Komentajassa on defaulttina 0-kartta, eli ei mitään muutosta. Mutta lataa Dynojetin sivuilta muutama eri versio, jotka vastaavat pyöräsi palikoita ja kokeile miten ne toimii.(-kepa- @ Kesä. 03 2010,17:56) kirjoitti
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Juuri ruuvailin komentajan kiinni ja latasin tuon vakiopyörälle tarkoitetun kartan sinne. Kävin ajamassa pienen testilenkin ja kyllä sen vaikutuksen huomasi jo nyt. Vastaa esim. kaasuun paremmin(-JuhaK- @ Kesä. 04 2010,19:37) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Onnittelut!(timppal @ Kesä. 04 2010,19:26) kirjoitti
Aivan upea mopo.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Loistava valinta(timppal @ Kesä. 04 2010,19:26) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Harmittaa ku ei ehi ajelee olleskaa. 08 kymppi ja 3200 mittarissa, säälittävää
onko noissa 10r vehkeissä mitään suurempia vikoja vm.07-09?
himottais ostaa ehkäpä toi "uudempi" malli ja oon yrittäny katella onko pahempia onkhelmia mut tuntuu et porukka vääntää enemmän vaan vakuutusten hinnoista
monelta (tyhmältäkö) vaan kuullut et älä osta wikasakia![]()
Tjoo, tyhmältä kyllä tai sanotaanko että suomessa tuntuu olevan merkkiuskollisuus vaan niin pirun vahvaa, että kaikki muut merkit on paskoja, paitsi se millä itse sattuu köröttelemään.(rete123 @ Kesä. 05 2010,09:44) kirjoitti
Se on ihan se ja sama, minkä japsin laitat. Kaikki ovat nykypäivänä aika hemmetin lujasti tehtyjä.
Mua itseäni näissä Kawioissa puhututtaa se so called attitude! Tuokin on osittain kuvitelmaa, mutta Kawan markkinointiosasto ja suunnittelijat (pyörien ulkonäkö) ovat onnistuneet hemmetin hyvin tämän mielikuvan rakentamisessa. Sounditkin ovat myllyssä yleensä Kawamaisen raa-at jopa vakiohilppeillä. Mun mielestä vähän semmoinen Japanin Ducati.
- P
Tämmönen tulossa Saksasta
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Hyvä kokoränni Akrapovicilta 06-07 ZX10 R Kawaan..Onko mukana Akran omat noise killerit...Jos ei ole, eipä taida Ahvenistolle olla asiaa kuin määrättyinä rata ajo päivinä. Minulla on saman oloinen putkisto alla vain titaanivaimentimin, sovitteet ovat tarkkoja kuin hienoa automaattikelloa kasaisi.Osta valmiiksi uudet orig.kuparitiivisteet ja kunnon jousenvetokoukku ennen asennusta valmiiksi.Minun 10 r-06 antoi pikku komentajan säädöillä ja BMC norm. vapaavirtaus suodattimella takanakilta 171 hv hankkimasi kokoputkisto on melko äänekäs ilman noise killereitä kun antaa vähän kahvaa(-kepa- @ Kesä. 06 2010,20:02) kirjoitti
Asentamani putken product code on 105192 *S-K10R3-ZT Complete system Racing line johon voi myös ostaa Akran kalliit N-killerit myös jälkiasennuksena jos tarvitsee.Kyllä muuttuu jo putkenvaidolla sen huomaat *Onneksi olkoon hyvän putken hankinnalle . Kannattava hankinta ja tärkein. Kun penkittelet pistä dynokäyrää *heti näytille.Itse en usko kovinkaan paljon noihin netistä ladattaviin valmis softiin Commanderille.Alkuun hyvä, mutta mielipiteitä on monia ja kaikki pyörät on tavallaan yksilöitä enemmän tai vähemmän *![]()
![]()
Parhain Terveisin *
Kyllä kerkiää jos on kiire
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Ei ole killereitä. Kiitos vinkeistä, täytyypä käydä ostamassa. Pyörä on menossa penkkiin kunhan saan putken kiinni. Laitan kyllä käyrää tänne näkyville sitten.
Tuleekos tuossa asennuksessa eteen muuta ihmeellistä näin yleensä mitä pitää ottaa huomioon?
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
tervehdys! olisin tässä aikeissa ostamassa 10R:ää ja ajattelin kysäsistä vm. 04 pyörästä millainen se on ajoasennoltaan, sopiiko hyvin tälläisellä 175cm/95kg kokoiselle kuskille...onko mitään perusvikoja mitä kannattaa hiukan katsella ennen ostopäätöstä yms. vai kannattaako katsella uudempia...?!![]()
ZX12R vm.2004
muzzy 1427cc yms.
Tuossa edellä on 45 sivua juttua kympistä. Sieltä ei löytynyt vastausta ?(Simppa70 @ Kesä. 07 2010,13:46) kirjoitti
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Ei siinä mitään ihmeellistä tule.Ainoa minkä kanssa voi joutua tekemään pikku kikka kuutosen on oikea alakate .Se ajaa ehkä putkeen kiinni.Alakatteet ovat toisissaan kiinni sellaisella kaariraudalla.vasen alakate on raudassa kiinni niillä Kawasakin omilla nippeleillä taas oikean puoleinen on kiinni 2 ruuvilla siinä samassa raudassa Voit joutua pistään pikkasen pidemmät ruuvit ja n sentin pitkän puslan putkenpatkän tms.kaariraudan ja alakatteen väliin ,jotta vasen alakate ei ota kiinni uuteen putkeen eli tulee sentin ulos päin, koska putket käy välillä aika lämpöisenä Eli vain pikku sovittelua.Kokoa kaikki ensin saman niinkuin ne oli silloin näet tavitsetko ylipäätään mitään... Asennukset sujuu hyvin kun putsaat vanhat pakoaukon kupari tiivisteet pois uusien alta Terveisin *(-kepa- @ Kesä. 07 2010,07:31) kirjoitti
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
ON PERUS VIKA OLLA OSTAMATTA KAWASAKI ZX 10 R(Simppa70 @ Kesä. 07 2010,13:46) kirjoitti
Terveisin
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Joopajoo. Ei ole muni Ninjassa mekaanista vikaa, tarvii viedä BW:n huoltoon että saadaan piuha kiinni ja nähdään mahdollisia vikakoodeja tms. Nyt epäillään ettei kone saa bensaa kun kierrokset on yli sen 7000--> bensapumppu, ecu???
Kiva ajella kuin mummo, hitaasti ja varovasti.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Tuli hankittua 10r -04 ensimmäiseks pyöräks ja hyvä peli on.. tuntus potkua riittävästi olevan ihan noin vakiona.
Eli ei ole vetoja yli 7000? Hiljaa kaasua lisäämällä kierrokset nousee kuitenkin ylemmäs?(Teppoman @ Kesä. 09 2010,08:05) kirjoitti
Onko tietoa, että "suodatin" olis joskus puhdistettu?
Bensapumpun sisällä on sihti ja ainakin itellä oli ihan tukossa, kun viime kesänä sen aukasin. Kannattaa se ensin kattoa.
https://www.mprengas.fi
uusi 10-r 09=08 kuski ilmoittautuu
virallisesti vasta huomenna mut taitaa huominen mennä![]()
![]()
Saako tuota uusimman kympin ohjausiskaria muokattua toimivaksi? On alunperin niin onneton. Jos jollain on tietoa että kuka tekee ja mihin hintaan niin saa kertoa.
Öhlinssi paska, ai jaa. Säätönuppihan on kierretty täysin auki. Ei muuta kuin säätämään... vai mikä sen paskaks tekee ?(Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Siis onko sulla 2010 malli?`Sisuskaluja ne on noihin -08/-09 malleihin muutelleet. Jäykemmillä öljyillä kuulemma toimii paremmin. Eipä siinä vakiona kovasti vaimennustehoa ole(Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
. Uuteen -10 malliin iskaria pitäis olla kuitenkin jo parannettu, kun vanha on saanut niin paljon negatiivista palautetta. Siis uusimman uuden iskarin kohtalosta ei ole tietoa miksi se vielä on huono.
Yksi vaihtoehto on hommata kokonaan uusi aftermarket iskari.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Niinhän ne jossain kovasti väittää (jenkkipalstoilla muistaakseni), ettei ole lähelläkään samaa tasoa noi tehdasasennetut / merkeille toimitetut vaimentimet esim. Öhlarilta, kuin mitä sitten itse myyvät jälkiasennusosina.
Olisko ettei hinnat nouse ihan hirveiksi, niin laadusta on sitten hieman tingitty versus jälkiasennusiskarinsa. Toisaalta en usko, että esim. Öhlins lähtisi hirveästi nimeään pilaamaan täyttä tuubaa valmistamalla..
- P
Kysäseppä tualta---> http://www.mp-racing.fi/(Nro:13 @ Kesä. 10 2010,00:30) kirjoitti
Ainoa ero on sisällä olevassa säätöneulassa jossa tehdasasenetussa on ohivuotoreikä. Neulan vaihtamalla siitä saa toimivan. Eli ei mitään syytä ostaa jotain muuta vaimenninta.(Perkele @ Kesä. 10 2010,09:37) kirjoitti
Ja kaikki tämä vain sen takia, että kukaan tampio ei mene vääntämään säätöä tappiin ja sen seurauksena aja itteään hengiltä. Hienoa tämä jenkkiläinen tuotevastuulaki häsmäkkä![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Mitä sitä pelkkää iskaria vaihtamaan kun koko pyörä on täys paska... siis kaikki riippuu siitä keltä kysyy.
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Vaikka sama tarra päällä onkin,
oli iskarin toiminnassa kuitenkin havaittava ero, -08:iin vaihdettiin alkuper. tilalle vanhasta kinneristä vastaavantyyppinen vaimennin (huollettu=ehjä ja toimiva) Kyseessä siis iso-Ö:n
kaupasta ostettu viriviri-iskari.
Ehkä siitä alkuperäisestäkin olisi saanut helposti muokattua, silloin ei ehtinyt/ ollut tarvetta enempiä perehtyä.
Muutokset ehkä heiltä:
-Motoracing Company
-Topi Service
-Gustafsson Racing
Tosin kunnon McGyver tekee itse ja säästää.
Aihetta sivuten, en tiedä onko kyseessä vain psykologinen vaikutus ja onnettomat sattumat, mutta aivan kuin vaikuttaisi wp:eenkin laatu hieman notkahtaneen erään pienen markkinamuutoksen jälkeen tässä vuosia sitten...
(Oranssipaitaiset ei saa hermostua)
Buahahaha, ei helevetti nyt Shervin pääsi MCN:ään huippumodatun Kawansa kera!!!
- P
Joo tosiaan oma on -08. Vai on ne sitä uudistettuun gen3:een parannellu. Joo täytyy soitella Motoracingiin.
Toippari; mikä kiristää?
Moikka Raikkonen ja Muut Foorumilaiset(raikkonen @ Kesä. 10 2010,10:19) kirjoitti
Hyvä paikka huollattaa öhlins ym jousitukset on Racing Kaukonen Pälkäneellä Hieman toiset hinnat kuin MP-Racing Valtuutettu Öhlins ym iskarit, keulahuollot,Takaiskarit tms. Hommat onnistuu.......
Kesä Terveisinps. Saa toimivaksi 10R alkuperäisen
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND