edit: oliski kätevämpää jos sais noita liittimiä piuhoineen jostain niin vois pätkiä piuhat ja tehdä valmiiksi asti.
    Japanin maalta löytyy liittimiä, *Eastern Beaver

Olen tilannut tuolta liittimiä ja toimitus Suomeen alle viikossa, mutta tulli sitten säätää oman aikansa.

Mulla vois olla muutama tuommonen käypänen liitinkin, jos sais tarkemman kuvan liittimestä.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
    Lainaa (Jompp3 @ Joulu. 12 2011,17:00) kirjoitti
    Onkos noissa 04-05 malleissa jotain erityisiä tyyppivikoja jos sattus moinen jopo löytymään kohtuu hintaan?
    Ei ole.
    Hyvin pidetyn yksilön voi melko huoleti ostaa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Lainaa (jaska_73 @ Joulu. 12 2011,22:04) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Joulu. 12 2011,21:33) kirjoitti
    Japanin maalta löytyy liittimiä, *Eastern Beaver

Olen tilannut tuolta liittimiä ja toimitus Suomeen alle viikossa, mutta tulli sitten säätää oman aikansa.

Mulla vois olla muutama tuommonen käypänen liitinkin, jos sais tarkemman kuvan liittimestä.
    TÄÄLLÄ alkuperäisen viestin linkissä on hyvät kuvat liittimestä.
    MP-Rata
    Mä väsäsin näitä servomoottorin eliminaattori paketeita muutamia valmiiksi, eli 10€+postikulut(kirjekuoressa mahtuu) *hintaan voisin toimitella jos ei kuulosta pahalta.

Eli siis joutuu vaan juottamaan itte kiinni servomoottorin piuhoihin tai sitten katkoo irti moottorilta ja lähettää mulle piuhat liittimineen...teen valmiiksi saakka samaan rahaan.

MP-Rata
    Lainaa (jarska @ Joulu. 13 2011,14:14) kirjoitti
    Mä väsäsin näitä servomoottorin eliminaattori paketeita muutamia valmiiksi, eli 10€+postikulut(kirjekuoressa mahtuu) *hintaan voisin toimitella jos ei kuulosta pahalta.

Eli siis joutuu vaan juottamaan itte kiinni servomoottorin piuhoihin tai sitten katkoo irti moottorilta ja lähettää mulle piuhat liittimineen...teen valmiiksi saakka samaan rahaan.
    Sori tyhmyyteni, mutta multa on mennyt vähän ohi, että mihin tämä auttaa?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1

Laitatko osoitteen yv:nä niin saat postissa liittimen ja rahaa?
    Elämäntapatyhmä
    Lainaa (kawa636b @ Joulu. 13 2011,20:03) kirjoitti

YV lähetetty...
    MP-Rata
    Ei nämä mitään esteettisesti kauniita ole, mut tehty tosiaan piirilevylle ja vuorattu kuumaliimalla, taatusti kestää ainakin sen puolesta ja menee pieneen tilaan.

Second editioniin juotin suht saman väriset piuhat niin helpottaa kytkentää ja onnistuu liittää servomoottorin liitin johtoihin vaikka abikoilla/sokeripalalla jos ei omista kolvia tai kädet tärisee pikkujoulujen aikaan.

MP-Rata
    Lainaa (jarska @ Joulu. 13 2011,20:11) kirjoitti
    Lainaa (kawa636b @ Joulu. 13 2011,20:03) kirjoitti

YV lähetetty...
    Joo,kävin hakemassa eioo liitintä,lähetän kun saan sen
    Elämäntapatyhmä
  30.  
    Oho, kerrankin itella yllätti positiivisesti
    Nimittäin eilen iltapäivällä laitoin servoeliminaattorin Jarskalta tilaukseen ja tänään se oli jo postilaatikossa!
    Tosin taitaa mennä vielä hetken aikaa että pääsee sitä testaamaan - hommat kun on vielä vähän vaiheessa
    ZH2 2020
Sivu: 92 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42829091929394102142 ... ViimeinenViimeinen