http://www.youtube.com/watch?v=SQlCZdnIcC8(V-boost @ Joulu. 22 2010,19:17) kirjoitti
Omastani en nyt tähänhätään saa ääninäytettä, mutta tossa linkissä on samanlainen pönttö -09 kawassa. Tosin, ei kuulosta linkissä niin hyvältä kuin livenäJokatapauksessa suosittelen.
No paljonko tuli hintaa kaikkineen voisi tilata itsellekin.Onkohan kuin äänekäs.(timppal @ Joulu. 22 2010,00:05) kirjoitti
Sanotaan vaikka, että asiallisen äänekäs(2705 @ Joulu. 23 2010,01:05) kirjoitti
Mulle tuli maksaan karvan alta 90€, kun en onneks joutunutkaan noutaan tullista. Nyt kuitenkin olivat nostaneet hintaa n.10 dollaria siitä kun minä tilasin, mutta ei se kallis ole vieläkään.
Multa taitaa löytyä vielä pari kappaletta 06/07 malliin e-hyväksyttyjä kirkkaita "metallic look" led-takavaloja. Uusia ja sopii suoraan vanhan paikalle. 35 € /kpl ei varmaan paha hinta ?
Pitäs saada varastoa tyhjäksi.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Kävin tossa käyttelemässä kymppiä (04) ja huomasin, että moottorin oikealta puolelta kytkimen seutuvilta kuuluu (kaikkien muiden kolinoiden ja kilinöiden lisäksi) uusi mielenkiintonen ääni jota en ainakaan syksyllä ollut huomannut kun talviteloille pyörän laitoin.
Ääntä hieman vaikea kuvailla, mutta muistuttaa hieman kuin pyörittäisi räikkää kun päästää kaasun, tasakaasulla enemmänkin sellainen tasanen helinä. Tyhjäkäynnillä ei juurikaan kuulu ja kovenee kierrosten myötä, kovemmilla kierroksilla tosin ei enää erota kun muut äänet peittää.
Kellään mitään ajatuksia mikä mahtaisi olla vai olenko vain vainoharhainen?Lukenut kauhutarinoita tuolta rapakon takaa, että näissä alkupään kympeissä on noita lauturivikoja ym. kivaa. Pyörällä rullailtu nyt ~19tkm.
Edit: Muistuttaa hieman tätä ei ihan noin vahvasti kuulu kumminkaan.
KTM RC8 -08
Käy ihan ensimmäisenä helpoimmasta päästä, eli kiristele kaikki pultit ja mutterit.. tsekkaa erityisen tarkkaan miten käyrät on kiinni, tuppaavat nimittäin joskus löystymään ja kaasuttaessa aiheuttavat mielenkiintoisia ääniä, joita vaikea paikallistaa. Moni outo ääni on korjaantunut pakokäyrien kiristämisellä.
Tokihan jos ei tuolla tokene, niin kytkinhän on helppo tsekkailla ja kannattas varmaan jakoketjunkiristinkin tarkistaa.. noilla ny liikkeelle ensi alkuun ja helpoimmasta ensin![]()
Ok kiitos tiedosta, pitää noi käyrät tsekata ensimmäisenä. Hassu kyllä jos kiristin menny noilla kilometreillä jo.(Perkele @ Joulu. 23 2010,23:02) kirjoitti
KTM RC8 -08
Mulla on ollut jokaisessa pyörässä aika löyhässä (liekö edellisten omistajien / huoltojen aikaansaannosta), kun on vaihtanut alkuperäistä rööriä täysputkistoon. Kyllä ne 8kpl muttereita kannattaa käydä läpi, voi olla ettei äänet sieltä tule, mutta tuo on helpoin tarkistaa ensi alkuun ja hyvällä tuurilla voi tulla sieltä.(Naamis @ Joulu. 24 2010,00:15) kirjoitti
- P
Tämmönen -09 10R ratapeli olisi kaupan. Maukas laite ja uutta vastaavassa kunnossa:
ratakawa
Mulla Bel-rayt osoittautui kaikesta huolimatta parhaiksi(-kepa- @ Marras. 25 2010,18:36) kirjoitti
Viskositeetti 10w/50 miustaakseni täysisynteettiset SGX tyyppinen Parhain terveisin :orgmp -KK
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Onkos kukaan istuttanut onnistuneesti -06 -07 mallista mittaristoa 2004:ään ?
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Pakko vielä muuten linkittää tämmöinen 10r-aiheinen pätkä tänne. Hieman inspiroi pidentämään takahaarukkaa
KLIKS
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Mä en kyllä luistelis mazdan edessä tuolla lailla, pikku vipa ja jäät mazdan keulan eteen pyörimään...(Timbacharly @ Tammi. 30 2011,22:54) kirjoitti
Mut täytyy todeta että aika tylsän näköistä driftausta verrattuna supermotoihin![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Moikka(Timbacharly @ Tammi. 30 2011,17:22) kirjoitti
Ainakin kuulemani mukaan aika mutkikas juttu kuitenkin.
Taitaa olla järkevintä pysytellä vain ko. vuosimalliin tarkoitetussa mittarisstossa tai vaihtaa koko pyörä uudempaan
Parhain terveisin -KK *
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Omassa 03 kuussatkussa on 07 mittaristo, tarvittavat muutokset on varmaan aika samat (muistaakseni samat liittimet 03/04 6R ja 04/05 10R, sekä 07/08 6R ja 06/07 10R).(Timbacharly @ Tammi. 30 2011,17:22) kirjoitti
Jutun mutkikkuuteen vaikuttaa onko sähkötyöt mitenkään tuttu asia. Iltapäivässähän tuon teki, mutta valmistelua vaati jonkin verran ja tiettyjä rajoitteita hommaan liittyi. Yksinkertasuudessaan tarvii vaan vaihtaa liitin tai tehdä adapterijohto, itse päädyin ensimmäiseen.
'03 ZX6R
Pitkän harkinnan jälkeen päätin loikata Suzuki tallista tänne Kawasaki puolella. Lopputuloksena tämän päivän ostosreissusta käteen tarttui Kawasaki ZX-10R:n takaistuin ja sain myös sellaisen käsityksen, että loppupyörän voi hakea kun siltä itsestään parhaimmalle tuntuu. 2008 mallia mutta ajamaton.
Tästä se ilo irtoaa.![]()
Kevät alkaa kutittelemaan, ja mopokuume kasvaa.
Katseltua on tullut tuttua K6 kilogiksutinta, sekä vastaavaa Kawaa. Tuo Kawa näyttää pirun hyvältä kokomustana.
Perusvarmoja laitteitahan nämä kaikki taitaa olla, ja jos huollettu on asiallisesti niin mitään ongelmia ei pitäisi olla näköpiirissä.
Tuossa kawassa olisi seuraava huolto tuo iso 24tkm huolto. Mitäs tuommoinen yleensä kustantaa. Sehän on huolto ohjelman kallein huolto.
Ja oliko se niin, että näissä ei ole vaihdenäyttöä vakiona?
Ja muutenkin kehukaa nyt kovasti ja kääntäkää Giksutinmies Kawamieheksi.![]()
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Osta pois(Petsku73 @ Maalis. 17 2011,17:34) kirjoitti
Ei tommosia huoltohintoja kannata miettiä, kun se on kuitenkin vielä niin halpaa tässä harrastuksessa. Vai meinaakko, että ostat Suzukin jos siinä on huolto 100e halvempi
Niin ja vaihdenäyttöä ei ole vakiona, mutta helppo ja halpa lisätä jälkikäteen.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Vaikka T U O L L A I N E N mittariston vasempaan kylkeen.(-kepa- @ Maalis. 17 2011,17:53) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Petskun kanssa tässä samoilla linjoilla ja olis tarjolla 10r vm04 fighterina ja seuraavaks olis 24tkm huolto. Eli paljon se teillä nyt on ollu? Tossa ei kyl oo katteita et sinällää ei mee nii kauaaJa luulis ton 04vm keulivan varsinkin kun on crossi stonga ja välit -1+2
![]()
--GsxR:iä--
Itselläni vuoden 2006 kymppi ja olen katsonut, että siihen saisi xenonit. Onkohan nämä lailliset tässä pyörässä jos ne laittaa tuonne vakiopolttimoiden tilalle? En halua, että niistä vastaantulijat häikäistyy tms. Onko kukaan xenoneita laittanut pyörään?
Esim. tässä oli yksi mitä katselin:
http://www.xenonkauppa.fi/epages....%A4n%22
Eivät ole lailliset, mutta ei se menoa haittaa. Xenonit vaan vakioiden tilalle niin maailma kirkastuu(meeka @ Maalis. 20 2011,13:24) kirjoitti
![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Asian voi ajatella lisämaksullisina valoina(-JuhaK- @ Maalis. 20 2011,13:36) kirjoitti
Ja ihan yhtä laittomia ovat katsastamattomat *sliparit, ihan samalla lailla niistä saa sakot kuin xenoneista. *
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Mitä kuuluu 24tkm huoltoon? onko jossai manuaalia mistä näkis huoltojen sisällöt?
--GsxR:iä--
Ole hyvä: zx-10r 06-07 service manual(Poko @ Maalis. 22 2011,22:29) kirjoitti
Edit: äh, tuli väärä vm.
tässä zx-10r 04-05
S1000R
Minkä malliset xenonit meinaat laittaa ? -06 ZX 10 R ssä ei ole H7 ?(meeka @ Maalis. 20 2011,13:24) kirjoitti
Ole tarkkana valojen valinnassa, ja onko mitään hyötyä vaihtaa valojen tyyppiäkään
Parhain terveisin -KK![]()
Ps Nyt vielä olis parempi vaihtaa nastarenkaat![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Paljon ootte saanu tuhlattua kytkin remppaan jos liikkeessä teetättää? Meinaa oikei kytkin pelata. Tuli tommonen 10r haettua itellekki sitte...![]()
--GsxR:iä--
Noup! Siinä on H9 ja H11 polttimot.(Kauhukahvailija @ Maalis. 26 2011,03:39) kirjoitti
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Mitenkäs se kytkin oireilee? Ei kai nuo ole vielä juuri loppunu, vaikka ois enemmänkin ajettu. Tietenkin, jos on varttia tahkottu, niin sillonhan se kuluu.(Poko @ Maalis. 26 2011,14:50) kirjoitti
https://www.mprengas.fi