Sivu: 76 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666747576777886126 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2251:stä 2280:een 4629:sta
  1. #2251
    Lainaa (opmdevil @ Huhti. 01 2011,19:10) kirjoitti
    Onko Poko itse rakentanut pyöränsä vai ostanut tuollaisena? Maalaukset näyttää aika herkullisilta.
    En oo ite rankentanu. Vähä koittanu laitella paikkoja omaan makuun sopivaks ja viimeistellä että ei jää yhtään mitää nippuside viritelmiä mihinkään...
    --GsxR:iä--
  2. #2252
    Tällainen -07 tuli itse hommattua...





  3. #2253
    ^

    Ihan nätti sinisenäkin, mutta ei kuitenkaan vihreän veroinen *

    Vaihda muuten tuo kilpiteline pois, niin näyttää heti paljon paremmalta.

    Niin ja tuon kuvan vois vaikka laittaa esim. 800*600 koossa tuohon, niin ei foorumi repee



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  4. #2254
    Lainaa (-kepa- @ Huhti. 01 2011,20:25) kirjoitti
    ^

    Ihan nätti sinisenäkin, mutta ei kuitenkaan vihreän veroinen *

    Vaihda muuten tuo kilpiteline pois, niin näyttää heti paljon paremmalta.

    Niin ja tuon kuvan vois vaikka laittaa esim. 800*600 koossa tuohon, niin ei foorumi repee
    Vihree tuli myytyä viime syksynä sinne Mansen suuntaan...

    Ja kilpiteline menee varmaankin vaihtoon, kunhan nyt tulis kelit et sais pyörän haettua itselle

    Kaupat siis tehty Helmikuussa ja pyörä vielä liikkeessä
  5. #2255
    Jesjes, kausi korkattu eilen. Keli mitä parhain, aurinko paistoi ja oli vielä suhteellisen lämminkin. Useampi muukin pyörä näkyi olevan liikenteessä. Eiköhän ne kunnon kelit sieltä vielä tule.
    Kawasaki ZX10R '06
  6. #2256
    Kevät, kevät, kevät.. kirjoitinko lie mitään palstalle koko talven aikana? Ensimmäinen talvi, ettei tullut tehtyä yhtään mitään pyörään. Toissapäivänä pätkäsin tallissa käyntiin ja annoin 15 minsaa sulosointuja naapureiden korville

    Jos sitä viikon / kahden päästä jaksais ottaa pyörän ajoon.

    Tästä se taas lähtee.. ihme fiilis, kun ei tosiaan mitään isompaa proggista pärrän parissa

    - P
  7. #2257
    Jatketaas viel tost kytkimestä. Eli nyt Kytkin toimii muuten hienosti mutta 6 vaihteella kun kiihyttää täysiä 7000 kieroksesta eteenpäin nii tuntus luistavan. Eli onko toi kytkin nyt ihan loppu vai voiko ton säätämällä saada viel toimimaa normaalisti?

    On kyl muuten aika maukas peli, etutassu ei pysy maassa ja kulkee kivasti
    --GsxR:iä--
  8. #2258
    Joo remontti siin on edessä. Kiva et meil on tälläsiä myyjiä jotka jättää pikku asioita kertomatta, esim semmosia että kytkin on poltettu loppuu....
    --GsxR:iä--
  9. #2259
    Lainaa (Poko @ Huhti. 09 2011,20:54) kirjoitti
    Joo remontti siin on edessä. Kiva et meil on tälläsiä myyjiä jotka jättää pikku asioita kertomatta, esim semmosia että kytkin on poltettu loppuu....
    Jos faitteri kyseessä, niin en ihmettele, että voi jokunen massalevy sinertää. Toi ei oo paha rasti, eikä ihan vararikkoonkaan vie. Mä tilasin kevlar-välilevyt omaani joku vuosi sitten. Samalla tsekkailin noi metallilevyt, joista kaksi meni vaihtoon. Hieman hiekkapaperilla samalla pyöräytin noita levyjä, siis todella vienosti että pinta hieman karhiintui koska hieman sinerteli osasta.

    Noilla keinoin tuli kuin uusi. Se luistaminen alkaa just noin, eli ensin oireilee isoilla vaihteilla ja pahenee pikkuhiljaa tullen pienemmille ja lopuksi pääse enää mihkään

    -P
  10. #2260
    On se vaan jumalauta hysteerinen vehje talven jälkeen. Joku vois pitää hulluna sitä että nauraa ääneen kypärän sisällä mutta kyllähän se nyt pistää tollanen vehje naurattaan paikka paikoin
  11. #2261
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 10 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 09 2011,20:54) kirjoitti
    Joo remontti siin on edessä. Kiva et meil on tälläsiä myyjiä jotka jättää pikku asioita kertomatta, esim semmosia että kytkin on poltettu loppuu....
    Jos faitteri kyseessä, niin en ihmettele, että voi jokunen massalevy sinertää. Toi ei oo paha rasti, eikä ihan vararikkoonkaan vie. Mä tilasin kevlar-välilevyt omaani joku vuosi sitten. Samalla tsekkailin noi metallilevyt, joista kaksi meni vaihtoon. Hieman hiekkapaperilla samalla pyöräytin noita levyjä, siis todella vienosti että pinta hieman karhiintui koska hieman sinerteli osasta.

    Noilla keinoin tuli kuin uusi. Se luistaminen alkaa just noin, eli ensin oireilee isoilla vaihteilla ja pahenee pikkuhiljaa tullen pienemmille ja lopuksi pääse enää mihkään

    -P
    Mutta voiko öljyn vähyys vaikuttaa asiaan? Tänään säädin kytkintä ja laittelin koneesee öljyä lisää kun oli sillai et näky ihan vähän tarkastus ikkunassa ja kappas ei luistanut ollenkaa.... Ja hienosti otti 270 mittariin.... Seuraillaan nyt tota kytkintä mitä tapahtuu mut tänään toimi kyl.
    --GsxR:iä--
  12. #2262
    Lainaa (Poko @ Huhti. 10 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 10 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 09 2011,20:54) kirjoitti
    Joo remontti siin on edessä. Kiva et meil on tälläsiä myyjiä jotka jättää pikku asioita kertomatta, esim semmosia että kytkin on poltettu loppuu....
    Jos faitteri kyseessä, niin en ihmettele, että voi jokunen massalevy sinertää. Toi ei oo paha rasti, eikä ihan vararikkoonkaan vie. Mä tilasin kevlar-välilevyt omaani joku vuosi sitten. Samalla tsekkailin noi metallilevyt, joista kaksi meni vaihtoon. Hieman hiekkapaperilla samalla pyöräytin noita levyjä, siis todella vienosti että pinta hieman karhiintui koska hieman sinerteli osasta.

    Noilla keinoin tuli kuin uusi. Se luistaminen alkaa just noin, eli ensin oireilee isoilla vaihteilla ja pahenee pikkuhiljaa tullen pienemmille ja lopuksi pääse enää mihkään

    -P
    Mutta voiko öljyn vähyys vaikuttaa asiaan? Tänään säädin kytkintä ja laittelin koneesee öljyä lisää kun oli sillai et näky ihan vähän tarkastus ikkunassa ja kappas ei luistanut ollenkaa.... Ja hienosti otti 270 mittariin.... Seuraillaan nyt tota kytkintä mitä tapahtuu mut tänään toimi kyl.
    Voi varmaankin vaikuttaa. Kannattaa varmaan kuitenkin tsekata miltä ne levyt näyttää. Ei ole paha rasti, koppa irti ja olikohan 4kpl pultteja kiinni se kytkinpaketti. Mulla oli edellinen omistaja (italiaano) ajanut levyt huonoilla öljyillä jankkiin. Olivat liimautuneet siis ja olis varmasti ihan putsailemalla menneet ok, mutta samalla vaihdoin tosiaan välilevyt ja pari massalevyä. Jos se jatkaa oireiluaan jossain vaiheessa, niin pura levyt esille ja tsekkaa tilanne. Tuo on 30min. homma, kun ei tartte katteita purkaa sulla

    - P



  13. #2263
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 10 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 10 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 10 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 09 2011,20:54) kirjoitti
    Joo remontti siin on edessä. Kiva et meil on tälläsiä myyjiä jotka jättää pikku asioita kertomatta, esim semmosia että kytkin on poltettu loppuu....
    Jos faitteri kyseessä, niin en ihmettele, että voi jokunen massalevy sinertää. Toi ei oo paha rasti, eikä ihan vararikkoonkaan vie. Mä tilasin kevlar-välilevyt omaani joku vuosi sitten. Samalla tsekkailin noi metallilevyt, joista kaksi meni vaihtoon. Hieman hiekkapaperilla samalla pyöräytin noita levyjä, siis todella vienosti että pinta hieman karhiintui koska hieman sinerteli osasta.

    Noilla keinoin tuli kuin uusi. Se luistaminen alkaa just noin, eli ensin oireilee isoilla vaihteilla ja pahenee pikkuhiljaa tullen pienemmille ja lopuksi pääse enää mihkään

    -P
    Mutta voiko öljyn vähyys vaikuttaa asiaan? Tänään säädin kytkintä ja laittelin koneesee öljyä lisää kun oli sillai et näky ihan vähän tarkastus ikkunassa ja kappas ei luistanut ollenkaa.... Ja hienosti otti 270 mittariin.... Seuraillaan nyt tota kytkintä mitä tapahtuu mut tänään toimi kyl.
    Voi varmaankin vaikuttaa. Kannattaa varmaan kuitenkin tsekata miltä ne levyt näyttää. Ei ole paha rasti, koppa irti ja olikohan 4kpl pultteja kiinni se kytkinpaketti. Mulla oli edellinen omistaja (italiaano) ajanut levyt huonoilla öljyillä jankkiin. Olivat liimautuneet siis ja olis varmasti ihan putsailemalla menneet ok, mutta samalla vaihdoin tosiaan välilevyt ja pari massalevyä. Jos se jatkaa oireiluaan jossain vaiheessa, niin pura levyt esille ja tsekkaa tilanne. Tuo on 30min. homma, kun ei tartte katteita purkaa sulla

    - P
    Joo no ei se paha oo. Täytyy tarkkailla. Oli kytkin säädetty aika tiukalle että olisko voinu sit jotenkin kantaa kun löysäilin sitä aika reilusti? Ainakin noi toisen foorumin gurut puhu semmosta...
    --GsxR:iä--
  14. #2264
    Lainaa (Poko @ Huhti. 10 2011,21:02) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 10 2011,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 10 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 10 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 09 2011,20:54) kirjoitti
    Joo remontti siin on edessä. Kiva et meil on tälläsiä myyjiä jotka jättää pikku asioita kertomatta, esim semmosia että kytkin on poltettu loppuu....
    Jos faitteri kyseessä, niin en ihmettele, että voi jokunen massalevy sinertää. Toi ei oo paha rasti, eikä ihan vararikkoonkaan vie. Mä tilasin kevlar-välilevyt omaani joku vuosi sitten. Samalla tsekkailin noi metallilevyt, joista kaksi meni vaihtoon. Hieman hiekkapaperilla samalla pyöräytin noita levyjä, siis todella vienosti että pinta hieman karhiintui koska hieman sinerteli osasta.

    Noilla keinoin tuli kuin uusi. Se luistaminen alkaa just noin, eli ensin oireilee isoilla vaihteilla ja pahenee pikkuhiljaa tullen pienemmille ja lopuksi pääse enää mihkään

    -P
    Mutta voiko öljyn vähyys vaikuttaa asiaan? Tänään säädin kytkintä ja laittelin koneesee öljyä lisää kun oli sillai et näky ihan vähän tarkastus ikkunassa ja kappas ei luistanut ollenkaa.... Ja hienosti otti 270 mittariin.... Seuraillaan nyt tota kytkintä mitä tapahtuu mut tänään toimi kyl.
    Voi varmaankin vaikuttaa. Kannattaa varmaan kuitenkin tsekata miltä ne levyt näyttää. Ei ole paha rasti, koppa irti ja olikohan 4kpl pultteja kiinni se kytkinpaketti. Mulla oli edellinen omistaja (italiaano) ajanut levyt huonoilla öljyillä jankkiin. Olivat liimautuneet siis ja olis varmasti ihan putsailemalla menneet ok, mutta samalla vaihdoin tosiaan välilevyt ja pari massalevyä. Jos se jatkaa oireiluaan jossain vaiheessa, niin pura levyt esille ja tsekkaa tilanne. Tuo on 30min. homma, kun ei tartte katteita purkaa sulla

    - P
    Joo no ei se paha oo. Täytyy tarkkailla. Oli kytkin säädetty aika tiukalle että olisko voinu sit jotenkin kantaa kun löysäilin sitä aika reilusti? Ainakin noi toisen foorumin gurut puhu semmosta...
    Jeps. Voi ihan hyvin olla joskus hieman jankissa myös talvisäilytyksen jälkeen.. Itse yritän käydä talven aikana aina välillä jarruja ja kytkintä ihan kunnolla painelemassa. Jarrunhan voi vetää niparilla vaikka koko talveksi tankoon kiinni.

    Mutta hyvä jos pelittää nyt.

    -P

    Edit: no jos ei koko talveksi kuitenkaan ihan



  15. #2265
    Josko ensi viikonloppuna tai sitä seuraavana lähtisi tallille ja ruuvailisi akun kiinni sekä vaihtaisi öljyt ja suodattimen. Talven jälkeen on aina kiva se kevään ensikäynnistys. Kuulostaa toi rivinelkku vaan niin upeelta kunnon putkistolla
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #2266
    Mistä oote tilannu rompetta kymppii suomen maalta? Mietin tohon välityksiä vaihtaa nii jos alkuunsa laittas -1 etee ja myöhemmin jos on tarvetta nii +2 taakse.

    Tuntuu jonki verran ampuvan putkessa toi laite, onkohan mitenkä vaarallista? Vaimennin vaan vaihettu yoshiin ja katti on kateissa, olisko syytä säätää vai antaako mennä vaa? Periaatteessahan säätöä ei tarviis, mutta mutta.. Ja näitä ei vissiin pysty niinku suzukia nii sääteleen ilman erillisiä boxeja?

    Vanha omistaja sano et oli kuulemma penkis käyny mutta tiiä sitten...
    --GsxR:iä--
  17. #2267
    Lainaa (Poko @ Huhti. 11 2011,20:48) kirjoitti
    Mistä oote tilannu rompetta kymppii suomen maalta? Mietin tohon välityksiä vaihtaa nii jos alkuunsa laittas -1 etee ja myöhemmin jos on tarvetta nii +2 taakse.

    Tuntuu jonki verran ampuvan putkessa toi laite, onkohan mitenkä vaarallista? Vaimennin vaan vaihettu yoshiin ja katti on kateissa, olisko syytä säätää vai antaako mennä vaa? Periaatteessahan säätöä ei tarviis, mutta mutta.. Ja näitä ei vissiin pysty niinku suzukia nii sääteleen ilman erillisiä boxeja?

    Vanha omistaja sano et oli kuulemma penkis käyny mutta tiiä sitten...
    -1 eteen on mielestäni aika soppeli jos tykkää ajaa matkaa. Jos taas lyhyempää matkaa pääsääntöisesti, niin +2 taakse tuo pyörään kyllä hieman sitä ärhäkkyyttä lisää.

    Itse en ainakaan luota, että pyörää olis penkissä käytetty mikäli ei ole mitään papereita.. Säätäminen ei tosiaan onnistu ihan siten kuin Suzukissa eli PC:n tarvitset mikäli haluat päästä pyörää säätelemään.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  18. #2268
    Lainaa (-kepa- @ Huhti. 11 2011,20:58) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 11 2011,20:48) kirjoitti
    Mistä oote tilannu rompetta kymppii suomen maalta? Mietin tohon välityksiä vaihtaa nii jos alkuunsa laittas -1 etee ja myöhemmin jos on tarvetta nii +2 taakse.

    Tuntuu jonki verran ampuvan putkessa toi laite, onkohan mitenkä vaarallista? Vaimennin vaan vaihettu yoshiin ja katti on kateissa, olisko syytä säätää vai antaako mennä vaa? Periaatteessahan säätöä ei tarviis, mutta mutta.. Ja näitä ei vissiin pysty niinku suzukia nii sääteleen ilman erillisiä boxeja?

    Vanha omistaja sano et oli kuulemma penkis käyny mutta tiiä sitten...
    -1 eteen on mielestäni aika soppeli jos tykkää ajaa matkaa. Jos taas lyhyempää matkaa pääsääntöisesti, niin +2 taakse tuo pyörään kyllä hieman sitä ärhäkkyyttä lisää.

    Itse en ainakaan luota, että pyörää olis penkissä käytetty mikäli ei ole mitään papereita.. Säätäminen ei tosiaan onnistu ihan siten kuin Suzukissa eli PC:n tarvitset mikäli haluat päästä pyörää säätelemään.
    Noo räppäilyyn toi on tehty mut vissii keulii nyt jo herkemmin kun vakio kymppi nii testataa nyt aluks tolla -1 setillä.

    Nii eli siihen sitte tartteis ostaa kommari... Halpaa kun saippua Periaatteessa vois liikeessä käydä kyselee et mille näyttää, onko tarvetta. Penkittää vois huvikseenki nii tietäs paljon puskee renkaalle
    --GsxR:iä--
  19. #2269
    Lainaa (Poko @ Huhti. 11 2011,20:48) kirjoitti
    Tuntuu jonki verran ampuvan putkessa toi laite, onkohan mitenkä vaarallista?
    Luin joskus 10r.netistä, että tuo paukkuminen johtuu jostain kawasakin päästöhässäkästä. Systeemi syöttää ilmaa pakoputkeen. Löytyy inffoa ku googlettaa 10r backfire.

    Omakin kymppi sylkee liekkiä välillä, tiiä onko mitää haittaa sitte, paitsi tietysti mökäpöntön villoille. Ihan on kyllä penkissä säädetty peli.



    KTM RC8 -08
  20. #2270
    Itsellä on pyörässä akran täysränni+komentaja ja paukuttelee satunnaisesti putkessa moottorijarruissa.

    Ebaymotorssista kannattaa katsoa jos tahtoo jotain kivaa pikku rompetta pyörään itse olen jalkatapit ja ohjausiskarin tilannut rohkeasti sieltä eikä voi valittaa.

    Itsekkin olen noita välityksiä vähän arponut. Nyt pistin kumminkin vakiot uusiinkin ketjuihin. Ykkönen on vähän turhan pitkä paikaltaan lähtiessä kun saa luistattaa niin prkleesti mutta toisaalta pyörä on jo nyt aivan hysteerinen kahdella ekalla vaihteella jolloin välitysten lyhentäminen keulimista varten on täysin perusteetonta Ja ajattelin käydä hallissa tai jossain kokeilemassa vähän pyörän kulkua jolloin toivottavasti tarvitaan suhteellisen pitkiä välityksiä. Onko kukaan muuten käynyt ajamassa mailia tai vastaavaa matkaa tai kuullut mitä pyörä saattaisi kyseisellä matkalla kulkea?
  21. #2271
    Lainaa (vuohi @ Huhti. 12 2011,15:45) kirjoitti
    Itsekkin olen noita välityksiä vähän arponut. Nyt pistin kumminkin vakiot uusiinkin ketjuihin. Ykkönen on vähän turhan pitkä paikaltaan lähtiessä kun saa luistattaa niin prkleesti mutta toisaalta pyörä on jo nyt aivan hysteerinen kahdella ekalla vaihteella jolloin välitysten lyhentäminen keulimista varten on täysin perusteetonta *
    Mä taas en ole koskaan kokeillut kymppiä vakioväleillä. Nyt -1 +2, eikä oo tehny mieli vaihtaa pidempiin välityksiin. Onhan toi vähän äkkipikanen, mut myös fun factor on kohdallaan

    Yks kokeilija tosin ei halua enää uudestaan kokeilla meinattuaan keulia jostain töyssystä ympäri.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  22. #2272
    Onks toi rapid bike minkälainen laite? Olis halvempi kun kommari http://www.pratkapaja.fi/tuotetarjous.html
    --GsxR:iä--
  23. #2273
    Lainaa (Medi @ Huhti. 12 2011,19:00) kirjoitti
    Mä taas en ole koskaan kokeillut kymppiä vakioväleillä. Nyt -1 +2, eikä oo tehny mieli vaihtaa pidempiin välityksiin. Onhan toi vähän äkkipikanen, mut myös fun factor on kohdallaan

    Yks kokeilija tosin ei halua enää uudestaan kokeilla meinattuaan keulia jostain töyssystä ympäri.
    Toi on kyllä hauska tunne, kun kunnon kiihdutyksessä sattuu sopivaa töyssyä vielä eteen, niin tarjoilee kyllä komeasti etutassua syliin vaikka vauhtia olisi vähän reilumminkin





    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  24. #2274
    Lainaa (-kepa- @ Huhti. 12 2011,20:43) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Huhti. 12 2011,19:00) kirjoitti
    Mä taas en ole koskaan kokeillut kymppiä vakioväleillä. Nyt -1 +2, eikä oo tehny mieli vaihtaa pidempiin välityksiin. Onhan toi vähän äkkipikanen, mut myös fun factor on kohdallaan

    Yks kokeilija tosin ei halua enää uudestaan kokeilla meinattuaan keulia jostain töyssystä ympäri.
    Toi on kyllä hauska tunne, kun kunnon kiihdutyksessä sattuu sopivaa töyssyä vielä eteen, niin tarjoilee kyllä komeasti etutassua syliin vaikka vauhtia olisi vähän reilumminkin

    Joo tuntuu pomppivan syliin kyl kivasti. Meinaa toi crossi stonga auttaa viel asiaa nii saa aika helposti sen tankin sylii. Vissiinki kesällä vois heittää sit ton isomman takaritsan viel kiinni...
    --GsxR:iä--
  25. #2275
    Jep, -1 ja +2, suosittelen.
    Ero ei ole radikaali, ei vielä kilju matka-ajossa mutta muutoin on, jos mahdollista, vieläkin räväkämpi ajolleen.

    Ainakin 2 ekassa sukupolvessa (04-07) toimii hienosti.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  26. #2276
    Pistin merkille yhden asian tuossa tänään kun tulin ajelulta, pyörä kun on vielä itselle niin outo. Elikkäs kun laitan virrat päälle mopoon, mutten siis käynnistä vielä, niin mittaristossa punainen merkkivalo vilkkuu sekä nestekidenäytössä vilkuu öljykannun kuva. Tämä loppuu kun höräytän mopon käyntiin.
    Sama homma, jos laitan "killswitchistä" mopon sammuksiin mutta siis virrat ovat vielä päällä. Vilkuttaa siis silloinkin näitä kahta.
    Vaikeasti selitetty, mut eniveis.
    Kawasaki ZX10R '06
  27. #2277
    Ei tuolla söörtsillä oikein löytynyt niin paljonko ootte maksanu 24tkm isosta huollosta? Kiikarissa olis -04 mallinen niin mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota? Kiitos.
    "yrittäminen on ensiaskel kohti epäonnistumista"
    -R1-
  28. #2278
    Lainaa (un5k4 @ Huhti. 13 2011,18:03) kirjoitti
    Pistin merkille yhden asian tuossa tänään kun tulin ajelulta, pyörä kun on vielä itselle niin outo. Elikkäs kun laitan virrat päälle mopoon, mutten siis käynnistä vielä, niin mittaristossa punainen merkkivalo vilkkuu sekä nestekidenäytössä vilkuu öljykannun kuva. Tämä loppuu kun höräytän mopon käyntiin.
    Sama homma, jos laitan "killswitchistä" mopon sammuksiin mutta siis virrat ovat vielä päällä. Vilkuttaa siis silloinkin näitä kahta.
    Vaikeasti selitetty, mut eniveis.
    vaikuttaa toimivan niinku pitääkin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #2279
    Lainaa (Miguelo @ Huhti. 13 2011,22:34) kirjoitti
    Ei tuolla söörtsillä oikein löytynyt niin paljonko ootte maksanu 24tkm isosta huollosta? Kiikarissa olis -04 mallinen niin mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota? Kiitos.
    takuuna nuihin meni etuvanne vaihtoon ja se moto-gp-laturi vaihdettiin tai olisi pitänyt vaihtaa uutena. en muista pitikö kaikkiin vaihtaa se laturi vai saiko sen vain hajonneisiin vaihdettua. muuten kai normaalit tarkistelut.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  30.  
  31. #2280
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 30 2011,22:03) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 30 2011,21:43) kirjoitti
    Joo en laittanu mopoa vielä käyntiin ja kokeillu lämpösenä. Itellä vaa kaikissa pyörissä on toiminu kytkin normaalisti vaikka olis seissy vuoden pakkasessa. Pitää kokeilla ens vkl asia. Säädöt pitäs olla kohallaan. Katotaa nyt miten käy mut eihän noi kalliitakaa tunu olevan vaikka sitte uusii koko paskan. *
    Itse en ole kympin kytkintä remontoinut, mutta edellisen R1:sen kytkimeen vaihdoin massa- ja välilevyt, kun ne oli varttimaililla raiskattu loppuun. Nopea ja helppo ne oli service manualin kanssa vaihtaa. Eli tuskin on kympissäkään kummoinen homma jos pitää alkaa remontoimaan.
    kytkimen osat ovat kulutusosia. ei ole kovin hankala vaihtaa. kantsii kattoa manuskasta ohjeita.

    jos kytkimen kevätkanittamista esiintyy, niin mulla se loppui ruiskukawassa aikanaan siirtymällä moottoriöljyissä mobil delvacciin.

    ruiskukawa on wanha gpz1100 unitrak, ilmajäähykone.

    silloin aikanaan ei ollut ruiskuja muissa prätkissä ollenkaan. vain joissakin kawasakin malleissa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 76 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666747576777886126 ... ViimeinenViimeinen