Sivu: 83 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3373818283848593133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2461:stä 2490:een 4629:sta
  1. #2461
    Kotipihassa odottaa tän vuotinen 10R, vaimo kävi Heinolta hakemassa koeajoon. Tykkäsi kovasti, kuulemma kevyemmän tuntuinen kuin gixxu ja voimaa yläkierroksilla riittävästi

    Töistä päästyä on sitten meikäläisen vuoro tuota tutuilla mutkapätkillä kokeilla. Viime kesänä koeajoin pari päivää Bemaria kun se markkinoille tuli, en pitänyt. Saa nähdä miten tän kanssa on. Siitä edellisestä kympistä ainakin tykkäsin tosi paljon, fun factor korkeampi kuin missään muussa ajamassani pyörässä
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  2. #2462
    Lainaa (Bobo @ Touko. 31 2011,12:54) kirjoitti
    Kotipihassa odottaa tän vuotinen 10R, vaimo kävi Heinolta hakemassa koeajoon. Tykkäsi kovasti, kuulemma kevyemmän tuntuinen kuin gixxu ja voimaa yläkierroksilla riittävästi *

    Töistä päästyä on sitten meikäläisen vuoro tuota tutuilla mutkapätkillä kokeilla. Viime kesänä koeajoin pari päivää Bemaria kun se markkinoille tuli, en pitänyt. Saa nähdä miten tän kanssa on. Siitä edellisestä kympistä ainakin tykkäsin tosi paljon, fun factor korkeampi kuin missään muussa ajamassani pyörässä *
    No kerro, kerro! Veikö jo koko käden? ;)

    - P
  3. #2463
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 27 2011,22:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 27 2011,19:08) kirjoitti
    Siinähän se keikkuu, heti ensimmäisenä listallasi.

    Perustelut? Täysin uusiksi tehty kymppi, joten luulisi olevan "vanhaan" mallistoon tottuneelle taas täysin uusi elämys ;)

    - P
    Itse suosittelen Bemaria. Kyllä se on aika vakuuttava taidonnäyte teknisiltä yksityiskohdiltaan ottaen huomioon BMW:n aikaisemman mallisto. Sit kun on kesän ajellut bemarilla, niin sit on vara haukkua ja verrata kawaan kun tietää mistä puhuu. kops.
    Itse ottaisin ennemmin ylivuotisen kympin kuin bemarin... Pidän siitä jopa enemmän kuin bemmistä, koska sillä oli vaan yksinkertaisesti hauskempi ajaa. Hauskuuskerroin vielä kasvaisi kun edullisempaan Kawaan voisi ostaa putkiston, shifterin ja hieman öhlinsiä erotuksella penariin. Ei tulisi baijerilaista keulimisenestoa erityisemmin ikävä. *
    Olen jauhiksen kanssa samaa mieltä !
    Ps kyllä mulle uusi Gixxerikin sopisi
    -Tietenkin pienin muutoksin
    parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #2464
    Morot.

    Osta uusi 10R.
    Saat paremman ajettavuuden ja enäpi voimoo.
    Näin kertoo kilpakuski jolla oli -09 viimekesänä ja nyt alla pauhaa vm.-11.
    (Ei siis allekirjoittanut)
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  5. #2465
    Lainaa (Perkele @ Touko. 31 2011,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Touko. 31 2011,12:54) kirjoitti
    Kotipihassa odottaa tän vuotinen 10R, vaimo kävi Heinolta hakemassa koeajoon. Tykkäsi kovasti, kuulemma kevyemmän tuntuinen kuin gixxu ja voimaa yläkierroksilla riittävästi *

    Töistä päästyä on sitten meikäläisen vuoro tuota tutuilla mutkapätkillä kokeilla. Viime kesänä koeajoin pari päivää Bemaria kun se markkinoille tuli, en pitänyt. Saa nähdä miten tän kanssa on. Siitä edellisestä kympistä ainakin tykkäsin tosi paljon, fun factor korkeampi kuin missään muussa ajamassani pyörässä *
    No kerro, kerro! Veikö jo koko käden? ;)

    - P
    No jos ei nyt ihan koko kättä, niin kyllä se piru pikkkusormen ainakin nappasi

    Loistavassa kelissä pääsin eilen illalla ja tänä aamuna tuolla työntämään. Täytyy sanoa, että loistava peli! Miten sen nyt sanoisi, aivan järjettömän helppo viedä kovaa, tällaisen kädettömänkin kuskin. Nopeutta ei oikein rekisteröi, niin eleettömästi pyörä eteni. Mittarista katsoessa vasta tajusi, että kovempaa mennään kuin muilla pyörillä. Jarrut on myös todella hyvät ja tunnokkaat.

    Pyörihän siinä mielessä, että ovatko tehneet liiankin hyvän ja tavallaan kiltin pyörän? Se kawalle tyypillinen rajuus loisti poissaolollaan. Mutta mitä pidenpään ajoin ja kovempaa menin, niin hymy alkoi levitä kypärän sisällä. Ei sillä edellisen mallin kympillä, eikä kyllä gixxullakaan, näin kovaa mennä. Sääli, ettei tuota radalla pääse testaamaan, tulisi elektroniikan edutkin esille.

    Illalla palautan sen Heinolle ja loppupäätelmä pähkinänkuoressa: ihan sairaan maukas laite!

    Ainoana miinuksena se, ettei ainakaan tällainen paksumpi kaveri oikein päässyt pleksin taakse tuulelta piiloon, ravisti kakkosella alkavissa lukemissa turhan rajusti päätä. Mutta eiköhän tuo pleksin vaihdolla helposti korjaannu.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  6. #2466
    Lainaa (Bobo @ Kesä. 01 2011,16:58) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 31 2011,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Bobo @ Touko. 31 2011,12:54) kirjoitti
    Kotipihassa odottaa tän vuotinen 10R, vaimo kävi Heinolta hakemassa koeajoon. Tykkäsi kovasti, kuulemma kevyemmän tuntuinen kuin gixxu ja voimaa yläkierroksilla riittävästi *

    Töistä päästyä on sitten meikäläisen vuoro tuota tutuilla mutkapätkillä kokeilla. Viime kesänä koeajoin pari päivää Bemaria kun se markkinoille tuli, en pitänyt. Saa nähdä miten tän kanssa on. Siitä edellisestä kympistä ainakin tykkäsin tosi paljon, fun factor korkeampi kuin missään muussa ajamassani pyörässä *
    No kerro, kerro! Veikö jo koko käden? ;)

    - P
    No jos ei nyt ihan koko kättä, niin kyllä se piru pikkkusormen ainakin nappasi *

    Loistavassa kelissä pääsin eilen illalla ja tänä aamuna tuolla työntämään. Täytyy sanoa, että loistava peli! Miten sen nyt sanoisi, aivan järjettömän helppo viedä kovaa, tällaisen kädettömänkin kuskin. Nopeutta ei oikein rekisteröi, niin eleettömästi pyörä eteni. Mittarista katsoessa vasta tajusi, että kovempaa mennään kuin muilla pyörillä. Jarrut on myös todella hyvät ja tunnokkaat.

    Pyörihän siinä mielessä, että ovatko tehneet liiankin hyvän ja tavallaan kiltin pyörän? Se kawalle tyypillinen rajuus loisti poissaolollaan. Mutta mitä pidenpään ajoin ja kovempaa menin, niin hymy alkoi levitä kypärän sisällä. Ei sillä edellisen mallin kympillä, eikä kyllä gixxullakaan, näin kovaa mennä. Sääli, ettei tuota radalla pääse testaamaan, tulisi elektroniikan edutkin esille.

    Illalla palautan sen Heinolle ja loppupäätelmä pähkinänkuoressa: ihan sairaan maukas laite!

    Ainoana miinuksena se, ettei ainakaan tällainen paksumpi kaveri oikein päässyt pleksin taakse tuulelta piiloon, ravisti kakkosella alkavissa lukemissa turhan rajusti päätä. Mutta eiköhän tuo pleksin vaihdolla helposti korjaannu.
    Reilu 6000 kilsaa jo takana ja voin allekirjoittaa ton kaiken, upea laite.

    Radalla varsinkin, en mä ainakaan kaivannut sitä moitittua keskialuetta,tällainen harjoittelija vei sitä radalla mutkiin kevyesti ja vakaasti.

    Radan tiukoissa mutkissa tuntui että sama miten mää siellä epäröin ja hötkyn, aina se vaan menee melkeen kuin ittekseen.

    Kawoja ajaneena tuntuu myös jotenkin "kiltimmältä" ja rennommalta ajossa, mut ei pidä luottaa siihen, sieltä löytyy melkonen "SUSI lammasten vaatteissa" kun kapulaa kääntää.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  7. #2467
    Ihan mielenkiinnosta kysyn. Paljonko kilometrejä muut kymppiärräkuskit pääsee keräämään mittariin ennenkö pyörässä alkaa bensavalo palamaan? Olettaen, että tankki on ollut täynnä.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #2468
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 01 2011,22:08) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn. Paljonko kilometrejä muut kymppiärräkuskit pääsee keräämään mittariin ennenkö pyörässä alkaa bensavalo palamaan? Olettaen, että tankki on ollut täynnä.
    200-220km, pyörä mallia '08
    S1000R
  9. #2469
    Oma SV on ollu pariin otteeseen huollossa ja sen aikana tuli testattua uus kawa ja bemari. Rahat ei uuteen riittäis millään mutta nyt on pihassa koeajossa -05 ninja. Maanantaina neuvotteleen vielä vähän ja taitaapi olla että twini ja suzuki siirtyy muille maille. Ei oo hymyssä ollu rajaa kun on kyykyillä päässy meneen.
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  10. #2470
    Lainaa (Dantez @ Kesä. 01 2011,22:22) kirjoitti
    Oma SV on ollu pariin otteeseen huollossa ja sen aikana tuli testattua uus kawa ja bemari. Rahat ei uuteen riittäis millään mutta nyt on pihassa koeajossa -05 ninja. Maanantaina neuvotteleen vielä vähän ja taitaapi olla että twini ja suzuki siirtyy muille maille. Ei oo hymyssä ollu rajaa kun on kyykyillä päässy meneen.
    Pistä ihmeessä noi mopot myyntiin ja osta kymppiärrä, et kadu
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  11. #2471
    Sori jätkät, kaikesta kannustuksesta huolimatta ysin tilalle ei tullut kybä, joka tietysti olisi ollut luonnollinen ratkaisu. Vaan leiri vaihtui Yamahaan ja pihalle tuli seisomaan -07 rykkönen. Ihan puhtaasti johtuen tämän hetkisestä tarjonnasta ja siinä olevasta hintalaatusuhteesta. *

    KK: oot ihan oikeassa rykkönenkin tarttis kokoputkiston ja PC:n * Mut mä koitan elää sen kanssa, ehkä mulla on joskus vielä rahaa tai ehkä ei * Tosi tukkonen ala- ja keskialueelta!



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #2472
    Vaihdoin just -05 10R:ääni vasemman yläsivukatteen. Olipas veemäinen homma, tosin olenkin tämmöisissä hommissa täysi käsi eivätkä hermotkaan ole parhaat mahdolliset. Ihme kiinnityksiä ja kummia muttereita hankalissa paikoissa ja aikaa meni melkein kolme tuntia. Sanomattakin on selvää ettei kate istu täydellisesti.

    Entinen Yammuni (R6) oli huomattavasti järkevämmin suunniteltu tältä osin.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  13. #2473
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 01 2011,23:13) kirjoitti
    Vaihdoin just -05 10R:ääni vasemman yläsivukatteen. Olipas veemäinen homma, tosin olenkin tämmöisissä hommissa täysi käsi eivätkä hermotkaan ole parhaat mahdolliset. Ihme kiinnityksiä ja kummia muttereita hankalissa paikoissa ja aikaa meni *melkein kolme tuntia. Sanomattakin on selvää ettei kate istu täydellisesti.

    Entinen Yammuni (R6) oli huomattavasti järkevämmin suunniteltu tältä osin.
    Ainakin -07 10R:n katteiden poisottaminen on aika nopea ja simppeli homma. Helpottaa paljon, kun tietää, että mistä mikäkin on kiinni ja miten ne irtoo/laitetaan takaisin eikä yritä niitä väkisin irrotella ja laittaa paikalleen.

    Itselläni tosin ongelmana on se, että onnistun aina hukkaamaan noita erilaisia katteiden kiinnitystarvikkeita
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  14. #2474
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 02 2011,10:04) kirjoitti
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 01 2011,23:13) kirjoitti
    Vaihdoin just -05 10R:ääni vasemman yläsivukatteen. Olipas veemäinen homma, tosin olenkin tämmöisissä hommissa täysi käsi eivätkä hermotkaan ole parhaat mahdolliset. Ihme kiinnityksiä ja kummia muttereita hankalissa paikoissa ja aikaa meni *melkein kolme tuntia. Sanomattakin on selvää ettei kate istu täydellisesti.

    Entinen Yammuni (R6) oli huomattavasti järkevämmin suunniteltu tältä osin.
    Ainakin -07 10R:n katteiden poisottaminen on aika nopea ja simppeli homma. Helpottaa paljon, kun tietää, että mistä mikäkin on kiinni ja miten ne irtoo/laitetaan takaisin eikä yritä niitä väkisin irrotella ja laittaa paikalleen.

    Itselläni tosin ongelmana on se, että onnistun aina hukkaamaan noita erilaisia katteiden kiinnitystarvikkeita *
    Ota vähemmän asennusjuomaa Olen huomannut saman ongelman, mutta jos olisi fiksu, ottaisi kannellisen purkin johon lykkäisi pienet pultit yms klipsit heti irrotettuaan ja kansi kiinni.

    Toinen vaihtoehto on että heität ne avopurkkiin ja jossain vaiheessa potkaiset purkin nurin ja ruuvit on pitkin autotallin lattiaa/pihaa!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2475
    Lainaa (sky @ Kesä. 02 2011,10:17) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 02 2011,10:04) kirjoitti
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 01 2011,23:13) kirjoitti
    Vaihdoin just -05 10R:ääni vasemman yläsivukatteen. Olipas veemäinen homma, tosin olenkin tämmöisissä hommissa täysi käsi eivätkä hermotkaan ole parhaat mahdolliset. Ihme kiinnityksiä ja kummia muttereita hankalissa paikoissa ja aikaa meni *melkein kolme tuntia. Sanomattakin on selvää ettei kate istu täydellisesti.

    Entinen Yammuni (R6) oli huomattavasti järkevämmin suunniteltu tältä osin.
    Ainakin -07 10R:n katteiden poisottaminen on aika nopea ja simppeli homma. Helpottaa paljon, kun tietää, että mistä mikäkin on kiinni ja miten ne irtoo/laitetaan takaisin eikä yritä niitä väkisin irrotella ja laittaa paikalleen.

    Itselläni tosin ongelmana on se, että onnistun aina hukkaamaan noita erilaisia katteiden kiinnitystarvikkeita *
    Ota vähemmän asennusjuomaa Olen huomannut saman ongelman, mutta jos olisi fiksu, ottaisi kannellisen purkin johon lykkäisi pienet pultit yms klipsit heti irrotettuaan ja kansi kiinni.

    Toinen vaihtoehto on että heität ne avopurkkiin ja jossain vaiheessa potkaiset purkin nurin ja ruuvit on pitkin autotallin lattiaa/pihaa!
    Joo jos olisi tosiaan fiksu, niin keräisi ne johonkin purkkiin ja kansi kiinni. Mutta mutta....
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #2476
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 01 2011,22:08) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn. Paljonko kilometrejä muut kymppiärräkuskit pääsee keräämään mittariin ennenkö pyörässä alkaa bensavalo palamaan? Olettaen, että tankki on ollut täynnä.
    240km ja joskus ajosta riippuen jopa 260km ja valo syttyy.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  17. #2477
    Lainaa (jarska @ Kesä. 02 2011,11:45) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 01 2011,22:08) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn. Paljonko kilometrejä muut kymppiärräkuskit pääsee keräämään mittariin ennenkö pyörässä alkaa bensavalo palamaan? Olettaen, että tankki on ollut täynnä.
    240km ja joskus ajosta riippuen jopa 260km ja valo syttyy.
    Vm. -11 mallisella?

    Itselläni sigun pyörässä syttyy jo 170km kohdalla viimeistään vaikka tuostakin olisi puolet matka-ajoa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #2478
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 02 2011,12:03) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Kesä. 02 2011,11:45) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 01 2011,22:08) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn. Paljonko kilometrejä muut kymppiärräkuskit pääsee keräämään mittariin ennenkö pyörässä alkaa bensavalo palamaan? Olettaen, että tankki on ollut täynnä.
    240km ja joskus ajosta riippuen jopa 260km ja valo syttyy.
    Vm. -11 mallisella?

    Itselläni sigun pyörässä syttyy jo 170km kohdalla viimeistään vaikka tuostakin olisi puolet matka-ajoa.
    Jep, -11 mallisella.

    Letkassa vedettiin Raahe-Alavieska-Ylivieska-Kinnula-Kivijärvi-Saarijärvi(293km), valo syttyi jossain 30-40km ennen Saarijärvee ja ajoin rohkeesti perille saakka.

    En kyllä laskenut paljon oli jäljellä kun perillä tankkasin, mut tuskin montaa desiä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #2479
    VM.2005 zx10.Tarvis vaihtaa öljyt etupäähän.Mitä öljyy ja viskositeettia olette laittaneet. *
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  20. #2480
    Dodii,löysin vm.2004 kymppikawan alle ja hampaita on naurattanu pari päivää ihan huolella.

    Yksi pieni mietintää aiheuttanut asia on.Oletteko seurailleet moottorin lämpöjä maantieajossa? Tänään kävin kurvailemassa motarilla ja lämmöt pyöri 65 asteen tietämillä,vaikka oli lämmin päivä(+20)...Onkohan termostaatti kunnossa? Edellisissä mopoissa(enimmäkseen suisukeja) lämmöt ovat olleet 80:n asteen korvilla ulkolämpotilasta huolimatta.. Joutuuko heti lähtemään varaosakauppaan?
  21. #2481
    Lainaa (Repis @ Kesä. 03 2011,00:13) kirjoitti
    Dodii,löysin vm.2004 kymppikawan alle ja hampaita on naurattanu pari päivää ihan huolella. * *

    Yksi pieni mietintää aiheuttanut asia on.Oletteko seurailleet moottorin lämpöjä maantieajossa? Tänään kävin kurvailemassa motarilla ja lämmöt pyöri 65 asteen tietämillä,vaikka oli lämmin päivä(+20)...Onkohan termostaatti kunnossa? Edellisissä mopoissa(enimmäkseen suisukeja) lämmöt ovat olleet 80:n asteen korvilla ulkolämpotilasta huolimatta.. Joutuuko heti lähtemään varaosakauppaan?
    Motarilla / vastaavissa nopeuksissa mulla pyörii jossain 65-70 asteen tienoilla, vaikka olisi lämminkin päivä. Nopsaan nostelee sitten tuonne 80 tietämille ja ylikin, jos vauhti tippuu esim. 40km/h tietämille.

    Kunnossa tuo varmasti on.

    - P
  22. #2482
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vilukalle @ Touko. 31 2011,11:02) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 30 2011,21:06) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Touko. 29 2011,21:29) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 29 2011,20:53) kirjoitti
    Nyt kaivataan hyviä neuvoja.

    Eilen ajelin illalla kympin kotipihaan ja samutin moottorin (katkaisijasta). Heti sen jälkeen alkoi FI-valo vilkkumaan tiheään. Ei siis samalla tavalla, kun normaalisti parkissa ollessa.
    Kun laittaa virrat pois, niin FI-valo vilkkuu edelleen tiheään. Virrat menee kyllä päälle, mutta ei kuulu sitä normaalia ääntä, kun laittaa virrat päälle. Startti pyörähtää normaalisti, mutta kone ei käynnisty.

    Miten saan luettua mikä vika-koodi tuossa on? Tarvitseeko se vika-koodin luku jonkun lisälaitteen tai piuhan? Miten sen teen?
    Ja jos jollain selkeä näkemys siitä, mikä voisi olla ongelma, niin kertokaa ihmeessä!

    Pyörä siis 2004 mallin ZX-10R, ajettu n.41tkm. Putkisto ja kone vakiokuosissa.
    Liittimet kannattaa ainakin tarkastaa hapettumien varalta jos tuota bensapumpun ääntä ei kuulu kun virrat laittaa päälle.

    satulan alla on oranssi/musta johto naarasliittimellä,laita virta päälle ja maaduta johto runkoon tai *- napaan,sen jälkeen fi valo "morsettaa" * vikakoodia.
    Näyttä numeroo 35: immobilizer amplifier malfunction.. karkeesti ajosestolaitteen vahvistimen virhetoiminta.
    Eli mitähän seuraavaks??
    Muistan lukeneeni että tämä olisi ollut yleisempikin ongelma siinä vuosimallissa,jokin liitin hapettuu ja ajonesto jää päälle,jossain vanhassa mpmailmassa taisi olla juttua aiheesta.
    Bingo! Se liitinhän se oli. Nyt taas kaikki pelaa. Kiitos vinkeistä!
    GAAAAAZ!!!!
  23. #2483
    Kuulin että kawassa sais nopeusmittarin kalibroitua satulan alta jostain. Pitääkö paikkansa kun tossa mitä olisin ostamassa niin nopeusmittari näyttää aivan liian vähän. Normaalisti kun omalla menee niin bmw ja suitsa näyttää melkein samaa mutta kun kawalla meni 105-107 niin bmw näytti 120-125. Kyllähän tolla pärjää nyt kun sen tietää mutta onneks ei ekalla ajolla iskeny setä sininen vastaan sakkolapun kanssa.
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  24. #2484
    Lainaa (Repis @ Kesä. 03 2011,00:13) kirjoitti
    Dodii,löysin vm.2004 kymppikawan alle ja hampaita on naurattanu pari päivää ihan huolella. * *
    Muakin on naurattanut paripäivää: vanhalla kybällä ajavat kawakuskit, kun on itellä -07 rykkönen alla *

    Ehkä palaan sitten Kawan pariin, kun varaa ostaa -11 vuosimallin kybä, Eli ehkä jo viiden vuoden päästä *

    Joutui muuten Miq:kin myöntämään että -07 rykkönen on kybän hyvä c-kybään verratuna, vaikkei kuitenkaan ollenkaan niin hauska, kun repivyys puuttuu



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #2485
    Lainaa (sky @ Kesä. 03 2011,19:54) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Kesä. 03 2011,00:13) kirjoitti
    Dodii,löysin vm.2004 kymppikawan alle ja hampaita on naurattanu pari päivää ihan huolella. * *
    Muakin on naurattanut paripäivää: vanhalla kybällä ajavat kawakuskit, kun on itellä -07 rykkönen alla *

    Ehkä palaan sitten Kawan pariin, kun varaa ostaa -11 vuosimallin kybä, Eli ehkä jo viiden vuoden päästä *

    Joutui muuten Miq:kin myöntämään että -07 rykkönen on kybän hyvä c-kybään verratuna, vaikkei kuitenkaan ollenkaan niin hauska, kun repivyys puuttuu
    Heti ensimmäisenä kiitoksia Perkeleelle,kun viitsit vastata. Antaa siis soittaa vaan.


    Onhan noi Rykköset nättejä mopoja,mutta en henk.koht.jaksais pykältää pienempää ohituksissa..
  26. #2486
    ^^ Eipä mthään. Tänään otin asiakseni tarkkailla lämpöjä vähän tarkemmin ja about 19 asteen ulkolämmöissä 80-120km/h ajovauhtia pitäen, niin lämmöt 65-68 abouttiarallaa.

    Asiasta kolmanteen. Teinpä pitkästä aikaa investointeja kymppiin ja tilaukseen lähti saksanmaalta Progripin 725 - tupet ja jostain päin Aasiaa sitten Pazzo-kopiot etujarrulle ja kytkimelle. Kovastihan ovat noita kopioitakin kehuneet, niin täällä kuin muillakin foorumeilla.

    Pyörä pihalla aika atomeina. Venojen tsekkaus ainakin, uudet jarrunesteet, takagummi vaihtoon ja josko keulaöljytkin jaksais.

    - P



  27. #2487
    Lainaa (Repis @ Kesä. 04 2011,00:25) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Kesä. 03 2011,19:54) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Kesä. 03 2011,00:13) kirjoitti
    Dodii,löysin vm.2004 kymppikawan alle ja hampaita on naurattanu pari päivää ihan huolella. * *
    Muakin on naurattanut paripäivää: vanhalla kybällä ajavat kawakuskit, kun on itellä -07 rykkönen alla *

    Ehkä palaan sitten Kawan pariin, kun varaa ostaa -11 vuosimallin kybä, Eli ehkä jo viiden vuoden päästä *

    Joutui muuten Miq:kin myöntämään että -07 rykkönen on kybän hyvä c-kybään verratuna, vaikkei kuitenkaan ollenkaan niin hauska, kun repivyys puuttuu
    Heti ensimmäisenä kiitoksia Perkeleelle,kun viitsit vastata. * *Antaa siis soittaa vaan.


    Onhan noi Rykköset nättejä mopoja,mutta en henk.koht.jaksais pykältää pienempää ohituksissa..
    Nojoo, mutta sulla onkin toi C-malli. Kävin tekemässä lyhyen koeajon D-mallilla ja se oli oikeasti hyvin samanoloinen kuin tuo rykkönen, ehkä kuitenkin aavistuksen ärhäkämpi keskialueelta tai siis oikeastaan keskialueen äänet oli vaan möreämmät

    Pitäis käydä nyt koeajaam uudestaan toi D-malli niin sais parempaa vertailupohjaa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #2488
    Löytyiskö joku avulias ja kertois jotkut säädöt 06 kympiin (keula) josta vois lähteä hakemaan keula menee jälleen huoltoon ens viikolla... kun enlöydä tehdas säätöjäkään mistään...
  29. #2489
    Lainaa (sky @ Kesä. 03 2011,19:54) kirjoitti
    Lainaa (Repis @ Kesä. 03 2011,00:13) kirjoitti
    Dodii,löysin vm.2004 kymppikawan alle ja hampaita on naurattanu pari päivää ihan huolella. * *
    Muakin on naurattanut paripäivää: vanhalla kybällä ajavat kawakuskit, kun on itellä -07 rykkönen alla *

    Ehkä palaan sitten Kawan pariin, kun varaa ostaa -11 vuosimallin kybä, Eli ehkä jo viiden vuoden päästä *

    Joutui muuten Miq:kin myöntämään että -07 rykkönen on kybän hyvä c-kybään verratuna, vaikkei kuitenkaan ollenkaan niin hauska, kun repivyys puuttuu
    Moikka !
    Onhan se hauska laite tuo rykkönen-07, mutta jos vaikka vertais mun omaan Kawasakiin niin yamaha on mielestäni laiska....hieman luonteeton sport bike,hyvä ajaa kun ei tarvitse paljon tehopiikkien kanssa jännitellä
    Sopii hyvin katu cruisailuihin ym muihin köröttelyihin mukavasti.Tietenkin on vaikea vertailla pyöriä ja niiden merkkejä toisiinsa jos on ihan vakio kamppeista kysymys, niiden paremmuudesta *ei paljon tietoa *

    Onneksi Mig vertaillut 07 rykköstä Muihin kuin C-malliin(kuitenkin toisille paras vaihtoehto edelleen)
    jos tarvitsee toinen pyörä jostain syystä hankkia ja valita taitaisin kuitenkin kääntyä siinä tilanteessa Gixxerien suuntaan

    Parhain terveisin-KK



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  30.  
  31. #2490
    Lainaa (torotoro @ Kesä. 05 2011,11:53) kirjoitti
    Löytyiskö joku avulias ja kertois jotkut säädöt 06 kympiin (keula) josta vois lähteä hakemaan keula menee jälleen huoltoon ens viikolla... kun enlöydä tehdas säätöjäkään mistään...
    Moikka !
    Kun pyörä palailee keulahuollosta se on tehdasasetuksissaan toden näköisesti(kysy onko) siitä sitten vaikka alkuun 5-naksua comppia kiinni ja reboundia tarpeen ja ajotavan mukaan
    niin kuin olen sanonut pyörän jousituksen säädöille on niin montaa eri koulukuntaa.Minun ajoon tehdas suositus asetukset ei oikein toiminut. Testaamalla löydät itselle sopivat säädöt,kun säätöihin vaikuttaa niin moni asia kuitenkin !
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Sivu: 83 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3373818283848593133 ... ViimeinenViimeinen