Sivu: 43 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3341424344455393143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 4629:sta
    Lainaa (2705 @ Syys. 06 2009,22:38) kirjoitti
    Eikös sitä saa ainakin autoissa muuttaa tuuman suuntaan tai toiseen ilman mitään kommervenkkejä,ei kait profiililla niin väliä siinä hommassa.
    Mä veikkaan, etteivät poliisit moottoripyöristä rengaskokoja tarkista, kun eivät edes katsastusmiehet autoista (nim. 3 x katsastanut "laittomilla" vanteilla).
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Ei muuta kun 55 alle ja hanaa,tuskin ne linnaan laittaa ja jos laittaa niin talvi on tulossa joutaahan siellä istuun.
    Lainaa (Athene @ Syys. 06 2009,22:45) kirjoitti
    Lainaa (2705 @ Syys. 06 2009,22:38) kirjoitti
    Eikös sitä saa ainakin autoissa muuttaa tuuman suuntaan tai toiseen ilman mitään kommervenkkejä,ei kait profiililla niin väliä siinä hommassa.
    Mä veikkaan, etteivät poliisit moottoripyöristä rengaskokoja tarkista, kun eivät edes katsastusmiehet autoista (nim. 3 x katsastanut "laittomilla" vanteilla).
    Joo-o, Eivät ole myöskään koskaan katsoneet autosta mikä äänenvaimenin on putken päässä. Eivät ole myöskään itkeneet putken jatkeesta tai peltipurkilla ja klemmareilla paikatusta putkesta *

“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Lainaa (2705 @ Syys. 06 2009,22:48) kirjoitti
    Ei muuta kun 55 alle ja hanaa,tuskin ne linnaan laittaa ja jos laittaa niin talvi on tulossa joutaahan siellä istuun.
    Tottahan toki 55 pyörii alla ja pyörii vast edeskin... Eikä katsastus mies siitä mihinkään pannaan laittanut, pyysi vaan kysyyn valmistajalta lapun minkä perustella vois lisätä otteeseen.
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
    Lainaa (Miq @ Syys. 07 2009,08:11) kirjoitti
    Tottahan toki 55 pyörii alla ja pyörii vast edeskin... Eikä katsastus mies siitä mihinkään pannaan laittanut, pyysi vaan kysyyn valmistajalta lapun minkä perustella vois lisätä otteeseen.
    Onneks noissa ei vanteen leveyden suhteen ole ongelmia, kun 50 ja 55 menee kuitenkin samalle vanteelle. Taitaa suurin osa slikseistäkin olla 60:ä? Niiden kanssa voi joissain malleissa huggeri ottaa kiinni...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (Athene @ Syys. 07 2009,22:26) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 07 2009,08:11) kirjoitti
    Onneks noissa ei vanteen leveyden suhteen ole ongelmia, kun 50 ja 55 menee kuitenkin samalle vanteelle. Taitaa suurin osa slikseistäkin olla 60:ä? Niiden kanssa voi joissain malleissa huggeri ottaa kiinni...
    Kyllä toi 55 vaatii jo huggerin poiston ellei ketjua oo pidennetty. Saattaa paikoillaan juuri ja juuri pyöriä, riippuu renkaasta, mutta sitten kovassa vauhdissa ottaa kiinni ja halkaisee huggerin. Vanteelle menee nätisti, rengasmiehen mielestä parempi laittaa kun 50:nen. 60 sarjalainen ottas jo varmaan haarukkaan kiinni ilman lisälenkkejä ketjuun
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
    Lainaa (Perkele @ Syys. 06 2009,20:53) kirjoitti
    Kukaan kymppiin (C-malli) pikakaasua asennellut? Esimerkiksi Dominon tekeleitä? Jos kokemusta löytyy, niin menikö orkkisvaijereilla ok, vai pitikö ihan kunnolla modata?

- P
    Eikö kenelläkään kokemusta pikakaasusta kympissä? Rataketut ohoi!

- P
    Lainaa (Perkele @ Syys. 08 2009,13:03) kirjoitti
    Kukaan kymppiin (C-malli) pikakaasua asennellut? Esimerkiksi Dominon tekeleitä? Jos kokemusta löytyy, niin menikö orkkisvaijereilla ok, vai pitikö ihan kunnolla modata?

- P

- P
    Mihinkä sitä tarvii? Ainakin itse annostelen tasaisesti/varovasti ulostuloissa enkä tiedä mitä pikakaasulla tekis, kun ei se kybän tuubi nyt niin hirmuisen kauhiata kiertoa tarvii täyskaasulle (vs. esim ysi). Ennemmin säädätä hyvin, kiristä vaijerit ja ketjut, jotta menee mahdollisimman tasaisessi kurvit (ei nyi etc.).

Kukas perskules se on nyt parina iltana tarjonnut huolella happea meitin kyllällä... Kiukkusta menoa ollut eli ei voi olla kun kybä
    Lainaa (Miq @ Syys. 09 2009,08:41) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 08 2009,13:03) kirjoitti

- P

- P
    Mihinkä sitä tarvii? Ainakin itse annostelen tasaisesti/varovasti ulostuloissa enkä tiedä mitä pikakaasulla tekis, kun ei se kybän tuubi nyt niin hirmuisen kauhiata kiertoa tarvii täyskaasulle (vs. esim ysi). Ennemmin säädätä hyvin, kiristä vaijerit ja ketjut, jotta menee mahdollisimman tasaisessi kurvit (ei nyi etc.).

Kukas perskules se on nyt parina iltana tarjonnut huolella happea meitin kyllällä... Kiukkusta menoa ollut eli ei voi olla kun kybä
    No duoda duoda lukenut tarinaa kovasti, pääosin jenkkifoorumeilta että 1/5 kahva toimis hyvin myös kybässä. Ei tuo ranneliike mikään pahin mahdollinen ole, mutta kyllä tällekin kesälle vähän pidemmissä siirtymissä ottaa vähän kaasukäteen kun aika alas tuota joutuu vääntämään jos kovempaa liikkuu.

Tuli juuri tilattua Aratan race-putkisto kybään. TÄSTÄ MALLISTA olis kyse. Sain aika hemmetin hyvään hintaan joten oli ihan pakko ostaa!

Kyseinen merkki oli ensin mulla vähän uudempi tapaus, mutta muutaman päivän googletteluiden perusteella kyseessä on ilmeisesti aika pätevä valmistaja ja tekee todella hyvälaatuisia putkistoja..

- P
    Lainaa (Perkele @ Syys. 09 2009,13:30) kirjoitti
    Tuli juuri tilattua Aratan race-putkisto kybään. TÄSTÄ MALLISTA olis kyse. Sain aika hemmetin hyvään hintaan joten oli ihan pakko ostaa!

Kyseinen merkki oli ensin mulla vähän uudempi tapaus, mutta muutaman päivän googletteluiden perusteella kyseessä on ilmeisesti aika pätevä valmistaja ja tekee todella hyvälaatuisia putkistoja..

- P
    Ettet vain engelsmannilta eebäystä ostanut..? Mun nokan edestä. * No, nopeat ehtii. *
    Lainaa (huupi @ Syys. 09 2009,14:10) kirjoitti

- P
    Ettet vain engelsmannilta eebäystä ostanut..? Mun nokan edestä. * No, nopeat ehtii. *
    Juuripa oli osoitteena "löydölle" ebay.co.uk

Kaveri laittoi mulle postiin kuvia siitä "lommosta" ja ei ollut tosiaan paha, kuten mainitsikin kun muutamaan otteeseen viestejä läheteltiin.

Kokeilin kepillä jäätä ja tarjosin vielä 20 puntaa alle pyytämänsä ja kaveri hyväksyi, joten nappiin meni mielestäni. Onhan noi lähetyskulut UK:sta aika törkeät, mutta tuolle Englannin postilaitokselle ei oikein mitään voi. Paljon tilannut tuolta tavaraa ja kallista lystiä, mutta sain tosiaan vähän kompensoitua tuota kallista postitusta tuolla että muutaman kymmenen puntaa tingin hinnasta.

- P
    Lainaa (Perkele @ Syys. 09 2009,14:43) kirjoitti
    Kokeilin kepillä jäätä ja tarjosin vielä 20 puntaa alle pyytämänsä ja kaveri hyväksyi, joten nappiin meni mielestäni. Onhan noi lähetyskulut UK:sta aika törkeät, mutta tuolle Englannin postilaitokselle ei oikein mitään voi. Paljon tilannut tuolta tavaraa ja kallista lystiä, mutta sain tosiaan vähän kompensoitua tuota kallista postitusta tuolla että muutaman kymmenen puntaa tingin hinnasta.

- P
    Itse olen myös tehnyt sieltä löytöjä, oikeastaan oma 10r on uudelleenkasattu UK:n ja Saksan ebay:n osilla. * Aika monesti on myyjät ottanu "hieman" reilusti postituskuluja, mutta siitä huolimatta halvalla olen mielestäni saanut.
    Lainaa (huupi @ Syys. 09 2009,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Syys. 09 2009,14:43) kirjoitti

- P
    Itse olen myös tehnyt sieltä löytöjä, oikeastaan oma 10r on uudelleenkasattu UK:n ja Saksan ebay:n osilla. * Aika monesti on myyjät ottanu "hieman" reilusti postituskuluja, mutta siitä huolimatta halvalla olen mielestäni saanut.
    Näin on. Mulla oli kans ex-ysini täynnä ebaystä tilattua tavaraa. Mitä sitä suotta maksamaan hulluja pyyntejä täällä kotomaassa, kun tuolta saa samalla tavalla kotiovelle / postiin ja huomattavasti edullisemmin.

Noihin selviin postivedätyksiin oon itsekin törmännyt ja ne bongaa aika helposti kun paljon on tilannut, niin on semmoinen peruskuva omassakin päässä mitä mikäkin suur.piirt. kustantaa.

Tuo putki pitäis olla kohtuu lähellä oikeaa, ainakin verrattuna aikasempiin oikeasti painaviin / isoihin paketeihin mitä oon tilaillut Englannista.

Joskus käynyt postilaitoksensa sivuilla tarkistelemassa hintoja ja suolaista on.

Esim. Saksasta saa kamaa lähimpään postiin / kotiovelle melkein samaan hintaan kuin Itella välittää kotosuomen sisällä. Mutta Englannista tosiaan meinaa tulla kalliiksi.

- P
    Eipä hullumpi löydös, noi aratat on vissiin tosiaan aikas hyviä vaikka akrahan on tietty paras
    Lainaa (Miq @ Syys. 10 2009,11:20) kirjoitti
    Eipä hullumpi löydös, noi aratat on vissiin tosiaan aikas hyviä vaikka akrahan on tietty paras
    Tjepulis, ison veden tuolla puolen tuntuvat olevan todella suosittuja/kehuttuja (zx-10r.net) nykyään.

Piti eilen yrittää vähän juutuubista ääninäytteitä ja uusimpaan löytyi Aratan putkella ja oli kyllä mukavan mureat pöhinät.

Kaveri laittoi eilen putken postiin ja ens viikolla pitäs olla täällä. Pitäs nopeasti jostain pieraista nyt pc, mutta ei kyllä perse kestä ihan heti hommata

Menee varmaan talvihommiksi sitten pc:n hommaaminen ja putken asentaminen.

Oletteko tehneet jotain "Jäähdytinjärjestelmän puhdistus"-operaatiota kun olette vaihtaneet kybän jäähdytysnesteet? Jos niin mitä ainetta ootte käyttäneet?

Onko operaatio turha vai hyödyllinen, jos on ajanut suosituksen mukaisella 50/50 seoksella sitä vihreetä+vettä?
    Lainaa (Miq @ Syys. 10 2009,14:21) kirjoitti
    Oletteko tehneet jotain "Jäähdytinjärjestelmän puhdistus"-operaatiota kun olette vaihtaneet kybän jäähdytysnesteet? Jos niin mitä ainetta ootte käyttäneet?

Onko operaatio turha vai hyödyllinen, jos on ajanut suosituksen mukaisella 50/50 seoksella sitä vihreetä+vettä?
    Jos ei ole tietoa mitä ja miten kauan litkut on pyöriny koneessa niin silloin on asiallista tehdä huuhtelu. Muuten ihan normi litkut vaan sisään. Jos haluaa hifistellä niin sekoittaa glykoolit akkuveteen. Myös 50/50 seosta voi ohentaa koska pienempikin seos riittää estämään korroosiota ja jäähdytyskyky paranee.
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (dYNY @ Syys. 10 2009,14:36) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Syys. 10 2009,14:21) kirjoitti

Jos ei ole tietoa mitä ja miten kauan litkut on pyöriny koneessa niin silloin on asiallista tehdä huuhtelu. Muuten ihan normi litkut vaan sisään. Jos haluaa hifistellä niin sekoittaa glykoolit akkuveteen. Myös 50/50 seosta voi ohentaa koska pienempikin seos riittää estämään korroosiota ja jäähdytyskyky paranee.
    Itse en pärriin ole tehnyt kuin ns. vesihuuhtelun. Eli vanhat moskat pois ja vettä järjestelmä täyteen. Sitten käyttö lämpimäksi eli antaa veden kierrellä jonkin aikaa ja ilmausta samalla (eli käytännössä putkien puristelua ), tämän jälkeen laskenut vedet ulos. Tein tuon viimeksi muutamaan otteeseen ysiini ja sitten lopuksi vesi/glykoliseos sisään.

- P
    Kiitos näistä jäädytinnestevaihto vinkeistä ^

50/50 neste on nyt kiertänyt 3v/23500km ja pistän nyt syssyllä/talvella vaihtaen ensi kautta varten. Eli ainakin toi vesi huuhtelu pitää tehdä ja samalla vaivallahan sinne taitaa lirauttaa jonkin puhdistus aineen, kun tietäisi mikä vaan sopii tolle motille

Tuon veden suhteellista osuutta lisäämällä saa siis tehostettua jäädytys ominaisuuksia?
    Onko noi kympin vaijerit öljyttävää mallia vai jotain mitä ei pidä öljytä (hämärä muistikuva ettei kaikkia vaijerityyppejä pitänyt öljytä...)
    Lainaa (Miq @ Syys. 11 2009,08:24) kirjoitti
    Tuon veden suhteellista osuutta lisäämällä saa siis tehostettua jäädytys ominaisuuksia?
    Kyllä.

Ja jos haluaa oikein herkutella niin...

WATER WETTER
    dYNY

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Eikös parasta olisi heittää puhtaat vedet sisään ja ilmata järjestelmä. Sitten vaan heittään pieni maaseutuGP, niin johan on järjestelmä putsattu *

Niin ja töihin siitä laiskimus, ei roikuta täällä netissä

Lainaa (Miq @ Syys. 11 2009,08:27) kirjoitti
    Onko noi kympin vaijerit öljyttävää mallia vai jotain mitä ei pidä öljytä (hämärä muistikuva ettei kaikkia vaijerityyppejä pitänyt öljytä...)
    Voi niitä öljytä, mutta oikealla "rasvalla".

Itse olen käyttänyt T Ä T Ä

Härmästä löytyy varmasti ihan vastaavaa ainetta eri merkkisenä.

dYNY

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (sky @ Syys. 11 2009,08:31) kirjoitti
    Eikös parasta olisi heittää puhtaat vedet sisään ja ilmata järjestelmä. Sitten vaan heittään pieni maaseutuGP, niin johan on järjestelmä putsattu
    Kuka lähtee mukaan putsaan jäädytyspuolta maaseutuGP:lle
    Lainaa (dYNY @ Syys. 11 2009,08:32) kirjoitti

luisista ei viiti yhtä purkkii tilata enkä tarkkaan saannut tosta pikkukuvasta selvää mikä tuon litkun oleellinen pointti oli. Eli mitä oikea rasva sisältää, jotta sen tunnistaa (tai millä merkillä tota löytyy) täältä härmästä hankittuna?
    Lainaa (Miq @ Syys. 11 2009,08:35) kirjoitti
    Eikös parasta olisi heittää puhtaat vedet sisään ja ilmata järjestelmä. Sitten vaan heittään pieni maaseutuGP, niin johan on järjestelmä putsattu *
    Kuka lähtee mukaan putsaan jäädytyspuolta maaseutuGP:lle *
    No ton water wetterin mainoksen mukaan ei kannata ilmeisesti kuitenkaan ihan puhtaalla vedellä ajella, vaan laittaa sekaan sitä taika-ainetta. Syystä että veden pintajännitys on liian suuri. Mutta pointti on siinä, että kun annat kunnolla kenkää, niin paineet nousee ja paska lähtee kiertämään veden mukaan, jolloin se tulee sitten veden mukana ulos.

Lainaa (Miq @ Syys. 11 2009,08:40) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 11 2009,08:32) kirjoitti

luisista ei viiti yhtä purkkii tilata enkä tarkkaan saannut tosta pikkukuvasta selvää mikä tuon litkun oleellinen pointti oli. Eli mitä oikea rasva sisältää, jotta sen tunnistaa (tai millä merkillä tota löytyy) täältä härmästä hankittuna?
    Teflon on taikasana
    dYNY

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (sky @ Syys. 11 2009,08:44) kirjoitti
    No ton water wetterin mainoksen mukaan ei kannata ilmeisesti kuitenkaan ihan puhtaalla vedellä ajella, vaan laittaa sekaan sitä taika-ainetta. Syystä että veden pintajännitys on liian suuri. Mutta pointti on siinä, että kun annat kunnolla kenkää, niin paineet nousee ja paska lähtee kiertämään veden mukaan, jolloin se tulee sitten veden mukana ulos.
    Kilvanajajat käyttävät tota Water Wetteriä. Ei puhdistukseen vaan veden lisäineena joka parantaa jäähdytyskykyä, eikä "rasvaa rataa" jos sattuu vuotamaan.
    dYNY

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*
    Lainaa (dYNY @ Syys. 11 2009,08:51) kirjoitti
    Eikös parasta olisi heittää puhtaat vedet sisään ja ilmata järjestelmä. Sitten vaan heittään pieni maaseutuGP, niin johan on järjestelmä putsattu
    Kuka lähtee mukaan putsaan jäädytyspuolta maaseutuGP:lle
    Kilvanajajat käyttävät tota Water Wetteriä. Ei puhdistukseen vaan veden lisäineena joka parantaa jäähdytyskykyä, eikä "rasvaa rataa" jos sattuu vuotamaan.
    Tota tarvii saada

Eikös konekin tuota paremmin tehoa kun palotila saadaan paremmin jäähdytettyä (kovassa rasituksessa, kun lämmöt normaalisti korkeahkolla) vaikkei ookaan PC3r:ää , jolla saisi tuota sytkää säädettyä enkä meinannut syyläriäkään pienentää/keventää...

Glygolia tuonne on kait kuitenkin heitettävä se 20% vielä messiin suomessa vai meneekö ihan tislatun pelkän veden kanssa?

30.  
    Lainaa (Miq @ Syys. 11 2009,09:09) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 11 2009,08:51) kirjoitti
    Tota tarvii saada

Eikös konekin tuota paremmin tehoa kun palotila saadaan paremmin jäähdytettyä (kovassa rasituksessa, kun lämmöt normaalisti korkeahkolla) vaikkei ookaan PC3r:ää , jolla saisi tuota sytkää säädettyä enkä meinannut syyläriäkään pienentää/keventää...

Glygolia tuonne on kait kuitenkin heitettävä se 20% vielä messiin suomessa vai meneekö ihan tislatun pelkän veden kanssa?
    No nythän sä sen sanoit, mitenkä saa ysiäkin kevennettyä

Tuosta keventämisestä tuli mieleen, et on vähän peseestä kun siinä istuinhäkissä on kiinni kaikenmailman sähkövermeet. Ei ois ollenkaan huono ajatus, että radalle olis oma istuinhäkki. Sen vois lyhentää ja siinä vois ois tietenkin se lasikuitukate valmiina. Tos ysissä on varsinkin perseestä toi takakatteen irroitus.

Sivu: 43 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3341424344455393143 ... ViimeinenViimeinen