Raikkonen on oikeassa vakio kamppeiden suhteen,mutta mielestäni vm 06-07 Titaaninen alkukäyrästö kikkeineen kannattaa säästää,siitä saa asia kamppeen jos haluaa vaikka välillä toista putkea kokeilla esim sivuputki tms, mutta ne normi takapöntöt ei taida kuitenkaan olla sitä maailman kaupallisinta tavaraa kuitenkaan.Jos itse vaihdan pyörän niin kaikki kikkeet jää kiinni, mutta myyn hienosti rakennetun pyörän asiasta ymmärtävälle oikeaan hintaan.Kun jopo on oikein huolella rakennettu niin se on jo raiskauksen yritys melkein... jos siitä kaikki kikkeet irti repii *(raikkonen @ Kesä. 22 2010,07:55) kirjoitti
Parhaat terveiset Raikkoselle ja kaikille muille
vakio vermeet on surogaattia tavaraa !
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Eihän sitä etuakselia millään muulla kiinni tarvitse pitää kuin kiristää vain toisen puolen iskarin alapään kuusiokolomutterit ensi kiinni, siitten vasta kiristää akselin...(-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:52) kirjoitti
Parhain Terveisin
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Tuli talvella itsekin tilattua samasta paikasta Nissin satulat ja viimein viikonloppuna vaihdettua paikalleen. Samalla vaihdoin teräspunosletkut.(Grosse @ Joulu. 01 2009,20:22) kirjoitti
Ja huomaako eroa... Huhhuh, olipa entiset jarrut kuin jostain vanhasta moposta näihin verrattuna. Ei helvata, että puree nyt hyvin ja välittömästi. Oli kyllä loistava upgrade.
Lasikuitukatteet odottavat vielä paikalleen laittoa. Ajovalolle pitäisi keksiä ensin korvaava ratkaisu. Uudet vilkut tuli gsxr:n vilkullisten peilien mukana (tarvikeosia, ei Suzukin tekemiä). Taakse näkee näillä tosi hyvin ja paikalleenkin menivät melko kivuttomasti. Villkujen liittimet eivät ihan identtiset olleet mutta sopivat silti yhteen.
zx-10r -04
Sen Evolution line complete systeemin db -killerit käy suoraan Racing lineen Product code 105567 (V-TUV002/LEFT)Noise reduction insert(-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:54) kirjoitti
-104968 (V-TUV002/RIGHT)Noise reduction insert
Model year 2006/2007
Ja sitten röörit hiljenee apparallekkin Parhain Terveisin
ps Teetä tollaiset pihinä putken pätkät jollain metalli heebolla jos et niitä aina käytä![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Myös noille orggis Tokicoille *voi myös tehdä upgradin niitä muuttamalla pientä koneistusta ja jarrusylinterien materiaali ja vahvuus muutosta....,mutta jos Nissinit ovat ok hyvä niin..(niko80 @ Kesä. 22 2010,23:48) kirjoitti
Minä olisin kyllä sovitellut samantien Brembot.
Omaan käyttööni riittää Brembon työsylinteri ja punosletkut. Taitaa sekin mennä jo hieman hifistelyn puolelle. Parhain terveisin *-niillä orggis jarruilla on ajettu ihan kilpaakin kai ne kuskit sitten mennyt greenille lepäileen kun jarrut ei enään pidä
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
*KÖH* tuota... tehtaan korjaamokäsikirjassa sanotaan näin:(Kauhukahvailija @ Kesä. 22 2010,23:27) kirjoitti
- Asenna akseli
- Kiristä mutteri 127Nm
- Laske pyörä pukilta alas ja pumppaa keulaa 4-5 kertaa jotta akseli asettuu paikalleen
- Kiristä oikeanpuoliset kiristysruuvit 20Nm
- Kiristä vasemmanpuoliset kiristysruuvit 20Nm
- Suorita em. kiristys kahteen kertaan
Näin ei jää putkiin mitään ylimääräisiä jännityksiä.
![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Noilla palikoilla (Brembon työsylinteri ja punosletkut) meikä veti viime kesänä apparalla pääsuoran jarruista rengaspinoon, kun etujarrukahva pohjasi. Takajarrulla kammo sladissa yritin taittaa hevosenkenkään sisään, mutta vauhtia oli liikaa. Sitten lopuksi mopo ihan poikittain kallistettuna rengaspinoon. Mopo tietty nurin. Vauriot: Alakatteet naarmuilla ja stongan paino naarmuilla, oik. jalkatappi poikki ja startin koppa halki.(Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,00:37) kirjoitti
Jos jarrupalojen hinnalla saa Känädästä uudet toimivat jarrusatulat (ZZR1400 Nissinit) jarrupaloineen niin se on pakko-ostos *
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Sm sarjassa kymppejä on kyllä.(slaideri @ Kesä. 19 2010,00:05) kirjoitti
SB-A:ssa saman verran, "nimekkäin" kawa-kuski vois olla Sami Penna.
SB-B:ssa nopeesti muisteltuna 5kpl, siellä jopa kärjessä komeilee yksi -08 kymppi,kuskina Uotisen Harri.
Ja jokkiksessa on kymppejä listan mukaan 5kpl ja 6R pari.
Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
Tulipas semmoinen ajatus ilmoille, että mitä tuon "servon" kanssa muuten tehdään, kun vaihdetaan putkisto? Se otetaan pois päältä, mutta mites sen saa niin, että ei tule mitään virhekoodia tms?![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
2 vaihtoehtoa:(-kepa- @ Kesä. 23 2010,22:44) kirjoitti
- otat servosta vaijerit irti, muutoin jätät sen pontevana surraamaan paikoilleen.
- laitat servon tilalle servo eliminatorin. Vai mikä butterfly eliminator se nyt on joka huijaa ECUa luulemaan että servohan se siellä toimii.
Eka vaihtoehto on mulla toiminut jo 2 vuotta ihan mukisematta.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
No nehän on vähän siihen tyyliin tehty kuin(dYNY @ Kesä. 23 2010,08:43) kirjoitti
mukana kootessa tarvitaan liimatuubi ja kokoomis ohjeet
Parhain terveisin![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Noilla eväillä kyllä jo pärjätä, mites muuten palat ja jarrusatulat .....(dYNY @ Kesä. 23 2010,08:53) kirjoitti
Ei heti noin äkkiseltään uskoisi mutta täytyy kokeilla sitten vähän varovaisemmin parhain Terveisin![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
EE-Speed hyvinkää ja osta ivansin Kawasakin servo eliminaattori , vaijerit ja servo pois eikä vika valo pala enään hinta about 125e(-kepa- @ Kesä. 23 2010,22:44) kirjoitti
Plug and play sen servon johtoon pistoke kiinni ja menoksi
Terveisin![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Silloin oli orkkis jarrusatulat ja uudet orkkis jarrupalat.(Kauhukahvailija @ Kesä. 24 2010,03:21) kirjoitti
Nyt on noi ZZR 1400 jarrusatulat, eikä tollasista ongelmista ole hajuakaan.![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Kiitos vinkistä täytyypäs paneutua asiaan vähän tarkemmin(dYNY @ Kesä. 24 2010,07:38) kirjoitti
Vähän vain arvelluttaa noi vakio palat, mutta kyllä niiden pitäisi olla kuitenkin riittävät kun niiden kuntokin oli ok
Täytyy tehdä pikku lisäpäivitys myös jarruille. Kyllä kai ne Nissinit sitten ovat paljon paremmat kun on monet jo testannut ja muutos toimii hyvin
Hyvää juhannusta etukäteen kaikille parhain Terveisin![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Taidanpa siis ottaa vaijerit irti, kiitos vastauksestasi(Goofy S @ Kesä. 23 2010,22:56) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Tolla vaihtoehdolla mee sitten esim. ostaan mustaa teippiä FI valon päälle(-kepa- @ Kesä. 24 2010,16:05) kirjoitti
Huom !valoa tarvitaan muuhunkin.Kts manual
Voin vain kokemuksesta sanoa että sen valon tuijottamiseen kyllästyy tosi pian
Muuten mistäs enään näet milloin öljyn paineet ok kun voi mittariin et voi enään luottaa.Siitä seurauksena voi tulla oikein V...........
Parhain Terveisin
Hyvää juhannusta kaikille !
ps Sullehan tuli kokoränni Saksasta aiotko ne vakio lambdat asentaa siihen Akrapoviciin
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Mutta jos servoa ei poisteta, vaan otetaan siitä vaan vaijerit irti, niin alkaako FI-valo silloin palamaan? Mitäs Kauhukahvailija itse teit lambdan kanssa, kun laitoi Akran rännin?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Jos pelkät vaijerit ottaa irti, niin ei ala palamaan.. siellähän se servo pyörii normaalisti, eikä se tajua ettei vaijerit ole kiinni.
- P
Heitin hevon kuuseen tietysti,.Perkele on oikeassa , kun vain vaijerit repii niin ok, mutta kun irtiotetaan lambdat yms on sun hankittava servoelinaattori sitten Proplems Solved terveisin *(-kepa- @ Kesä. 26 2010,12:50) kirjoitti
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.
On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..
Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Kokemuksia tästä modista: http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=51847
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Jep. Vastukset ovat halpoja elektroniikka liikeissä.(-kepa- @ Kesä. 26 2010,19:26) kirjoitti
No, saahan noilla eliminattoreilla vaikka pitkän listan "modeista" kun myy pyörää...![]()
Supermoto
Ei muuta kuin rakenteleen vain ja testaileen. Vaikka komponentit maksais kiinassa 10 centtiä niin ei se servoeliminaattori *ole vain pelkät komponentit.Ne täytyy vain ensin rakentaa toimivaksi.Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.eikös sun kannata kokeilla ekana väännellä putket paikoilleen ja katsoa kuis kävi.(-kepa- @ Kesä. 26 2010,19:26) kirjoitti
Kun revit lambdat irti vikavalo syttyy,jos lyöt lambdat katittomaan Akraan.......... try it Terveisin *
ps Kyllä myös ne TRE Modit jotka on itse rakenneltuja(nettiohjeiden perusteella) mitä olen nähnyt on aika hirveitä kräpellyksiä, itse en vaivautuis noihin prokkiksiin vain 100 e tähden.Kovassa menossa yksi pikku bugi noissa sähkö vermeissä riittää ja toista ei kohdalles enään taida sattua...........
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Asiantuntija.(Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
Ps. Kannattaa varoa samalla vaihetta eli suojamaata. Se hioo vielä diodit paskaksi eliminaattoreiden loisvirroista. Nuo pikku bugit on aina pahoja kun kahvailee hulluna eniten. *![]()
Supermoto
No onhan täälläkin sittenkin todellinen asiantuntija moottoripyörien sähkötöissä, ei muuta kuin Jauhis hioo TEE SE ITSE konseptin hommaan kuin hommaan.(jaulis @ Kesä. 27 2010,18:16) kirjoitti
ps.Pistä foorumille oma niksi nurkka että on ainakin hauskaa
Terveisin *
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Tuli viikonloppuna tarkistettua venttiilinvälykset ja vaihdettua sytytystulpat. Ekaa kertaa tehdessä aikaa meni useampi tunti kun huolella koitti tehdä. Välykset oli ok ja muutenkin homma onnistui hyvin. Kilometrejä tällä hetkellä 53tkm.
Seuraavaksi pitäisi alkaa sovittelemaan lasikuitukatteita ja pienempää etulamppua paikalleen.
zx-10r -04
Nostat tankin ylös ja rupeet siitä purkaa niin paljon alaspäin, jotta putsari löytyy.(JuhoK @ Kesä. 30 2010,21:26) kirjoitti
Joo niin vähän meinasinki. Pitää lähipäivinä yrittää katsoa miltä se näyttää.
ZX-10R----> 690smc-r