Sivu: 42 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3240414243445292142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 4629:sta
  1. #1231
    ^-08 ja -09 täysin sama pyörä ilman lapsuksia . -09 hieman eri värit vaan...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #1232
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  3. #1233
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    Itse en ole huomannut, että omani olisi turhan levoton radalla, ainakaan perä. Keula ravistelee kyllä Kemoran ekan mutkan jälkeen kiihdytettäessä. En halua tietää mitä se siinä tekisi ilman ohjausiskaria.

    Kokemusta radalta ei kyllä olekkaan kuin kolme kertaa Kemoralla. Niistäkin vain kaksi kertaa 10r:llä. Jousituksen painumat olen säätänyt ja vaimennussäädöt on tehdassäädöissä. Renkaina Corsa kolmoset, takana 55-profiilinen. Omissa vauhdeissa on siis toiminut vielä ihan hyvin, viime kerran paras kierros meni 1.17.90. Supercorsaa kai voisi alkaa alle laittamaan ensi kesänä.
    zx-10r -04
  4. #1234
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    Itse en ole huomannut, että omani olisi turhan levoton radalla, ainakaan perä. Keula ravistelee kyllä Kemoran ekan mutkan jälkeen kiihdytettäessä. En halua tietää mitä se siinä tekisi ilman ohjausiskaria.

    Kokemusta radalta ei kyllä olekkaan kuin kolme kertaa Kemoralla. Niistäkin vain kaksi kertaa 10r:llä. Jousituksen painumat olen säätänyt ja vaimennussäädöt on tehdassäädöissä. Renkaina Corsa kolmoset, takana 55-profiilinen. Omissa vauhdeissa on siis toiminut vielä ihan hyvin, viime kerran paras kierros meni 1.17.90. Supercorsaa kai voisi alkaa alle laittamaan ensi kesänä.
    aika kovan ajan oot ajanu kolmen kerran kokemuksella
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  5. #1235
    Lainaa (tpower82 @ Elo. 26 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    Itse en ole huomannut, että omani olisi turhan levoton radalla, ainakaan perä. Keula ravistelee kyllä Kemoran ekan mutkan jälkeen kiihdytettäessä. En halua tietää mitä se siinä tekisi ilman ohjausiskaria.

    Kokemusta radalta ei kyllä olekkaan kuin kolme kertaa Kemoralla. Niistäkin vain kaksi kertaa 10r:llä. Jousituksen painumat olen säätänyt ja vaimennussäädöt on tehdassäädöissä. Renkaina Corsa kolmoset, takana 55-profiilinen. Omissa vauhdeissa on siis toiminut vielä ihan hyvin, viime kerran paras kierros meni 1.17.90. Supercorsaa kai voisi alkaa alle laittamaan ensi kesänä.
    aika kovan ajan oot ajanu kolmen kerran kokemuksella
    Jäitä hattuun voisi olla kova sana... ennen kuin sattuu
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  6. #1236
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:15) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Elo. 26 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    Itse en ole huomannut, että omani olisi turhan levoton radalla, ainakaan perä. Keula ravistelee kyllä Kemoran ekan mutkan jälkeen kiihdytettäessä. En halua tietää mitä se siinä tekisi ilman ohjausiskaria.

    Kokemusta radalta ei kyllä olekkaan kuin kolme kertaa Kemoralla. Niistäkin vain kaksi kertaa 10r:llä. Jousituksen painumat olen säätänyt ja vaimennussäädöt on tehdassäädöissä. Renkaina Corsa kolmoset, takana 55-profiilinen. Omissa vauhdeissa on siis toiminut vielä ihan hyvin, viime kerran paras kierros meni 1.17.90. Supercorsaa kai voisi alkaa alle laittamaan ensi kesänä.
    aika kovan ajan oot ajanu kolmen kerran kokemuksella
    Jäitä hattuun voisi olla kova sana... ennen kuin sattuu *
    Kateellisten panettelua! Toiset luulee osaavansa ja toiset osaavat oikeasti
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  7. #1237
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,21:24) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:15) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Elo. 26 2009,19:57) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    Itse en ole huomannut, että omani olisi turhan levoton radalla, ainakaan perä. Keula ravistelee kyllä Kemoran ekan mutkan jälkeen kiihdytettäessä. En halua tietää mitä se siinä tekisi ilman ohjausiskaria.

    Kokemusta radalta ei kyllä olekkaan kuin kolme kertaa Kemoralla. Niistäkin vain kaksi kertaa 10r:llä. Jousituksen painumat olen säätänyt ja vaimennussäädöt on tehdassäädöissä. Renkaina Corsa kolmoset, takana 55-profiilinen. Omissa vauhdeissa on siis toiminut vielä ihan hyvin, viime kerran paras kierros meni 1.17.90. Supercorsaa kai voisi alkaa alle laittamaan ensi kesänä.
    aika kovan ajan oot ajanu kolmen kerran kokemuksella
    Jäitä hattuun voisi olla kova sana... ennen kuin sattuu *
    Kateellisten panettelua! Toiset luulee osaavansa ja toiset osaavat oikeasti *
    Niin onkin

    Eihän tällainen wanha mies pääse kuin 1.19.4 niin jurppiihan se ja vielä supercorsilla!!!

    Toisaalta... en ole ollut sairaalassakaan viimeaikoina.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  8. #1238
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,21:24) kirjoitti
    Kateellisten panettelua! Toiset luulee osaavansa ja toiset osaavat oikeasti *
    Niin onkin *

    Eihän tällainen wanha mies pääse kuin 1.19.4 niin jurppiihan se ja vielä supercorsilla!!!

    Toisaalta... en ole ollut sairaalassakaan viimeaikoina.
    Kerrotaan koko tarina niin ei tarte olla kateellinen enää

    Ensimmäisen kerran kävin Kemoralla kolmisen vuotta sitten silloisella mp:llä, cbr600f. Silloin en aikaa ottanut mutta hitaasti mentiin, tuskin alle 1.30.

    Heinäkuun lopulla toinen kerta, eka kerta 10r:llä. Silloin meni 1.20 käsiajanotolla ja saman pystyi videoltakin toteamaan.

    Tämän kuun puolivälissä kolmannen kerran. Tavoite oli alle 1.18. Videolta pystyi katsomaan aika hyvin missä kohtaa ajoa voisi parantaa ja paria vinkkiä ajattelin myös koittaa. Niillä eväillä sai helpohkosti sen pari sekuntia ajasta pois. Tuo 1.17.90 jäi sillä kertaa viimeiseksi kierrokseksi, päivän tavoitehan oli saavutettu. Ajamisen jatkamisen sijasta päätinkin tutustua radan varren maaperään tarkemmin.

    Siis, toiseksi viimeisen mutkan alussa jalkatappi raapas asvalttiin ja nostinpa sitten pyörää vähän pystymmäksi, samalla linja meni hieman leveäksi. Piti sitten taittaa lisää muttei etusella riittänyt pitoa likasella puolella rataa. Siitä sitten kylelleen ja liuin pyörän perässä hiekalle. Saldona komeat naarmut ja pari repeämää katteissa, tankopaino ja kytkinkahvanpää viistoksi. Mitään ei särkynyt. Itselle pieni mustelma ahteriin.

    Ajovirhe syynä kaatumiseen. Olisi pitänyt roikkua vielä enemmän, ettei tappi olisi raapinut. "Feelerit" olisi myös voinut poistaa etukäteen. Nyt on siirrettävä tappisarja hankintalistalla, tai oli oikeastaan ennestäänkin. Vähän ylempänä ja taaempana sais tapit olla normiajossakin.

    Toivottavasti lauantaina on hyvät kelit, tarkoitus mennä Kemoraan orgin päiville.
    zx-10r -04
  9. #1239
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,22:52) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,21:24) kirjoitti
    Kateellisten panettelua! Toiset luulee osaavansa ja toiset osaavat oikeasti *
    Niin onkin *

    Eihän tällainen wanha mies pääse kuin 1.19.4 niin jurppiihan se ja vielä supercorsilla!!!

    Toisaalta... en ole ollut sairaalassakaan viimeaikoina.
    Kerrotaan koko tarina niin ei tarte olla kateellinen enää

    Ensimmäisen kerran kävin Kemoralla kolmisen vuotta sitten silloisella mp:llä, cbr600f. Silloin en aikaa ottanut mutta hitaasti mentiin, tuskin alle 1.30.

    Heinäkuun lopulla toinen kerta, eka kerta 10r:llä. Silloin meni 1.20 käsiajanotolla ja saman pystyi videoltakin toteamaan.

    Tämän kuun puolivälissä kolmannen kerran. Tavoite oli alle 1.18. Videolta pystyi katsomaan aika hyvin missä kohtaa ajoa voisi parantaa ja paria vinkkiä ajattelin myös koittaa. Niillä eväillä sai helpohkosti sen pari sekuntia ajasta pois. Tuo 1.17.90 jäi sillä kertaa viimeiseksi kierrokseksi, päivän tavoitehan oli saavutettu. Ajamisen jatkamisen sijasta päätinkin tutustua radan varren maaperään tarkemmin.

    Siis, toiseksi viimeisen mutkan alussa jalkatappi raapas asvalttiin ja nostinpa sitten pyörää vähän pystymmäksi, samalla linja meni hieman leveäksi. Piti sitten taittaa lisää muttei etusella riittänyt pitoa likasella puolella rataa. Siitä sitten kylelleen ja liuin pyörän perässä hiekalle. Saldona komeat naarmut ja pari repeämää katteissa, tankopaino ja kytkinkahvanpää viistoksi. Mitään ei särkynyt. Itselle pieni mustelma ahteriin.

    Ajovirhe syynä kaatumiseen. Olisi pitänyt roikkua vielä enemmän, ettei tappi olisi raapinut. "Feelerit" olisi myös voinut poistaa etukäteen. Nyt on siirrettävä tappisarja hankintalistalla, tai oli oikeastaan ennestäänkin. Vähän ylempänä ja taaempana sais tapit olla normiajossakin.

    Toivottavasti lauantaina on hyvät kelit, tarkoitus mennä Kemoraan orgin päiville.
    No tota mä tarkoitin, että ei tulisi kalusto- ja henkilöstö tappioita Olitkin jo sitten ehtinyt ottamaan maaperänäytteitä. Aina ei selvitä noin pienillä vaurioilla joten kerran vielä... malttia.

    Mukavia ajohetkiä ja hyviä ilmoja Kemoralle
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  10. #1240
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,22:52) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,21:24) kirjoitti
    Kateellisten panettelua! Toiset luulee osaavansa ja toiset osaavat oikeasti *
    Niin onkin *

    Eihän tällainen wanha mies pääse kuin 1.19.4 niin jurppiihan se ja vielä supercorsilla!!!

    Toisaalta... en ole ollut sairaalassakaan viimeaikoina.
    Kerrotaan koko tarina niin ei tarte olla kateellinen enää

    Ensimmäisen kerran kävin Kemoralla kolmisen vuotta sitten silloisella mp:llä, cbr600f. Silloin en aikaa ottanut mutta hitaasti mentiin, tuskin alle 1.30.

    Heinäkuun lopulla toinen kerta, eka kerta 10r:llä. Silloin meni 1.20 käsiajanotolla ja saman pystyi videoltakin toteamaan.

    Tämän kuun puolivälissä kolmannen kerran. Tavoite oli alle 1.18. Videolta pystyi katsomaan aika hyvin missä kohtaa ajoa voisi parantaa ja paria vinkkiä ajattelin myös koittaa. Niillä eväillä sai helpohkosti sen pari sekuntia ajasta pois. Tuo 1.17.90 jäi sillä kertaa viimeiseksi kierrokseksi, päivän tavoitehan oli saavutettu. Ajamisen jatkamisen sijasta päätinkin tutustua radan varren maaperään tarkemmin.

    Siis, toiseksi viimeisen mutkan alussa jalkatappi raapas asvalttiin ja nostinpa sitten pyörää vähän pystymmäksi, samalla linja meni hieman leveäksi. Piti sitten taittaa lisää muttei etusella riittänyt pitoa likasella puolella rataa. Siitä sitten kylelleen ja liuin pyörän perässä hiekalle. Saldona komeat naarmut ja pari repeämää katteissa, tankopaino ja kytkinkahvanpää viistoksi. Mitään ei särkynyt. Itselle pieni mustelma ahteriin.

    Ajovirhe syynä kaatumiseen. Olisi pitänyt roikkua vielä enemmän, ettei tappi olisi raapinut. "Feelerit" olisi myös voinut poistaa etukäteen. Nyt on siirrettävä tappisarja hankintalistalla, tai oli oikeastaan ennestäänkin. Vähän ylempänä ja taaempana sais tapit olla normiajossakin.

    Toivottavasti lauantaina on hyvät kelit, tarkoitus mennä Kemoraan orgin päiville.
    Öö tyhmä kysymys? Mitä väliä sillä on vaikka tapit raapii maata? Tosin vanhassa kybässä oli ainakin onkelmalliset tapit, ne sai kuulemma kanttarelliin osuessa katki. Mutta minä ainakin tiedän kun ajan vanhalla huussillani, että sit mennään todella kovaa kun maata raapii ajokengän kärjet, ajokengän kylki ja polven kulutuspalat.

    Viimeks kun olin ahvenistolla niin näin kävi lähes joka kurvissa, mutta oli pakko vaan vetää, kun ties että ennätystä ei tuu muuten. *

    tosin en aja kybällä, jossa on jaltappien alla ne puolmetriä pitkät tapit. Joten kengän kärjet taitaa osua ennen kuin ne alapuolella olevat tapit





    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #1241
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,10:24) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras
    Vaikka toi c-malli onkin hauska, räyhä ja luonteikas, niin miten ihmeessä saatte sen rauhoittumaan radalla (varsinkin perä)???

    Siis ajo on aina aika hurjaa ja levotonta (wobeltaa, pomppii, haukkaa etc.). Varmaa toi uudempi on pitempänä hieman rauhallisempi ajaa, mut jos osais temput tuolle c-mallille kuin sen saisi ajettavaksi kovemmissa ratavauhdessa. Siis oikeestaan sehän menee kyllä kovaa, mut aina vähän miteen sattuu rumasti ja kaadon jälkeen alkoi toivoa hieman rauhallisempaa käytöstä esim. nopeissa kurveissa...
    Itse en ole huomannut, että omani olisi turhan levoton radalla, ainakaan perä. Keula ravistelee kyllä Kemoran ekan mutkan jälkeen kiihdytettäessä. En halua tietää mitä se siinä tekisi ilman ohjausiskaria.

    Kokemusta radalta ei kyllä olekkaan kuin kolme kertaa Kemoralla. Niistäkin vain kaksi kertaa 10r:llä. Jousituksen painumat olen säätänyt ja vaimennussäädöt on tehdassäädöissä. Renkaina Corsa kolmoset, takana 55-profiilinen. Omissa vauhdeissa on siis toiminut vielä ihan hyvin, viime kerran paras kierros meni 1.17.90. Supercorsaa kai voisi alkaa alle laittamaan ensi kesänä.
    No sä menetkin niin kovaa, et c-mallin alusta toimii Itsellä meni ekalla kerralla vaan 1.21.2 (-55 k3:nen takana)

    Ei vaan ongelmat voipi olla omaa laiskuutta/taitamattomuutta/kaadon jälkeistä alitajuista ongelmaa:
    - tosiaan noin jousitusten painaumat pitäs kattoo joskus kun ehtis talliin (sehän olis ton alustan säädön a&o). Keula vaan tuntuu toimivan heti hyvin, mut perä on jatkuvasti levoton -> heijastuu koko ajoon esim. nopeissa kurveissa epätarkkuutena tai ehkä liian tarkka ja takapään jokin juttu aiheutta epävakautta.
    - kaadon jälkeen alkanut huomioimaan pyörän temput tarkemmin ja alitajuisesti vähän varomaan -> jarrutusta liikaa kurveihin, joutuu avaan pikkaisen ennen apexi ettei kippaa sisään -> joutuu taas sulkee pikaisen apexilla ja sitten tasakaasulle => kurvit menee nykiväksi, kun ei oo tarpeeksi sisään meno vauhtia ja eikä mee tasakaasulla (tän oon videolta tarkistanut, että näin käy...). Ennen kaatoa sai luistaa, pomppia, wobeltaa yms. eikä hirvittänyt laikaan kun tiesi että tilanne korjaantuu tolla mallilla ~automaagisti esim. jos menee kurvii reippaasti yli kovaa nii eiku vaan väkiste taittaa sisään, kun aina on nopeempia mitä kummiskin menee kovempa sisään...
    - tai sitten ohjauslaakerissa klappia ?
    - jopa sivutuuli ottaa tohon kun purjeeseen esim. ahveniston nopeeseen pääsuoralle tuloon taitettaessa on nykyään avoin kanava sivu puuskille ja mulla meinas kahdesti napata täys vauhdista ulko nurmelle juuri siinnä missä lähdetään taittaan sisään

    => tarvii lähteä nyt enste tarkistaan tuo takasen jousto ja opetella taas ajaan. Onko toi c-malli takasen jouston tarkastus kuinka kätevin tehdä? Muistelen et se on jotenskin pirullinen, ainakin uutena oli kivikova (ei joustoon normaali nopeuksissa ollenkaan) vai päteetkö ihan perustyyli, minkä ohjeita on netti ja foorumi täynnä
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  12. #1242
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,23:12) kirjoitti
    Lainaa (niko80 @ Elo. 26 2009,22:52) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Elo. 26 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,21:24) kirjoitti
    Kateellisten panettelua! Toiset luulee osaavansa ja toiset osaavat oikeasti
    Niin onkin

    Eihän tällainen wanha mies pääse kuin 1.19.4 niin jurppiihan se ja vielä supercorsilla!!!

    Toisaalta... en ole ollut sairaalassakaan viimeaikoina.
    Kerrotaan koko tarina niin ei tarte olla kateellinen enää

    Ensimmäisen kerran kävin Kemoralla kolmisen vuotta sitten silloisella mp:llä, cbr600f. Silloin en aikaa ottanut mutta hitaasti mentiin, tuskin alle 1.30.

    Heinäkuun lopulla toinen kerta, eka kerta 10r:llä. Silloin meni 1.20 käsiajanotolla ja saman pystyi videoltakin toteamaan.

    Tämän kuun puolivälissä kolmannen kerran. Tavoite oli alle 1.18. Videolta pystyi katsomaan aika hyvin missä kohtaa ajoa voisi parantaa ja paria vinkkiä ajattelin myös koittaa. Niillä eväillä sai helpohkosti sen pari sekuntia ajasta pois. Tuo 1.17.90 jäi sillä kertaa viimeiseksi kierrokseksi, päivän tavoitehan oli saavutettu. Ajamisen jatkamisen sijasta päätinkin tutustua radan varren maaperään tarkemmin.

    Siis, toiseksi viimeisen mutkan alussa jalkatappi raapas asvalttiin ja nostinpa sitten pyörää vähän pystymmäksi, samalla linja meni hieman leveäksi. Piti sitten taittaa lisää muttei etusella riittänyt pitoa likasella puolella rataa. Siitä sitten kylelleen ja liuin pyörän perässä hiekalle. Saldona komeat naarmut ja pari repeämää katteissa, tankopaino ja kytkinkahvanpää viistoksi. Mitään ei särkynyt. Itselle pieni mustelma ahteriin.

    Ajovirhe syynä kaatumiseen. Olisi pitänyt roikkua vielä enemmän, ettei tappi olisi raapinut. "Feelerit" olisi myös voinut poistaa etukäteen. Nyt on siirrettävä tappisarja hankintalistalla, tai oli oikeastaan ennestäänkin. Vähän ylempänä ja taaempana sais tapit olla normiajossakin.

    Toivottavasti lauantaina on hyvät kelit, tarkoitus mennä Kemoraan orgin päiville.
    No tota mä tarkoitin, että ei tulisi kalusto- ja henkilöstö tappioita Olitkin jo sitten ehtinyt ottamaan maaperänäytteitä. Aina ei selvitä noin pienillä vaurioilla joten kerran vielä... malttia.

    Mukavia ajohetkiä ja hyviä ilmoja Kemoralle
    +1, turvallisesti, mutta täysiä hyvillä renkailla ja varusteilla

    BTW, Kuulemma on räkäsen näköistä toi c-mallilla räyhääminen radalla noin niinku muiden suusta kuultuna ... on se vaan sexy mp:ksi...
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  13. #1243
    ^ Sun tarvii jokupäivä testata tota mun pyörää (maantiellä ), että voit verrata vanhempaa ja uudenmpaa.
  14. #1244
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:07) kirjoitti
    ^ Sun tarvii jokupäivä testata tota mun pyörää (maantiellä ), että voit verrata vanhempaa ja uudenmpaa.
    Uudempi on mukavampi. Vanhempi on agressiivisempi. Mitä itse siis olen ajellut kummallakin mallilla .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #1245
    Näin varmaan onkin, jos molemmat vakioita. Tiedä sitten onko aggressiivisuudessa eroa, jos molempiin vaihdetaan täysputkisto...
  16. #1246
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:07) kirjoitti
    ^ Sun tarvii jokupäivä testata tota mun pyörää (maantiellä ), että voit verrata vanhempaa ja uudenmpaa.
    Sopii, pistä privaa... Vakio uutukainen on testattu mut sulla tais olla gpstyle täys ränni? Eli vissiin taas oikeen kwaakun tuntuinen?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  17. #1247
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:29) kirjoitti
    Näin varmaan onkin, jos molemmat vakioita. Tiedä sitten onko aggressiivisuudessa eroa, jos molempiin vaihdetaan täysputkisto...
    Ei se kokoputkisto ainakaan uutta mallia agressiivisemmaksi muuttanut. Toki koko kierrosalueelle tulee enemmän voimaa. Eniten tuntui vajaan 10 kg:n painonpudotus . Mut lopulta kallista lystiä hyötyyn nähden se .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #1248
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:29) kirjoitti
    Näin varmaan onkin, jos molemmat vakioita. Tiedä sitten onko aggressiivisuudessa eroa, jos molempiin vaihdetaan täysputkisto...
    Agressiivisuus on tunne, eikä se perustu siihen miten paljon on tehoa, vaan siihen mitenkä se tulee ulos.

    Eli siis agressiivinen tunne saadaan aikaiseksi, kun johonkin kohtaa teho ja vääntökäyrää pistetään teho ja vääntökäyrä nousemaan mahdollisimman jyrkäksi. Tämä tunne saadaan poistettua siten, että onnistutaan säätämään pyörää siten, että tämän jyrkän kohdan alkupäähän lisätään tehoa ja vääntöä. Tällöin teho ja vääntö tulee rauhallisemmin, jolloin pyörä ei tunnu niin repivältä.

    Fakta on silloin se, että pyörä on tehokkaampi ja hallittavampi ajaa, mutta siitä puuttuu silloin se repivyys, joka on vissiin jossain määrin osa kawan tuotemerkkiä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #1249
    Lainaa (Miq @ Elo. 28 2009,11:02) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:07) kirjoitti
    ^ Sun tarvii jokupäivä testata tota mun pyörää (maantiellä ), että voit verrata vanhempaa ja uudenmpaa.
    Sopii, pistä privaa... Vakio uutukainen on testattu mut sulla tais olla gpstyle täys ränni? Eli vissiin taas oikeen kwaakun tuntuinen?
    Ei oo ku pelkkä slipari, parani silläkin jo todella paljon. Katotaan ku ilmat paranee, nii otan yhteyttä
  20. #1250
    Lainaa (sky @ Elo. 28 2009,11:12) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:29) kirjoitti
    Näin varmaan onkin, jos molemmat vakioita. Tiedä sitten onko aggressiivisuudessa eroa, jos molempiin vaihdetaan täysputkisto...
    Agressiivisuus on tunne, eikä se perustu siihen miten paljon on tehoa, vaan siihen mitenkä se tulee ulos.

    Eli siis agressiivinen tunne saadaan aikaiseksi, kun johonkin kohtaa teho ja vääntökäyrää pistetään teho ja vääntökäyrä nousemaan mahdollisimman jyrkäksi. Tämä tunne saadaan poistettua siten, että onnistutaan säätämään pyörää siten, että tämän jyrkän kohdan alkupäähän lisätään tehoa ja vääntöä. Tällöin teho ja vääntö tulee rauhallisemmin, jolloin pyörä ei tunnu niin repivältä.

    Fakta on silloin se, että pyörä on tehokkaampi ja hallittavampi ajaa, mutta siitä puuttuu silloin se repivyys, joka on vissiin jossain määrin osa kawan tuotemerkkiä.
    Totta. Esim. Streetfighter on paljon agressiivisempi kuin Kawa, vaikka siinä on hevosia vähemmän. Välitykset vaan on semmoiset, että ykkösellä ja kakkosella mennään eikä meinata .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  21. #1251
    En tiedä onko täälä ollut jo juttua aiheesta, mutta...

    Millonkaas kymppiärkymppi esitellään ja onko siitä mitään ennakkotietoja esim. tehojen osalta?

    Kiitos ja nam
    Kawasaki ZX-6R 636 2006
  22. #1252
    Varmaanki 2011 tulee uus peli. Kyl ne kai koitti tehä paremman ku 08, mut ei viel taidot riittäny. Hetki menee viel.
  23. #1253
    Jossain oli huhua että 2010 olisi vielä sama malli ja kuulemma kehitteillä joku täysin uusi moottori, jossa sylinteriryhmä olisi vaakatasossa. Jotain painopisteen ja semmosen optimointia. Lisäksi ram air -ilmalla olisi suorempi reitti palotilaan. Tämä tulisi sitten kai 2011.

    Tiedä näistä...
  24. #1254
    Oorait. Voi olla fiksu veto kun tosta 08/09 mallista kuulee pelkkiä ylistyspuheita
    Kawasaki ZX-6R 636 2006
  25. #1255
    Onko joku hakenut/saannut jostain todistusta siitä, että 190/55 takanakkia voi käyttää tuossa ensimmäisessä 10r c-mallissa (-04...-05) virallisen 190/50 vaihtoehtona? Toi 55:hän on paljon 50:stä toimivampi ainakin mielestäni.

    Kävimpä eilen konttorilla lisäyttämässän akran vaimentimen rekisteriotteeseen ja samalla kysäsin, että lisäisi tuon 190/55 rengaskoon 190/50 rinnalle, mutta eipä onnistukaan kun 190/55 on liian iso verrattuna etuseen 120/70 -> ajoneuvoluokan muutos tms. sellaista hämärää seuraisi Muutos onnistuisi jos saa jostain jonkin turhan paperin mikä todistaa että toi -55 on käyttökelponen tuossa c-mallissa. Uusissahan, -06 eteenpäin, tuo on defaulttina ja sama etunen, joten en ymmärrä mikä ihme mättää kun sitä ei virallisesti c-mallissa käyttää

    Kysäsin tuollaista sumekolta, muttei kuulemma oo heidän heiniä/kiinnosta, jotta mietin onkohan kukaan onnistunut saada tuota -55:sta rekisteriin c-malliin jotenski?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  26. #1256
    Kukaan kymppiin (C-malli) pikakaasua asennellut? Esimerkiksi Dominon tekeleitä? Jos kokemusta löytyy, niin menikö orkkisvaijereilla ok, vai pitikö ihan kunnolla modata?

    - P
  27. #1257
    Lainaa (Athene @ Elo. 28 2009,15:11) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 28 2009,11:12) kirjoitti
    Lainaa (raikkonen @ Elo. 28 2009,10:29) kirjoitti
    Näin varmaan onkin, jos molemmat vakioita. Tiedä sitten onko aggressiivisuudessa eroa, jos molempiin vaihdetaan täysputkisto...
    Agressiivisuus on tunne, eikä se perustu siihen miten paljon on tehoa, vaan siihen mitenkä se tulee ulos.

    Eli siis agressiivinen tunne saadaan aikaiseksi, kun johonkin kohtaa teho ja vääntökäyrää pistetään teho ja vääntökäyrä nousemaan mahdollisimman jyrkäksi. Tämä tunne saadaan poistettua siten, että onnistutaan säätämään pyörää siten, että tämän jyrkän kohdan alkupäähän lisätään tehoa ja vääntöä. Tällöin teho ja vääntö tulee rauhallisemmin, jolloin pyörä ei tunnu niin repivältä.

    Fakta on silloin se, että pyörä on tehokkaampi ja hallittavampi ajaa, mutta siitä puuttuu silloin se repivyys, joka on vissiin jossain määrin osa kawan tuotemerkkiä.
    Totta. Esim. Streetfighter on paljon agressiivisempi kuin Kawa, vaikka siinä on hevosia vähemmän. Välitykset vaan on semmoiset, että ykkösellä ja kakkosella mennään eikä meinata .
    Joopa joo. Jos maililla kulkee kolmesataa niin silloin mennään eikä meinata.



    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  28. #1258
    Lainaa (Miq @ Syys. 04 2009,14:23) kirjoitti
    Onko joku hakenut/saannut jostain todistusta siitä, että 190/55 takanakkia voi käyttää tuossa ensimmäisessä 10r c-mallissa (-04...-05) virallisen 190/50 vaihtoehtona? Toi 55:hän on paljon 50:stä toimivampi ainakin mielestäni.

    Kävimpä eilen konttorilla lisäyttämässän akran vaimentimen rekisteriotteeseen ja samalla kysäsin, että lisäisi tuon 190/55 rengaskoon 190/50 rinnalle, mutta eipä onnistukaan kun 190/55 on liian iso verrattuna etuseen 120/70 -> ajoneuvoluokan muutos tms. sellaista hämärää seuraisi Muutos onnistuisi jos saa jostain jonkin turhan paperin mikä todistaa että toi -55 on käyttökelponen tuossa c-mallissa. Uusissahan, -06 eteenpäin, tuo on defaulttina ja sama etunen, joten en ymmärrä mikä ihme mättää kun sitä ei virallisesti c-mallissa käyttää

    Kysäsin tuollaista sumekolta, muttei kuulemma oo heidän heiniä/kiinnosta, jotta mietin onkohan kukaan onnistunut saada tuota -55:sta rekisteriin c-malliin jotenski?
    En varsinaisesti vastaa tohon kysymykseen, mutta läheltä liippaa kuitenkin... Itse sain '05 10r:n rekisteröintikatsastettua viime viikolla 190/55 takarenkaalla ja 120/70 etusella. Otteessa on kuitenkin merkintä 190/50, joten liekkö jäänyt katsastajalta huomaamatta.
  29. #1259
    Eikös sitä saa ainakin autoissa muuttaa tuuman suuntaan tai toiseen ilman mitään kommervenkkejä,ei kait profiililla niin väliä siinä hommassa.
  30.  
  31. #1260
    Lainaa (2705 @ Syys. 06 2009,22:38) kirjoitti
    Eikös sitä saa ainakin autoissa muuttaa tuuman suuntaan tai toiseen ilman mitään kommervenkkejä,ei kait profiililla niin väliä siinä hommassa.
    Näin mäkin luulin ja kai katsastus mieskin, kun ensin oli merkkaamassa, mutta tarkisti sitten "jostain" eikä tuo onnistukaan mp:iden kanssa. Myös sumekon kaveri sano samaa, et paprun hyväksynnästä tarvis, jos virallisesti meinais -55 käyttää, mut sitäpä ei saakaan mistään kun tyyppi hyväksytty -50 sarjaksi
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Sivu: 42 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3240414243445292142 ... ViimeinenViimeinen