Sivu: 75 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475767785125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2221:stä 2250:een 4629:sta
  1. #2221
    Lainaa (jeppe56 @ Maalis. 26 2011,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
    Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...
    Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.
    Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi. Mistähä vois johtuu? Vois kokeilla tekeekö lämpösenä tota huomenna. nii ja ajettu 20tkm
    --GsxR:iä--
  2. #2222
    Eli kytkin ei irrota. Kwaakun kytkin tuntuu yleensä pelaavan mineraaliöljyllä hyvin. *Kannattaa jotkin mineraalilitkut vaihtaa. *Nimimerkillä ZX-10R orkkis kytkin 82 tkm.



    https://www.mprengas.fi
  3. #2223
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,19:06) kirjoitti
    Lainaa (jeppe56 @ Maalis. 26 2011,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
    Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...
    Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.
    Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi. Mistähä vois johtuu? Vois kokeilla tekeekö lämpösenä tota huomenna. nii ja ajettu 20tkm
    Kokeilepa ens alkuun ilmata kytkin nestettä lisäillen.Myös öljyt voi vaikuttaa kytkimen toimimattomuuteen,et eikun vaan D koneeseen
    R1 07
  4. #2224
    Lainaa (cbr600pc31 @ Maalis. 26 2011,19:46) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,19:06) kirjoitti
    Lainaa (jeppe56 @ Maalis. 26 2011,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
    Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...
    Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.
    Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi. Mistähä vois johtuu? Vois kokeilla tekeekö lämpösenä tota huomenna. nii ja ajettu 20tkm
    Kokeilepa ens alkuun ilmata kytkin nestettä lisäillen.Myös öljyt voi vaikuttaa kytkimen toimimattomuuteen,et eikun vaan D koneeseen
    Jos nyt ei iha tohon delvaciii turvauduttas, mutta kiitoksia vinkeistä. Pitää tänää tutkia tota...
    --GsxR:iä--
  5. #2225
    Lainaa (marlo @ Maalis. 22 2011,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 22 2011,22:29) kirjoitti
    Mitä kuuluu 24tkm huoltoon? onko jossai manuaalia mistä näkis huoltojen sisällöt?
    Ole hyvä: zx-10r 06-07 service manual

    Edit: äh, tuli väärä vm.
    tässä zx-10r 04-05
    Toimiiko muilla linkki? Mulla ei tapahu mitää...
    --GsxR:iä--
  6. #2226
    Lainaa (Poko @ Maalis. 27 2011,10:52) kirjoitti
    Lainaa (marlo @ Maalis. 22 2011,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 22 2011,22:29) kirjoitti
    Mitä kuuluu 24tkm huoltoon? onko jossai manuaalia mistä näkis huoltojen sisällöt?
    Ole hyvä: zx-10r 06-07 service manual

    Edit: äh, tuli väärä vm.
    tässä zx-10r 04-05
    Toimiiko muilla linkki? Mulla ei tapahu mitää...
    Kyllä ne toimii. Kokeile "save as.." ellei PDF avaudu suoraan linkistä.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  7. #2227
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Maalis. 26 2011,03:39) kirjoitti
    Lainaa (meeka @ Maalis. 20 2011,13:24) kirjoitti
    Itselläni vuoden 2006 kymppi ja olen katsonut, että siihen saisi xenonit. Onkohan nämä lailliset tässä pyörässä jos ne laittaa tuonne vakiopolttimoiden tilalle? En halua, että niistä vastaantulijat häikäistyy tms. Onko kukaan xenoneita laittanut pyörään?

    Esim. tässä oli yksi mitä katselin:

    http://www.xenonkauppa.fi/epages....%A4n%22
    Minkä malliset xenonit meinaat laittaa ? -06 ZX 10 R ssä ei ole H7 ?
    Ole tarkkana valojen valinnassa, ja onko mitään hyötyä vaihtaa valojen tyyppiäkään
    Parhain terveisin -KK *
    Ps Nyt vielä olis parempi vaihtaa nastarenkaat *
    H9 ja H11 polttimot löytyvät kyseisestä kympistä, kuten tuossa jo aikaisemmin kerrottiinkin.

    Itse olen myös miettinyt, että vaihtaisi xenonit noiden vakiopolttimoiden tilalle. Maailma kirkastuu.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #2228
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 27 2011,16:23) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 27 2011,10:52) kirjoitti
    Lainaa (marlo @ Maalis. 22 2011,22:44) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 22 2011,22:29) kirjoitti
    Mitä kuuluu 24tkm huoltoon? onko jossai manuaalia mistä näkis huoltojen sisällöt?
    Ole hyvä: zx-10r 06-07 service manual

    Edit: äh, tuli väärä vm.
    tässä zx-10r 04-05
    Toimiiko muilla linkki? Mulla ei tapahu mitää...
    Kyllä ne toimii. Kokeile "save as.." ellei PDF avaudu suoraan linkistä.
    Niinpä oliki, kiitoos!
    --GsxR:iä--
  9. #2229
    Mitä öljyjö ootte näis käyttäny? gixxeris toimi motulit parhaiten, mutta mitkä ootte kawaan todennu hyväks? Mistä sais palikkaa kawaan, tartteis uuden mustan jarrunestesäiliön eteen...
    --GsxR:iä--
  10. #2230
    Castrol Power1 GPS 10w40 omassa kympissä.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  11. #2231
    Omassa kympissä MOTUL 7100 10W40, tuntunu pelaavan ihan hyvin.
    ZX-10R----> 690smc-r
  12. #2232
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 28 2011,20:20) kirjoitti
    Castrol Power1 GPS 10w40 omassa kympissä.
    +1
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  13. #2233
    Turun seudulta ilmottautuu yksi kymppiärrän uusi omistaja. Pikkuzeta(Z750) kävi hieman pieneksi, joten siirryin kilosten sarjaan. Vuosimalli 2006, mittarissa 16tkm sekä kaikkea kivaa pientä lisätty lisäämään ajonautintoa.
    Tässä hieman kuvia:
    Peräpää
    Sivusta
    Kunhan tuo kevät tuolta saapuisi niin pääsisi ajotouhuihin! *
    Kawasaki ZX10R '06
  14. #2234
    Lainaa (un5k4 @ Maalis. 29 2011,11:06) kirjoitti
    Turun seudulta ilmottautuu yksi kymppiärrän uusi omistaja. Pikkuzeta(Z750) kävi hieman pieneksi, joten siirryin kilosten sarjaan. Vuosimalli 2006, mittarissa 16tkm sekä kaikkea kivaa pientä lisätty lisäämään ajonautintoa.
    Tässä hieman kuvia:
    Peräpää
    Sivusta
    Kunhan tuo kevät tuolta saapuisi niin pääsisi ajotouhuihin! *
    Oikea valinta. Pyörä on Oulusta?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #2235
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 29 2011,14:18) kirjoitti
    Lainaa (un5k4 @ Maalis. 29 2011,11:06) kirjoitti
    Turun seudulta ilmottautuu yksi kymppiärrän uusi omistaja. Pikkuzeta(Z750) kävi hieman pieneksi, joten siirryin kilosten sarjaan. Vuosimalli 2006, mittarissa 16tkm sekä kaikkea kivaa pientä lisätty lisäämään ajonautintoa.
    Tässä hieman kuvia:
    Peräpää
    Sivusta
    Kunhan tuo kevät tuolta saapuisi niin pääsisi ajotouhuihin! *
    Oikea valinta. Pyörä on Oulusta?
    Kiitsa! Jep, pari viikkoa takaperin tuli käytyä Oulussa. Oli jännä keli, lunta tuli taivaan täydeltä, kärryssä huonot pyörän laakerit. Tuntu että kärry meni auton perässä omia menojaan. Ehjänä kuitenkin perille päästiin.
    Kawasaki ZX10R '06
  16. #2236
    Lainaa (un5k4 @ Maalis. 29 2011,16:03) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 29 2011,14:18) kirjoitti
    Lainaa (un5k4 @ Maalis. 29 2011,11:06) kirjoitti
    Turun seudulta ilmottautuu yksi kymppiärrän uusi omistaja. Pikkuzeta(Z750) kävi hieman pieneksi, joten siirryin kilosten sarjaan. Vuosimalli 2006, mittarissa 16tkm sekä kaikkea kivaa pientä lisätty lisäämään ajonautintoa.
    Tässä hieman kuvia:
    Peräpää
    Sivusta
    Kunhan tuo kevät tuolta saapuisi niin pääsisi ajotouhuihin! *
    Oikea valinta. Pyörä on Oulusta?
    Kiitsa! Jep, pari viikkoa takaperin tuli käytyä Oulussa. Oli jännä keli, lunta tuli taivaan täydeltä, kärryssä huonot pyörän laakerit. Tuntu että kärry meni auton perässä omia menojaan. Ehjänä kuitenkin perille päästiin.
    Samainen pyörä oli jo viime keväänä myynnissä samalla myyjällä. Itsekin tuosta silloin soittelin ja olin menossa katsomaankin, mutta sitten sain uudesta pyörästä sen verta hyvän tarjouksen, että ei tullut käytettyä ostettua. Palikkaahan tuossa on aika hyvin kiinni.

    Uuden pyörän hankinnassa on se huono puoli, että siihen pitää heti ostaa sitä tingentangelia niin paljon, että niihin uppoaa useampi tonni heti kättelyssä

    Btw. miltä tuo Yoshin kokoränni kuulostaa? En ole tässä kyseisessä "tuplaputki" -kympissä aikaisemmin törmännyt Yoshin putkistoon.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  17. #2237
    Palikkaa on kyllä laitettu. WP:n keula ja takaiskari, Power Commander, Timing Retard Eliminator, teräspunosletkut, jalkatappien siirtosarja yms. yms. Hinta oli kohdillaan niin oli AIVAN PAKKO käydä ostamassa pois lojumasta hyvä pyörä.
    Tuo Yoshin kokoputkisto on omaan makuun ehkä liiankin äänekäs. Johtuu tosin varmaan siitä, kun tottunut tuohon zetan vakiopönttösaundiin.

    Edit: Ajattelin asentaa tuon vaihdenäytön tähän uuteen pyörään, heitänkö tuon Ivan's Performancen TRE:n hiuksista ttuun, kun eikös nämä vaihdenäytöt aja tuon TRE:n virkaa myöskin?



    Kawasaki ZX10R '06
  18. #2238
    Lainaa (un5k4 @ Maalis. 29 2011,17:23) kirjoitti
    Palikkaa on kyllä laitettu. WP:n keula ja takaiskari, Power Commander, Timing Retard Eliminator, teräspunosletkut, jalkatappien siirtosarja yms. yms. Hinta oli kohdillaan niin oli AIVAN PAKKO käydä ostamassa pois lojumasta hyvä pyörä.
    Tuo Yoshin kokoputkisto on omaan makuun ehkä liiankin äänekäs. Johtuu tosin varmaan siitä, kun tottunut tuohon zetan vakiopönttösaundiin.

    Edit: Ajattelin asentaa tuon vaihdenäytön tähän uuteen pyörään, heitänkö tuon Ivan's Performancen TRE:n hiuksista ttuun, kun eikös nämä vaihdenäytöt aja tuon TRE:n virkaa myöskin?
    Itselläni on Gipro with ATRE joka poistaa nämä "rajoitukset" pienemmiltä vaihteilta ja tässä samassa saa siis vaihdenäytön. Löytyy myös Gipro DS-Series jossa tulee pelkkä vaihdenäyttö ilman ATRE -toimintoa. Stormilta löytyy molempia. Hintaerohan näillä ei ole suuri.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #2239
    Lainaa (un5k4 @ Maalis. 29 2011,17:23) kirjoitti
    Tuo Yoshin kokoputkisto on omaan makuun ehkä liiankin äänekäs. Johtuu tosin varmaan siitä, kun tottunut tuohon zetan vakiopönttösaundiin.
    Se on kuule niin että yoshin rähinäränni tuo esiin pyörän todellisen luonteen myös äänialassa... Ei muuta ku hanaa vaan!

    Ps. Kyllä ne pitäis killereillä vaimeta kohtuullisesti, jos ei halua aina herättää huomiota
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  20. #2240
    Lainaa (cbr600pc31 @ Maalis. 26 2011,19:46) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,19:06) kirjoitti
    Lainaa (jeppe56 @ Maalis. 26 2011,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
    Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...
    Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.
    Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi. Mistähä vois johtuu? Vois kokeilla tekeekö lämpösenä tota huomenna. nii ja ajettu 20tkm
    Kokeilepa ens alkuun ilmata kytkin nestettä lisäillen.Myös öljyt voi vaikuttaa kytkimen toimimattomuuteen,et eikun vaan D koneeseen
    Tossahan on vaijerilla kytkin et ei sitä hirveesti ilmailla? Taitaa olla viisainta vaa rempata kytkin. Mikää ei tunnu auttavan. 20tkm ajettu kytkimellä ja lopussa on, toista kun gixxerin kytkimet
    --GsxR:iä--
  21. #2241
    Lainaa (Poko @ Maalis. 29 2011,23:33) kirjoitti
    Lainaa (cbr600pc31 @ Maalis. 26 2011,19:46) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,19:06) kirjoitti
    Lainaa (jeppe56 @ Maalis. 26 2011,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
    Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...
    Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.
    Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi. Mistähä vois johtuu? Vois kokeilla tekeekö lämpösenä tota huomenna. nii ja ajettu 20tkm
    Kokeilepa ens alkuun ilmata kytkin nestettä lisäillen.Myös öljyt voi vaikuttaa kytkimen toimimattomuuteen,et eikun vaan D koneeseen
    Tossahan on vaijerilla kytkin et ei sitä hirveesti ilmailla? Taitaa olla viisainta vaa rempata kytkin. Mikää ei tunnu auttavan. 20tkm ajettu kytkimellä ja lopussa on, toista kun gixxerin kytkimet *
    Siis kokeilitko käyttää sen lämpöseksi jo ja tekee samaa? Kovinkaan suuria johtopäätöksiä en tekisi jos pyörä ei käy tai ole käytetty lämpimäksi tai sillä ei ole ajettu kunnolla hetkeen.

    Yleensä kytkimessä on kaks vaihtoehto jotka voi olla paskana; massalevyt ja välilevyt (ohuet metallilevyt). Jos kytkin luistaa kiihdyttäessä (kierrokset nousee, mutta nopeus ei) on kyseessä nuo massalevyt. Jos taas pyörä käydessä ryömii kytkin pohjassa (ei pysy paikallaan ilman jarrua) tai vaihde on vaikea saada vapaalle ilman sammuttamista on yleensä kyse välilevyistä.

    ZX10 ei ole tarkkaa hintaluokkaa tiedossa, mutta esim omassa ZX12 massalevyt oli luokkaa vajaa 200€ ja välilevyt 100€. Työn hintaa en tiedä kun ite vaihdoin.

    Noiden kulumisessa tuskin on pyörän merkillä mitään väliä, samasta tehtaasta taitaa tulla lähes kaikkien pyörien massa ja välilevyt. Enemmän sillä käytöllä on tekemistä kytkimen kulumisen kanssa, tiukat lähdöt esim tietenkin kuluttaa enemmän levyjä kun rauhalliset sunnuntaiajelut...
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  22. #2242
    Lainaa (Poko @ Maalis. 29 2011,23:33) kirjoitti
    Lainaa (cbr600pc31 @ Maalis. 26 2011,19:46) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,19:06) kirjoitti
    Lainaa (jeppe56 @ Maalis. 26 2011,15:40) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
    Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...
    Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.
    Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi. Mistähä vois johtuu? Vois kokeilla tekeekö lämpösenä tota huomenna. nii ja ajettu 20tkm
    Kokeilepa ens alkuun ilmata kytkin nestettä lisäillen.Myös öljyt voi vaikuttaa kytkimen toimimattomuuteen,et eikun vaan D koneeseen
    Tossahan on vaijerilla kytkin et ei sitä hirveesti ilmailla? Taitaa olla viisainta vaa rempata kytkin. Mikää ei tunnu auttavan. 20tkm ajettu kytkimellä ja lopussa on, toista kun gixxerin kytkimet *
    Sorry mutusta Arvelin et 10ärräänki nestekytkin laitettu niinku monessa aiemmassa sporttikawassa..Jokos kokeilit säätää vaijeria,josko ois säätö persiillää? Aika kovassa rääkissä/osaamattomalla kuskilla ollu,kun noin nopeesti kulunu loppuun
    R1 07
  23. #2243
    Joo en laittanu mopoa vielä käyntiin ja kokeillu lämpösenä. Itellä vaa kaikissa pyörissä on toiminu kytkin normaalisti vaikka olis seissy vuoden pakkasessa. Pitää kokeilla ens vkl asia. Säädöt pitäs olla kohallaan. Katotaa nyt miten käy mut eihän noi kalliitakaa tunu olevan vaikka sitte uusii koko paskan.
    --GsxR:iä--
  24. #2244
    Lainaa (Poko @ Maalis. 30 2011,21:43) kirjoitti
    Joo en laittanu mopoa vielä käyntiin ja kokeillu lämpösenä. Itellä vaa kaikissa pyörissä on toiminu kytkin normaalisti vaikka olis seissy vuoden pakkasessa. Pitää kokeilla ens vkl asia. Säädöt pitäs olla kohallaan. Katotaa nyt miten käy mut eihän noi kalliitakaa tunu olevan vaikka sitte uusii koko paskan. *
    Itse en ole kympin kytkintä remontoinut, mutta edellisen R1:sen kytkimeen vaihdoin massa- ja välilevyt, kun ne oli varttimaililla raiskattu loppuun. Nopea ja helppo ne oli service manualin kanssa vaihtaa. Eli tuskin on kympissäkään kummoinen homma jos pitää alkaa remontoimaan.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  25. #2245
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 30 2011,22:03) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 30 2011,21:43) kirjoitti
    Joo en laittanu mopoa vielä käyntiin ja kokeillu lämpösenä. Itellä vaa kaikissa pyörissä on toiminu kytkin normaalisti vaikka olis seissy vuoden pakkasessa. Pitää kokeilla ens vkl asia. Säädöt pitäs olla kohallaan. Katotaa nyt miten käy mut eihän noi kalliitakaa tunu olevan vaikka sitte uusii koko paskan. *
    Itse en ole kympin kytkintä remontoinut, mutta edellisen R1:sen kytkimeen vaihdoin massa- ja välilevyt, kun ne oli varttimaililla raiskattu loppuun. Nopea ja helppo ne oli service manualin kanssa vaihtaa. Eli tuskin on kympissäkään kummoinen homma jos pitää alkaa remontoimaan.
    Joo itellähä ei ole edes katteita tossa et pääsis heti koneesee käsiks. Ainut on vaa se että oon vaa vkl kotona nii ei ole oikei aikaa, joskus kun pitää ajaakki
    --GsxR:iä--
  26. #2246
    Lainaa (Poko @ Maalis. 30 2011,22:23) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Maalis. 30 2011,22:03) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Maalis. 30 2011,21:43) kirjoitti
    Joo en laittanu mopoa vielä käyntiin ja kokeillu lämpösenä. Itellä vaa kaikissa pyörissä on toiminu kytkin normaalisti vaikka olis seissy vuoden pakkasessa. Pitää kokeilla ens vkl asia. Säädöt pitäs olla kohallaan. Katotaa nyt miten käy mut eihän noi kalliitakaa tunu olevan vaikka sitte uusii koko paskan. *
    Itse en ole kympin kytkintä remontoinut, mutta edellisen R1:sen kytkimeen vaihdoin massa- ja välilevyt, kun ne oli varttimaililla raiskattu loppuun. Nopea ja helppo ne oli service manualin kanssa vaihtaa. Eli tuskin on kympissäkään kummoinen homma jos pitää alkaa remontoimaan.
    Joo itellähä ei ole edes katteita tossa et pääsis heti koneesee käsiks. Ainut on vaa se että oon vaa vkl kotona nii ei ole oikei aikaa, joskus kun pitää ajaakki *
    Ai niin, sulla oli vielä tämä raiskattu mallikin *



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  27. #2247
    "Tuntuu et veto on koko ajan päällä. Laittaa vaihteen silmää nii takarengas ei rulla mihinkää kun työntää eteenpäi."

    Olisko vaan levyt seisokin aikana liimaantuneet kiinni. Työnnä hiukan sammuksissa vapaalla vauhtia kytkinvipu pohjassa ja polkase vaihde päälle, pitäis irrota.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  28. #2248
    Joo raiskattu on ja varmasti saa kyytiä jatkossakin Joo pitääpä vähä tutkia kun pääsee pyörän luo taas huomenna. Hankalaa kun pyörä makaa 300km päässä...
    --GsxR:iä--
  29. #2249
    Tämmönen 10r multa löytyy

    --GsxR:iä--
  30.  
  31. #2250
    Onko Poko itse rakentanut pyöränsä vai ostanut tuollaisena? Maalaukset näyttää aika herkullisilta.
Sivu: 75 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475767785125 ... ViimeinenViimeinen