Sivu: 41 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3139404142435191141 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1201:stä 1230:een 4629:sta
  1. #1201
    Ei tuo K1 kyllä hienon oo, kyllä näistä pienemmistä hienoinpia on nää K5/K6. Ja puhut kyllä asiaa. Kyllä Noissa vanhemmissa malleissa kaikki on tuntunut hyvältä ja ehkä se sitten vaikuttaa vielä eniten tässä noiden vanhempien suuntaa että niissä välitykset on ollu luokkaa -1p/+2p kun taas K9:ssä oli vakio välit, pyörästä tulee kyllä paljon agressiivisempi noilla väleillä. Toinen seikka mikä autto ehkä vanhaa oli kun siihen oli palikkaa plajon vaihdettu ja äänet aivan mahtavat kun taas K9 oli vakio. Kyllähän pyörä tuntuu ärhäkämmältä jos äänet kuuluu hyvin, toisinkun noista vakioista ei ääntä lähe...

    Mutta ite en osaa oikein päättää. Ajatuksena oli hommata K5/K6 kilonen kun kortin saa takasin, mutta toisaalta rahaa jos olis nii kai uudempikin menis

    Että ei siinä mitää, ihan rauhassa. Ärsyttää vaa kun jos ikää ei ole 40v nii EI voi tietää mistään mitää
    --GsxR:iä--
  2. #1202
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 03 2009,14:05) kirjoitti
    Olikos -08 ja -09 välillä jotain eroja? -08 vakiona oli ainakin suht mitään sanomaton: siis hyvä ajaa, teho tulee nätisti, tilava ja mukava, mutta se karu ja raju luonne puuttui
    Sama lussu paska.. *
    joo niin vakio, mut sulla tais muistaakseni olla "hieman" piristetty toi uuden mallin kybä?!?

    Sillä mä siihen oisin oman helmen voinutkin vaihtaa

    Onneksi tulee helmi taas vaihteeksi ajoon: huomenna vois kärrätä himaan ja uutta gummia alle (jahka vanha takis saa lopullisen tuomion = savuiksi) ja lähtee taas ens viikolla vaikka kaatuileen kemoraan
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  3. #1203
    Lainaa (jaulis @ Elo. 04 2009,16:49) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Elo. 04 2009,10:54) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Elo. 03 2009,21:59) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 03 2009,14:05) kirjoitti
    Olikos -08 ja -09 välillä jotain eroja? -08 vakiona oli ainakin suht mitään sanomaton: siis hyvä ajaa, teho tulee nätisti, tilava ja mukava, mutta se karu ja raju luonne puuttui
    Sama lussu paska.. *
    Jep. *
    Tainnut jäädä ajaminen nyt vähemmälle ja mieli valmiiksi c-modelle. Maistuu se vielä joskus sullekkin. *
    On alkanu tuntumaa et nykyää jo kaikki uudet pyörät on käytökseltään liian sivistyneitä jne. Kyllä uutta pyörää varmaa pitää alkaa kattelee joka merkiltä tuolta 04-06 vuosilta.
    Höpö höpö. Nyt ei taida puhua kokemus vaan lehtien palstat... * Eipä ole ainuttakaan -05 vuosimallin pyörää joka vetäisi vertoja vaikka uudella kympille. C-mallin kymppikään ei pärjää uudelle yhdelläkään osa-alueella, ei edes ajamisen hauskuudessa, vaikka hyvä pyörä onkin. Täyttä paskapuhetta nuo vanhojen mallien kaipuut jossain vitun MCN:n testeissä. Joka vuosi nuo on paremmaksi mennyt.

    Ps. Saat kyllä näistä vähemmän "sivistyneitä" kun ostat sitten parin vuoden päästä 30-40tkm ajettuna, huoltamattomana, mehut pihalla iskareista ja muutenkin sopivan löystyneenä kauttaaltaan.
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras

    Uus on hyvä, mut C-mallista saisivat tehdä vielä pikkasen upgradettua versiota, jossa noi tökeröimmät puutteet korjattuna esim. ohjausiskari, jarrut, takiksen profiili, takapään jousitus etc. ja tehot uuden tasolle niin voila kyllä ois
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  4. #1204
    Lainaa (Miq @ Heinä. 20 2009,13:53) kirjoitti
    Tietääkös joku -05 hopean värikoodin?

    www.kawasaki.com ohjasi jonnekin www.colorrite.com sivulle, mutta sieltä ei löytynyt koodia, vain jokin ColorRite Top numero 3070, mut liekö sillä löytyä sävyä maalikaupasta, kun vaikutti niitten omalta koodilta.
    Up: Oliko tästä jollain tietoo täällä foorumilla?

    edit: tälläistä tietoa tuli liikkeestä: 725, Metallic Flat Raw
    Titanium. Saapa nähdä löytyykö...



    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  5. #1205
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:39) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Elo. 04 2009,16:49) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Elo. 04 2009,10:54) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Elo. 03 2009,21:59) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 03 2009,14:05) kirjoitti
    Olikos -08 ja -09 välillä jotain eroja? -08 vakiona oli ainakin suht mitään sanomaton: siis hyvä ajaa, teho tulee nätisti, tilava ja mukava, mutta se karu ja raju luonne puuttui
    Sama lussu paska.. *
    Jep. *
    Tainnut jäädä ajaminen nyt vähemmälle ja mieli valmiiksi c-modelle. Maistuu se vielä joskus sullekkin. *
    On alkanu tuntumaa et nykyää jo kaikki uudet pyörät on käytökseltään liian sivistyneitä jne. Kyllä uutta pyörää varmaa pitää alkaa kattelee joka merkiltä tuolta 04-06 vuosilta.
    Höpö höpö. Nyt ei taida puhua kokemus vaan lehtien palstat... * Eipä ole ainuttakaan -05 vuosimallin pyörää joka vetäisi vertoja vaikka uudella kympille. C-mallin kymppikään ei pärjää uudelle yhdelläkään osa-alueella, ei edes ajamisen hauskuudessa, vaikka hyvä pyörä onkin. Täyttä paskapuhetta nuo vanhojen mallien kaipuut jossain vitun MCN:n testeissä. Joka vuosi nuo on paremmaksi mennyt.

    Ps. Saat kyllä näistä vähemmän "sivistyneitä" kun ostat sitten parin vuoden päästä 30-40tkm ajettuna, huoltamattomana, mehut pihalla iskareista ja muutenkin sopivan löystyneenä kauttaaltaan.
    Ei siitä puhumalla yli pääse, et c-malli on paras

    Uus on hyvä, mut C-mallista saisivat tehdä vielä pikkasen upgradettua versiota, jossa noi tökeröimmät puutteet korjattuna esim. ohjausiskari, jarrut, takiksen profiili, takapään jousitus etc. ja tehot uuden tasolle niin voila kyllä ois
    Hyvä että löytynyt mieleinen. Sehän se onkin ainoa merkityksellinen asia että itseä miellyttää.
    Supermoto
  6. #1206
    ^^ tuossahan tuo yläpuolella tiivistettynä

    Tjah harvempi varmaankaan tältäkään palstalta pystyy noiden tehoja / ominaisuuksia ulosmittamaan, oli malli mikä vain. Omat ajotaitonsa kylläkin

    - P



  7. #1207
    Lainaa (Perkele @ Elo. 06 2009,22:16) kirjoitti
    ^^ tuossahan tuo yläpuolella tiivistettynä

    Tjah harvempi varmaankaan tältäkään palstalta pystyy noiden tehoja / ominaisuuksia ulosmittamaan, oli malli mikä vain. Omat ajotaitonsa kylläkin

    - P
    Tehothan on helppo ulos mitata: tuuba vaan nurin ja pykäliä sisään sen minkä ehtii

    Muut omituisuudet onkkin sit vaikeempi mitata ulos -> tuppaa tuleen limiitit vastaan ja siitä sitten sattuu itse kutakin leukaan
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  8. #1208
    Eilen kerkesin käyttää kymppiä ensimmäistä kertaa Alastarolla. Vauhti jäi kyllä hitaammaksi kuin vanhalla 600:lla kun ei samalla tavalla uskaltanut vielä mutkista availla, mutta katellaan jos ens kerralla edes suunnilleen samoihin(hitaisiin) aikoihin pääsis, mutta vehkeen ketteryys tuntuu kyllä tosi hyvältä edelliseen, vähän vanhanaikaiseen 600:seen verrattuna. Siinä suhteessa ero vanhaan aika ilmeinen, radan syheröisemmän loppuosan ajelin omaksi yllätyksekseni suhteellisen leppoisasti kurvaillen nopeammin kuin mihin vanhalla pääsin. *
    Kympin keula oli kyllä kevyttä kamaa. Ei tällänen vähän Pedrosaa painavampi kuski saa pidettyä pääsuoralla keulaa koko matkaa maassa vaikka kuinka tankkiin koittas nojailla. *

    22. päivä viimeistään taas Alastarolla. *



    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  9. #1209
    Lainaa (Miq @ Elo. 07 2009,13:49) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 06 2009,22:16) kirjoitti
    ^^ tuossahan tuo yläpuolella tiivistettynä

    Tjah harvempi varmaankaan tältäkään palstalta pystyy noiden tehoja / ominaisuuksia ulosmittamaan, oli malli mikä vain. Omat ajotaitonsa kylläkin

    - P
    Tehothan on helppo ulos mitata: tuuba vaan nurin ja pykäliä sisään sen minkä ehtii

    Muut omituisuudet onkkin sit vaikeempi mitata ulos -> tuppaa tuleen limiitit vastaan ja siitä sitten sattuu itse kutakin leukaan
    Näinhän se on, oli hieman epäselvästi kirjoitettu tuo mun höpötys. Tarkoitin juurikin kokonaisuutta eli tehoja / alustaa.. siinä vaiheessa kun ei mennä pelkästään suoralla kovaa, niin meikäläinen ei pysty ainakaan käyttämään pyörän reserviä/ominaisuuksia lähimaillekaan eli mennään niiden omien taitojen mukaan, niin pysyy EMPY:ssä mukana

    - P

    Edit: vakuutushommelit kun saan kuosiin, niin pystyy ens kesänä sitten turvallisin mielin ratailemaan ilman ajokoulutusta / hidasta ryhmää. Tarkoitan siis, että vakuutus korvaa vaikkei olisi koulutusta hommassa mukana ja kun jälkikasvukin taas vähän vanhempaa, niin pääsee isi irtoamaan harrastuksiin paremmin.



  10. #1210
    On noissa muutaman vuoden vanhoissa kyykyissä se parempaa kuin uusissa, että esim. K5 kilonen ja vaikka 900 ruisku-Blade lähtee kulkemaan tonnin-pari alemmilla kierroksilla kuin vaikka 2008:t Blade, 10R tai Gixeri. Nyhverölle katukuskille ihan mukava ominaisuus. Uudet toki menee ylemmillä kierroksilla ohi, mutta alle 6000 kierroksen tuntuu siltä että kuka tahansa aloittelija pystyisi helposti ajelemaan, liian sivistyneitä ovat käytökseltään.
  11. #1211
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,15:14) kirjoitti
    On noissa muutaman vuoden vanhoissa kyykyissä se parempaa kuin uusissa, että esim. K5 kilonen ja vaikka 900 ruisku-Blade lähtee kulkemaan tonnin-pari alemmilla kierroksilla kuin vaikka 2008:t Blade, 10R tai Gixeri. Nyhverölle katukuskille ihan mukava ominaisuus. Uudet toki menee ylemmillä kierroksilla ohi, mutta alle 6000 kierroksen tuntuu siltä että kuka tahansa aloittelija pystyisi helposti ajelemaan, liian sivistyneitä ovat käytökseltään.
    Noup. Eipä pidä paikkansa ainakaan sukissa.
    K5 lähtee 100km/h vauhdista samoilla väleillä jopa hivenen verkkaisemmin isoimmalla vaihteella kuin K8. Vakioista ei uskalla sanoa, K8:ssa on kuitenkin aika kuoppa keskellä vakio putkella ja pitkät välit vielä korostaa... Joka tapauksessa aika samanlaisia nuo motit on, myös tehoiltaan ja väännöltään. Pintakaasulla ajaessa pikkuvauhteja, tuo K5 on hieman riskimmän/hätäisemmän tuntuinen kun ryntäilee helpommin pienestä kaasun liikkeestä.

    Ps. Jos pelkkä ruiskun tarkempi toiminta on sivistynyttä käytöstä, niin silloin ajan miellummin sivistyneellä ja toivon suuntauksen jatkuvan. Reuhaa kuitenkin riittää kun kääntää kahvaa eikä mietiskele, niin uusissa kuin vanhemmissakin, eikä alakierroksilla ole merkitystä muuta kuin kaupungissa. Siellä ei haittaa vaikkei ryntäilekkään madellessa niinkuin vanhemmat tekee.
    Supermoto
  12. #1212
    Lainaa (jaulis @ Elo. 07 2009,16:06) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,15:14) kirjoitti
    On noissa muutaman vuoden vanhoissa kyykyissä se parempaa kuin uusissa, että esim. K5 kilonen ja vaikka 900 ruisku-Blade lähtee kulkemaan tonnin-pari alemmilla kierroksilla kuin vaikka 2008:t Blade, 10R tai Gixeri. Nyhverölle katukuskille ihan mukava ominaisuus. Uudet toki menee ylemmillä kierroksilla ohi, mutta alle 6000 kierroksen tuntuu siltä että kuka tahansa aloittelija pystyisi helposti ajelemaan, liian sivistyneitä ovat käytökseltään.
    Noup. Eipä pidä paikkansa ainakaan sukissa.
    K5 lähtee 100km/h vauhdista samoilla väleillä jopa hivenen verkkaisemmin isoimmalla vaihteella kuin K8. Vakioista ei uskalla sanoa, K8:ssa on kuitenkin aika kuoppa keskellä vakio putkella ja pitkät välit vielä korostaa... Joka tapauksessa aika samanlaisia nuo motit on, myös tehoiltaan ja väännöltään. Pintakaasulla ajaessa pikkuvauhteja, tuo K5 on hieman riskimmän/hätäisemmän tuntuinen kun ryntäilee helpommin pienestä kaasun liikkeestä.

    Ps. Jos pelkkä ruiskun tarkempi toiminta on sivistynyttä käytöstä, niin silloin ajan miellummin sivistyneellä ja toivon suuntauksen jatkuvan. Reuhaa kuitenkin riittää kun kääntää kahvaa eikä mietiskele, niin uusissa kuin vanhemmissakin, eikä alakierroksilla ole merkitystä muuta kuin kaupungissa. Siellä ei haittaa vaikkei ryntäilekkään madellessa niinkuin vanhemmat tekee.
    Tuo on tietääkseni (lukemani perusteella, en hirveesti ole giksuja testaillut, aika vähän siis) tuo ruiskun hätäisyys enemmänkin ollut suskien ongelmana. Jossain todella pahana siis. Mielestäni Hondalla & Kawalla esim. tuo ruiskun toiminta on ollut huomattavasti "sivistyneempää" myös näissä vanhemmissakin peleissä. Omaa pyörää on helppo kommentoida ja mielestäni tuo ei hirveämmin ryntäile ts. ruisku ei ole on/off tyyppinen.

    Ihan sivukommenttina vain, kun tuli mieleen lukemani jutut täältä orgista

    - P

    Edit: mutta ilmeisesti pääasiassa Giksuja tuossa edellisessä viestissäsi kommentoitkin.



  13. #1213
    Lainaa (jaulis @ Elo. 07 2009,16:06) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,15:14) kirjoitti
    On noissa muutaman vuoden vanhoissa kyykyissä se parempaa kuin uusissa, että esim. K5 kilonen ja vaikka 900 ruisku-Blade lähtee kulkemaan tonnin-pari alemmilla kierroksilla kuin vaikka 2008:t Blade, 10R tai Gixeri. Nyhverölle katukuskille ihan mukava ominaisuus. Uudet toki menee ylemmillä kierroksilla ohi, mutta alle 6000 kierroksen tuntuu siltä että kuka tahansa aloittelija pystyisi helposti ajelemaan, liian sivistyneitä ovat käytökseltään.
    Noup. Eipä pidä paikkansa ainakaan sukissa.
    K5 lähtee 100km/h vauhdista samoilla väleillä jopa hivenen verkkaisemmin isoimmalla vaihteella kuin K8. Vakioista ei uskalla sanoa, K8:ssa on kuitenkin aika kuoppa keskellä vakio putkella ja pitkät välit vielä korostaa... Joka tapauksessa aika samanlaisia nuo motit on, myös tehoiltaan ja väännöltään. Pintakaasulla ajaessa pikkuvauhteja, tuo K5 on hieman riskimmän/hätäisemmän tuntuinen kun ryntäilee helpommin pienestä kaasun liikkeestä.

    Ps. Jos pelkkä ruiskun tarkempi toiminta on sivistynyttä käytöstä, niin silloin ajan miellummin sivistyneellä ja toivon suuntauksen jatkuvan. Reuhaa kuitenkin riittää kun kääntää kahvaa eikä mietiskele, niin uusissa kuin vanhemmissakin, eikä alakierroksilla ole merkitystä muuta kuin kaupungissa. Siellä ei haittaa vaikkei ryntäilekkään madellessa niinkuin vanhemmat tekee.
    Tarkennetaan että tarkoitin lähinnä matalilta nopeuksilta kiihdytyksiä ykkösellä ja kaasun vastaavuutta, testasin noi mainitsemani pyörät (tietääkseni vakioita) aika lyhyen ajan sisällä ja perstuntumalla meni selvästi noin. Uusista kyykyistä tuntui että Blade reagoi parhaiten matalemmilla kierroksilla, 10R:ssä taas ei tapahtunut yhtään mitään alle 6000. Itse joutuu ajamaan turhankin paljon kaupungissa ja taajamassa, niin on kiva kun mopolla kerkeää jo alemmilla kierroksilla. Mutta joo, eiköhän nuo uusien kyykkyjen muut hyvät puolet auta unohtamaan vanhempien paremmuuden tuossa asiassa.



  14. #1214
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,16:48) kirjoitti
    Uusista kyykyistä tuntui että Blade reagoi parhaiten matalemmilla kierroksilla, 10R:ssä taas ei tapahtunut yhtään mitään alle 6000. Itse joutuu ajamaan turhankin paljon kaupungissa ja taajamassa, niin on kiva kun mopolla kerkeää jo alemmilla kierroksilla. Mutta joo, eiköhän nuo uusien kyykkyjen muut hyvät puolet auta unohtamaan vanhempien paremmuuden tuossa asiassa.
    Aika laaja-alainen käsite toi perstuntuma ja sekin on jokaisella omansa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15. #1215
    Lainaa (Toippari @ Elo. 07 2009,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,16:48) kirjoitti
    Uusista kyykyistä tuntui että Blade reagoi parhaiten matalemmilla kierroksilla, 10R:ssä taas ei tapahtunut yhtään mitään alle 6000. Itse joutuu ajamaan turhankin paljon kaupungissa ja taajamassa, niin on kiva kun mopolla kerkeää jo alemmilla kierroksilla. Mutta joo, eiköhän nuo uusien kyykkyjen muut hyvät puolet auta unohtamaan vanhempien paremmuuden tuossa asiassa.
    Aika laaja-alainen käsite toi perstuntuma ja sekin on jokaisella omansa.
    Pitää paikkansa. Aika paljon ollaan harrastettu testausta ihan rinnakkain eri pyörillä, kummasti ei pidä persdyno aina paikkaansa. Tosin siinäkin on muuttujana kuski joka meinaa aika paljon.
    Supermoto
  16. #1216
    Lainaa (jaulis @ Elo. 07 2009,18:08) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Elo. 07 2009,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,16:48) kirjoitti
    Uusista kyykyistä tuntui että Blade reagoi parhaiten matalemmilla kierroksilla, 10R:ssä taas ei tapahtunut yhtään mitään alle 6000. Itse joutuu ajamaan turhankin paljon kaupungissa ja taajamassa, niin on kiva kun mopolla kerkeää jo alemmilla kierroksilla. Mutta joo, eiköhän nuo uusien kyykkyjen muut hyvät puolet auta unohtamaan vanhempien paremmuuden tuossa asiassa.
    Aika laaja-alainen käsite toi perstuntuma ja sekin on jokaisella omansa.
    Pitää paikkansa. Aika paljon ollaan harrastettu testausta ihan rinnakkain eri pyörillä, kummasti ei pidä persdyno aina paikkaansa. Tosin siinäkin on muuttujana kuski joka meinaa aika paljon.
    Näinhän se on + useasti vaikuttaa vielä tuohon persdynoon tuo korvienväli aika vahvasti. Puhutaan sitten vaikka merkkiuskollisuudesta tai vahvoista mutuista joita esim. keskustelupalstat viljelee. Eli jos on asennoitunut jo ennen testiä vahvasti tietylle kannalle, niin se vaikuttaa siihen perseeseenkin

    Vaikea vaan pärriä ns. sokkotestata..

    - P
  17. #1217
    Laitetaanpa nyt piruuttaan vaikkapa tähän topickiin omasta pyörästä *kuva.

    Eli pyörä on mallia -04 ja tuli hommattua viime syksynä, edellinen 9-r kun halusi mennä vakuutusyhtiön hoiviin

    Kuvaa en osannutkaan liittää suoraan tänne

    Pari linkkiä kuviin toiselta foorumilta...
    http://www.btcf.fi/forum....9756028

    http://www.btcf.fi/forum....9756035
  18. #1218
    Lainaa (Brocol @ Elo. 07 2009,15:14) kirjoitti
    On noissa muutaman vuoden vanhoissa kyykyissä se parempaa kuin uusissa, että esim. K5 kilonen ja vaikka 900 ruisku-Blade lähtee kulkemaan tonnin-pari alemmilla kierroksilla kuin vaikka 2008:t Blade, 10R tai Gixeri. Nyhverölle katukuskille ihan mukava ominaisuus. Uudet toki menee ylemmillä kierroksilla ohi, mutta alle 6000 kierroksen tuntuu siltä että kuka tahansa aloittelija pystyisi helposti ajelemaan, liian sivistyneitä ovat käytökseltään.
    Johtuu tiukentuneista päästömääräyksistä. Jos vanhempaan ja uudenpaan vaihdetaan kokoputki ja säädetään pelit, niin väittäisin, että uusi on JOKA alueella parempi. Siis jos verrataan 05 vs 08.
  19. #1219
    Taitaa olla noiden "kiloisten" välitykset pidentyneet huomattavasti viimeisen 5 vuoden aikana.
    Nykyisethän menee ykkösellä jo yli puolentoistasataa.

    Siinä kenties yks syy "perstuntuman" muutokseen.

    Lisäksi tietty aiemminkin mainittu ruiskun yms. elektroniikan pehmeämpi/kehittyneempi toiminta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  20. #1220
    Minkävuoden kympeissä on takana hitaat ja nopeet vaimennussäädöt?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  21. #1221
    Jos joku tarvii 06-07 Arrowin kat eliminaattoria, niin täältä saa uuden ja käyttämättömän hintaan 200 E + pm.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  22. #1222
    Onpa avainten teettäminen halpaa näin nykyaikana.
    Meni avain poikki,tilasin uuden aihion joka maksoi 58€.
    Sitten suutarille teettämään avaimen muoto, 20€ ja lopuksi avaimen koodaus merkkiliikkeessä 15.- €.
    Siispä loppuhinnaksi tuli 93.-

    Tyhmyydestä sakotetaan,sanovat
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
  23. #1223
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:34) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 03 2009,14:05) kirjoitti
    Olikos -08 ja -09 välillä jotain eroja? -08 vakiona oli ainakin suht mitään sanomaton: siis hyvä ajaa, teho tulee nätisti, tilava ja mukava, mutta se karu ja raju luonne puuttui
    Sama lussu paska.. *
    joo niin vakio, mut sulla tais muistaakseni olla "hieman" piristetty toi uuden mallin kybä?!?

    Sillä mä siihen oisin oman helmen voinutkin vaihtaa

    Onneksi tulee helmi taas vaihteeksi ajoon: huomenna vois kärrätä himaan ja uutta gummia alle (jahka vanha takis saa lopullisen tuomion = savuiksi) ja lähtee taas ens viikolla vaikka kaatuileen kemoraan
    Sieltä vaan RM Heinolta hakemaan toi . Näyttää olevan halvalla myynnissä .
    Tässä myynti-ilmoitus.

    Kyllä mulla kympissä on riittäny tehot hyvin. Helppo sillä on ajella siitä huolimatta .



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #1224
    En löydä 10r 2006-2007 manuaalia täältä .orgista, onko sellaista (missä, jos vilahti ohi)
  25. #1225
    Laitoin privaviestiä
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  26. #1226
    Turhaakin turhempi viesti, mutta pakkokai tämä on jakaa palstalaisten kanssa.

    Tein eilen etupihalla pihahommia ja 3½-vuotias tyttölapseni tuli pihalle katsomaan mitä oon tekemässä.

    Katsoi vähän aikaa kymppiä taas kerran (tyttö on hirveesti pyörien perään) ja kohta totesi, että "isi mulla olis vähän asiaa". Mä siihen, että mitäs asiaa pikkulikalla on.

    "No, no, no kun tuon isin moottoripyörän silmät on tosi ilkeän näköiset". Mä siihen, että mites se nyt silleen on? Tyttö totesi vain uudestaan tyyliin "Noi moottoripyörän valot on vähän ilkeät silmät, ne katsoo vihaisesti".. suoraan (jos en ihan väärin muista) sanantarkkaan lainaten.. samalla tyttö toteaa, että "isi sun moottoripyörä on tosi ilkeän näköinen".

    Mitä tuohon voi sanoa? Selitin, ettei ne nyt niin vihaiset ole, mutta toisaalta.. jos pyörään on haettu häijyä luonnetta ja varsinkin ulkonäköä, niin tuossa taas melko 100% varmistus sille, että Kawan muotoilijat ovat onnistuneet pirun hyvin tehtävässään?

    Kawa attitude prrrrkele!

    - P



  27. #1227
    Hyvä pyörä oli . Ajo-ominaisuuksiltaan täydellinen. Helppo ja kuitenkin suorituskykyinen. Ehdin kelata reilu 16500 mittariin .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #1228
    Miksikäs hienon pyörän vaihoit ja mikä tulikaan tilalle.
  29. #1229
    Lainaa (2705 @ Elo. 17 2009,18:03) kirjoitti
    Miksikäs hienon pyörän vaihoit ja mikä tulikaan tilalle.
    Vaihtelu virkistää . Ducati Streetfighter tuli tilalle. Mut ei ominaisuuksien takia kyllä tarttis/kannattais vaihtaa. Kawa on oikeasti niin paljon parempi kuin Ducati ....
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  30.  
  31. #1230
    Lainaa (Athene @ Elo. 12 2009,15:04) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 06 2009,16:34) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Elo. 03 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 03 2009,14:05) kirjoitti
    Olikos -08 ja -09 välillä jotain eroja? -08 vakiona oli ainakin suht mitään sanomaton: siis hyvä ajaa, teho tulee nätisti, tilava ja mukava, mutta se karu ja raju luonne puuttui
    Sama lussu paska..
    joo niin vakio, mut sulla tais muistaakseni olla "hieman" piristetty toi uuden mallin kybä?!?

    Sillä mä siihen oisin oman helmen voinutkin vaihtaa

    Onneksi tulee helmi taas vaihteeksi ajoon: huomenna vois kärrätä himaan ja uutta gummia alle (jahka vanha takis saa lopullisen tuomion = savuiksi) ja lähtee taas ens viikolla vaikka kaatuileen kemoraan
    Sieltä vaan RM Heinolta hakemaan toi . Näyttää olevan halvalla myynnissä .
    Tässä myynti-ilmoitus.
    Törkeää kiusia tuollaisella Onneksi seuraavaksi on varmaan raasteri osasto mikä kutsuu ellei hautuumaa ehdi ennen sitä: sattuupi fataalisti väärä tilanne nopeus tai hallitus kieltää koko harrastuksen

    Oliko -08:ssa jotain lapsuksia mitkä korjattiin -09:siin?
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Sivu: 41 / 155:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3139404142435191141 ... ViimeinenViimeinen