Sivu: 5 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 4629:sta
  1. #121
    Jos meinaat joskus pyörääsi jotain viripalikoita hankkia ja ostohetkellä olis "valmis paketti" vakion rinnalla suosittelisin ottamaan sen jo valmiiksi vähä kutitellun.Vallankin jos palikat ovat mieleiset ja pyörien hinnat suht samat.Ei ainakaan kuulosta huonolta ollenkaan.Niiden arvo on kumminkin liki 1000e jos meet ne sit jälkikäteen ostaan.
    BMW S1000rr 2010
  2. #122
    Tuota nyt kun on kyseinen laitos ja tuli tänää ruuvattua Race fit slipari kiinni (pitää muuten kivaa mekkalaa) (= niiin kysymys kuuluu jos ja kun olette kysyisen laitoksen omistajat sliparin laittannu niin oletteko samalla laittannu powercommanderin? vaatiiko sen? mielipiteitä? ois myös kiva tietää minkälaisia lukemia sliparil ja pw saatu?
  3. #123
    onko kukaan laittanut 04-05 kymppiin tota Tre:tä(timing re;joitain Eliminator) systeemiä?

    eli sitä joka huijjaa sytytystä että vaihde on jo vitosella.

    auttaako mitään, paljon maksoi ja oliko helppo asentaa?
    Poistettuja viestejä jo vuodesta 2006.
  4. #124
    Osta pois, hyvä pyörä
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #125
    Lainaa (welmu @ Tammi. 22 2007,20:58) kirjoitti
    No niin kymppi ärrä miehet kehukaa nyt näitä pyöriänne miksi se on ylivoimainen muihin merkkeihin verrattuna on meinaan nii lähellä nyt kybän osto Että kaikki kehut kaivataan ja myös risut
    10R rähisee eniten! *lyhyt akseliväli (1385) ja paljon tehua tekee siitä keulimis herkän ja ketterän pyörän.
    - XT 660 R
  6. #126
    Ei mene parkkipaikoilla sekaisin kun ei yhtä paljon liikenteessä kuin suzukeja ja mopoautoja. Tehoa,ajettavuutta yms..kun olet ajanut kawasakin tiedät itse loput asiat kysymykseesi. Viat joita 04vm oli on korjattu takuuseen eli se laturi ja vanne.
  7. #127
    Onkos kukaan vaihdellut kymppiin nokkia/ tehnyt kantta? noilla muutoksillahan olisi tiettävästi saatavilla lähemmäs 20heppaa lisää, mutta kiinnostaisikin vaan että millaiseksi tuon pyörän ajettavuus menee, katoaako alavääntö? ja paljonko tullut kustantamaan?
  8. #128
    Lainaa (welmu @ Tammi. 22 2007,20:58) kirjoitti
    No niin kymppi ärrä miehet kehukaa nyt näitä pyöriänne miksi se on ylivoimainen muihin merkkeihin verrattuna on meinaan nii lähellä nyt kybän osto Että kaikki kehut kaivataan ja myös risut
    Kehumatta paras. Risuja vois antaa raa´asta tehosta
  9. #129
    Lainaa (kordari @ Tammi. 27 2007,17:04) kirjoitti
    Lainaa (welmu @ Tammi. 22 2007,20:58) kirjoitti
    No niin kymppi ärrä miehet kehukaa nyt näitä pyöriänne miksi se on ylivoimainen muihin merkkeihin verrattuna on meinaan nii lähellä nyt kybän osto Että kaikki kehut kaivataan ja myös risut
    Kehumatta paras. Risuja vois antaa raa´asta tehosta *
    BMW S1000rr 2010
  10. #130
    eikö kellään ole kokemusta:
    onko kukaan laittanut 04-05 kymppiin tota Tre:tä(timing re;joitain Eliminator) systeemiä?

    eli sitä joka huijjaa sytytystä että vaihde on jo vitosella.

    auttaako mitään, paljon maksoi ja oliko helppo asentaa


    viel olis mopo "osissa" niin vois mahdollisesti asentaa jos on hyötyä...
    Poistettuja viestejä jo vuodesta 2006.
  11. #131
    Lainaa (massma @ Helmi. 08 2007,17:18) kirjoitti
    eikö kellään ole kokemusta:
    onko kukaan laittanut 04-05 kymppiin tota Tre:tä(timing re;joitain Eliminator) systeemiä?

    eli sitä joka huijjaa sytytystä että vaihde on jo vitosella.

    auttaako mitään, paljon maksoi ja oliko helppo asentaa


    viel olis mopo "osissa" niin vois mahdollisesti asentaa jos on hyötyä...
    Ei taida tre olla avuksi Mutta vaihda piikkiä pienempi eteen ni auttaa enempi kuin kaikki muut yhteensä
    Suk dik!
  12. #132
    Kuulkaas, vielä parit kyssät. Eli onko ohjausiskari välttämätön 10ärrässä? Vähän on v-mäinen ostaa näin talvella mopo kun ei pääse testaan, niin ei tiedä tosta levottomuudesta?. Ja onko vm-04:ssa luistokytkintä? Nettimotossa kun vaihtoehtoja olisi niin maan perkeleesti. Ettei tiedä minkä ostas
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  13. #133
    Kyllähän se ohjausiskari on ihan ehdoton, ei kyllä olisi saanut päästää tehtaalta ilman sitä! Ja luistava kytkinhän siinä on ihan vakiona. Eikä nuita nyky Kawojen venojakaan tarvi säätää kovin usein, eka säätö itsellä 35 tkm.
    https://www.mprengas.fi
  14. #134
    joo, luistokytkin löytyy.

    Itsellä ei ohjausiskaria ole, enkä ole VIELÄ kokenut tarpeelliseksi. Radalla en ole tosin ajanut.
    Tiellä on kyllä tullut käskettyä, eikä ole ongelmia ollut.

    Missä tilanteessa tiellä iskari olisi tarpeen?
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  15. #135
    Tervehdys arvoisat Kawakuskit Paljonko eroa on 04 ja 05 vuoden 10r:ssä ja 04 vuoden kawassa tais olla jotain tyyppivikoja? Kummatkin pyörät kun mustana ja high vaimentimella ovat vaan niin mageita Tietenkin, eihän se ole se päällimmäinen syy
    GSX-R 1000 K7
  16. #136
    Edelleen kiinnostaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuus kadulla..

    Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
    Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  17. #137
    Lainaa (Markus81 @ Helmi. 17 2007,11:57) kirjoitti
    Tervehdys arvoisat Kawakuskit Paljonko eroa on 04 ja 05 vuoden 10r:ssä ja 04 vuoden kawassa tais olla jotain tyyppivikoja? Kummatkin pyörät kun mustana ja high vaimentimella ovat vaan niin mageita Tietenkin, eihän se ole se päällimmäinen syy
    Laturin sisuskaluja on ymmärtääkseni parannettu -05:ssa. Etuvanteita vaihdettu -04:ssa takuuseen. Ei kai niissä muuten ole värien lisäksi olennaista eroa??

    Omassa -04:ssa ei ole laturille tehty mitään.
    Kertoivat JL-bikessa, että on jotain kesto-ongelmia jonkin komponentin osalta laturissa. Ongelma tulisi kuulemma esim. kovan rata-ajon jälkeen, jos ei anna paikkojen jäähtyä ennen pysäytystä. Luulisi tosin moottorin lämmön säteilevän vielä jäähdytysajon jälkeenkin. Vikahan voi siis tulla vasta vuosienkin päästä "lämpöhalvauksesta", eli ei rikkoudu heti.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  18. #138
    Mitenkäs olette hoitaneet pois tuon air suction systeemin tai mikä lienee KCA, joka laskee ilmaa pakoventtiileille tuolta airboxista? Toimiiko yksikertaisesti se, että nappaa letkun topendin ja airboxin väliltä ja tulppaa kummatkin päät vai tarviiko jotain muuta (jonkin näköstä sähköistä härpäkettä on tuossa mukana)? Mistähän noita sopivia tulppia?

    Eikös tuo kannata tukkia? Ei lämpiä kone turhaa liikaa, kaasuvaste parempi kun ilmaa ei lasketa ohi imupuolen?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  19. #139
    Totaa... En o kyllä ennen kuullu, että kukaan moista olis tehny.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #140
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 19 2007,11:47) kirjoitti
    Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
    Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
    Noissa vedoissa antaa pikkuisen vakautta. Ainakin itse huomaan eron jos on unohtunut ohjausiskari "vapaalle" ja innostuu repimään. Eikös sulla pysy eturengas maassa vedoissa? Ei meikäläisellä ainakaan kolmosella tuu mitään keulia kiihdytyksessä (lussu vakio paska), mut just tuo "rajamailla" eteneminen rauhottuu ohjausiskarilla.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  21. #141
    2005 ja 2006 mustassa värissä taitaa olla pientä eroa..näyttäs 2005 mallissa alakate olevan mustanharmaa.
    GSX-R 1000 K7
  22. #142
    Lainaa (Miq @ Helmi. 19 2007,21:46) kirjoitti
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 19 2007,11:47) kirjoitti
    Ainakaan esim. "järjetön" hytittely kakkosella/kolmosella kovissakaan vauhdeissa ei tuota mitään ihme voblauksia pitkienkään pyrähdysten jälkeen maahan tultaessa.
    Ainut millä saanut hiukan etupään hakemaan on täys kiihdytys jostain moottoritien rampeista yrittäen epätoivoisesti pitää nokkaa samalla väkisin maassa lyhyillä vedätyksillä kun se hyppii siinä asvaltin pinnassa.
    Noissa vedoissa antaa pikkuisen vakautta. Ainakin itse huomaan eron jos on unohtunut ohjausiskari "vapaalle" ja innostuu repimään. Eikös sulla pysy eturengas maassa vedoissa? Ei meikäläisellä ainakaan kolmosella tuu mitään keulia kiihdytyksessä (lussu vakio paska), mut just tuo "rajamailla" eteneminen rauhottuu ohjausiskarilla.
    Vakiolussu mullakin on, ei se keula kolmosella enää ylös asti pyri normaaliasennossa, mutta vaihdon jälkeen vähän hakee siinä pinnassa. Nopeissa vaihdoissa voi tulla sellaista pompottelua, mutta enpä ole ongelmaksi asti kokenut.

    Noi kunnon pidemmät keulimiset on siis itse aiheutettuja, mutta lähinnä kiinnostaa onko pyörässä joku pimeä puoli, jota en ole viime kesänä vielä tunnistanut? Edellisessä pyörässä oli ohjausiskari ja sitä edelliset riittävän lussuja.

    Siksikin kyselen, että hyllyllä on huollettu öhlins, mutta taitaa olla liian pitkä tuohon pyörään rakennella kiinni.. Broidi sitä jo kuolasi omaansa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  23. #143
    Lainaa (Ephedrine @ Helmi. 19 2007,21:43) kirjoitti
    Totaa... En o kyllä ennen kuullu, että kukaan moista olis tehny.
    Kaipa tuo ainakin ennen säätöä penkissä tarvii tehdä, muutenhan vääristyy lukemat mitä putkesta mitataan -> voisi kuvitella, että menee kuralle osakaasuilla säädöt
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  24. #144
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 21 2007,18:17) kirjoitti
    Siksikin kyselen, että hyllyllä on huollettu öhlins, mutta taitaa olla liian pitkä tuohon pyörään rakennella kiinni.. Broidi sitä jo kuolasi omaansa.
    Kadulle sitä ei varmaan tarvii, mutta jos käyt repimässä jotain pikkuteitä/mutkapätkiä, niin siellähän tulee kaikennäköistä tilannetta kevennyksiä, töyssyjä etc. josta tulee potentiaalisesti rytmihäiriö ilman iskaria
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  25. #145
    Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?
    BMW S1000rr 2010
  26. #146
    Lainaa (kemo @ Maalis. 04 2007,17:03) kirjoitti
    Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia?
    Ostat commanderin ja käyt säädättämässä kohdilleen. Itselläni ainakin kun eka veto vedettiin slipareilla+ nollakartalla niin sai huomattavasti paremman kun hierottiin tovin aikaa kohilleen. Kannattaa samalla ostaa se 02 sensor että saat säädettyä sen pienillekin kierroksille hyväksi,halpa kokkare,taisi olla duelilla jotain 20e. Näät samalla hieman mitä tehoja pyörä antaa....!
  27. #147
    Onko joku vaihtanu kymppiin mittaripohjia?? kellää tietoo kuka myy/mistä saa??
    ZX-10R 2011, ratalelu KTM RC8R 2010
  28. #148
    Ketään asentanut LSL:n kaatumatappeja -05 malliin. Katalogin mukaan vaatii jotain modauksia katteisiin niin olisi mukavaa tietää kuinka isosta operaatiosta käytännössä on kyse?
    GSX 600F
    Zx-10r
    ZZR 1400 ABS
  29. #149
    Lainaa (orfeus @ Maalis. 07 2007,22:38) kirjoitti
    Ketään asentanut LSL:n kaatumatappeja -05 malliin. Katalogin mukaan vaatii jotain modauksia katteisiin niin olisi mukavaa tietää kuinka isosta operaatiosta käytännössä on kyse?
    Yleensä reikä/reiät katteisiin Mulla on yhdet kaatumatatit 10rrään ylimääräiset.saat 20eellä En meinaa viittinyt porata Ne tatit joihin ei tuu asennusohjeen mukaisia reikiä,yleensä sijaitsee huonossa(lue toimimattomassa)paikassa.Eli ei suojaa hyvin.Nää suojaa
    Suk dik!
  30.  
  31. #150
    Lainaa (kawa zx10 @ Maalis. 04 2007,17:58) kirjoitti
    Lainaa (kemo @ Maalis. 04 2007,17:03) kirjoitti
    Aloimpa tuos miettiin kun omaani heitin kiinni syksyllä akrapovicit et tarviiko/kannattaako pyörää käydä säädättään vai onko se turhaa kun ei ole power commanderia? *
    Ostat commanderin ja käyt säädättämässä kohdilleen. Itselläni ainakin kun eka veto vedettiin slipareilla+ nollakartalla niin sai huomattavasti paremman kun hierottiin tovin aikaa kohilleen. Kannattaa samalla ostaa se 02 sensor että saat säädettyä sen pienillekin kierroksille hyväksi,halpa kokkare,taisi olla duelilla jotain 20e. Näät samalla hieman mitä tehoja pyörä antaa....!
    Harkintaan menee juu...Millaset käyrät sait omastas?
    BMW S1000rr 2010
Sivu: 5 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen