Sivu: 78 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2868767778798088128 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2311:stä 2340:een 4629:sta
  1. #2311
    Terve vaan. Kyllähän on tehty vaikeaksi kuvien liittäminen foorumille. Tänään yritin saada dynokäppyrää suoraan tähän foorumille näkyville mutta ei se saatana onnistunut. Jonkun linkin se antoi minkä kautta olis näkynyt, mutta ei se lohduta, koska haluan että näkyy heti tässä ja nyt...
    Perkele...
    Ja omaan albumiini sen kyllä sain tallennettua, mutta on tää perkele surkeata.
    Pitänee yrittää uudestaan kunhan selviää *
    Missäs muuten se kauhukahvailija nykyään pyörii (jossain jenkkiautopaskalussufoorumilla vai missä) kun ei oo hetkeen näkynyt.
    Parhain terveisin 180.3 hv takarenkaalta * * *
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  2. #2312
    Tuo kuvan liittäminen onkin niin vaikea toimenpide *

    Tuossahan on valmis "image" -painikekin mihin voit yksinkertaisesti liittää sen osoitteen ilman, että tarvitsee käsin tageja syöttää, kun siirryt viestin kirjoitukseen.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  3. #2313
    Lainaa (Moritz @ Huhti. 20 2011,23:20) kirjoitti
    Parhain terveisin 180.3 hv takarenkaalta * * *
    Mulla oli 08 ja mielestäni siihen oli tehty kaikki mitä konetta aukaisematta voi tehdä. Takapyörälle saatiin treen yamaha motor centterissä 174,5 hv.... mietin että hyvän lukeman olet itse saanut.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  4. #2314
    Lainaa (Poko @ Huhti. 20 2011,22:10) kirjoitti
    Saakos jostai halvalla venkopan tiivisteet? Huollosta sanoivat et 100e maksaa tiivisteet jos tarttee uusia, onko porukalla ollu tarvetta uusia? Vai kannattaako noi aina vaihtaa kun avataan?
    Ei missään nimessä tarvitse vaihtaa jos vain on kunnossa -> ei kuivunut/halkeamia jne.

    Silikoonia vaan asennusvaiheessa manuaalissa merkittyihin paikkoihin ja koppa kiinni (pultit momenttiin).

    - P
  5. #2315
    Lainaa (Goofy S @ Huhti. 20 2011,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 19 2011,22:51) kirjoitti
    Moottorin yläkiinnikkeet joutuu ottamaan veks, jotta saa tarpeeksi tilaa esmes. laitimmaisten tulppien vaihdolle / venakopan irroittamiselle. Itse konetta ei tartte tiputtaa, mutta kiinnikkeet kylläkin(ylä).

    - P
    On muuten mahottoman ikävä homma tehdä.
    Ainakin minusta.
    Joo oot Goofy oikeessa. Ei niitä mukavimpia juttuja tehdä. Periaatteessa siis pieni asia tehdä (ajatuksena) joku tulppien vaihto, mutta vaatii kympin (ja muidenkin ahtaiden muoviluotien kanssa) aikaa ja hermoja. Kiireessä ei kannata ruveta tosiaankaan tekemään, tuu sitä kuuluisaa lasta eikä paskaakaan

    - P
  6. #2316
    Lainaa (Moritz @ Huhti. 20 2011,23:20) kirjoitti
    Terve vaan. Kyllähän on tehty vaikeaksi kuvien liittäminen foorumille. Tänään yritin saada dynokäppyrää suoraan tähän foorumille näkyville mutta ei se saatana onnistunut. Jonkun linkin se antoi minkä kautta olis näkynyt, mutta ei se lohduta, koska haluan että näkyy heti tässä ja nyt...
    Perkele...
    Ja omaan albumiini sen kyllä sain tallennettua, mutta on tää perkele surkeata.
    Pitänee yrittää uudestaan kunhan selviää *
    Missäs muuten se kauhukahvailija nykyään pyörii (jossain jenkkiautopaskalussufoorumilla vai missä) kun ei oo hetkeen näkynyt.
    Parhain terveisin 180.3 hv takarenkaalta * * *
    Ei pyöri jenkki auto foorumeilla !
    Kyllä multakin uutta dyno käppyrää tulee kun nyt kerkiäis edes aloitteleen tämän kevään.
    lähti muissa extreme jutuissa olkanivel sijoiltaan, mutta paranemaan päin Täytyypä ruveta taas vähän foorumin poikien kanssa tarinoimaan
    Kaikille parhaat terveiset -KK
    ps. oli kiva kun koku oli huolissaan mustakin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  7. #2317
    Lainaa (sky @ Huhti. 17 2011,19:26) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 17 2011,12:33) kirjoitti
    Joo menin hakee -1 eturatasta nii mukaa tarttu taakse +2 ratas ja uudet ketjut, kulkee taas *

    Mikähän meinaa olla kun ei yön seisomisen jälkee lähe käyntii. Sit kun kerran saa käyntii ja ajelee nii sen jälkee lähtee aina. Ajelun jälkee vaikka on 5h väli nii kylmänä lähtee hienosti. Mut sit kun liian pitkää seisoo nii ei enää...`? Työntämällä hörähtää kyl heti...
    Meinaatko että toi +2 taakse vaikutta vielä hirveästi luonteeseen? Toi +2 taakse ja -1 eteen, niin johan alkaa keula kohoon kohti taivasta * Toi sun säätö on oikeasti vain hifistelyä

    Itseasiassa on tuolla oikeasti merkitystä. Tosin aivan muuhun asiaan kuin luulet. Jos ketjut on saman mittaiset, niin silloin akseliväli lyhenee ja tämän huomaa kyllä heti ohjauksessa jos tykkää tiekemmasta kurvailusta.
    Itse jouduin vakioimaan välitykset kun oli fillari aina kampeamassa pystyyn. eikä ollut kuin -1 edessä?
    Jousituksen säädöillä voi myös muuttaa pyörän käyttäytymistä oleellisesti eri tilanteissa.
    Ei sitten muuta kuin lisää puhuria pesään keulii varmasti vakio väleillä myös !
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  8. #2318
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 15 2011,06:34) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 14 2011,23:07) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Huhti. 14 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 14 2011,02:36) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 30 2011,22:03) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 30 2011,21:43) kirjoitti
    Joo en laittanu mopoa vielä käyntiin ja kokeillu lämpösenä. Itellä vaa kaikissa pyörissä on toiminu kytkin normaalisti vaikka olis seissy vuoden pakkasessa. Pitää kokeilla ens vkl asia. Säädöt pitäs olla kohallaan. Katotaa nyt miten käy mut eihän noi kalliitakaa tunu olevan vaikka sitte uusii koko paskan. *
    Itse en ole kympin kytkintä remontoinut, mutta edellisen R1:sen kytkimeen vaihdoin massa- ja välilevyt, kun ne oli varttimaililla raiskattu loppuun. Nopea ja helppo ne oli service manualin kanssa vaihtaa. Eli tuskin on kympissäkään kummoinen homma jos pitää alkaa remontoimaan.
    kytkimen osat ovat kulutusosia. ei ole kovin hankala vaihtaa. kantsii kattoa manuskasta ohjeita.

    jos kytkimen kevätkanittamista esiintyy, niin mulla se loppui ruiskukawassa aikanaan siirtymällä moottoriöljyissä mobil delvacciin.

    ruiskukawa on wanha gpz1100 unitrak, ilmajäähykone.

    silloin aikanaan ei ollut ruiskuja muissa prätkissä ollenkaan. vain joissakin kawasakin malleissa.
    Mutta tuskin samaa "ensiapua" saa tuosta delvacista nykypyöriin.

    Vanhemmissa pyörissä kytkimet oli/on krantumpia kuin nykyään.
    Esim. vanhan V-max:in kytkintä ei saa pelittämään kuin vain ja ainoastaan oikeilla mineraaliöljyillä.
    Joo eiköhän ne oo ihan eri laitteita mihin tota D öljyä laitetaan, omiin laitteisiin ei kyllä tule sitä,,,
    samat luokitukset ne ovat vielä kawojen manuskoissa vuosikymmenet. sitä en tiedä tarkemmin tietenkään, että onko kytkinlevyjen massapinnoissa tapahtunut muutoksia. kaikkihan kehittyy. ainakin zx12r kawoissa toimii iso D öljynä paremmin kuin aiemmin siinä käyttämäni ns. mp:n kuva purkinkyljessä-öljyt. märkäkytkimelle se D on tehty ja käytössä turboahdetuissa ammattiliikenteessä olevissa raskaissa laitteissa. ahtimien kierrosmäärät ovat 60 000 - 250 000 kierrosta minuutissa ja isojen dieselien laakereilla pintapaineet melkoiset.
    Pistäkää vain tuota D:tä, itse ajan kylläkin nk. racin bike öljyillä!
    Öjyt on kuitenkin aikas tärkeä juttu itselle sopi parhaiten Bel Rayt
    parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  9. #2319
    Tämähän ei mikään myyntiosio ole, mutta voi heittää YV:llä jos on hyväkuntoinen kymppi joutilaana. Voin ostaa vaikka pois...
    Supermoto
  10. #2320
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 21 2011,10:58) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Huhti. 20 2011,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 19 2011,22:51) kirjoitti
    Moottorin yläkiinnikkeet joutuu ottamaan veks, jotta saa tarpeeksi tilaa esmes. laitimmaisten tulppien vaihdolle / venakopan irroittamiselle. Itse konetta ei tartte tiputtaa, mutta kiinnikkeet kylläkin(ylä).

    - P
    On muuten mahottoman ikävä homma tehdä.
    Ainakin minusta.
    Joo oot Goofy oikeessa. Ei niitä mukavimpia juttuja tehdä. Periaatteessa siis pieni asia tehdä (ajatuksena) joku tulppien vaihto, mutta vaatii kympin (ja muidenkin ahtaiden muoviluotien kanssa) aikaa ja hermoja. Kiireessä ei kannata ruveta tosiaankaan tekemään, tuu sitä kuuluisaa lasta eikä paskaakaan

    - P
    Kuulostaa just hyvältä idealta vaihtaa tulpat aamulla ennenkuin lähtee radalle!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #2321
    Lainaa (Goofy S @ Huhti. 20 2011,23:05) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 19 2011,22:51) kirjoitti
    Moottorin yläkiinnikkeet joutuu ottamaan veks, jotta saa tarpeeksi tilaa esmes. laitimmaisten tulppien vaihdolle / venakopan irroittamiselle. Itse konetta ei tartte tiputtaa, mutta kiinnikkeet kylläkin(ylä).

    - P
    On muuten mahottoman ikävä homma tehdä.
    Ainakin minusta.
    Allekirjoitan tämän
    Kaverin kympin venat tarkastettiin ja saa kyllä purkaa tavaraa riittävästi.
    Vähän ärsyttävä välys pakopuolella 0.17-0.22 kun ei tolla normitulkilla oikein osu välit. 0.20 ei mene ja 0.15 menee, mutta ei kai se niin justiinsa ole. Kai sen voisi vielä varmistaa Stormin tulkilla, jossa on tiheämmät välit.

    Eikös tässä huoltomanuaalissa ole virhe? Eli noi tekstit on väärin noissa kahdessa alimmassa, pitäisi olla juuri toistepäin?
    Tämä kaveri on samaa mieltä - linkki -
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  12. #2322
    On niin pitkä tämä ketju (olis ehkä jostain välistä ilmennyt), että pakko tähän päätyyn heittää kysymys ilmoille:

    - onko 08-09-10 vuoden zx-10r:llä mitään eroja (kosmeettiset, tekniset) ja jos eroja vuosimallien välillä on, niin näkeekö katteista esim. minkä ikäisestä laitteesta kyse?

    Olen ostamassa tässä parhaillaan papereiden mukaan vm. -09 Kawaa, mutta näistä ylivuotisylivuotisylivuotisista kuin ei tahdo ainakaan näin "tallin" vaihtaja pysyä perässä ja en viittis jälkikäteen todeta, että tulinpa kusetetuksi vuosimallin suhteen
  13. #2323
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 22 2011,14:19) kirjoitti
    Tämähän ei mikään myyntiosio ole, mutta voi heittää YV:llä jos on hyväkuntoinen kymppi joutilaana. Voin ostaa vaikka pois... *
    Alkaisiko kukkiksellekkin jo kybä kelvata *

    Hyvää pääsiäistä Jauhis !
    Ole varovainen jos kymppiin päädyt , ettei hinausapu ole tarpeen
    Parhain terveisin -KK *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #2324
    Lainaa (Depi @ Huhti. 24 2011,18:58) kirjoitti
    On niin pitkä tämä ketju (olis ehkä jostain välistä ilmennyt), että pakko tähän päätyyn heittää kysymys ilmoille:

    - onko 08-09-10 vuoden zx-10r:llä mitään eroja (kosmeettiset, tekniset) ja jos eroja vuosimallien välillä on, niin näkeekö katteista esim. minkä ikäisestä laitteesta kyse?

    Olen ostamassa tässä parhaillaan papereiden mukaan vm. -09 Kawaa, mutta näistä ylivuotisylivuotisylivuotisista kuin ei tahdo ainakaan näin "tallin" vaihtaja pysyä perässä ja en viittis jälkikäteen todeta, että tulinpa kusetetuksi vuosimallin suhteen
    08-, 09- ja -10 väliset erot hyvin marginaalisia.

    Tässä vähän wikipedia copypastea:

    2008 model

    The ZX-10R was all new for its launch for the 2008 model year. There was a dramatic change in appearance with the bike featuring a much more angular front end. Kawasaki moved away from the twin-underseat exhausts of the '06-'07 model to a more conventional single side exhaust. The compression ratio of the engine was raised so that the engine now produces 188 PS (138 kW; 185 hp) @ 12,500 rpm and 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 12,500 rpm with ram air.

    2009 Model

    Received only slight changes from the 2008 model.

    2010 Model

    Received slight changes from the 2009 model, including: upgraded Öhlins steering damper, upgraded transmission, and revised bodywork.

    Ja eikähän maahantuojan kautta saa varmuudella selvitettyä pyörästä kaiken oleellisen tiedon runkonumerolla mikäli jää epäilyttämään.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #2325
    Lainaa (-kepa- @ Huhti. 24 2011,19:54) kirjoitti
    Lainaa (Depi @ Huhti. 24 2011,18:58) kirjoitti
    On niin pitkä tämä ketju (olis ehkä jostain välistä ilmennyt), että pakko tähän päätyyn heittää kysymys ilmoille:

    - onko 08-09-10 vuoden zx-10r:llä mitään eroja (kosmeettiset, tekniset) ja jos eroja vuosimallien välillä on, niin näkeekö katteista esim. minkä ikäisestä laitteesta kyse?

    Olen ostamassa tässä parhaillaan papereiden mukaan vm. -09 Kawaa, mutta näistä ylivuotisylivuotisylivuotisista kuin ei tahdo ainakaan näin "tallin" vaihtaja pysyä perässä ja en viittis jälkikäteen todeta, että tulinpa kusetetuksi vuosimallin suhteen
    08-, 09- ja -10 väliset erot hyvin marginaalisia.

    Tässä vähän wikipedia copypastea:

    2008 model

    The ZX-10R was all new for its launch for the 2008 model year. There was a dramatic change in appearance with the bike featuring a much more angular front end. Kawasaki moved away from the twin-underseat exhausts of the '06-'07 model to a more conventional single side exhaust. The compression ratio of the engine was raised so that the engine now produces 188 PS (138 kW; 185 hp) @ 12,500 rpm and 200 PS (147 kW; 197 hp) @ 12,500 rpm with ram air.

    2009 Model

    Received only slight changes from the 2008 model.

    2010 Model

    Received slight changes from the 2009 model, including: upgraded Öhlins steering damper, upgraded transmission, and revised bodywork.

    Ja eikähän maahantuojan kautta saa varmuudella selvitettyä pyörästä kaiken oleellisen tiedon runkonumerolla mikäli jää epäilyttämään.
    Moikka kepa !
    Yritin etsiä sitä mun edellistä Haaralan dynokäppyrän kuvaa, tuntuu toivottomalta. Tiedätkö mistä ja miten sen tän sekasotkun keskeltä helpolla löydän ?
    Parhain pääsiäis terveisin -KK * ps.sorry kun vedin ko. aiheen ohi tän kyselyn



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  16. #2326
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Huhti. 24 2011,19:35) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 22 2011,14:19) kirjoitti
    Tämähän ei mikään myyntiosio ole, mutta voi heittää YV:llä jos on hyväkuntoinen kymppi joutilaana. Voin ostaa vaikka pois... *
    Alkaisiko kukkiksellekkin jo kybä kelvata *

    Hyvää pääsiäistä Jauhis !
    Ole varovainen jos kymppiin päädyt , ettei hinausapu ole tarpeen
    Parhain terveisin -KK *
    Ainahan tällaiselle kukkahatulle on tuollaiset kympin tapaiset rauhalliset vespat maistuneet...

    Eikä ole edes tarvetta hinaukselle, gixxeri tuli jo hommattua alle.


    Ps. Munarikasta pääsiäistä sinnekin. Täällä on jo hondamiehen munat maalattu. * *
    Supermoto
  17. #2327
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 24 2011,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Huhti. 24 2011,19:35) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Huhti. 22 2011,14:19) kirjoitti
    Tämähän ei mikään myyntiosio ole, mutta voi heittää YV:llä jos on hyväkuntoinen kymppi joutilaana. Voin ostaa vaikka pois... *
    Alkaisiko kukkiksellekkin jo kybä kelvata *

    Hyvää pääsiäistä Jauhis !
    Ole varovainen jos kymppiin päädyt , ettei hinausapu ole tarpeen
    Parhain terveisin -KK *
    Ainahan tällaiselle kukkahatulle on tuollaiset kympin tapaiset rauhalliset vespat maistuneet...

    Eikä ole edes tarvetta hinaukselle, gixxeri tuli jo hommattua alle.


    Ps. Munarikasta pääsiäistä sinnekin. Täällä on jo hondamiehen munat maalattu. * *
    Jees Terveisin -KK
    ps kas kun pääsi helpolla ! onneksi ei tervattu onhan nyt sentään pääsiäinen .....
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  18. #2328
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Huhti. 24 2011,20:40) kirjoitti
    Moikka kepa !
    Yritin etsiä sitä mun edellistä Haaralan dynokäppyrän kuvaa, tuntuu toivottomalta. Tiedätkö mistä ja miten sen tän sekasotkun keskeltä helpolla löydän ?
    Parhain pääsiäis terveisin -KK * ps.sorry kun vedin ko. aiheen ohi tän kyselyn
    Moikka!

    Tätäkö tarkoitit:

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=115872

    Tämä .orgin foorumin oma haku on aivan surkea. Kannattaa käyttää Googlea foorumin kahlaamisessa.

    Esim.

    "site:moottoripyora.org hakusana"

    Onko kahvailija muuttanut Tampereelle? Uskaltaako sitä enää tuolla kylillä liikkuakkaan





    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #2329
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 18 2011,19:59) kirjoitti
    Talven jälkeen oli taas mukava antaa kybälle happee..

    Asiaan.. Näyttäs etustefat vuotavan vähän, eli:
    -Mitä tarvitaan niiden vaihtoon, onko jolloin heittää step by step ohjeita, räjäytyskuvia tms..
    -Mitä keulaöljujä olette käyttäneet?
    -Onko tuo stefojen vaihto iso homma?
    -Mitä maksaa osat, öljyt ja muu tarvittava.. (asennusoluen hinnan tiedänkin)
    ja kysytäänpä uudelleen..

    Monella on varmaan kokemusta keulanstefojen/öljyjen vaihdosta..
    -Kertokaapa vinkkejä, miten se tulee tehdä?

    -Mitä keulaöljyjä ootte käyttäny, mitä suosittelette?

    -Entäpä takaisakrin huolto, onko iso/*itun iso työ, onko vaikee, mitä pitää tehdä? (taitaapi jäädä tekemättä, mutta kysynpä nyt kuitenkin..)
    GAAAAAZ!!!!
  20. #2330
    Lainaa (-kepa- @ Huhti. 24 2011,22:05) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Huhti. 24 2011,20:40) kirjoitti
    Moikka kepa !
    Yritin etsiä sitä mun edellistä Haaralan dynokäppyrän kuvaa, tuntuu toivottomalta. Tiedätkö mistä ja miten sen tän sekasotkun keskeltä helpolla löydän ?
    Parhain pääsiäis terveisin -KK * ps.sorry kun vedin ko. aiheen ohi tän kyselyn
    Moikka!

    Tätäkö tarkoitit:

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=115872

    Tämä .orgin foorumin oma haku on aivan surkea. Kannattaa käyttää Googlea foorumin kahlaamisessa.

    Esim.

    "site:moottoripyora.org hakusana"

    Onko kahvailija muuttanut Tampereelle? Uskaltaako sitä enää tuolla kylillä liikkuakkaan *

    Kyllä uskaltaa,mulla ei ole enään vain kiintiöissä varaa ylimääräiseen jutustelu tuokioon ko. sini/valkoinen värityksell varustettujen virkamiesten kanssa (ilmeisesti puistoosasto ? )
    Kiitos kepa !
    Mulla on muutama pikku juttu vielä tekemättä omaan kybään, ja sit penkkiin taas ja baanalle.
    ps minähän ajelen aina rajoitusten mukaan
    parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  21. #2331
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 25 2011,19:11) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 18 2011,19:59) kirjoitti
    Talven jälkeen oli taas mukava antaa kybälle happee..

    Asiaan.. Näyttäs etustefat vuotavan vähän, eli:
    -Mitä tarvitaan niiden vaihtoon, onko jolloin heittää step by step ohjeita, räjäytyskuvia tms..
    -Mitä keulaöljujä olette käyttäneet?
    -Onko tuo stefojen vaihto iso homma?
    -Mitä maksaa osat, öljyt ja muu tarvittava.. (asennusoluen hinnan tiedänkin)
    ja kysytäänpä uudelleen..

    Monella on varmaan kokemusta keulanstefojen/öljyjen vaihdosta..
    -Kertokaapa vinkkejä, miten se tulee tehdä?

    -Mitä keulaöljyjä ootte käyttäny, mitä suosittelette?

    -Entäpä takaisakrin huolto, onko iso/*itun iso työ, onko vaikee, mitä pitää tehdä? (taitaapi jäädä tekemättä, mutta kysynpä nyt kuitenkin..)
    Soita Racing Kaukoselle pälkäneelle hommat hoituu ja hinta politiikkakin kohdallaan
    Parhain terveisin-KK
    ps. ei kannata itse paljon vaivaa nähdä,jos haluaa keulan toimivan ja ei kokemusta mielestäni tämä on vaihtoehdoista paras !
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  22. #2332
    Mahtuuhan 04vm 10r:ään hyvin pyörimään 190/55-17 kumi. Näyttää lokari olevan vaan niin lähellä rengasta....
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
  23. #2333
    Lainaa (contest @ Huhti. 26 2011,09:15) kirjoitti
    Mahtuuhan 04vm 10r:ään hyvin pyörimään 190/55-17 kumi. Näyttää lokari olevan vaan niin lähellä rengasta....
    Itse laitoin haarukan ja "lokarin" väliin pari prikkaan. Muuten ei tee tiukkaa...
  24. #2334
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 25 2011,19:11) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 18 2011,19:59) kirjoitti
    Talven jälkeen oli taas mukava antaa kybälle happee..

    Asiaan.. Näyttäs etustefat vuotavan vähän, eli:
    -Mitä tarvitaan niiden vaihtoon, onko jolloin heittää step by step ohjeita, räjäytyskuvia tms..
    -Mitä keulaöljujä olette käyttäneet?
    -Onko tuo stefojen vaihto iso homma?
    -Mitä maksaa osat, öljyt ja muu tarvittava.. (asennusoluen hinnan tiedänkin)
    ja kysytäänpä uudelleen..

    Monella on varmaan kokemusta keulanstefojen/öljyjen vaihdosta..
    -Kertokaapa vinkkejä, miten se tulee tehdä?

    -Mitä keulaöljyjä ootte käyttäny, mitä suosittelette?

    -Entäpä takaisakrin huolto, onko iso/*itun iso työ, onko vaikee, mitä pitää tehdä? (taitaapi jäädä tekemättä, mutta kysynpä nyt kuitenkin..)
    Käytettiin emännän edellistä pyörää keulan huollossa jossa vaihtoivat öljyt ja stefat.
    Vietiin putket irrallisina liikkeeseen, ja saatiin 2pv:n päästä takas.
    Hinta oli 70.- Keula oli ns. tavallinen,mutta kysyin samalle operaatiolle hintaa jos kyseessä olisi ollut usd-keula, ja asentaja sanoi ettei ole eroa hinnassa.

    Ei tohon hintaan kannata, varsinkaan usd-keulaa alkaa availemaan...
    Jos hinta olisi lähellä tai jopa yli 200.- niin sitten miettisin kahdesti.



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  25. #2335
    Lainaa (emjei @ Huhti. 26 2011,18:06) kirjoitti
    Lainaa (contest @ Huhti. 26 2011,09:15) kirjoitti
    Mahtuuhan 04vm 10r:ään hyvin pyörimään 190/55-17 kumi. Näyttää lokari olevan vaan niin lähellä rengasta....
    Itse laitoin haarukan ja "lokarin" väliin pari prikkaan. Muuten ei tee tiukkaa...
    Joo, toi emjein pikkumodaus on ihan ok.
    Saat sopivasti tilaa eikä mitään peruuttamatonta tarvii tehdä
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  26. #2336
    Moro!

    Kyselläänpäs nyt täältäkin kun alkoi vaivaamaan...

    Mulla on ollut viimekesästä asti tommonen 2005 ZX-10R, 26tkm ajettu. Olen ollut pyörään kaikinpuolin tyytyväinen... Paria pikkujuttua (??) lukuunottamatta.

    Ensimmäinen mikä hiukkasen huolestuttaa... Vaihdeloodan toiminnassa tuntuisi olevan välillä epäloogisuutta - 5 ja 6 vaihteiden välistä löytyy välivapaa aina silloin tällöin, samaten vaihdevipu tuntuu joskus hyvin raskaalta käyttää. Tiedän että öljynvaihto Kawoissa useasti auttaa mutta mielestäni tämä ongelma ei ole kokonaan korjaantunut edes uusilla öljyillä ajettaessa. Samaten tiedän, että Kawan vaihteita kuuluukin vaihdella ronskisti, mutta se häiritsee kun välillä se vitosen ja kutosen väli toimii niinkuin unelma, pahimmillaan sieltä löytyykin sitten välivapaa... Pelko että onko laatikosta jotain hajoamassa?

    Toinen juttu liittyy myös vaihdelaatikkoon. Laitoin pyörään viimekesänä GiPron vaihdenäytön. Se toimii myös melko OK, mutta välillä näyttää puutaheinää vaihteen suhteen, monasti juurikin vitoselta kutoselle vaihdettaessa. Sekoilee kyllä muillakin vaihteilla silloin tällöin. Tästä olin laitteen valmistajaan yhteydessä ja sieltä tuli vastauksena että 04 ja 05 malleissa tuo vaihteen tunnistava anturi (gear position switch) saattaa vanhemmiten kulua ja antaa väärää signaalia esim värinästä johtuen. Onko muilla ollut tätä ongelmaa ja pystyykö sitä jotenkin korjaamaan muutenkuin vaihtamalla koko anturin? Voisiko tämä anturi olla myös syyllinen tuohon ensimmäiseen vikaan, jos esim se gps anturin tappi mekaanisesti estäis vaihteiden vaihtumisen (tää oli ihan silkkaa arvailua sit...)

    Tässäpä tätä oliki, pikkuvioilla mennään, hieno pyörä se on kyl ajaa!


    -Ziili
  27. #2337
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 25 2011,19:11) kirjoitti
    Monella on varmaan kokemusta keulanstefojen/öljyjen vaihdosta..
    -Kertokaapa vinkkejä, miten se tulee tehdä?
    Manuaali netistä, siin on selkeet ohjeet räjäytyksineen.
    Tod näk ko hommaan tarkotettu puristin helpottais, mut menee ilmankin.
    Lainaa kirjoitti
    -Mitä keulaöljyjä ootte käyttäny, mitä suosittelette?
    Motul Fork Oil Motonetistä, "iha ok kamaa" sano proo.
    Lainaa kirjoitti
    -Entäpä takaisakrin huolto, onko iso/*itun iso työ, onko vaikee, mitä pitää tehdä? (taitaapi jäädä tekemättä, mutta kysynpä nyt kuitenkin..)
    Ei onnistu ilman typpivehkeitä. Mut eipä maksa paljoo liikkeessäkään.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #2338
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 27 2011,00:31) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Huhti. 25 2011,19:11) kirjoitti
    Monella on varmaan kokemusta keulanstefojen/öljyjen vaihdosta..
    -Kertokaapa vinkkejä, miten se tulee tehdä?
    Manuaali netistä, siin on selkeet ohjeet räjäytyksineen.
    Tod näk ko hommaan tarkotettu puristin helpottais, mut menee ilmankin.
    Lainaa kirjoitti
    -Mitä keulaöljyjä ootte käyttäny, mitä suosittelette?
    Motul Fork Oil Motonetistä, "iha ok kamaa" sano proo.
    Lainaa kirjoitti
    -Entäpä takaisakrin huolto, onko iso/*itun iso työ, onko vaikee, mitä pitää tehdä? (taitaapi jäädä tekemättä, mutta kysynpä nyt kuitenkin..)
    Ei onnistu ilman typpivehkeitä. Mut eipä maksa paljoo liikkeessäkään.
    Mulle ei oo vieläkään selvinnyt missä tuon takaiskarin sais huollatettua? Nimin 10v vanhat kaasut vai oliko se 10 v sitten oli vielä kaasuja....
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #2339
    Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta
    --GsxR:iä--
  30.  
  31. #2340
    Lainaa (Poko @ Huhti. 27 2011,21:07) kirjoitti
    Jeps, oma ajokausi olis sitte paketissa. Maanantaina poliisit vei kortin ja tänä vuonna sitä ei enää takasin saada, sen verta tuli kaasuteltua. Nyt sitten vaa odottelee kautta 2012, mutta hyvät ajokaudet teille! Ajakaaha munkin puolesta nii mä juon teidän puolesta *
    Auts *

    Oliko paljon vauhtia ja missä?

    Ps. ei mun mopo ainakaan korttia kysele, kun lähtee ajeleen



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Sivu: 78 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2868767778798088128 ... ViimeinenViimeinen