Sivu: 64 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 4629:sta
  1. #1891
    Lainaa (JuhoK @ Kesä. 30 2010,22:16) kirjoitti
    Joo niin vähän meinasinki. Pitää lähipäivinä yrittää katsoa miltä se näyttää.
    Hanki nyt hyvä mies kiireellä huoltomanuaali
    Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  2. #1892
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
    ..........Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.
    Jos pyörä on tuolla +40km päässä sillä hetkellä, niin kyllä sitä mielummin kysyy minkä kokoinen pultti siellä on, kuin lähtee sinne asti mittailemaan yhden pultin kokoa
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  3. #1893
    Lainaa (JuhoK @ Kesä. 30 2010,21:26) kirjoitti
    Miten pääsee ilmansuodattimeen käsiksi -04 kympissä?
    ZX-10R 04-05 Service Manual
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  4. #1894
    Kiitoksia tosta manuaalista! Pyörä pesuun (1400km/3pvä ja muutama hyönteinen pyörässä) ja tankkia irrottamaan
    ZX-10R----> 690smc-r
  5. #1895
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 01 2010,07:21) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
    ..........Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.
    Jos pyörä on tuolla +40km päässä sillä hetkellä, niin kyllä sitä mielummin kysyy minkä kokoinen pultti siellä on, kuin lähtee sinne asti mittailemaan yhden pultin kokoa
    Moikka Kepa !
    Joko on Akrapovic asennettu. Kerros nyt kuinka kävi vikavalon kanssa.Sorry siitä mutterin mittaus jutusta, asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  6. #1896
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 01 2010,07:21) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
    ..........Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.
    Jos pyörä on tuolla +40km päässä sillä hetkellä, niin kyllä sitä mielummin kysyy minkä kokoinen pultti siellä on, kuin lähtee sinne asti mittailemaan yhden pultin kokoa
    Moikka Kepa !
    Joko on Akrapovic *asennettu. Kerros nyt kuinka kävi vikavalon kanssa.Sorry siitä mutterin mittaus jutusta, asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Nou hätä

    Akrapoviccia olis tarkoitus asennella sunnuntaina ja maanantaina pyörä penkitykseen.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  7. #1897

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    ...asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  8. #1898
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 02 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    ...asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms...
    Owned
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9. #1899
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 02 2010,18:25) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 01 2010,07:21) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
    ..........Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.
    Jos pyörä on tuolla +40km päässä sillä hetkellä, niin kyllä sitä mielummin kysyy minkä kokoinen pultti siellä on, kuin lähtee sinne asti mittailemaan yhden pultin kokoa
    Moikka Kepa !
    Joko on Akrapovic *asennettu. Kerros nyt kuinka kävi vikavalon kanssa.Sorry siitä mutterin mittaus jutusta, asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Nou hätä

    Akrapoviccia olis tarkoitus asennella sunnuntaina ja maanantaina pyörä penkitykseen.
    Kaikki ihan jees
    Pistä sitten heti kuvaa dyno käppyrästäsi näytille !
    Parhain Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  10. #1900
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 02 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    ...asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms...
    Lukase se juttu nyt korjattuna.Tein virheen kun en katsellut itse tarkastanut juttua kun alkoi väsyttää.........se oli vain
    Jarrujen parannus ehdoitus mikä ei ole mitään tee se itse modien rakentelua tms mistä *aiemmin oli keskustelua.Tarkoitin tietysti jarrusatuloiden mäntiä, kun työ sylintereitä on kaiketi aika vaikeaa lyhentää---------ajatuksena vain oli saada lämpökatko männän ja palan väliin, jotta liika lämmön johtavuus paloilta ei välittyisi 10 R n tokicon jarrusatuloille, eikä sitten kuumentais, tai kiehauttais jarrunestettä ainakaan samalla tavalla kuin vakiot sillä seurauksella että jarrukahva ei alkaisi pohjaan ennen aikojaan. On noi ajoturvallisuutta parantavat modifikaatiot poikkeuksetta toteutettu eikä ole jääneet vain suunnittelu asteelle. Minun linjani rakentelemisessa on aina ollut, ettei tehdä mitään räpellyksiä joitain osia ostetaan toiset valmistetaan itse.Taidetaan kuitenkin tehdä titaanista kokonaan täysin originaalien mittojen mukaiset jarru sylinterien männät mitä siinä on viritelmää sehän käy jo ilmi siitäkin ,että tuli jo kommenttia että homma toimii sillä tavalla eli olin kuitenkin tavallaan oikeilla jäljillä ko.asiassa siis tokicoista saa toimivat ! *ainakin paremmat kuin ennen.........
    lomien jälkeen testataan Terveisin kaikille *
    Foorumilla osa porukasta vain kyttää mistä toisen kirjoittamasta viestistä tai uudesta aiheesta vois aukoa päätään ja kuitenkin suurin osa ottaa uudet aiheet ihan ok ja antaa asiallisen kommentin aiheeseen mitä mieltä on asiasta.



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  11. #1901

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 03 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 02 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    ...asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms...
    ajatuksena vain oli saada lämpökatko männän ja palan väliin, jotta liika lämmön johtavuus paloilta ei välittyisi 10 R n tokicon jarrusatuloille, eikä sitten kuumentais, tai kiehauttais jarrunestettä ainakaan samalla tavalla kuin vakiot sillä seurauksella että jarrukahva ei alkaisi pohjaan ennen aikojaan. On noi ajoturvallisuutta parantavat modifikaatiot poikkeuksetta toteutettu eikä ole jääneet vain suunnittelu asteelle. Minun linjani rakentelemisessa on aina ollut, ettei tehdä mitään räpellyksiä joitain osia ostetaan toiset valmistetaan itse.Taidetaan kuitenkin tehdä titaanista kokonaan täysin originaalien mittojen mukaiset jarru sylinterien männät mitä siinä on viritelmää sehän käy jo ilmi siitäkin ,että tuli jo kommenttia että homma toimii sillä tavalla eli olin kuitenkin tavallaan oikeilla jäljillä ko.asiassa siis tokicoista saa toimivat ! *ainakin paremmat kuin ennen.........
    lomien jälkeen testataan Terveisin kaikille *
    Foorumilla osa porukasta vain kyttää mistä toisen kirjoittamasta viestistä tai uudesta aiheesta vois aukoa päätään ja kuitenkin suurin osa ottaa uudet aiheet ihan ok ja antaa asiallisen kommentin aiheeseen mitä mieltä on asiasta.
    Miksi muuten suunnittelet tuollaista parannusta? Gulfin nestehän ratkaisi kaikki kiehumisongelmat ja jarruongelmatkin oli vain kuskien korvien välissä?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  12. #1902
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 03 2010,08:05) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 03 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 02 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    ...asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms...
    ajatuksena vain oli saada lämpökatko männän ja palan väliin, jotta liika lämmön johtavuus paloilta ei välittyisi 10 R n tokicon jarrusatuloille, eikä sitten kuumentais, tai kiehauttais jarrunestettä ainakaan samalla tavalla kuin vakiot sillä seurauksella että jarrukahva ei alkaisi pohjaan ennen aikojaan. On noi ajoturvallisuutta parantavat modifikaatiot poikkeuksetta toteutettu eikä ole jääneet vain suunnittelu asteelle. Minun linjani rakentelemisessa on aina ollut, ettei tehdä mitään räpellyksiä joitain osia ostetaan toiset valmistetaan itse.Taidetaan kuitenkin tehdä titaanista kokonaan täysin originaalien mittojen mukaiset jarru sylinterien männät mitä siinä on viritelmää sehän käy jo ilmi siitäkin ,että tuli jo kommenttia että homma toimii sillä tavalla eli olin kuitenkin tavallaan oikeilla jäljillä ko.asiassa siis tokicoista saa toimivat ! *ainakin paremmat kuin ennen.........
    lomien jälkeen testataan Terveisin kaikille *
    Foorumilla osa porukasta vain kyttää mistä toisen kirjoittamasta viestistä tai uudesta aiheesta vois aukoa päätään ja kuitenkin suurin osa ottaa uudet aiheet ihan ok ja antaa asiallisen kommentin aiheeseen mitä mieltä on asiasta.
    Miksi muuten suunnittelet tuollaista parannusta? Gulfin nestehän ratkaisi kaikki kiehumisongelmat ja jarruongelmatkin oli vain kuskien korvien välissä?
    Kyttääjä... *
    Supermoto
  13. #1903
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 03 2010,08:05) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 03 2010,02:44) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Heinä. 02 2010,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 02 2010,02:29) kirjoitti
    ...asia on vain niin että en pidä hirveästi niistä itsetehdyistä viritelmistä kun ne ei aina toimi niin kuin pitäis Parhain terveisin *
    Jepjep. Ja toisessa ketjussa suunnittelet modifioivasi jarrusatuloiden työsylintereitä titaaniholkeilla yms...
    ajatuksena vain oli saada lämpökatko männän ja palan väliin, jotta liika lämmön johtavuus paloilta ei välittyisi 10 R n tokicon jarrusatuloille, eikä sitten kuumentais, tai kiehauttais jarrunestettä ainakaan samalla tavalla kuin vakiot sillä seurauksella että jarrukahva ei alkaisi pohjaan ennen aikojaan. On noi ajoturvallisuutta parantavat modifikaatiot poikkeuksetta toteutettu eikä ole jääneet vain suunnittelu asteelle. Minun linjani rakentelemisessa on aina ollut, ettei tehdä mitään räpellyksiä joitain osia ostetaan toiset valmistetaan itse.Taidetaan kuitenkin tehdä titaanista kokonaan täysin originaalien mittojen mukaiset jarru sylinterien männät mitä siinä on viritelmää sehän käy jo ilmi siitäkin ,että tuli jo kommenttia että homma toimii sillä tavalla eli olin kuitenkin tavallaan oikeilla jäljillä ko.asiassa siis tokicoista saa toimivat ! *ainakin paremmat kuin ennen.........
    lomien jälkeen testataan Terveisin kaikille *
    Foorumilla osa porukasta vain kyttää mistä toisen kirjoittamasta viestistä tai uudesta aiheesta vois aukoa päätään ja kuitenkin suurin osa ottaa uudet aiheet ihan ok ja antaa asiallisen kommentin aiheeseen mitä mieltä on asiasta.
    Miksi muuten suunnittelet tuollaista parannusta? Gulfin nestehän ratkaisi kaikki kiehumisongelmat ja jarruongelmatkin oli vain kuskien korvien välissä?
    Osaatko lukea......ei missään vaiheessa GULF jarruneste jutussa mitään luvattu ettei kiehu vain vertailtiin erilaisia tuotteita toisiinsa ja tuli niin asillistakin kommenttia ko. aineen luonteesta, että loppu toteamuksekseni asiassa on että esimerkiksi MOTUL BRF on kiistatta parempi vaativaan race käyttöön kuin minulle suositeltu Gulf.Artikkelista ilmenneiden faktojen perusteella laitan kuitenkin MOTULIN BRF ät myös omaan 10 R ään myös.Siinä aiheen mukana käyttäjiltä saamien kommenttien mukaan on ylivoimaisesti paras hinta/laatu suhde ja on oikea racing neste myös moottoripyörään.Autossa olen käyttänyt Motulin kamppeita jo pitkään.Ole hyvä ja kirjoita itse joku aihe esim MIKSI RR ssä *Loppuu puhti kesken tai katso onko sinulla muille foorumilaisille mitään muuta annettavaa kui toisten tekstien kyttäily. Kuitenkin luulen että kiloseen RR Hondaan riittävät myös ne Gulffit !!!
    PS hyvä paska kommenttien jättömesta on Suomi-24 chat
    Kesä Terveisin * kts ed. kommentti kyttääjä * sen on kirjoittanut mies joka on aina tosissaan...



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #1904
    Todii,

    Akra ruuvattu kiinni. Jokunen tunti siinä meni, että pyörä oli taas ajokunnossa. Piti hetken aikaa pyöritellä niitä putken palasiakin, että mitä kuuluu minne, kun oli atomeina tämä koko putki tullessaan. Mahtavat mörinät lähtee *

    Penkitys edessä vielä tänään, niin saadaan säädötkin kohdalleen.

    Edit:

    Penkitys siirtyy viikolla eteenpäin.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  15. #1905
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 05 2010,08:58) kirjoitti
    Todii,

    Akra ruuvattu kiinni. Jokunen tunti siinä meni, että pyörä oli taas ajokunnossa. Piti hetken aikaa pyöritellä niitä putken palasiakin, että mitä kuuluu minne, kun oli atomeina tämä koko putki tullessaan. Mahtavat mörinät lähtee *

    Penkitys edessä vielä tänään, niin saadaan säädötkin kohdalleen.

    Edit:

    Penkitys siirtyy viikolla eteenpäin.
    Moikka Kepa
    Kiva kuulla ,että sait asennettua Akran vihdoinkin alle. Kerros nyt kuinka kävi sen vikavalo härdellin..toimiiko vain vaijerit irroittamalla, nyt kun on kokoränni alla ParhainTerveisin *
    ps *eikös ole komeet soundit



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  16. #1906
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 06 2010,01:07) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 05 2010,08:58) kirjoitti
    Todii,

    Akra ruuvattu kiinni. Jokunen tunti siinä meni, että pyörä oli taas ajokunnossa. Piti hetken aikaa pyöritellä niitä putken palasiakin, että mitä kuuluu minne, kun oli atomeina tämä koko putki tullessaan. Mahtavat mörinät lähtee *

    Penkitys edessä vielä tänään, niin saadaan säädötkin kohdalleen.

    Edit:

    Penkitys siirtyy viikolla eteenpäin.
    Moikka Kepa
    Kiva kuulla ,että sait asennettua Akran vihdoinkin alle. Kerros nyt kuinka kävi sen vikavalo härdellin..toimiiko vain vaijerit irroittamalla, nyt kun on kokoränni alla ParhainTerveisin *
    ps *eikös ole komeet soundit
    Moi,

    Vikavalo palaa koska lambdat ovat irti tällä hetkellä. Eliminaattorit ovat tulossa.

    Siellähän se servo pyörii samaan tapaan kuin ennenkin - nyt vain ilman vaijeria. Ei tästä mitään vikavaloa tule, koska ei se tajua mitään siitä, että vaijerit eivät ole kiinni. Sitten saadaan vikavalo jos poistetaan koko moska sieltä, mutta siihen en jaksanut lähteä koska se ei itseäni siellä haittaa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  17. #1907
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 06 2010,07:22) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 06 2010,01:07) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 05 2010,08:58) kirjoitti
    Todii,

    Akra ruuvattu kiinni. Jokunen tunti siinä meni, että pyörä oli taas ajokunnossa. Piti hetken aikaa pyöritellä niitä putken palasiakin, että mitä kuuluu minne, kun oli atomeina tämä koko putki tullessaan. Mahtavat mörinät lähtee *

    Penkitys edessä vielä tänään, niin saadaan säädötkin kohdalleen.

    Edit:

    Penkitys siirtyy viikolla eteenpäin.
    Moikka Kepa
    Kiva kuulla ,että sait asennettua Akran vihdoinkin alle. Kerros nyt kuinka kävi sen vikavalo härdellin..toimiiko vain vaijerit irroittamalla, nyt kun on kokoränni alla ParhainTerveisin *
    ps *eikös ole komeet soundit
    Moi,

    Vikavalo palaa koska lambdat ovat irti tällä hetkellä. Eliminaattorit ovat tulossa.

    Siellähän se servo pyörii samaan tapaan kuin ennenkin - nyt vain ilman vaijeria. Ei tästä mitään vikavaloa tule, koska ei se tajua mitään siitä, että vaijerit eivät ole kiinni. Sitten saadaan vikavalo jos poistetaan koko moska sieltä, mutta siihen en jaksanut lähteä koska se ei itseäni siellä haittaa.
    Jos kerran kuitenkin vikavalo syttyi kun lambdat poistaa muistaakseni itse kommentoit , että mitäs tekemistä tällä on lamdojen kanssa siihen valon palamiseen tai jotain sinne päin...lamdat on poistettava kokoputken asennuksen yhteydessä.Servo/vikavalo elinattori kytketään siihen servon pistokkeeseen.Sit ei turhaan *enään pyöri ja FI valokin toimii kuinka pitäis.Kuinka muuten nyt ennen penkitystä toimii..
    Hyvät kesät




    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  18. #1908
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 06 2010,11:48) kirjoitti
    Jos kerran kuitenkin vikavalo syttyi kun lambdat poistaa muistaakseni itse kommentoit , että mitäs tekemistä tällä on lamdojen kanssa siihen valon palamiseen tai jotain sinne päin...lamdat on poistettava kokoputken asennuksen yhteydessä.Servo/vikavalo elinattori kytketään siihen servon pistokkeeseen.Sit ei turhaan *enään pyöri ja FI valokin toimii kuinka pitäis.Kuinka muuten nyt ennen penkitystä toimii..
    Hyvät kesät
    Tarkoitin silloin aiemmin, että mitä tekemistä on servoeliminatorilla ja lambdojen poisottamisesta johtuvalla vikavalolla.......
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #1909
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 06 2010,12:48) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 06 2010,11:48) kirjoitti
    Jos kerran kuitenkin vikavalo syttyi kun lambdat poistaa muistaakseni itse kommentoit , että mitäs tekemistä tällä on lamdojen kanssa siihen valon palamiseen tai jotain sinne päin...lamdat on poistettava kokoputken asennuksen yhteydessä.Servo/vikavalo elinattori kytketään siihen servon pistokkeeseen.Sit ei turhaan *enään pyöri ja FI valokin toimii kuinka pitäis.Kuinka muuten nyt ennen penkitystä toimii..
    Hyvät kesät
    Tarkoitin silloin aiemmin, että mitä tekemistä on servoeliminatorilla ja lambdojen poisottamisesta johtuvalla vikavalolla.......
    Ei se mitään pääasia kun saat 10 n lyöntiin ja ylimääräiset valot siitä hairitsemästä pois !.Vaihdoin omaani juuri uudet öljyt siis täysisynteettiset Bel Rayt EXS 10W/50 toimii hyvin.On ollut jatkuvasti foorumilla puhetta, että vain osa synteeiset tai mineraalit se on paskapuhetta ! Öljyt pitää valita käyttötarkoituksen ja vaihtovälin mukaan. Nyt voi alkaa sitten antaa kunnolla happea fillarille kun kesäkin on noin hienolla mallilla Parhain terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  20. #1910
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 05 2010,08:58) kirjoitti
    Todii,

    Akra ruuvattu kiinni. Jokunen tunti siinä meni, että pyörä oli taas ajokunnossa. Piti hetken aikaa pyöritellä niitä putken palasiakin, että mitä kuuluu minne, kun oli atomeina tämä koko putki tullessaan. Mahtavat mörinät lähtee *
    Äänistä en tiedä, mutta on paljon paremman näköinen kuin alkuperäisillä putkilla. Pääsi ihaileen kun Kawa oli ilman pressua
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  21. #1911
    Lainaa (-JuhaK- @ Heinä. 10 2010,00:03) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 05 2010,08:58) kirjoitti
    Todii,

    Akra ruuvattu kiinni. Jokunen tunti siinä meni, että pyörä oli taas ajokunnossa. Piti hetken aikaa pyöritellä niitä putken palasiakin, että mitä kuuluu minne, kun oli atomeina tämä koko putki tullessaan. Mahtavat mörinät lähtee *
    Äänistä en tiedä, mutta on paljon paremman näköinen kuin alkuperäisillä putkilla. Pääsi ihaileen kun Kawa oli ilman pressua
    Ai oot käyny katselemassa Mut kyllähän noi nyt näköäkin tuohon toi. Ne vakioputket oli niin tylsän näköset ja kuuloset.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  22. #1912
    Tulipas taas ostettua pientä hilpettä pyörään. Tilasin Ebaysta tuplakuplan. 40e toimituskuluineen. Katotaas mitä tulee
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  23. #1913
    Jahas. Pyörä penkitetty, mutta oli tullut pieniä mutkia matkaan lambdojen puuttumisen vuoksi. Lambdojen tilalla oli eliminaattorit, koska näitä siihen suositeltiin laitettavaksi.

    Asiasta oltiin yhteydessä Dynojettiin suoraan ja heidän kantansa on ilmeisesti muuttunut - nimittäin suosittelevat nyt jatkossa, että lambdat pidetään kiinni pyörässä. Nyt kun lambdoja ei ole, niin pyörää ei saada säätöihin tietyllä kierrosalueella. Pitää siis ruuvata lambdat kiinni, koska nyt pyörä käy huonosti, kun se säätää seoksia miten sattuu noilla tietyillä kierroksilla.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  24. #1914
    Moro.käyttin keulan huollosssa ja pähkäilen säätöjen kans,Oisin kyselly et paljon porukalla on putkien päältä mitattuna kolmiopalaan eli kuinka alaalla pidätte keulaa??jotain osviittaa antaavaa jos löytys.Koska keulan korkeus muuttu huollon jälkeen ku oli noi stefat paskana kun ostin pyörän,,
  25. #1915
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 12 2010,11:27) kirjoitti
    Jahas. Pyörä penkitetty, mutta oli tullut pieniä mutkia matkaan lambdojen puuttumisen vuoksi. Lambdojen tilalla oli eliminaattorit, koska näitä siihen suositeltiin laitettavaksi.

    Asiasta oltiin yhteydessä Dynojettiin suoraan ja heidän kantansa on ilmeisesti muuttunut - nimittäin suosittelevat nyt jatkossa, että lambdat pidetään kiinni pyörässä. Nyt kun lambdoja ei ole, niin pyörää ei saada säätöihin tietyllä kierrosalueella. Pitää siis ruuvata lambdat kiinni, koska nyt pyörä käy huonosti, kun se säätää seoksia miten sattuu noilla tietyillä kierroksilla.
    Pikku kikkailua vain.Ei se mitään lambdoja tarvitse vain PC 3 sen ja ammattimiehen tekemän kartan komentajaan kummallista tietoa Dynojetiltä
    Parhain terveisin
    ps ei minullakaan mitään lambda eliminaattoreja ole !
    ei vikavalot vilkuttele ja 10 R kulkee tosi raikkasti alhaalta ylös.
    Millä kierrosalueella on sun probleemat .Itse en ole nähnyt kenelläkään kiinni pyörän vakio lambdoja Akran full racing completessa , laajakaista lambdan voi asentaa jos haluaa vaparissakin seurata ajossa,vedoissa seoksia voihan..
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  26. #1916
    Lainaa (torotoro @ Heinä. 12 2010,19:11) kirjoitti
    Moro.käyttin keulan huollosssa ja pähkäilen säätöjen kans,Oisin kyselly et paljon porukalla on putkien päältä mitattuna kolmiopalaan eli kuinka alaalla pidätte keulaa??jotain osviittaa antaavaa jos löytys.Koska keulan korkeus muuttu huollon jälkeen ku oli noi stefat paskana kun ostin pyörän,,
    Maku asia ! aloita vakio säädöistä.Tottakai keula oli matalalla, kun öljyt mäellä Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  27. #1917
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 12 2010,19:28) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Heinä. 12 2010,11:27) kirjoitti
    Jahas. Pyörä penkitetty, mutta oli tullut pieniä mutkia matkaan lambdojen puuttumisen vuoksi. Lambdojen tilalla oli eliminaattorit, koska näitä siihen suositeltiin laitettavaksi.

    Asiasta oltiin yhteydessä Dynojettiin suoraan ja heidän kantansa on ilmeisesti muuttunut - nimittäin suosittelevat nyt jatkossa, että lambdat pidetään kiinni pyörässä. Nyt kun lambdoja ei ole, niin pyörää ei saada säätöihin tietyllä kierrosalueella. Pitää siis ruuvata lambdat kiinni, koska nyt pyörä käy huonosti, kun se säätää seoksia miten sattuu noilla tietyillä kierroksilla.
    Pikku kikkailua vain.Ei se mitään lambdoja tarvitse vain PC 3 sen *ja ammattimiehen tekemän kartan komentajaan *kummallista tietoa Dynojetiltä *
    Parhain terveisin *
    ps ei minullakaan mitään lambda eliminaattoreja ole !
    ei vikavalot vilkuttele ja 10 R kulkee tosi raikkasti alhaalta ylös.
    Millä kierrosalueella on sun probleemat *.Itse en ole nähnyt kenelläkään kiinni pyörän vakio lambdoja Akran full racing completessa , *laajakaista lambdan voi asentaa jos haluaa vaparissakin seurata ajossa,vedoissa seoksia voihan..
    Ilmeisesti -06 ja -07 malleissa on jotain pieniä eroja (esim. lambda eliminatorit ovat erilaiset). Haluaisinkin kuulla muilta -07 10R:n omistajilta, että mikä on teidän lambdojen tilanne?

    Nämä alueet mitä ei saada säätöihin ovat lähinnä "tyhjäkäyntituntumassa". Ongelman pitäisi korjaantua, kun laitan lambdat kiinni. Eliminaattoreilla saatin kyllä vikakoodit pois eli FI valo ei palanut, mutta tällä ei ollut vaikutusta pyörän käytökseen - eli se halusi pakosta säätää noilla tietyillä alueilla näitä seoksia. Nyt siellä on tilanne se, että PC säätää näitä seoksia ja sitten pyörän oma ECU korjaa PC:n tekemät säädöt. Ollaan tälläisessä ikuisessa loopissa ja pyörän käynti ei ole paras mahdollinen.

    Dynojetin sivullakin on maininta ko. pyörän kohdalla:

    "Currently the Power Commander does NOT override the closed loop area on European Models"



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  28. #1918
    Mulla on tossa 08:ssa Akran putki ja pyörän omat lambdat kiinni. Hyvin toimii. PCV ei myöskään säädä closed loop aluetta euroopan malleissa. En tiedä mikä alue se on, mutta luultavasti alakierrosaluetta ei voi säätää?
  29. #1919
    Lainaa (raikkonen @ Heinä. 12 2010,23:45) kirjoitti
    Mulla on tossa 08:ssa Akran putki ja pyörän omat lambdat kiinni. Hyvin toimii. PCV ei myöskään säädä closed loop aluetta euroopan malleissa. En tiedä mikä alue se on, mutta luultavasti alakierrosaluetta ei voi säätää?
    Ivans TRE 009 siinä kawasakin mallissa on ominaisuus joka tasaa tyhjäkäynnin 06-07 mallissa tiedustelkaa !
    Jo käväisy motoringin sivuilla riittänee............
    Niin kuin ne sanoo Proplem Solved ja sama ominaisuus taitaa löytyä myös Gipro Atresta jota saa hätään Stormilta
    molemmat yhteensopivia mm. Dynojetin powercommanderien kanssa..........Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  30.  
  31. #1920
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Heinä. 12 2010,19:34) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Heinä. 12 2010,19:11) kirjoitti
    Moro.käyttin keulan huollosssa ja pähkäilen säätöjen kans,Oisin kyselly et paljon porukalla on putkien päältä mitattuna kolmiopalaan eli kuinka alaalla pidätte keulaa??jotain osviittaa antaavaa jos löytys.Koska keulan korkeus muuttu huollon jälkeen ku oli noi stefat paskana kun ostin pyörän,,
    Maku asia ! aloita vakio säädöistä.Tottakai keula oli matalalla, kun öljyt mäellä Terveisin *
    Just tän tiedon tarvitsinkin...
Sivu: 64 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674114 ... ViimeinenViimeinen