Merkillähän ei ole väliä. Saman väristä kun pistää, niin ei ainakaan tuu ongelmia. Huom. Punasta ei saa sotkea muitten sekaan, tulee puuroa nesteestä.
https://www.mprengas.fi
ZX-10R 2006 (12/2006), uusi ajamaton 11900e. Onko mielestänne paha tarjous? Alkoi kiinnostamaan.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Eihän toi nyt ihan ilmanen ole. Kyse kun on kuitenkin neljä vuotta vanhasta tekniikasta(-kepa- @ Huhti. 04 2010,14:51) kirjoitti
Veikkaan ettei ainakaan paljoa enempää tarvitse maksaa 08-09 mallista. Olisiko syksyllä ollut parhaimmillaan 12500e hintalapussa.
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-10r/844955(-kepa- @ Huhti. 04 2010,14:51) kirjoitti
Tuossa saman vuotinen 300 km ajettu alta 9 keuron.
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
No joo, eipä tuo nyt niin hyvä tarjous sitten olekkaan![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Tämä on muuten 2-kilpinen.(CeeCee @ Huhti. 04 2010,16:46) kirjoitti
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
ihme, olin kattovina kuvista että kaikki katteet eivät ole ihan bränikät(-kepa- @ Huhti. 05 2010,13:35) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Itse itseäni lainaten, sano.(Grosse @ Joulu. 02 2009,11:03) kirjoitti
Nyt on vähän toista sataa kilsaa takana huumaa ja täytyy jo tällä tuntumalla kehua Nissinien + teräspunosletkujen tuomaa jarrutuntumaa.
Orkkis jarruilla jouduin pitämään kahvan säädöt tapissa (mahd. kaukana clipareista), että sain jonkunlaisen tuntuman ja puristusvoiman etujarruille.
Nyt uudella kokoonpanolla säätö on kolmosmerkin kohdalla(puoli väli) ja kahva liikkuu maksimissaan n.2-3cm ja muuttuu "täysin" kovaksi. Liike siis huomattavasti pienempi ja voimaa ei tarvitse käyttää juuri ollenkaan, että puree pirun hyvin.
Noh radalla sen sitten lopulta huomaa, että toimiiko sielläkin kun jarrut saavat kunnolla lämpöä. Testit jatkuu kyllä kadullakin, kunhan saavat nuo hiekat siivottua niin uskaltaa kunnolla runtata jarrulle *
Tähän mennessä, worth of every Canadian pennies!
edit. kuva
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Samanlaisten satuloiden vaihto mullakin tänään ohjelmassa(Grosse @ Huhti. 08 2010,11:30) kirjoitti
Brembon pääsylkky ja punosletkut olikin jo entuudestaan.
Sitten vaan odotellaan ensimmäistä ratapäivää niin pääse koeponnistamaan ne.
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Ihmeen halpoja mopot tuolla muutenkin(-kepa- @ Huhti. 05 2010,13:35) kirjoitti
?!? Tuontilaitteita?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Grosse & dYNY: teillä on vähän uudempaa vuosikertaa noi kympit. Itselläni C-malli ja kyselisinkin, olisiko tietoa meneekö sama modi tuohon vanhempaan malliin, vai onko satulan kiinnityspulttien etäisyyksissä / satulan "korkeudessa" jarrulevyyn (jarrulevyn koko) eroa noiden mallien välillä?
Olis tarkoitus kesän aikana kans jarrupuolta varmaan laitella paremmaksi, ja osat saitte sen verta halvalla Känädästä, että olis hemmetin hyvä vaihtoehto.
Kiittäen vastauksista!
- P
Niin tai näin. Mut miks tuolla esim. 2009- mallisissa pyörissä on vaan 1kk:n takuu? Pitäishän noissa olla 2 vuoden tehdastakuu? Miksi miksi miksi....(Athene @ Huhti. 08 2010,12:18) kirjoitti
No, eipä mua niin paljo kiinnosta ku en o pyörää ostamassa, et iha sama.
Pitäisi sopia suoraan.(Perkele @ Huhti. 08 2010,13:01) kirjoitti
05 ZX10R keskustelua
<a href="http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=76192" target="_blank">
Kuvia</a>
edit. kuvia toisesta ketjusta ("kulta" päällysteiset, mutta muuten näyttävät samoilta)
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Kaks kilpisiä noi kaikki tuntuu olevan. Ei kait semmosessa enää tehtaan takuuta voi olla(raikkonen @ Huhti. 08 2010,13:30) kirjoitti
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Ihan vinkkinä että ainakin Miq sai c-mallin peliinsä ihan järettömän tehokkaat jarrut käyttämällä ferrodon xrac paloja. Itse kun kokeilin pyörää em paloilla ekan kerran niin meinasin lähteä ekassa tiukemmassa jarrutuksessa tangon yli!(Perkele @ Huhti. 08 2010,13:01) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Mortonki ja kiitosta vinkistä. Sinällään noi vakiojarrutkaan ei ihan paskat ole, mutta rakenteesta johtuen välittyy ilmeisesti jarrunesteeseen lämmöt vähän turhankin hyvin -> pidemmissä jarrusessioissa (rata varmaan pääasiassa) rupeaa jarrut huononeen / häviämään. Eli varmasti saa tuntumaa lisää paremmilla paloillakin, mutta tuota perusongelmaa (jos sitä nyt meikäläisen ajolla onkaan) se ei poistane.(sky @ Huhti. 09 2010,10:43) kirjoitti
- P
Ps: mulla jäi sitten se 9R:n Haynes ihan vaiheeseen viime vuoden puolella. Pahoittelut tuosta, oli vaan niin hemmetisti elämässä säätöä, ettei ehtinyt kaikkia luvattuja asioita hoitamaan (seli seli). Onko vielä tarvista opukselle? Eteenpäin en tuota ole pistänyt menemään vaikka kysyntää silloin oli, koska sinä siitä ensimmäisenä olit kiinnostunut. Olisi ollut aika törkeää myydä sitten jollekin muulle.
Toi jarrujen häipyminen on ilmeisesti yleistä c-mallissa. Miq:lla on ollut ihan samoja ongelmia. Ongelmaa helpottaneen hyvät jarrunesteet, motonetistä saa edullisesti Motulin RPF600-jarrunesttä, joka on tuntunut toimivan kympissä hyvin.(Perkele @ Huhti. 09 2010,13:29) kirjoitti
Liekö tosiaankin jarrusatula rakenteeltaan semmoinen, että jarruneste kuumenee turhankin helposti.
PS. Mitä tulee manuaaliin, niin pistä postissa tulemaan ja laita lasku perään. Voin maksaa tarvittaessa etukäteenkin, jos laitat tilinuron e-maililla.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Ne männät pukkaa vakiossa olemaan ilmeisesti turhan ohkaista tavaraa seinämäpaksuudeltaan, joten pukkaa nesteet lämpeneen joutuin.. Näin muistan lukeneeni viime keväänä kun tämän pärrän laitoin ja suunnittelin tuota jarrujen parantamista heti alkuun.(sky @ Huhti. 09 2010,16:42) kirjoitti
Manuaali kaivetaan viikonlopun aikana esiin ja yritän kaivaa sun yhteystiedot sähköpostien syövereistä. Jos ei löydy, niin otan yhteyttä asian tiimoilta.. Hintahan on luonnollisesti sama, joka sovittiin (en muista, joten tarkistan posteista)
- P
morjesta vaan!
Viitsikö joku laittaa tännekkin päin sitä vm04-05 manuaalia, kun olen sen jo kerran ladannut mutta en saanut auki. Kiitän!
motorsport...
Ei ole uusia Kawoja varmaan moni ostanut? Siis -10 mallia. Vanhemmatkaan eivät näytä menevän kaupaksi, vaikka polkuhinnalla myydään. Ihme kun ovat kuitenkin ihan ok mopoja vielä näiden uusien eri merkkien mallienkin rinnalla?? Varsinkin radalla 10R oli kotonaan. Olisikin kiva kuulla perustelut mikset ostaisi 10R Kawaa?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Gimme all your money niin ostan hetiKyllä tuo parin koeajon perusteella on mahtava paketti, jos ei rahasta olis kiinni niin hommaisin kyllä. Vielä joskus...miksi itse hankkiuduit eroon kympistä?
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Kun olis rahaa ajaa edes vanhalla mopolla, saatika sitten uudne kybän ostoon...(Athene @ Huhti. 11 2010,20:25) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jaa miksikö(jukepoksi @ Huhti. 11 2010,20:57) kirjoitti
? Halusin vaihteeksi eroon kyykkypyörästä, että tulee uusia fiiliksiä ajamiseen ja ettei tarvi ajaa niin kovaa saadakseen fiiliksiä.
Kawahan oli lähes täydellinen pyörä omaan ajoon erityisesti radalla, mutta aikansa kutakin. Ducu tarjoaa ajoon omalla tavallaan enemmän haastetta, tai ainakin todella erilaista haastetta. Se on riittävän kevyt ja tehokas ollakseen über hauska. Lisäksi katteettomuus on plussaa, on kivempaa ajaa hiljaa
. Ja kyllähän se niin on, että Kawassa on luonnetta, mutta Ducatilla sielu
.
Ratapyöränä Kawa on taatusti mielekkäämpi. Mutta oikeastaan kaikessa muussa Streetfighter sitten sen voittaakin(hyvä mainita näin kawafoorumilla
).
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Höpö höpö, streetfighter on ajotaidottomille, kun siihen tulee vähemmän vahinkoa kipatessa pienissä vauhdeissa(Athene @ Huhti. 12 2010,10:02) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sen verran hyvin sopii käteen että jatketaan 08 :lla vielä kolmas kausi. 300 olis tarkoitus riipasta ens suvena.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Onko kukaan yrittänyt/tuunannut 10-R:ään saada (lähi-)etuvaloja palamaan yhtäaikaa? Ärsyttää kun palaa vaan toinen etuvalo. Ulkonäkökysymys tietty mut myös kaksi ajovaloa olis parempi kun vaan yksi. En viitsisi kokoaikaa ajaa pitkilläkään! Ei taida noilla polttimoilla ja kytkennöillä onnistua *![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
En omista ko pyörää, mutta kuvittelisin ettei tarvitse olla kummonen sähkömies ko kytkennän tekemiseen.(cool´eri @ Huhti. 13 2010,10:57) kirjoitti
Jos ei muuten niin käytät apuna paria relettä. Lisäät yhden sulakkeen, kytket kummankin sekä lyhyen ja pitkän johdot releiden ohjauksille. Akusta vedät sulakkeen läpi pääjohdot releille. Pitkän ohjaamasta releestä heität sähköt kummallekin polttimolle ja lyhyen ohjaamasta myös, mutta laitat pitkälle menevään piuhaan jonkun sopivan tehodiodin tai tehovastuksen väliin. Näin ollen pitkän polttimon teho laskee, mutta se palaa kuiteskin.
Pitkän polttimon tehon laskuun tarvittava vastus tai diodi pitäisi oikeastaan etsiä testaamalla. Luulen että pelkkä tehon laskeminen jännitteenalenemasta ei välttämättä korreloi valotehonlaskua. Tämä siis vain OT.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
En ole tehnyt enkä tee 10R:ään, mutta tuossa lienee kaksi vaihtoehtoa. Toinen tuli edellä, eli toisen H7-polttimon "kuristaminen" vastuksella (huomioitavaa vastuksen tehonkesto). Toinen on H4-konversio, jossa modaat H7:n paikalle H4:n polttimon (pitkä ja lyhyt valo samassa). H4:n kanssa riittää yksi rele jossa on 1NC ja 1NO kärjet(sky @ Huhti. 13 2010,18:23) kirjoitti
Jos kiinnostaa lisää niin katso googlesta 'dual headlights', löytyy jos jotakin.
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Xenonia vaan kehiin(Grosse @ Huhti. 13 2010,21:22) kirjoitti
!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.