Sivu: 45 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3543444546475595145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1321:stä 1350:een 4629:sta
  1. #1321
    Lainaa (Miq @ Syys. 17 2009,09:16) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 17 2009,09:05) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 16 2009,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 16 2009,16:16) kirjoitti
    Heps! Vinkkejä millä saisi ilman kokoränniä kohtuu hintaisin konstein -05 kybästä ylärekisteristä >12000rpm enemmän ruutia? Vai aiheuttaako vakio rännin ahtaus putkien yhdistyessä sen, ettei oikein mikään temppu auta tuonne ylärekisteriin?

    Slipari viritteisenä tehokäyrä laskee nopeasti huippujen jälkeen n.12200rpm ja tuon tuntee varsinkin 5 & 6 vaihteilla kun maksimi teho on ohitettu, niin alkaa vähän mopo puutumaan enenemässä määrin lähestyttäessä rajoittajaa

    Eli huipputehoja ei tarvii välttämäti enempää, mutta tehon negatiivinen kulmakerroin sais olla loivempi huippujen jälkeen, jolloin puhaltelisi reippaammin rajoittajalle.
    Nokkien uudelleen ajoitus, kannen porttaus mutta helpoiten homma taitaa onnistua kuitenkin kokorännillä *
    http://www.ivansperformanceproducts.com/zx10r.htm
    Kokoränni, uudet nokat, ohuempi kansipahvi ja voimakomentaja.
    Osat:
    - putki 1600e (eihän muuta kuin akraa voi kawaan laittaa)
    - nokkatsäätyvät eli ei tarvii 0e
    - pahvi 50e
    tietty sitten
    - airfilsu 50e
    - sytkä boxi 350e
    ----------
    = >2000e

    Työt:
    - pc3 + sytkä säätö >300e
    - nokkien säätö + venavälykset >600e
    - pahvin asennus xxxe
    ----------
    = >1000e

    summasummarum >3000e Kuka lähdeen sponssaan *
    "Loputon suo" hihihihihiiiiii...
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  2. #1322
    Lainaa (Miq @ Syys. 17 2009,09:16) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 17 2009,09:05) kirjoitti
    Lainaa (Attitude @ Syys. 16 2009,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 16 2009,16:16) kirjoitti
    Heps! Vinkkejä millä saisi ilman kokoränniä kohtuu hintaisin konstein -05 kybästä ylärekisteristä >12000rpm enemmän ruutia? Vai aiheuttaako vakio rännin ahtaus putkien yhdistyessä sen, ettei oikein mikään temppu auta tuonne ylärekisteriin?

    Slipari viritteisenä tehokäyrä laskee nopeasti huippujen jälkeen n.12200rpm ja tuon tuntee varsinkin 5 & 6 vaihteilla kun maksimi teho on ohitettu, niin alkaa vähän mopo puutumaan enenemässä määrin lähestyttäessä rajoittajaa

    Eli huipputehoja ei tarvii välttämäti enempää, mutta tehon negatiivinen kulmakerroin sais olla loivempi huippujen jälkeen, jolloin puhaltelisi reippaammin rajoittajalle.
    Nokkien uudelleen ajoitus, kannen porttaus mutta helpoiten homma taitaa onnistua kuitenkin kokorännillä *
    http://www.ivansperformanceproducts.com/zx10r.htm
    Kokoränni, uudet nokat, ohuempi kansipahvi ja voimakomentaja.
    Osat:
    - putki 1600e (eihän muuta kuin akraa voi kawaan laittaa)
    - nokkatsäätyvät eli ei tarvii 0e
    - pahvi 50e
    tietty sitten
    - airfilsu 50e
    - sytkä boxi 350e
    ----------
    = >2000e

    Työt:
    - pc3 + sytkä säätö >300e
    - nokkien säätö + venavälykset >600e
    - pahvin asennus xxxe
    ----------
    = >1000e

    summasummarum >3000e Kuka lähdeen sponssaan *
    Höpön höpö! Akran kokoränni maksaa 1000€. Filsun vaihdat kuiteskin, venttiilit joudut säätään jokatapauksessa. Eli jos nokkien säätö tuo sen 300€ päälle + 300€ penkitys, niin koko homma on sen 1600€ lisää.

    Kaiken lisäksi kyllä joku maksaa siitä koko rännin mukana tulevasta uudesta pöntöstä 300€. Eli sulle jää maksettavaksi vain 1300 € pöntön pois myynnin jälkeen. *


    Odotas vaan, kun saan rännin kiinni, niin tuun joku päivä ilman killeriä putkipaukkuen teitin pihaan!



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  3. #1323
    Lainaa (sky @ Syys. 17 2009,09:51) kirjoitti
    Odotas vaan, kun saan rännin kiinni, niin tuun joku päivä ilman killeriä putkipaukkuen teitin pihaan!
    Sopii mut sil ehdolla että käyn sit kyllä ottaa tyypit. Sää voit hörppii vaikka kaffeet sillä väliin
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  4. #1324
    Lainaa (Miq @ Syys. 17 2009,10:11) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 17 2009,09:51) kirjoitti
    Odotas vaan, kun saan rännin kiinni, niin tuun joku päivä ilman killeriä putkipaukkuen teitin pihaan! *
    Sopii mut sil ehdolla että käyn sit kyllä ottaa tyypit. Sää voit hörppii vaikka kaffeet sillä väliin
    Tuut vaan katkeraks kun pyöräs on seisonnassa, kun ysikin heittää vielä kolmosella hytin pystyyn...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #1325
    Tällänen tuli just himaan http://kuvablogi.com/nayta/2260819/

    Tars viikonloppuna näperrellä kiinni
  6. #1326
    Lainaa (Miq @ Syys. 17 2009,09:01) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 16 2009,16:34) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 16 2009,16:30) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Syys. 16 2009,16:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 16 2009,16:16) kirjoitti
    Heps! Vinkkejä millä saisi ilman kokoränniä kohtuu hintaisin konstein -05 kybästä ylärekisteristä >12000rpm enemmän ruutia? Vai aiheuttaako vakio rännin ahtaus putkien yhdistyessä sen, ettei oikein mikään temppu auta tuonne ylärekisteriin?

    Slipari viritteisenä tehokäyrä laskee nopeasti huippujen jälkeen n.12200rpm ja tuon tuntee varsinkin 5 & 6 vaihteilla kun maksimi teho on ohitettu, niin alkaa vähän mopo puutumaan enenemässä määrin lähestyttäessä rajoittajaa

    Eli huippuja ei tarvii välttämäti enempää, mutta tehon negatiivinen kulmakerroin sais olla loivempi huippujen jälkeen, jolloin puhaltelisi reippaammin rajoittajalle.
    Jos huipuilla ei ole niin väliksi niin lyhennä välitystä. Rupeaa potkimaan iloisesti rajoittimeen isommallakin vaihteella... *
    Tarkennus: "huippuja ei tarvii välttämäti enempää" -> "huipputehoja ei tarvii välttämäti enempää" eli kyllä mopotin kulkea pitää, joten ratas kikkailut on , koska ainahan voi pienempää vaihdetta pykältää, mutta sitten vauhtikin on taas pienempi ja kun tykkään mennä "välillä" kovaa.
    Tosiaan... *
    Mitkä välit sulla muuten on. Mikäli vakiot niin kannattaa kyllä koittaa "kikkailla".
    Vakio välit on ja niillä menee ihan ok vaikka takasen profiili korkeampi (satunnaisilla amatööri kokeilulla & 5hz tarkalla gps:llä) 0-100 = 3.1, 0-200 = 7.6, 100-200 = 4.2 ja aamuyöstä happirikkaalla ilmalla powerwheelietä kolmosella maksimiväännön kohdilta.

    Eli jos kikkailee väleillä niin oisko eteen piikki lisää tai/ja takaa pois -> shiftaisi maksimi tehon kovemmalle nopeudelle isoilla vaihteilla (vai turruttaisiko käytännössä)...
    Minä laittaisin tuohon piikin pienemmän eteen ja ainakin yhden lisää taakse. Muuttuu tuo pyörä niin reuhakkaaksi että tuntuu kuin olisit traktorilla ajanut aikaisemmin... Ja löytyy se rajoitinkin joka vaihteella hätäseen. Eipä se sitten enää niin haittakkaan vaikka huiput hieman tippuu. *

    Kannattaa kokeilla, oikeasti. *
    Supermoto
  7. #1327
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    ^^ Samaa mieltä! Piikkiä pienempi eturatas teki kybästä todellisen pedon, jos se sitä ei ollu jo ennenkin..
    GAAAAAZ!!!!
  8. #1328
    Lainaa (micky1000 @ Syys. 17 2009,19:57) kirjoitti
    ^^ Samaa mieltä! Piikkiä pienempi eturatas teki kybästä todellisen pedon, jos se sitä ei ollu jo ennenkin..
    Jep. Kyllä se oikeanlainen välitys herättää noita eloon paljon paremmin kuin vielä mikään putkisto ilman solmua... Tosin parastahan se on kun on täysrännit yms... sekä sopiva välitys. Minun mielestä vakiovälit ovat aivan liian pitkät, aivan sama mihin ajoon. Lentokentät ehkä sitten erikseen.
    Supermoto
  9. #1329
    Lainaa (jaulis @ Syys. 17 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (micky1000 @ Syys. 17 2009,19:57) kirjoitti
    ^^ Samaa mieltä! Piikkiä pienempi eturatas teki kybästä todellisen pedon, jos se sitä ei ollu jo ennenkin..
    Jep. Kyllä se oikeanlainen välitys herättää noita eloon paljon paremmin kuin vielä mikään putkisto ilman solmua... Tosin parastahan se on kun on täysrännit yms... sekä sopiva välitys. Minun mielestä vakiovälit ovat aivan liian pitkät, aivan sama mihin ajoon. Lentokentät ehkä sitten erikseen.
    Lentokenttiähän kyllä sattuu yleensä matkanvarrelle, oli pienempää tai isompaa tietä Kumma kyllä ne on aina suljettuja alueita

    Ei vaan kaipa tuota voisi kokeilla eri rattaitakin. Eturatasta ei vissiin vaan manuaalisesti saa irti? Eli vissiin tarvii pelailla takarattaalla ja siinnä tuleekin sitten limiitiksi ketjun mitta, ettei rengas ota kiinni haarukkaan



    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  10. #1330
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 17 2009,18:58) kirjoitti
    Tällänen tuli just himaan http://kuvablogi.com/nayta/2260819/

    Tars viikonloppuna näperrellä kiinni
    Oikeen merkin oot osannut valita Ei jumankekka mä oon kade!
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  11. #1331
    Lainaa (Miq @ Syys. 18 2009,08:54) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 17 2009,18:58) kirjoitti
    Tällänen tuli just himaan http://kuvablogi.com/nayta/2260819/

    Tars viikonloppuna näperrellä kiinni
    Oikeen merkin oot osannut valita Ei jumankekka mä oon kade!
    Vihdoinkin se Yoshin kokoränni nyt sit makaa tuossa olkkarin lattialla ja Yoshissa on kuitenkin räheemmät äänet



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #1332
    Laittakaa sitten projekteistanne kuvia + dynokäppyröitä, kun saatte putkia kiinni !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  13. #1333
    Lainaa (Athene @ Syys. 18 2009,13:31) kirjoitti
    Laittakaa sitten projekteistanne kuvia + dynokäppyröitä, kun saatte putkia kiinni !
    Joo ja koska eri generaation kymppejä ja emme pysty kisaamaan suoranaisesti puhtaalla takapyöräteholla, niin sitten pastetaan tänne ääninäytteitä putkista ja kisataan jätkät siltä pohjalta

    Jostakinhan sitä on aina väännettävä!

    - P

    Edit: joten pitääpä ruveta jo nyt muokkaamaan videoklippi omasta pyörästä ja lisätä äänet sitten vaikka TÄSTÄ.. -> "on se oikeesti kymppi, on on.. rivinelkku siinä pörisee, putkesta ne soundit tulee".

    Edit: laita sä Athene ducceen Aratat, voi tsiisus voiko olla enää ärmäkämmät saundit?



  14. #1334
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 17 2009,18:58) kirjoitti
    Tällänen tuli just himaan http://kuvablogi.com/nayta/2260819/

    Tars viikonloppuna näperrellä kiinni
    Hieno putkisto! Täällähän ruvettiin porukalla laittaan täysrööriä kymppeihin

    - P
  15. #1335
    Lainaa (Perkele @ Syys. 18 2009,15:40) kirjoitti
    Edit: laita sä Athene ducceen Aratat, voi tsiisus voiko olla enää ärmäkämmät saundit?
    Saakos niitä Ducuunkin ? Mä luulen, että Termignoni olis se ainoa oikea siihen jos olis putkee vaihtamassa .

    No, jos ei ihan suoraan muuten tehoissa pysty kisaan, niin ainakin tietyllä tapaa kyllä. Tehon prosentualinen nousu orkkis/slipari vs. kokoputki ?



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #1336
    Lainaa (Athene @ Syys. 18 2009,17:33) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 18 2009,15:40) kirjoitti
    Edit: laita sä Athene ducceen Aratat, voi tsiisus voiko olla enää ärmäkämmät saundit?
    Saakos niitä Ducuunkin ? Mä luulen, että Termignoni olis se ainoa oikea siihen jos olis putkee vaihtamassa .

    No, jos ei ihan suoraan muuten tehoissa pysty kisaan, niin ainakin tietyllä tapaa kyllä. Tehon prosentualinen nousu orkkis/slipari vs. kokoputki ?
    Ja sitten päästään perinteiseen vääntöön, eli eri penkeissä mitattu, ilma lämmin "ei ollu tarpeeksi happirikasta"

    Juu, saahan noita myös Ducatiin. Tuon liittämäni klipin kommentteina näytti olevan "Much better than termis" *
    Katso klippi, siinä on juurikin Ducatissa (848).

    - P



  17. #1337
    Pientä näpertelyä http://kuvablogi.com/nayta/2262000/
    Penkkiin sitten, kun veli saa toimitettua Commander vitosen. Tänä vuonna todennäkösesti kuitenkin. Tai voin mä käyttää ilman commanderiaki, jos haluutte



  18. #1338
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 18 2009,19:01) kirjoitti
    Pientä näpertelyä http://kuvablogi.com/nayta/2262000/
    Penkkiin sitten, kun veli saa toimitettua Commander vitosen. Tänä vuonna todennäkösesti kuitenkin. Tai voin mä käyttää ilman commanderiaki, jos haluutte
    Mikämikämikä se sieltä putken päästä pilkistää?
    Ettei vaan olisi joku "nahistin" paikallaan *



    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  19. #1339
    Joo killeri siel vielä paikallaan. Äkkiä vaa koitin käymään, jotta pääsee ottaa hapanta. Huomenna sitte katteet kiinni, killeri pois ja ajelemaan, jos kelejä.
  20. #1340
    Lainaa (sky @ Syys. 18 2009,11:35) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 18 2009,08:54) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 17 2009,18:58) kirjoitti
    Tällänen tuli just himaan http://kuvablogi.com/nayta/2260819/

    Tars viikonloppuna näperrellä kiinni
    Oikeen merkin oot osannut valita Ei jumankekka mä oon kade!
    Vihdoinkin se Yoshin kokoränni nyt sit makaa tuossa olkkarin lattialla ja Yoshissa on kuitenkin räheemmät äänet *
    Vai menet kawan pilaan yoshilla siinnähän on niin kimeet äänet Arata vielä menee, mutta että yohsi... No toisaalta se olikin ysi, et kyl kybän murinat aina pesee ysi pihinät
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  21. #1341
    Lainaa (Miq @ Syys. 18 2009,21:49) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 18 2009,11:35) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 18 2009,08:54) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Syys. 17 2009,18:58) kirjoitti
    Tällänen tuli just himaan http://kuvablogi.com/nayta/2260819/

    Tars viikonloppuna näperrellä kiinni
    Oikeen merkin oot osannut valita Ei jumankekka mä oon kade!
    Vihdoinkin se Yoshin kokoränni nyt sit makaa tuossa olkkarin lattialla ja Yoshissa on kuitenkin räheemmät äänet *
    Vai menet kawan pilaan yoshilla siinnähän on niin kimeet äänet Arata vielä menee, mutta että yohsi... No toisaalta se olikin ysi, et kyl kybän murinat aina pesee ysi pihinät
    Olis kuule jäänyt webcamin nokat laittamattal, jos ois akrasta joutunut maksamaan puolet enemmän. Sitäpaitsi Yoshi antaa paremmat alaväännöt, joten tehoja kärsii vielä siirrellä nokkien avulla. Lyön vetoa että Yoshilla saa kokonaisuudessaan paremman virityksen kuin Akralla, sitä paitsi Kawassa on rivinelonen eikä mikään ducatin v2:n, joten äänetkin saa olla kimeät. Tule vaan ulos sieltä kaapistas ja myy se kybä pois ja osta ducati tilalle, niin ei tarvi enään yrittää kompensoida kawan vinkumisia pöntöllä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #1342
    ^^ Mulla oli ysissä Yoshin TRS paikoillaan ja oli kyllä melko matalat murinat, parasta mitä ysissä olen kuullut *

    Yoshi on tosiaan 4-2-1 ja ylös ei jerkkua tuo, mutta alas ja keskelle oikein mukava lisäys.

    Kannataisko Sky hakea nokilla tuonne keskelle vielä lisää? Semmoinen kompromissi (asteista ei tietoakaan) mutta suomen lyhkäsillä radoilla vois toimiakin?

    Meinaatko itse ruveta astelevyn & heittokellon kanssa opiskeleen, vai viedä jonnekin pajalle? Tehdäänkö samalla kanteen kevyt porttaus, kun tuli sitäkin hommaa ysin kanssa opiskeltua männä talvena? no ei sentään.. laske vielä kantta se 0,2 - 0,3mm (tuon enempää melkein mahdoton ottaa), ajele seetit & venat kulmiin ja porttaus tosiaan, niin alkaa pöhinä käymään..

    Itellä oli kevään kokoonpanona tuo Yoshi, suutinsarja, K&N, Kleen veks, kannen porttaus (kevyehkö) eli valuraatit pois ja hieman avarrusta, imukurkkujen sovitus kanaviin, pakopuoli peiliksi, palotilat peiliksi, männät päältä peiliksi, kannen laskeminen, 520-ketjurataspaketti alumiinitakasella, kytkin vähän järeämpi jne.

    Oli oikein räyhäkkä vekotin.

    - P



  23. #1343
    ^No mä aattelin et portataan se kansi sitten kun motin sisältä hajoaa jotain ja tarvii avata kansi * Joo, en ala itse säätään, katsotaan penkissä paras tulos ja itketään sitten kun on niin p********* kallista. Sitä on vähän paha sanoa mitä niillä nokilla saa aikaiseksi, ennenkuin sen penkissä näkee. Setä sano että ne tuo huipputehoja lisää ja säätämällä vielä lisää huippuja, että niillä ei välttämättä saada sinne keskelle lisää... mutta täähän oli rivi nelonen. Kyllä mä tykkäisin jos saisin huippuvääntöä ja tehoa siirrettyä korkeammille kierroksille. Setä vaan sano et ysissäkin voi tulla se rajoitin kuulemma rajoittavaksi tekijäksi yläkierroksia säätäessä. *

    Niin ja livenä en oo yoshia kuullut ysissä, mutta youtubesta kuunneltuna on ehdottomasti parhaat äänet mitä ysiin saa.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #1344
    Lainaa (sky @ Syys. 18 2009,22:53) kirjoitti
    ^No mä aattelin et portataan se kansi sitten kun motin sisältä hajoaa jotain ja tarvii avata kansi * Joo, en ala itse säätään, katsotaan penkissä paras tulos ja itketään sitten kun on niin p********* kallista. Sitä on vähän paha sanoa mitä niillä nokilla saa aikaiseksi, ennenkuin sen penkissä näkee. Setä sano että ne tuo huipputehoja lisää ja säätämällä vielä lisää huippuja, että niillä ei välttämättä saada sinne keskelle lisää... mutta täähän oli rivi nelonen. Kyllä mä tykkäisin jos saisin huippuvääntöä ja tehoa siirrettyä korkeammille kierroksille. Setä vaan sano et ysissäkin voi tulla se rajoitin kuulemma rajoittavaksi tekijäksi yläkierroksia säätäessä. *
    Kyllä eri asteilla saa tehtyä erilaisia ratkaisuita. Keskellekin on tietääkseni mahdollista viedä säädettävien nokkien avulla jerkkua, mutta yläpään kustannuksella taas kerran. Siksi kutsuinkin tuota kompromissiksi. Kympin kohdalla lueskellut jonnin verran ja onnistunut ok ja eihän noi koneet nyt niin toisistaan eroa. Perus rivareitahan noi..

    Mulla ei noiden omien säätöjen jälkeen tosiaan meinannut kytkin pysyä mukana. Alkoi luistamaan ja veikkaan että johtui myös uusista kevlar-levyistä, vaikka oli annettu öljyssä uida melkein viikon ennen asennusta. Mutta tehot nousi, sen kyllä tunsi. Sääli etten ehtinyt penkissä koskaan käyttämään.. penkissä kun olis käyttänyt ja huomannut, että tehot on tippunut vakioon nähden vain 20%, niin onnistunut virityshän se sillon on?

    - P

    Edit: niih, tietenni se kovasti vaikuttaa että minkälaiset nostot ja duration niissä webcameissa ylipäätään on. Mä mitään tiedä, mutta mukavahan noista on turista.

    Edit2: mäkin suunnittelin viime talvena, että jostain pitäs nokat löytää.. kaatui sitten siihen, ettei sopivaan hintaan sattunut löytymään ja astelevyä & heittokelloakin olin vailla. Nythän noita kelloja olis saanut IKH:ltä tyyliin 60€ mutta eipä silloin sattunut kohdalle, kun kovasti hommaa suunnitteli. Ostitko muuten siltä kaverilta nokat, jonka linkin pistit aiemmin kun juteltiin asiasta? Jos, niin hyvään hintaan kyllä sait!

    Edit3: kyllä sun kannattaa se kymppi kuitenkin hommata, sillä kirjoitat näköjään enemmän nykyään kymppi, kuin ysipuolelle



  25. #1345
    Piti sen verran korjata, että en mää mitään kantta rupee porttaan, jos motti leviää. Pistän sitten isomman lohkon tilalle, mä en ala hifistelemään. Voip olla et sit ei kestä kytkin, eikä alakerta

    Joo, kyllä se kymppi on käynyt mielessä, mut olis pitänyt laittaa kolme tonnia väliä ja sit ois saanut 3 vuotta uudemman pyörän mutta samoilla kilometreillä. Joten ei kiitos. Laitan mieluummin kaks tonnia omaani, jonka oon säätänyt itselleni hyväksi ja jonka huoltohistorian tunnen. Kaiken lisäks osaa ajaa sillä myöskin.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #1346
    Lainaa (sky @ Syys. 18 2009,23:16) kirjoitti
    Piti sen verran korjata, että en mää mitään kantta rupee porttaan, jos motti leviää. Pistän sitten isomman lohkon tilalle, mä en ala hifistelemään. * Voip olla et sit ei kestä kytkin, eikä alakerta *

    Joo, kyllä se kymppi on käynyt mielessä, mut olis pitänyt laittaa kolme tonnia väliä ja sit ois saanut 3 vuotta uudemman pyörän mutta samoilla kilometreillä. Joten ei kiitos. Laitan mieluummin kaks tonnia omaani, jonka oon säätänyt itselleni hyväksi ja jonka huoltohistorian tunnen. Kaiken lisäks osaa ajaa sillä myöskin.
    Se onkin sitten yksi vaihtoehto, eli Muzzy ja maksaa. Lisäksi noista on ollut "pahoja" puheita aika paljonkin, eli nopsaan väljiä ja öljy rupeaa palamaan.

    Toinen (huono) vaihtoehtohan on esim. Wisecon 923cc tai suurempi mäntäsarja, mutta ongelmana tässä on taas uudempien ysien sylinterit eli poraaminen ilman uudelleen pinnoittamista ei onnistu, isompia putkia ei ainakaan helposti voi vaihtaa ja jos sitten päätyy pinnoitukseen, niin suomesta ei löydy firmaa joka tätä tekisi. Mahtaa edelleen Hollannissa olla lähin.

    Sulla jäi kymysyksiä muuten tuohon edelliseen vastaamatta kaiffari

    - P

    Edit: ja kuitenkin teet sitten loppupeleissä niinkuin minä (tyhmä), eli laitat hirveen määrän euroja pyörään ja sitten kun se alkas olemaan aikalailla hyvä, niin vaihdat pois



  27. #1347
    Rispektit sille, joka ensimmäisenä turbottaa kymppinsä ! Senverta kilpavarustelulta vaikuttaa jo . Pitkä talvi aikaa rakennella .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #1348
    Kävin äsken testaamassa pyörää... ei helvetti sentään ku vetää nytten ihan eri malliin ku aikasemmin *Etenkin keskialueelle tullu voimaa helvetisti lisää!

    Täytyy kyl sanoo, että 08-kymppiin täysputkisto on pakko-ostos, niin suuri vaikutus sillä on!
    Kone veti ihan mukisematta, paukumatta ja prötäämättä, vaikka commanderia ei vielä ole. Koneen toiminnan kannalta en sitä kyllä tarvis, mutta kai se parempi on säädättää seokset sitten kohdilleen. Hyvin toimi tosin ilmankin.

    Tässä vielä kuva ajon jälkeen http://kuvablogi.com/nayta/2262672/



  29. #1349
    Lainaa (Perkele @ Syys. 18 2009,23:24) kirjoitti
    ...uudempien ysien sylinterit eli poraaminen ilman uudelleen pinnoittamista ei onnistu, isompia putkia ei ainakaan helposti voi vaihtaa ja jos sitten päätyy pinnoitukseen, niin suomesta ei löydy firmaa joka tätä tekisi. Mahtaa edelleen Hollannissa olla lähin.
    Ruottista muuten löytyy ja on järkihintainenkin. On tukholman liepeillä, jotta voi kiikuttaa vaikka täysristeilyn lomassa osat sinne... ;) Nikasilproffsen
    '03 ZX6R
  30.  
  31. #1350
    Lainaa (markketo @ Syys. 19 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 18 2009,23:24) kirjoitti
    ...uudempien ysien sylinterit eli poraaminen ilman uudelleen pinnoittamista ei onnistu, isompia putkia ei ainakaan helposti voi vaihtaa ja jos sitten päätyy pinnoitukseen, niin suomesta ei löydy firmaa joka tätä tekisi. Mahtaa edelleen Hollannissa olla lähin.
    Ruottista muuten löytyy ja on järkihintainenkin. On tukholman liepeillä, jotta voi kiikuttaa vaikka täysristeilyn lomassa osat sinne... ;) Nikasilproffsen
    sittenhän ongelmaksi muodostuu enään, millä saa alakerran kestämään
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 45 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3543444546475595145 ... ViimeinenViimeinen