Satulat löytyivät(Grosse @ Joulu. 02 2009,09:39) kirjoitti
Maksoin PayPalilla ja nyt vaan odotellaan paketin saapumista.
Juuttuiko sun paketti tullipostiin?
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Hyvä että sait myös uudet satulat tilattua, homma toimii..(dYNY @ Joulu. 03 2009,11:52) kirjoitti
Kyllä se taitaa aina mennä tullipostin kautta jos EU:n ulkopuolelta tilaa. Niin minullakin, mutta tuoteselosteessa luki 'used motorcycle parts' ja arvoksi oli laitettu...valkoinen valhe, hyvän asian vuoksi (eikö moottoripyörät ja niiden osat kuulu niihin) *
Paketissa oli kyllä merkintä 'tulliin', mutta sitten tussilla vedetty yli ja vieressä leima 'tullivapaa' *Että en sitten tiedä mitä olivat aluksi miettineet (tuli minulle jopa tullauspäätös tullilta, mutta kait se on lähtenyt heti kun paketin ovat saaneet ja sitten jostain syystä muuttaneet mieltään).
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Ratavehkeissä olen pelannut aina Brembon sylintereillä ja jarruilla. Vakiot lähtee samantien mäelle. Teräspunokset letkuiksi ja se riittää.
Onneksi luuserit ovat jo luovuttaneet.
Unohtui muuten tuossa aiemmin kiittää sua tuosta team-känädä -vinkistä. Mahtaapa olla, että talven aikana omaankin pärrään ilmestyy Zetorin satulat(Grosse @ Joulu. 03 2009,12:34) kirjoitti
- P
Mitä näitä pimittelemään, on tältä forumilta tullut itsekin ongittua vinkki jos toinenkin. Hyvä että kelpaa(Perkele @ Joulu. 03 2009,16:23) kirjoitti
![]()
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Juu ISOT kiitokset täältäkin. Olen kytännyt noita satuloita jo pitkään ebaysta ilman tulosta ja nyt onnasi tällä tavalla(Perkele @ Joulu. 03 2009,16:23) kirjoitti
![]()
dYNY
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Tuossa pari viikkoa sitten kun tehtiin kaupat tuosta mun 10r:stä niin sovittiin myyjän kanssa että hän vähän tutkailee noita vakuutusyhtiöitä ja laittaa sitten Kawan vakuutukset halvimpaan yhtiöön. Diili oli mun mielestä hyvä ja reilu, eipähän tarvii sitten ite niitä lähtee sen ihmeemmin kattelemaan ja jos ei yhtiö miellytä, voihan sen nopsaan sitten vaihtaa...
Tänään sitten kilahti IF:n kirjekuori laatikkoon ja minä tietysti innolla sitä availemaan ja katsomaan että mitä tämä lysti nyt sitten kustantaa![]()
Seisonta-ajallinen vakuutus 465e/kuukausi
Seisonta-ajaton 2800e/vuosi
Alkujärkytyksen, naurun röhötyksen ja parin röökin jälkeen kattelin netistä eri yhtiöiden laskureilla suuntaa antavia hintoja ja nyt sitten soitin Pohjantähteen. Siellä ystävällinen kaveri ilmoitti että mun Kawan vakuutukset ois
Seisonta-ajallinen 212e/kuukausi
Seisonta-ajaton 1081e/vuosi
Mulla ei ole Pohjantähdestä entuudestaan mitään kokemusta mutta ton hinnan perusteella jo houkuttaa ja lujaa!
When you told your insurance company there was a NINJA in your garage, did they ask if he frightens the neighbors?
Kawasaki ZX 10R 2008
IF on kyllä moottoripyörien vakuutusten suhteen täysin kohtuuton. Moisia summia ei mikään muu yhtiö vaadi. Mikä ihme siinä on että laskut ovat tuota luokkaa??
Usein olen miettinyt että mahtaakohan IF:illä olla ainuttakaan asiakasta jolla olisi moottoripyörä vakuutettu heidän kauttaan *
edit: Ja onhan tuossa myyjäkin aika kuutamolla ollut jos on pitäny halvinta etsiä ja on päätynyt kalliimpaan
636 -06
Korjatkaa joku jos olen ihan hakusessa mutta mun mielestä noi vakuutusyhtiöt määrittää nykyään noita hintoja nykyään enemmän teho-paino suhteen mukaan, sit tietysti paljonko niitä kolaroidaan ja "mitä uudempi, sen kalliimpi" periaatteella.
Olen ymmärtänyt myös eri ihmisten puheita kuunnellessa ja lueskellessa että tuolla IF:ssä olis viime vuosina käyny aikamoinen kato motoristien suhteen. Olen saanut koko yhtiöstä sen kuvan etteivät haluaisi motoristeja asiakkaikseen. Homma kuulemma toimii hyvin, palvelu on hyvää ja noissa lapuissa ihan selkeesti kertovat että korvaavat myös radalla tapahtuvat pannuttamiset, tosin omavastuu x3... mut on toi hinta aivan sairasta ryöstöä
Mulla on noin 20-30 aktiivista motoristi kaveria ja näin äkkiseltään ei tule kuin yksi heebo mieleen jolla on vakuutukset IF:ssä. Pyöränä on R1 Yammu ja muistaakseni sen vakuutukset oli tota seisonta-ajallista mallia ja noin 250e/kuukausi
Tuota myyjän toimintaa hiukan itsekin ihmettelin näin jälkikäteen... Muuten todella hyvä kuva jäi myyjästä, liikkeestä ja palvelusta mutta toi vakuutus homma meni kyllä ihan puihin. Tai sitten vaan laittoi vanhasta tottumuksesta ne IF:n sen enempää asiaa ihmettelemättä![]()
When you told your insurance company there was a NINJA in your garage, did they ask if he frightens the neighbors?
Kawasaki ZX 10R 2008
Kyllähän niilläkin asiakkaita on, tosin pitävät hinnoittelulla huolen että he ovat n.50v/custom porukkaa... Kyykkypyöriä eivät halua vakuuttaa.(Zip @ Joulu. 09 2009,14:34) kirjoitti
![]()
Supermoto
50v, kadotettua nuoruuttaan etsivät uusiomotoristit onkin sitä porukkaa joka ajaa turvallisesti eikä koskaan kohtaa onnettomuuksia(jaulis @ Joulu. 09 2009,15:31) kirjoitti
636 -06
Tämä on sitten ihan puhdasta kuulopuhetta, mutta IF haluaa tarkoituksella pitää kyykkypyöräasiakkaat muiden yhtiöiden asiakkaana. Ilmeisesti ovat todenneet olevan kannattamaton bisnes, sillä eiköhän isoista pyöristä isoimmat vahingot satu kyykkykuskien keskuudessa...
'03 ZX6R
Kaverini on ihastunut ZX 10R pyörään, kyseli minulta kommentteja tästä. En osannut sanoa pahemmin mitään, muuta kuin, että tällä pyörällä on ärhäkän maine. Kysytään sitten täältä, kun on tietoa kuitenkin vaikka kuinkaMillainen on ennen 600 cebarilla muutaman vuoden ajaneelle? Tuskin on hyvä pyörä matkalle tai suoran ajamiseen? Entä millainen kaupungissa?
Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
aivan loistava laitos! kusiaisen jälkeen vielä loistavampi.ei voi haukkua muuta kun pitkää 1 vaihdetta,mikä korjaantui välityksillä.kaupungissa tai matka ajossa parhaimpia mitä olen ajannut!
Espoossa saat koe ajella keväällä -08 10r jos kiinnostaa.
Elämäntapatyhmä
Onko tuolla hyvä ajaa rajoitusten mukaan ja nauttia ajosta(mutkateitä tietty) ? Kuitenkin tiedän, että kaveri ajaa paljon juuri moista ajoa.
Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
Mulla oli myös 600 cbr reilun vuoden verran ennen vaihtoa kymppiin. Ainoa mistä vanhassa pidin kymppiä enemmän oli halvemmat vakuutukset. 10R on ainakin mulle sopinut paremmin pidemmillekin matkoille, cbr:llä ajaessa kipeytyi selkä ja persekin puutu pahemmin. Kaupungissa ei oo mukavia kumpikaan.(intinaz @ Joulu. 09 2009,20:43) kirjoitti
Keula taitaa kympeissä vuosimallista riippumatta olla melko kevyttä kamaa. Cebarin jälkeen saattaa yllättää kun kunnolla vääntää kahvaa *normaaliajossa kyllä käyttäytyy ihan kiltisti.
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Riippuu rajoituksista,itse suosin vapaita nopeuksia....Voimaa tosiaan riittää mut silti mulla ainakin korttikin säilynyt,eikä sakkojakaan tullut!(kiinnihän mua ei ole saatu(intinaz @ Joulu. 09 2009,21:28) kirjoitti
)Mutkapätkistä pystyy nauttimaan ihan sääntöjen puitteissakin jos haluaa.pirun "herkkä" on kääntymään,ens alkuun meinailin ajella sisäkaarteista ulos kunnes uskoin et on vaan niin hiton loistava ajaa.edellinen pyörä oli tosiaan 636 -03 kawa.Terve tuloa kesällä espooseen testaamaan...
Elämäntapatyhmä
Perhana, tommonen alkoi kiinnostamaan itseänikin. Vaikken nyt pikku-suitsaa ole vaihtamassakaan(ei ole nyt just rahaa)...
Tekis kyllä kesän mittaisen 600 kokeilun jälkeen mieli vaihtaa isompaan.
Varmaan vuoden päästä sitten![]()
Hain juuri satulat tullipostista. 31,42€ veroa tiskiin ja paketti kainaloon. Olivat juuri sellaiset kuin pitikin eli tuliterät ja jarrupalat tuli mukana(dYNY @ Joulu. 03 2009,22:09) kirjoitti
![]()
dYNY
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Niissä on sit HH-palatkin vakiona. ;)
Tietty aftermarket-palat on silti aavistuksen paremmat, ite laitoin EBC:t noiden tilalle.
'03 ZX6R
Tulipa tuossa männäviikolla ostettua Kymppi-Kawa turbon aihioksi. Nyt olisi mukava tietää hyviä ja luotettavia nettifirmoja joista Kawan palikkaa voisi tilata. Onko esim. Muzzylta jenkkilöistä kukaan onnistunut tilaamaan mitään? Myös tarpeettomina olevia PowerCommandereja ja Speedohealer-tyyppisiä palikoita ko. pyörään voi tarjota. Projekti siis on aivan alussa. *
Tallissa olisi toinen pyörä tarpeettomana että jos jotakuta kiinnostaa 900-Hornetti turbolla niin nyt se lähtisi talvihintaan *![]()
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Hienoa, että homma toimi sinullakin(dYNY @ Joulu. 11 2009,15:07) kirjoitti
![]()
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Osista mitään tiedä mutta tuolla jenkkiforumilla on useampikin kymppikawa remmiahdettu. Tuossa esim. yksi linkki yhteen projektiin, jos kiinnostaa ja et ole ennen nähnyt.(cool´eri @ Joulu. 13 2009,17:33) kirjoitti
ZX10R remmiahdin
Miten tuo muuten käytännössä Suomessa menee, voiko minkä tahansa pyörän "turbottaa" ja saako ne heittämällä muutoskatsastettua? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
Ja mukavana lisänä tuon helvetinmoisen köyhtymisen lisäksi on myös se, ettei mitään takuita että läpi välttämättä menisi.. suottais hieman heikkohermoista vituttaa, ensin jokusen tonnin köyhdyttyään vielä tulis semmoinen paperi ettei kelpaisi(cool´eri @ Joulu. 14 2009,19:52) kirjoitti
Suomessa mahtaa suurinosa olla vanhoja tuproja, tai sitten uudempia ilman papereita.
- P
Toiveissa on että MMAF saisi lakialoitteen uusioturbojen katsastuksen helpottumaan. Pientä toivoa siis on....(Perkele @ Joulu. 14 2009,21:40) kirjoitti
Vain turbo antaa kunnon voimaa!
Käyttelin tuossa talvi-illan ratoksi pyörää lämpimäksi
Pientä ongelmaa: Ei lähde flekti pyörimään, vaikka lämmöt nousivat 111deg saakka!
-Flekti kyllä toimii kun ottaa suoraan akulta powerin.
-15A FAN fuse ehjä.
Kyseessä 2004 zx10r, onkos flektillä erikseen jokin lämpöanturi, vai saako käynnistyskäskyn ECUlta . .Missähän sitä ohjaava rele sijaitsee .. ?
UPDATEA:
TÄÄLTÄ löytyy 2004 ZX10R sähkökaaviot ja selitykset jos joku muukin kaipailee joskus. Flektillä ei erikseen omaa anturia, ECU ohjaa relettä.
UPDATEA:
Rele on penkin alta löytyvän "Junction box"in sisällä piirilevylle integroitu pienempi komponentti, eli koko boksi pitäisi vaihtaa. (eBay 15-25e )
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
Jahas, photoshoppailu ja arvailu alkakoon uuden kymppiärrän tiimoilta. Jos ei ole tänne vielä postattu, niin tässä..
Uusi 10R?
250cc 2t & HD FXDB
ex. HD XL1200C
ex. XV cafe project '81
ex. KTM 350 EXC-F '12
ex. ZX-10R ´13
ex. WR250R '12
ex. ZX-10R '07
ex. FZ6-S '04
^Mulle tuli tosta heti mieleen, että tos on yhdistetty BMW:n etuosa ja KTM:n perse![]()
RC8 perä, Rieju RS2 etumaski, ZX12-r peilit, B-king vilkut, Cagiva Planet tankki, Gladiuksen-värisuunnittelu![]()
RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200