Sivu: 71 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381121 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2101:stä 2130:een 4629:sta
  1. #2101
    Jenkkifoorumeita kannattaa selailla, varmasti suositumpi siellä kuin Suomessa ja sieltä saa myös käyttökokemuksia. Joku taisi äskettäin puhua ratafoorumissa Bazzaz:n sähköistä? On the throttle TV taisi joskus tehdä jutun Bazzaz:n sähköistä?

    Traction Control @ zx-10r.net

    2 sekuntia Googletusta
  2. #2102
    Lainaa (Turder @ Syys. 02 2010,13:07) kirjoitti
    Jenkkifoorumeita kannattaa selailla, varmasti suositumpi siellä kuin Suomessa ja sieltä saa myös käyttökokemuksia. Joku taisi äskettäin puhua ratafoorumissa Bazzaz:n sähköistä? On the throttle TV taisi joskus tehdä jutun Bazzaz:n sähköistä?

    Traction Control @ zx-10r.net

    2 sekuntia Googletusta
    Hän kiittää
  3. #2103
    Lainaa (-Motoville- @ Syys. 01 2010,10:39) kirjoitti
    Jos joku haluaa ruveta virittelemään 10R:äänsä niin C-D mallissahan on nokkien vakioajoitukset sellaiset että niiden puolesta pystyy kyllä muuttamaan koneen luonnetta vakiosta jonkunverran molempiin suuntiin (lisää keskialuetta tai lisää huipputehoa). Nokat on muutoin aika hyvät mutta imunokassa on nostoa vähän vaisusti jos huipputehoa hakee.
    E mallissa ei nokkia kääntelemällä saa huipputehoa juurikaan enempää mutta 6-11 tonnin väliin saa paukkua ihan huomattavasti lisää.

    Mulla löytyy muuten hyllystä pari kipaletta Kawan omia 0,45 paksuja racing kit pahveja 35€ hintaan (11004-0023).
    Tuntuvat suosivan tuota Kawan omaa kittinokkaa imupuolelle, pakopuolelle taas ei missään nimessä, vaan pakopuoli vakiolla.

    Lisäksi noista asteista on paljon eri koulukuntaa näköjään. Kawan race-manuaali suosittelee 108/102, mutta ilmeisesti ollut porukalla vähän huonoja kokemuksia tuosta ja asiaan vaikuttanee se, että muutkin muutokset tulisi tehdä tuon manuaalin mukaan, jotta kyseiset luvut pätisivät.

    Hyviä tuloksia saatu ilmeisesti ainakin kombinaatiolla 107/102 ja ilmeisesti myös 105/103.

    Noh, pitänee opiskella lisää jos tuohon innostuu talven aikana. Ikäviä (ja kalliita) vaan testailla näitä ajokauden aikana. Eli levälleen muutos, ajo(penkitys) ja taas kenties muutos. Olis hyvä löytää joku "varma" lukukombinaatio heti valmiiksi.

    Pitää myös lueskella, miten ovat tuota pakopuolta vanhemmissa käsitelleet. Lueskelin tuossa, että enemmän ahdistaisi pakopuoli kuin imu tuossa vanhemmassa kympissä.

    Mutta kiitoksia hyvistä vinkeistä sinne! Jos ei itse pyörään tapahdu mitään, niin ainakin mielenkiintoista keskustelua

    - P



  4. #2104
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,14:23) kirjoitti
    Lainaa (-Motoville- @ Syys. 01 2010,10:39) kirjoitti
    Jos joku haluaa ruveta virittelemään 10R:äänsä niin C-D mallissahan on nokkien vakioajoitukset sellaiset että niiden puolesta pystyy kyllä muuttamaan koneen luonnetta vakiosta jonkunverran molempiin suuntiin (lisää keskialuetta tai lisää huipputehoa). Nokat on muutoin aika hyvät mutta imunokassa on nostoa vähän vaisusti jos huipputehoa hakee.
    E mallissa ei nokkia kääntelemällä saa huipputehoa juurikaan enempää mutta 6-11 tonnin väliin saa paukkua ihan huomattavasti lisää.

    Mulla löytyy muuten hyllystä pari kipaletta Kawan omia 0,45 paksuja racing kit pahveja 35€ hintaan (11004-0023).
    Tuntuvat suosivan tuota Kawan omaa kittinokkaa imupuolelle, pakopuolelle taas ei missään nimessä, vaan pakopuoli vakiolla.

    Lisäksi noista asteista on paljon eri koulukuntaa näköjään. Kawan race-manuaali suosittelee 108/102, mutta ilmeisesti ollut porukalla vähän huonoja kokemuksia tuosta ja asiaan vaikuttanee se, että muutkin muutokset tulisi tehdä tuon manuaalin mukaan, jotta kyseiset luvut pätisivät.

    Hyviä tuloksia saatu ilmeisesti ainakin kombinaatiolla 107/102 ja ilmeisesti myös 105/103.

    Noh, pitänee opiskella lisää jos tuohon innostuu talven aikana. Ikäviä (ja kalliita) vaan testailla näitä ajokauden aikana. Eli levälleen muutos, ajo(penkitys) ja taas kenties muutos. Olis hyvä löytää joku "varma" lukukombinaatio heti valmiiksi.

    Pitää myös lueskella, miten ovat tuota pakopuolta vanhemmissa käsitelleet. Lueskelin tuossa, että enemmän ahdistaisi pakopuoli kuin imu tuossa vanhemmassa kympissä.

    Mutta kiitoksia hyvistä vinkeistä sinne! Jos ei itse pyörään tapahdu mitään, niin ainakin mielenkiintoista keskustelua

    - P
    On kiva keskustella asioista, ettei tule tuunattua mitään tyhmää,kyllä tällä foorumilla pitäis käyttökokemuksia ja tietämystäkin riittää.Mielestäni nillä ulkolaisilla foorumeilla on myös täyttä paskaa osa jutuista ja neuvoista, kun ne eivät kerro koskaan kaikkia asioita, ja mitä muita muutoksia fillarille on aiemmin tehty että niiden antamat vinkit toimivat ! (kokonaisuus hyvässä konseptissa vain toimii) Parhain Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  5. #2105
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 01 2010,18:37) kirjoitti
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Hakusessa...
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
  6. #2106
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 02 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 01 2010,18:37) kirjoitti
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Hakusessa...
    Mustana olis....
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  7. #2107
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,14:23) kirjoitti
    Tuntuvat suosivan tuota Kawan omaa kittinokkaa imupuolelle, pakopuolelle taas ei missään nimessä, vaan pakopuoli vakiolla.

    Lisäksi noista asteista on paljon eri koulukuntaa näköjään. Kawan race-manuaali suosittelee 108/102, mutta ilmeisesti ollut porukalla vähän huonoja kokemuksia tuosta ja asiaan vaikuttanee se, että muutkin muutokset tulisi tehdä tuon manuaalin mukaan, jotta kyseiset luvut pätisivät.

    Hyviä tuloksia saatu ilmeisesti ainakin kombinaatiolla 107/102 ja ilmeisesti myös 105/103.

    Noh, pitänee opiskella lisää jos tuohon innostuu talven aikana. Ikäviä (ja kalliita) vaan testailla näitä ajokauden aikana. Eli levälleen muutos, ajo(penkitys) ja taas kenties muutos. Olis hyvä löytää joku "varma" lukukombinaatio heti valmiiksi.

    Pitää myös lueskella, miten ovat tuota pakopuolta vanhemmissa käsitelleet. Lueskelin tuossa, että enemmän ahdistaisi pakopuoli kuin imu tuossa vanhemmassa kympissä.

    Mutta kiitoksia hyvistä vinkeistä sinne! Jos ei itse pyörään tapahdu mitään, niin ainakin mielenkiintoista keskustelua

    - P
    C malliin ei "virallista" kawan omaa racing kit pakonokkaa ole olemassa.
    D mallin on ja käynee varmaan vanhempaankin mutta on asteiltaan ja maksiminostoltaan miedompi kuin C-D mallin vakiopakonokka. Voi olla että kun D mallissa koneen luonnetta on vähän "kuohittu" C malliin verrattuna niin olisko kanavat sillälailla erilaiset että ovat todenneet miedomman nokan toimivan paremmin. Silti sen kanssa käsketään käyttää kit venttiilinjousia eli olisko sitten kenties nokan muodolta vakiota jyrkempi?...tai sitten nokkien arvoissa on painovirhe....Vakio imunokka on C ja D malleissa sama mutta vakiopakonokat on jostain syystä noissa eri numerolla vaikka ilmoitetut asteet ja nostot on samoja. D malliin on Kit imunokkiakin ollut tarjolla 2 erilaista, toinen on sama kuin C mallissa mutta toisesta (-0078) ei ole mitään numeroarvoja missään. Saattaisi olla vaikka E mallin vakionokan tyyppinen isolla nostolla mutta lyhyemmällä aukioloajalla?
    E mallin kit pakonokka taas on muuten numeroarvoiltaan identtinen C-D mallin vakio pakonokan kanssa.

    108/102 ajoitus C mallissa on tosiaan vähän sen tyylinen että kone on muutenkin tehty ja keskialueella on kovien puristusten ansiosta jo senverran että voi pistää ajoituksen noin. Kit imunokan aukioloaikakin on tosin sellainen että jos kone on muuten kokonaan tehty eli puristukset ja squish band on hierottu kohdilleen niin voi olla ettei kestä kääntää paljoa tuon aikaisemmalle tai alkaa lautaset tapsuttelemaan mäntään.

    Itse ajattelen näitä asioita RR pyörän ajettavuus suomen radoilla mielessä ja olen laittanut ohuen pahvin ja C malliin vakionokilla 104/104 ajoitukset (täällä kun ei edes saa kit nokkia käyttää kuin jokkiksessa). Tolla pakonokan kääntämisellä aikaisemmalle on saanut keskialuetta aavistuksen lisää ja tasoitettua 7-8 tonnin välissä olevaa hyppäystä vääntökäyrässä -> pyörä on helpompi ajaa, ei tyrkkää keulaa niin äkkinäisesti ylös kun kaikki voima ei tule yhtäkkiä, kiihtyy paremmin mutkasta ulos eikä ole niin tarkka välityksistä.
    Nokkien ajoituksessa ei oikein voi puhua koulukunnista, se kun ei ole mikään mielipide tai näkemyskysymys koska vaikutus on suoraan mitattavissa dynossa ja "oikeat" asteluvut riippuukin vaan siitä minkälaista luonnetta moottorilta haetaan (ja tietenkin myös siitä mitä muuta sille moottorille on tehty)
  8. #2108
    Lainaa (-Motoville- @ Syys. 02 2010,19:43) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,14:23) kirjoitti
    Tuntuvat suosivan tuota Kawan omaa kittinokkaa imupuolelle, pakopuolelle taas ei missään nimessä, vaan pakopuoli vakiolla.

    Lisäksi noista asteista on paljon eri koulukuntaa näköjään. Kawan race-manuaali suosittelee 108/102, mutta ilmeisesti ollut porukalla vähän huonoja kokemuksia tuosta ja asiaan vaikuttanee se, että muutkin muutokset tulisi tehdä tuon manuaalin mukaan, jotta kyseiset luvut pätisivät.

    Hyviä tuloksia saatu ilmeisesti ainakin kombinaatiolla 107/102 ja ilmeisesti myös 105/103.

    Noh, pitänee opiskella lisää jos tuohon innostuu talven aikana. Ikäviä (ja kalliita) vaan testailla näitä ajokauden aikana. Eli levälleen muutos, ajo(penkitys) ja taas kenties muutos. Olis hyvä löytää joku "varma" lukukombinaatio heti valmiiksi.

    Pitää myös lueskella, miten ovat tuota pakopuolta vanhemmissa käsitelleet. Lueskelin tuossa, että enemmän ahdistaisi pakopuoli kuin imu tuossa vanhemmassa kympissä.

    Mutta kiitoksia hyvistä vinkeistä sinne! Jos ei itse pyörään tapahdu mitään, niin ainakin mielenkiintoista keskustelua

    - P
    C malliin ei "virallista" kawan omaa racing kit pakonokkaa ole olemassa.
    D mallin on ja käynee varmaan vanhempaankin mutta on asteiltaan ja maksiminostoltaan miedompi kuin C-D mallin vakiopakonokka. Voi olla että kun D mallissa koneen luonnetta on vähän "kuohittu" C malliin verrattuna niin olisko kanavat sillälailla erilaiset että ovat todenneet miedomman nokan toimivan paremmin. Silti sen kanssa käsketään käyttää kit venttiilinjousia eli olisko sitten kenties nokan muodolta vakiota jyrkempi?...tai sitten nokkien arvoissa on painovirhe....Vakio imunokka on C ja D malleissa sama mutta vakiopakonokat on jostain syystä noissa eri numerolla vaikka ilmoitetut asteet ja nostot on samoja. D malliin on Kit imunokkiakin ollut tarjolla 2 erilaista, toinen on sama kuin C mallissa mutta toisesta (-0078) ei ole mitään numeroarvoja missään. Saattaisi olla vaikka E mallin vakionokan tyyppinen isolla nostolla mutta lyhyemmällä aukioloajalla?
    E mallin kit pakonokka taas on muuten numeroarvoiltaan identtinen C-D mallin vakio pakonokan kanssa.

    108/102 ajoitus C mallissa on tosiaan vähän sen tyylinen että kone on muutenkin tehty ja keskialueella on kovien puristusten ansiosta jo senverran että voi pistää ajoituksen noin. Kit imunokan aukioloaikakin on tosin sellainen että jos kone on muuten kokonaan tehty eli puristukset ja squish band on hierottu kohdilleen niin voi olla ettei kestä kääntää paljoa tuon aikaisemmalle tai alkaa lautaset tapsuttelemaan mäntään.

    Itse ajattelen näitä asioita RR pyörän ajettavuus suomen radoilla mielessä ja olen laittanut ohuen pahvin ja C malliin vakionokilla 104/104 ajoitukset (täällä kun ei edes saa kit nokkia käyttää kuin jokkiksessa). Tolla pakonokan kääntämisellä aikaisemmalle on saanut keskialuetta aavistuksen lisää ja tasoitettua 7-8 tonnin välissä olevaa hyppäystä vääntökäyrässä -> pyörä on helpompi ajaa, ei tyrkkää keulaa niin äkkinäisesti ylös kun kaikki voima ei tule yhtäkkiä, kiihtyy paremmin mutkasta ulos eikä ole niin tarkka välityksistä.
    Nokkien ajoituksessa ei oikein voi puhua koulukunnista, se kun ei ole mikään mielipide tai näkemyskysymys koska vaikutus on suoraan mitattavissa dynossa ja "oikeat" asteluvut riippuukin vaan siitä minkälaista luonnetta moottorilta haetaan (ja tietenkin myös siitä mitä muuta sille moottorille on tehty)
    Do diin, sieltähän alkoi tulemaan infoa oikein kunnolla

    Tarkoitin tosiaan koulukunnilla ihan vain porukan ajotyylejä / missä pyörää käytetään, eli siis sitä että haetaanko esimerkiksi keskelle tosiaan enemmän sitä voimaa ja käyrää tasaiseksi, vai sinne loppupäähän keskustan kustannuksella. Tuo amerikkalainen sanonta kuvastaa varmaankin aika hyvin tuota ajoittamista myös: "you're robbing peter to pay paul", eli jostainhan aina viedään jonnekkin. Keskeltä yllös, ylhäältä keskelle

    Koulukunta oli ehkä tosiaan vähän huono kuvaamaan mietiskelyäni, sry.

    Mutta hyvää tekstiä ja infoa totta tosiaan, kiitos edelleen näistä.

    - P



  9. #2109
    Mistähän mahtaa johtua, että ilmeisesti bensansyöttö pätkäisee joka kerta kun saavutan tietyn nopeuden? Vika ilmestyi ihan yllättäen Alastarolta tullessa, radalla toimi vielä ilman mitään häikkää. Tapahtuu joka vaihteella juuri kun nopeus ylittää 130km/h. Sen kovempaa en siis pääse. Onko mulle salaa asennettu nopeudenrajoitin?

    Jos kukaan ei tiedä mistä johtuu, niin pyörä on sitten myytävänä orjallisesti rajoituksia noudattaville.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  10. #2110
    Lainaa (Medi @ Syys. 02 2010,23:13) kirjoitti
    Mistähän mahtaa johtua, että ilmeisesti bensansyöttö pätkäisee joka kerta kun saavutan tietyn nopeuden? Vika ilmestyi ihan yllättäen Alastarolta tullessa, radalla toimi vielä ilman mitään häikkää. Tapahtuu joka vaihteella juuri kun nopeus ylittää 130km/h. Sen kovempaa en siis pääse. Onko mulle salaa asennettu nopeudenrajoitin? *

    Jos kukaan ei tiedä mistä johtuu, niin pyörä on sitten myytävänä orjallisesti rajoituksia noudattaville.
    Stanan kukkahattu

    - P
  11. #2111
    ^

    On muuten ankeeta ajaa moottoritiellä, kun vanhat nissan sunnyt vetää ohi.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  12. #2112
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,23:17) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Syys. 02 2010,23:13) kirjoitti
    Mistähän mahtaa johtua, että ilmeisesti bensansyöttö pätkäisee joka kerta kun saavutan tietyn nopeuden? Vika ilmestyi ihan yllättäen Alastarolta tullessa, radalla toimi vielä ilman mitään häikkää. Tapahtuu joka vaihteella juuri kun nopeus ylittää 130km/h. Sen kovempaa en siis pääse. Onko mulle salaa asennettu nopeudenrajoitin? *

    Jos kukaan ei tiedä mistä johtuu, niin pyörä on sitten myytävänä orjallisesti rajoituksia noudattaville.
    Stanan kukkahattu

    - P
    Ei nyt äkkiseltään tuu muuta mieleen kuin Ecus on joutunut johonkin vikatilaan !
    -oliskohan vain polttoainepumppu tullut satamaan tai sytkäpuolen vika ,tai joku anturi rikki jonka johdosta se lyö rajoittimen päälle aina samassa kohtaa.Tuleeko vika esiin vain nopeuden saavuttaessa 130 kmh vai vaikuttaako kierrosten vaihtelelu asiaan,siis ettei väliä millä kierroksilla tuo satapiikkisen nopeus saavutetaan.Toi kyllä on kybässä vähän uusi juttu ainakin minulle,Nyt sitten foorumin tekniset asiantuntijat äkkiä peliin ja neuvoja tiskiin, ettei tarvitse vaipua syvään syys häpeään tämänkään foorumin osalta
    ps olen kyllä kuullut että 305 taulussa rupee piikattukin kybä osoittamaan jo hyytymisen merkkejä Parhain terveisin -KK
    -ONKO SIELLÄ KAIKKI SYLINTERIT MUKANA ?
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  13. #2113
    Lainaa (-Motoville- @ Syys. 02 2010,19:43) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,14:23) kirjoitti
    Tuntuvat suosivan tuota Kawan omaa kittinokkaa imupuolelle, pakopuolelle taas ei missään nimessä, vaan pakopuoli vakiolla.

    Lisäksi noista asteista on paljon eri koulukuntaa näköjään. Kawan race-manuaali suosittelee 108/102, mutta ilmeisesti ollut porukalla vähän huonoja kokemuksia tuosta ja asiaan vaikuttanee se, että muutkin muutokset tulisi tehdä tuon manuaalin mukaan, jotta kyseiset luvut pätisivät.

    Hyviä tuloksia saatu ilmeisesti ainakin kombinaatiolla 107/102 ja ilmeisesti myös 105/103.

    Noh, pitänee opiskella lisää jos tuohon innostuu talven aikana. Ikäviä (ja kalliita) vaan testailla näitä ajokauden aikana. Eli levälleen muutos, ajo(penkitys) ja taas kenties muutos. Olis hyvä löytää joku "varma" lukukombinaatio heti valmiiksi.

    Pitää myös lueskella, miten ovat tuota pakopuolta vanhemmissa käsitelleet. Lueskelin tuossa, että enemmän ahdistaisi pakopuoli kuin imu tuossa vanhemmassa kympissä.

    Mutta kiitoksia hyvistä vinkeistä sinne! Jos ei itse pyörään tapahdu mitään, niin ainakin mielenkiintoista keskustelua

    - P
    C malliin ei "virallista" kawan omaa racing kit pakonokkaa ole olemassa.
    D mallin on ja käynee varmaan vanhempaankin mutta on asteiltaan ja maksiminostoltaan miedompi kuin C-D mallin vakiopakonokka. Voi olla että kun D mallissa koneen luonnetta on vähän "kuohittu" C malliin verrattuna niin olisko kanavat sillälailla erilaiset että ovat todenneet miedomman nokan toimivan paremmin. Silti sen kanssa käsketään käyttää kit venttiilinjousia eli olisko sitten kenties nokan muodolta vakiota jyrkempi?...tai sitten nokkien arvoissa on painovirhe....Vakio imunokka on C ja D malleissa sama mutta vakiopakonokat on jostain syystä noissa eri numerolla vaikka ilmoitetut asteet ja nostot on samoja. D malliin on Kit imunokkiakin ollut tarjolla 2 erilaista, toinen on sama kuin C mallissa mutta toisesta (-0078) ei ole mitään numeroarvoja missään. Saattaisi olla vaikka E mallin vakionokan tyyppinen isolla nostolla mutta lyhyemmällä aukioloajalla?
    E mallin kit pakonokka taas on muuten numeroarvoiltaan identtinen C-D mallin vakio pakonokan kanssa.

    108/102 ajoitus C mallissa on tosiaan vähän sen tyylinen että kone on muutenkin tehty ja keskialueella on kovien puristusten ansiosta jo senverran että voi pistää ajoituksen noin. Kit imunokan aukioloaikakin on tosin sellainen että jos kone on muuten kokonaan tehty eli puristukset ja squish band on hierottu kohdilleen niin voi olla ettei kestä kääntää paljoa tuon aikaisemmalle tai alkaa lautaset tapsuttelemaan mäntään.

    Itse ajattelen näitä asioita RR pyörän ajettavuus suomen radoilla mielessä ja olen laittanut ohuen pahvin ja C malliin vakionokilla 104/104 ajoitukset (täällä kun ei edes saa kit nokkia käyttää kuin jokkiksessa). Tolla pakonokan kääntämisellä aikaisemmalle on saanut keskialuetta aavistuksen lisää ja tasoitettua 7-8 tonnin välissä olevaa hyppäystä vääntökäyrässä -> pyörä on helpompi ajaa, ei tyrkkää keulaa niin äkkinäisesti ylös kun kaikki voima ei tule yhtäkkiä, kiihtyy paremmin mutkasta ulos eikä ole niin tarkka välityksistä.
    Nokkien ajoituksessa ei oikein voi puhua koulukunnista, se kun ei ole mikään mielipide tai näkemyskysymys koska vaikutus on suoraan mitattavissa dynossa ja "oikeat" asteluvut riippuukin vaan siitä minkälaista luonnetta moottorilta haetaan (ja tietenkin myös siitä mitä muuta sille moottorille on tehty)
    C-MALLI ON KESKIALUEELLA AINAKIN VAKIO KAMPPEILLA MUN PYÖRÄÄN VERRATTUNA MELKO SURULLINEN TAPAUS JOS SITÄ EI OLE MUOKATTU KUNTOON!

    ps Jauhis tietää ainakin, kuinka lussu on -06(siitä puuttuu kaiken ratkaisevat 10 hv) Pelkillä nokkien kanssa pelailemalla hevosvoimia haetaan väännön kustannuksella.
    Terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #2114
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 03 2010,00:52) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,23:17) kirjoitti
    Lainaa (Medi @ Syys. 02 2010,23:13) kirjoitti
    Mistähän mahtaa johtua, että ilmeisesti bensansyöttö pätkäisee joka kerta kun saavutan tietyn nopeuden? Vika ilmestyi ihan yllättäen Alastarolta tullessa, radalla toimi vielä ilman mitään häikkää. Tapahtuu joka vaihteella juuri kun nopeus ylittää 130km/h. Sen kovempaa en siis pääse. Onko mulle salaa asennettu nopeudenrajoitin? *

    Jos kukaan ei tiedä mistä johtuu, niin pyörä on sitten myytävänä orjallisesti rajoituksia noudattaville.
    Stanan kukkahattu

    - P
    Ei nyt äkkiseltään tuu muuta mieleen kuin Ecus on joutunut johonkin vikatilaan !
    -oliskohan vain polttoainepumppu tullut satamaan tai sytkäpuolen vika ,tai joku anturi rikki jonka johdosta se lyö rajoittimen päälle aina samassa kohtaa.Tuleeko vika esiin vain nopeuden saavuttaessa 130 kmh vai vaikuttaako kierrosten vaihtelelu asiaan,siis ettei väliä millä kierroksilla tuo satapiikkisen nopeus saavutetaan.Toi kyllä on kybässä vähän uusi juttu ainakin minulle,Nyt sitten foorumin tekniset asiantuntijat äkkiä peliin ja neuvoja tiskiin, ettei tarvitse vaipua syvään syys häpeään tämänkään foorumin osalta
    ps olen kyllä kuullut että 305 taulussa rupee piikattukin kybä osoittamaan jo hyytymisen merkkejä Parhain terveisin * -KK
    -ONKO SIELLÄ KAIKKI SYLINTERIT MUKANA *?
    Kierrokset ei vaikuta vaan pätkäsee 130km/h kohdalla joka vaihteella. Alle 130km/h vetää ja ottaa kierroksia ihan normaalisti. Eikä käy vajaalla. Pitää koittaa käyttää akkua irti jos toi ecu vaikka jossain vikatilassa olisi. Kiitti vinkistä!

    Hyvä etten osunu tohon 130km/h seinään kunnon kiihdytyksessä joku kakkonen silmässä. Oisin varmaan lentäny tangon yli
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  15. #2115
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 03 2010,01:19) kirjoitti
    Jauhis tietää ainakin, kuinka lussu on -06(siitä puuttuu kaiken ratkaisevat 10 hv). *
    Terveisin -KK *
    Jep, tiedossa on... Ei kuitenkaan murheisiin aihetta, saatan antaa vetoapua jyrkimmissä ylämäissä. Kyllähän se -06 kybä imussa jaksaa kiivetä kunhan ei liikaa sukisukilla kahvaa.
    Supermoto
  16. #2116
    Lainaa (Medi @ Syys. 02 2010,23:13) kirjoitti
    Mistähän mahtaa johtua, että ilmeisesti bensansyöttö pätkäisee joka kerta kun saavutan tietyn nopeuden? Vika ilmestyi ihan yllättäen Alastarolta tullessa, radalla toimi vielä ilman mitään häikkää. Tapahtuu joka vaihteella juuri kun nopeus ylittää 130km/h. Sen kovempaa en siis pääse. Onko mulle salaa asennettu nopeudenrajoitin? *

    Jos kukaan ei tiedä mistä johtuu, niin pyörä on sitten myytävänä orjallisesti rajoituksia noudattaville.
    Mulla oli 2004 10r:ssä vastaavanlainen vika. Mulla tosin pätkäs kierrosten ollessa jotain 7000/min, en nyt muista tarkkaan. Ekalla kerralla olin lentää mopon eteen kun jysäytti niin kovasti. Pari kertaa se oli korjaamolla eivätkä löytäneet mitään mekaanista vikaa. Kolmannella kerralla pyörästä poistettiin entisen hälyttimen johdot ja todettiin että nyt toimii, ei ole ecussa tai muussa mitään vikaa. No eipä toiminut vieläkään ja vein mopon takaisin myyjälle ja purin kaupan.

    Myyjä oli sitten purkanut pyörää oikein urakalla ja vaihdellut siihen osia toisesta moposta ja lopun viimein syylliseksi osoittautui seisontatuen anturi joka luuli että jalka on alhaalla tietyillä kierroksilla. Myyjää ei naurattanut.



    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  17. #2117
    Aamulla tuli sitten öljyt ulos koneesta eikä suinkaan propun kautta. Noin 40km/h vauhdista lähti keula alta ja nurin mentiin. Ukko pysy ehjänä mutta pyörä otti vähän osumaa. Oikeanpuolen etummainen koneenposki lohkesi, jarruvipu katkesi plus kuitukatteisiin pari pientä reikää ja muutama naarmu.

    Eli olisko kellään ylimääräistä koneenposkea oikealle 04-05 kymppiin? Kyseessä siis "pulsar cover", mikä liene suomenkielinen vastine.
    zx-10r -04
  18. #2118
    Lainaa (V-boost @ Syys. 02 2010,19:10) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 02 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 01 2010,18:37) kirjoitti
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Hakusessa...
    Mustana olis....
    Kyllähän tuo mustakin voisi sopia jos vihreää ei löydy.. Saahan sen maalattua, mutta onko siinä sitten järkeä? Voisko saaha edullisesti?



    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
  19. #2119
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 03 2010,19:36) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Syys. 02 2010,19:10) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 02 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 01 2010,18:37) kirjoitti
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Hakusessa...
    Mustana olis....
    Kyllähän tuo mustakin voisi sopia jos vihreää ei löydy.. Saahan sen maalattua, mutta onko siinä sitten järkeä? Voisko saaha edullisesti?
    Eipä tuo varmaan kallis olis.Ja kyllähän noi värjättyä saa,mut luulen jollakin on vihreet valmiiksi ylimääräisenä.

    Oletko muuten kysellyt MP-Foorumin tai SRRA:n sivuilta?
    SRRA:n sivuilla joku pohjosen poika kauppas viimekesänä vihreen kawan katteita.
    Ainut ehto myynnille oli, että ostaa kaikki kerralla.(Jos en ihan väärin muista) ?

    Eikös -08 vihreessä kympissä ole mattamustana ala-osan katteet?
    Eihä niitä sillon tarviis maalata, ko ovat samaa väriä??



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  20. #2120
    Lainaa (jaulis @ Syys. 03 2010,07:14) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 03 2010,01:19) kirjoitti
    Jauhis tietää ainakin, kuinka lussu on -06(siitä puuttuu kaiken ratkaisevat 10 hv). *
    Terveisin -KK *
    Jep, tiedossa on... Ei kuitenkaan murheisiin aihetta, saatan antaa vetoapua jyrkimmissä ylämäissä. Kyllähän se -06 kybä imussa jaksaa kiivetä kunhan ei liikaa sukisukilla kahvaa.
    Sorry vaan Jauhis mutta kilo Gigserillä(jos on niin täytyy olla isketty paljon ekee kiinni fillariin ja kuljettajan virheisiin ei ole varaa) en kyllä äkkiseltään uskoisi olevan edes mitään jakoja tällä hetkellä olevaan konseptiin ajettavuuden sekä tehopotentiaalin osaltakaan,mitä sitten tulee muutoksia myöhemmin,on kuitenkin sen verran raskaan sarjan veivaukset, että mennään sitten jo ihan eri teho levelille, tietenkin imussa kyllä on kiva ajaa hetken ennen ohitusta ja mitä siihen veto apuun tulee voit huoleti säästää sen joillekkin muille kuin minulle
    ps tietenkin jos olet remmiahtanut tai turbottanut ko.fillaris
    on kiva nähdä kivoja unia ja muuten uneksia niissä kaikki on mahdollista mutta kuitenkin varmaan sukisukilla taitavat vaijerit venähtää ja liikerata loppua kesken.
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  21. #2121
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2010,01:47) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 03 2010,07:14) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 03 2010,01:19) kirjoitti
    Jauhis tietää ainakin, kuinka lussu on -06(siitä puuttuu kaiken ratkaisevat 10 hv). *
    Terveisin -KK *
    Jep, tiedossa on... Ei kuitenkaan murheisiin aihetta, saatan antaa vetoapua jyrkimmissä ylämäissä. Kyllähän se -06 kybä imussa jaksaa kiivetä kunhan ei liikaa sukisukilla kahvaa.
    Sorry vaan Jauhis mutta kilo Gigserillä(jos on niin täytyy olla isketty paljon ekee kiinni fillariin ja kuljettajan virheisiin ei ole varaa) en kyllä äkkiseltään uskoisi olevan edes mitään jakoja tällä hetkellä *olevaan konseptiin ajettavuuden sekä tehopotentiaalin osaltakaan,mitä sitten tulee muutoksia myöhemmin,on kuitenkin *sen verran raskaan sarjan veivaukset, että mennään sitten jo ihan eri teho levelille, tietenkin imussa kyllä on kiva ajaa hetken ennen ohitusta ja mitä siihen veto apuun tulee voit huoleti säästää sen joillekkin muille kuin minulle *
    ps tietenkin jos olet remmiahtanut tai turbottanut ko.fillaris
    on kiva nähdä kivoja unia ja muuten uneksia niissä kaikki on mahdollista mutta kuitenkin varmaan sukisukilla taitavat vaijerit venähtää ja liikerata loppua kesken.
    Parhain terveisin -KK *
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #2122
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 04 2010,01:47) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 03 2010,07:14) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 03 2010,01:19) kirjoitti
    Jauhis tietää ainakin, kuinka lussu on -06(siitä puuttuu kaiken ratkaisevat 10 hv). *
    Terveisin -KK *
    Jep, tiedossa on... Ei kuitenkaan murheisiin aihetta, saatan antaa vetoapua jyrkimmissä ylämäissä. Kyllähän se -06 kybä imussa jaksaa kiivetä kunhan ei liikaa sukisukilla kahvaa.
    Sorry vaan Jauhis mutta kilo Gigserillä(jos on niin täytyy olla isketty paljon ekee kiinni fillariin ja kuljettajan virheisiin ei ole varaa) en kyllä äkkiseltään uskoisi olevan edes mitään jakoja tällä hetkellä *olevaan konseptiin ajettavuuden sekä tehopotentiaalin osaltakaan,mitä sitten tulee muutoksia myöhemmin,on kuitenkin *sen verran raskaan sarjan veivaukset, että mennään sitten jo ihan eri teho levelille, tietenkin imussa kyllä on kiva ajaa hetken ennen ohitusta ja mitä siihen veto apuun tulee voit huoleti säästää sen joillekkin muille kuin minulle *
    ps tietenkin jos olet remmiahtanut tai turbottanut ko.fillaris
    on kiva nähdä kivoja unia ja muuten uneksia niissä kaikki on mahdollista mutta kuitenkin varmaan sukisukilla taitavat vaijerit venähtää ja liikerata loppua kesken.
    Parhain terveisin -KK *
    Me ollaan jo eellä. Sierra jättää sen.



    Supermoto
  23. #2123
    Lainaa (Perkele @ Syys. 02 2010,14:23) kirjoitti
    Lainaa (-Motoville- @ Syys. 01 2010,10:39) kirjoitti
    Jos joku haluaa ruveta virittelemään 10R:äänsä niin C-D mallissahan on nokkien vakioajoitukset sellaiset että niiden puolesta pystyy kyllä muuttamaan koneen luonnetta vakiosta jonkunverran molempiin suuntiin (lisää keskialuetta tai lisää huipputehoa). Nokat on muutoin aika hyvät mutta imunokassa on nostoa vähän vaisusti jos huipputehoa hakee.
    E mallissa ei nokkia kääntelemällä saa huipputehoa juurikaan enempää mutta 6-11 tonnin väliin saa paukkua ihan huomattavasti lisää.

    Mulla löytyy muuten hyllystä pari kipaletta Kawan omia 0,45 paksuja racing kit pahveja 35€ hintaan (11004-0023).
    Tuntuvat suosivan tuota Kawan omaa kittinokkaa imupuolelle, pakopuolelle taas ei missään nimessä, vaan pakopuoli vakiolla.

    Lisäksi noista asteista on paljon eri koulukuntaa näköjään. Kawan race-manuaali suosittelee 108/102, mutta ilmeisesti ollut porukalla vähän huonoja kokemuksia tuosta ja asiaan vaikuttanee se, että muutkin muutokset tulisi tehdä tuon manuaalin mukaan, jotta kyseiset luvut pätisivät.

    Hyviä tuloksia saatu ilmeisesti ainakin kombinaatiolla 107/102 ja ilmeisesti myös 105/103.

    Noh, pitänee opiskella lisää jos tuohon innostuu talven aikana. Ikäviä (ja kalliita) vaan testailla näitä ajokauden aikana. Eli levälleen muutos, ajo(penkitys) ja taas kenties muutos. Olis hyvä löytää joku "varma" lukukombinaatio heti valmiiksi.

    Pitää myös lueskella, miten ovat tuota pakopuolta vanhemmissa käsitelleet. Lueskelin tuossa, että enemmän ahdistaisi pakopuoli kuin imu tuossa vanhemmassa kympissä.

    Mutta kiitoksia hyvistä vinkeistä sinne! Jos ei itse pyörään tapahdu mitään, niin ainakin mielenkiintoista keskustelua

    - P
    Tuo Kwaakun Race-manuaalin 108/102 asteet perustuu ilmeisesti siihen, kun käyttävät mäntiä puristuksella +14. Ja lisäksi muut muutokset mottiin.Ainakin aiemmin oli saatavilla Kawan kitti mäntiä 14.3 puristuksilla.
    Ei ihme, jos ei vakiopuristuksilla toimi parhaiten.

    Itellä kit-imu, 107/105, Muzzyn pahvi ja lievä kansityö.
    Tehokäyrä nousee tasaisesti rajoittajaan asti, eikä vääntökäyrässäkään kuoppia ole.

    Jenkkifoorumilla näky jotkun täyttävän imukanavia. Ovat imukanavan lattiaa nostaneet alusta aika paljon.
    https://www.mprengas.fi
  24. #2124
    ^^high velocity porting. Tuo on tosiaan hieman kiistelty tyyli, jolle löytyy puoltajat ja haukkujat. Keskialueelle ilmeisesti tuo lisää tavaraa.. tuossa kanavan virtausnopeutta pyritään kasvattavaan todella suureksi, verrattuna normaaliin avartamiseen ja/tai vakiokanaviin. Periaatteena siis, että nopeammin virtaava kanava parantaa täyttöä varsinkin silloin kun imuvena on jo pikkuista vaille kiinni ja sylinteri ei enää vedä kunnolla "viimeisiä" seoksia kanavaan. Kun kanavan virtausnopeus on suurempi, niin venttiilin sulkeutuessa itse virtaus painaa vielä viimeisetkin seosrippeet palotilaan, vaikkei mäntä itsessään aiheuta enää imua kanavaan.

    Tosiaan ovat tehneet jonkin verran kymppeihin tuohon tyyliin ja keskialuetta ovat saaneet parannettua hyvin. Toisaalta paha sanoa itse kannen vaikutusta, kun yleensä noissa projekteissa on heitetty 1000cc+ kokoon ryhmä, lisätty puristuksia yms. joten itse kanavien vaikutusta paha sanoa.

    Tjuu, kokonaisuus vaikuttaa kuten tässä monen kirjoittajan toimesta onkin mainittu. Eli mihin asteisiin lyödään loppupeleissä.

    - P
  25. #2125
    Lainaa (V-boost @ Syys. 03 2010,22:49) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 03 2010,19:36) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Syys. 02 2010,19:10) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 02 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 01 2010,18:37) kirjoitti
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Hakusessa...
    Mustana olis....
    Kyllähän tuo mustakin voisi sopia jos vihreää ei löydy.. Saahan sen maalattua, mutta onko siinä sitten järkeä? Voisko saaha edullisesti?
    Eipä tuo varmaan kallis olis.Ja kyllähän noi värjättyä saa,mut luulen jollakin on vihreet valmiiksi ylimääräisenä.

    Oletko muuten kysellyt MP-Foorumin tai SRRA:n sivuilta?
    SRRA:n sivuilla joku pohjosen poika kauppas viimekesänä vihreen kawan katteita.
    Ainut ehto myynnille oli, että ostaa kaikki kerralla.(Jos en ihan väärin muista) ?

    Eikös -08 vihreessä kympissä ole mattamustana ala-osan katteet?
    Eihä niitä sillon tarviis maalata, ko ovat samaa väriä??
    Täytyy kysyä nuista sivuilta. Ja onhan ne mattamustat mutta siis meinaatko että toinen puoli olis vihree ja toinen musta
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
  26. #2126
    Lainaa (Perkele @ Syys. 05 2010,10:11) kirjoitti
    ^^high velocity porting. Tuo on tosiaan hieman kiistelty tyyli, jolle löytyy puoltajat ja haukkujat. Keskialueelle ilmeisesti tuo lisää tavaraa.. tuossa kanavan virtausnopeutta pyritään kasvattavaan todella suureksi, verrattuna normaaliin avartamiseen ja/tai vakiokanaviin. Periaatteena siis, että nopeammin virtaava kanava parantaa täyttöä varsinkin silloin kun imuvena on jo pikkuista vaille kiinni ja sylinteri ei enää vedä kunnolla "viimeisiä" seoksia kanavaan. Kun kanavan virtausnopeus on suurempi, niin venttiilin sulkeutuessa itse virtaus painaa vielä viimeisetkin seosrippeet palotilaan, vaikkei mäntä itsessään aiheuta enää imua kanavaan.

    Tosiaan ovat tehneet jonkin verran kymppeihin tuohon tyyliin ja keskialuetta ovat saaneet parannettua hyvin. Toisaalta paha sanoa itse kannen vaikutusta, kun yleensä noissa projekteissa on heitetty 1000cc+ kokoon ryhmä, lisätty puristuksia yms. joten itse kanavien vaikutusta paha sanoa.

    Tjuu, kokonaisuus vaikuttaa kuten tässä monen kirjoittajan toimesta onkin mainittu. Eli mihin asteisiin lyödään loppupeleissä.

    - P
    Moikka P-
    Tyyli on kiistelty, mun mielestä siinä tapauksessa vastaus olis EI
    Kansien virtauksiin voi vaikuttaa monella tavalla, mutta siinä täytyy vain tehdä koko kone ! Kun halutaan asiallisesti tasaista raakaa vääntöä ja voimaa lisää RANKASTI täytyy kuutiotilavuutta kasvattaa ja uusiksi menee jo koneen osalta tai ainakin laittoon mm Veivit,kanget,männät,laakerit,noket ja kannen muut HI-Perf kamat,polttoaineensyöttöpuoli ,sytytys jne uusiksi kone kannattaa ohjata uusiksi (EI VAKIO PURKKIA ENÄÄN) Noin hätäisesti ja järjellä ajateltuna muuten kone ei enään pysy nipussa Vaihe-2 Aletaan rakentaa fillarin tehopotentiaalia silmällä pitäen mm iskarit,jarrut.....jne

    On aika vaikeaa muuten enään ajella edes korkeaoktaanisella huoltoasema bensalla ! Niiin korkea puristeinen hyvin kulkeva vapari on todella haasteellinen ja kallis rakennettava (Kalleimmat 20 Hv katuvireiseen lisää) On helpompi tapa ostaa vaikka uusi Kawasakin ZX 10R Pekka perus virikikkeillä ja pistää NOS (Siis kemiallisesti ahtaminen maltillisesti vain tilapäiseen käyttöön)
    TÄÄ KONSEPTI TULEE HALVEMMAKSI KUIN VANHAN KAWASAKIN RAKENTAMINEN KISA KUNTOON)
    Kuitenkin onhan sitä kiva aina jotain itsekkin väsäillä aikansa kuluksi.Ainoa asian varjopuoli Viritys hommissa on, että rahaa palaa ihan sikana vaikka tekis itse hommat tai ainakin osan niistä.
    Tuloksesta kuitenkaan ei ole mitään takeita kokemuksesta sen voin sanoa. Halvin tapa on vain vähän pähkäillä asiaa ja jättää muutokset tekemättä siis vain teoria tasolle ! Parhain Terveisin - KK -

    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  27. #2127
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 05 2010,21:01) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Syys. 03 2010,22:49) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 03 2010,19:36) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Syys. 02 2010,19:10) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 02 2010,17:04) kirjoitti
    Lainaa (Ärkuus- @ Syys. 01 2010,18:37) kirjoitti
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Hakusessa...
    Mustana olis....
    Kyllähän tuo mustakin voisi sopia jos vihreää ei löydy.. Saahan sen maalattua, mutta onko siinä sitten järkeä? Voisko saaha edullisesti?
    Eipä tuo varmaan kallis olis.Ja kyllähän noi värjättyä saa,mut luulen jollakin on vihreet valmiiksi ylimääräisenä.

    Oletko muuten kysellyt MP-Foorumin tai SRRA:n sivuilta?
    SRRA:n sivuilla joku pohjosen poika kauppas viimekesänä vihreen kawan katteita.
    Ainut ehto myynnille oli, että ostaa kaikki kerralla.(Jos en ihan väärin muista) ?

    Eikös -08 vihreessä kympissä ole mattamustana ala-osan katteet?
    Eihä niitä sillon tarviis maalata, ko ovat samaa väriä??
    Täytyy kysyä nuista sivuilta. Ja onhan ne mattamustat mutta siis meinaatko että toinen puoli olis vihree ja toinen musta *
    Katos kun oli taas pienehkö luki-häiriö.
    Sä olet siis takakatetta vailla.
    Mä kun luin että tarviit sitä vasenta ala-katetta. (mis seisontatuki).

    No mulla on ne mustana,jos et muualta vihreenä löydä...



    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  28. #2128
    Onko jonkun Orgilaisen entinen vihreä -08 10R Vantaan BW:ssä myynnissä?

    Ei muuten,mutta kävin k.o kamppeella äsken koeajolla ja rupesi kyllä kuumottamaan...

    Kiinnostais vaan historia yms...
    -09 Z750
  29. #2129
    Tere, kyykkäpyörää tekis mieli ja kawasaki kuumottelee tarjonnan ja hinnan puolesta. 10r:ää ei ole täälläpäin koeajettavissa, mutta kokeiltu on 1000 gsxr k4 ja yzf-r1 k4. gsx-r tuntu ihan hirveeltä ajaa, mutta yamaha taas tuntu loistavalta ohjauksineen ja ajoasentoineen+ hyvät ajovalot.
    Joten kyselisinkin tuota 10r:än verrattavuutta esim r-1:seen
    avot
    Tallissa:
    Triumph t100a -60, yamaha virago 750 -95 ja kawa kle -92
    Entiset:
    -triumph trident 750 -91
    -suzuki intruder 1400 -87
  30.  
  31. #2130
    Haluatko vertausta -04 10R /R1 -04.
    Vai ylipäätään 10R/ R1 ??
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
Sivu: 71 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381121 ... ViimeinenViimeinen