No oikeasti se oli halpaa kun vertasi suomihintoihin. n. 1ke maksoi yhteensä.(raikkonen @ Touko. 26 2010,22:09) kirjoitti
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Höpö höpö. Aivan lussuja ne on... Äkkiä taikomaan ne kaiken ratkaisevat kymmenen lisäheppaa.*(Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
![]()
Supermoto
Täytyy ruveta taikomaan, mutta missähän se niin iso ylämäki on että se 10 hv tarvitaan olen sellainen että jos tarvii taikoa euro niin taion 10 samalla vaivalla. Nyt taikakaluja etsiskellessä on ainakin hubaa terveisin lussun mopon kuljettaja(jaulis @ Touko. 27 2010,16:48) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Täällä tuore kymppiärrän omistaja!Viikon verran ajellut ja tykännyt olen. *
![]()
Kawasaki ZX-10R -04
Hyvä valinta(InnerFilth @ Touko. 28 2010,01:03) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Onkohan täällä nyt ihan kaikki inkkarit kanootissa?(Kauhukahvailija @ Touko. 27 2010,02:28) kirjoitti
Koitan ainakin itse pysytellä alta poissa tuolla Toijalan pillurinksalla...
Aprilia RSV4R -11
(Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
Sitä uutta MDPV:tä taitaa olla jo ihan tosissaan liikenteessä. Toivottavasti saisivat sen jo äkkiä luokiteltua huumausaineeksi *(Olli79 @ Touko. 28 2010,08:02) kirjoitti
![]()
![]()
Ja tänään pitäisi sitten lähteä kesän avaus prätkäreissulle kuuden muun hölmön kanssa ja vettä tulee ajoittain kuin esterin perseestä. Suuntana siis länsisuomi. Sielläpäin pitäisi kohta alkaa selkenemään jos vaan sadetutkaan on uskominen.
Jarru on vauhdin surma...
ZX-10R -09
Hyvä valinta onneksi olkoon(InnerFilth @ Touko. 28 2010,01:03) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Taiottu on tuossa odottaa pari pikku laatikkoa taikakaasu laitteita,rpm controllerit ym kaikki kikkeet terveeseen tehonlisään lussuun täytyy vähän ryydittää ettei jää sukisukin tai esim tms tehopyörän jalkoihin jalkoihin tääytyy vain odotella pc 3 sen hubia että pääsee asentamaan veikkaan että puskee sen verran ettei jalkoihin jää on ne saatu autoissakin toimiin ehkä lussussa myös parhain terveisin(jaulis @ Touko. 27 2010,16:48) kirjoitti
ps ehkä ne kuitenkin laitetaan varttimailin aikakorttia varten.......![]()
Toivottavasti ei takanakki sula alle seuraavassa dyno tehonmittauksessa ja säädoissä
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Ei taida tosiaankaan olla kaikki inkkarit kanootissa ilmeisesti, mutta mitä sillä sitten on niin väliä ...........(Olli79 @ Touko. 28 2010,08:02) kirjoitti
![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Jotenkin veikkaan että kanootti on täynnä kaljaa... Mutta kyllä ne höyryt sieltä haihtuu(Kauhukahvailija @ Touko. 29 2010,00:41) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kuka myy suomessa pikakaasua -08 ZX10R:ään?
Kit-osana saanee Sumekolta tai jälleenmyyjiltä, maksaa mansikoita ja hiukan persettä päälle.
Esim. Dominon pikakaasua saa Stormilta, muitakin varmasti on.
'03 ZX6R
Laittaisin robymoton koska siihen saa käypäset vaijerit suoraan,eikä tarvii rakennella ihmeellisyyksiä.Laadukasta kamaa muutenkin...!Maahantuoja Motoring ja varmaan kaikilta diilereiltä löytyy...
AHDIN TAKAA TAHDIN!!
No niin keulan klappi ja sen aiheuttaja löytyi. Toisesta keulaputkesta alkoi valumaan liemet ulos ja kun putket korjattiin ja lisättiin öljyä niin välys ja "lonksuminen" loppui. Stefojen vaihtaja epäili että pyörään olisi jo aikaisemminkin keula korjattu. Pyörällä on nyt ajettu 13tkm ja jo kolmannet stefat sun muut paikallaan. Millään muulla pyörälläni ei moista hommaa ole tarvinnut tehdä näin usein. 2-pyöränä oleva turbo-Hornettikin on ajettu 33 tkm eikä keula vielä hikoile öljyä. Onko Kymppi saanut aikaisemmin sairaasti keulasikaa vai mistä johtuu että keulasta alkaa näin nopeasti litkut valumaan ulos? *(cool´eri @ Tammi. 26 2010,21:23) kirjoitti
![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Aito ja alkuperäinen ZX10R(InnerFilth @ Touko. 28 2010,01:03) kirjoitti
. Onnittelut!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Motoringista!(Nro:13 @ Touko. 29 2010,19:15) kirjoitti
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Täällä myös tuore 10R:n omistaja. R6 meni vaihdossa ja eilen hain 2005 Ninjan ja ajelin sen samantien 24t huoltoon.
On se aika traktori, alle neljän tuhannen kierroksen tärisee niin perkeleesti, onkohan normaalia? Huoltojampan mukaan on, enkä kyllä epäile hänen ammattitaitoaan. R6:sen jälkeen tuntuu vaan niin kummalta.
Toinen ongelma on se, että kone alkoi pätkimään jossain 7000 kierroksen kohdalla. Tuntui kuin joku olisi vetänyt käsijarrun yhtäkkiä päälle pari kertaa. Kone nykii pari kolme kertaa ja lähtee taas vetämään. Mikähän siinä on?
Muuten pyörä tuntui pirun hyvältä ja jotenkin jämäkältä, vaihteisto oli tarkka ja kaasuun vastasi viiveettömästi. Mittaristo on kyllä surkea, tosin eipä sitä paljon ehdi katsella kun tuntuu että koko ajan pitää kiihdyttää ja viihdyttää. Ajoasento on mulle piirun verran mukavampi kuin R6:ssa ja penkki on parempi. Äänet vakioputkella on aikas rouheat.
Tänään vuorossa mutkapätkien valloitusta![]()
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Kyllähän se varmaankin hiukan tärisee, mutta mikä sitten on "niin perkeleesti"? Täriseekö koko laite, vai hiukan vaan kaasukäsi puutuu?(Teppoman @ Kesä. 01 2010,08:40) kirjoitti
Se nyt on ainakin selvää, että mitään moottorin pätkimistä ei kuulu tapahtua. Onko siinä vakioputki kiinni?
Koko vekotin tärisee kuin horkassa, mutta tosiaan vain alle 4000 kiekan. Tuntui että katteet lentää turnan tuuttiin siitä tärinästä. Vähän niinkuin olisi nappularenkaat alla, harvinaisen isoilla nappuloilla varustettuna.
Vakioputki on kiinni. Pyörä on täysin vakio.
Voisko olla että jotkut sakat olisi päässeet koneessa liikkeelle? Luulen että mopo on seissyt ajamattomana pidemmän aikaa.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Pätkiminen ja tärinä (mainitsemassasi määrin) eivät kuulosta mitenkään normaalilta.(Teppoman @ Kesä. 01 2010,10:05) kirjoitti
Mulla on samaa mallia oleva kymppi ja hienoista tärinää tietyllä taajuudella (en muista tarkkaa kiekka-aluetta) tulee, mutta todella lievää, ei mitään häiritsevää.
Pätkiä ei pitäisi vakionakaan pahemmin. Varmaan ensin ihan perusjutuista lähteä liikkeelle eli pätkimiseen = käyt läpi bensalinjan, vaihdat ilmanputsarin, tulpat jne. perusjutut.
Tärinään = kirit ensin joka hemmetin pultin ja mutterin (mielellään manuskan kanssa momenttiin tarvittaessa). Lisäksi tulee aina mieleen tuo useassa ketjussa mainitsemani ohjauslaakeri, sekun löysänä / tai paskana ollessaan aiheuttaa mitä mielenkiintoisimpia oireita. Ketjut kans yksi hyvä vaihtoehto.. täristääkö jos heität vaikka päälle satasen vauhdista kytkimen pohjaan & hölläät kaasun? Ketjut jos on finaalissa ja jumineita lenkkejä, rattaat finaalissa niin tärinää tulee taatusti. Myös kuluneet renkaat voivat olla yksi aiheuttaja.
- P
Kytkimen kun laittaa pohjaan niin tärinä loppuu heti, eli tulee koneesta.
Manuaalikin löytyi zx-10r.netistä. Taidan käyttää loput työpäivästä sen selailuun.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Jos pätkii on sytytyksessä todennäköinen vika puolat vähän saanut kosteutta tai on johto,johdot viallisia, tulpat tarkasta kosteutta,hapettumia liittimissä tai polttoaine puolen vika jopa vanhat kauan seisoneet bensat tekee hyvästäkin mp stä jo toimimattoman onko polttoaine pumppu tullut satamaan jo,tai onko ilma määrät kohdallaan suodatin tai katti tukossa jos vakio rööri Tarkistele huolellisesti mitä siihen vapinaan vastaisin tää ekaksi on sitten vain vitsi
-Toivottavasti kuski ei vapise pelosta tai ilosta
Tarkista ketjut ja rattaat kireys , kunto,moottorin kiinnitys,laakeroinnit kts. paljon huomiota saanut ohjaus laakerointi, huonossa hapessa renkaat kuluneet tai jarruteltu kuutioksi, jos jossain on jotain väljää löydät kun tutkit. Ei tarvise esim jarruissa kuin yhden sylinterin vähän jumittaa ja halppiä levyyn tulee jo kunnon tärinät niin kuin rengas ei olisi tasapainoitettu jos se vapina tulee vedossa niin ei sitä voi kytkin pohjassa paikantaa, mutta kierroksia vain 4000 rpm kun vapinat alkavat tuntuisi kuitenkin vain ettei ole mistään isosta nyt kysymys kuvailemasi oireet ovat tutkittava silti heti mistä ne johtuu muuten voi pahimmassa tapauksessa käydä myös vahinko toivottavasti saat ratkaistua ongelman pian parhain terveisin
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Commanderi saapuu Usasta. Putkisto vielä tulon päällä. Onko tuolla paljon vaikutuksia jos ruuvailee commanderin kiinni vakiopyörään defaultti-kartalla![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Tärinä lähti mutta pätkiminen jäi. Huoltosetä kävi testaamassa, tuli takais ja huusi että mopo yritti tappaa sen. Heheh, niinhän mä sanoin, mutta piti itse koittaa. Kone ei sammu, mutta takarengas jarruttaa semmoisen puoli sekuntia ja vauhdissa vaikutus on, öhöm, erikoinen. Vähän niin kuin mopo yrittäis heittää kuskin kiertoradalle.
No, nyt vikaa etsitään laatikosta ja parhaalla arvauksella mennään. V*ttu että pännii! Ei tähän auta kuin![]()
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
^Eikös tuossa ollu slipper clutch? Äkkisestään tulis mieleen että sen toiminnassa se häikkä olis.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Luistoversio on tjuu..
- P
Mistä tärinä johtui / löytyi?(Teppoman @ Kesä. 03 2010,18:14) kirjoitti
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
24 tonnin huolto+uudet renkaat. Tärisee se edelleen huomattavasti enemmän kuin R6:nen mutta on kuulemma normaalia 10r:lle. Tai no Yammu ei tärissyt oikeastaan yhtään, eli en ollut vain tottunut moiseen.
zx-10r.netissä joku kertoi että hänellä oli myös ollut ongelmia takarenkaan kanssa, oli jarruttanut sekunnin murto-osan kiihdyttäessä ja syynä oli ollut juuri tuo luistokytkin että siitä se taitaa kiikastaa. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ole kovin yleinen vaiva -05 Kawassa.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Uusi 10r-05 kuski ilmoittautuuKotimatka Tampereelta (n.40km) oli yhtä juhlaa. Mahtava laite
![]()