Sivu: 66 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1951:stä 1980:een 4629:sta
  1. #1951
    The science of O2 sensors as I understand it FWIW.

    From what I have gleaned on this subject from my car tuning days is that on our European specification bikes, is that a 'closed loop clean air' system is used to read the Oxygen sensor (lambda) located in the exhaust pipe, and under certain conditions, temporarily change the air/fuel ratio to the “stoichiometric” value of 14.7:1. This is to provide a chemically efficient burn for low rpm cruising and to aid emissions.

    The closed loop circuit has a very limited operating range, which is only in effect while holding a steady speed at certain rpm and throttle positions. This ratio, while good for the environment, creates flat spots and a lack of torque that is required in certain instances, even in the low rpm area.

    The Oxygen sensor can be disconnected but this will trip the F.I. warning light on the bikes dash.

    You can either, by using the Dynojet Oxygen sensor eliminator ~ £20.00 or make your own Oxygen sensor eliminators by installing 330 ohm - ½ Watt resister across the heater leads to the OEM sensor to stop the FI warning light illuminating / giving an error.

    Unfortunately some Ecu's aren't fooled by the O2-eliminator mod and when it enters closed loop mode, it tries to adjust the air/fuel ratio. Unfortunately, any adjustments the ECU makes won't register because the O2-eliminators are sending a constant signal to the computer. So the ECU continues to adjust the air/fuel mixture in a vain attempt to reach the stoichiometric ratio and it eventually leans out the air/fuel mixture so much that the engine loses a ton of power. Then when you twist the throttle a bit, the ECU leaves closed loop mode and goes back to the default map. The engine suddenly makes power again and the bike lurches violently forward.

    Ironically, the O2-eliminators are suppose to make the ECU think everything as just fine when it enters closed loop mode, but it instead has cause some bikes to surge severely.

    The trick around this is to prevent the bike from entering closed loop mode. On some bikes you can fool the ECU not to go into closed loop mode by starting the bike before it has completed its FI / ECU boot up process

    If you start the bike before the ECU finishes its boot up cycle, then it won't go into closed loop later. My guess is that by starting the bike before the ECU boots up causes an error in the ECU. To protect the bike, the ECU loads the default map and sticks with it. So, once you turn the ignition on, start your bike immediately and you shouldn't have any more surging issues. (Likewise, there's no reason this wouldn't work for bikes without O2-eliminators either).

    This is a suggested start up procedure that could work:

    1) Turn ignition on.
    2) Put the bike into neutral.
    3) Wait for the fuel pump to prime the fuel system.
    4) Once FI system is primed, then in quick secession: turn ignition off, push the starter button, turn ignition on, release starter once bike starts.

    Pitääpäs kokeilla tämmöistä.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #1952
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 06 2010,07:42) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Elo. 06 2010,02:16) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 03 2010,12:34) kirjoitti
    Miten voi olla mahdollista, että tätä pyörää ei meinaa saada säätöihin. Seokset ovat lambdan vaikutusalueella sekaisin eikä kukaan tunnu tietävän, että miten nämä ECU:n arvot saadaan ohitettua. Lambda-eliminaattoreiden kanssa toimii siihen saakka kunnes ECU tekee jonkinlaisen testauksen ja huomaa, että lambdat eivät "vastaa" ja tämän johdosta alkaa säätämäään seoksia. ECU ohittaa aina Power Commanderin. *Lambdojen kanssakaan ei toimi. Vitun hienoa * Kuulemma samaa ongelmaa uudempien Yamahojen kanssa.

    Olen yrittänyt kaivaa netistä tietoa, mutta kun ei tunnu löytyvän.
    Jos ei ole kysytty oikeilta miehiltä asiasta tai on kyselty liian monelta sepältä neuvoa , ei minunkaan pyörässä ongelmia ole, vaikka on sama fillari ja ehkä hieman kikkeitä vain enemmän.Palasin juuri lomilta ja täytyy heti alkaa huomenna *heittää huollettu öhlins steering damper hyllylle ja asennella kiinni tilalle GPR sitä on hieman mukavampi säädellä ajon aikana yms. Yritän saada sulle toimivan reseptin ongelmien poistamiseksi parhain Terveisin *
    ps dont worry Kepa
    Moi,

    2006 malli ei ole kuitenkaan ihan sama pyörä. Esim. 2006-mallisen lambda eliminaattorit eivät sovi 2007 malliseen kymppiin. Sen 2006:n kanssa pääsee helpolla, kun heittää vain eliminaattorit lambdojen tilalle ja pistää pyörän säätöihin.

    Onhan tämä nyt vähintäänkin outoa. Ongelmana on siis tämä closed loop -alue jota pyörän oma ECU ohjailee. Tämän alueen ulkopuolella Power Commanderin säädöt astuvat vasta voimaan.

    Btw. Kävin myös BikeDoctorilla ja eivät osanneet kertoa mitään varmaa, mutta haluaisivat kokeilla pyörän säätämistä. Parin viikon päästä olisi aika varattu sinne.

    Kuinka paljon olette huomanneet putkiston, PC:n ja filtterin lisäävän bensan kulutusta? Omalla pyörälläni pääsee n. 60-70km vähemmän tankillisella kuin vakiokamoilla.
    Moikka kepa
    nyt ollaan oikeilla jäljillä,kumpikaan *malli 06 tai 07 ei tarvitse mitään lambda eliminaattoreja toimiakseen ne on täysin samat pyörät.en nyt muista muutakuin että lambdat ja servot mäelle ja pikku kikkailua ecun kanssa ja pistä pyörään TRE niin pääset helpommalla sen säätö hommeleissa.sen happianturin se ainakin vaatii toimiakseen.Kyllä tällä foorumilla 10 R t saadaan toimimaan.minä melkein tiedän misssä mättää, mutta varmistan asian ensin ettei taas tule tappavaa kommenttia omaan niskaan parhain terveisin * ps. Polttoaineen kulutus lisääntyy tehon myötä.mun Bikella pääsee n. 170 km kun keltainen valo syttyy jos ajelee maltillisesti !



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  3. #1953
    Satuin saamaan pari kappaletta 10r 06/07 mallin kirkkaita LED-takavaloja (metallic look). Saa hakea pois 50 €/kpl vantaalta. Uusia ja paketissa.

    P. 050 5747953/Jarkko



    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  4. #1954
    tervehdys kaikille.
    neljättä viikkoa tässä jo 05 kympillä päristelleenä sellasen kysymyksen heitän ilmoille kuin, onkos muilla vaihteet skrakannu silleen että kun esim kutoselta puotan nopeesti vitosella niin jääkin hetkeksi väliin ikäänkuin vapaalle ja heti rutinan kanssa vitonen sisään... vaihteisto kyllä pelaa hienosti ja tuo ongelma käy vain harvoin, ehkä pari kertaa nyt tehny sen. öljynä käytän motulin 7100 20w50.
    RF600R 93´ --> ZX10R 05´ --> VTR1000F FireStorm
  5. #1955
    Lainaa (Hontamies @ Elo. 08 2010,11:39) kirjoitti
    tervehdys kaikille.
    neljättä viikkoa tässä jo 05 kympillä päristelleenä sellasen kysymyksen heitän ilmoille kuin, onkos muilla vaihteet skrakannu silleen että kun esim kutoselta puotan nopeesti vitosella niin jääkin hetkeksi väliin ikäänkuin vapaalle ja heti rutinan kanssa vitonen sisään... vaihteisto kyllä pelaa hienosti ja tuo ongelma käy vain harvoin, ehkä pari kertaa nyt tehny sen. öljynä käytän motulin 7100 20w50.
    on käyny itelläki.. ja aikasemmissai pyörissä..
    vetoja vaan... helvetin hyvä pyörä..
    itel tullu 2 ja puolen vuojen aikana 55tkm mittariin eikä vielä kyllästytä
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  6. #1956
    Lainaa (suski750-f @ Elo. 09 2010,01:26) kirjoitti
    Lainaa (Hontamies @ Elo. 08 2010,11:39) kirjoitti
    tervehdys kaikille.
    neljättä viikkoa tässä jo 05 kympillä päristelleenä sellasen kysymyksen heitän ilmoille kuin, onkos muilla vaihteet skrakannu silleen että kun esim kutoselta puotan nopeesti vitosella niin jääkin hetkeksi väliin ikäänkuin vapaalle ja heti rutinan kanssa vitonen sisään... vaihteisto kyllä pelaa hienosti ja tuo ongelma käy vain harvoin, ehkä pari kertaa nyt tehny sen. öljynä käytän motulin 7100 20w50.
    on käyny itelläki.. ja aikasemmissai pyörissä..
    vetoja vaan... helvetin hyvä pyörä..
    itel tullu 2 ja puolen vuojen aikana 55tkm mittariin eikä vielä kyllästytä
    Ton just halusinki kuulla! * kysyn nyt viel uudestaan et oisko kellään alkuperäistä vaimenninta myydä tohon 05 10rrään? ohjausiskarikin pitäis investoida kun kovissa kiihdytyksissä pakkaa ravistamaan *
    RF600R 93´ --> ZX10R 05´ --> VTR1000F FireStorm
  7. #1957
    Lainaa (Hontamies @ Elo. 09 2010,12:52) kirjoitti
    Lainaa (suski750-f @ Elo. 09 2010,01:26) kirjoitti
    Lainaa (Hontamies @ Elo. 08 2010,11:39) kirjoitti
    tervehdys kaikille.
    neljättä viikkoa tässä jo 05 kympillä päristelleenä sellasen kysymyksen heitän ilmoille kuin, onkos muilla vaihteet skrakannu silleen että kun esim kutoselta puotan nopeesti vitosella niin jääkin hetkeksi väliin ikäänkuin vapaalle ja heti rutinan kanssa vitonen sisään... vaihteisto kyllä pelaa hienosti ja tuo ongelma käy vain harvoin, ehkä pari kertaa nyt tehny sen. öljynä käytän motulin 7100 20w50.
    on käyny itelläki.. ja aikasemmissai pyörissä..
    vetoja vaan... helvetin hyvä pyörä..
    itel tullu 2 ja puolen vuojen aikana 55tkm mittariin eikä vielä kyllästytä
    Ton just halusinki kuulla! * kysyn nyt viel uudestaan et oisko kellään alkuperäistä vaimenninta myydä tohon 05 10rrään? ohjausiskarikin pitäis investoida kun kovissa kiihdytyksissä pakkaa ravistamaan *
    KLIK
    Tota vaihdeongelmaa ei oo kyllä itelle käyny tässä vuoden aikana(~10tkm) kertaakaan.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  8. #1958
    Lainaa (Medi @ Elo. 09 2010,13:04) kirjoitti
    Lainaa (Hontamies @ Elo. 09 2010,12:52) kirjoitti
    Lainaa (suski750-f @ Elo. 09 2010,01:26) kirjoitti
    Lainaa (Hontamies @ Elo. 08 2010,11:39) kirjoitti
    tervehdys kaikille.
    neljättä viikkoa tässä jo 05 kympillä päristelleenä sellasen kysymyksen heitän ilmoille kuin, onkos muilla vaihteet skrakannu silleen että kun esim kutoselta puotan nopeesti vitosella niin jääkin hetkeksi väliin ikäänkuin vapaalle ja heti rutinan kanssa vitonen sisään... vaihteisto kyllä pelaa hienosti ja tuo ongelma käy vain harvoin, ehkä pari kertaa nyt tehny sen. öljynä käytän motulin 7100 20w50.
    on käyny itelläki.. ja aikasemmissai pyörissä..
    vetoja vaan... helvetin hyvä pyörä..
    itel tullu 2 ja puolen vuojen aikana 55tkm mittariin eikä vielä kyllästytä
    Ton just halusinki kuulla! * kysyn nyt viel uudestaan et oisko kellään alkuperäistä vaimenninta myydä tohon 05 10rrään? ohjausiskarikin pitäis investoida kun kovissa kiihdytyksissä pakkaa ravistamaan *
    KLIK
    Tota vaihdeongelmaa ei oo kyllä itelle käyny tässä vuoden aikana(~10tkm) kertaakaan.
    Sama homma kuin Medillä. 2 ajokautta, eikä kertaakaan ole välivapaita löytynyt. Ex-ysissä oli tätä vikaa, ylöspäin vaihtaessa se perinteinen 1 -> 2 ja joskus 2 -> 3 ja hyppäsi väliin, tuossa olisi ollut melko varmasti vaihteiston tsekkaaminen edessä, mutta pärrä meni vaihtoon..

    Kympissä ei siis kertaakaan vastaavaa oireilua.

    - P
  9. #1959
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
  10. #1960
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Onnea hyvästä valinnasta

    Huoltokirjoja kyllä löytyy, mutta mihin vuosimalliin sen pitäisi olla?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  11. #1961
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2010,21:29) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Onnea hyvästä valinnasta

    Huoltokirjoja kyllä löytyy, mutta mihin vuosimalliin sen pitäisi olla?
    Niin joo tosiaan sehän tuosta unohtuikin eli vm04 kyseessä.
  12. #1962
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Imu 0.15-0.24. Pako 0.17-0.22.
    Ite en nyt muista mistä imuroin oman huoltokirjan, mutta www.zx-10r.net tuolta pitäisi löytyä.



    https://www.mprengas.fi
  13. #1963
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2010,21:29) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Onnea hyvästä valinnasta

    Huoltokirjoja kyllä löytyy, mutta mihin vuosimalliin sen pitäisi olla?
    Niin joo tosiaan sehän tuosta unohtuikin eli vm04 kyseessä.
    ZX-10R 04/05 Service Manual

    Hiiren oikealla --> Tallenna nimellä.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  14. #1964
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2010,22:24) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2010,21:29) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Onnea hyvästä valinnasta

    Huoltokirjoja kyllä löytyy, mutta mihin vuosimalliin sen pitäisi olla?
    Niin joo tosiaan sehän tuosta unohtuikin eli vm04 kyseessä.
    ZX-10R 04/05 Service Manual

    Hiiren oikealla --> Tallenna nimellä.
    thänks

    Ekaa kertaa nyt on mihinkään omistamaani kapistukseen huoltokirja olemassa. Varmasti helpompi tehdä remppaa kun ei tarvitse kaikkea itse keksiä ja pähkäillä.
  15. #1965
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2010,22:24) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 09 2010,21:29) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Onnea hyvästä valinnasta

    Huoltokirjoja kyllä löytyy, mutta mihin vuosimalliin sen pitäisi olla?
    Niin joo tosiaan sehän tuosta unohtuikin eli vm04 kyseessä.
    ZX-10R 04/05 Service Manual

    Hiiren oikealla --> Tallenna nimellä.
    thänks *

    Ekaa kertaa nyt on mihinkään omistamaani kapistukseen huoltokirja olemassa. Varmasti helpompi tehdä remppaa kun ei tarvitse kaikkea itse keksiä ja pähkäillä.
    Kyllähän tuo helpottaa huomattavasti juurikin tuossa, kun ei tarvitse pähkäillä kaikkea itse.

    Btw. mistäpäin Tamperetta voi uuden kymppikawan bongata?



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  16. #1966
    Hervannasta löytyy jos nyt vaan löytyy sopiva kampe sopivaan hintaan mutta eiköhän tälläi loppu kesästä
  17. #1967
    Lainaa (vuohi @ Elo. 09 2010,21:27) kirjoitti
    Jaahas huomenna sitten pitäisi lähteä kymppiä hakemaan kotio * 24tkm huolto on kyseisestä pyörästä vissiin tehtävä nyt jossain kohtaa ja venttiilin säätöön pitäisi ainakin ne välykset tietää eikä huoltomanuskastakaan varmaan haittaa olisi. Onkohan intterwebissä huoltokirjaa missään saatavilla ja tietääkö joku sanoa noi välykset?
    Onnittelut uudesta tykistä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #1968
    Joo ihan perus hyvä käyttöpelihän sieltä löytyi. Vähän käytönjälkiä ja 2-kilpinen mutta tuolla ei niin ole väliä kun tuskin tulee pysymään kumipuoli alaspäin jatkossakaan

    Varusteita on ihan kivasti: akran täysränni, kommanderi, vapaavirtaussuodin ja sifteri. Ohjausiskaria huutaa kyllä vielä aika pahasti lyhyen lenkin perusteella.

  19. #1969
    Lainaa (vuohi @ Elo. 10 2010,22:12) kirjoitti
    Joo ihan perus hyvä käyttöpelihän sieltä löytyi. Vähän käytönjälkiä ja 2-kilpinen mutta tuolla ei niin ole väliä kun tuskin tulee pysymään kumipuoli alaspäin jatkossakaan *

    Varusteita on ihan kivasti: akran täysränni, kommanderi, vapaavirtaussuodin ja sifteri. Ohjausiskaria huutaa kyllä vielä aika pahasti lyhyen lenkin perusteella.

    Ainakin sellaisella värityksellä, että ei ihan heti ole tulossa toista samanlaista vastaan

    Kyllähän tuo 2004 vuosimalli huutaa sitä ohjausiskaria jos aletaan vähän lujempaa ajamaan.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  20. #1970
    Kuinka niin huutaa ohjausiskaria?en ainakaan koe omaani kovin pahaksi puisteleen esim 1000tls suikka on paljon pahempi.Olisiko alustan säädöllä merkitystä omallani ajan rataakin eikä kyllä puistele,pudottaa keulaa sentin verran niin eipä ole niin herkkä keulaileen.
  21. #1971
    Lainaa (2705 @ Elo. 10 2010,22:39) kirjoitti
    Kuinka niin huutaa ohjausiskaria?en ainakaan koe omaani kovin pahaksi puisteleen esim 1000tls suikka on paljon pahempi.Olisiko alustan säädöllä merkitystä omallani ajan rataakin eikä kyllä puistele,pudottaa keulaa sentin verran niin eipä ole niin herkkä keulaileen.
    öööö.... Itse en ehkä menis keulaa laskemaan alas päin jos pyörä tuntuu jo valmiiksi vähän levottomalta ajottain...
  22. #1972
    Niin se alusta kannattaa laittaa kuntoon niin rauhoittuu aika paljon.Kyllä se keulan lasku vain parantaa ajoa,kääntyykin hieman paremmin ja pitäähän pyörällä luonnetta olla.Laittaa vaikka hondan jos haluaa tasaisen pyörän
  23. #1973
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 10 2010,22:21) kirjoitti
    Ainakin sellaisella värityksellä, että ei ihan heti ole tulossa toista samanlaista vastaan
    Sitä mäkin ajattelin, että eipähän tuu samanlaista vastaan..
    Samat katteet tulossa

    Onnittelut vuohelle uudesta pyörästä! Katotaan satutaanko vielä saamaan harvinainen näky aikaseks ja 2x west 10R:ää samalle ratapäivälle
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  24. #1974
    Morjens 10R omistajat!

    Multa löytyy sitten vihreestä 10R-09:stä osia jos sattuu
    vaikka pelit lipsumaan joskus. Elikäs esim. katteet täydellisenä, valot jne jne.. vakioputki, clip on, jalkatappeja, vakiovälitykset ja ketjut jne...
    Kaikki on otettu kilpapyörää tehdessä irti uusina osina.
    Mieluiten myyn tietysti isompana satsina sopivalla hinnalla.

    050-4867549
  25. #1975
    Jaahas vähän kerkes motarilla tossa kurvailemaan ja kyllähän se prkl ihan miehekkäästi vetää, tai kai sen kuulukin jos dynolapussa lukee 175 takaselta

    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
  26. #1976
    Tulipas sitten asenneltua Gipron Atrekin. Katotaas miten pyörän käytös muuttuu.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  27. #1977
    Lainaa (vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
    Ebaystä näyttäis löytyvän. Ja carpimoto.com vois olla kans.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #1978
    Lainaa (vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
    Ja samalla vaihdekaavion kääntö. *

    Suosittelen lämpimästi.
    Supermoto
  29. #1979
    Lainaa (2705 @ Elo. 10 2010,22:39) kirjoitti
    Kuinka niin huutaa ohjausiskaria?en ainakaan koe omaani kovin pahaksi puisteleen
    Asenna pikakaasu. *
    Supermoto
  30.  
  31. #1980
    Lainaa (jaulis @ Elo. 11 2010,17:13) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 11 2010,14:06) kirjoitti
    Jalkatapit ja niiden rungot on vähän huonossa hapessa ja mieli tekisi säädettäviä tappeja, tietääkö joku mistä saisi halvat ja hyvät?
    Ja samalla vaihdekaavion kääntö. *

    Suosittelen lämpimästi.
    Joo kaavio kääntyy samalla jos saan sifterin toimimaan samalla kytkimellä kuin nyt jotenkin järkevästi.
Sivu: 66 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876116 ... ViimeinenViimeinen