Sivu: 70 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060686970717280120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2071:stä 2100:een 4629:sta
    Aloitus: 165,3hv @ 11710rpm / 110,8Nm @ 9282rpm
    Lopussa: 166,6hv @ 11662rpm / 111,6Nm @ 9377rpm

Käyrä oli muuten alkuun tosi tasainen ja nätti, mutta 2500/3000rpm kohdalla monttu, jonka säätäjä veikkasi johtuvan toisioläppien (2ndary butterflyt) poistosta. Säädön jälkeen todella hienon tasainen käyrä ja tuon alhaalla olevan montun sai näköjään myös hierottua aika suoraksi.

Ei nyi ollenkaan, vetää tasaisesti ja iloisesti vastaa kaasuun, eli tyytyväinen kai tässä pitää olla. Oli vertaillut vastaavaa pyörää (Akran sivuilla) Akran täysrööreillä ja suur.piirt. samoilla hilppeillä, niin 165hv:n kieppeillä olleet, eli aika linjassa menee Aratan putkistolla näköjään noihin nähden.

- P
    Lainaa (Perkele @ Elo. 29 2010,17:52) kirjoitti

Käyrä oli muuten alkuun tosi tasainen ja nätti, mutta 2500/3000rpm kohdalla monttu, jonka säätäjä veikkasi johtuvan toisioläppien (2ndary butterflyt) poistosta. Säädön jälkeen todella hienon tasainen käyrä ja tuon alhaalla olevan montun sai näköjään myös hierottua aika suoraksi.

Ei nyi ollenkaan, vetää tasaisesti ja iloisesti vastaa kaasuun, eli tyytyväinen kai tässä pitää olla. Oli vertaillut vastaavaa pyörää (Akran sivuilla) Akran täysrööreillä ja suur.piirt. samoilla hilppeillä, niin 165hv:n kieppeillä olleet, eli aika linjassa menee Aratan putkistolla näköjään noihin nähden.

- P
    Moikka! P-
    Hevosista ei niin väliä kunhan väätöä piisaa käyttöalueella riittävästi ja kun sun C-modeliin saadaan tasainen tehokäyrä sillä kuitenkin matka joutuu nopeammin ja tehoa voi käyttää paljon hyödyllisemmin.
    Kyllä kybään jää silti se rajuus kun vain kahvaa kääntää tarpeeksi,Tuskin enään tapahtuu niin joskus aiemmin kun oli kiirus automaatille! Aika korkealla kuitenkin max vääntö silti on.Onko noi tehot takanakilta.Pistä käyrää näytille. montusta haittaa tuolla alueella tuskin sinulle on ///////////////////////////////////////////
    Tosi hyvin oli peruskartoilla säädöissään onneksi olkoon tulipahan ajettavuutta fillariin *Parhain terveisin *
    Ps itse en usko montun johtuvan toisioläppien poistosta kuitenkaan johtuvan How know ! *
    kyllä ainakin mulla on Akran race-line täysi röörillä mahtavat soundit ! mun omassa oli alussa paras vääntöalue 8364 rpm 114Nm takaselta muistaakseni 171 hv

KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 29 2010,19:32) kirjoitti

- P
    Moikka! P-
    Hevosista ei niin väliä kunhan väätöä piisaa käyttöalueella riittävästi ja kun sun C-modeliin saadaan tasainen tehokäyrä sillä kuitenkin matka joutuu nopeammin ja tehoa voi käyttää paljon hyödyllisemmin.
    Kyllä kybään jää silti se rajuus kun vain kahvaa kääntää tarpeeksi,Tuskin enään tapahtuu niin joskus aiemmin kun oli kiirus automaatille! Aika korkealla kuitenkin max vääntö silti on.Onko noi tehot takanakilta.Pistä käyrää näytille. montusta haittaa tuolla alueella tuskin sinulle on ///////////////////////////////////////////
    Tosi hyvin oli peruskartoilla säädöissään onneksi olkoon tulipahan ajettavuutta fillariin *Parhain terveisin *
    Ps itse en usko montun johtuvan toisioläppien poistosta kuitenkaan johtuvan How know ! *
    kyllä ainakin mulla on Akran race-line täysi röörillä mahtavat soundit ! mun omassa oli alussa paras vääntöalue 8364 rpm 114Nm takaselta muistaakseni 171 hv
    Morjensta, takistehoahan tuo ilmeisesti oli. Crankshaftista ei mainintaa, itse kun en kovin guru ole noita lappusia lukemaan

Mutta jutuistaan päättelin, että takistehoista kyse, koska penkittäjä kyseli paljonko tehdas lupaa kampuralta tehoa ja sanoi sitten, että aika linjassa mun pärrä oli vastaavien akrojen kanssa (tai no vajaa 2 heppaa enemmän) buahaha..

Tjuu, eipä niitä tehoja ollut tarkoitus tosiaan tuijotellakaan. Halusin pyörään ajettavuutta ja sitä tuli. Eli ei mennyt säätäminen hukkaan. En mä usko, että vakionkaan C-mallin käyrässä mitään hirmu piikkejä on? Se vaan pukkaa tosiaan tuo malli nuo huippuväännötkin ylemäpänä, eli siellä 9000rpm tietämillä takanen alkaa olla kovilla.. tiedä sitten noista. Ei se vakionakaan missään nimessä huono ollut.

Noh, nyt tosiaan kuullostaa kuitenkin prätkälle ja ajettavampihan tuo kuitenkin on, ei tosiaan vakionakaan huono, mutta on se nyt mukavampi / herkempi.

- P

Edit: ja ihan uskottava juttu tuo toisioläppäveikkaus häneltä oli, koska perusteli sillä, että itse omistaa kilosen zetan ja oli poistanut läpät ja ihan sama efekti kuin tuossa mun pyörässä. Vääntöä saa hieman lisää, mutta semmoisen pikku kuopan se tuonne alas tuppaa tekemään. Noh, sai sen käyrien mukaan haltuun (jälkimmäinen käyrä on jo mielestäni oikeasti hyvä) ja on tosiaan niin alhaalla, että no hätä.

Edit2: lapun skannailu pitää hoitaa työpaikalla viikon päästä. Ens viikko naatiskellaan pyörästä, koska otin tässä viimeisen kesälomaviikon pidettäväksi.

Lainaa (Perkele @ Elo. 29 2010,20:30) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 29 2010,19:32) kirjoitti

- P
    Moikka! P-
    Morjensta, takistehoahan tuo ilmeisesti oli. Crankshaftista ei mainintaa, itse kun en kovin guru ole noita lappusia lukemaan

Mutta jutuistaan päättelin, että takistehoista kyse, koska penkittäjä kyseli paljonko tehdas lupaa kampuralta tehoa ja sanoi sitten, että aika linjassa mun pärrä oli vastaavien akrojen kanssa (tai no vajaa 2 heppaa enemmän) buahaha..

Tjuu, eipä niitä tehoja ollut tarkoitus tosiaan tuijotellakaan. Halusin pyörään ajettavuutta ja sitä tuli. Eli ei mennyt rahat hukkaan. En mä usko, että vakionkaan C-mallin käyrässä mitään hirmu piikkejä on? Se vaan pukkaa tosiaan tuo malli nuo huippuväännötkin ylemäpänä, eli siellä 9000rpm tietämillä takanen alkaa olla kovilla.. tiedä sitten noista. Ei se vakionakaan missään nimessä huono ollut.

Noh, nyt tosiaan kuullostaa kuitenkin prätkälle ja ajettavampihan tuo kuitenkin on, ei tosiaan vakionakaan huono, mutta on se nyt mukavampi / herkempi.

- P

Edit: ja ihan uskottava juttu tuo toisioläppäveikkaus häneltä oli, koska perusteli sillä, että itse omistaa kilosen zetan ja oli poistanut läpät ja ihan sama efekti kuin tuossa mun pyörässä. Vääntöä saa hieman lisää, mutta semmoisen pikku kuopan se tuonne alas tuppaa tekemään. Noh, sai sen käyrien mukaan haltuun (jälkimmäinen käyrä on jo mielestäni oikeasti hyvä) ja on tosiaan niin alhaalla, että no hätä.

Edit2: lapun skannailu pitää hoitaa työpaikalla viikon päästä. Ens viikko naatiskellaan pyörästä, koska otin tässä viimeisen kesälomaviikon pidettäväksi.
    Kyllä se varmaan teho oli mitattu takanakilta uskoisin myös,kun kuitenkin olet fillaria muutenkin rakennellut.Kyllä se C-mallin julmuus on paljolti sen tuottaman tehopiikin syynä.Hienoimpia pyöriä edelleen vain ei kokemattoman käyttöön kuitenkaan kaikkein paras!
    Putkiston vaihto on melkein makeimpia juttuja mitä pyörään voi tehdä(mm jo soundien puolestakin).Ei munkaan putkistolla taida Apparalle olla asiaa desibelit menee yli kuitenkin normaali ajoharjoitus päivien osalta , mutta thats shit vaarallinen ja paska rata minun mielestäni ainakin.
    Hyvät kesälomat kuitenkin...ei muuta kuin baanalle *
    Mun fillarista pistetää alkavalla viikolla etupää täys remottiin simmataan ja pistetään stefat uusiksi ym, kun oikea etupumppu itkee jo pahasti kesän pikku leikkimisten johdosta ilmeisesti.voihan se teho kuoppa siitä toisioläppien poistostakin johtua johtua,mutta kyllä sen pitäis ylärekisterissä vääntöä parantaa.satutin lomalla ollessani toisen kyljen, mutta alkaa jo pikkuhiljaa hieman parantua(ribsit meni vähän rapeeksi)
    P- * * Parhain Terveisin kilonen on voimaa, mutta kunnolla laiteltu ZX 10 R on ylivoimaa *

^^ Kiitoksia lomatoivotuksista. Ajattelin nautiskella nyt ihan kunnolla, kun kylmät kelit jo pukkaa ja muutenkin oli pärrä muutaman viikon melkein levällään kun tuon kanssa tuusasin. Ajokausi lyhenee kokoajan, ikävä kyllä

Hitto että olen muuten hölmö, otin tuossa silmät käteen ja katoin dynolapun läpi vielä kertaalleen, niin ylälaidassa lukee helvetin isolla "Laskennallinen teho ja vääntömomentti takarenkaalta"

Itse tutkiskelin aiemmin silmät ristissä vain DIN-kertoimia

- P

Lainaa (Perkele @ Elo. 29 2010,22:41) kirjoitti
    ^^ Kiitoksia lomatoivotuksista. Ajattelin nautiskella nyt ihan kunnolla, kun kylmät kelit jo pukkaa ja muutenkin oli pärrä muutaman viikon melkein levällään kun tuon kanssa tuusasin. Ajokausi lyhenee kokoajan, ikää kyllä

Hitto että olen muuten hölmö, otin tuossa silmät käteen ja katoin dynolapun läpi vielä kertaalleen, niin ylälaidassa lukee helvetin isolla "Laskennallinen teho ja vääntömomentti takarenkaalta"

Itse tutkiskelin aiemmin silmät ristissä vain DIN-kertoimia

- P
    Nimen omaan laskennallinen teho ! onneksi veit dynoon oikeaan paikkaan, ei olis kiva pitää esson baarilappuja edes kaapissakaan.
    Kukaan ei ota kuitenkaan huomioon Kawan Ram-air systeemin tuomaa pientä tehonlisäystä, joka kuitenkin on todellinen !
    Kuitenkin parasta penkitys on pyörän toiminnan kannalta ja tietää sitten ainakin että kaikki on OK
    Kyllähän tässä vielä ilmoja piisaa ajeluille, kun vain aikaa riittäisi,
    Eipäs sitten muuta kuin kybä karstojen poistoon *
    Parhain Terveisin -KK * * *
    ps,eipäs sitten muuta kuin kyykyttään Cepareja ja Gigsuja huom!
    Gigsuja vain on todella koviakin tuolla liikenteessä mopoautojen seassa.Mulla ei ole kuin yksi sulka hattuun tälle kesälle siis *uuden karhea Busa yritti mut kyykyttää,mutta tulos hieman epäonnekas Suzukin luotijunalle.Enpä vain tiedä kumpi loppui ensin kuski vai pyörä.Toivottavasti heebo muistaa miltä näyttää kybän takavalot (tältä se järjestys näytti jo muutaman sadan metrin kihdytyksen jälkeen) .... * * * * *......... *
    -Ilmeisesti putkiviritteinen Busa on kuitenkin parhaillaan lentokentän nopeus ajoissa *

Lainaa (Perkele @ Elo. 29 2010,20:30) kirjoitti
    Joo, Itselläni on kans samoja kokemuksia Z1000:sen toisioläppien poistosta eli läppien poisto aiheutti alapäähän selkeen montun.
    Mutta jonkinlaiseen kompromissi ratkaisuun pääsi poistamalla vain osan läpistä, jolloin monttu oikeni ihan huomattavasti
    Joihinkin pyöriin taidetaan ihan myydäkkin tuollaisia pienennettyjä toisioläppiä.
    ZH2 2020
    ^^ no o se seppä prkl! *

Tjuu, Atrehan ei oikeasti esim. C-mallin kympissä tee yhtään mitään muuta, kuin avaa noi toisioläpät hieman nopeammin kuin ecu normaalisti. Sytytyksen kanssa ei tietääkseni tässä ekassa generaatiossa ole mitään tekemistä, siksipä tuo läppämodi tuli sitten tehtyä.

Jännä vaan, ettei jenkkipoijjat ole saanut tuommoista kuoppaa aikaiseksi, tai sitten asiasta ei vaan ole puhuttu, vaan on heitetty "loppu-täyskaasu-veto" säätämisen jälkeen Intterwebbiin.

Toisaalta tosiaan säätäjä sai moponi kohdalla tuon aika siistin näköiseksi ja ajossa ei tunnut mitään, joten näillä mennään

- P

Edit: ensimmäisenä tulee mieleen noista hieman modatuista läpistä, että aika vekkulit virtaukset voi olla imukanavissa ennen kuin läpät kokonaan aukeavat, mutta jos toi on ihan yleisesti tiedossa oleva homma ja säkin olet tuon ihan penkissä asti testannut, niin varmasti toimiva patentti. Yksi asia mihin en ole löytänyt mistään eksaktia vastausta on kuitenkin se, että mikä noiden läppien tärkein funktio on? Jossain on väitetty, että ihan turhat, mutta se on joka puolella selvinnyt, että alarekisteriin ne vaikuttaa aika olennaisesti. Tuskin Jaappanin inssit niitä huvikseen sinne on laittaneet. Kaikkea mahdollista äänistä yms. virherpiiperryshommiin noista on olemassa, muttei mitään faktaa.

Edit2: onko sulla muuten noi modatut/itseväsätyt(?) läpät poppareilla kiinni?

Lainaa (Perkele @ Elo. 30 2010,23:41) kirjoitti
    ^^ no o se seppä prkl! *

Tjuu, Atrehan ei oikeasti esim. C-mallin kympissä tee yhtään mitään muuta, kuin avaa noi toisioläpät hieman nopeammin kuin ecu normaalisti. Sytytyksen kanssa ei tietääkseni tässä ekassa generaatiossa ole mitään tekemistä, siksipä tuo läppämodi tuli sitten tehtyä.

Jännä vaan, ettei jenkkipoijjat ole saanut tuommoista kuoppaa aikaiseksi, tai sitten asiasta ei vaan ole puhuttu, vaan on heitetty "loppu-täyskaasu-veto" säätämisen jälkeen Intterwebbiin.

Toisaalta tosiaan säätäjä sai moponi kohdalla tuon aika siistin näköiseksi ja ajossa ei tunnut mitään, joten näillä mennään

- P

Edit: ensimmäisenä tulee mieleen noista hieman modatuista läpistä, että aika vekkulit virtaukset voi olla imukanavissa ennen kuin läpät kokonaan aukeavat, mutta jos toi on ihan yleisesti tiedossa oleva homma ja säkin olet tuon ihan penkissä asti testannut, niin varmasti toimiva patentti. Yksi asia mihin en ole löytänyt mistään eksaktia vastausta on kuitenkin se, että mikä noiden läppien tärkein funktio on? Jossain on väitetty, että ihan turhat, mutta se on joka puolella selvinnyt, että alarekisteriin ne vaikuttaa aika olennaisesti. Tuskin Jaappanin inssit niitä huvikseen sinne on laittaneet. Kaikkea mahdollista äänistä yms. virherpiiperryshommiin noista on olemassa, muttei mitään faktaa.

Moikka -P
    TRE huijaa Boxia niin ,että olis aina 5 -päällä (ei rajoitinta)
    Voinhan tietenkin olla väärässä ja tasaa tyhjäkäynnin ja alakierrokset myös ! Mielestäni Ivans parempi, Gipro Atre hienompi kun saa vaihdenäytön samalla Parhain Terveisin
    ps ei minullakaan toisioläppiä ole , muttei kuoppiakaan (on TRE)
    toimii C-modelissa myös !!! Tyyppi Ivans TRE 006 Smart on tehty ZX 10 R 04-05 C-modeliin TOIMII/////////////////////////////////
    ^^ no o se seppä prkl! *

- P

No joo, toi on melkein suora kopio Ivanin myymistä läpistä
    Esimerkiksi FZ1:ssä Ivanin läppien halkaisija on öbaut sentin verran alkuperäisiä pienemmät ja ovat siis muodoltaan pyöreät.
    Itselläni ei into riittänyt pyöreiden tai tässä tapauksessa ovaalien läppien väsäämiseen, joten tuli vaan peltisaksilla napsastua pois pienet palat molemmista päistä (läpät olivat alumiinia) ja näyttää se noinkin toimivan
    Läpät ovat kiinni pienillä ruuveilla, joten ne on helppo irroittaa ja laittaa takaisin.

Ja vielä edittiä.
    Eipä ole itelläkään mitään faktaa noiden läppien pääasiallisesta funktiosta - itse olen kuvitellut että niillä valmistaja
    saa säädettyä alapään tehot haluamakseen, eli voivat halutessaan estää että mopo lähtisi sananmukaisesti keulimaan
    Mutta tiedä sitten...

ZH2 2020
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 31 2010,00:23) kirjoitti
    ^^ no o se seppä prkl! *

- P

Moikka -P
    TRE huijaa Boxia niin ,että olis aina 5 -päällä (ei rajoitinta)
    Voinhan tietenkin olla väärässä ja tasaa tyhjäkäynnin ja alakierrokset myös ! Mielestäni Ivans parempi, Gipro Atre hienompi kun saa vaihdenäytön samalla Parhain Terveisin *
    ps ei minullakaan toisioläppiä ole , muttei kuoppiakaan (on TRE)
    toimii C-modelissa myös !!! * Tyyppi Ivans TRE 006 Smart on tehty ZX 10 R 04-05 C-modeliin TOIMII/////////////////////////////////
    Morientes. Ensimmäisessä generaatiossa kun ei vaan kuulemma ole alempia vaihteita mitenkään sytkällä "tapettu", eli avaa juttujen mukaan vaan noita läppiä nopeammin eikä tee mitään muuta. Seuraavissa on sitten jo vaihteita vähän lievennetty, joten mennään vitosen mukaan niissä.

Ivanihan joutui zx-14 kuskien tutkimustyön johdosta hieman huonoon valoon tuossa aiemmin. Pidetty hänen TRE:taan ihmelaatikkona josta kukaan ei tiennyt mitään, sitten ryhmä zetorikuskeja(zx-14 siis ämeriikässä) rupes tutkimaan tuota hommaa..

Mutta pointtina oli siis (juttujen mukaan, voin linkittää pitkät keskustelut jos joku haluaa lukea enemmänkin), että C-mallissa ei tee Ivansilla / Giprolla mitään, jos poistaa nuo läpät. Kukaanhan tuota ei varmaksi tiedä, kuten ei ylipäätään ihan sitä viimeisintä ideaakaan mikä niillä on.

- P

Edit: jos joku jaksaa lukea päälle 70-sivua juttua tuosta modista, niin TÄSSÄ tuolla on myös hyvin paljon asiasta ja asian vierestä TRE:n toiminnasta mm. ekassa generaatiossa (ja muissakin).

No niin no. Tuli heitettyä n. 200km lenkki jolta juuri kotiuduin. Kylmähän tuolla jo tulee nahkat päällä ajellessa, vaikka oli lämpökerrastoa ja neulepaitaa alla.. pitänee kaivaa kangastakki vuorineen kaapista

Pyörä toimii kuin unelma. Vastaa kaasuun ja kohtuu hyvin lähtee 80/100km/h vauhdista kutosella kiihtymään ja mikä tärkeintä, tekee sen tasaisesti.. suljettu alue loppui tänään tuonne päälle parin markan, mutta uskonen että veto on tasaista loppuun asti.

Eli muutokset todettakoon onnistuneiksi

Nyt sitten loman kunniaksi!

- P

Edit: tuli viime yö perehdyttyä kympin kannen sielunelämään. Josko tuota vähän talven aikana katsois. Toisaalta tämmöinen perus-einari tarvitse enempää tehoa yhtään mihinkään, mutta toi rassaaminen se vaan jaksaa viehättää. Ei osaa olla tekemättä mitään ja vaan ajella *

Jos kantta hieman silottelee (tosiaan saanut tehtaalla jo kevyen käsittelyn, mutta ainahan niitä parantaa voi), cometicsin tai Muzzyn kaposempaa pahvia, pieni siivu kannesta plaanaten (eli ruttuja maltillisesti lisää), nokat ja uudelleen ajoitus niin tuolta vois se 10-15hv irrota vielä lisää. Eihän tossa mitään järkeä sinällään ole, mutta se tekemisen ilo

Rupes myös poltteleen, kun eräs kirjoittaja mainitsi tuolla paikallisessa keskustelussa Matriksen cartridge-keulasta + takaiskarista. Olis ollut srra-rompepuolella todella halpa paketti C-malliin jota suositteli. Ensin olin, että eiköhän tuo vakiokomponenteillakin tämmöiselle kukkakepille riitä, mutta alkoi toisaalta poltteleen, josko alkais viilaamaan alustan vimpan päälle. Hyviä komponentteja sais kohtuulliseen hintaan tuolta srra:n ja Ebayn puolelta.

Lainaa (Perkele @ Elo. 31 2010,20:04) kirjoitti
    Edit: tuli viime yö perehdyttyä kympin kannen sielunelämään. Josko tuota vähän talven aikana katsois. Toisaalta tämmöinen perus-einari tarvitse enempää tehoa yhtään mihinkään, mutta toi rassaaminen se vaan jaksaa viehättää. Ei osaa olla tekemättä mitään ja vaan ajella *

Jos kantta hieman silottelee (tosiaan saanut tehtaalla jo kevyen käsittelyn, mutta ainahan niitä parantaa voi), cometicsin tai Muzzyn kaposempaa pahvia, pieni siivu kannesta plaanaten (eli ruttuja maltillisesti lisää), nokat ja uudelleen ajoitus niin tuolta vois se 10-15hv irrota vielä lisää. Eihän tossa mitään järkeä sinällään ole, mutta se tekemisen ilo
    Oot varmaan nähnytkin tämän 10R race kit manuaalin - siitähän löytyy ohjeet mm. kannen fiksaukseen
    ZH2 2020
    Lainaa (Attitude @ Elo. 31 2010,20:39) kirjoitti

Oot varmaan nähnytkin tämän 10R race kit manuaalin - siitähän löytyy ohjeet mm. kannen fiksaukseen *
    No oi jumalauta! Nyt pitää kyllä kiittää ja kovasti. Enää ei tarvitse kaivaa joka hemmetin paikkaa tiedonmurusten perässä. Käy vaan pyörän läpi tuon ohjeen avulla, sivu sivulta

Kiitoksia kovasti, en ollut tuota bongannut aiemmin!

- P

Oot varmaan nähnytkin tämän 10R race kit manuaalin - siitähän löytyy ohjeet mm. kannen fiksaukseen *
    Voin vain sen sanoa että kannen virtauksien muutos töihin ei kannata itse ruveta vain antaa valmiin ammattilaisen jolla on kokemus niistä tehdä hommat !
    Muuten on viisasta unohtaa koko juttu *
    Koneja lisätessä ei riitä race manual vaan siihen tarvitaan myös $$$
    ps kuitenkin kannattaa yrittää ei siitä ainakaan korkealta putoa, mitä siihen TRE modiin tulee se on kuitenkin ihan OK
    Saattaa olla ettei se toimi toivotulla tavalla C- modelissa, en osaa sanoa kun ei ole kokemusta, mutta uudemmissa toimii hyvin.
    Hyvä toi race kit manual on suuntaa antavana tekijänä :;)Parhain terveisin * kannen plaanaus ,Cometic ym pikkukivaa....* (*Huom! 10-15 hv ei vielä lähde niillä eväillä

Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 01 2010,01:07) kirjoitti

Voin vain sen sanoa että kannen virtauksien muutos töihin ei kannata itse ruveta vain antaa valmiin ammattilaisen jolla on kokemus niistä tehdä hommat !
    ps kuitenkin kannattaa yrittää ei siitä ainakaan korkealta putoa, mitä siihen TRE modiin tulee se on kuitenkin ihan OK
    Saattaa olla ettei se toimi toivotulla tavalla C- modelissa, en osaa sanoa kun ei ole kokemusta, mutta uudemmissa toimii hyvin.
    Hyvä toi race kit manual on suuntaa antavana tekijänä :;)Parhain terveisin * * kannen plaanaus ,Cometic ym pikkukivaa....* (*Huom! 10-15 hv ei vielä lähde niillä eväillä
    Näin sitä edellisenkin mopon kohdalla sanottiin. Jos perehdyt tarpeeksi asiaan, otat ihan oikeasti asiasta selvää, opettelet vielä lisää, ja sitten vielä hieman.. tuon jälkeen vielä hieman.. niin alkaa olla jo suuntaviivat piirrettynä.

Asioita ei opi, jos niitä ei tee. Pari vuotta takaperin hain jo ohjeita oman virtauspenkin kasaamiseen, mutta kun tarpeeksi asioita opettelee ja tekee "sievästi", niin "aivokirurgia moralla" (eli kannen porttaaminen) onnistuu kohtuullisesti. Kohtuullisella tarkoitan sitä, ettei kansi päädy ainakaan romuläjään *

En mä oikeasti kuule tyhjästä lähde asioita tekemään. Saatan opetella asiaa vuoden/parikin ennen kuin lähdetään kenties oppirahoja maksamaan tai jopa onnistumaan.

Ysin kohdalla meni nappiin. Se oli helppo kansi siinä mielessä, että ei tarvinnut muuta kuin silotella imupuolta (valujätteitä ihan vitusti), miettiä vähän virtausta tuossa kun taitos kanavasta sylinteriin on 10x jyrkempi kuin nykymopoissa (hirveän terävä & jyrkkä kulma) eli hieman loivensin tuota ja sitten ihan perushommelit eli palotilat peileiksi, männän pinnat peileiksi, pakoset peileiksi, venat oli ajettu kulmiin edellisen omistajan toimesta ja seetit myös, imukurkut kanaviin tasaisiksi ja avot kun pärrä ampui pikkuisen eri tavalla. Niin ja toki imupuoli jäi sopivan karheaksi, jottei nämä ns. patjana toimivat turbulenssit (itse päävirtaukselle) häviä ja ala virtaamaan miten sattuu + tekemään ilma/bensaseoksesta tippaa kanavan pintaan, josta sitten sopivasti rikastaa päin helvettiä palotapahtumaa, kun tulee imuavauksilla ylimäärästä gasoa palotilaan. Eli imupuolta ei ikinä liian kiiltäväksi.. Pakopuoli, palotilat ja männät myös päältä voivat näin olla. Pakopuolella positiivista se, että kiiltävä pinta vaikuttaa positiivisesti virtauksiin ja karsta tarttuu huonommin. Palotiloissa (huom, siten ettei rutut kärsi) sama juttu + mäntien päällä. Lisäksi väittävät, ettei detonoi niin herkästi ja palorintama etenee tulpan kipinän jälkeen huomattavasti tasaisemmin & paremmin, vähän sama kuin pinnoitetut venat & palotilat. Perusteluina kaupittelevat juuri samoja efektejä.

Tiedän kyllä, että oikea porttaaminen vaatii penkin, softat yms. jotta homma toimii oikein. Ja ei se pelkkä vinku tuota kuntoon hoida, myös kittiä tarvitaan.. mutta jos asia on tehty n-kpl kertaa ja asiat voi opetella valmiiksi, niin ihan metsään ei mene (lue: kantta ei pilata).

Eli muutama koni on yleensä tarjolla ihan järjen käytöllä. Helppo noita on pilata, sen allekirjoitan.. mutta sievästi tehden, ei mitään radikaalia niin virtauksetkin saattavat parantua

Jos mä tuota lähden samalla skaalalla tekemään, kuin ex-mopoon, niin toisen kannen hommaan.

- P

Edit: ei tosiaan lähde 10-15hv lisää vielä noilla, mutta unohdit nokat tuohon yhtälöön. Tuolla kokonaisuudella uskoisin lähtevän, kun oikein tehdään. Mutta katsotaan jos tästä oikeasti innostuu. Rahaa tarvitsee toki, meneehän noihin koneistushommiin jo pelkästään + nokat. Heittokello kaveriksi ja ohjeiden mukaan, niin eiköhän noi männät saada liikkumaan niin, ettei oteta venoihin tatsia vaikka sylinteriä yritetäänkin täyttää mahdollisimman optimaalisesti.. mutta mille alueelle? Sepä selviää vasta kunnolla suunnitellessa. Mutta ajoitukset saa siis hoidettua tallissa kuntoon.

Tämä siis vain suunnitelmaa tällä hetkellä. Mutta pointti se, ettei noihin "perusjuttuihin" tarvitse aina sitä yberkallista ammattilaista, jos vaan jaksaa itse harrastaa ja perehtyä sen 24/7.

Edit2: unohdin mainita, että toki kympin kansi on ihan eri maata kuin ysin. Ysin kohdalla ei tosiaan puhuttu varsinaisesta porttaamisesta, mutta kanavat oli sen verran päin persiaa, että sinne pystyi ihan maalaisjärjellä tekemään toimivia muutoksia. Näin ei ole kympin kohdalla, mutta nämä manuaalit + lukuisat selostukset & kuvat Netissä antaa kyllä hyvää suuntaviivaa hommien tekemiseen. Pointtina se, ettei oteta liian radikaalisti, ei lähdetä soitellen sotaan & puhkomaan kanavia vesitilojen puolelle jne. Vaan sievästi, hieman parannellen.

Edit3: kahvailija, sorry helvetin pitkä sepustus, mutta tosiaan vielä mainintana, että veikkaisin kympinkin kanteen saatavan kohtuu hyvät / paremmat virtaukset ihan kulmiin ajamalla seetit / venat (tuolta yleensä löytyy ne parhaat virtauksien parantamispaikat), jos uskaltaa niin ohjurien muotoilu tai jopa tasaaminen ja pakopuolta hieman muokaten + kiillottaen edellä mainittuja paikkoja. Eli en puhu "oikeasta" porttaamisesta penkissä, kanavaparien seinien käsittelystä, kittaamisesta jne. Ne tosiaan on ammattilaisten hommia

En tiedä kympin kannen virtauksia (nimim. ksthb eli Kansisetin Jamppa voi tähän antaa tietoa), mutta kansi näyttää sen verta hyvältä jo valmiiksi, että tuossa edit3:ssa mainituilla muutoksilla sais varmasti (+ nokat luonnollisesti) täyttöä parannettua hyvinkin?

^ei muuta kui tuumasta toimeen. Eukko on taas ilonen kun vietät talven taas autotallissa.

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan tänne sepustuksiasi hyvien dokumentti kuvien kera. Vahinko että asut siellä kaukana niin ei oikein jouda käydä potkimassa renkaita
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Jos joku haluaa ruveta virittelemään 10R:äänsä niin C-D mallissahan on nokkien vakioajoitukset sellaiset että niiden puolesta pystyy kyllä muuttamaan koneen luonnetta vakiosta jonkunverran molempiin suuntiin (lisää keskialuetta tai lisää huipputehoa). Nokat on muutoin aika hyvät mutta imunokassa on nostoa vähän vaisusti jos huipputehoa hakee.
    E mallissa ei nokkia kääntelemällä saa huipputehoa juurikaan enempää mutta 6-11 tonnin väliin saa paukkua ihan huomattavasti lisää.

Mulla löytyy muuten hyllystä pari kipaletta Kawan omia 0,45 paksuja racing kit pahveja 35€ hintaan (11004-0023).
    Lainaa (sky @ Syys. 01 2010,08:34) kirjoitti
    ^ei muuta kui tuumasta toimeen. Eukko on taas ilonen kun vietät talven taas autotallissa. *

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan tänne sepustuksiasi hyvien dokumentti kuvien kera. Vahinko että asut siellä kaukana niin ei oikein jouda käydä potkimassa renkaita
    Mainitsin rouvalle eilen tuosta manuaalista, samalla kun otin ensimmäisiä siivuja *, loman kunniaksi tietenkin (kuten ylläolevan viestinkin "uhosta" on pääteltävissä, soosissahan se on kirjoitettu). Sitten sanoin, että sitähän vois talvella ottaa jonkinlaista rojektia taas

Meinas tintata turpaan, tai no ei nyt ihan, mutta ei se innoissaankaan ollut kun toissatalvi meni tosiaan melkein kokonaan pyörän koneen parissa.

Saapa nähdä, kyllä tuosta vois innostuakin. Pitää katsoa miten tämä nyt menee eli että pitääkö asuntoa laittaa kevääksi myyntikuntoon (EI MOPON TAKIA ) vai liikeneekö aikaa laittaa myös pyörää. Yksin tehdessä kun tuota aikaa menee niin paljon. Esimerkkinä vaikka yksinkertainen ryhmän saaminen paikoilleen / männät putkiin. Oli nimittäin sellainen operaatio yksin, että meinas itku päästä! Selvisin tuosta loppujen lopuksi muutaman kierretangon ja puristimien avulla, eli puristimet tankoon ja pikkuhiljaa ryhmää alas tuoden ja renkaita viisteeseen sovitellen. Ei ollut kivaa ei.

Mjut ans kattoo. Rahat ei kaikkeen riitä ja toi alusta vois myös olla mukava laitella. Siinä olis jopa huomattavasti enemmän jotain järkiperusteistakin.

Toisaalta tuo ei vielä vararikkoon veis, jos käyttäs seetitöissä jossain verstaalla, muokkais vähän ohjureita, laskis kantta ja hommais nokat.

- P

Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,11:51) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 01 2010,08:34) kirjoitti
    ^ei muuta kui tuumasta toimeen. Eukko on taas ilonen kun vietät talven taas autotallissa. *

Mainitsin rouvalle eilen tuosta manuaalista, samalla kun otin ensimmäisiä siivuja *, loman kunniaksi tietenkin (kuten ylläolevan viestinkin "uhosta" on pääteltävissä, soosissahan se on kirjoitettu). Sitten sanoin, että sitähän vois talvella ottaa jonkinlaista rojektia taas

Meinas tintata turpaan, tai no ei nyt ihan, mutta ei se innoissaankaan ollut kun toissatalvi meni tosiaan melkein kokonaan pyörän koneen parissa.

Saapa nähdä, kyllä tuosta vois innostuakin. Pitää katsoa miten tämä nyt menee eli että pitääkö asuntoa laittaa kevääksi myyntikuntoon (EI MOPON TAKIA ) vai liikeneekö aikaa laittaa myös pyörää. Yksin tehdessä kun tuota aikaa menee niin paljon. Esimerkkinä vaikka yksinkertainen ryhmän saaminen paikoilleen / männät putkiin. Oli nimittäin sellainen operaatio yksin, että meinas itku päästä! Selvisin tuosta loppujen lopuksi muutaman kierretangon ja puristimien avulla, eli puristimet tankoon ja pikkuhiljaa ryhmää alas tuoden ja renkaita viisteeseen sovitellen. Ei ollut kivaa ei.

Mjut ans kattoo. Rahat ei kaikkeen riitä ja toi alusta vois myös olla mukava laitella. Siinä olis jopa huomattavasti enemmän jotain järkiperusteistakin.

Toisaalta tuo ei vielä vararikkoon veis, jos käyttäs seetitöissä jossain verstaalla, muokkais vähän ohjureita, laskis kantta ja hommais nokat.

- P
    Ei ku laitatat treen ja sitten lähtee kekeä.
    Supermoto
    ^^ heh, oliko tuo mulle?

Eips mahda tre:tä tulla tällä kertaa. Taas huomannut päivän tavanneensa kymppiprojekteja netistä

Nyt pitää lopettaa, ei passaa viimeistä lomanpätkää ny pelkästään tämmöseen käyttää. Muutenkin jos ottas vähän iisimmin tämän talven, kuin aikasemmat. Polttelee joku projekti kyllä aloittaa, mutta toisaalta jaksaako taas koko talven käyttää tuusaamiseen. Vois tehdä jotain muutakin välillä

Mikäs pärrä Jaulikselle on tätä nykyä muuten? Vai edelleen mopotonna?

- P
    Onko kelennäkään myydä vihreää vasemman puoleista (mis seisontatuki) takakatetta? vuosimalli on 2008. Ilmotelkaa jos löytyy..
    Kawasaki zx-10R -08
    Kawasaki z1000 -08
    Yamaha R6 -00
    Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,01:38) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Syys. 01 2010,01:07) kirjoitti

Hyvä toi race kit manual on suuntaa antavana tekijänä :;)Parhain terveisin * * kannen plaanaus ,Cometic ym pikkukivaa....* (*Huom! 10-15 hv ei vielä lähde niillä eväillä
    Näin sitä edellisenkin mopon kohdalla sanottiin. Jos perehdyt tarpeeksi asiaan, otat ihan oikeasti asiasta selvää, opettelet vielä lisää, ja sitten vielä hieman.. tuon jälkeen vielä hieman.. niin alkaa olla jo suuntaviivat piirrettynä.

Asioita ei opi, jos niitä ei tee. Pari vuotta takaperin hain jo ohjeita oman virtauspenkin kasaamiseen, mutta kun tarpeeksi asioita opettelee ja tekee "sievästi", niin "aivokirurgia moralla" (eli kannen porttaaminen) onnistuu kohtuullisesti. Kohtuullisella tarkoitan sitä, ettei kansi päädy ainakaan romuläjään *

En mä oikeasti kuule tyhjästä lähde asioita tekemään. Saatan opetella asiaa vuoden/parikin ennen kuin lähdetään kenties oppirahoja maksamaan tai jopa onnistumaan.

Ysin kohdalla meni nappiin. Se oli helppo kansi siinä mielessä, että ei tarvinnut muuta kuin silotella imupuolta (valujätteitä ihan vitusti), miettiä vähän virtausta tuossa kun taitos kanavasta sylinteriin on 10x jyrkempi kuin nykymopoissa (hirveän terävä & jyrkkä kulma) eli hieman loivensin tuota ja sitten ihan perushommelit eli palotilat peileiksi, männän pinnat peileiksi, pakoset peileiksi, venat oli ajettu kulmiin edellisen omistajan toimesta ja seetit myös, imukurkut kanaviin tasaisiksi ja avot kun pärrä ampui pikkuisen eri tavalla. Niin ja toki imupuoli jäi sopivan karheaksi, jottei nämä ns. patjana toimivat turbulenssit (itse päävirtaukselle) häviä ja ala virtaamaan miten sattuu + tekemään ilma/bensaseoksesta tippaa kanavan pintaan, josta sitten sopivasti rikastaa päin helvettiä palotapahtumaa, kun tulee imuavauksilla ylimäärästä gasoa palotilaan. Eli imupuolta ei ikinä liian kiiltäväksi.. Pakopuoli, palotilat ja männät myös päältä voivat näin olla. Pakopuolella positiivista se, että kiiltävä pinta vaikuttaa positiivisesti virtauksiin ja karsta tarttuu huonommin. Palotiloissa (huom, siten ettei rutut kärsi) sama juttu + mäntien päällä. Lisäksi väittävät, ettei detonoi niin herkästi ja palorintama etenee tulpan kipinän jälkeen huomattavasti tasaisemmin & paremmin, vähän sama kuin pinnoitetut venat & palotilat. Perusteluina kaupittelevat juuri samoja efektejä.

Tiedän kyllä, että oikea porttaaminen vaatii penkin, softat yms. jotta homma toimii oikein. Ja ei se pelkkä vinku tuota kuntoon hoida, myös kittiä tarvitaan.. mutta jos asia on tehty n-kpl kertaa ja asiat voi opetella valmiiksi, niin ihan metsään ei mene (lue: kantta ei pilata).

Eli muutama koni on yleensä tarjolla ihan järjen käytöllä. Helppo noita on pilata, sen allekirjoitan.. mutta sievästi tehden, ei mitään radikaalia niin virtauksetkin saattavat parantua

Jos mä tuota lähden samalla skaalalla tekemään, kuin ex-mopoon, niin toisen kannen hommaan.

- P

Edit: ei tosiaan lähde 10-15hv lisää vielä noilla, mutta unohdit nokat tuohon yhtälöön. Tuolla kokonaisuudella uskoisin lähtevän, kun oikein tehdään. Mutta katsotaan jos tästä oikeasti innostuu. Rahaa tarvitsee toki, meneehän noihin koneistushommiin jo pelkästään + nokat. Heittokello kaveriksi ja ohjeiden mukaan, niin eiköhän noi männät saada liikkumaan niin, ettei oteta venoihin tatsia vaikka sylinteriä yritetäänkin täyttää mahdollisimman optimaalisesti.. mutta mille alueelle? Sepä selviää vasta kunnolla suunnitellessa. Mutta ajoitukset saa siis hoidettua tallissa kuntoon.

Tämä siis vain suunnitelmaa tällä hetkellä. Mutta pointti se, ettei noihin "perusjuttuihin" tarvitse aina sitä yberkallista ammattilaista, jos vaan jaksaa itse harrastaa ja perehtyä sen 24/7.

Edit2: unohdin mainita, että toki kympin kansi on ihan eri maata kuin ysin. Ysin kohdalla ei tosiaan puhuttu varsinaisesta porttaamisesta, mutta kanavat oli sen verran päin persiaa, että sinne pystyi ihan maalaisjärjellä tekemään toimivia muutoksia. Näin ei ole kympin kohdalla, mutta nämä manuaalit + lukuisat selostukset & kuvat Netissä antaa kyllä hyvää suuntaviivaa hommien tekemiseen. Pointtina se, ettei oteta liian radikaalisti, ei lähdetä soitellen sotaan & puhkomaan kanavia vesitilojen puolelle jne. Vaan sievästi, hieman parannellen.

Edit3: kahvailija, sorry helvetin pitkä sepustus, mutta tosiaan vielä mainintana, että veikkaisin kympinkin kanteen saatavan kohtuu hyvät / paremmat virtaukset ihan kulmiin ajamalla seetit / venat (tuolta yleensä löytyy ne parhaat virtauksien parantamispaikat), jos uskaltaa niin ohjurien muotoilu tai jopa tasaaminen ja pakopuolta hieman muokaten + kiillottaen edellä mainittuja paikkoja. Eli en puhu "oikeasta" porttaamisesta penkissä, kanavaparien seinien käsittelystä, kittaamisesta jne. Ne tosiaan on ammattilaisten hommia

En tiedä kympin kannen virtauksia (nimim. ksthb eli Kansisetin Jamppa voi tähän antaa tietoa), mutta kansi näyttää sen verta hyvältä jo valmiiksi, että tuossa edit3:ssa mainituilla muutoksilla sais varmasti (+ nokat luonnollisesti) täyttöä parannettua hyvinkin?
    P- * ASIA TEKSTIÄ !
    Aika varovainen 10-kanssa kuulemma saa olla ja on hienoa ,että jollain on asennetta.Kaikki toki olisi opeteltava, mutta jos jotain menee pieleen tulee arvokasta opettelua !
    Mulle tulee talvella aika hyvät infot ko. asiasta valmiiksi duunatut kamat Jenkeistä ym Varovasti voi tietenkin kansia yms voi yrittää parannellä, kantta laskea, mutta kaiken radikaalien muutosten suhteen kannattaa kuitenkin olla varovainen * Parhain Terveisin *ps Ei noi ammattilaiset niin yber kalliita ole siihen verrattuna mitä saavat aikaiseksi Seeti hommistakin kahta koulukuntaa ....onko järkevää pistää titaanivenoihin kulma seetit ? eikös silloin kanteen tarvis istuttaa seetirenkaat myös muuten palotiloja muutetaan ja mitataan samalla...männänpäät..
    jne Muutoksesta tulee radikaali jos aikoo onnistua

^hyvä pointti muuten, vakiovenat ilmeisesti titaania kympissä siis? Olikin joku muistikuva takaraivossa, että titaanisiksi mennyt näissä uudemmissa? Mun aikaisemmat olleet vanhempaa koulukuntaa, joten ei ole tarvinnut materiaaleista niinkään välittää ku "kaik on patarautaa"..

Noh, kuten tuossa on tullut kirjoitettua, että jos innostusta ja aikaa vielä talvella riittää, niin voisihan tuohon ruveta kympinkin kohdalla perehtymään. Ans kattoo nyt, jotakinhan sitä on aina duunattava

- P

Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,16:52) kirjoitti
    ^^ heh, oliko tuo mulle? - P
    No sulle tietenkin...

Lainaa kirjoitti
    Pikku koeajo pistoja vaan ja jopa hurjat kaksi kohtuu pientä viikonloppu settiä on kerennyt tälle kesää ajamaan, toinen K7 kilogixxerillä ja toinen K8 busalla. Ja kumpaistakaan ei ole tarvinnut omistaa. *

Ensi kesäksi pitäisi aikataulujen jo hieman hellittää ja toivottavasti jo syksyllä/talvella ilmestyy talliin -08model kymppi, joka valjastuu pelkästään rata/satunnaiseen ilta-ajelu käyttöön.

Aika hyvin on tullut kaikkia eri kyykkyjä testailtua ja tuollainen kymppi vaan on paras. Ajettavuus on jo vakionakin melko hyvä ja upea moottori.

Oikeastaan ainut pyörä joka tuntuu oikeasti hyvälle kun hyppää K7-K8 gixxerin päältä puikkoihin (joka on ollut omaan makuun aivan ykköspyörä, tai oikeastaan koko 2000-luvun on gixxerit olleet eniten makuun). Kaikista muista löytyy yleensä aina jotain sanottavaa ja melkein aina se on mottorin luonne ja tehon tuntu. Radalla se on aika merkityksetön asia, mutta kadulla lähes kaikki kaikessa itselle.

Supermoto
    Lainaa (jaulis @ Syys. 01 2010,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,16:52) kirjoitti
    ^^ heh, oliko tuo mulle? - P
    No sulle tietenkin...

Lainaa kirjoitti
    Pikku koeajo pistoja vaan ja jopa hurjat kaksi kohtuu pientä viikonloppu settiä on kerennyt tälle kesää ajamaan, toinen K7 kilogixxerillä ja toinen K8 busalla. Ja kumpaistakaan ei ole tarvinnut omistaa. *

Ensi kesäksi pitäisi aikataulujen jo hieman hellittää ja toivottavasti jo syksyllä/talvella ilmestyy talliin -08model kymppi, joka valjastuu pelkästään rata/satunnaiseen ilta-ajelu käyttöön.

Aika hyvin on tullut kaikkia eri kyykkyjä testailtua ja tuollainen kymppi vaan on paras. Ajettavuus on jo vakionakin melko hyvä ja upea moottori.

Oikeastaan ainut pyörä joka tuntuu oikeasti hyvälle kun hyppää K7-K8 gixxerin päältä puikkoihin (joka on ollut omaan makuun aivan ykköspyörä, tai oikeastaan koko 2000-luvun on gixxerit olleet eniten makuun). Kaikista muista löytyy yleensä aina jotain sanottavaa ja melkein aina se on mottorin luonne ja tehon tuntu. Radalla se on aika merkityksetön asia, mutta kadulla lähes kaikki kaikessa itselle.
    Tjeps, siinä on kyllä vakionakin pirun hyvä laite. Tuosta kun saa vielä pikku kutittelulla sitä tehonpaskaa ihan kivasti ulos

Oota vielä tuo 2011 malli markkinoille ja laitat sitten suoraan sen? Tuossa voi vaan moottorin luonne olla sulle pettymys, jos huhut pitävät paikkaansa, eli että keskeltä on viety reserviä reippaasti ihan ylös. Ratapyörää siis ollaan tekemässä jos toi pitää paikkaansa. Saapa nähdä mitä sieltä sitten loppujen lopuksi putkahtaa ulos.

- P
    Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,20:04) kirjoitti
    ^hyvä pointti muuten, vakiovenat ilmeisesti titaania kympissä siis? Olikin joku muistikuva takaraivossa, että titaanisiksi mennyt näissä uudemmissa?
    C-D malleissa pakovenat on titaania, E mallissa kaikki.
    Lainaa (-Motoville- @ Syys. 01 2010,20:59) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,20:04) kirjoitti
    ^hyvä pointti muuten, vakiovenat ilmeisesti titaania kympissä siis? Olikin joku muistikuva takaraivossa, että titaanisiksi mennyt näissä uudemmissa?
    C-D malleissa pakovenat on titaania, E mallissa kaikki.
    Ourait kiitoksia tiedosta, eli imupuolta pystyy käsittelemään normisti.

- P
    Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2010,21:43) kirjoitti
    Ourait kiitoksia tiedosta, eli imupuolta pystyy käsittelemään normisti.
    Toki kannesta voi pakoseetitkin ajaa 5 tai 7 kulmaan tai vaikka trumpetiksi mutta venat lienee sen jälkeen aika lyhytikäiset kun kasvanut pintapaine syö oksidoinnin nopeammin puhki.
  30.  
    Ei ollut oikein tuo haku suosiollinen, mutta onko jollakin kokemusta noista Bazzaz:n tuotteista?
    Tuossa kävi villi ajatus mielessä että olisi tuohon 08 zx10r:ään tuollaisen Z-Fi ohjainboxin laittanut, ja säätänyt pyörän.
    Motoring tuota näyttää myyvän ja siellä sen saisi kuulemma säädettyäkkin .
    http://motoring.fi/product_catalog.php?c=749
Sivu: 70 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060686970717280120 ... ViimeinenViimeinen