Sivu: 7 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 4629:sta
  1. #181
    No niin 4tkm olis takana vm-04 kymiäisellä mukava kyllä ajaa ja jerkkua tuntuis olevan tosin ostin sliparin lisäks ja kaiken pikku sälän lisäksi Wpeen ohjausiskarin mikä on kyllä pakollinen kyseisessä pelissä!! tähä mennes omas käytös menny paskaks etu häkki...no sen sai ite väsättyä takas mutta ongelmaks on tullu syylärin pysyminen kunnol kiinni kiinikkeet on oikeasti aivan onnettomat jos kukaan tutkinnut asiaa tai huomannu samaa? tosin tietty onhan sil vähä näpytelty
  2. #182
    Lainaa (kemo @ Touko. 05 2007,00:49) kirjoitti
    Tuossa ehkä hölmöimmän näköinen putki ratkaisu mitä kyseiseen mopoon saa.Itellä on tuollaset mökä pöntöt omassani http://www.bikepics.com/pictures/646272/

    Ens viikolla menos 18 000km huoltoon
    Jep, tuollaset sliparit on siistit! Tuollasethan ne pitäis olla kaikilla valmistajilla, eikä sellaset koiran oksennukset mitkä ne joista linkin laitoin! Tosiaan jaksaa ihmetyttää miten joku viittii valmistaa sen näköset... No, toinen tykkää äidistä jne...

    18tkm... Kaveri vähän ajellu.. Ei ainakaan mee vakuutusmaksut hukkaan tuolla ajomäärällä, ei vissiin paljon pyörä pihalla seisoskele!!

    Kyllähän tuo vähän vaikuttais näiden muutamien kommenttien perusteella että se '06 vois olla hyvä valinta, vaikka toiset kehuukin vanhempaa mallia joiltain osin paremmaks. Mut mene ja tiedä, jokaisella kun on kuitenki omat mieltymyksensä Pitäis vissiin itekin testata molempia malleja ja katella sit... Vaikka eiköhän ne oo hyviä molemmat, pitää katella sit mitä kohdalle osuu kunhan tässä joskus rahaks muuttuu.

    Tuossa olis muuten paikallisessa mopofirmassa myynnissä '04-mallinen ajamaton yksilö, vois siitäkin hinnan kysäistä. Mut aika monta tonttua saa olla uuteen ('07:aan) hintaeroo ennenku sen ottaisin... Ja toisaalta ihan uutta '07aa ei ehkä viittis alkaa ostamaan, alkaa mennä jo "pikkasen" yli budjetin... Halvimmillaan näkyyvät 17tonniin sellasista luopuvan. Aika isot hintaerot muuten näkyy olevan eri liikkeillä noissa uusissa pyörissä.

    Alkuun mulla oli kuolailun kohteena myös R1-jamppi, eikä varmasti yhtään hassumpi laite olis sekään, mut jotenkin sitä vaan lähti kallistumaan Kawan suuntaan kun aikansa yritti asiaa arpoo... Tulee tosin vieläkin sillon tällön vilkaistua R1:ien myynti-ilmotukset, mut valinta on kuitenki tehty jo aikapäiviä sitten, eli 10R se tulee sydämeni valittu olemaan!! Sen selässä tulee takulla nujuttua huomattavasti enemmän kun muijan selässä.. Talvellakin...

    Toinen varmasti ihan hyvä laitos olis GSX-R1000, mut se putos pois meikäläisen listalta (ennenku sinne oikeestaan pääsikään) ihan jo pelkästään sen hirvittävän näkösen etuvalon takia!! Siinä on takuuvarmasti kamalimman näkönen keula mitä oon koskaan pyörässä nähny!! Ja ois kai se 1000nen Hondakin ihan ok, siistin näkönen härveli ainakin se on, mut... Kawa on aina Kawa vaikka kusessa keittäis!
    Ninja forever, man!
  3. #183
    Lainaa (juike1 @ Touko. 07 2007,09:17) kirjoitti
    Lainaa (kemo @ Touko. 05 2007,00:49) kirjoitti
    Tuossa ehkä hölmöimmän näköinen putki ratkaisu mitä kyseiseen mopoon saa.Itellä on tuollaset mökä pöntöt omassani http://www.bikepics.com/pictures/646272/

    Ens viikolla menos 18 000km huoltoon
    Jep, tuollaset sliparit on siistit! Tuollasethan ne pitäis olla kaikilla valmistajilla, eikä sellaset koiran oksennukset mitkä ne joista linkin laitoin! Tosiaan jaksaa ihmetyttää miten joku viittii valmistaa sen näköset... No, toinen tykkää äidistä jne...

    18tkm... Kaveri vähän ajellu.. Ei ainakaan mee vakuutusmaksut hukkaan tuolla ajomäärällä, ei vissiin paljon pyörä pihalla seisoskele!!

    Kyllähän tuo vähän vaikuttais näiden muutamien kommenttien perusteella että se '06 vois olla hyvä valinta, vaikka toiset kehuukin vanhempaa mallia joiltain osin paremmaks. Mut mene ja tiedä, jokaisella kun on kuitenki omat mieltymyksensä Pitäis vissiin itekin testata molempia malleja ja katella sit... Vaikka eiköhän ne oo hyviä molemmat, pitää katella sit mitä kohdalle osuu kunhan tässä joskus rahaks muuttuu.

    Tuossa olis muuten paikallisessa mopofirmassa myynnissä '04-mallinen ajamaton yksilö, vois siitäkin hinnan kysäistä. Mut aika monta tonttua saa olla uuteen ('07:aan) hintaeroo ennenku sen ottaisin... Ja toisaalta ihan uutta '07aa ei ehkä viittis alkaa ostamaan, alkaa mennä jo "pikkasen" yli budjetin... Halvimmillaan näkyyvät 17tonniin sellasista luopuvan. Aika isot hintaerot muuten näkyy olevan eri liikkeillä noissa uusissa pyörissä.

    Alkuun mulla oli kuolailun kohteena myös R1-jamppi, eikä varmasti yhtään hassumpi laite olis sekään, mut jotenkin sitä vaan lähti kallistumaan Kawan suuntaan kun aikansa yritti asiaa arpoo... Tulee tosin vieläkin sillon tällön vilkaistua R1:ien myynti-ilmotukset, mut valinta on kuitenki tehty jo aikapäiviä sitten, eli 10R se tulee sydämeni valittu olemaan!! Sen selässä tulee takulla nujuttua huomattavasti enemmän kun muijan selässä.. Talvellakin...

    Toinen varmasti ihan hyvä laitos olis GSX-R1000, mut se putos pois meikäläisen listalta (ennenku sinne oikeestaan pääsikään) ihan jo pelkästään sen hirvittävän näkösen etuvalon takia!! Siinä on takuuvarmasti kamalimman näkönen keula mitä oon koskaan pyörässä nähny!! Ja ois kai se 1000nen Hondakin ihan ok, siistin näkönen härveli ainakin se on, mut... Kawa on aina Kawa vaikka kusessa keittäis!
    Taisi viime vuonna olla -05:set ylivuotiset uudet hintaan 14750e Ee-speedillä, joten tuo "uusi" -04 pitäis nyt edukkaasti saada..

    Kawassa on hintalaatusuhde mielestäni kohdallaan. Esim. 1000rr ja R1:set on sikakalliita käytettynä. Nää näyttää olevan aika pomminvarmoja tekniikaltaan.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  4. #184
    Lainaa (svahnm @ Touko. 04 2007,15:46) kirjoitti
    -05:ssa on -04:seen laturin rakennetta muutettu kun niitä rikkoutui. Jokin komponentti petti liiasta kuumuudesta ajan kanssa. Minulle kerrottiin, että esim. kovan rata-ajon jälkeen ilman jäähdyttelyä lämpökuorma saattaa kasvaa liikaa joillekin komponenteille. Katuajossa ei ongelma käsittääkseni vaivaa.

    Suureen osaan -04:sia laturi on jo hoidettu kuntoon, samoin kun etuvanne vaihdettu takaisinkutsukampanjana.
    Tuossa "svahnm" kertoilee että ainaki viime vuonna on saanu ylivuotisia malleja kohtuuhalvalla, eli taidanpa kysäistä minäki sitä '04sta. Sehän on jo vittu sentään "monta vuotta vanhaa" mallia, voisivat vaikka asevelihintaan antaa sen mulle päittäin tuohon '98 6R:ään Siis jos multa itteltäni sopivaa välirahaa tiedustellaan.. Ja siitä jos kaupantekoon asti alkaa pääsemään, kannattanee mainita nuo laturi- ja etuvanneongelmat samantien.

    Mikäs onkelma siinä etuvanteessa muuten on ollu?
    Ninja forever, man!
  5. #185
    Lainaa (juike1 @ Touko. 07 2007,14:57) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Touko. 04 2007,15:46) kirjoitti
    -05:ssa on -04:seen laturin rakennetta muutettu kun niitä rikkoutui. Jokin komponentti petti liiasta kuumuudesta ajan kanssa. Minulle kerrottiin, että esim. kovan rata-ajon jälkeen ilman jäähdyttelyä lämpökuorma saattaa kasvaa liikaa joillekin komponenteille. Katuajossa ei ongelma käsittääkseni vaivaa.

    Suureen osaan -04:sia laturi on jo hoidettu kuntoon, samoin kun etuvanne vaihdettu takaisinkutsukampanjana.
    Tuossa "svahnm" kertoilee että ainaki viime vuonna on saanu ylivuotisia malleja kohtuuhalvalla, eli taidanpa kysäistä minäki sitä '04sta. Sehän on jo vittu sentään "monta vuotta vanhaa" mallia, voisivat vaikka asevelihintaan antaa sen mulle päittäin tuohon '98 6R:ään Siis jos multa itteltäni sopivaa välirahaa tiedustellaan.. Ja siitä jos kaupantekoon asti alkaa pääsemään, kannattanee mainita nuo laturi- ja etuvanneongelmat samantien.

    Mikäs onkelma siinä etuvanteessa muuten on ollu?
    En tiedä tarkemmin oliko kyseessä joku valuvika tai vast., mutta kai ne aika jokaiseen alkupään pyörään vaihdettiin valmistusajankohdan mukaan. Mitenkähän liikkeen varastossa olevat yksilöt?
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  6. #186
    Lainaa (svahnm @ Touko. 07 2007,16:27) kirjoitti
    En tiedä tarkemmin oliko kyseessä joku valuvika tai vast., mutta kai ne aika jokaiseen alkupään pyörään vaihdettiin valmistusajankohdan mukaan. Mitenkähän liikkeen varastossa olevat yksilöt?
    En osaa sanoo, mut aika vahva epäily on että aika sujuvasti ovat jättäneet vaihtamatta Varsinki sellasiin yksilöihin mitkä on jääny varastoihin lojumaan ylivuotisiks. Tiiä sit, varmaan myytyihin pyöriin tullutkin vaihdettua, jos maahantuoja on lähettäny automaattisesti liikkeisiin uudet vanteet (kai ne papyruksistaan näkee montako pyörää minnekin on menny) ja vastaavasti pyörien omistajille kirjeet aiheesta, mut silti epäilen että liikkeeseen jääneiden yksilöiden vanteet on laitettu syys-alessa kiertoon..
    Ninja forever, man!
  7. #187
    kyllä uskoisin että ne liikkeenkin pyöriin on vaihdettu..
    ottaa meinaan kauppias melkoisen riskin jos jättää sen vanhan sinne
    ja myy asiakkaalle kenelle sitten sattuu jotain vanteen vuoksi..
  8. #188
    En tiedä kuuluuko tänne, mutta mulla olis myynnissä ZX10R:än power commanderi vuosimalleihin 04-05. Avaamaton tehtaan paketti. Uuden ovh 380 tämä 270 euroa. Kyselyt privalla.
  9. #189
    Jeps nyt kun meni kymppi vaihtoon niin olisi vähän -04 10R roipetta myynnissä

    Ite ilmotus

    - Kilpiteline Pyramid
    - Tobyn Ohjausiskari
    - Speedohealerin piuhasarja
    - Takapenkin kate vihreä Myyty
    - Power Commander Myyty
    - Kaatuma tatit LSL Myyty
    - Lankarullat swinkii lyötys myös vaikka kaupatekiäisiksi johonkin edellisiin.

    Pitäs jotain hintoja noille keksiä mutta tarjoilkaa jotain.



    - XT 660 R
  10. #190
    olisi tarvetta pc:lle. "uutta" kun tuossa kaupataan 270e niin oisko 200 sopiva käytetylle Sillä jos lähtee niin voidaan alkaa kauppoja hieromaan......
  11. #191
    Olisin kans kiinnostunut jos jollain pyörii hyllyssä ylimääräinen PC malliin 06-07`...Tahtoo paukkua pelkällä putkistolla..
    BMW S1000rr 2010
  12. #192
    Ootteko muuten laittaneet vm. 05 10 r:n ohjaustankoon korotuspaloja (eli clip onit). Katsoin että Stormin kuvastossa oli sellaset palat sellanen 300 eskoo. Jos jollakin on niin miten on vaikuttanut ajoasentoon. Onko ollut merkittävää muutosta suuntaan jos toiseen?? Rahaa kun ei viittis turhaan polttaa...
    Lähinnä ajattelin, että jos pidempää matkaa ajelee niin sais tuon ajoasennon ns. "matkalehmä" -asentoon ja käsivarsilta hiukka painoa pois.
  13. #193
    Pitäisi hommata joku kupla pleksi tuohon 05 kymppiin, millaisia kokemuksia eri merkeistä ja malleista?
  14. #194
    Lainaa (jjappinen @ Touko. 14 2007,20:47) kirjoitti
    Pitäisi hommata joku kupla pleksi tuohon 05 kymppiin, millaisia kokemuksia eri merkeistä ja malleista?
    MRA on ainakin asiallisen muotoinen omata mielestä.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  15. #195
    Minkälaista ratastusta porukka on noihin -04-05:iin laittanut. Mulla on nyt 16-piikkinen edessä, mutta harkinnassa on takarattaan suurentaminen, jotta istuisi kakkonen paremmin radalle.

    Vakiohan on 39. Tavarantoimittajalta löytyisi suoraan 40 ja 42. Olin harkinnut 41:stä, mutta oisko tuo 42 jo liikaa? Ja oisko tuosta 40:stä mitään hyötyä? Kadulla ei sais kuitenkaan aivan tolkuttomasti kiertää satasessa.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  16. #196
    Lainaa (heijani @ Touko. 15 2007,13:10) kirjoitti
    Minkälaista ratastusta porukka on noihin -04-05:iin laittanut. Mulla on nyt 16-piikkinen edessä, mutta harkinnassa on takarattaan suurentaminen, jotta istuisi kakkonen paremmin radalle.

    Vakiohan on 39. Tavarantoimittajalta löytyisi suoraan 40 ja 42. Olin harkinnut 41:stä, mutta oisko tuo 42 jo liikaa? Ja oisko tuosta 40:stä mitään hyötyä? Kadulla ei sais kuitenkaan aivan tolkuttomasti kiertää satasessa.
    Täytyy vastata itselle.

    Eli laitoin tuon 40-piikkisen paikalle, kun ketjujen pituuden riittäminen ja liian rajuun bomber-pyörään päätyminen alkoi epäilyttämään. Pienen lenkin kävin äsken heittämässä ja hyvältä tuntui. Lähtee huomattavasti paremmin liikkeelle ilman tolkutonta kytkimen kusettamista. Muutenkin tuntuisi vastaavan kaasuun paremmin ja 5000 kierroksella mittari näyttää 119km/h, mikä saattais olla himpun yli 100 todellista.

    Kävin myös suljetulla alueella ja huomasin, että ei se keula aivan mahdottomasti nouse, mikä oli tarkoituskin. Mutta kyllä se ohjausiskari kuitenkin ihan tarpeen on. Esim. mutkasta ulos tullessa noin 70:n mittarinopeudesta lähti kiihtymään varsin iloisesti. Seuraavaa ratakeikkaa odotellessa...
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  17. #197
    Lainaa (heijani @ Touko. 16 2007,19:36) kirjoitti
    Kävin myös suljetulla alueella ja huomasin, että ei se keula aivan mahdottomasti nouse, mikä oli tarkoituskin.
    On muuten hyvä että noita suljettuja alueita on aina sopivasti lähistöllä testitarkoituksiin
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  18. #198
    Lainaa (Earthend @ Touko. 16 2007,20:02) kirjoitti
    Lainaa (heijani @ Touko. 16 2007,19:36) kirjoitti
    Kävin myös suljetulla alueella ja huomasin, että ei se keula aivan mahdottomasti nouse, mikä oli tarkoituskin.
    On muuten hyvä että noita suljettuja alueita on aina sopivasti lähistöllä testitarkoituksiin
    Juu se on kyllä ehdottoman näppärää
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  19. #199
    Lainaa (Earthend @ Touko. 16 2007,20:02) kirjoitti
    Lainaa (heijani @ Touko. 16 2007,19:36) kirjoitti
    Kävin myös suljetulla alueella ja huomasin, että ei se keula aivan mahdottomasti nouse, mikä oli tarkoituskin.
    On muuten hyvä että noita suljettuja alueita on aina sopivasti lähistöllä testitarkoituksiin
    Näin on. Melkein joka lenkillähän sitä tulee poikettua suljetulla alueella Muutenhan kävisi ajo äkkiä tylsäksi
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  20. #200
    liittyyköhän 10r öljyn ja suodattimen vaihtoon jotai "salatiedettä" ku manuaalissa käsketään jättää suodattimen vaihto valtuutetun liikkeen tehtäväksi?? ukospäin en havaitse mitään "vaaran paikkoja"
    Tyhmyydellä ei oo rajaa!
  21. #201
    Jos nyt ohjekirjoja on uskominen niin melkein tankkauskin pitäisi hoitaa merkkihuollossa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  22. #202
    Lainaa (PoS @ Touko. 17 2007,22:24) kirjoitti
    Jos nyt ohjekirjoja on uskominen niin melkein tankkauskin pitäisi hoitaa merkkihuollossa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
    yep...niihän se tahtoo nykyään olla! Piti vaa tarkistaa kaiken varoiksi ja v*tuksen säästämiseks
    Tyhmyydellä ei oo rajaa!
  23. #203
    Kävin tänään koeajaa 07 10r:n,aivan älytön laite kadulle.Alakierroksilla ei tapahdu mitään ja ns.huippukierroksilla tapahtuu ihan "liikaa" hallittuun ajamiseen.Lähti Woblaa 170-180km/h vauhdissa 2 vaihteella,kun kiihdytti täys kaasulla,liian hysteerinen peli ajaa minun mielestä.



    God hates us all

    By SLAYER

    Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  24. #204
    Hyvin näyttää 10 r kestävän!
    Steve on päästellyt jo 98 tkm kolmessa vuodessa, ilman suurempia ongelmia.
    www.zx-10r.net
  25. #205
    Steve on kova jätkä... Ei tartte olla omasta viel huolissaan(33000km)

    Öljynvaihtoprojektiki on nyt suoritettu, tosin ei kommelluksitta, suodatin irtos vasta kun se oli saatu väännettyä tuhannenmutkille...(tuttua autohommista..), ja apumekaanikkona toiminut tyttöystävä kaatoi mopedin jäteöljykaukaloon. Siivo oli melkonen mut pyörään ei tullut MITÄÄN vaurioita. Eli crashpadit hoiti hommansa...
    Tyhmyydellä ei oo rajaa!
  26. #206
    Lainaa (bandit @ Touko. 18 2007,22:20) kirjoitti
    Kävin tänään koeajaa 07 10r:n,aivan älytön laite kadulle.Alakierroksilla ei tapahdu mitään ja ns.huippukierroksilla tapahtuu ihan "liikaa" hallittuun ajamiseen.Lähti Woblaa 170-180km/h vauhdissa 2 vaihteella,kun kiihdytti täys kaasulla,liian hysteerinen peli ajaa minun mielestä.
    Ja pöh, sehän on juuri sellainen kuin Moottoripyörän pitää olla! Ei mikään ala-aste ikäisten hallittavissa oleva mopo.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  27. #207
    Lainaa (juike1 @ Touko. 07 2007,09:17) kirjoitti
    Tuossa olis muuten paikallisessa mopofirmassa myynnissä '04-mallinen ajamaton yksilö, vois siitäkin hinnan kysäistä. Mut aika monta tonttua saa olla uuteen ('07:aan) hintaeroo ennenku sen ottaisin... Ja toisaalta ihan uutta '07aa ei ehkä viittis alkaa ostamaan, alkaa mennä jo "pikkasen" yli budjetin... Halvimmillaan näkyyvät 17tonniin sellasista luopuvan. Aika isot hintaerot muuten näkyy olevan eri liikkeillä noissa uusissa pyörissä.
    Jep jep... Sainpa sit viimeinkin aikaiseks kävästä tuossa paikallisessa mopediliikkeessä kysäsemässä tuon ajamattoman vm.'04sen 10R:n pyyntiä. Vittu, 15000 egee huutaa kaveri sillä laitteella!!! Onpas kumma kun on jääny pyörä liikkeeseen seisomaan...

    Minusta joku 13tonnia vois olla hyvä hinta siitä (näin niinku maksajan ominaisuudesta katsottuna), kuitenki jo 3v-"vanhaa" mallia... Tuleehan siihen tietty parin vuoden takuut, ja on ajamaton laite, mut silti minusta joku 13500e alkais olla jo ihan ehdoton maksimi mitä siitä voisin maksaa. Tässä samassa ketjussa kun joku kertoili että vuonna '06 olivat jossain myyneet vm.'05sia "ylivuotisia" alta 15tonnin.

    Kysäisin sit samalla mihin hintaan heiltä lähtis iskemätön '07, ja jos en väärin kuullu tai omiani muistele, kertoi hinnaks 16900e. Että eipä tuolla 1900e:n erotuksella tarttis kovin kauan miettiä kummanko uuden ottaisin, '04:n vai '07:n...

    Se vähän jutteli itteensä pussiin siinä samalla, kun multa kysyi että onko mulla tietoo mihin hintaan muualta saa uusia '07:ja. Sanoin että 16800e on halvin minkä oon nähny. "Joo, ne on niitä harmaatuonti-vehkeitä, ei toimi takuut eikä mitkään. Ei muuten pysty niin halvalla myymään", tuumaili hän. No sit pikkasen myöhemmin hän ilmotti heillä olevan 16900e '07:n hinta, eli unohti vissiin ihan tyystin mitä oli aikasemmin jutskaillu. Minkähän värisen tuonnin laitteita heillä sit mahdollisesti myydään, jos tuolla hintaerolla muut myy "harmaata paskaa", ja kun heille sijoittaa huikeet 100e enemmän, niin jopa lähtee a-luokan laite alle... Vittu mikä äijä

    No, vimonen niitti oli sit se kun kysyin mitä saisin vaihdossa tuosta nykyisestä 33tonnia ajetusta vm.'98 ZX-6R:stä, tuumaili kaveri vaan että "minun silmissä tuo on joku 3-5 tonnin pyörä. Mut mieti rauhassa ja palaile astialle, minun pitää nyt mennä, on niin kiire päivä." Siihen jäin pihalle yksikseni seisoksimaan, ja ukko paineli johonki halliin.

    Ja mulla kun itelläni on vähän sellanen kutina haitariosastolla että kovin paljon alle kuuteen tonttuun en tuota pyörää anna kellekkään, ennemmin jätän vaikka pihaan seisomaan ja istutan päivänkakkaroita tankkiin.

    Eli jäipä siitä renkaanpotkimisreissusta pikkasen sen suuntaiset fiilikset jotta voipi olla aika todennäköstä etten heidän liikkeessään isommalti pyöräkauppoja hiero... Mut niinhän se on, että ei se oo tyhmä kuka pyytää, vaan se joka maksaa!
    Ninja forever, man!
  28. #208
    Lainaa (heijani @ Touko. 16 2007,19:36) kirjoitti
    Lainaa (heijani @ Touko. 15 2007,13:10) kirjoitti
    Minkälaista ratastusta porukka on noihin -04-05:iin laittanut. Mulla on nyt 16-piikkinen edessä, mutta harkinnassa on takarattaan suurentaminen, jotta istuisi kakkonen paremmin radalle.

    Vakiohan on 39. Tavarantoimittajalta löytyisi suoraan 40 ja 42. Olin harkinnut 41:stä, mutta oisko tuo 42 jo liikaa? Ja oisko tuosta 40:stä mitään hyötyä? Kadulla ei sais kuitenkaan aivan tolkuttomasti kiertää satasessa.
    Täytyy vastata itselle.

    Eli laitoin tuon 40-piikkisen paikalle, kun ketjujen pituuden riittäminen ja liian rajuun bomber-pyörään päätyminen alkoi epäilyttämään. Pienen lenkin kävin äsken heittämässä ja hyvältä tuntui. Lähtee huomattavasti paremmin liikkeelle ilman tolkutonta kytkimen kusettamista. Muutenkin tuntuisi vastaavan kaasuun paremmin ja 5000 kierroksella mittari näyttää 119km/h, mikä saattais olla himpun yli 100 todellista.

    Kävin myös suljetulla alueella ja huomasin, että ei se keula aivan mahdottomasti nouse, mikä oli tarkoituskin. Mutta kyllä se ohjausiskari kuitenkin ihan tarpeen on. Esim. mutkasta ulos tullessa noin 70:n mittarinopeudesta lähti kiihtymään varsin iloisesti. Seuraavaa ratakeikkaa odotellessa... *
    Paljonkos tuollanen 40 piikkinen kustansi? Ajattelin itekkin vaihtaa niin saa hiukka lähtöä liukkaammaksi. Mittailitko muuten ketjua, että mahtuuko isompikin ilman ketjunvaihtoja?
  29. #209
    Lainaa (bandit @ Touko. 18 2007,22:20) kirjoitti
    Kävin tänään koeajaa 07 10r:n,aivan älytön laite kadulle.Alakierroksilla ei tapahdu mitään ja ns.huippukierroksilla tapahtuu ihan "liikaa" hallittuun ajamiseen.Lähti Woblaa 170-180km/h vauhdissa 2 vaihteella,kun kiihdytti täys kaasulla,liian hysteerinen peli ajaa minun mielestä.
    Eikös ohjausiskari rauhoittanut menoa yhtään? vai olikos *säätö löysällä? ...eh, siis kai siinä sellainen oli??
  30.  
  31. #210
    Lainaa (juike1 @ Touko. 21 2007,09:26) kirjoitti
    Sainpa sit viimeinkin aikaiseks kävästä tuossa paikallisessa mopediliikkeessä kysäsemässä tuon ajamattoman vm.'04sen 10R:n pyyntiä. Vittu, 15000 egee huutaa kaveri sillä laitteella!!! Onpas kumma kun on jääny pyörä liikkeeseen seisomaan... :häähääMinusta joku 13tonnia vois olla hyvä hinta siitä (näin niinku maksajan ominaisuudesta katsottuna), kuitenki jo 3v-"vanhaa" mallia... Tuleehan siihen tietty parin vuoden takuut, ja on ajamaton laite, mut silti minusta joku 13500e alkais olla jo ihan ehdoton maksimi mitä siitä voisin maksaa. Tässä samassa ketjussa kun joku kertoili että vuonna '06 olivat jossain myyneet vm.'05sia "ylivuotisia" alta 15tonnin.
    Joo, täytyy muistaa, että kun aikanaan myyt pyörää esim. vuonna 2009, pyörä on -07 käyttöönotettu, mutta mallina muiden viisi vuotta vanhojen seassa, eli saatava myyntihinta/hyvitys ei ole aidon -07:n kanssa lähelläkään..

    Tosiaan viime kesänä sai 14750e hintaan ylivuotisia -05:sia ainakin Ee-Speedistä. Bike World (Sumekon maahantuoma) olisi myynyt -05:sen muistaakseni jollain 15,5ke kun -06:sta halusivat 16,25ke viimeisenä hintana.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Sivu: 7 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757107 ... ViimeinenViimeinen