Sivu: 63 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1861:stä 1890:een 4629:sta
  1. #1861
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 22 2010,07:55) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 22 2010,07:18) kirjoitti
    Kyllä siinä kaikki on. Alunperin yksi osa putkistosta kyllä puuttui, kun myyjä oli unohtanut sen ja tuli nyt jälkitoimituksena.

    Nyt pitää vielä miettiä, että alkaako ruuvaamaan tuota kiinni tuossa kerrostalon pihamaalla, vaiko ajaa tuonne vajaan parin sadan km päähän mopon kans porukoiden työ jossa sitten kunnollinen iso autotalli eikä ongelmia työkalujen puuttumisen kans. Osaako joku sanoa, että mitä avaimia tuossa mahdollisesti tarvitsee ja kannattaako suosiolla siirtyä muualle, kuin tuohon pihamaalle sitä ruuvaileen?

    Btw. jos joku haluaa ostaa jostain kumman syystä 10R:n koko vakioputkiston, niin täältä löytyy piakkoin alle 2000km kiinni ollut yksilö.
    Meet suosiolla johonki sellaseen paikkaan, jossa katto pään päällä ja kunnon työkalut.

    Äläkä myy sitä vakioputkee, koska kukaan ei maksa siitä juuri mitään ja toisekseen saatat tarvita sitä vielä
    Raikkonen on oikeassa vakio kamppeiden suhteen,mutta mielestäni vm 06-07 Titaaninen alkukäyrästö kikkeineen kannattaa säästää,siitä saa asia kamppeen jos haluaa vaikka välillä toista putkea kokeilla esim sivuputki tms, mutta ne normi takapöntöt ei taida kuitenkaan olla sitä maailman kaupallisinta tavaraa kuitenkaan.Jos itse vaihdan pyörän niin kaikki kikkeet jää kiinni, mutta myyn hienosti rakennetun pyörän asiasta ymmärtävälle oikeaan hintaan.Kun jopo on oikein huolella rakennettu niin se on jo raiskauksen yritys melkein... jos siitä kaikki kikkeet irti repii * Parhaat terveiset Raikkoselle ja kaikille muille
    vakio vermeet on surogaattia tavaraa !



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  2. #1862
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:52) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 21 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:06) kirjoitti
    Kertokaas nyt joku, että minkä kokoinen on -07 kymppiärrän taka-aksilan kiinnitysmutteri? Pitäisi osata huomenna ostaa oikean kokoinen hylsy huomenna kotimatkalla eikä huoltomanuskakaan kerro tuon mutterin (tai minkään muunkaan) kokoa.....
    27mm ja etu on 30mm. Toi 27 käy sitten siihen etuakselin kiinni pitämiseen kiristettäessä.
    Kiitos!! *
    Eihän sitä etuakselia millään muulla kiinni tarvitse pitää kuin kiristää vain toisen puolen iskarin alapään kuusiokolomutterit ensi kiinni, siitten vasta kiristää akselin... Parhain Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  3. #1863
    Lainaa (Grosse @ Joulu. 01 2009,20:22) kirjoitti
    En tiedä onko kukaan tätä vielä tehnyt, mutta laitan nyt kuitenkin. Eli tänään tuli postissa kuvissa näkyvät osat.

    /*Image*/
    /*Image*/

    Nissin satulat ovat uudesta ZZR 1400:sta ('08). Menevät päittäin paikalleen. Jarrupalat myös uudet (tulivat satuloiden mukana).

    Tulossa ovat vielä teräspunosletkut.

    Tarkoitus on siis laittaa etujarrut kokonaan uusiksi. Näin pitäisi saada hyvät/erinomaiset jarrut. Alkuperäisethän ovat vähemmän hyvät, varsinkin radalla. Tällä setupilla pitäisi tuon kahvan pohjaamisen loppua ja tuntuman parantua merkittävästi. Lämmöthän noiden alkuperäisten jarrujen (Tokicot) ongelma on ollut.
    Tuli talvella itsekin tilattua samasta paikasta Nissin satulat ja viimein viikonloppuna vaihdettua paikalleen. Samalla vaihdoin teräspunosletkut.

    Ja huomaako eroa... Huhhuh, olipa entiset jarrut kuin jostain vanhasta moposta näihin verrattuna. Ei helvata, että puree nyt hyvin ja välittömästi. Oli kyllä loistava upgrade.

    Lasikuitukatteet odottavat vielä paikalleen laittoa. Ajovalolle pitäisi keksiä ensin korvaava ratkaisu. Uudet vilkut tuli gsxr:n vilkullisten peilien mukana (tarvikeosia, ei Suzukin tekemiä ). Taakse näkee näillä tosi hyvin ja paikalleenkin menivät melko kivuttomasti. Villkujen liittimet eivät ihan identtiset olleet mutta sopivat silti yhteen.
    zx-10r -04
  4. #1864
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:54) kirjoitti
    Tänään saapui paketti Saksasta *




    Nyt säätöaika penkkiin KX-Centteriin ja katotaa mitä tulee Not for road use merkintä änkkäreissä eli ei varmaan radalle mennä..
    Sen Evolution line complete systeemin db -killerit käy suoraan Racing lineen Product code 105567 (V-TUV002/LEFT)Noise reduction insert
    -104968 (V-TUV002/RIGHT)Noise reduction insert
    Model year 2006/2007

    Ja sitten röörit hiljenee apparallekkin Parhain Terveisin
    ps Teetä tollaiset pihinä putken pätkät jollain metalli heebolla jos et niitä aina käytä



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  5. #1865
    Lainaa (niko80 @ Kesä. 22 2010,23:48) kirjoitti
    Lainaa (Grosse @ Joulu. 01 2009,20:22) kirjoitti
    En tiedä onko kukaan tätä vielä tehnyt, mutta laitan nyt kuitenkin. Eli tänään tuli postissa kuvissa näkyvät osat.

    /*Image*/
    /*Image*/

    Nissin satulat ovat uudesta ZZR 1400:sta ('08). Menevät päittäin paikalleen. Jarrupalat myös uudet (tulivat satuloiden mukana).

    Tulossa ovat vielä teräspunosletkut.

    Tarkoitus on siis laittaa etujarrut kokonaan uusiksi. Näin pitäisi saada hyvät/erinomaiset jarrut. Alkuperäisethän ovat vähemmän hyvät, varsinkin radalla. Tällä setupilla pitäisi tuon kahvan pohjaamisen loppua ja tuntuman parantua merkittävästi. Lämmöthän noiden alkuperäisten jarrujen (Tokicot) ongelma on ollut.
    Tuli talvella itsekin tilattua samasta paikasta Nissin satulat ja viimein viikonloppuna vaihdettua paikalleen. Samalla vaihdoin teräspunosletkut.

    Ja huomaako eroa... Huhhuh, olipa entiset jarrut kuin jostain vanhasta moposta näihin verrattuna. Ei helvata, että puree nyt hyvin ja välittömästi. Oli kyllä loistava upgrade.

    Lasikuitukatteet odottavat vielä paikalleen laittoa. Ajovalolle pitäisi keksiä ensin korvaava ratkaisu. Uudet vilkut tuli gsxr:n vilkullisten peilien mukana (tarvikeosia, ei Suzukin tekemiä ). Taakse näkee näillä tosi hyvin ja paikalleenkin menivät melko kivuttomasti. Villkujen liittimet eivät ihan identtiset olleet mutta sopivat silti yhteen.
    Myös noille orggis Tokicoille *voi myös tehdä upgradin niitä muuttamalla pientä koneistusta ja jarrusylinterien materiaali ja vahvuus muutosta....,mutta jos Nissinit ovat ok hyvä niin..
    Minä olisin kyllä sovitellut samantien Brembot.
    Omaan käyttööni riittää Brembon työsylinteri ja punosletkut. Taitaa sekin mennä jo hieman hifistelyn puolelle. Parhain terveisin * -niillä orggis jarruilla on ajettu ihan kilpaakin kai ne kuskit sitten mennyt greenille lepäileen kun jarrut ei enään pidä



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  6. #1866
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 22 2010,23:27) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:52) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 21 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:06) kirjoitti
    Kertokaas nyt joku, että minkä kokoinen on -07 kymppiärrän taka-aksilan kiinnitysmutteri? Pitäisi osata huomenna ostaa oikean kokoinen hylsy huomenna kotimatkalla eikä huoltomanuskakaan kerro tuon mutterin (tai minkään muunkaan) kokoa.....
    27mm ja etu on 30mm. Toi 27 käy sitten siihen etuakselin kiinni pitämiseen kiristettäessä.
    Kiitos!! *
    Eihän sitä etuakselia millään muulla kiinni tarvitse pitää kuin kiristää vain toisen puolen iskarin alapään kuusiokolomutterit ensi kiinni, siitten vasta kiristää akselin... Parhain Terveisin *
    *KÖH* tuota... tehtaan korjaamokäsikirjassa sanotaan näin:

    - Asenna akseli
    - Kiristä mutteri 127Nm
    - Laske pyörä pukilta alas ja pumppaa keulaa 4-5 kertaa jotta akseli asettuu paikalleen
    - Kiristä oikeanpuoliset kiristysruuvit 20Nm
    - Kiristä vasemmanpuoliset kiristysruuvit 20Nm
    - Suorita em. kiristys kahteen kertaan

    Näin ei jää putkiin mitään ylimääräisiä jännityksiä.

    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  7. #1867
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,00:37) kirjoitti
    Omaan käyttööni riittää Brembon työsylinteri ja punosletkut. Taitaa sekin mennä jo hieman hifistelyn puolelle. Parhain terveisin * -niillä orggis jarruilla on ajettu ihan kilpaakin kai ne kuskit sitten mennyt greenille lepäileen kun jarrut ei enään pidä
    Noilla palikoilla (Brembon työsylinteri ja punosletkut) meikä veti viime kesänä apparalla pääsuoran jarruista rengaspinoon, kun etujarrukahva pohjasi. Takajarrulla kammo sladissa yritin taittaa hevosenkenkään sisään, mutta vauhtia oli liikaa. Sitten lopuksi mopo ihan poikittain kallistettuna rengaspinoon. Mopo tietty nurin. Vauriot: Alakatteet naarmuilla ja stongan paino naarmuilla, oik. jalkatappi poikki ja startin koppa halki.

    Jos jarrupalojen hinnalla saa Känädästä uudet toimivat jarrusatulat (ZZR1400 Nissinit) jarrupaloineen niin se on pakko-ostos *



    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  8. #1868
    Lainaa (slaideri @ Kesä. 19 2010,00:05) kirjoitti
    Miksi noilla kympeillä ei menestytä missään kisoissa ? Lukuunottamatta ehkä Ryan Farquhar:ia jossain skotlannin ylängöillä... liikaa tehoako ?
    :lämmityshymiö
    Sm sarjassa kymppejä on kyllä.

    SB-A:ssa saman verran, "nimekkäin" kawa-kuski vois olla Sami Penna.
    SB-B:ssa nopeesti muisteltuna 5kpl, siellä jopa kärjessä komeilee yksi -08 kymppi,kuskina Uotisen Harri.
    Ja jokkiksessa on kymppejä listan mukaan 5kpl ja 6R pari.
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  9. #1869
    Tulipas semmoinen ajatus ilmoille, että mitä tuon "servon" kanssa muuten tehdään, kun vaihdetaan putkisto? Se otetaan pois päältä, mutta mites sen saa niin, että ei tule mitään virhekoodia tms?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  10. #1870
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Tulipas semmoinen ajatus ilmoille, että mitä tuon "servon" kanssa muuten tehdään, kun vaihdetaan putkisto? Se otetaan pois päältä, mutta mites sen saa niin, että ei tule mitään virhekoodia tms?
    2 vaihtoehtoa:
    - otat servosta vaijerit irti, muutoin jätät sen pontevana surraamaan paikoilleen.
    - laitat servon tilalle servo eliminatorin. Vai mikä butterfly eliminator se nyt on joka huijaa ECUa luulemaan että servohan se siellä toimii.

    Eka vaihtoehto on mulla toiminut jo 2 vuotta ihan mukisematta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  11. #1871
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 23 2010,08:43) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 22 2010,23:27) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:52) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 21 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 21 2010,21:06) kirjoitti
    Kertokaas nyt joku, että minkä kokoinen on -07 kymppiärrän taka-aksilan kiinnitysmutteri? Pitäisi osata huomenna ostaa oikean kokoinen hylsy huomenna kotimatkalla eikä huoltomanuskakaan kerro tuon mutterin (tai minkään muunkaan) kokoa.....
    27mm ja etu on 30mm. Toi 27 käy sitten siihen etuakselin kiinni pitämiseen kiristettäessä.
    Kiitos!! *
    Eihän sitä etuakselia millään muulla kiinni tarvitse pitää kuin kiristää vain toisen puolen iskarin alapään kuusiokolomutterit ensi kiinni, siitten vasta kiristää akselin... Parhain Terveisin *
    *KÖH* tuota... tehtaan korjaamokäsikirjassa sanotaan näin:

    - Asenna akseli
    - Kiristä mutteri 127Nm
    - Laske pyörä pukilta alas ja pumppaa keulaa 4-5 kertaa jotta akseli asettuu paikalleen
    - Kiristä oikeanpuoliset kiristysruuvit 20Nm
    - Kiristä vasemmanpuoliset kiristysruuvit 20Nm
    - Suorita em. kiristys kahteen kertaan

    Näin ei jää putkiin mitään ylimääräisiä jännityksiä.

    No nehän on vähän siihen tyyliin tehty kuin
    mukana kootessa tarvitaan liimatuubi ja kokoomis ohjeet
    Parhain terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  12. #1872
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 23 2010,08:53) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,00:37) kirjoitti
    Omaan käyttööni riittää Brembon työsylinteri ja punosletkut. Taitaa sekin mennä jo hieman hifistelyn puolelle. Parhain terveisin * -niillä orggis jarruilla on ajettu ihan kilpaakin kai ne kuskit sitten mennyt greenille lepäileen kun jarrut ei enään pidä
    Noilla palikoilla (Brembon työsylinteri ja punosletkut) meikä veti viime kesänä apparalla pääsuoran jarruista rengaspinoon, kun etujarrukahva pohjasi. Takajarrulla kammo sladissa yritin taittaa hevosenkenkään sisään, mutta vauhtia oli liikaa. Sitten lopuksi mopo ihan poikittain kallistettuna rengaspinoon. Mopo tietty nurin. Vauriot: Alakatteet naarmuilla ja stongan paino naarmuilla, oik. jalkatappi poikki ja startin koppa halki.

    Jos jarrupalojen hinnalla saa Känädästä uudet toimivat jarrusatulat (ZZR1400 Nissinit) jarrupaloineen niin se on pakko-ostos *
    Noilla eväillä kyllä jo pärjätä, mites muuten palat ja jarrusatulat .....
    Ei heti noin äkkiseltään uskoisi mutta täytyy kokeilla sitten vähän varovaisemmin parhain Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  13. #1873
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Tulipas semmoinen ajatus ilmoille, että mitä tuon "servon" kanssa muuten tehdään, kun vaihdetaan putkisto? Se otetaan pois päältä, mutta mites sen saa niin, että ei tule mitään virhekoodia tms?
    EE-Speed hyvinkää ja osta ivansin Kawasakin servo eliminaattori , vaijerit ja servo pois eikä vika valo pala enään hinta about 125e
    Plug and play sen servon johtoon pistoke kiinni ja menoksi
    Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  14. #1874
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 24 2010,03:21) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 23 2010,08:53) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,00:37) kirjoitti
    Omaan käyttööni riittää Brembon työsylinteri ja punosletkut. Taitaa sekin mennä jo hieman hifistelyn puolelle. Parhain terveisin * -niillä orggis jarruilla on ajettu ihan kilpaakin kai ne kuskit sitten mennyt greenille lepäileen kun jarrut ei enään pidä
    Noilla palikoilla (Brembon työsylinteri ja punosletkut) meikä veti viime kesänä apparalla pääsuoran jarruista rengaspinoon, kun etujarrukahva pohjasi. Takajarrulla kammo sladissa yritin taittaa hevosenkenkään sisään, mutta vauhtia oli liikaa. Sitten lopuksi mopo ihan poikittain kallistettuna rengaspinoon. Mopo tietty nurin. Vauriot: Alakatteet naarmuilla ja stongan paino naarmuilla, oik. jalkatappi poikki ja startin koppa halki.

    Jos jarrupalojen hinnalla saa Känädästä uudet toimivat jarrusatulat (ZZR1400 Nissinit) jarrupaloineen niin se on pakko-ostos *
    Noilla eväillä kyllä jo pärjätä, mites muuten palat ja jarrusatulat .....
    Ei heti noin äkkiseltään uskoisi mutta täytyy kokeilla sitten vähän varovaisemmin parhain Terveisin *
    Silloin oli orkkis jarrusatulat ja uudet orkkis jarrupalat.
    Nyt on noi ZZR 1400 jarrusatulat, eikä tollasista ongelmista ole hajuakaan.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  15. #1875
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 24 2010,07:38) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 24 2010,03:21) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Kesä. 23 2010,08:53) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 23 2010,00:37) kirjoitti
    Omaan käyttööni riittää Brembon työsylinteri ja punosletkut. Taitaa sekin mennä jo hieman hifistelyn puolelle. Parhain terveisin * -niillä orggis jarruilla on ajettu ihan kilpaakin kai ne kuskit sitten mennyt greenille lepäileen kun jarrut ei enään pidä
    Noilla palikoilla (Brembon työsylinteri ja punosletkut) meikä veti viime kesänä apparalla pääsuoran jarruista rengaspinoon, kun etujarrukahva pohjasi. Takajarrulla kammo sladissa yritin taittaa hevosenkenkään sisään, mutta vauhtia oli liikaa. Sitten lopuksi mopo ihan poikittain kallistettuna rengaspinoon. Mopo tietty nurin. Vauriot: Alakatteet naarmuilla ja stongan paino naarmuilla, oik. jalkatappi poikki ja startin koppa halki.

    Jos jarrupalojen hinnalla saa Känädästä uudet toimivat jarrusatulat (ZZR1400 Nissinit) jarrupaloineen niin se on pakko-ostos *
    Noilla eväillä kyllä jo pärjätä, mites muuten palat ja jarrusatulat .....
    Ei heti noin äkkiseltään uskoisi mutta täytyy kokeilla sitten vähän varovaisemmin parhain Terveisin *
    Silloin oli orkkis jarrusatulat ja uudet orkkis jarrupalat.
    Nyt on noi ZZR 1400 jarrusatulat, eikä tollasista ongelmista ole hajuakaan. *
    Kiitos vinkistä täytyypäs paneutua asiaan vähän tarkemmin
    Vähän vain arvelluttaa noi vakio palat, mutta kyllä niiden pitäisi olla kuitenkin riittävät kun niiden kuntokin oli ok

    Täytyy tehdä pikku lisäpäivitys myös jarruille. Kyllä kai ne Nissinit sitten ovat paljon paremmat kun on monet jo testannut ja muutos toimii hyvin
    Hyvää juhannusta etukäteen kaikille parhain Terveisin
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  16. #1876
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 23 2010,22:56) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Tulipas semmoinen ajatus ilmoille, että mitä tuon "servon" kanssa muuten tehdään, kun vaihdetaan putkisto? Se otetaan pois päältä, mutta mites sen saa niin, että ei tule mitään virhekoodia tms?
    2 vaihtoehtoa:
    - otat servosta vaijerit irti, muutoin jätät sen pontevana surraamaan paikoilleen.
    - laitat servon tilalle servo eliminatorin. Vai mikä butterfly eliminator se nyt on joka huijaa ECUa luulemaan että servohan se siellä toimii.

    Eka vaihtoehto on mulla toiminut jo 2 vuotta ihan mukisematta.
    Taidanpa siis ottaa vaijerit irti, kiitos vastauksestasi
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  17. #1877
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 24 2010,16:05) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 23 2010,22:56) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 23 2010,22:44) kirjoitti
    Tulipas semmoinen ajatus ilmoille, että mitä tuon "servon" kanssa muuten tehdään, kun vaihdetaan putkisto? Se otetaan pois päältä, mutta mites sen saa niin, että ei tule mitään virhekoodia tms?
    2 vaihtoehtoa:
    - otat servosta vaijerit irti, muutoin jätät sen pontevana surraamaan paikoilleen.
    - laitat servon tilalle servo eliminatorin. Vai mikä butterfly eliminator se nyt on joka huijaa ECUa luulemaan että servohan se siellä toimii.

    Eka vaihtoehto on mulla toiminut jo 2 vuotta ihan mukisematta.
    Taidanpa siis ottaa vaijerit irti, kiitos vastauksestasi
    Tolla vaihtoehdolla mee sitten esim. ostaan mustaa teippiä FI valon päälle
    Huom !valoa tarvitaan muuhunkin.Kts manual
    Voin vain kokemuksesta sanoa että sen valon tuijottamiseen kyllästyy tosi pian
    Muuten mistäs enään näet milloin öljyn paineet ok kun voi mittariin et voi enään luottaa.Siitä seurauksena voi tulla oikein V...........
    Parhain Terveisin

    Hyvää juhannusta kaikille !
    ps Sullehan tuli kokoränni Saksasta aiotko ne vakio lambdat asentaa siihen Akrapoviciin



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  18. #1878
    Mutta jos servoa ei poisteta, vaan otetaan siitä vaan vaijerit irti, niin alkaako FI-valo silloin palamaan? Mitäs Kauhukahvailija itse teit lambdan kanssa, kun laitoi Akran rännin?



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #1879
    Jos pelkät vaijerit ottaa irti, niin ei ala palamaan.. siellähän se servo pyörii normaalisti, eikä se tajua ettei vaijerit ole kiinni.

    - P
  20. #1880
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 26 2010,12:50) kirjoitti
    Mutta jos servoa ei poisteta, vaan otetaan siitä vaan vaijerit irti, niin alkaako FI-valo silloin palamaan? Mitäs Kauhukahvailija itse teit lambdan kanssa, kun laitoi Akran rännin?
    Heitin hevon kuuseen tietysti,.Perkele on oikeassa , kun vain vaijerit repii niin ok, mutta kun irtiotetaan lambdat yms on sun hankittava servoelinaattori sitten Proplems Solved terveisin *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  21. #1881
    Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.

    On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..

    Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  22. #1882
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  23. #1883
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 26 2010,19:26) kirjoitti
    Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.

    On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..

    Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
    Jep. Vastukset ovat halpoja elektroniikka liikeissä.

    No, saahan noilla eliminattoreilla vaikka pitkän listan "modeista" kun myy pyörää...
    Supermoto
  24. #1884
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 26 2010,19:26) kirjoitti
    Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.

    On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..

    Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
    Ei muuta kuin rakenteleen vain ja testaileen. Vaikka komponentit maksais kiinassa 10 centtiä niin ei se servoeliminaattori *ole vain pelkät komponentit.Ne täytyy vain ensin rakentaa toimivaksi.Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.eikös sun kannata kokeilla ekana väännellä putket paikoilleen ja katsoa kuis kävi.
    Kun revit lambdat irti vikavalo syttyy,jos lyöt lambdat katittomaan Akraan.......... try it Terveisin *
    ps Kyllä myös ne TRE Modit jotka on itse rakenneltuja(nettiohjeiden perusteella) mitä olen nähnyt on aika hirveitä kräpellyksiä, itse en vaivautuis noihin prokkiksiin vain 100 e tähden.Kovassa menossa yksi pikku bugi noissa sähkö vermeissä riittää ja toista ei kohdalles enään taida sattua...........



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  25. #1885
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 26 2010,19:26) kirjoitti
    Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.

    On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..

    Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
    Ei muuta kuin rakenteleen vain ja testaileen. Vaikka komponentit maksais kiinassa 10 centtiä niin ei se servoeliminaattori *ole vain pelkät komponentit.Ne täytyy vain ensin rakentaa toimivaksi.Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.eikös sun kannata kokeilla ekana väännellä putket paikoilleen ja katsoa kuis kävi.
    Kun revit lambdat irti vikavalo syttyy,jos lyöt lambdat katittomaan Akraan.......... try it Terveisin *
    ps Kyllä myös ne TRE Modit jotka on itse rakenneltuja(nettiohjeiden perusteella) mitä olen nähnyt on aika hirveitä kräpellyksiä, itse en vaivautuis noihin prokkiksiin vain 100 e tähden.Kovassa menossa yksi pikku bugi noissa sähkö vermeissä riittää ja toista ei kohdalles enään taida sattua...........
    Asiantuntija.


    Ps. Kannattaa varoa samalla vaihetta eli suojamaata. Se hioo vielä diodit paskaksi eliminaattoreiden loisvirroista. Nuo pikku bugit on aina pahoja kun kahvailee hulluna eniten. *
    Supermoto
  26. #1886
    Lainaa (jaulis @ Kesä. 27 2010,18:16) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 27 2010,17:50) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Kesä. 26 2010,19:26) kirjoitti
    Olen ymmärtänyt, että servo eliminator tarvitaan silloin, kun halutaan poistaa tämä servo kokonaan pyörästä eikä jätetä sitä sinne yksikseen huutelemaan. Kun tuon poistaa, niin siinä saa vähän kyllä tilaa esim. PC:lle.

    On muuten aika kallis tuo Ivans servo eliminator. Maksaa varmaan 1€ noi osat mitä tuo servo eliminator sisältää..

    Mitäs tekemissä tällä on Lambdan kanssa?
    Ei muuta kuin rakenteleen vain ja testaileen. Vaikka komponentit maksais kiinassa 10 centtiä niin ei se servoeliminaattori *ole vain pelkät komponentit.Ne täytyy vain ensin rakentaa toimivaksi.Mitä siihen rakenteluun tulee taitaa tulla aika vaikeaksi, koska muistaakseni ennen juhannusta kyselit apua nopeesti kun halusit tietää takakselin mutterin koon , kun ei löytynyt vastausta manuskasta.Jos ei osaa pultin kokoa mitata ei kyllä kannattais servoelinaattoarin rakentelemisesta edes haaveillakkaan.eikös sun kannata kokeilla ekana väännellä putket paikoilleen ja katsoa kuis kävi.
    Kun revit lambdat irti vikavalo syttyy,jos lyöt lambdat katittomaan Akraan.......... try it Terveisin *
    ps Kyllä myös ne TRE Modit jotka on itse rakenneltuja(nettiohjeiden perusteella) mitä olen nähnyt on aika hirveitä kräpellyksiä, itse en vaivautuis noihin prokkiksiin vain 100 e tähden.Kovassa menossa yksi pikku bugi noissa sähkö vermeissä riittää ja toista ei kohdalles enään taida sattua...........
    Asiantuntija.


    Ps. Kannattaa varoa samalla vaihetta eli suojamaata. Se hioo vielä diodit paskaksi eliminaattoreiden loisvirroista. Nuo pikku bugit on aina pahoja kun kahvailee hulluna eniten. *
    No onhan täälläkin sittenkin todellinen asiantuntija moottoripyörien sähkötöissä, ei muuta kuin Jauhis hioo TEE SE ITSE konseptin hommaan kuin hommaan.
    ps.Pistä foorumille oma niksi nurkka että on ainakin hauskaa
    Terveisin *



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  27. #1887
    Tuli viikonloppuna tarkistettua venttiilinvälykset ja vaihdettua sytytystulpat. Ekaa kertaa tehdessä aikaa meni useampi tunti kun huolella koitti tehdä. Välykset oli ok ja muutenkin homma onnistui hyvin. Kilometrejä tällä hetkellä 53tkm.

    Seuraavaksi pitäisi alkaa sovittelemaan lasikuitukatteita ja pienempää etulamppua paikalleen.
    zx-10r -04
  28. #1888
    Miten pääsee ilmansuodattimeen käsiksi -04 kympissä?
    ZX-10R----> 690smc-r
  29. #1889
    Lainaa (JuhoK @ Kesä. 30 2010,21:26) kirjoitti
    Miten pääsee ilmansuodattimeen käsiksi -04 kympissä?
    Nostat tankin ylös ja rupeet siitä purkaa niin paljon alaspäin, jotta putsari löytyy.
  30.  
  31. #1890
    Joo niin vähän meinasinki. Pitää lähipäivinä yrittää katsoa miltä se näyttää.
    ZX-10R----> 690smc-r
Sivu: 63 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen