Sivu: 59 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1741:stä 1770:een 4629:sta
  1. #1741
    Lainaa (raikkonen @ Touko. 26 2010,22:09) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Touko. 26 2010,21:52) kirjoitti
    Tulipas sitten vähän ostettua palikkaa omaan pyörään. Commanderi Usasta ja Akran kokoränni Saksasta. Ihanan kallista *
    Kuinka kallista?
    No oikeasti se oli halpaa kun vertasi suomihintoihin. n. 1ke maksoi yhteensä.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #1742
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Höpö höpö. Aivan lussuja ne on... Äkkiä taikomaan ne kaiken ratkaisevat kymmenen lisäheppaa.*
    Supermoto
  3. #1743
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2010,16:48) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Höpö höpö. Aivan lussuja ne on... Äkkiä taikomaan ne kaiken ratkaisevat kymmenen lisäheppaa.*
    Täytyy ruveta taikomaan, mutta missähän se niin iso ylämäki on että se 10 hv tarvitaan olen sellainen että jos tarvii taikoa euro niin taion 10 samalla vaivalla. Nyt taikakaluja etsiskellessä on ainakin hubaa terveisin lussun mopon kuljettaja



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  4. #1744
    Täällä tuore kymppiärrän omistaja! Viikon verran ajellut ja tykännyt olen. *
    Kawasaki ZX-10R -04
  5. #1745
    Lainaa (InnerFilth @ Touko. 28 2010,01:03) kirjoitti
    Täällä tuore kymppiärrän omistaja! Viikon verran ajellut ja tykännyt olen. *
    Hyvä valinta
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  6. #1746
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Onkohan täällä nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa?

    Koitan ainakin itse pysytellä alta poissa tuolla Toijalan pillurinksalla...
    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  7. #1747
    Lainaa (Olli79 @ Touko. 28 2010,08:02) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Onkohan täällä nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa?

    Koitan ainakin itse pysytellä alta poissa tuolla Toijalan pillurinksalla...
    Sitä uutta MDPV:tä taitaa olla jo ihan tosissaan liikenteessä. Toivottavasti saisivat sen jo äkkiä luokiteltua huumausaineeksi *

    Ja tänään pitäisi sitten lähteä kesän avaus prätkäreissulle kuuden muun hölmön kanssa ja vettä tulee ajoittain kuin esterin perseestä. Suuntana siis länsisuomi. Sielläpäin pitäisi kohta alkaa selkenemään jos vaan sadetutkaan on uskominen.
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  8. #1748
    Lainaa (InnerFilth @ Touko. 28 2010,01:03) kirjoitti
    Täällä tuore kymppiärrän omistaja! Viikon verran ajellut ja tykännyt olen. *
    Hyvä valinta onneksi olkoon
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  9. #1749
    Lainaa (jaulis @ Touko. 27 2010,16:48) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Höpö höpö. Aivan lussuja ne on... Äkkiä taikomaan ne kaiken ratkaisevat kymmenen lisäheppaa.*
    Taiottu on tuossa odottaa pari pikku laatikkoa taikakaasu laitteita,rpm controllerit ym kaikki kikkeet terveeseen tehonlisään lussuun täytyy vähän ryydittää ettei jää sukisukin tai esim tms tehopyörän jalkoihin jalkoihin tääytyy vain odotella pc 3 sen hubia että pääsee asentamaan veikkaan että puskee sen verran ettei jalkoihin jää on ne saatu autoissakin toimiin ehkä lussussa myös parhain terveisin
    ps ehkä ne kuitenkin laitetaan varttimailin aikakorttia varten....... Toivottavasti ei takanakki sula alle seuraavassa dyno tehonmittauksessa ja säädoissä



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  10. #1750
    Lainaa (Olli79 @ Touko. 28 2010,08:02) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Onkohan täällä nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa?

    Koitan ainakin itse pysytellä alta poissa tuolla Toijalan pillurinksalla...
    Ei taida tosiaankaan olla kaikki inkkarit kanootissa ilmeisesti, mutta mitä sillä sitten on niin väliä ...........
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  11. #1751
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 29 2010,00:41) kirjoitti
    Lainaa (Olli79 @ Touko. 28 2010,08:02) kirjoitti
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
    Aina kun puhutaan 2006 mallin Kawasakeista sanotaan lussu, mistä se lussu on oikein kotoisin kohta tulee muutos näihin puheisiin mielestäni ei lussuja kilolsia olekaan vaan lussuja kuskeja on eikä niitä tarvi etsiä Japanista asti.Mistä vaan mallista saa kovan luokan laitteen jos viitsii vähän käyttää rahaa, ammattitaitoa ja aikaa. Autoni oli jo japanista tullessaan yli 400 hv vakio ainakin lähes.. vm-98 en tiedä mitä siinä tehoa on nyt kun sen rakentaminen on loppu vaiheessa epäilisin varovaisesti arvioiden n 650 hv takanakeilta ilman kaasuja ahdot 1 bar ja on tieliikenne laillinen myös ehkä myös -06 kawaan saadaan ryyditettyä sen verran että pahat puheet loppuvat kun saan vain aikaa tehdä mitä nyt täytyy pyörän laittaminen kuitenkin on vielä halpaa lystiä autoihin verrattuna ei mikään vuosimalli ole mikään kriteeri sille mikä on lussu ja mikä ei.Etsin käytetyn pyörän jotta olisi jotain haastetta mitä parantaa.Tällä hetkellä yritän vain kekittyä ajo ominaisuuksien tms parantamiseen, koska nyt jo on tehoa arkeen riittävästi.Ratkaiseva tekijä on teho-painosuhde pistetään myöhemmin tehon mittaus käyrät näytille loppuu se ainainen vuosimallien välisistä tehoista nariseminen nää jutut menee vähän samaan tyyliin kuin että 5 cm kin riittää onneen parhain terveisin kaikille, lisäksi tahtoisin sanoa että jo kaikki nyky tekniikan 600 cc pyörät vähän kutiteltuina ovat kovallekkin jätkälle riittäviä jos vain kääntää kahvaa riittävästi...........merkistä huolimatta
    kaikki taitaa olla sitä kikkelin venyttely tyyliä PS tåytyis muistaa että kawasakin lopputehoja ei voi suomessa todellisesti mitata kun lähin penkki mistä realistisen patopaineen *180 kmh saa Englannissa *RAM AIR SYSTEMIIN *BY GREEN TEAM KAWASAKI HI- PERFORMANCE
    Onkohan täällä nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa?

    Koitan ainakin itse pysytellä alta poissa tuolla Toijalan pillurinksalla...
    Ei taida tosiaankaan olla kaikki inkkarit kanootissa ilmeisesti, mutta mitä sillä sitten on niin väliä ...........
    Jotenkin veikkaan että kanootti on täynnä kaljaa... Mutta kyllä ne höyryt sieltä haihtuu
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #1752
    Kuka myy suomessa pikakaasua -08 ZX10R:ään?
  13. #1753
    Kit-osana saanee Sumekolta tai jälleenmyyjiltä, maksaa mansikoita ja hiukan persettä päälle.

    Esim. Dominon pikakaasua saa Stormilta, muitakin varmasti on.
    '03 ZX6R
  14. #1754
    Laittaisin robymoton koska siihen saa käypäset vaijerit suoraan,eikä tarvii rakennella ihmeellisyyksiä.Laadukasta kamaa muutenkin...!Maahantuoja Motoring ja varmaan kaikilta diilereiltä löytyy...
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!
  15. #1755
    Lainaa (cool´eri @ Tammi. 26 2010,21:23) kirjoitti
    Kertokaapa kuuluuko teidän 10-Ärrien keulasta "naksunaa" kun pyörää työntää/ajaa eteenpäin ja etujarrua painelee nopeasti? Omasta kuuluu ja on ihan samanlainen ääni kun ohjauslaakeri olisi löysässä tai kulunut mutta kun pyörä on 06-mallinen ja ajettu 11000 km niin ei luulis em.ongelmia vielä olevan. Kolaripyörä kyllä kyseessä että keulakin varmaan voinut olla irti. Ärsyttävä tollanen klappi. Tää on kyllä eka pyörä missä on nk.radiaalijarrut mutta en nyt jaksa uskoa että niistä tuollainen ääni tulisi. Keula näyttää ihan suoralta ja jos putket olisivat väärät niin keula varmaan takertelisi liikkuessaan ja liemet valuisi ulos. Runko on laser-mitattu ja suoraksi todettu paperien mukaan. Ohjauslaakeriin ei vaan mulla ole kiristystyökalua mutta jos siihen soveltaisi tee se itse-välineitä niin vois kokeilla sitä laakerin kireyttä. Normaalia tuollainen tuskin on. *


    No niin keulan klappi ja sen aiheuttaja löytyi. Toisesta keulaputkesta alkoi valumaan liemet ulos ja kun putket korjattiin ja lisättiin öljyä niin välys ja "lonksuminen" loppui. Stefojen vaihtaja epäili että pyörään olisi jo aikaisemminkin keula korjattu. Pyörällä on nyt ajettu 13tkm ja jo kolmannet stefat sun muut paikallaan. Millään muulla pyörälläni ei moista hommaa ole tarvinnut tehdä näin usein. 2-pyöränä oleva turbo-Hornettikin on ajettu 33 tkm eikä keula vielä hikoile öljyä. Onko Kymppi saanut aikaisemmin sairaasti keulasikaa vai mistä johtuu että keulasta alkaa näin nopeasti litkut valumaan ulos? *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  16. #1756
    Lainaa (InnerFilth @ Touko. 28 2010,01:03) kirjoitti
    Täällä tuore kymppiärrän omistaja! Viikon verran ajellut ja tykännyt olen. *
    Aito ja alkuperäinen ZX10R . Onnittelut!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #1757
    Lainaa (Nro:13 @ Touko. 29 2010,19:15) kirjoitti
    Kuka myy suomessa pikakaasua -08 ZX10R:ään?
    Motoringista!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #1758
    Täällä myös tuore 10R:n omistaja. R6 meni vaihdossa ja eilen hain 2005 Ninjan ja ajelin sen samantien 24t huoltoon.
    On se aika traktori, alle neljän tuhannen kierroksen tärisee niin perkeleesti, onkohan normaalia? Huoltojampan mukaan on, enkä kyllä epäile hänen ammattitaitoaan. R6:sen jälkeen tuntuu vaan niin kummalta.
    Toinen ongelma on se, että kone alkoi pätkimään jossain 7000 kierroksen kohdalla. Tuntui kuin joku olisi vetänyt käsijarrun yhtäkkiä päälle pari kertaa. Kone nykii pari kolme kertaa ja lähtee taas vetämään. Mikähän siinä on?
    Muuten pyörä tuntui pirun hyvältä ja jotenkin jämäkältä, vaihteisto oli tarkka ja kaasuun vastasi viiveettömästi. Mittaristo on kyllä surkea, tosin eipä sitä paljon ehdi katsella kun tuntuu että koko ajan pitää kiihdyttää ja viihdyttää. Ajoasento on mulle piirun verran mukavampi kuin R6:ssa ja penkki on parempi. Äänet vakioputkella on aikas rouheat.
    Tänään vuorossa mutkapätkien valloitusta
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  19. #1759
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 01 2010,08:40) kirjoitti
    Täällä myös tuore 10R:n omistaja. R6 meni vaihdossa ja eilen hain 2005 Ninjan ja ajelin sen samantien 24t huoltoon.
    On se aika traktori, alle neljän tuhannen kierroksen tärisee niin perkeleesti, onkohan normaalia? Huoltojampan mukaan on, enkä kyllä epäile hänen ammattitaitoaan. R6:sen jälkeen tuntuu vaan niin kummalta.
    Toinen ongelma on se, että kone alkoi pätkimään jossain 7000 kierroksen kohdalla. Tuntui kuin joku olisi vetänyt käsijarrun yhtäkkiä päälle pari kertaa. Kone nykii pari kolme kertaa ja lähtee taas vetämään. Mikähän siinä on?
    Muuten pyörä tuntui pirun hyvältä ja jotenkin jämäkältä, vaihteisto oli tarkka ja kaasuun vastasi viiveettömästi. Mittaristo on kyllä surkea, tosin eipä sitä paljon ehdi katsella kun tuntuu että koko ajan pitää kiihdyttää ja viihdyttää. Ajoasento on mulle piirun verran mukavampi kuin R6:ssa ja penkki on parempi. Äänet vakioputkella on aikas rouheat.
    Tänään vuorossa mutkapätkien valloitusta *
    Kyllähän se varmaankin hiukan tärisee, mutta mikä sitten on "niin perkeleesti"? Täriseekö koko laite, vai hiukan vaan kaasukäsi puutuu?

    Se nyt on ainakin selvää, että mitään moottorin pätkimistä ei kuulu tapahtua. Onko siinä vakioputki kiinni?
  20. #1760
    Koko vekotin tärisee kuin horkassa, mutta tosiaan vain alle 4000 kiekan. Tuntui että katteet lentää turnan tuuttiin siitä tärinästä. Vähän niinkuin olisi nappularenkaat alla, harvinaisen isoilla nappuloilla varustettuna.

    Vakioputki on kiinni. Pyörä on täysin vakio.

    Voisko olla että jotkut sakat olisi päässeet koneessa liikkeelle? Luulen että mopo on seissyt ajamattomana pidemmän aikaa.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  21. #1761
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 01 2010,10:05) kirjoitti
    Koko vekotin tärisee kuin horkassa, mutta tosiaan vain alle 4000 kiekan. Tuntui että katteet lentää turnan tuuttiin siitä tärinästä. Vähän niinkuin olisi nappularenkaat alla, harvinaisen isoilla nappuloilla varustettuna.

    Vakioputki on kiinni. Pyörä on täysin vakio.

    Voisko olla että jotkut sakat olisi päässeet koneessa liikkeelle? Luulen että mopo on seissyt ajamattomana pidemmän aikaa.
    Pätkiminen ja tärinä (mainitsemassasi määrin) eivät kuulosta mitenkään normaalilta.

    Mulla on samaa mallia oleva kymppi ja hienoista tärinää tietyllä taajuudella (en muista tarkkaa kiekka-aluetta) tulee, mutta todella lievää, ei mitään häiritsevää.

    Pätkiä ei pitäisi vakionakaan pahemmin. Varmaan ensin ihan perusjutuista lähteä liikkeelle eli pätkimiseen = käyt läpi bensalinjan, vaihdat ilmanputsarin, tulpat jne. perusjutut.

    Tärinään = kirit ensin joka hemmetin pultin ja mutterin (mielellään manuskan kanssa momenttiin tarvittaessa). Lisäksi tulee aina mieleen tuo useassa ketjussa mainitsemani ohjauslaakeri, sekun löysänä / tai paskana ollessaan aiheuttaa mitä mielenkiintoisimpia oireita. Ketjut kans yksi hyvä vaihtoehto.. täristääkö jos heität vaikka päälle satasen vauhdista kytkimen pohjaan & hölläät kaasun? Ketjut jos on finaalissa ja jumineita lenkkejä, rattaat finaalissa niin tärinää tulee taatusti. Myös kuluneet renkaat voivat olla yksi aiheuttaja.

    - P



  22. #1762
    Kytkimen kun laittaa pohjaan niin tärinä loppuu heti, eli tulee koneesta.

    Manuaalikin löytyi zx-10r.netistä. Taidan käyttää loput työpäivästä sen selailuun.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  23. #1763
    Jos pätkii on sytytyksessä todennäköinen vika puolat vähän saanut kosteutta tai on johto,johdot viallisia, tulpat tarkasta kosteutta,hapettumia liittimissä tai polttoaine puolen vika jopa vanhat kauan seisoneet bensat tekee hyvästäkin mp stä jo toimimattoman onko polttoaine pumppu tullut satamaan jo,tai onko ilma määrät kohdallaan suodatin tai katti tukossa jos vakio rööri Tarkistele huolellisesti mitä siihen vapinaan vastaisin tää ekaksi on sitten vain vitsi
    -Toivottavasti kuski ei vapise pelosta tai ilosta
    Tarkista ketjut ja rattaat kireys , kunto,moottorin kiinnitys,laakeroinnit kts. paljon huomiota saanut ohjaus laakerointi, huonossa hapessa renkaat kuluneet tai jarruteltu kuutioksi, jos jossain on jotain väljää löydät kun tutkit. Ei tarvise esim jarruissa kuin yhden sylinterin vähän jumittaa ja halppiä levyyn tulee jo kunnon tärinät niin kuin rengas ei olisi tasapainoitettu jos se vapina tulee vedossa niin ei sitä voi kytkin pohjassa paikantaa, mutta kierroksia vain 4000 rpm kun vapinat alkavat tuntuisi kuitenkin vain ettei ole mistään isosta nyt kysymys kuvailemasi oireet ovat tutkittava silti heti mistä ne johtuu muuten voi pahimmassa tapauksessa käydä myös vahinko toivottavasti saat ratkaistua ongelman pian parhain terveisin



    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  24. #1764
    Commanderi saapuu Usasta. Putkisto vielä tulon päällä. Onko tuolla paljon vaikutuksia jos ruuvailee commanderin kiinni vakiopyörään defaultti-kartalla
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  25. #1765
    Tärinä lähti mutta pätkiminen jäi. Huoltosetä kävi testaamassa, tuli takais ja huusi että mopo yritti tappaa sen. Heheh, niinhän mä sanoin, mutta piti itse koittaa. Kone ei sammu, mutta takarengas jarruttaa semmoisen puoli sekuntia ja vauhdissa vaikutus on, öhöm, erikoinen. Vähän niin kuin mopo yrittäis heittää kuskin kiertoradalle.

    No, nyt vikaa etsitään laatikosta ja parhaalla arvauksella mennään. V*ttu että pännii! Ei tähän auta kuin
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  26. #1766
    ^Eikös tuossa ollu slipper clutch? Äkkisestään tulis mieleen että sen toiminnassa se häikkä olis.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  27. #1767
    Luistoversio on tjuu..

    - P
  28. #1768
    Lainaa (Teppoman @ Kesä. 03 2010,18:14) kirjoitti
    Tärinä lähti mutta pätkiminen jäi.
    Mistä tärinä johtui / löytyi?
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  29. #1769
    24 tonnin huolto+uudet renkaat. Tärisee se edelleen huomattavasti enemmän kuin R6:nen mutta on kuulemma normaalia 10r:lle. Tai no Yammu ei tärissyt oikeastaan yhtään, eli en ollut vain tottunut moiseen.

    zx-10r.netissä joku kertoi että hänellä oli myös ollut ongelmia takarenkaan kanssa, oli jarruttanut sekunnin murto-osan kiihdyttäessä ja syynä oli ollut juuri tuo luistokytkin että siitä se taitaa kiikastaa. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ole kovin yleinen vaiva -05 Kawassa.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  30.  
  31. #1770
    Uusi 10r-05 kuski ilmoittautuu Kotimatka Tampereelta (n.40km) oli yhtä juhlaa. Mahtava laite
Sivu: 59 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 949575859606169109 ... ViimeinenViimeinen